Saturday, January 21, 2012

VIDEO KHAS UNTUK PENYOKONG PAS.

27 comments:

Anonymous said...

SYIAH DICIPTA OLIH YAHUDI.
SYIAH LEBIH BAHAYA DARI YAHUDI!

Anonymous said...

Iran adalah negara yang besar dan mendokong shiah. Cabaran umat islam sekarang sangat besar, dari dalam dan dari luar. Politik pula makin merenggangkan perpaduan kita melalui pemimpin2 dan tokoh2 yang berkepentingan. Marilah kita menjadi mukmin sejati berpandu pada alquran dan sunah. Semoga Allah mrmelihara kita dari sifat munafik.

Tun Teja said...

Ceramah dari Ustaz Rasul Dahri tidak membosankan. Ceramahnya penuh dengan suara yang lantang, bersemangat kepada pendengar.
Ceramah yang sangat menyegarkan fikiran generasi baru dan lama masa kini.Memberi kesedaran terhadap perjuangan Syi'ah yang menipu orang Islam Sunnah. Syi'ah telah membunuh Khalifah Abu Bakar, Uthman dan Omar.
Syi'ah menentang Jibrail, malaikat yang menyampaikan wahyu kepada semua nabi yang mengembangkan ugama Islam.
Syiah tidak menggunakan al-Quran tetapi Syi'ah menggunakan kitab mereka sendiri.

Nok said...

siapakah agaknya tokoh2 syiah dalam pas ???di khabarkan Mat sabu"sedap ni mah" betul ke....ada ke diantara bro GAP yg ada info berkaitan dgn pemimpin atau penyokong2 PAS yg ahli syiah....jahanam malaysia kalau ada penyokong2 syiah di sini ...tapi mcm mana nak kenal mereka????

Anonymous said...

salam bro kalau nak anti syiah pun jangan lah ambil ceramah ustaz rasul dahri beb...maaf cakaplah kalau kau fikir pasal nak dapat sokongan untuk UMNO.. ramai orang yang anti-wahabi akan tidak lagi menyokong UMNO.

Perkembangan terbaru menyebabkan orang yang tidak lunak dengan PAS dan pada masa yang sama anti-wahabi akan mengambil langkah tidak menyokong sesiapa nanti.. mungkin mengikut calon sahaja..

Berhati-hati naikkan dia orang, kerana perangai Wahabi ni sama jer cam ramai hardcore PAS (bukan semua, iaitu suka mengkafirkan, menyesatkan orang yang tak sama firkah dengan mereka)

Harap GAP berhati-hati... tolong jangan naikkan dia orang kalau UMNO parti yang asalnya disokong ulama-ulama tradisional seperti Ayahanda Bekas PM (Tun Abdullah Badawi), dan ramai yang lain.. cukup-cukup lah kita bawa Dajjal bersama kita.. balik ke jalan Rasulullah S.A.W bukan Rasul Dahri!

Anonymous said...

pengerusi unit media baru Umno, Tun Faisal Ismail Aziz berkata beliau tidak dapat mengawal penulis blog tertentu seperti Papagomo dan Parpukari yang dikatakan sering menyiarkan tulisan berunsur fitnah di laman berkenaan.

Katanya, beliau tidak menyokong pandangan tertentu yang diketengahkan dalam blog berkenaan namun beliau mengakui bahawa laman berkenaan menyumbang kepada pengaruh Umno, lebih-lebih lagi ketika menghadapi pilihan raya kecil dan pilihan raya umum.

"Tapi saya lebih bimbang apabila berdepan dengan pemilihan Umno. Penulis blog ini akan bersaing antara satu sama lain.

"Nak kawal blogger Umno sendiri bukan senang. Apa cara kita hendak kawal mereka?," katanya lagi ketika ditemui di satu majlis diskusi pengguna laman blog popular Twitter, malam tadi.

HAHAHA...SAH2 KAN KAKI FITNAH...INI UMNO SENDIRI YG CAKAP

Anonymous said...

NIK NAJIS SESAT. PAS SESAT LAGI MENYESATKAN

Anonymous said...

Wahhabism is a religious movement[1] or a branch[2] of Islam. It was developed by an 18th century Muslim theologian (Muhammad ibn Abd al-Wahhab) (1703–1792) from Najd, Saudi Arabia. Ibn Abdul Al-Wahhab advocated purging Islam of what he considered to be impurities and innovations. Wahhabism is the dominant form of Islam in Saudi Arabia.[citation needed]
Wahhabism claims to adhere to the correct understanding of the general Islamic doctrine of Tawhid, the Uniqueness and Unity of God, shared by the majority of Islamic sects, but uniquely interpreted by Abdul Al-Wahhab .[3] Ibn Abd-al-Wahhab was influenced by the writings of Ibn Taymiyya and questioned classical interpretations of Islam, claiming to rely on the Qur'an and the Hadith.[3] He attacked a "perceived moral decline and political weakness" in the Arabian Peninsula and condemned what he perceived as idolatry, the popular cult of saints, and shrine and tomb visitation.[3]
The terms Wahhabi and Salafi (as well as ahl al-hadith, people of hadith) are often used interchangeably, but Wahhabi has also been called "a particular orientation within Salafism",[2] an orientation some consider ultra-conservative and heretical.[4][5]
According to Riadh Sidaoui, habitual use of the term Wahhabism is scientifically false, and it should substitute the concept of Saudi Wahhabism ; Indeed, it is an Islamic doctrine which is based on the historical alliance between the political and financial power represented by Ibn Saud and the religious authority represented by Abdul Al-Wahhab, the doctrine continues to exist to this day thanks to this alliance, the financing of several religious channels and the formation of several sheikhs.[6]

SUMBER DARI ENCYCLOPEDIA

Anonymous said...

HAHAHA...SAH2 KAN KAKI FITNAH...INI UMNO SENDIRI YG CAKAP

=======================

cam malaysiakini ke????????

kingnek said...

Pergi ke facebook 'saya sokong hassan ali' dan like!

kingnek said...

Pergi ke facebook 'saya sokong hassan ali' dan like!

Anonymous said...

rasul dahri ni wahabi la..blogger jgn la amek dia bersyarah kt blog ni..sesat la dia ni..

Anonymous said...

Akhbar Australia lapor Rosmah 'berbelanja besar'
Tabiat berbelanja besar seorang lagi anggota keluarga Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sekali lagi menarik perhatian media Australia hari ini - kali ini di Sydney.

Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar Australia Sydney Morning Herald, kolumnis Andrew Horney menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping', kerana dikatakan telah membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.

Memetik pereka fesyen Sydney Carl Kapp, kolumnis itu melaporkan bahawa "pelanggan terbesar" Kapp telah membelanjakan jumlah yang mengejutkan sewaktu "percutian peribadi" di sana "sekitar dua minggu lalu".


Menurut kolum tersebut, Rosmah dan Najib, semasa cuti tersebut,
menginap di penthouse A$20,000 (RM65,100) semalam (kanan) di Hotel Darling.

Dengan tajuk 'Super Kerr Now a Model Citizen', kolum itu turut melaporkan bahawa Rosmah telah meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan Kapp ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya' - Malaysiakini

* Kalau yang membuatnya Anwar, Utusan dan Tv3 barangkali akan melaporkan berita itu 3 hari 3 malam. Siap dengan komen mufti lagi tentang tabiat berbelanja besar...

Anonymous said...

PM ngan rosmahenjoyy..hahaha..dia PM..duit banyak...biaq pi la...buang sifat dengki tu....PM pi mekah pengawal banyak pun bising....Dah nama pun PM tentu layanan dia dan pengawal kena lebih..ayoo...pembangkang oh pembangkang...

Anonymous said...

Kalau yang dikatakan wahabi itu anti-syiah, maka wahabi ni lebih utama diangkat daripada yang tak wahabi yang tak berani nak kata apa-apa pasal syiah!

Benar-benar wujud ke wahabi ni? Kalau boleh, bagi SATU pertubuhan/persatuan/gerakkan/etc yang menggunakan nama wahabi. Persatuan kampung pun cukup la.

Atau wahabi ni hanya momokkan musuh Islam (seperti syiah ni) yang takutkan kelantangan so called wahabi ni?

Anonymous said...

Salam kepada sesiapa yang masih nak tanya eh betul ke dia ni Wahabi... tolonglah.. ni 'common knowledge' golongan ulama tradisional bro. berapa negeri dah haramkan Rasul Dahri.. tapi dia naik balik sebab UMNO ambil dia melalui ILMU

Anonymous said...

Buktikan negeri mana haramkan Rasul Dahri.

BTW, kita umat Islam sepatutnya diajar supaya menilai hujah, bukan siapa yang menyampaikan hujah.

Ini untuk mengelakkan taksub atau benci yang melampau kepada manusia dan memupuk taksub kepada hujah yang benar.

Tun Teja said...

anom January 21, 2012 7:46 PM
Kau sudah tiga kali menyiarkan tulisan FITNAH PM Najib dan isteri Rosmah, pada tiap-tiap halaman didalam web GAP ini. Pergi jahanam kau dari sini. KAU ADALAH PENGKHIANAT CYBER!!.

Anonymous said...

Apa nak bukti lg bro. Pi cari sendiri lar tanya org yg tahu internet di hujung jari. Johor Selangor N9 dan byk lagi. Pi dgr ceramah dia lar satu satu. Ya nilai ikut apa dia kata. Kalau Syiah kata ikut kamu betul... boleh terima ker? Bukan soal taksub biar kita selia jgn terperangkap di akhir nanti. Walaupun betul utamakan ulama ASWJ dulu... ni masalah yg melanda PR dan UMNO mana geng dia dia sebat ambik. Aku ada mantik mudah lerr klu Ambiga ckp betul kau mak terima ker?

Anonymous said...

Bro, anda yang buat pertuduhan, anda la bawa bukti. Bertakwalah kepada Allah. Saya masih menuntut bukti yang ada negeri yang haramkan Rasul Dahri.

Ya, sekalipun syiah laknatullah membawa hujah yang benar, kita terima hujah tu. Bukan suruh terima syiah, tapi hujah dia.

Cacat mantik anda, jika ambiga menyatakan DS Najib anak kepada Tun Abdul Razak, adakah disebabkan ambiga yang kata, kita nak kata benda tu salah?

Sekali lagi saya minta bukti yang Rasul Dahri diharamkan di mana-mana negeri. Sebab tuduhan tu berat.

Anonymous said...

cacat tidak cacat itu loyar buruk namanya. maksud saya kalau dah tidak tahu berguru dgn org yg tahu! Kalau tuan tidak tahu jgn berguru dgn Iblis! Bukti bertimbun jgn lah suruh saya pi carik bagi dokumen pulak !

Anonymous said...

Ini carian malas saya buat si malas mencari sampai sini saja... saya malas nak cari tp ni buku dia yg diharamkan http://al-ghari.blogspot.com/2011/03/pengharaman-buku-buku-tulisan-saudara.html

Anonymous said...

http://www.e-fatwa.gov.my/kategori-fatwa/akidah?page=11 ni lagi dari web kerajaan Umno lagi

Anonymous said...

kalau nak loyar buruk lai malas layan. Saya nasihat jer.. klu Umno tak nak hilang sokongan pgundi atas pgr cam saya dengar ler klu tak takpe. Jgn besok nasik jd bubur jgn cari kita orang. Sebab Wahabi akan patuh pd gov of the day walaupun Balaci Dap asal 'Islam' (check balik ceramah dia orang)

Anonymous said...

memang berul teliti hujah tapi klu org yang jahil nak teliti hujah camna beb! Kalau pun kau tahu hujah dr Ambiga tu betul, jgn lah pakai peluru dia. Tu tg PAS kantol bab Bersih takde berkat! Tu dah sama kes dgn sanggup bekerja dgn sesiapa saja termasuk Syaitan ( ambik hujah dia orang kira kerjasamalah kan)

Fakarah said...

Zaman canggih skrng...terutama pd kaum muda....mereka tidak mudah mempercayai sesuatu isu tanpa fakta dan bahan bukti sbb pelajar2 skrng didik dan diajar dgn fakta dan bukti sbb musabab untk memperolhi kejayaan jawapan yg cemerlang > berilmiah...benarlah kata-kata Pendita > ""Jangan kamu pandang siapa yg berkata, kamu dengar apa yg dikata"" begitu juga kata-kata orang tua-tua dahulu > ""Kecik jangan disangka anak dan besar jangan disangka Bapa""...Fikir-fikirkanlahhhh.

Anonymous said...

Bukan malas syaikh, memang dah sedia maklum pengharaman BUKU tu. Pengharaman Rasul Dahri tu sediri tak jumpa lagi.

Itu haramkan buku syaikh... Bukan haramkan Rasul Dahri... Dalam list tu pun tak sampai 50% buku tulisan Rasul Dahri yang diharamkan... Lagi 50% lebih tak pernah diharamkan. Berlaku adillah.

Yang diseru supaya melazimi menilai hujah, bukan suruh berguru dengan syiah, jauh sekali iblis.

Kalau saya la jadi anda, sementara Rasul Dahri masih hidup, saya akan berusaha cari dia untuk minta maaf. Haram buku tak sama dengan haram individu. Dan buku-buku yang diharamkan tu tak diulang cetak pun.