Saturday, January 7, 2012

PKR : TANDA NAK MAMPOS !


91 comments:

Anonymous said...

aku baru nengok blog malaysia waves..Subhanallah..lebih kurang 10 ribu org dtg dengar dan bagi sokongan kat anwar..cam ner bloger umno kata tak dpt sambutan..agak2 lah nak menipu pun..kalau kau org menipu lagi benci rakyat..

Anonymous said...

Hari Seninkan hari keje. Hanya orang yang takde keje saje yang suke berhimpun.

Huh! Kalu 10k datang berhimpun maknanya 10k juga memang orang Mesia ni tak de keje.

Apasal tak gerakkan yang 10k tu datang tengok tayangan perdana "sondolan Chinadoll". Baru le power. Sure dapat title tayangan pecah ponggong!

Anonymous said...

Yg kat kelantan tu sbb otak dah berkarat sbb hari hari minum air yg sgt keroh.

Aku pikir kena namakan satu tempat yg airnya super keroh kat kelantan dgn nama Ayer Keroh.

Muahahahahahahahaha

Anonymous said...

Eh! Jgn. Nama tu dah establish kat Melaka. Dah jadi bandar satelit pun.

Kene carik nama lain laa bro...

Anonymous said...

Ok lah...ermmm....ayaq keroh dah bunyik kedah.
Murky water..ha...canggih sikit bunyiknya.

Anonymous said...

Masyaallah anon 6:24PM,

Nko jgn buat malu kompeni la..aku nengok lebih 55 ribu org dtg dengar dan bagi sokongan kat Anwar..cam ner nko kira 10 ribu jer ni....agak2 lah nak kelepet pun...malu tau...mcm budak tak sekolah jer..

Anonymous said...

Anon January 7, 2012 6:24 PM

10 ribu?

butoh pak hang.

10 juta lah.

Anonymous said...

aku baru nengok blog malaysia waves..Subhanallah..lebih kurang 10 ribu org dtg dengar dan bagi sokongan kat anwar
____________________________________
pic tahun bile tu bro???gambo lme kot....

Anonymous said...

Apa 10,000? Korang jangan nak buat malu mak noq, cakap je la 100,000! Ko britau mak siapa tak kenal AnuWar Abraham? Diakan fofular bukan saje tahap gaban atau dewa malah dah cecah tahap imam mahadi gitu kan abang ku.. Aauuww!

Melayu Perak said...

300 Penyokong Pakatan Pembangkang Di Sungai Aceh Sertai BN
07/01/2012 17:53 Berita Nasional 50


Seramai 300 anggota dan penyokong kuat pakatan pembangkang di Sungai Acheh di sini hari ini menyertai Barisan Nasional (BN) berikutan kecewa dengan pembangkang yang gagal menunaikan janji mereka.

Wakil kumpulan itu Musa Ali, 52, berkata mereka yang terdiri daripada anggota PAS, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP di kawasan berkenaan keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.

"Semasa berkempen untuk pilihan raya umum pada 2008 lepas, macam-macam mereka janji, tapi bila sudah menang janji hanya tinggal janji.

"Kami dah bagi mandat untuk memerintah Pulau Pinang tetapi pembangkang tidak dapat melaksanakannya, jadi untuk apa kita nak sokong mereka lagi," katanya kepada pemberita selepas majlis Silaturrahim 1Malaysia di sini hari ini.

Pada majlis itu, kumpulan 300 orang berkenaan hadir menyatakan sokongan untuk menyertai BN dan mereka turut berikrar menyokong BN pada pilihan raya umum akan datang.

Turut hadir pada majlis yang diadakan di perkarangan rumah bekas Ketua Ranting RKR Sungai Acheh Ahmad Ibrahim itu ialah Naib Pengerusi BN Pulau Pinang Datuk Zainal Abidin Osman dan Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Sungai Acheh Datuk Mahmud Zakaria serta pemimpin tempatan.

Sementara itu, anak Ahmad, Cik Fazilah, 46, yang juga anggota PKR berkata bapanya yang tidak dapat hadir pada majlis itu kerana masih dirawat di hospital kerana penyakit buah pinggang, mahu rakyat Pulau Pinang membuka mata dan melihat kepincangan pakatan pembangkang.

"Dia yang beria-ia mahu majlis ini diadakan di pekarangan rumah kerana kecewa dengan pembangkang yang gagal melaksanakan tanggungjawab mereka," katanya.

Cik Fazilah berkata hanya BN di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang boleh mentadbir negara dengan adil dan saksama.

Sementara itu, Zainal Abidin, yang juga Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri, berkata BN Pulau Pinang menyambut baik langkah kumpulan berkenaan menyertai parti itu.


Beliau berkata pakatan pembangkang juga nampak semakin tenggelam punca kerana gagal menyelesaikan masalah dalaman sehingga ramai penyokong di peringkat akar umbi mula bosan dengan kerenah pemimpin mereka.

"Tindakan mereka menyertai BN merupakan mesej jelas kepada pembangkang yang menunjukkan pakatan pembangkang gagal mentadbir dengan baik sehingga ramai anggotanya bertindak keluar parti," katanya.

Beliau yakin lebih ramai anggota parti pembangkang di Pulau Pinang akan meninggalkan parti itu dan menyertai BN kerana mereka percaya hanya BN mampu mengubah hidup mereka.

"Ramai yang telah maklumkan kepada saya untuk menyertai BN dan kita akan menganjurkan majlis seperti ini pada masa akan datang dan saya percaya sokongan mereka akan mampu menguatkan lagi BN di Pulau Pinang," katanya.

BERNAMA

Anonymous said...

TEORI LIWAT II

Budak saipol mengaku dia pergi jumpa TPM Najib & Bininya beberapa hari sebelum dirogolliwat oleh Anwar. Selepas tu beberapa hari selepas dia dirogolliwat, dia pergi Hospital Pusrawi, tapi kurang yakin kemudian HKL-selepas polis bkt aman datang & doctor2 bincang- Saipol baru buat laporan polis dan press statement..... maka segala media & ketua2 UMNO bersahut-sahutan mengulas tambah...
TAPI yg aku hairan......... budak saipol tu lepas kena rogolliwat pd 26 ogos 2008 dapat serve air kopi lagi pada esok pagi (27 ogos 2008) kpd yg perogolnya? ...esk2..esk.. hebat betul kesabaran budak saipol ni tak trauma, sedih, kesal & dendam terhadap perogolnya.... dan beliau tak mampu bergelut, melawan perogol berumur 60 thun & mulut dia mampu menjerit kesakitan semasa dirogolliwat tu.... kahkahkah...

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses rogolliwat' saipol manusia 'jujur' lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Najib & bini bila diminta menjadi saksi dimahkamah .. hanya datang buat sesi bergambar/ posting santai berdua2an saja kemudian cabut..... PM katakan mana boleh disoalsiasat atau didakwa! Begitu juga bukti doctor hospital pusrawi dan saksi pemilik apartment tempat rogolliwat berlaku? Serta saksi mereka2 yang sedang bermesyuarat dengan Anwar semasa rogolliwat berlaku? ..... apa jadi? ... hanya DNA simpanan polis yang ‘digagahi’ sebagai bukti...................... ehem ehem ehem......

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses pengadilan kes rogolliwat' saipol oleh hakim yang arif lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Mungkin fikiran & perasaan Hakim Yang Arif dalam kes ini agak berlainan dari anda semua!

Modus operandi .. Liwat I = Liwat II.....??? mahkamah kanggaru?... mahkamah PENUH KERAGUAN, PENUH KEPALSUAN, PENUH KEGANJILAN, PENUH KEPUAKAAN... selagi Malaysia dikuasai oleh hantu2 UMNO!

PRU13 -- bye2 UMNO/BN .....

man on da streeet said...

"Anonymous said...
aku baru nengok blog malaysia waves..Subhanallah..lebih kurang 10 ribu org dtg dengar dan bagi sokongan kat anwar..cam ner bloger umno kata tak dpt sambutan..agak2 lah nak menipu pun..kalau kau org menipu lagi benci rakyat..
January 7, 2012 6:24 PM"

Ye ke bro? lu tengok blog yang mengatakan 10K, lu sendiri ada tengok ngan mata lu ke bro? Cuba cerita , cuba cerita, ada betul ka wei? Dont be a parrot, talk with substance and proof! Gua sendiri bolih quote blog sana , blog sini, akan tetapi sendiri punya integrity amat di perlukan untuk mengesyorkan apa yang awak tulis, I think you're a green horn in blogging bro!

Anonymous said...

7:38pm

nko copy-paste sekali lagi.. kali ni nko masukkan part liwat "SUKA SAMA SUKA".

part tu POPULAR.. rakyat terperanjar.. kalu ada.. lagi best citer kartun ko.

Anonymous said...

Engkau orang tak tahu kira ke? 10,000,000... yang datang.

Anonymous said...

mamat copy paste tu cerita mcm cerita satira seks...

aku nak tanya satu jekkk....

lepas ko ceta panjang2 tu mcm mana air mani anwar bleh ada dlm jubo sepul ekkk....

ekekekeke.... air mani anwar ada kaki ka?? ekekekek...

Anonymous said...

teori liwat II. teori pala lutut.

Anonymous said...

Tanda nak mampus tapi tak mampus mampus jugak, Kalau MAMPUS kan baik, Aman tenteram sikit Malaysia ni.

Anonymous said...

8:19pm

budak copy-paste akan citer dlm TEORI LIWAT III & IV ... bahawa air mani hj imam mahadi Anwar al-jubur boleh lompat-lompat.

Anonymous said...

Wei anonymous Jan 7,2012 7.38pm
Ko jgn la keluarkan teori liwat ko yg ntah mane ko dpt sumber tu.persoalan nya skang samada adakah kejadian liwat tu terjadi@tidak??kalau dah dikatakan liwat suka sama suka,mksudnya benda tu tetap berlaku.so aku nak tanya,ko nak ker nnt Malaysia kita ni diperintah oleh penzina??nnt takut Malaysia tercinta ni di cop sebagai xbermoral.jgn guna lutut kalau berpikir...

Nok said...

anon 7:38 apa hang merepek ni?????tak main lah dgn teori hang tu..hang ni lambat siang le ,si mamat tu dah nak ke sungai buluh...hang dok sangkut dgn teori haprak tu buat apa????lepas tu hang pulak tanya rakyat....apa lah baralnya hangni.....dgn teori tu hang ingat anuar boleh lepas ke?????

Anonymous said...

Teori liwat lawak bodoh bukan ikut fakta tapi auta......hi..hi...

Anonymous said...

AKU PUN ADA TEORI.

MARI TEORI-MORI GENDER BUDAK COPY-PASTE 7:38.

emmm...budak perempuan...bertudung.. ..betina jalang..bulu nonok ada 3-4 helai..biji kelentit hitam legam..panjang sampai lutut...tetek saiz muffin cake...sejak lahir gemar makan taik...paling disukai hisap konek..
amacam teori aku..

Anonymous said...

09.01.2012 : Keputusan Kes Liwat II

Anwar didapati tidak bersalah dan dibebaskan tanpa syarat. Alasan penghakiman ialah :

"Air mani Anwar yang masih fresh telah dicuri atau diambil secara paksa oleh seseorang yang tidak dikenali (Lelaki Misteri). Lelaki tersebut telah dibuktikan oleh pihak peguambela sebagai individu yang bertanggungjawab menyumbatkan air mani tersebut ke dalam dubur Saiful."

Anonymous said...

Harap penyokong BN & Saiful juga dapat hadir di himpun 901 dan bersedia dengan kamera phone kerana penyokong PR dan Anwar yang taksub akan melakukan provokasi dan lepas tu meraka akan spin. Bayangkan mat Sabu jatuh tergolek dari motosikal dan sekiranya dia meninggal pada masa itu, apa macam tipu dan fitnah akan dikeluarkan oleh pijhak pembangkang. Syukur polis ada rakaman pada masa itu.Orang tak mati pun mereka buat mati dan spin, bayang kalau betul2 ada yg mati berapa punya besar fitnah dan spin mereka akan buat. Bersedia dgn kamera video Pihak PDRM dan orang ramai bersiap sedia dgn kamera video pada himpun 901,Kita akan sama2 menonton di YouTube. Syabas Dr MIM

Anonymous said...

Logik jugak komen 9:06pm.

Makna nye selepas Anwar mintak Lelaki Misteri hisap konek Anwar sampai pancut dlm mulut, Lelaki Misteri tu sepatutnye telan tetapi Lelaki Misteri tu keluarkan balik dan sumbat air mani Anwar dlm dubur Saiful.

oooohhh... pasangan gay Anwar aniaya Anwar la.

Makna nye, walaupun Anwar gay..Anwar tak bersalah.

Anonymous said...

anon 7:38

aku memang sokong2 ..dan itu lah logik org2 yg berakal dan beriman akan fikir..sampai mati pun rakyat tak kan percaya..dan apa komen balas puak2 ni pulak..cuba nengok hanya kata2 kesat maki hamun jer..mcm org tak beriman dan tak berakal..bila PR menang nanti..aku sebagai rakyat m'sia nak sangat krjaan baru PR siasat ramai menteri umno yg korup ..

Anonymous said...

nok 8:42

jgn lah terlalu angkuh dan sombong di dunia ni..kau tak ingat kuasa Allah ker..w/pun anwar didapati bersalah dan masuk penjara..dia redha jika itu kehendak Allah..tapi kau jgn lupa mahkahmah akhirat tetap ada..kau sanggup ker sama2 pikul dosa memfitnah..mencaci dan memaki..tepuk dada tanya iman..jgn nyesal dihari pembalasan nanti.waulahualam

Anonymous said...

Maki hamun, caci maki sumpah seranah, fitnah yang PALING terer, yang PALING champion ialah PAS.

Guna mimbar masjid, guna pembesar suara masjid, ganggu jemaah lain nak beribadat.

Lagi besar punya dosa.

Sebelum nak tunjuk baik kat sini, betul kan dulu si serban, berjubah mengaku warak dan alim tapi mulut mcm longkang.

Anonymous said...

9 Jan ni rakyat semua akan terperanjat besar dengar keputusan kehakiman Kes Liwat II. Bayangkan apa yg diputuskan hakim!

ANWAR DIDAPATI TIDAK BERSALAH. YG BERSALAH HANYALAH KOTE BENGKOKNYA SAJA.

Jadi bagaimana nak menghukum kote bengkok, sedangkan tuan empunya kote bengkok dibebaskan?

HAKIM LALU MEMUTUSKAN - KOTE BENGKOK HARUS DIPANCUNG SAMPAI PUTUS, DIKERASKAN, UNTUK JADI BAHAN PAMERAN DALAM MUZIUM NEGARA.

Apa akan jadi pada Anwar? Matikah dia? Masih hidup lagikah dia selepas hukuman potong kote?
(Sampai kat sini skrip belum siap lagi! Anda fikirlah sendiri atau tanya kat mahkamah rakyat, hahahaha ...)

Anonymous said...

Anon 1009,

Kalau anwar redha,
Kenapa pegi sana sini buat roadshow meraih simpati?

Redha kepala hatok kau...

Redha, buat mcm haji saiful, mengadu pada Allah. Tak cukup di tikar sembahyang, pergi depan kaabah kat Mekah nun.

Bukan mcm anwar. Sana sini sinun menyalak pagi petang siang malam.

Boring, tau tak!

Anonymous said...

Hafiz AF7, akhirnya membuka mulut menjelaskan hubungan cintanya dengan Adira AF8 sudah berakhir. Hafiz berkata, hubungan cinta yang dibina hampir setahun itu retak disebabkan isu kontroversi yang membabitkan mereka sebelum ini yang turut mengganggu kerjaya masing-masing. Dan mereka kini menjadi kawan baik.Hafiz...

Anonymous said...

Baru-baru ini telah berlangsungnya satu majlis resepsi perkahwinan personaliti tv swasta atau pengacara TV3, Adzriefaiz dengan isterinya, Suliza. Adzriefaiz, juga seorang pelakon ini telah bertunang dengan pasangannya sekitar awal Jun 2011 lalu dan telah dinikahkan pada 9 Disember 2011 juga tahun yang lalu. Majlis...

Anonymous said...

Sambutan tahun baru 2012 yang sudah pon berlalu, mungkin ramai yang g sambut, seperti satu tradisi yang wajib diraihkan. Begitulah yang berlaku kepada pasangan sensasi, Jejai dengan Fasha Sandha bersama Thalia di Rootz dipetik melalui laman Facebook Fan Fasha Sandha. Kalau nak ditengokkan, pasangan ini tetap romantis. Apataknya, jap lagi dorang mo kawen kan. Hope jadilah. :)

Anonymous said...

Anon 10:09 PM,

Jangan cerita redha dgn kehendak Allah kat sini kalau kau sendiri tak tahu membezakan antara yg hak dgn yg bathil (faham tak apa yg aku maksudkan yg ini?)

Kalau tak pasti, begini;

Saiful insaf dan menyerahkan diri kpd Allah swt memohon keampunan dari YG MAHA KUASA atas keterlanjurannya, dan redha menerima hukuman Tuhan atas perbuatannya. Liwat suka sama suka atau terpaksa, atau mengapa tak melawan sudah tidak jadi soalnya lagi.

Anwar? Melawan takdir Ilahi dgn meminta perlindungan dari iblis syaitan jin jembalang melalui bomoh2 pawang2 ahli-sihir2 yg dibawanya kemahkamah dan kemana-mana saja utk menjaganya. Adakah perbuatannya ini suruhan dlm Islam, atau memang dia tidak lagi mempraktikkan ajaran Islam yg sebenar setelah menyokong pluralisme secara terang-terangan?

Ini baru satu contoh perbandingan, kalau masih tak faham, memang anda termasuk dlm golongan org2 yg berotak lembab dan dungu! Jadi tak payahlah nak tulis banyak2.

Anonymous said...

hahahaha ..

yang datang tu ...

""umpama orang tengok orang ..."""

bukan niat nak bagi sokong pada himpon 901 ...

jangan salah sangka pulak ..

silap silap aku pon nak pegi tengo gak ...

Anonymous said...

January 7, 2012 10:21 PM

betul tu. org yg redha ni dia akan lebih diam dan tenang serta berserah kpd Allah. tak perlu dia nk menceceh2 ke sana ke sini. even saiful pun tak adalah keterlaluan cerita sakan dlm blog, dlm twitter, dlm fb berbanding anwar yg hari2 sebok sana-sini buat ceramah. MAKIN BYK NUAR BERCKP MAKIN BYK DIA BOHONG DAN MAKIN BYK NUAR BOHONG MAKIN RAMAI ORG TAHU SAPE BETUL SAPA SALAH. sebab tu pepatah ada ckp, diam tu lebih baik supaya segala aib tak keluar dek lidah sendiri.

Anonymous said...

cemana ada selingan gossip artis lak ni?

Tersosat ko ekau ni?

Bagus jugak..meredakan suasana.. Hehe

Anonymous said...

anon 10:46

alangkah dangkal nya pemikiran kau..maka kau tambah2 lagi fitnah itu dengan menokok tambah bagi menyedapkan cerita..aku kesian sgt kat kau..itu pilihan kau..tepuk dada tanya iman

Anonymous said...

TUTUP KEDAI....PKR TUTUP KEDAI !

Anonymous said...

anu! anu! anu ghairah! liwat! liwat! liwat tegar! hidup! hidup! al juburi! sokong! sokong! al yahudi! mahasiswa! mahasewel! rosak islam! rosak melayu!


umno dulu dan selamanya...

Anonymous said...

TEORI LIWAT II

Budak saipol mengaku dia pergi jumpa TPM Najib & Bininya beberapa hari sebelum dirogolliwat oleh Anwar. Selepas tu beberapa hari selepas dia dirogolliwat, dia pergi Hospital Pusrawi, tapi kurang yakin kemudian HKL-selepas polis bkt aman datang & doctor2 bincang- Saipol baru buat laporan polis dan press statement..... maka segala media & ketua2 UMNO bersahut-sahutan mengulas tambah...
TAPI yg aku hairan......... budak saipol tu lepas kena rogolliwat pd 26 ogos 2008 dapat serve air kopi lagi pada esok pagi (27 ogos 2008) kpd yg perogolnya? ...esk2..esk.. hebat betul kesabaran budak saipol ni tak trauma, sedih, kesal & dendam terhadap perogolnya.... dan beliau tak mampu bergelut, melawan perogol berumur 60 thun & mulut dia mampu menjerit kesakitan semasa dirogolliwat tu.... kahkahkah...

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses rogolliwat' saipol manusia 'jujur' lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Najib & bini bila diminta menjadi saksi dimahkamah .. hanya datang buat sesi bergambar/ posting santai berdua2an saja kemudian cabut..... PM katakan mana boleh disoalsiasat atau didakwa! Begitu juga bukti doctor hospital pusrawi dan saksi pemilik apartment tempat rogolliwat berlaku? Serta saksi mereka2 yang sedang bermesyuarat dengan Anwar semasa rogolliwat berlaku? ..... apa jadi? ... hanya DNA simpanan polis yang ‘digagahi’ sebagai bukti...................... ehem ehem ehem......

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses pengadilan kes rogolliwat' saipol oleh hakim yang arif lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Mungkin fikiran & perasaan Hakim Yang Arif dalam kes ini agak berlainan dari anda semua!

Modus operandi .. Liwat I = Liwat II.....??? mahkamah kanggaru?... mahkamah PENUH KERAGUAN, PENUH KEPALSUAN, PENUH KEGANJILAN, PENUH KEPUAKAAN... selagi Malaysia dikuasai oleh hantu2 UMNO!

PRU13 -- bye2 UMNO/BN .....

Anonymous said...

saiful orang paling bangsat,setan,muka je cantik tapi hati mcm iblis

Anonymous said...

abg dah panggil ajak zzzzzzzzzz..
sambung esok la pulak..bye..

Anonymous said...

10:59pm aku tak kesian pun nengok ko...

mampos la ko bersama totey bengkok nuar tu... masuk la ko ke neraka jahanam bersama dgn nuar kesayangan ko tuu...hehehe

yg penuh dlm penjara tu bukan peliwat , perogol dan perompak la ya... tu seme konspirasi umno...

boddo punya bdak...

Anonymous said...

Anon 11.14pm

Kau tak terfikir ker kenapa Anwar nak kenyataan Saiful tu dibuat dlm keadaan tertutup. Takkan tu pun tak boleh fikir

Anonymous said...

eekekekeke....dah lepas air mani dlm mulut sepul, sepul masukkan air mani nuar dlm jubo dia. hahahaha...apa punya banggang punya teori daaa...patut la anwar tak mau berucap dikandang saksi sbb anwar tak konfident peguam boddo dia punya hujjah...hehehe... hebat bebb bakal pm msia lepas air mani dlm molot org lain... hehehehe

Anonymous said...

geli la aku tgk muka bapok tua ni... harkkktuihhhh....melekat ke biji mata nuarr...

Anonymous said...

Kalau tak liwat apa sal tak defend kat makamah, under oath. Kalau tak main cina doll apa sal tak saman SK, apa sal sampai sekarang jam OMEGA tak ada, soalan mudah je, tak payah terpedaya.

Masalah nya banyak orang gila kat Malaya ni terutama Melayu PAS & PKR, sampai matilah minum kencing Anwar.

Arif Omar said...

10 juta yg dstang, KAH KFAH KAH

Anonymous said...

Anuwar menzalimi dirinya sendiri..hidup nya sia sia dari muda sampai tua!

Pemuhung said...

10 juta yg dtg tp yg dtg tu semut jer...hahaha aku x tahan ayat "stail pas" tu...rasa nk tergelak..

Anonymous said...

KORG TGKLAH PERUBAHAN MUKA SAIFUL MASA DIA BERSAMA ANWAR DAN SEKARANG. TGK BETUL2, DAHI DIA ADA TANDA HITAM...TANDA ORG KUAT SEMBAHYANG...

SEKARANG KO TGK MUKA NUAR..GAMBAR DULU DAN SEKARANG? ADA TAK TANDA YANG SAMA.
KALO ORG PAS BETUL2 BUKA HATI..DAN JUJUR PADA DIRI SENDIRI KORG AKAN NAMPAK TANDA YANG ALLAH DAH TUNJUK.

IDEA UTK ORG YG PRO SAIFUL UTK BUAT POSTER MAYBE..

Anonymous said...

anon 11.14,

Ha....tau pun tuan haji saiful tu muka cantik. Aku tambah lagi, bersih, tenang dan punya cahaya keimanan.

Kau tgk lak muka anwar, keroh, kusut, tak hensem dan hilang cahaya keimanan.

Kau nak kata saiful muda dari anwar? Sebelum kau kata...

Cuba tgk lak muka Dr Haron Din. Bersih dan bercahaya.

Cuba kau tgk lak muka adik angkat anwar ( dah tua bangka pun ada adik angkat) sukma darmawan susmitaat madja. Jambu.

Kau tgk muka azmin masa muda, rupa rahimi.
Kau tgk muka rahimi, muka assmin masa muda.

Aku suruh sbb kau ada mata. Nak suruh kau tgk kebenaran selepas beribu org dirikan solat hajat, dah tak boleh dah..sbb kau buta mata hati.

Anonymous said...

anon 1059,

Alangkah bodohnya dan dangkalnya fikiran kau.
Dah solat hajat?
Dah solat istikharah?

Serah pada Allah. Jangan ikut mcm anwar. Hu sana..hu sini..hu sinun..sumpah laknat tak nak, sumpah dlm mahkamah pun tak nak, bagi dna tak nak, ujian poligraf tak nak..apa yg dia nak?

Jadi PM? Ooooooo....tolong sikit ye....boleh blah!!©

Anonymous said...

anon 7.38
kalau dah cerdik sangat...kenapa anu war tak panggil je doktor pusrawi dan saksi pemilik kondo tu jd saksi dia??? ceciter...dok buat teori yg bukan2...buang masa je..nuar sendiri pon tak nak defend diri dia masa diberi peluang...lg mau kecohka??? tu la...akai ada letak kat lutut....

ah-lipas said...

Zaman bila punye gambar tu..hmmmm..nak menipu la tu..hehe

Anonymous said...

Juak2 TOLOL nie nak tunggu mereka dgn keluarga mereka kena JUBO dgn mangkak nie baru nak pecaya gamaknya

Anonymous said...

Aku rasa pecacai Anwar ni tak faham perjalanan makamah Malaya "real time", ambik cite dari mana pun tak tau lah. Makamah skrg open babe (melainkan bila Anwar minta bicara tertutup?). Pemerhati pun ada, Jijah kalau nak datang bagi keterangan defend pun boleh, omputih down under Anwar boleh bawa masuk makamah, apa hal Jijah tak boleh, sebab awal awal lagi dah menipu. Begitu juga saksi saksi lain apa hal tak panggil. Utk pengetahuan pecacai Anwar Amrika (Kedutaan nya) juga pantau kes ni, mungkin boleh di masuk ke dalam Book of World Record (yg paling banyak tangguh & mungkin terpanjang).

Tolong lah buka minda tu, kalau tak ada otak guna hati.

Anonymous said...

PKR memang dah nak bungkus pun! dua hari je lagi!

Anonymous said...

Assalamualaikum,

saudara-saudari muslimin dan juga penganut agama lain, marilah kita berdoa supaya Tuhan tunjukkan kebenaran. Jika Anwar Ibrahim berada di pihak yang benar, tunjukkanlah kebenaran mengikut fitrah yang aman dan tenteram.

Tetapi jika Anwar Ibrahim itu benar2 terlibat dengan kegiatan jahat itu semoga Allah tunjukkan dengan sejelas2nya dan hukumlah ia di dunia lagi sebagai pengajaran buatt umat manusia lain..pengajaran dan hukuman buat pentaksub2nya yang banyak memesongkan kebenaran dan keamanan..

Sama ada beliau bersalah atau tidak berilah hukuman atas keangkuhannya membuat huru hara demonstrasi yang mengganggu hak manusia lain seperti mana yang dilarang dlm Islam! juga memfitnah dan merosakkan negara..

Sesungguhnya org yang benar itu tidak gentar dengan kebenaran..org yang bersalah sentiasa berhelah menggunakan pelbagai perisai termasuk PERISAI MANUSIA melalui demonstrasi!

AMINN YA ROBBAL’ALAMINNN!!

Anonymous said...

Anwar, anak betinanya (ijah) dan pencacai2nya skrg gemar guna perkataan mulia 'SUBHANALLAH' diikuti dgn menipu..

nnt kena bala lah puak2 ini.

Anonymous said...

Aku harap Anwar tidak dipenjarakan supaya Pakatan Rakyat akan hilang isu besar, dan mereka akan LETIH dengan game ini.

Mungkin pandangan aku init idak popular, tp Insya Allah dgn biarkan Anwar bebas, dia semakin 'LETIH' dan TIDAK BERMAYA lg dgn game penipuannya sehingga rakyat sendiri kana menolaknya secara automatik.

Kaedah skrg akn membuatkan Pakatan Haram akan mendapat 'boost up' simpati, dn jika pemangku Pakatan dilantik dr kalangan PAS, undi Melayu mungkin akan meningkat kerana sentimen Islamik (boneka) yg dibawa oleh pemimpin PAs sbg Ketua terttinggi PR

JAdi, jika Anwar bebas selepas 901, sudah pasti mereka akan hilang 70% isu yg membuat rakyat simpati, dan huru hara berkala dilakukan..

Semoga Allah jauhkan negara dr kejahatan puak2 ini

Anonymous said...

PENEMUAN HIPOTESIS BARU-TEORI LIWAT II


Pencacai upahan UMNO kata --->> Kononnya LIWAT antara Saipol Vs Anwar berlaku atas dasar "SUKA SAMA SUKA" pulak - tapi budak saipol mengaku dikembali semula kerumah Najib & bininya dalam keadaan keresahan .... begitu juga Saipol adu kpd pakciknya ...yg beliau dizalimi oleh majikanya.. itu sebab dia & pakciknya kehospital & buat laporan polis..... budak saipol tu goreng jugak bapak & keluarganya yg dia telah TERANINYAYA serius! Bapak budak saipol buat statement yg di amat yg yakin cerita anaknya itu...

MANA SATU YG BETUL..balaci2 Umno oooiii ... 'DIPAKSA' ATAU 'SUKA SAMA SUKA'??? ATAU KEDUA2NYA BOHONG BELAKA!!???

Kalu DIPAKSA -- mengapa tak melawan, lari, menjerit, atau bertumbuk & tiada bukti2 koyak rabak pakaian, calar balr kulit badan, tilam katil keronyok, kesan lantai, dan sbaainya....

Kalu SUKA SAMA SUKA - apa ke jaddah hang pi bising kat TPM masa tu Najib, juga tumpang sekaki Rosma .. bising kat doktor... polis.. pemberita... dll.. saipol oii..

Jika hipotesis Liwat II oleh pencacai UMNO tu.. betul.. yang berlaku atas dasar "SUKA SAMA SUKA" .. dari segi Kanun Jenayah & Keseksaan tertakluk dibawah fasal atau clause mana ya Tok Hakim????? Klausa ..pelacuran ke... atau ...sex haram.. atau ..apa? DAN MENGAPA PENDAKWARAYA DAKWA ANWAR SEORANG, MENGAPA TIDAK KEDUA2NYA SEKALI? .. JIKA ANWAR DIPENJARA 20 TAHUN... MAKA BuDAK SAIPOL TU PUN .. DIPENJARA 20 TAHUN JUGAK... baru adil proses undang2nya- kerana kedua2 melakukan perbuatan liwat & rela diliwat !!!!

Rekacipta jalan cerita berbelit2/ berliku2 / auta liwat II = Liwat I dulu...PENUH PEMBOHONGAN & KESANGSIAN ... hanya hakim gula2 hack Augustine Paul yg percaya kpd pihak pendakwa Mokhtar Abdullah (arwah), Ghani patail, Musa hassan, Radhuan, Amir Junuh .. tarikh peristiwa liwat boleh diubah2/ dipadam dengan blanko.. kakakaa.. hakim cabuk tu dah arwah...

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'rekacipta jalan cerita tuduhan liwat' oleh saipol manusia 'jujur' lagi wonderful tu!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Mungkin fikiran & perasaan Hakim Yang Arif dalam kes ini agak berlainan dari anda semua!

Modus operandi .. Liwat I = Liwat II.....??? mahkamah kanggaru?... mahkamah PENUH KERAGUAN, PENUH KEPALSUAN, PENUH KEGANJILAN, PENUH KEPUAKAAN... selagi Malaysia dikuasai oleh hantu2 UMNO!

PRU13 -- bye2 UMNO/BN ..... janganlah pisang berbuah 3 kali dah.... hahaha

Anonymous said...

Fikirkan senario ini.

Seorang bos lelaki memberikan hadiah berupa seluar dalam branded kepada pembantu peribadinya yg merupakan seorang lelaki muda yg hensem.

Tak pelik ke??

Anonymous said...

Fikirkan senario ini.

Asal pembantu peribadi dia mesti lelaki muda yang jambu.

Tak pelik ke??

Anonymous said...

Sepanjang perjalanan kes heboh ceramah seluruh malaysia kata tak salah dan kata ada saksi lagi.sampai berpuluh kali kes tangguh ,sampai pengulungan kes abuk pun takda saksi.takda akai punya org dok sokong lagi

Anonymous said...

KES TAHUN 1998 LEBIH KURANG SAMA JUGA.DAH TUA2 BANGKA PON ADA ADIK2 ANGKAT LAGI.

Anonymous said...

Fikirkan senario ini pulak.

Kawan baik 30 thn,
Pembantu peribadi,
Setiausaha sulit,

Nalla, rahimi, anuar shaari, eskay, ezam. Ini org inner circle anwar. Kenapa semua menjauhkan diri dari anwar?

Tak pelik ke??

Anonymous said...

Assalamualaikum & Salam Keamanan

Pada pandangan aku, aku harap Anwar tidak dipenjarakan supaya Pakatan Rakyat akan hilang isu besar, dan mereka akan LETIH dengan game ini. Pemikiran liberal generasi rakyat pada masa kini tidak boleh didahului dengan tindakan hukuman pemerintah sebelum majoriti rakyat TERBUKA MATA dan HUKUM terlebih dahulu!

Mungkin pandangan aku ini tidak popular, tp Insya Allah dgn biarkan Anwar bebas, dia pasti semakin 'LETIH' dan TIDAK BERMAYA lg dgn game penipuannya sehingga rakyat sendiri akan menolaknya secara automatik. Sepandai2 tupai melampat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Kaedah skrg akan membuatkan Pakatan Haram akan mendapat 'boost up' simpati rakyat yang semakin mencari logik akal dan penghakiman awam, yang mana UMNO BN pasti menggalas bebas berganda untuk menyakinkan rakyat yang lebih gemar mencari keyakinan secara NATURAL.. bukan FORCED..

Seterusnya jika pemangku Pakatan Haram dilantik dr kalangan PAS, undi Melayu mungkin akan meningkat kerana sentimen Islamik (boneka) yg dibawa oleh pemimpin PAS sbg Ketua tertinggi PR bersama dengan undi simpati kepada Anwar.

Jadi, jika Anwar bebas selepas 901, sudah pasti mereka akan hilang 70% isu yg membuat rakyat simpati, dan huru hara berkala dilakukan..pastinya puak PR kena create isu besar lain sebagai 'booster' jika Anwar dibebaskan..

BN pula akan dilihat dipercayai kerana momokan puak PR terhadapan BN tidak betul pada isu Anwar.

Kita doakan Semoga Allah jauhkan negara dr kejahatan puak2 PR ini dr mempengaruhi rakyat ke jalan sesat!AMIN

Anonymous said...

Fikirkan senario ini pula.

Adik angkat anwar si sukma darmawan, potongan dan gaya lebih kurang mcm saiful, mcm assmin masa muda, mcm rahimi..

Tak ke pelik??

Anonymous said...

Fikirkan senario ini pula.

Sumpah laknat tak nak.
Ok, bgmn dgn poligraf? Pun x nak.
Ok, bgmn dgn dna test? Pun x nak.
Ok, bgmn dgn bersumpah di mahkamah bg membela diri? Pun tak nak.

Tak pelik ke?

Anonymous said...

watak2 PEMUDA JAMBU peliharaan Anwar Laknat ini.. stail sama je kan..

tp ramai yg jd bangang taksub tnpa fikir..
yg diorang tau ialah semua itu konspirasi.. butanya hati!

Anonymous said...

betul tu anon 1.53

kepelikan yg banyak pd anwar..tp ramai yg jd bodoh dgnnya..

Anonymous said...

Fikirkan senario ini pula.

Jam omega ada. Tapi tak nak tunjuk. Kenapa?
Dia kata sdg ber fb dan tweet semasa kejadian. Tapi, 2 jam dia takde pada waktu tersebut di alam cyber. Kenapa?

Anonymous said...

Kalau lah bos aku bagi hadiah spender branded yg mahal..

Huh! Tak dpt la nak imagine tahap pelik nya.

Anonymous said...

dalam konteks antara seorg pekerja dgn majikan, bila majikan tiba2 bagi seorg pekerjanya barangan yg bersifat peribadi malah menjurus kpd pakaian dalam yg bagi saya it's too personal, saya rasakan di situ saja sudah ada unsur sexual harrasment di pihak majikan. tak kiralah pekerja tu perempuan or lelaki. in directly anwar sudah mencabuli batas etika sebagai majikan apabila menghadiahkan barangan berbentuk pakaian dalam kepada pekerjanya. kenapa tidak bg pen, bg tie, bg kasut... kenapa bagi spender bang nun oi?

in this case anwar sbg majikan mmg patut msk court sbdah berlaku disorderly conduct antara dia dgn pekerja bawahan. kalau dah sperm jumpa dlm dubur itu lglah parah.

Anonymous said...

Fitnah kepala butuh korang...

Aku tanya satu aje soalan... berape ramai penjilat aljuburi yang ade dalam blog ni yang mempunyai kenalan, kawan atau teman di keliling korang semua terdiri dari lelaki jambu atau lembut.

Seorang, dua orang, tiga orang atau mungkin takde seorang pun kan?

TAPI yang menjadi masalahnya si haramjadah pukimak aljuburi ni mempunyai lebih dari 7-8 orang lelaki lembut yang berada rapat di sampingnya. Setiap nama atau watak yang dikaitkan dengan haramjadah ni... memang wujud lelaki-lelaki lembut ni dan TAK ADE satu nama atau karektor pun yang direkacipta untuk perangkap si haramjadah ni.

Ini termasuklah tukang urut, tukang bawak kereta bini dia, tukang buat air, tukang buat baju bini dia, tukang buat kerja peribadi dia....dan banyak lagi la...

YANG PALING TAK BOLEH TAHAN.... dah tua bangka nak mampus.. masih nak ade adik angkat... geli siot...biasanya orang yang dah ade anak 6-7 orang ni..umur pun dah lanjut, biasanya kalau nak ade orang muda lagi dalam family...kita ambil lah anak angkat...bukannya adik angkat yang disediakan bilik khas di rumah untuk senang si haramjadah ni membalun jubur si adik angkat selepas selesai balun bini. Anak puaka aluburi ni pun pasti datang hasil dari campuran air lubang puki dan lubang jubur adik-adik angkat dia. SEBAB tu mulut anak puaka ni pun macam mulut lubung jubur, yang keluar hanya campurann najis dan air puki emak dia

romeo said...

January 7, 2012 7:38 PM,

DEy macha lu baca tara abis ka?DR pusrawi tak buat pemeriksaan pun sebab tu dia suruh pergi HKL.Sebab dr pusrawi dr biasa bukan pakar,hanya hospital kerajaan yg diakui dan ada pakar yg boleh cek kes2 liwat ni.Boleh faham ka macha?

Saiful tu kena liwat cara paksa bukan macam hero tamil rogol aci macam dalam filem2 tamil yg lu selalu tengok tu macha.Ini kes rela dalam paksa.Tak suka tapi bagi jugak.Sebab itu karpal cakap suka sama suka.

Kalau betul pun saiful separuh suka atau memang suka tapi rasa berdosa sampai last2 dia buat report,perbuatan liwat itu tetap berlaku kan macha?

Budak2 jambu kat hostel yg kena liwat tu pun tak perlu kena pukul sampai lembik sebelum diliwat macha.Cukup atas perasaan takut pada senior jub*r budak2 tu boleh tergadai jugak macha.Susah sangat ka mau faham?

Cait ini worang memang kotor punya!Kalu betul takdak salah kasi sumpahlah.Tada berani juga bukan?

romeo said...

January 8, 2012 1:33 AM,

Dol kalau betul pun saiful suka kena balun,last2 baru nak menyesal,apa ke bodohnya dia nak buat repot polis 'suka sama suka' diliwat?

Kau tahu pasal apa?Sebab dengan dia2 sekali akan ke dalam sebab liwat tetap satu jenayah di Malaysia walau suka atau paksa.

Bezanya kalau kau repot suka sama suka dengan kau2 sekali kena dakwa tapi kalau repot kena paksa liwat cuma peliwat kau aje yg akan didakwa.Boleh faham?

Anonymous said...

Ada sesape puak2 penjilat bang anu yg pernah bagi spender mahal pada kawan lelaki dia?Jawab dengan jujurlah.Ini perangai normal ke tak normal ni siap bagi2 spender sesama lelaki.Ada sesape yg korang kenal ada buat aktiviti ni(bg hadiah spender pada lelaki)?

Jangan munafiklah,jawabnya tak pernah dibuat dek orang.Lainlah kalau korang pun gay auwww

Anonymous said...

aku keliru la

mcm mana air mani DS Anwar boleh ada dalam bontot Saiful?

ada sesaper leh terangkan tak

Anonymous said...

Ada si anon (baca: onani) diatas ni berhujah (dan berteori) mengalahkan Karpal Singh, mcm seorg hakim mahkamah rimba/rakyat, sedangkan si Kepala Poosing tu pun tersungkar dgn hujahnya sehingga mengakui DAN MENGESAHKAN "LIWAT SUKA SAMA SUKA". Secara otomatiknya mengaku ANWAR MELIWAT SAIFUL.

Kalau liwat suka sama suka, rasa2nya Saiful akan buat aduan polis tak? (Rujuk komen Romeo kat atas)

Apalah pula baghal si onani ni berfikir, otak taruh kat lubang jubor ke?

Itulah tandanya si Saiful tu dapat hidayah Tuhan suruh bertaubat dan mohon keampunan dan perlindungan.

Dan Tuhan juga mahu menghukum Si Anwar gay tua tu didunia lagi atas segala kemungkaran yg dilakukannya.


Yg tak faham2 dan buat2 tak faham disini hanyalah penjilat2 lendir dibontot gay tua, kerana terlalu sayang kpd ketua mereka.

Anonymous said...

haha..tanda lebam dahi si saifol tu kejap ada..kejap tak ada..cam ner ni..warak nya engkau saifol..ntah saper lah yg tolong melebam kan dahi tu..masyallah...sanggup kau menipu saifol sampai tahap mcm ni..Allah sahaja yg maha mengetahui

Anonymous said...

Ingat Pesanan PAStor khalid Gereja dan Father Dr Rani Othman tu kepada penyokong hamPAS untuk peliwat tua teriak kuat2 "TAKE BEEER" kerana minuman utk perhimpuan tersebut telah di seponser khas oleh Carlsberg, Henieken dan Guinness Stout...

#PAS 4 KO

Anonymous said...

aku lelaki tulen, bukan LGBT punya geng.

aku ada ramai kawan. tapi kalau bagi hadiah..tak pernah pulak aku hadiahkan spender kat kawan2 aku..

Anonymous said...

anon yang penjilat jubur anwar tu..

bagus..bagus..teruskan zikir subhanallah dan masyallah. Kemudian teruskan pulak dengan menyokong peliwat..

kemudian teruskan pulak menghina haji saiful.

Kemudian suruh plak org lain bertaubat.

Tu...yg caci maki, jaja fitnah , hina org guna kemudahan masjid tu yg lagi berganda ganda perlu bertaubat. Mencarut satu hal, salah guna rumah Allah satu hal, mengganggu jemaah lain satu lagi hal...ist..ist..ist...

Tun Teja said...

ANWAR PEMIMPIN HYPOCRITE..!

Anonymous said...

NAJIB suami & pemimpin 'soleh' & 'jujuq'... mana ada konspirasi? .... ahahahhahaaah!

Servant of God said...

Penyokong2 Anwar tak payah nak berlakon alim kat sini laa..

Tak payah nak tunjuk tawadhuk, tak payah nak ngaku zuhud, tak payah nak konon tarbiyah kami.

Ketua kamu tuh penyekutu Allah SWT. Dia sokong murtad. Dia perlekeh perjuangan Rasulullah SAW.

Kamu pulak sokong dia. Best nyer korang subahat yer?

Anonymous said...

Marilah kita ramai2 mengadakan kenduri doa kesyukuran seandainya keputusan esok memihak kepada Saiful.

Ya Allah, berikanlah kemenangan kepada Tuan Haji Mohd Saiful Bukhari Azlan yang telah sekian lama menerima tekanan, cacian, kejian dan fitnah dari setiap penjuru semata2 demi menegakkan kebenaran.

Anonymous said...

Servant of God,

Penjilat2 lendir si gay tua kat sini mana tau bab2 bersekongkol atau BERSUBAHAT DLM KEMUNGKARAN, kerana dorang mengaji tak sampai kesini.

Entah2 bab2 hukum halal haram dosa pahala pun masih agak2 atau ikut2 apa org cakap/tulis saja.

Kalau dorang tahu, rasanya dah lama dorang tak sokong, apatah lagi nak jilat bontot berlendir tu.