Monday, January 23, 2012

KADIAQ DAN PENTAKSUB IMAM MAHADI PALSU.


21 comments:

Anonymous said...

informer terbaik UMNO ..dekati PR, then rancang strategi jatuhkan AnuWar...cayalah KSF.

Anonymous said...

PELIRWAT (Pelir kuat Liwat) desperate. Ramai dah blah. Akhlak jijik Pelirwat ramai dah tahu.

Pelirwat nak tak nak, kena huloq la. Pungut jer apa yg ada. Bagi Kadiaq janji $$$$$$...Masyukkkkk.

Habis la lu PELIRWAT.
PRU 13 PKR sama PAS akan kena teroq.

Anonymous said...

Itu ostat dari Sabah, sekarang orang kuat PKR Sabak Bernam yg dah nak terbenam dengan kroni baru AlJuburi si Aziz Bari.

Anonymous said...

Jangan main-main, Badrul Amin ada kod IC 71...

Anonymous said...

Aku dgr jiran2 mamat ni kata, rumah mamat ni dah lah besar tapi tak pernah sekali dengar azan dari rumah tu. banyak dengar macam hindu gaduh ada le..Mula2 bila ada org pindah kat situ, ingat tu rumah org keling. Tapi kami sebagai org Islam, betulkan jangkaan mereka sebab kita sesama islam mesti bersatu. Kami harap mamat ni akan lebih lah buat doa selamat dan baca quran di rumah selain asyik bising je mcm kedai todi. Kau org ni ingat aku cite pasal siapa? Ni jiran aku ni, Mohd Kutti Sheikh Hitam Abdullah. Rumah kami kat Kpg Miluk Hadek, Banting.

Anonymous said...

anon 946 ..


kg miluk hadek ..yang mana .. ??? tak pernah dengoo nama kg tu pon kat banting ni ...

mamat itam tu ... pada aku ...
lebih baik belajo belajo fokus ke alam sana laaa... bila umuq dah banyak niii ...
toksah dok ingat macam mana nak jadi kaya ... bagi orang lain laa pulak ... bukan nak menongkat langit selama nyaaa ...

Cikgu rokiah said...

Mamat sebelah kadir tu menyerupai lelaki dlm video china dolls....tak caya korang tengok betul2....

Anonymous said...

hehe dh x kedengaran dh yg kadiaq nie dh msk kristian lapaderi la ape la..kalu x dlu, bkn main surat layang puak2 Pas ke Pkr tabur..so camne skang, x nak bongkar ke kadiaq nie agama ape skang nie?..ke dh setel puak2 hamPas/pkr oi

kingnek said...

orang PR tak menghina dia sebagai mamak? hahaha, puak PR yang sentiasa hipokrit, aku tak pro-UMNO, aku anti-pakatan!

anti bohmau said...

kingnek,

ambo pun heran jugak sbb selama ni puak2 pr punyala hina Tun M dok kata dia mamak pandi kuty la meki hamun Tun seedap rasa & tak pernah mahu terima kebaikan yg Tun dah buat. tup2 pr terima dgn terbuka hati dgn mamak kadiaq ni? depa lupa siapa mamak kadiaq ni dulu? depa tuduh dia kapiaqla, mcm2... la ni bila duk berdamping dgn anwar, jadi tok khatib plak kut?

Anonymous said...

kadiaq bukan keturunan mamak tapi aku rasa dia keturunan india orang inggeris bawa duduk di estet..

Anonymous said...

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Sabda Nabi Muhammad S.A.W(antara Isi Khutbah terakhir Rasulullah SAW)
"Wahai manusia, tidak ada lagi Nabi atau Rasul yang akan datang selepasku dan tidak akan lahir agama baru. Oleh itu wahai manusia, nilailah dengan betul dan fahamilah kata-kataku yang telah aku sampaikan kepada kamu. Sesungguhnya aku tinggalkan kepada kamu dua perkara, yang sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikuti kedua-duanya, nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya. Itulah Al-Quran
dan Sunnahku .

PUAK2 UMNO...SEDAR LAH..TAUBAT LAH..CUKUP2 LAH MEMFITNAH DAN MENCACI MAKI..

Anonymous said...

salah sorang kod 71 yang dilantik sbg pemimpin dalam pakatan rakyat..

camne nih????

Anonymous said...

MAMAT BAJU PUTIH SEBELAH ENCIK MAMAK TU MACAM KENAL LA..
99.9% SAMA DENGAN MAMAT DALAM VIDEO CHINA DOLL..
KENA TANYA BADROL AMIN DAN ENCIK MAMAK TU SAPE GERANGAN MAMAT TU..

HEHEHE

kingnek said...

@anti bohmau, memang aku setuju, puak ABU Jahal dan ABU Lahab ni memang sangat hipokrit, sebab tu aku tentang mereka habis-habisan. Memang UMNO tu tak perfect, malah banyak yang mereka perlu berubah, tapi melihat ego dan perangai kesemua parti Pakatan dan puak ABU Jahal juga ABU Lahab yang sangat anti-Islam menyebabkan aku tidak boleh menyokong mereka dari segi Islam. Tengoklah apa jadi kat Zul Nordin dan Dr Hassan Ali yang memperjuangkan Islam, habis dibuang begitu sahaja, sampai sekarang mereka berdua tak masuk UMNO, membuktikan mereka tidak disogok UMNO!

Anonymous said...

BANDAR BARU PERDA . . Bukit Mertajam . . Keluarga Mamak ni dapat dari Anwar masa dia TPM dulu. .Mamak ni mau lagi mega projek . .dia yakin Anwar jadi PM tahun ni . .biasala orang politik jenis parasit ni . .

Anonymous said...

Betul la mamat yg sebelah tu mcm kt dlm video chinadoll tu...

Anonymous said...

Tiada rahmat di muka Ostat dari sabah tuu....ostat yg mendoakan pecah perut

Anonymous said...

Depa ni bukan melayu asal,yg sebelah kanan tu sheikh arab celop, yg tengah tu keling berapi yg kiri jawa kot. Tu la bila depa kutok melayu depa suka sebab depa bukan melayu, yg melayu pon suka dengak kena kutok.

Anonymous said...

kalau nak tahu fitnah atau tidak datang chek sendiri laaa.
jangan kata umno yg fitnah ...
segala macam citer citer yg syok ni pon datangnya dari kengkawan karib sipeliwat tu jugak ..
mana finah umnonya ...???

manusia kalau dengo citer sedap mesti nak tau ..atau nak p tengok ...
inikan pulak orang media ...
tak kira laaa org media tu sokong pihak yang mana ...
tapi kalau citer citer yg bes tuuu
takkan dorang nak bior ..
akan dikorek sampai jumpa taek laaaa....

lepas tuuu ..
yg pembangakang pulak ...
punya nak bela sipeliwat ,,..
dia koner pulak ...
kata citer citer tu umno yg mulakan ...

ape ke jadah weiii ...????

helah bela diri laaa tuuuu ...

bila taek.. orang dapat jumpa ...
tapi bau nya dapat kat pembangkang ...
itu yg jadi malu beso tuuu ...!!

ingat ingat laaa betapa berdosanya kita sebagai manusia bersekongkol dan terlibat dengan si pembikin dosa dosa beso ...
nanti mati ..bulat bulat ..Allah humban masuk neraka weiii ....

Anonymous said...

Kadir ni dah lupa diri. Tak sedar dari mana asal. Orang jenis ini memang meloyakan.