Wednesday, January 25, 2012

HOMOSEKS BAR COUNCIL GAGAL FAHAM ERTI HAK.


bar council nampak makin jauh menyimpang dari tugasan asal mereka.

sejak pru 2008 mereka lebih condong untuk bercakap mengenai politik. memberikan justifikasi politik dalam ertikata lain menghalalkan apa juga yang haram.

semalam mereka mengeluarkan kenyataan menyokong hak golongan homoseksual untuk bersuara.

bersuara yang akhirnya meminta diberi pengiktirafan lantas menghalalkan perbuatan homoseksual itu adalah halal dari sudut perlembagaan dan budaya masyarakat. game mereka mudah dibaca.

hak bersuara untuk golongan homoseks.
itu yang dipinta oleh bar council.

jika diikutkan pengistilahan demokrasi, hak itu mewakili suara majoriti.

jika majoriti rakyat malaysia menolak homseksualiti, adakah bar council akan berkata ianya melanggar hak ?

kenyataan bar council yang menyokong hak bersuara golongan homoseks itu seolah-olah menggambarkan penglibatan penuh majoriti rakyat malaysia yang menyokong aktiviti homoseks.

sungguh perasan mereka dalam menyatakan istilah hak.

29 comments:

Anonymous said...

Ini semua angkara seekor BABI habis batas ubi kayu, anak2 pisang, pokok jagong yang sedang berbunga, anak2 getah disondolnya. ORANG MELAYU MASIH TAK SEDAR.

Anonymous said...

gap...
bukti betapa bilaman bukan islam yg memimpin...mereka akan cuba menterjemah pendapat mereka tanpa mengambil kira sensitiviti umat islam, maknanya mereka telah secara kurang ajar tidak lagi berselindung cuba menghasut kearah perkara yang memesong akidah. Tambah lagi sikeparat anwar al juburi yang dipuja ramai gay bersetuju..maka ada asas la pada mereka untuk menyatakan pendapat mereka boleh diterima. lagipun lawyer..kerja mereka menidakkan yang benar janji fulus masyuk je..inilah akibat sokongan padu sesetengah rakyat yang memberi kuasa kepada penghasut dan petualang negara yang dah mula naik toncang. KDN dan BHEU JPM tak mampu buat apa2 ke? atau saja nak play-safe yang akan terus membuka ruang untuk mereka ni menghancurkan umat. Maka tanggungjawab kita adalah menyedarkan anak bangsa agar terus berdiri teguh dan rapatkan saf menentang kemungkaran. Harapkan PAS..Hampas je..cakap berjuang demi islam..tapi menyokong peliwat dan menolak kerja amal menentang murtad. Islam pada nama bukan pada amalan..tunggulah balasan Allah swt..

Anonymous said...

Kalau ulamak2 PAS tak bising pun tentang hak2 golongan gay kenapa puak UMNGOK nak pertikai pulak. Balik belaja baca mukaddam dulu UMNGOK.

Anonymous said...

anon 5.14..

Pasal ularmak pas menyokong gay..dalam mukaddam pun dah kata liwat ni x mengaku sabagai umat Nabi..banggang ko ni..

Anonymous said...

Kalau dah sebulu dengan KEDAULATAN UNDANG2 DAN PERLEMBAGAAN MALAYSIA...Tak usah tinggal di Negara nie...pegi sinun dimana segala macam kebebasab(kononnya) diperolehi.
Golongan yang diTindas dan di diskriminat tu golongan APA eh...Bole dia kasi misal ke.Kalau sek songsang tu bukan diskriminasi..kerana telah termaktub dalam UNGENG2..apa ke baghal peguam nie..

Anonymous said...

Kalo PM yang disayangi rakyat orang Cina panggil Ah Jib Gor...

kalo anwar orang panggil
Ah Jub Bor...!!

sape sokong angkat tangan!!

wakakakakakak!!

Anonymous said...

Mamat 5.14 tu bukan saje bangang tapi dah tahap pokemon..

Pas tu bukan Agama..jadi kalau ada yang kata Ulamak Pas TU..jelas2 lah songsang...sebab tu dia sokong Homoseks..kitab panduan mereka JINGGA BK tiada larangan..Tapi kalau Ulamak Islam ... jelas2 mereka akan mengharamkan keinginan tahap BABI nie.

Tinggalkan je Pas Songsang tu....cari2 lah puak2 lain yang Faham tang Islam yang kamu cari tu..jangan sia2kan amalan tu untuk 'ULAMAQ2 TEMBOLOK TU....WEHH.

Anonymous said...

TIBA MASA NYA MULOT2 BAR KAUNSIAL NI DI SUMBAT DGN KOTEK BENGKOK ANWAR AL- JUBURI SUPAYA SENYAP.

BANGSAT2 LAKNAT NI PATUT SEDAR AKAN TUGAS MEREKA YANG SEBENAR DAN JUGA SEDAR YANG MEREKA BUKAN PARTI POLITIK.

DASAR BANGSAT BERI TEMPAT NAK NEGERI!!!

Anonymous said...

Anon 5:14 am!!!

Sebab PAS penggosok peler gay!!

Macam ko jugak penuggunging juboh untok gay!!

Anonymous said...

Anon 5.14. Kau yang bongok. Kalau buat tahajud tak macam tu jadinya. Janganlah bangga dengan taraf ulamak pas engkau tu. Pas bukan ugama islam ya. Pas parti politik. Huruf 'I' untuk Islam pun takda dalam PAS.
Sekarang parti pas kau tu dah tukar hala tuju jadi parti kebajikan. Jangan gunakan ugama islam dalam politik busuk kau orang.

Anonymous said...

PEMIMPIN PAS + MENYOKONG PAS = KAUM NABI LUT

Anonymous said...

kalu pemimpin bukan islam memang akan jadi begini

Anonymous said...

Kalau seseorang lelaki itu cenderong kepada homoseksual dianggap sebagai hak asasi, mengapa seseorang yang mempunyai kecenderongan untuk mencuri,merompak,merogol,membunuh,
hubungan sek dengan kanak kanak, bernafsu dengan isteri orang,beristeri banyak dan sebagainya tidak dianggap sebagai hak asasi. Sepatutnya Bar Konsial juga memperjuangkan semua ini bukan hanya golongan Nabi Luth.

Anonymous said...

Hebat betul kepala otak 5:14 berfikir... siap kata suruh rujuk ulamak PAS lagi. Bahalol betul..UMNO dari dulu, kini dan selamanya tak akan menyokong isu gay, murtad dll. Tapi ulamak politik PAS dok sokong manjang...agak2nya bila ye kaum PAS ni nak insaf...cakap tentang Islam.. kononnya akulah yang terhebat...Nabi Nik Najislah... Imam Mahadi AlJuburi lah...kat orang lain tak betul belaka..siap suruh baca mukaddam lagi... sebab khatam mukaddam dan tak rujuk ulamak muktabar jadi gitu tu...main pakat tafsir anak- beranak je...berat mu anon 5:14... dah tak nampak langsung jalan ke syurga.. gelap gulita... tupun masih tak sedar ke diri...tengok ulamak tersohor poltik PAS... Nik Najis...sampai bila nak jadi MB? nak suruh Tuhan turun bala baru nak insaf ke? MasyaAllah...

Anonymous said...

ni la jadinya nya kalau si cina mata sepet ni dapat kuasa dalam malaysia... mereka gunakan undang2 untuk jatuhkan martabat islam dan sistem perlembagaan.. sebab tu kita jangan bagi DAP atau cina2 ni kuasa dalam undang2 negara kita.. ni la jadinya.. mereka gunakan UNDANG2.. jadi bila kita nak melawan balik dah tak boleh..

Anonymous said...

TANYA BAR COUNCIL PENYOKONG ANWAR IBRAHIM TU?

AGAMA MANA DALAM DUNIA NI YANG MENGHALALKAN LIWAT.

TAK HERANLAH KALAU BAR COUNCIL TU SEGOLONGAN DENGAN KAUM YANG SUKA MELIWAT.

MEREKA AKAN MENYOKONG 100% PERBUATAN LIWAT.

Servant of God said...

Assalamualaikum sahabat pro-GAP semua,

GAP telah menaikkan satu isu yang sangat penting, dah lama aku nak sebut, tapi dia dah sebut dulu, aku sambung je laa.

Kita orang Islam di Malaysia mempunyai suatu benda yang agak unik, iaitu suara majoriti dalam sebuah negara.

Aku rasa, majoriti orang Islam di Malaysia masih kuat pegangan Islam. Oleh itu, janganlah kita berikan peluang walau sedikitpun kepada bar council nih. Ini memang kuda tunggangan kuasa2 yang ingin menghancurkan Islam yang identitinya tak perlu dah kita sebut.

Aku harap kita semua boleh memainkan peranan untuk mengajak orang2 Islam Malaysia yang masih takut kepada Allah SWT, yang masih sayang Rasulullah SAW, dan yang masih waras supaya menyuarakan bantahan kita kepada bar council ini, melalui apa jua media sekalipun.

Jangan kita biarkan agen kafir harbi nih merosakkan agama kita!

Anonymous said...

homoseksuals ni di laknat oleh Allah...j

Anonymous said...

Anonymous said...
Kalau ulamak2 PAS tak bising pun tentang hak2 golongan gay kenapa puak UMNGOK nak pertikai pulak. Balik belaja baca mukaddam dulu UMNGOK.

January 25, 2012 5:14 AM
-----------------------------------
Sebab Ularmak2 PAS dah kena ikut kata DAP. Negara Islam kena tukar Negara Kebajikan!!

Kenalah UMNO juga ambil aleh jaga tugas tugas mempertabatkan Islam kerana PAS yang kata dirinya terlalu islam dan disuruh jaga Adat resam Melayu aje kelau PR memerintah Malaysia.

UMNO menjaga Islam, hak melayu, raja-raja dan hak semua kaum dari dulu hingga sekarang dengan adil seadil adilnya.

Anonymous said...

MAJORITI rakyat Malaysia menolak LGBT!!!

itu yang bar council kena faham...

kepada minoriti yang menyokong LGBT, sudah pasti Malaysia bukan tempat yang sesuai untuk anda. maka NYAH lah anda semua dari negara ini!

adakah anda sanggup????

Anonymous said...

Anonymous said...
Kalau ulamak2 PAS tak bising pun tentang hak2 golongan gay kenapa puak UMNGOK nak pertikai pulak. Balik belaja baca mukaddam dulu UMNGOK.

ANON

ITU BUKAN GOLONGAN ULAMAK NAMANYA.
SEBAB TIDAK MENEGAKAN ISLAM.

ULAMAK WAJIB MENEGAKAN ISLAM WALAU DIANCAM BUNUH SEKALIPUN.

MENEGAKKAN YANG HAK. MENENTANG YANG BATIL ADALAH WAJIB BUKAN BERDIAM DIRI SEPERTI TIKUS.

DIAKHIRAT KELAK ORANG YANG PERTAMA MASUK NERAKA IALAH GOLONGAN ULAMAK YANG MENYEMBUNYIKA HAK YANG BENAR.

Anonymous said...

ulamak2 pas??? ada lagi ke ulamak dlm pas skrg ni?

mungkin dulu memang benar ramai ulamak dlm pas..tapi skrg??? yang ada cuma pendendam, parasit dan gila kuasa!

tak percaya? cuba bandingkan perjuangan pas dahulu dan sekarang. jauh beza bukan???

sebab tu la 'ulamak2' dlm pas tak bising pun pasal hak LGBT ni..

itu jawapan aku utk anon spesies kaum Lut 5:14AM yang direjam!

choc-mint said...

Asalamualaikum...
errr...maaf ckp ler yerk....
pd haku yg sokong tu sebenaonyer
satu geng...pasai turrr sokom tur....maaf ckp yerk....

Anonymous said...

AKU SOKONG ANON 6:41AM

AH JUB BOR???

WAKAKAKAKAKAKAKA

SESUAI UTK MAMAT TU DAN PENYOKONG2 DIA..SEMUA AH JUB BOR...WAKAKAKAA

Nok said...

nampak sgt anon 5:14 bodoh....konon nak komen....ya allah manusia yg bodoh mcm ini pun ada....ada pulak kata pas tu islam ????? wahai anon ko bertaubat lah banyak2 minta ampun pada tuhan.....dato nenek mak bapak ko, adik beradik ko suku sakat ko yg tak pangkah pas tu kafir ke?????

ajaran pas ni memang merosakkan bumi allah...tentu org arab para sahabat nabi tak masuk sorga kertana tak pangkah pas....masyaallah....pas memang sesat.....aku kalau solat di mesjid aku tengok imam...kalau betul2 dia poengikut tegar pas memang aku tak ikut jemaah tu....sbb mereka ahli punah wallpukah...bukan ahli sunnah

dan lagi kebanyakan mereka pengikut syiah yg memusuhi islam....aku ingatkan kawan2 bro GAP kena hati2 perkara ni takut imam ni pengikut nik aziz...naya tak sah sembahyang .....itu yg terjadi sembahyang 2 imam kat k'tan & trnggnu sbb itu lah....serban sampai kelutut janggut ciput ingat nak ikut nabi ...tapi penyokong pluralisma...umat nabi lot allah huakhbar.....kerana terikut nabi mereka nik aziz alaihisalam....hancurrrr k'tan....

Tun Teja said...

Majlis peguam bermula dengan permohonan hak kebebasan LGBT bersuara, lepas itu meminta hak kebebasan bergaya hidup LGBT dengan menuntut kelulusan undang-undang sodomy dan homoseksual pada langkah yang seterusnya.

Some lawyers are liers,
Some lawyers have virtues,
Most lawyers make people poor,
Because they quibble with laws,
They burn the pockets
Of the guilt to fake the innocence.

pukimaq said...

Bar Council patut ditukar jadi Gay Council.Homo cun ni menyokong Gay Council 100%.

Anonymous said...

Kalau ulamak2 PAS tak bising pun tentang hak2 golongan gay kenapa puak UMNGOK nak pertikai pulak. Balik belaja baca mukaddam dulu UMNGOK.

January 25, 2012 5:14 AM

Kau pun dh sesat jugak..sian

Tun Teja said...

Hei Lim Chee Wee, adakah kau ni homoseksual? Kau nampak muka macam pondan, rambut kerinting, kulit muka macam pakai cream muka tiap-tiap hari, mana ada orang cina rambut berketak-ketak ?