Thursday, January 5, 2012

FAKTA LIWAT : MEMANG ADA PENETRASI.

pakar forensik dr siew bagitau mahkamah memang berlaku penetrasi.


penetrasi itu berlaku dan tiada penemuan klinikal ditemui kerana ??


ada bahan pelincir digunakan semasa aksi liwat itu berlangsung. fakta menarik KLIK SINI.


44 comments:

Reverse Gear said...

bukan stakat penetrasi, hasil akhir penetrasi pun ada. apasal bang non tak pancut kat luar je? kan selamat.

mohon sesama linkkan blog, terima kasih!

http://reversebaikpunya.blogspot.com/

Anonymous said...

Saya ada video yang menunjukan anggota polis itu mencederakan saya dalam insiden di depan bangunan UPSI pada malam tahun baru lalu,”

“Rakaman video yang ditunjukan polis kepada umum itu adalah rakaman sebelum kejadian sekaligus bukan gambaran sebenar kejadian malam itu,” katanya dalam sidang media selepas membuat laporan polis di Balai Polis Dang Wangi hari ini.

Safwan yang masih berkerusi roda, diiringi peguamnya, Ahmad Zamri Asa’ad Khuzaimi, aktivis mahasiswa dan angggota keluarganya.

Menurut Safwan, fakta sebenar kejadian ialah anggota polis berkenaan menumbuk mulut beliau di bahagian kiri dengan kuat sehingga berdarah.

“Anggota polis itu juga menggunakan lututnya dengan menghentak di rusuk kanan saya sehingga saya sukar bernafas dan tidak sedarkan diri.

“Saya hanya sedar semasa berada di klinik kesihatan Tanjung Malim lebih kurang sejam selepas itu dan saya juga ada menyimpan video mengenai anggota polis itu,” katanya.

Safwan juga mendakwa dipaksa polis agar menandatangani surat agar mengaku kononnya cedera kerana merempuh cermin klinik bagi menutup kesalahan polis pada malam kejadian itu.

“Saya percaya tindakan polis itu adalah kesalahan jenayah serius terhadap orang awam dan boleh disabitkan salah di bawah kanun keseksaan,” katanya

Anonymous said...

saiful.ko kat dunia bolih lah buat apa yg ko suka.bila Allah tarik je nyawa mu,pd waktu itu baru tau apa itu dosa apa itu pahala.igt semua org akan mati.sesaat pun tidak tercepat dan terundur.igt doa org yg di zalimi lambat laun akan termakbul.tahu kah saiful berapa ribu org mendoakan semoga ALLAH beri petunjuk suatu yg adil.kalau kamu betul2 beriman bicara lah dimahkamah SYARIAH.adakah kamu kata mahkamah syariah tak adil.adakah mahkamah Allah itu tak adil.jgnlah rasa bangga jika Allah tidak balas tika kita masih hidup.Allah beri kita kesempatan utk kita bertaubat

Anonymous said...

penjubo berpengalaman. bukan sekali dua anwar ni menjubo tapi dah bertahun2 menjubo. dah biasa guna KY Jelly. cuma kita je yg tak pernah dengar KY Jelly sbb bukan penggemar jubo dan bini belom monopous. wakakaka...

Anonymous said...

kalau betul kamu beriman kenapa tidak mandi junub selama beberapa hari.dari sini telah membuktikan kamu seorang yg melanggar suruhan ALLAH,bagaimana kamu nak jadi seorang yg tinggi moral.perintah ALLAH pun kamu bolih tipu.apa lagi pada manusia.terusterang saya katakan kamu adlah pembawa fitnah paling besar yg bolih menghuruharakan keadaan

Anonymous said...

8:54 dah meroyan. tak dapat menjubo la tu. ciann.

Anonymous said...

saya percaya samaada anwar dibebas atau terpenjara rakyat tidak akan memihak pada BN .insyaalah PR akan menang besar.negara ini penuh dgn rasuah...saydara hassan ali,kamu cerita pasal moral.bolih kamu sebut sapa pemimpin sekarang yg beriman dab moral yg tinggi,tidak minum arak dan zina.tolong sebut wahai hassan ali yg mabuk glamour

Anonymous said...

Anon 903.. Rampas arak di shah alam and then pulangkn balik.. Sila nyatakan pendirian kamu!!

Anonymous said...

hassan ali kalau dulu saya selut juga,tetapi sejak kebelangan ini nampak tak canti cara dia bercakap,patutnya berterima kasih dgn pas yg telah menaikan dia ditempat yg baik.ahli2 pas yg lain berpuluh tahun berjuang dlm pas tetapi tidak spt hassan ali walaupun baru setahun dua tetapi pati beri peluang cukup besar,dah berjaya nak tikam pulak.jgn khianati penyokong.kalau betul2 kamu hero kenapa tak berani tegor pemimpin umno supaya tutup kilang arak dan genting highland

Anonymous said...

perkasa dan org umno yg kata perjuangkan islam sejati,suruhlah tutup kilang arak diselangor dan judi di genting,dah berapa byk hasil cukai dari benda haram bagi makan rakyat,yg sedih utk persekolahan anak2 kita.sebabtu bilah dah berjaya tetapi tak beriman.byk sgt makan hasil yg subhat

Anonymous said...

Masyarakat Malaysia sekarang nie dah tak kisah dah dengan Kes DSAI nie. Pasal mereka lagi bijak dari BN. Mereka lagi tahu mana yang benar, mana yang fitnah.

TETAPI ANWAR IBRAHIM adalah INSPIRASI rakyat Malaysia! Pasal dia lah rakyat Malaysia CELIK mengenai taktik licik BN menjahanamkan DUIT RAKYAT!

Kalau BN tangkap DSAI, kita ada BERJUTA lagi semangat yang ada seperti DSAI nie!

Ingat RAKYAT boleh duduk DIAM ker BN! Mesir, Libya, semua dah REVOLUSI! Jangan CABAR kami sebagai RAKYAT untuk BANGKIT melumpuhkan BN secara TOTAL!

BERSIH 2.0 kami dah buktikan! Turunkan bendera kami dah buktikan! Sambutan Tahun Baru 2012 di Shah Alam bersama PR kami dah buktikan!

BN, AKU DATANG MENCARIMU pada 9hb!

TUMBANGKAN BN pada PRU ke 13!

Anonymous said...

jangan bias...tujukan sekali kpd al jub!!!!apsal tak nak bersumpah dan bertaubat setrusnya pergi haji...cuba sampaikan pesan ini!!!

Anonymous said...

dah la main bontot. tak mandi wajib plak. singgah masjid bangsar jadi imam. apa nak jadi dgn anwar.

Anonymous said...

Diminta pada TOK HAKIM, sebelum perbicaraan dijalankan dan hukuman dijatuhkan, adalah terlebih baik solat sunat ISTIQARAH terlebih dahulu.Semoga Allah SWT memberi petunjuk kpd KEBENARAN, bukan semata-mata mengikut ARAHAN dari NAJIB dan HISHAMUDDIN. Ingat para TOK HAKIM!!! kalau kamu jatuhkan hukuman berdasarkan FITNAH yang dirancang maka kamu akan menerima akibatnya dicampak kedalam api NERAKA.Ingat PESANAN dari Rasulullah SAW!!! 'Tiga Hakim Yang Menghakimi Perbicaraan tidak berlaku ADIL , Dua daripadanya adalah KENERAKA.Semoga Allah SWT memberi Taufik dan HidayahNya.Amin!!!.

Anonymous said...

Alhamdulillah,semangat ini yg rakyat malaysia nanti2kan,mampus umno,hidup pr.kalau pr menang besar agak2 sapa yg cabut lari dulu.tak bolih saya bayangkan big mama tercungap berlari nak cabut lari

Anonymous said...

kedai arak kat kelantan pon tak mampu nak tutop. lagi nak berangan tutup kilang calsberg di slgor. tu kilang pas tu , warna sama, hijau. hehehe...

Anonymous said...

bdak2 anwar melalak kat sini pon tak ubah apa2. taufan thn 98 pon tak mampu tumbangkan umno, apatah lagi skrg satu malaya dah tengok video nuar nutuh amoi. alahaii...

Anonymous said...

Anon 9suku.. Hahaha cam bagos je ayat.. Kena sergah ngn polis/fRU, semua pencacai bertempiaran larik... Pastu claim pulis/FRu jahat, zalim, kejam.. Puiii.. Ala cakap je la nak MAKAN FREE lagi mcm BerSHIT dulu..

Anonymous said...

Dua belas tahun dahulu Anwar Ibrahim telah dituduh meliwat pemandu peribadinya Azizan Abu Bakar. Pada tahun 2004 kes liwat ini telah dibuktikan tidak berasas dan Anwar dibebaskan. Fakta pembebasan Anwar ini diketahui dan kita semua tahu. Anwar Ibrahim dipenjara selama 6 tahun bukan kerana meliwat tetapi kerana salah guna kuasa. Tentang fakta salah guna kuasa ini ramai yang tidak tahu dan ramai yang buat-buat tidak tahu.

Pilihanraya ke 12 - Pakatan Rakyat telah mendapat sokongan ramai dan berjaya menafikan Barisan Nasional majoriti dua par tiga di Parlimen. Anwar Ibrahim dilantik menjadi Ketua Pembangkang. Pakatan Rakyat telah menyediakan diri untuk mengambil alih pertabiran kerajaan Malaysia. Pakatan Rakyat juga mencadangkan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia dalam kerajaan Pakatan Rakyat. Semua ini diketahui dan kita semua tahu.

Pada 28 Jun Saiful Bukhari telah membuat laporan polis bahawa dia telah diliwat oleh majikannya yang bernama Anwar Ibrahim. Ini pekara diketahui dan semua orang tahu.

Pada 1 Julai 2008 Balasubramaniam anak lelaki Perumal telah mengeluarkan Surat Akuan Bersumpah dimana secara terang dan jelas dia mengumumkan kepada dunia bahawa Altantuya Shaariibuu ialah bekas kekasih Najib Razak. Balasubramaniam juga memberitahu kepada dunia bahawa Najib juga telah meliwat Altantuya. Fakta ini ada yang tahu dan ada yang buat-buat tidak tahu. Untuk yang ingin tahu fakta ini ada tercatit - fasal 25 pecahan 2 - dalam Surat Akuan Bersumpah Balasubramaniam. Kalau tidak baca pasti tidak tahu. Susudah membaca jangan buat-buat tidak tahu.

Anonymous said...

Pada Isnin 9 Januari minggu hadapan Mahkamah di Jalan Duta akan mengumumkan keputusan tuduhan Saiful terhadap Anwar. Ini pekara diketahui oleh semua warga. Tetapi ada pekara-pekara yang ramai warga buat-buat tidak tahu. Banyak juga pekara diketahui umum tetapi ada warga sengaja tidak hendak tahu. Ramai juga warga yang tahu duduk perkara tetapi sengaja buat tidak tahu.

Ramai yang tahu bahawa Saiful telah tidak terberak selama dua hari kerena dalam juburnya ada bahan bukti — air mani Anwar Ibrahim. Ramai tahu bahawa Saiful telah memasukan plastik ke dalam jubur untuk menahan dari terberak. Tetapi ramai juga tidak tahu bahawa umur air mani tersimpan dalam jubur tidak mungkin melintasi 48 jam walau pun air mani itu milik arwah Superman Christopher Reeve.

Ada warga yang tahu bahawa Saifol Bukhari ini telah menemui Najib Razak sebelum membuat laporan kepada polis. Ada yang tahu bahawa Najib mengumumkan Saiful datang ke rumahnya untuk meminta biasiswa sesudah dibuang dari universiti. Tetapi ramai yang tidak tahu bahawa jika ada sesiapa yang gagal dalam peperiksaan mereka boleh melamar biasiswa untuk menjadi pemandu kapal terbang dari Najib Razak sendiri.

Anonymous said...

Ramai yang tahu Datuk Dr. Mumtaz Jaafar Begum ialah pelari terpantas negara satu ketika dahulu. Tapi ramai yang tidak tahu bahawa Datuk Dr. Mumtaz Jaafar Begum tidak pernah lulus pepereksaan LCE. Ramai yang hairan dan tidak tahu bagaimana Mumtaz Jaafar ini berjaya mendapat ijazah doktor. Masih ramai pula yang tidak tahu bahawa Datuk Dr.Mumtaz Jaafar ialah pembantu kepada Rosmah Mansor — isteri Najib Razak. Paling ramai yang tidak tahu bahawa Dr. Mumtaz Jaafar itu ialah ibu angkat kepada Saiful Bukhari.

Ramai warga tidak tahu apakah yang dibuat oleh Anwar Ibrahim pada 26hb Jun 2008 di Unit 1151 Kodominium Desa Damansara di Jalan Setia Kasih Kuala Lumpur. Warga tidak diberi tahu bahawa pada hari yang berkenaan Anwar Ibrahim sedang mengadakan perbincangan sulit tentang kedudukan ekonomi negara dengan 5 orang ahli ekonomi negara. Perbincangan ini menjadi sulit kerana 5 orang pakar ekonomi ini masih bekerja untuk kerajaan. Fakta ini tidak diketahui umum malah mahkamah pula tidak mahu tahu.

Ramai yang tidak mahu tahu bahawa kes liwat Anwar Ibrahim ini bukan kes lubang jubur Saiful terkoyak. Atau kes Anwar Ibrahim merogol pembantunya dengan ganas. Kes liwat Anwar Ibrahim ini ialah kes politik. Kes politik - pertempuran dua pandangan dunia politik Melayu. Tentang ini ramai yang tidak tahu dan ada yang buat-buat tidak tahu.

Najib Razak mewakili garis politik Ketuanan Melayu. Garis politik ini telah mengajukan Dasar Ekonomi Baru dalam usaha untuk menyelesaikan kemiskinan manusia Melayu dalam negara ini. Selama lebih dari 40 tahun dasar yang dibawa oleh politik Ketuanan Melayu telah berjaya mengkaya-rayakan sekumpulan kecil Melayu manakala majoriti Melayu masih dalam tahap kemiskinan. Fakta sedemikian ini ramai yang tahu dan mustahil ada yang tidak tahu.

Anonymous said...

Manakala Anwar Ibrahim cuba membuka wacana baru dengan politik Ketuanan Rakyat. Ajenda Ketuanan Rakyat ini amat menarik terutama dikalangan jenerasi muda. Ketuanan Rakyat ini menarik kerana ianya menolak garis perkauman, menolak parti-parti yang berasakan kaum dan membuka wadah politik yang berkemungkinan membawa kesaksamaan derajat untuk anak semua bangsa. Tentang politik baru ini wajib ambil tahu dan jangan buat-buat tidak tahu.

Ketuanan Melayu Najib Razak disokong oleh kaum pemodal dan kapitalis yang besar. Najib juga dibantu juga oleh para cukong China yang luas jaring ekonominya. Dalam masa yang sama Najib Razak mendapat sokongan peniaga-peniaga dan kontraktor Melayu yang besar ekonominya. Para peniaga ini berjaya kerana Dasar Ekonomi Baru tetapi masih bergantung nyawa dan menunggu sokongan kerajaan. Ini semua orang tahu.

Manakala Anwar Ibrahim disokong oleh kaum pemodal pertengahan yang nafas mereka turun naik kerana mereka tidak tersenarai atau dinobatkan sebagai kroni United Malay National Organisation. Kaum pemodal dan para kontraktor kecil ini berharap jika Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri maka perniagaan mereka dapat sokongan untuk membesar. Anwar juga disokong para peniaga kecil, tuan empunya warong dan orang-orang yang tidak dipedulikan oleh United Malay National Organisation. Fakta ini masih ada yang buat buat tidak tahu.

Justeru - Najib dan Anwar ini memiliki sokongan yang luas dan tegar. Penyokong Anwar dan penyokong Najib datang dari latar belakang kelas yang berasingan. Punca-punca ekonomi membezakan penyokong Anwar dan penyokong Najib. Bila membaca ekonomi dijadikan asas menganalisa politik maka ramai penganalisa politik jadi bebal kerana mereka tidak tahu. Selama ini mereka hanya menganalisa watak Najib dan watak Anwar. Ramai yang tidak diberi tahu dibelakang pertempuran dua politikus Melayu ini ialah kaum pemodal yang sentiasa ingin tahu siapa yang wajib disokong.

Anonymous said...

Kalau bumi retak dan langit runtuh ianya tidak akan mengubah apa-apa keputusan pada hari Isnin depan. Malaysia tahu Anwar Ibrahim akan didapati bersalah. Anwar akan dinafikan hak untuk bertanding sebagai ahli parlimen. Anwar akan merayu. Lima tahun kemudian di mahkamah rayuan Anwar Ibrahim akan didapati tidak bersalah. Ketika ini Anwar Ibrahim telah botak dan berumur 71 tahun.

Ada sesiapa lagi yang tidak tahu apa yang sebenarnya sedang dilakukan oleh Najib? Ini namanya perang bioloji. Kalau Najib tidak memenjarakan Anwar dan mematikan gerak langkah politik Anwar , Najib sendiri akan masuk ke penjara dan United Malay National Organisation akan tutup kedai. Jika ini berlaku barulah seluruh Malaysia tahu bahawa bekas pembantu Anwar Ibrahim yang bernama Saiful Bukhari hanyalah cacing kerawit dalam usus politik perang bioloji Najib Razak.

Berhenti sebentar! Sebelum hari Isnin ini sampai ada satu pekara lagi yang tidak diketahui tetapi masanya telah sampai untuk di ketahui. Pekara tahu yang wajib diketahui oleh seluruh warga Malaysia ini ialah peranan Amerika, United Kingdom, Turkey dan Indonesia. Atau lebih senang lagi apakah peranan Barak Obama, David Cameron, Recep Tayyip Erdogan dan Susilo Bambang Yudhoyono dalam menentukan keputusan kes Anwar liwat Saiful ini.

Apakah pembaca terperanjat apabila tahu ada kuasa luar yang masuk campur dalam kes Anwar liwat Saiful ini? Jangan terperanjat kerana seperti kata Donald H. Rumsfeld "...there are also uknown unknowns..." atau ada pekara tidak tahu dan kita sendiri tidak tahu yang kita tidak tahu.

* Pandangan yang dikemukakan di sini adalah pendapat peribadi kolumnis

..

kacang lupa kulit said...

macam mana kau tahu semua....ko keje apa ek...setakat dengar borak orang tak yah kecek le

Anonymous said...

baru lah aku faham kenapa anwar kena fitnah..Masyallah..Mudah2an Allah melindungi saudara anwar ibrahim dan negara ku m'sia..amin

Anonymous said...

contoh pembohongan yg sangat mudah.....video lakonan suhardi mati semasa bershit 2 dihebohkan secara bleluasa oleh blog pembangkang tp gambar sebenar orang yg mati disorokkan...
moralitinya blog pro pembangkang akan memaparkan penipuan secara bleleluasa tp menyorokkan kebenaran yg dbongkar oleh pro kerajaan tmasuk dlm kes altantuya/najib, rosmah/cincin dan banyak lagi....maka hidupla penyokong2 anwar dgn memakan pembohongan yg dsuapkan pembohong

pok ngah nik ajis said...

Kepada anon yang bengong. .Takyah lah nak detail satu satu peribadi orang yg kau sanggah tu. .Aku nak tahu. .Ayak dalm pungkok shapol tu ayak mani siapa. . Dlm karong kunyit shaipol. .!!!!

2. Kroni sebelah nuar jubor tak riwayatkan ke. . ????

3. Pecacai nuar ada 10,000 tapi kami atas pagar ada 100,000 yg mana kami ada tiket mengudi. .Dan pemerhati siapa yg benar dan yg salah. . .

4. Student benggong kat U ada 3,000 tapi yg diam dan cerdik ada 20,000. .

Anon. Ini fakta mudah. . Takyah ko kempen aljuburi tu semua elok. .

Anonymous said...

peguambela sendiri setuju liwat berlaku suka sama suka......ko nak komen apa

Anonymous said...

walau apa pun yang terjadi..sekuat atau sehandal mana pun ada d dunia ni..akan sampai suatu masa nanti..kta akan tunduk pada yang maha esa..pada masa itu..mereka2 yang menganiaya orang utk kepentingan sediri akan mendapat balasan nya..itu lah hakikatnya

Anonymous said...

tambah sikit anon 10.00

org2 yg bbohong 16 september, melanggan pelacur dll akan terima hukumannya

Anonymous said...

Silent majority dah analisa sedalam-dalamnya sebelum membuat keputusan utk mengundi dalam PRU13 nanti. Jika dinilai dari kedua-dua pandangan (Najib@UMNO dan Anwar@PKR), jelaslah bahawa pandangan Najib lebih banyak diterima ramai atas dasar fakta dan logik dan boleh diterima akal.

Fakta-fakta yang menyokong Anwar dan dihuraikan secara panjang lebar hanyalah cerita dongengan atau khayalan semata-mata. Ianya cuma satu persepsi atau hujah-hujah lemah tanpa disokong dengan fakta atau bukti yang sahih. Cerita dongeng sebegini tak laku pun kat mahkamah. Samalah seperti andaian yg mengatakan bahawa,"tak mungkin seorg tua larat nak membalun org muda...".

Anonymous said...

kalau nuar ditempat yg benar dah lama Allah jadikannya PM, tp krn perbuatan maksiat segala keaibannya diketahui satu dunia... sapa kita nak tolak hukum Allah .

Anonymous said...

ada penetrasi tapi dgn btang plastik kua. kua kua

Anonymous said...

keaibannya dketahui satu dunia selepas sembahyang hajat dbuat oleh totok2nya...... ALLAH tunaikan doa mereka

Anonymous said...

batang plastik boleh hasilkan air mani???? hebat sungguh teknologi zaman ini

Anonymous said...

Kepada anon yg pro nuar al juburi tu kenapa lu org takut x dapat nak rasa kote nuar al juburi ni ke kalau dia masuk penjara. Hahaha

Anonymous said...

Anon January 5, 2012 9:09 PM
& Anon January 5, 2012 9:13 PM

Cina mata sepet... gaya komen ala2 Melayu... macam aku x tau.. geng DAPigs la ni... kaki pecah belah ummah...

BABI betul!

Anonymous said...

10.00pm

Klulah ko nie Anwar Brahim aku nak bagi tau kesilapan besar yng ko dah buat...

1.Suruh bersumpah tak mau tp
terpekik pekik cerita kena fitnah
2.Suruh ujian poligraf tak mau tp
jaja sana sini ko tak berbohong.
3.Suruh bagi DNA tak mau tp macm
macam mana air konek yng mengan
dungi sperm menyerupai wajah kamu
berada di dalam jubo saiful???
4.Jam omega gagal di tunjuk sampai
hari ini.Omega bukan Omegay mana
daaaaaaaa???
5.Cerita mahkamah tidak adil tp
66x mahkamah kena tangguh atas
permintaan ko..porahhhhh.
6.Kenapa tak panggil wan azizah
sebagai saksi alibi.Kata dia tau
ko kat mane..elehhh..
7.Dlm hansad parlimen peguam ko
kata dia ada buki ko memang
pelirwat..dalam hujah
penggulungan liwat 2 dia pun ada
sebut perkataan liwat suka sama
suka kihkihkih lawak la lu punya
peguam bro..Dengar ceritanya
peguam bela bro yng terbaikkk
di Malaysia!
8.Apasal ko buat gambar superimpose
gi Mekah menggunakn gambar hj sai
ful di depan kaabah,tak pro la lu
punya bloger nak buat psywar!
9.Kenapa ko tergamak menipu satu
dunia masa 16sept bahawa ko
akn jadi PM melalui kaedah lompat
parti.
10.Kesilapan paling besar ko telah
menujukn ciri2 Dajjal serta berga
bung dengan agenda murtad.Juga
menyokong lina joy atas kapasiti
hak kebebasan.Bab ini ko memang
PUKIMAK!Tak bolih nak berkompromi
berkaitan soal akidah!

bekas penyokong said...

Meroyan sekor pencinta juburi ni.Orang semua dah tahu fakta kau sorang aje yg dibuai angan2 dan cerita2 khayalan,andaian,teori2 bodoh abang anus kau.

Ramai kat sini yg dulu diperbodohkan macam kau tapi taklah bodoh sepanjang hayat.Bila keraguan mengatasi keyakinan maka sirnalah kebatilan.Itulah yg dirasai oleh penyokong kuat malah kawan2 baik juburi macam zahrain,zulnordin,ezam,dr muzafar,anuar shari,lokman adam,nallakarupan,eskay dan ramai lagi orang2 terapat dengan juburi.

Itu kawan rapat yg kenal juburi luar dalam.Lu pulak sapa?Berjumpa pun tak pernah..

Fakta liwat part 1,aljuburi cuma dilepas dan dibebaskan atas sebab2 teknikal pun lu tak bacakan?Fakta yg ketiga2 hakim percaya yg perbuatan liwat telah berlaku dalam kenyataan penghakiman pun lu tak baca atau buat2 tak nampak kan?

Macamana kebenaran lu nak nampak kalau siang2 segala fakta di depan mata lu butakan mata dan hati sebaliknya lu cuma percaya apa yg lu mahu percaya iaitu juburi tak bersalah?Orang bentangkan fakta lu bentangkan teori dan andaian.Sedih.

Anonymous said...

10pm

Ko dah lupa ye satu malaysia pernah buat solat hajat utk nuar.
Ko dah lupa ker di stadium Sultan Mahmud kota baru berpuloh ribu orng bersolat hajat di ketui oleh Nabi nik ajis untk anwar ibrahim.
Ko dah lupa ker doa pecah perut yng diaminkan berpuloh ribu penyokong
pas supaya najib di timpa bala.

KLU KO TERLUPA AKU NAK PERINGATKN.!
YAKINLAH APA YNG KO SAKSIKAN SEKARANG INI ADALAH DOA2 DARI KAMU SEMUA.dan klu ko percaya ALLAH itu maha berkuasa inilah kuasa ALLAH SWT.Apakah kamu ingin menafikan kekuasaan ALLAH??????
Jngn pandai bercakap bro,cermin2
lah diri!

Anonymous said...

Fitnah liwat II... Is Anwar guilty? or Media judgments prior court mention?

UMNO guna kaedah politik fascisme parti NAZI pimpinan HITLER?

politik fitnah/konspirasi diulang2 didalam media supaya orang ramai percayai nya...

politik gertak/ugut/paksa... ala-gestapo .....

politik satu hala.. pemujaan taklid buta kepada diktator Presiden UMNO..ala-FUHRER Hitler German...

Itulah sebahagian budaya politik kotor UMNO ... yang perlu kita hapuskan bersama!

To Live Again said...

Aku heran la GAP bila baca komen pencacai2 nuar kt sini.Mcm2 hujah kelakar.

1)Konon saiful xnk berbicara di Mahkamah syariah konon tak percaya hukum Allah.Halllllooo pencacai..Ko nk ajak bicara di mahkamah Syariah 2 sbb nk kn KEADILAN atau ko nk sng2 terlepas sbb nk berselindung sebalik hukum QAZAF sbb saiful x blh bwk 4 saksi?? Ko ingt asal x blh bwk 4 saksi jer kes tutup??? Hbs 2 mcm mana dgn hukum takzir yg membenarkan peliwat dihukum dgn hukuman TAKZIR dgn membawa QARINAH iaitu bukti sahih???Kepala bana ko la anaon.Ko yg memainkan hukum Islam la bangang??

2) Ada plak anon yg kata konon suruh HAKIM solat istiqarah sblm buat keputusan dn jgn hnya dgr ckp NAJIB..Ni lg lawak tahap GABAN hhahahah..Ckp mengalahkan wali Allah konon alim sgt.Padahal x sedar apa dia ckp.Ko ada bukti ker najib bg arahan pd hakim?? Int sm pencacai oi kalau ko xder bukti esok di hari kiamat hbs suma amalan ko bg pd najib sebaba apa??? Sbb FITNAH la bangang!

3) Ada plak yg ckp kononnya hal nuar bersalah ker tak 2 TOLAK TEPI dulu.Yg pentg TUMBANGKAN UMNO dulu.Bab org nk hancurkan Islam dn melayu pon tolak tepi dulu asalkan jgn undi umno.Woi bangang kaedah fiqh mana yg ko pakai 2 ha???

4) Ada sorg lg pencacai dok ulang skrip lm suruh umno tutup kilang arak..Woi bangang, tutup dulu kilang kt shah alam 2, lepas 2 kalau ko nk melalalk pasal arak ni, aku sndiri bersama ko untuk lwn umno.Jgn jd munafiq la pencacai asyk nmpk slh org ja..

5) Ada lg 2 yg ckp konon HILANG RESPECT dgn hassan ali..Woi pencacai bangang, ko ingt ralat sgt ka bg hassan ali 2 hilang SOKONGAN ko 2..Ko saper?? Ko tau x ketegasan dia skrg ni menyebabkan dia semakin di hormati oeleh pihak lwn dr umno sndiri dn juga amat disanjungi oleh org atas pagar..Ko ingt ko x sokg dia 2, maka Allah pon x redha dgn dia ker..Bodo btl la ckp pakai bontot ni la jd nya..

To Live Again said...

syabas anon January 5, 2012 11:11 PM

komen lu mmg terbaekkk bro! meroyan puak pakatan dgn komen lu ni..

Anonymous said...

walau apa pun yang terjadi..sekuat atau sehandal mana pun ada d dunia ni..akan sampai suatu masa nanti..kta akan tunduk pada yang maha esa..pada masa itu..mereka2 yang menganiaya orang utk kepentingan sediri akan mendapat balasan nya..itu lah hakikatnya