IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 22, 2012

ANWAR ELOK BERDEBAT DENGAN NIK SURYANI !

kecoh bila diperkatakan akan isu debat.
anwar nak cabar najib untuk berdebat.
kata anwar ia proses demokrasi.
implementasi debat adalah membicarakan isu.
implementasi debat adalah setiap seorang dibenar menyoal.

SOALAN ?

boleh ke anwar di soal ?
dengan nik suryani wartawan TV3 pun dia menggigil nak jawap..

ps; tak dapat bayangkan kalau najib masa debat dengan anwar, dia tanya.. 'nuar mana jam omega hang ?' adakah pada waktu itu anwar akan tanya you (najib) reporter mana .... :)

tengok tu..baru tanya soalan bab jam omega muka dah jadi....

79 comments:

Anonymous said...

hahahaha..

YeopKgb said...

hehehe.nak debat apa nya... dia punya perbicaraan pun pilih yang tk bolih disoaljawap... hihihi... udah nyanyok gamaknya dia ni .tak ada rasa malu lansung...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

Anonymous said...

soalan wartawan pun tak reti jawab sampai naik angin, ada hati nak debat..

hehe

Anonymous said...

KALAU BERDEBAT BIARLAH SESUATU YANG ILMIAH, YANG MENGUNTUNGKAN NEGARA. TAPI KALAU
BERDEBAT DENGAN SI PUTAR ALAM, TIADA HASIL YANG POSITIF, SO WHY WASTE TIME. WE KNOW HIM WELL BY NOW, BIARKAN DIA, JANGAN LAYAN ORANG MACAM NI, SATU SEN PUN TAK FAEDAH.
LEBIH BAIK HABISKAN MASA UNTUK SESUATU YANG LEBIH BERFAEDAH. SEBAGAI PEMBANKANG MACAM MACAM BOLIH JANJI SERIBU BULAN. KALAU MEMERINTAH TENGOK APA DAH PENASIHAT EKONOMI SELANGOR NI DAH BUAT. ISU PASIR PUN DIA SENYAP. SO LET HIM BE, SYOK SENDIRI !

Anonymous said...

kita dah tau dia punya peribadi dan pendirian ....

itupun dah cukup ....

Debat bole tp tajuk dia kena tukar dan tajuk2 yg boleh dicadangkan

1 - Liwat haram atau halal
2 - Di mana Jam Omega Ku
3 - Kenapa kawan baik aku rembat bini orang kat room 121
4 - Anak rakan sekutu Ramas nenen - Boleh atau Tidak?

haaaamuaaahaaaaa!!!

Anonymous said...

Celaka dunia akhirat – Hadi

KUALA LUMPUR 21 Feb. — Setiap calon Pas yang bertanding dalam pilihan raya diwajibkan berbai’ah, satu bentuk pengakuan yang lebih besar dan berat daripada bersumpah, kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini.

Ini bagi menentukan calon tidak menyeleweng dari dasar Islam, cara dan matlamatnya, kata beliau.

Abdul Hadi berkata, sesiapa yang melanggar bai’ah yang dibuat “maka akan celaka dunia dan akhirat”.

Beliau turut menyentuh dakwaan kalangan tertentu kononnya Pas sudah menyeleweng daripada dasar Islamnya apabila membawa konsep negara berkebajikan.

“Jawapannya, Pas tetap dipelihara oleh undang-undang tubuhnya yang menghalang daripada melakukan sesuatu yang menyeleweng daripada Islam,” kata Abdul Hadi dalam satu kenyataan di sini.

Dalam pada itu, beliau mendakwa negara kebajikan yang dilakukan Barisan Nasional (BN) berunsurkan rasuah demi kemenangan pilihan raya. — BERNAMA

Anonymous said...

Anuwar sok kalau berdebat dan agak2 tak bole jawab soklan dia mesti akan kata..NEXT QUESTION PLEASE....

Anonymous said...

BAHAYA , BAHAYA, BAHAYA! KALAU debat dengan orang gila, nanti jadi gila, Biar dia gila sorang.

Anonymous said...

Wihuwihu. hahahaha yeehaaa debat pakai tngn pegang keris kaa..hahahahaha..ketua mesti lawan sama ketua maa...hohohohoho repoter posto posto apa barang hahahaha...sudar cabar maaa...hahahaha yeehaaa ada brani ka...hihihihihi

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Tajuk debat:

Perlukah sebarang usaha menjaga keselamatan ISRAEL disokong??

Apakah kematian pejuang palestine yg dibunuh sebagai salah satu usaha utk menjaga keselamatan Israel dibolehkan??

Tapi..realitinya...BUANG MASA je berdebat dgn org yg expert bab bab putar belit ni.

Ok la..satu soalan mudah.

Anwar, kau kata kau ada melayan FB dan twitter ketika waktu yg sama kes china doll.

Tapi, telah dibuktikan kau takde..

So???

Anonymous said...

Apa kata tajuk debat 'Antara Liwat dan Altantunya' pasti menarik...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Sebelum nak cabar debat dgn Najib..

Apa kata jawab dulu cabaran cabaran ini.

Cabaran 1: Bermubahalah bagi membersihkan nama.

Cabaran 2: Saman Ezam.

Cabaran 3: Saman Ummi.

Cabaran 4: Saman Nalla.

Cabaran 5: Saman Eskay.

Cabaran 6: Debat dgn KJ.

Kalau Najib lawan kau, baru soalan pertama, jadik hijau la...

Anonymous said...

Wihuwihu. hahahaha yeehaaa debat pakai tngn pegang keris kaa..hahahahaha..ketua mesti lawan sama ketua maa...hohohohoho repoter posto posto apa barang hahahaha...sudar cabar maaa...hahahaha yeehaaa ada brani ka...hihihihihi

Anonymous said...

Tajuk Debat:

Kenapa aku tak berani sumpah jubok orang

hikhikhik

Air mani dlm jubok

Anonymous said...

Hj jib mana ADA TELOR ,telor dia dah kena songdol ngan lembu. yang tinggal hanya pemcacai2 sawan gila babi umgok je lagi kesian tengok umgok sekarang

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 12.35pm,

Persoalannya,

Najib sudah bermubahalah utk membersihkan namanya.

Anwar??? Mana aci?? Berat sebelah.

Setelah Anwar bermubahalah, maka berdebat lah.

Anonymous said...

Tajuk Debat :

Sapa nama Cinadoll dalam perakam besi ...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Hj NAJIB berani sumpah laknat dgn nama Allah. Siapa yg takde TELOR sekarang??

Telor Anwar dah kena gantung kat kedai oink oink yg PASngoink pegi tu... yang tinggal hanya pemcacai2 sawan gila babi PASngoink je lagi.

Sekuman pun aku tak kesian tengok PASngoink sekarang

Anonymous said...

Lagi Tajuk Debat:

Siapakah manusia yang tengah bantai cinadoll dalam perakam besi..


rakyat nak tau

Anonymous said...

anon 12.38

itu bukan debat la..

itu teka teki...

Anonymous said...

buang masa kalau berdebat dgn musibat...

hehehe...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Tajuk Debat:

Mana pasir selangor Hilang?


aikkk macam teka-teki la plak

Anonymous said...

daripada layan Mat jubok@pencacai Yahudi baik layan 30 minit ustad Don lagi baik

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Buang masa je berdebat dgn seorang yg pro ISRAEL.

DS Najib,

Negara ini tiada sebarang hubungan diplomatik dgn ISRAEL,

maka apabila seorang pro ISRAEL mengendeng mcm ni, tak payah layan la..

Anwar ni kategori najis yg cukup hebat putar belit.

1998, mungkin tak ramai yg tau.

2012, SEMUA tau...siapa anwar bin ibrahim.

Anonymous said...

Lagi Tajuk Debat:

Kenapa kau rampas bini orang di bili 121?

Anonymous said...

Wihuwihu hahaha yeeehaaa...pejuang hamas versi mlsia...ptng ni nak pi tak..hahaha kita melawat kapal zim...huhuhu...takkan takdak dlm manifesto jati menentang zionis israel hahahaha yeeehaaa..

Anonymous said...

anon 12.49pm

Kapal ZIM tu berdaftar di Liberia.

Semua dah tau..kau je yg ketingggalan zaman.

Sila update pentium anda.

heheh

Anonymous said...

Tajuk Debat :

Jam Omega Vs Room 121

Anonymous said...

Tajuk Debat Perdana:

Abang Mat kenapa kau gelar aku al juburi

Anonymous said...

La....

tak abis lagi nak fitnah pasal kapal zim??

itu kapal liberia la wei..

adei...

apa kata kau boikot guna pentium lak. boikot guna laptop, ipad..

senang. takde kau nak nyibuk kat sini...

adoi ai...

Anonymous said...

anwar cuma patut berdebat dengan JIN dan Syaitan ajer...

Hey Anwar... aku sanggup berdebat dengan kau setan!!

Ko ingat kau kaki goreng dan kelentong ker? Aku ada berberapa kalimat yang akan buat kau gagap dan gugup...

Anonymous said...

Wihuwihu hahaha yeeehaaa...pejuang hamas versi mlsia...ptng ni nak pi tak..hahaha kita melawat kapal zim...huhuhu...takkan takdak dlm manifesto jati menentang zionis israel hahahaha yeeehaaa..

February 22, 2012 12:49 PM

________________________________

ko bawa family ko dgn unit amal pas dan komandul amk pi dah la...

aku bz ptg nie...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Tunku Abdul Rahman dikenali sebagai Bapa Kemerdekaan Al juburi pula dikenali sebagai Bapa Ayam.

worldLORD said...

jangan layang...poodah...

Anonymous said...

Boleh tahan jugak Minah ni.

Si Anwar Penzinah tengok kompom air liur meleleh 10 tiang lampu.

Aku takut si Penzinah tu nak ajak try Minah Jambu ni pulak.

Hehehehehehe..... Peliwat... Peliwat.

Anonymous said...

Anak2 nangoi umgok,kalau kamu bodoh surut sikit jangan bagi tau kat orang,orang tanya sapa owner kapal tu bahalol bukan kat mana register dia bangang umgok megalahkan cilabai

boonlertpratchai said...

hahahha...menarik tajuk tuan tanah....memang ada betulnya...kasi aje dia debat dgn wartawan tv3 tu

Anonymous said...

Si Peliwat dan Penzinah nak ajak PM berdebat??

Siapa dia?? Bukan Pakar economic tersohor atau calon PM yang berkebolehan atau Credible Public Figure pon!!

Mamak2 HINDRAF Pariah gi depan rumah dia nak serah MEMO jer dah takot gegel satu badan tak nak kluar rumah.

Podah Anwar Pandikutti!!

Anonymous said...

Pashudi .... cantek tak nama parti ni

Anonymous said...

ekekekeke...... baru tanya soklan jam omega, muka dah tuko jadi kaler ijoo bro....ekekeke

mcm ni ke nak jadi PM aku, ...ekek

tak dek dlm sejarah donia, bilamana gambar totey dah jelas kelihatan dlm video bleh jadi perdana menteri bagi negara berdolatt...

jadi PM kat sg buloh bleh aaaa....

tu pun kene upah balon jubo dulu dgn otai2 dlm penjara tu, baru bleh jadi PM sg buloh...ekekeke

lawakkk siott....

Anonymous said...

wah seronok nya anon2 semua mencaci..memaki..memfitnah anwar..

teruskan lah 24 jam..

kamu tahu peribadi najib??
kamu tahu peribadi anwar???

sudah terang lagi bersuluh..
lihat lah sendiri kehidupan..diri dan keluarga mereka berdua..

aku tolak semua fitnah yg kau org reka..mudah2an Allah memberi petunjuk kepada kamu semua..

kalau kamu semua masih seronok memfitnah dan mencaci..aku berserah pada Allah yang maha kuasa dan maha mengetahui untuk mengadili nya nanti...

siapalah diri kita untuk memaki sesama insan..layak ker kita untuk menghamun sesuka hati.

muhasabah diri sendiri..adakah diri sendiri terlalu baik dan bagus sehingga cacian demi cacian berulang kali untuk memuaskan hati!!!

Anonymous said...

Anon 1.03pm,

Itu kapal US daftar kat liberia.

Baca selangor daily.

Anonymous said...

buang masa je berdebat dgn kaki pembohong dan juga putar alam ni.. cakplah macamana pun, dia mesti spin punya.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Anon 1.10pm,

Anwar berhajat nak jadi PM negara ini.

Jadi sbg warganegara Malaysia, saya tak mahu PM saya seorang yg..

Sokong segala usaha menjaga keselamatan negara iSRAEL. Dia mesti dikutuk sekeras kerasnya.

Sokong perjuangan ambabiga yg pro murtad. Ini mesti dikutuk sekeras kerasnya.

Cakap putar belit.

Aku tak kenal anwar..tapi orang orang yg jadi kawan baik 30 tahun, orang orang yg keluar masuk rumah Anwr, keluar masuk penjara kerana Anwar,
jadi peguambela anwar. ??

Seemmuuuaaaanya tentu lebih kenal anwar berbanding aku dan engkau.

Dan orang orang ini, telah memberitahu kita siapa anwar.

Jadi, apakah kita hanya perlu diam??

Manusia dajal mcm anwar telah terang terang menyokong ISRAEL, menyokong MURTAD.

Dia harus ditentang habis habisan.

Jangan harap la nak jadi PM Malaysia. Over my dead body.

Anonymous said...

Anon 1.10pm..

Sape la yg seronok..

Aku cuma ingin menegaskan bahwa manusia seperti anwar mesti ditentang dgn apa cara sekalipun.

Pro murtad, pro israel. So...kau nak aku puji puja dia gak ke?

nadzallihoo said...

Tawaran untuk anwar.
kalau bolelah.....?

Saya yang berdebat dengannya

Dari Laksamana Allihoo
ada beranikah toksyeh

Anonymous said...

TERBAIK BRO.GILA PUNYA ORG ANWAR NIE.

Anonymous said...

aku rase tercengang najib kalu debat ngan anwar. tak percaya, bayangkan mcm ni:

najib: jam omegay hang mana?

anwar: hang jgn jadi perkakas UMNO..

najib : [tercengang]

haa...kan aku da kata, tercengang najib punya...hehe

Anonymous said...

Wihuwihuwihu....hahaha yeeehaaa...pejuang hamas dan kekawannya serta datok asang bersama kelab joti hota hotahe....hahahahahaha..ptng ni la tetiba bz lah pulakkk.....hahahahaha aduhhh..baru ajak berdemo dah kecut tolor.....hahahaha tak yah kluar fakta lah hai...hahahahaha yeeehaaa teori dan practical hahahahaha.....huhuhuhu.. bo pjng boooooo...bo pdek bub!.....hahahahaha

Anonymous said...

Bro jelas sehingga ke dasar lautan okinawa.........khbar berita bahawa batang si anuar memasuki kedalam lubang jubor si saipul.....ada betulnya.......tetapi sukasamasukabro

Ini sudah kaum lut bro...ehehehe tidak bole biak ni
Nanti bangunan putrajaya dan menara klcc tengelam dirata ngan air lautan.
maka kita terpaksa hidup didasar lautan

Anonymous said...

tak kira la selantang mana najib ngan anwar berdebat, tp end of the day, anwar ttp balun china doll, liwat budak lelaki jambu, sokong israel, pluralisme, sokong LGBT, kaki putar alam, bapak kronisme, rasuah dan nepotisme dan DAJJAL sepanjang zaman..

tq

Anonymous said...

dah terang lagi bersuluh israel membunuh rakyat pelastin disokong oleh puak2 setan berwajah manusia pkr dan bos depa, bukan fitnah bukan rekaan tapi kenyataan Allah dah tunjuk didepan mata siapa sabenar yang menyokong yahudi musuh islam dimuka bumi ini...yang tu pun tak nampak juga kaaaa....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 1.03pm,

ckp dgn kau ni mcm ckp dgn orang bangang la..

ini sbb kau betul2 bongok ke ...pura pura bongok??

pegi le tgk blog http://exception2008.blogspot.com bawah tajuk, benarkah dua kapal dagang zim milik Israel.

itu ada bukti. takde nak main serkap jarang je mcm korang.

Anonymous said...

Wihuwihuwihu....hahaha .....yeeehaaaa...datok jib sahut ajelah cabaran debat tu..hahahahaha....datok nk ckp pasal liwat ka china doll ka agent israel ka....hahahahaha masa tu datok boleh ckp hahahahaha yg takut sangat tu kenape......tak de tolor ka...hahahahaha kasi bu sama dia hahaha bu pjng buuuuuuu.....bu pndek bub.....bu dlm air blub blub blub blub....hahahahaha

Anonymous said...

tak semestinya orang yang menang debat, terbukti pandai bercakap boleh membawa kepada kemakmuran negara. sejarah membuktikan orang yang pandai berpidato boleh memusnahkan kerana orang begini cakap tak serupa bikin. dalam sejarah contoh yang dok ada ialah sukarno dan hitler. mereka ni disebabkan pandai bercakap, mendorong ke arah putar belit atau menipu. dan akhirnya penipuan mereka dibalas oleh Tuhan. lihat saja pengakhiran hidup depa.

Anonymous said...

Anon 12.58..meluap-luap sawan ko..14 ari lagi giler.

Anonymous said...

ano 225, syok sangat ya kata PM takut debat. ko ingat PM tak de keje ke nak buang masa debat dengan orang gila penipu dan pemutar belit? ko gi cari, ada tak pemimpin dunia kerja dia berdebat dengan orang saiko? aku harap PM tak payah lawan orang gila. kerja PM ialah menjaga rakyat bukan berdebat dengan rakyat gila.

Anonymous said...

Nadzllihoo..iye ke ko ada berani nak debat ngan Anwar.Aku rasa ko ni terlebih makan ubat ni.

Anonymous said...

DS najib diharap jgn buang masa layan lalat mcm anwar. Lidah 100 cabang. Ckp berbelit belit.
" mana jam omega?".
"awak dari mana? Saya tanya awak dari mana??!!" dgnmata terbeliak, jantung berdegup kencang, telinga merah.

Itu baru satu soalan..

Tak yah layan ler...

Tak nak layan debat tidak bermakna takut.

Tak nak bermubahalah..itu takut. Berani kerana benar. Tskut kerana salah

Anonymous said...

GAP kalau para pemimpin UMNO dah tak berani nak debat...jangan spin ceritalah. Kalau Najib nak tanye pasal jam Omega. Anwar pun nak tanye banyak gak. NFC tu satu daripadanyelah. Kalau dah takut, cakap jerlah takut. Spin-spin cerita buat ape dah.
Dah masuk 4 tahun Anwar ajak debat, bukan baru-baru nie jer.
Agak-agaklah kalau nak spin pun.

Anonymous said...

EH? APSAL BERANI DEBAT JE?

MUBAHALAH? TAKUUUUUUT..
DNA? TAKUUUUUT..
POLYGRAPH? TAKUUUUUT..
DISOALBALAS OLEH PENDAKWA? TAKUUUUUT..
SAMAN MEREKA2 YANG DIKATAKAN MEMFITNAH? TAKUUUUUUT..

MANA LAGI PENTING? DEBAT KE BERSIHKAN NAMA DAN MARUAH DIRI SERTA KELUARGA?

CAMNE NAK JADI PEMIMPIN???KESIAN...KESIAN...

Anonymous said...

WIWIWIWWWWUWUWUHAHAHAHAA..

SAPE TAKDE TELOR?

ANON KAT ATAS NI DAH BUKTIKAN SAPE SEBENARNYE YANG TAKDE TELOR!!!


WIWIWWUWUWHEIAO WIAO WIAO...
AHAHAHAHAHAHA

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 3.17pm.

tu je la modal korang..NFC.

NFC tu 250 juta.

Dana bagi pembangunan bekalan air di kelantan, kenapa kau tak nak cakap??
RM600 juta.

Grow up la wei..

Semua manusia. Belah sana bukan maksom. Tapi ada plak yg taksub angkat jadi nabi. Loya tau tak..

Persoalannya sekarang yg mana sanggup jual agama jadi barua kafir harbi.

Dah rampas pulang balik yg paling aku tak leh terima.

Apa yg takut sangat dgn DAPigs?

Dah rampas, rampas je la. Takde maruah.

Tau la Anwar tu terer bab putar belit..

So..kalau tak nak berdebat kira penakut ka???

Adoi ai..
Mubahalah tak nak, itu baru takut.
DNA tak nak bagi, itu takut.
Poligraf tak nak, itu takut.
Soal balas tak nak, itu takut.
Lari ke luar negara, itu takut.

Kau tak takut ke, melihatkan bagaimana mudahnya PAS tunduk dgn segala kemahuan DAP??

Ini soal agama, mana boleh tolak ansur mcm tu???

Anonymous said...

apa pasal nak debat.buang karan aja..tujuan debat tu hanya nak tunjukkan betapa cekap putar alamnya..memecahbelahkan menyalahkan org aja.1jari ke arah yg bersalah 4 ke diri sendiri....teringat pesan guru "org yg melenting bila diasak selalunya dialah yg "bersalah" kalau tak bersalah jawapan selalunya cool" aja...contoh TDM jawapan cool dan berfakta...BERSATU TEGUH BERCEARI JADILAH IRAQ MESIR LIBYA..next SYRIA...

Anonymous said...

Anwar nak berdebat bukan untuk tegakkan kebenaran. Dia cuma nakkan publisiti. Cuba kalau kita bagi syarat boleh debat tapi takde reporter dan takde sapa boleh buat liputan. Takkan Anwar nak punya.

Orang tu nakkan publicity stunt jer. Jangan layan orang macam ni. Buang karan jer.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

anon 4.49,

Tun M tu jawapan yg dia bagi, relax, cool, bersahaja, dgn senyuman tapai taja menusuk ke qolbu.

Ingat tak yg wartawan mana ntah tak silap US ke.. dia tanya pasal golongan miskin di negara dunia ketiga seperti malaysia.

Jawapan tun m, 'you should look at your own backyard first before you ask this question'

peh...merah muka mat saleh tu..

hehe..

Tun M is the best!!

Anonymous said...

lucu molep muko BAPA PORNO kte..hahaha
muko lgu nie kw bkl pm kto???
haha
jgo kande babi boleh..spo stuju??
hop mno sero nok mrh tuh,,oxxx deh..tQ

Anonymous said...

KOMANDO AMK AKAN TURUN BERAMAI-RAMAI,MACAM PELESIT PEMUDA UMNO LARI.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

anon 7:13pm

ko jual telur masin ke?

TELORMASIN! TELORMASIN! TELORMASIN!

mmmmmuahahahahahahaha

Anonymous said...

nuar fuck your asss..u r really mother fuckre

Anonymous said...

apa kata tajuk debat adalah 'video itu besi'.

Anonymous said...

klu nak sangat debat, boleh. Tapi, Najib perlu kumpul bekas2 kaki pukul Anwar yg keluar PKR termasuk dari PAS Hasan Ali utk dptkan 'pendinding' dan 'jampi' serapah. biar Anwar menjawab sampai demam.

Anonymous said...

masa nak debat, letak AL QURAN kat depan. kena baca sumpah dulu. "SESUNGGUHNYA SEGALA APA YANG KELUAR DARI BICARA SAYA ADALAH BENAR DAN SAYA DIHUKUM MENGIKUT KETETAPAN ALLAH SEPANJANG RIWAYAT HIDUP SAYA SEKIRANYA SAYA TIDAK BERKATA BENAR"

wahai AnuWar.....ada berani?

Anonymous said...

apa standard dia nak debat dgn PM? Low class, kat mana nak debat? bawah pokok, tengah jalan?

Anonymous said...

siapa nuar nak debat dgn najib?Najib berjawatan PM nuar hanyalah Penasihat Pkr apalah sangat bekas TPM yang slama 16 tahun dididik oleh T M untuk jadi PM sepatutnya tapi taknada jati diri dan gagal kawal nafsu.Jadi tak staraf Najib untuk cabar berdebat.Yang layak berdebat dgn beliau adalah Ezam,zul nordin,umu,na;;a & at ariff,jadi biar dia pilih sendiri siapa.Tapi rasa2nya dia tak berani!

Anonymous said...

siapa nuar nak debat dgn najib?Najib berjawatan PM nuar hanyalah Penasihat Pkr apalah sangat bekas TPM yang slama 16 tahun dididik oleh T M untuk jadi PM sepatutnya tapi taknada jati diri dan gagal kawal nafsu.Jadi tak staraf Najib untuk cabar berdebat.Yang layak berdebat dgn beliau adalah Ezam,zul nordin,umu,na;;a & at ariff,jadi biar dia pilih sendiri siapa.Tapi rasa2nya dia tak berani!

Servant of God said...

Wahai penjilat anwar,

Dalam tubuh badan kami rakyat jelata mengalir darah, bukannya mengalir kata2 seperti anwar ibrahim.

Kami perlukan Perdana Menteri kami buat kerja, supaya negara dapat menjana pendapatan, dan kami dapat cari makan.

Bagi kaum kamu yang boleh disuap kencing dan janji kosong untuk terus hidup, boleh laa nak debat2 yang buang masa nih.

So anwar nak debat dengan najib? Tak payah.

Debat ngan Ezam? Nalla? Ummi? KJ? Tak payah.

Anwar layak berdebat ngan kambing jek. Sambil dikerumuni komando kebun pisangnya.

Anonymous said...

USUL PERDEBATAN

"Anwar Menyokong Penubuhan Negara Israel: Wall Street Journal"

PM: Adakah YB Anwar telah mengeluarkan kenyataan di media luar negara yang menyokong penubuhan negara Israel?

Ketua Pembangkang: Saya nafikan, kerana itu bukti kertas. Bukti besi pun kami tak terima...

PM: ?????????