Sunday, January 22, 2012

PARASIT NOMBOR SATU KATA..


parasit nombor satu.

aku berikan penghormatan gelaran ini pada kalid samad.
setuju tak ?

aku berkeyakinan tinggi seluruh rakyat jelata bersetuju dengan penganugerahan tertinggi parasit nombor satu kepada kalid samad.

apa parasit nombor satu kata ?

dia kata ISU MURTAD DAN LGBT tidak akan sama sekali menjejaskan undi pakatan.

pakatan yang mana dia tidak perincikan.

dap memang jelas tidak terkesan dengan isu ini.

namun yang pasti pada hakikat realiti politik semasa sekarang, pas bakal menanggung kerugian yang teramat besar kerana persengkongkolan luar biasa mereka dalam menerima ide dan agenda murtad dan LGBT.

kenyataan parasit nombor satu ini merupakan telahan bacaan politik low class.

bahasa kampungnya tak sedar diri.

isu murtad dan LGBT takkan menjejaskan undi kepada pas ?

oh parasit, kalau begitu lah tingginya kekonpidenan kamu, maka gerakan anti pkr mendesak kamu agar jangan cabut lari daripada mempertahankan kerusi parlimen shah alam.

shah alam majoritinya melayu, dan sekiranya 2 isu itu tidak menjadi kudis pada pas maka kalid samad wajar mempertahankan kerusi parlimennya.

jangan lari ke parlimen kota raja !

32 comments:

Centurion said...

isu murtad / LBGT memang x jejaskan pengundi kafir tapi ianya melibatkan sentimen pengundi islam.

PRU nanti orang pas sendiri akan mengundi UMNO sebagai bantahan pemecatan dr Hassan Ali

hangkedee said...

Kasihan juak juak tegar Hampas di perbodohkan ke tahap gaban moron.

Nok said...

kata pemerhati2 politik tanah air...pengundi2 tidak akan beralih undi pada BN walaupun pelbagai isu melanda parti mereka...sbb mereka sungguh percaya yg nik aziz akan membawa mereka ke sorga sebagai mana yg di janjikan oleh beliau dlm ceramah2 politik....

nik aziz juga telah merestui mat sabu dan anuar ibrahim apabila kedua2 mereka menikmati sorga dunia dgn menoron,meliwat, dan pelbagai aktibiti sex...tanpa menegur menasihati dan sebagainya untuk menunjukan bahawa dia setuju dgn apa jua yg di buat oleh kedua2 mereka.....itu lah parti yg di katakan islam...oleh penyokong2nya....

Anonymous said...

Saya setuju 100% pendapat blogger GAP ..salah seorg jurucakap kristian dalam bulatan hamPAS...."PAStor Khalid Samad "take Beeeeer"

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab ,jujur dan amanah.

Anonymous said...

ilang akai kalau tak setuju. SETUJU 800%..

Anonymous said...

goblok orak keneng dibontot..pandey orang keneng dijikok...

kingnek said...

Khalid samad, mahfuz, kamarudin jaafar kesemuanya parasit. mungkin juga husam musa, nizar dan beberapa lain. pejuang islam dalam pas termasuk ustaz nasha, haron din, taib azimudin, ismail kamus. hadi awang juga bersama kumpulan islam, tidak tahu mengapa dia bertukar dan memecat hassan ali mengikut arahan puak munafik

Anonymous said...

mungkin golongan2 yang sokong murtad dan LGBT akan rasa spt itu. tapi aku yang menentang murtad dan LGBT akan menolak pakatan akibat isu ini!

Anonymous said...

WAHAI GAP DAN KAWAN2 SEWAKTU DGN KAU, TOLONG TANYAKAN PADA HASAN ALI..ZUL KULIM ..MUFTI PERAK..TOLONG2 KOMEN ..ORG BOROS BERBELANJA..KAUT DUIT RAKYAT LAGI TU APA HUKUM NYA...
BUKAN KAN KAH ORG YG BOROS TU ADALAH SAHABAT SYAITAN...
TOLONG KOMEN..TU BELUM LAGI PEMFITNAH TEGAR..BUKTI REKAAN UNTUK FITNAH MUSUH POLITIK...TOLONG JGN BERSENGKONGKOL DGN PEMFITNAH..DAN MEMBERI ULASAN DGN MEMUTARBELITKAN FAKTA...BESAR DOSA NYA..GAP DAN KAWAN2 NYA..FAHAM TUH

Anonymous said...

Inilah tanah airku Malaysia yang ter cinta. Cerita seram/hantu terus dihidangkan sepanjang masa , kes-kes fitnah liwat terus di mainkan , keaibban orang terus dilondehkan oleh orang-orang tertentu. apa kah matlamat hidup mereka2 ini. Tidakkah takut dengan malaikat di kiri dan kanan tu , tidakkah pernah tersentak di hati mereka2 ini , andainya mati dalam keadaan menzalimi orang ? ini lah mentaliti sebahagian rakyat malaysia.......

Anonymous said...

Mungkin perbidalan Melayu ini perlu diubah. "Buat baik berpada-pada, buat jahat, jahat sekali"

Ini gambaran kepada manusia yang tak puas-puas untuk menganiayai manusia lain. Semuga Allah memberikan balasan segera kepada manusia yang jahat dalam kes ini. Amin.

Anonymous said...

ini cara hidup melayu era mahathir,persetankan semuanya janji hidup mewah,makan cukup,hiburan cukup...yang lain2 peduli apa aku?munafik sudah sampai ketahap maksimum...zaman 'edan' pak!

Anonymous said...

Sebab wa nampak kes DSAI ini SEMACAM aja kes Datuk Seri Nizar vs Zamri Kadir di perak.

1st round : menang,
2nd & 3rd round : sengaja di kalahkan.

Sebabnya......HAKIM2 kedua & ketiga.

Inilah permainan mereka UmnoPurno.

Anonymous said...

Mufti kata wang zakat utk tujuan MENEGAKKAN hukum Allah di kira fisabillillah.

Apa ke hal dgn si Jamil Khir and si Che Mat She Ali. Mereka MENEGAKKAN atau MENGHALANG perlaksanaan hukum Allah?

Suka hati mak bapak dia orang ja nak membelasah duit zakat

Anonymous said...

umno/bn mudah lupa, sehebat mana pun perancangan jahat & silaka umno/bn akhirnya Perancangan Allah jua akan menentukan segalanya. Insya Allah umno/bn akan tewas juga............

Anonymous said...

Komen2 puak binatang peliharaan anuar sama je nada mereka....pada mereka hanya puak mereka saja yang betul.

Anonymous said...

mahkamah rakyat berbicara mengadili....
puak-puak edan pakatan kencing berdiri....
takut akan suara majoriti...
tiada sudah kuasa mengaburi...
tapi sayang seribu kali...
juak-juak kerdil kencing berlari...

Anonymous said...

kwn setuju dengan Anon 5.30pm

Dia tak nampak siapa yang dalam pagar dan di luar pagar. Memang sah sah dia orang kena kencing dengan Anuar dia kata kita pula yang kena kencing.

Wahai pengikut Anuar sedarlah betapa hinanya Anuar semasa dalam BN lagi. Kenapa butakan mata dan pekakkan telinga dengan pendedahan demi pendedahan oleh kawan-kawan rapat anuar yang dah sedar dan insaf.

Kalau puah pembangkang kata anda semua kata betul tanpa usul periksa tetapi fitnah yang dibawa oleh PR terus dipercayai.

Ada akal cuba sesekali lihat daripada luar kotak pemikiran.

Hidup Barisan.

Anonymous said...

pakatan boleh menang pru13 dgn tendang si anuar peliwat tegar...allah tak izinkan negara bertuah di terajui bukan umat nabi.

Anonymous said...

Rakyat sedang menunggu apakah penjelasan Datin Seri Rosmah Mansor dan juga suaminya Datuk Seri Najib Razak terhadap laporan akhbar Australia semalam.

Semalam, akhbar Sydney Morning Herald (SMH) melaporkan isteri Perdana Menteri itu berbelanja sehingga A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney dua minggu lalu.

Menurut Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar, jika sekali lagi akhbar Australia membuat laporan tidak benar mengenai tabiat berbelanja mewah Datin Seri Rosmah Mansor, maka satu tindakan undang-undang perlu diambil terhadap akhbar dan sumber berita akhbar tersebut.

"Jika Rosmah dan Najib enggan berbuat demikian, ia memberikan gambaran kepada rakyat bahawa apa yang dilaporkan itu betul seperti yang berlaku apabila Najib enggan mengambil tindakan undang-undang terhadap begitu banyak akhbar di serata dunia yang pernah mendakwa tentang kaitan beliau dengan kes Altantuya Shaariibuu.

"Kalau banyak kali sangat dilihat takut mengambil apa-apa tindakan undang-undang, rakyat akan percaya apa yang dilaporkan mengenai Najib dan keluarganya itu benar," kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu.

Anonymous said...

Nik Najis sesat dan pas lg sesat

Anonymous said...

KALU HANG BERANI BAGILAH NAMA PEMIMPIN UMNO BN YG DOK MAKAN KAUT DUIT RAKYAT. KENA SAMAN 100 JUTA TERKENCING?......

Anonymous said...

GOLONGAN BERMUKA-MUKA MENGILA DI BUMI ALLAH INI.



Jika mengikut Banner yg di paparkan tertera
"ISLAM UNTUK SEMUA"...Begitukah?

Menghina agama kaum lain,begitukah Tolaransi yg di gariskan ISLAM?,

Saya berharap agar kita sebagai umat islam jangan sesekali bersikap seperti ABDULAH BIN UBAY yg terkenal dengan sikap bermuka-muka,Jelas di sini sikap-sikap munafik sesetengah Golongan itu,dari itu berhati-hati apabila berhadapan dengan golongan tersebut di sekeliling kita..

MEREKA BERADA DI SEKELILING KITA!

Surat Al-Munāfiqūn (The Hypocrites)
بسم الله الرحمن الرحيم



When the hypocrites come to you, [O Muhammad], they say, "We testify that you are the Messenger of Allah ." And Allah knows that you are His Messenger, and Allah testifies that the hypocrites are liars.


Apabila orang-orang munafik datang kepadamu (wahai Muhammad), mereka berkata: "Kami mengakui bahawa sesungguhnya engkau - sebenar-benarnya Rasul Allah". Dan Allah sememangnya mengetahui bahawa engkau ialah RasulNya, serta Allah menyaksikan bahawa sesungguhnya pengakuan mereka adalah dusta.



They have taken their oaths as a cover, so they averted [people] from the way of Allah . Indeed, it was evil that they were doing.


Mereka menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan.



That is because they believed, and then they disbelieved; so their hearts were sealed over, and they do not understand.

(Perbuatan buruk) yang demikian kerana mereka mengaku beriman (di hadapan orang-orang Islam) kemudian mereka tetap kafir sesama sendiri, maka dengan sebab itu dimeteraikan atas hati mereka; lalu mereka tidak dapat memahami (yang mana benar dan yang mana salah).

wahai pemfitnah2 tegar..bertaubat lah kamu..
gap..nok..sevant of god..ms pearl..dan kawan2 kau yg sewaktu dgn nya.

Anonymous said...

jadi lah rakyat yang bijak memilih silap pilih jahanam negara rakyat susah mereka kaya raya.jangan selalu di perbodohkan olih org selalu sangat dengar ceramah pakatan otak kita jadi pusing apa yang kerajaan buat semua dapat pembakang buat apa jalan pun tak bolih baiki macam mana nak perintah negara kalau pembankang merintah negara akan mundur dan balik kebelakang muking lebeh teruk dari indonesia dan negara lain dari itu ingat sebelum kena skrg negara sudah hampir masuk sebagai negara maju kalau pembakang berkuasa adakah mereka bolih jadi negara ini sebuah negara maju.

Anonymous said...

anon 12:40

negara maju?????berak engkau lahh.

yg kaya raya umnoooooooooooooo jer.

blog hampas..maki hamun jer..

Ular Menyusur Akar said...

Tapi menurut Zaini Hassan, pengarang Utusan bahawa parasit yang sebenar ialah Kamaruddin Jaafar.

Menurut Zaini; "Selain Husam, Kamaruddin Jaafar (KJ), bekas Setiausaha Agung Pas dikenali sebagai orang yang terlalu rapat dengan Anwar. Beliau juga dikenali sebagai pemikir Anwar melalui Institut Kajian Dasar (IKD), serta menjadi mata dan telinga Anwar dari dalam Pas."

Pendapat Zaini lagi; "Ya benar, KJ ialah mata dan telinga kepada Anwar. Diperkatakan bahawa setiap perkara penting yang dibincangkan dalam mesyuarat tertutup Pas, pasti akan diketahui oleh Anwar dalam tempoh yang singkat. Secara tidak langsung, Anwar menguasai Pas. Inilah sebenarnya antara parasit yang dimaksudkan oleh Hasan."

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0118&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_03.htm&arc=hive

Anonymous said...

habis dap tak kaya raya ke? pas tak kaya raya ke? pemimpin parti lain tak kaya raya ke?

jangan jadi boddow laaa anon 8:44am. nak spin pun cermin diri dulu bebeh..

mohamed said...

anon January 22, 2012 4:24 PM nampaknya kau ni memang daif akal. Apa bila kau dapat hafal dua tiga ayat yang kau tulis tu kau berasa kau teramat bijak, kononya kaulah pemikir dan suruh Bro GAP buat kerja engkau.

Kalau kau benar2 ada banyak faktor untuk ketengah, bukalah blog sendiri. Biar orang baca. Bukan macam tu?

Anonymous said...

maaf..1 undi Kalid gereja pd PRU13 dh lari ke UMNO..menyesal aku undi dia ni....apa dia buat utk Shah Alam...??

Anonymous said...

cuba periksa tengok ..
sapa yang memfitnah DSAI ...kalau bukan pembangkang sendiri ...
yg sekarang jadi member kamcheng dia ... ustad karpal ...

bila karpal sebut aje dalam mesyuarat ...
hah ..!!
apa lagi .. gempak laa bro ..!!

kes DSAI ni pulak ..bukan calang calang punya kes ..
kes liwat pulak tu ...
hah ..!! apa lagi ...gempak lagi laa bro ..!!!

terutama bila kes masuk court ...
masuk pulak dalam paper ...

makin laa gempak ...

bersama sama jugak dengan cerita cerita sipembangkang pembangkang totok ..pon cerita bab lliwat niii ...

bukan orang umno aje ..
orang umno cuma nak tau aje...
sembang sembang kedai kopi ...
yg puak pas nak sakit hati sangat ...
buat apaaa ...??

pegi laaa tanya karpal ... dia yg mulakannnnn ......

tapi tak akan puak totok totok pas nak kutuk karpal yg baik dan sanggup pulak jadi pembela DSAI dorang tuuuuu ...

sebab dalam jiwa puak puak niii ...kata ...karpal is the besss ...

huh ..!!!

muntah aku ...terbayang konek anuar ...
awww ...!!!

Anonymous said...

aku tak payah jadi menteri pon rasa udah kaya ..
rasanya kalau aku pencen nanti , aku tak akan kebuluran ...
rumah dah ada 4 bijik hasil usaha berkerja ... walaupun membayo cara ansuran aka berhutang ..
tapi rasa bahagia ..
tanah tuk nenek pon ada laa sikit sikit ..
tanah tuk nenek bini aku yg akan jadi hak bini aku pon bole tahan jugak ...

membeli pon barangan branded ..tak main laaa barang paso malam atau paso siang ...
minyak wangi pon beli kat pavilion punya ..
kalau sebut pasal jalan jalan aku rasa paspot pon dah espaired ... muka surat pada paspot pon udah sampai muka surat akhir ..

hhhmmmm ... mana PM dah pegi .. aku pon dah sampai jugak ...
cuma aku bukan wakil rakyat atau somebody ...
kalau aku somebody laaa ..
jawapnya memang udah lama terima kutuk ...
rapat punyeee ...

kalau orang tengok umah aku ..
kengkawan selalu cakap umah aku macam umah YB ...
nak gelak pon ade ...

tapi kalau umah YB cam umah aku..
rasanya memang dah lama YB tu dapat hadiah kutuk ..!!!

pelik pulak ..manusia ni ...