Thursday, January 12, 2012

MINAT BETUL YAHUDI DENGAN ANWAR.

jerusalempost buat liputan ringkas tentang anwar.

yahudi mabok ni cakap pasal bom yang meletop selepas anwar dilepas bebaskan oleh mahkamah.

ada ramai dan banyak lagi kes kat benua asia ni , tapi anwar jugak yang dijadikan bahan berita.

yahudi sokong anwar. aku yakin anwar banyak torak yahudi ni gila-gila sampai terangkat bontot si benjamin.

masa nuar jumpa yahudi ni mesti dia cakap aku penyokong filem schindler list !

19 comments:

PeJoL said...

iklan air asia pun ade...
kihkihkihkih....

Anonymous said...

LAGI SATU BUKTI ANWAR SISOKONG DAN DISUPPORT OLEH YAHUDI ZIONIS. SEBELUM NI BERITA AMERIKA SOKONG ANWAR.

BAGAIMANA MUNGKIN RAKYAT MALAYSIA MENOLAK BAHAWASANYA ANWAR ADALAH PROKSI AMERIKA DAN YAHUDI ZIONIS DI MALAYSIA.

NIK AJIS DAN HADI AWANG TAK NAMPAK KE PERKARA NI. ATAU MEREKA MEMANG MENYOKONG AMERIKA DAN YAHUDI ZIONIS.

BAGUSLAH.. KENYATAAN INI MEMPERI PETUNJUK BAHAWA PAS BERSETONGKOL DENGAN PKR SERTA DAP YANG BERPAKSIKAN AMERIKA DAN YAHUDI.

'DAN ORG2 YAHUDI DAN NASRANI TIDAK AKAN REDHA KEPADA KAMU WAHAI ORANG2 BERIMAN KECUALI KAMU TELAH MENGIKUTI MEREKA (YAKNI MENJADI SEBAHAGIAN DARI MEREKA)'

PAS DILAKNAT ALLAH.


PERJUANGAN ISLAM, MELAYU DAN RAJA2

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

Anonymous said...

nak wat camne bro nik aziz dah byk makan duit yahudi melalui anwar, dah tentu yahudi sihir guna kitab yg dijumpai oleh knight templer sbb tu nik aziz biol mcm kaldai.

Anonymous said...

Yahudi sokong Nuar (PKR)...

PKR + PAS + DAP dapat sokongan yahudi

Yahudi sokong PAS

Kesimpulan, PAS dah terikut2 seperti yahudi, apa nak heran hasan ali perjuangankan maruah Islam kena buang. Kerana nak undi pas rela jadi komunis, rela sokong LBGT, tunduk dengan DAP, Guling2 atas jalan demi DAP, liwat2 dia kata tak pe, Dah pajak gadai degara Islam kepada DAP ( bila nak tebus balik, surat pajak ada tarikh luput ke)....apa2 pun PAS yang kelihatan suci dulu, kini hancur demi nak kuasa.

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Anwar ejen Yahudi.

Kalau tidak mengapa begitu beria-ia dia mahu menjadi PM? Dari zaman Ghafar Baba lagi dia dah mula tunjuk belang.

1. Sbg TPM, dia menerima red carpet di negara barat sedangkan ketika itu Tun M dibenci dan diperlekeh di barat.

2. Sbg TPM merangkap menteri kewangan dia dilantik menjadi pengerusi IMF. Kemudian 1997, dia mati mati mahu negara ikut jejak langkah Thailand dan Indon. Interest tinggi melangit. Lihat ekonomi Thai dan ekonomi Indon hari ini. Sedih.

3. Dia bebas memburukkan negara sendiri di Oxford, di John Hopkins. Itu platform apa?

4. Ambiga sendiri lebih 'gentlemen' mengaku menerima dana luar utk menghuru harakan negara. Siapa lagi yg kaya raya utk mengadakan dana ini kalau bukan lagi pertubuhan pertubuhan gerakan iluminati?

5. Persidangan APEX KL 1997, al gore atas kapasiti VP US dgn biadapnya menyatakan sokongan penuh kepada Anwar. Dan jangan lupa keldai PASngok ada mengangkat bendera negara proksi Yahudi ni semasa demo.

Kalau dia bukan ejen yahudi, kenapa barat, terutamanya negara kawan karib Israel begitu beria ia?

Anonymous said...

bom yang meletup tu sebenarnya untuk digunakan dengan tujuan provokasi jika keputusan mahkamah mendapati Al Juburi didapati bersalah..puak dia orang gak yang letak tu..tapi memandangkan bom tu menggunakan timer...dan dah diletak ditempat orang yang makin ramai..tak sempat lar nak alih....

Anonymous said...

Ye..anon 12.05pm.

Diorang mimpikan carpark jadi dataran tahrir..

Ingatkan ramai..tapi cuma 0.025% je rakyat malaysia yg hadir..

Ingatkan kalau ramai, anwar plak masuk jel..ada lak yg mati kena bom tu..akan jadi letusan bagi pendemo bagi memporak perandakan KL. Huru-hara KL, negara tak stabil dgn harapan dpt tumbangkan kerajaan melalui jalanraya..

Mcm lebai malang, kempunan..parang dah bawak, bom dah pasang.. Last last anwar keluar court tersengih sengih.. mati kutu weh..!

Dia lupa video china doll setia menanti..

Anonymous said...

yahudi tersenyum riang bro lepas baca ni..

Dapat dilihat bahawa Anwar tetap akan bebas walau Saiful ke Mahkamah Persekutuan sekalipun. Ini kerana menurut para pengamal undang-undang di negara ini, hanya seks luar tabii tanpa kerelaan yang membolehkan si pelaku yang merakusi mangsanya, disabitkan dengan hukuman.


Jika disebut hanya testimoni dari Saiful tidak mendukung untuk Anwar dihukum, cukup di situ sahaja kita dapat lihat bahawa udang-undang sivil negara ini hakikatnya melindung pasangan lelaki sejenis.


Ini kerana, walau selonggok air mani Anwar ditemui dalam dubur Saiful sekalipun, tidak ada bukti bahawa Anwar melakukan liwat ke atas Saiful secara paksa atau tanpa rela, yang membolehkan Anwar disabitkan dengan kesalahan mencabul atau merogol.


Mengikut sejarah hukuman penjara akibat kes liwat di negara ini, kesemuanya disebabkan oleh tindakan liwat tanpa kerelaan, atau perbuatan liwat para pedofil yang mengumpan mangsanya dengan niat menjerat dan memuaskan nafsu dirinya sendiri.


Walaupun benar Saiful diliwat tanpa kerelaannya, tiada bukti yang mengatakan Anwar melakukannya tanpa kerelaan memandangkan perlakuan liwat antara lelaki dewasa dan lelaki bawah umur ditakrifkan sebagai pencabulan atas dasar perlakuan seks luar tabii ke atas seseorang yang dilindungi oleh Akta Kanak-Kanak.


Untuk mereka yang tidak dilindungi Akta Kanak-Kanak, tiada satupun kes liwat yang disabitkan dengan hukuman.


Contoh klasik ialah kes yang melibatkan laporan pembantu M. Daud Kilau yang mendakwa dirinya diliwat oleh penyanyi tersebut. M. Daud Kilau didapati tidak bersalah.


Tiada siapa yang tidak diliwat, akan tampil untuk mengaku dirinya diliwat, jika dia mengetahui takrifan undang-undang negara ini kerana selagi tiada kesan kecederaan fizikal di tubuh selain di dubur, perbuatan liwat antara dua lelaki akan diklasifikasikan sebagai suka sama suka.


Maka, tiada gunalah Saiful memanjangkan ke Mahkamah Rayuan hatta Mahkamah Persekutuan sekali pun.


Janganlah kita mengatakan bahawa Allah telah memakbulkan solat hajat bagi pembebasan Anwar sedangkan Yang Maha Esa pasti murka apabila pembebasan orang yang bersalah mengikut takrifan undang-undang sivil ini, dikatakan sebagai restu kuasaNya seolah-olah si pelaku adalah dipihak yang benar.


Seolah-olah Allah merestui undang-undang yang melindungi pelaku liwat suka sama suka.

Anonymous said...

Kehkehkeh.

Anonymous said...

blog papagomo kene serang virus anwar. tak bleh buka.

Anonymous said...

dah terang lagi bersuluh.........☺ ☻ ♂ ☼

Anonymous said...

apa nk ckp lg..YAHUDI sia[ ckp 'BLAST' lg...TERANG2 menghina majoriti suara rakyat Malaysia..MENYOKONG dan MENYONDOL Anwar!!

Sbb tu Tun dh ckp Anwar laknatullah ini ejen Yahudi..

Insya Allah..ini petanda2 kehancuran Anwar..sengaja Allah aturkan supaya kebencian meluap2 akan terjadi secara NATURAL pd Anwar..

pada hari dia menang seorang lg MUJAHID dakwah Hasan Ali di 'tendang' puak PAS.. krn membela peliwat laknat ini.. itu tanda2 kemurkaan Tuhan.. supaya kebencian akan dpt bukan dr aturan UMNO atau BN..

UMNO hanya perlu berdoa dan buat kerja mcm biasa..tumpukan soal rakyat dn pentadbiran..kerja2 lain Allah Ta'ala akan aturkan.. INSYA ALLAH..AMINN!!

tobeng said...

12:17 PM,

Tapi jangan lupa kes Dr Munawar Anees (1998)yg didapati bersalah dan dipenjarakan kerana membiarkan dirinya diliwat oleh anuwar ibrahim.

Itupun kira kes suka sama suka jugakan?

Setahu aku di barat memang liwat suka sama suka adalah hak asasi manusia pada pandangan songsang diorang.Jadi memang tak boleh bawa kes di court.Sebab itu kes liwat anuwar yg diketahui umum di dunia luar sebagai suka sama suka dianggap menyalahi 'hak asasi manusia'.Sebab itu juga kita menerima tekanan dr luar termasuk oleh NGO2 dan pertubuhan hak asasi.Itu belum lagi tekanan dr pihak kerajaan luar(barat) yg diterima secara tak rasmi.

Tapi di Malaysia masih dikira sebagai satu jenayah/kriminal.Mungkin kebanyakan loyar terutama dr Majlis peguam menganggap akta liwat suka sama suka ini satu akta yg lapuk yg tidak selaras dengan hukum civil law negara2 barat.Sebab itu majlis peguam bantah.

Cuma kita harap AG dan hakim2 di Malaysia tidak terpengaruh dengan pandangan sesat barat kafir2 harbi ini terutama majlis peguam.

Oleh sebab itu aku harap proses keadilan dapat dibawa ke mahkamah rayuan secepat mungkin!

Anonymous said...

GAP, wajib lihat sehingga habis.

http://blip.tv/rising-sun-tv/wahabi-konspirasi-yahudi-3779205

Anonymous said...

Ya Allah selamatkan Negara ini daripada mereka yang cuba menghancurkan Islam

Mesej ini cukup jelas, pertahankan tanah agama dan tanahair kita daripada talibarut Yahdi...

UMNO pembela Agama, bangsa dan Tanahair.

Unknown said...

NUAR ASET / ALAT YAHUDI...

Anonymous said...

pagi tadi semasa balik solat subuh dari masjid saya dengar radio IKIM (91.5) Ustaz Sahazan kata DAJAL tu lebih dari satu dan macam-macam rupanya...

Anonymous said...

Astaghfirullah..
bertaubatlah wahai penggemar politik yg over.sedar tak korang ni berkata xmenggunakan otak?
jangan kita maki2 Nik Aziz sedangkn beliau adalah antara ulama yg berpengaruh didunia.tepuk dada sendiri adakau "kau" ulama numbe 1 dunia?jgn burukkan org melampau kerana Allah memberikan balasan kepada sesiapa yg memburuk2 sesama lain.mohon ampun kerana dosa yg xdapat dihapuskan Allah adalah dosa sesama insan walaupun kita kita seorang ustaz.