Saturday, February 4, 2012

HJ HADI CALON RAJA LAWOK GANU KITE !

tak sampai 7 hari pengumuman hadi taknak bertanding, akhirnya ia menemui titik noktah.
pas pusat tak benarkan hadi menarik diri.
serius beb, ini skrip low class la.
KLIK SINI



24 comments:

Anonymous said...

sikit pun aku tak heran..memang begitulah drama dia orang! klise, stereotype & predictable!! betul2 low class punya skrip! ☺ ♂ ☺

Anonymous said...

dasar pemimpin "munafik" macam tulah..

Anonymous said...

PEMIMPIN HAPRAK!!!

PEMIMPIN MUNAFIK!!!

PEMIMPIN BANGSAT!!!

YANG SETERUS NYA KORANG SAMBUNG SENDRIK JER LAH!!!

hangkedee said...

Amanat"Kafirnya" memakan diri sendiri.Tuhan telah membayar secara CASH.Apakah Amanatnya masih boleh pakai lagi @ tidak,Bagaimana status kemataian Ibrahaim libya?

Servant of God said...

Aku cuba bersangka baik pada Haji Hadi. So aku cuba percaya yang sama ada (1) dia sebenarnya memang betul2 nak pencen, ataupun (2) dia memang betul dah tak boleh nak sehaluan dengan DAP dan PKR.

Tak kira apa sebab sebenar dia tak nak bertanding, kesian, dia tak dibenarkan membawa diri.

Kalau (1) maka dia tidak dibenarkan berehat di waktu senja umurnya.

Kalau (2) dia dipaksa supaya terus menjual Agama dan Bangsa kepada DAP dan PKR.

Subahanallah... Hj. Hadi apa nak jadi ni Hj. Hadi?

Anonymous said...

Maka Sempurna Sudah PARTI PAS, kerna:

Timb Presiden nya MAT SABU kaki cium burit isteri org.

Presiden nya pula HADI AWANG kaki kelentong lidah bercabang.

Anonymous said...

itulah mainan Hadi nak kasi gempaq 1MALAYSIA utk menaikkan populariti berita sensasi diri beliau sbb sejak kebelakangan ni beliau tengelam duk bwh ketiak DAP dan ANWAR tak boleh nak menonjol sgt sbb bukan pemimpin utk jd PM.Esok sape ANWAR lak main wayang

Anonymous said...

KAH KAH KAH, BETUL PRESIDEN TAHAP KAYU CALON RAJA LAWOK GANU KITE,
BERTAHUN WAKIL RAAKYAAT JADI PRESIDEN LAGI TUU,,,,HAMPas....

kalau makan berhentilah sebelum kenyang....
kalau main politik, letaklah jawatan semasa sedang populor, jangan nak kena terajang baru sedar diri.
mengata org lain, semudah meludah kelangit, padah kena muka sendiri barulah padan muka!!!!hadi awang dan pork najis sama jer, agaknya dia berdua belum habis fatwa yg hendak diwahyukan pd langau-langau hamPas.

bidalan melayu dah tulis, waktu makin senja, rumah kata pergi, kubur kata mari,,,jgnlah nak menongkAT langit lagi, kalu dah tak upaya berpolitik dan fikiran kian nyanyok, sambil2 tengok cermin diri masing2...OH masih tak percaya, dah tak da ubatlah sampai tahap ni.

Anonymous said...

AMANAT HADI 1981,2003,2008 DAN 2011
“Saudara-saudara sekelian percayalah. Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah Kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan Perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah! Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapai mereka. Oleh kerana itulah kita cuba berlawan dengan mereka!
Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad! Ucapan kita adalah jihad! Derma kita adalah jihad! Bergantunglah kita kepada ALLAH dengan menghadapi puak-puak ini. Kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam! Kita tidak perlu masuk Budha. Kita tidak perlu masuk Hindu. Kita tidak perlu masuk kristian. Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan politik suku agama suku!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 1981’
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU KAFIR
“Justru kerana isu Negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syari’at menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif dahulu, maka PAS perlu membuat satu pengorbanan dan ijtihad besar untuk tidak memasukkan persoalan Negara Islam dan perlaksanaan hudud diperingkat Persekutuan. Peruntukkan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang telah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan dan saperti yang diamalkan diperingkat Persekutuan!
Seandai menang dalam pilihanraya akan datang, Barisan pembangkang akan menubuhkan sebuah kerajaan demokratik dan adil diperingkat Persekutuan, yang mendokongi Perlembagaan Persekutuan sedia ada!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 2003’!
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU CUKUP ISLAMIK!
Bersuaian dengan Amanat Hadi 2003 ini, maka lahirlah Dokumen Perjanjian Persefahaman Pakatan Pembangkan BiaDAP-PKR-PAS pada 18 Dis 2009 yang bersetuju tidak menjadikan perjuangan Negara Islam dan perlaksanaan hudud sebagai agenda bersama.
Ini diikuti dengan kelahiran Kitab Jinggay yang langsung tidak menyebut soal Negara Islam dan perlaksanaan hudud. Kemuncaknya ialah perisytiharan Manifesto Bersama Pakatan BiaDAP-PKR-PAS 2011 yang jelas tidak menjadikan penubuhan Negara Islam sebagai agenda dan menolak perlaksanaan hudud sekiranya mereka diberi peluang memerintah Malaysia

Anonymous said...

anon2 semua..

siapa lah diri kita untuk memaki hamun sesama insan..
renungkan laa..

Reza aljunaid Post said...

Tok Guru Lalang Nombor satu ... nonsense ..

Anonymous said...

Politik terlawak awal tahun..... lakonan berhenti separuh jalan. Damnn!!!!

Anonymous said...

RAMAI RAMAI NYANYI LAGU BERIKUT UNTUK HJ. HADI.

HADI....HADI POTONG PADI.

HADI....HADI MAKAN DIRI.

HADI....JANGAN TIPU KAMI.

YOU ARE THE JOKE OF THE DAY. KASIHAN BETUL APA DAH JADI DENGAN THE SO CALLED TUAN GURU...TUAN GURU NI.

Anonymous said...

Setinggi mana ilmunya takkan berguna tanpa perjuangan..
Ibarat kapal terbesar tapi tiada haluan yg hendak dituju.

Nampaknya kapal Pas terpaksalah menumpang dipelabuhan rapuh Pakatan Rakyat. Bukalah sikit minda Hj Hadi wei.. Dimanakah tangungjawab anda sbg nakhoda kapal, jika lebih minat tersadai dari meneruskan pelayaran? Lupakah Hj Hadi pelayaran itulah perjuangan hidupnya sbg nakhoda!

Nok said...

kita menentang mereka bukan sbb nama mereka UMNO...tapi sbb parti kita memang cinabeng....nauzubilah apa nak jadi dgn hj hadi ????tengok lah puak2 ni terbukti memang cinabeng, haprak...kalau aku jadi penyokong pun aku malu.....

wahai penyokong2 haprak...macam manalah parti pas nak dapat barakah dari tuhan?????asyik menipu tak habis2 padan lah sejak akhir2 ni macam2 tuhan tunjukkan kelemahan parti haprak ni.....habis le keorang...sejarah akan terlakar mengatakan bahawa Paspis pus akan menyembah bumi tak lama lagi....alhamdulilah selamat akidah umat islam di Malaysia....syuukurrr...

rakab said...

Hj.Hadi ni aku perhatikan lebih berkesan jadi pengikut daripada menjadi pemimpin tertinggi PAS !

Semenjak pegang jawatan presiden,
prinsip perjuangannya menjadi cacamarba,..HURU-HARA !!

Otak geliga said...

bukan low clss punya lakonan je ni TAPIIII mesti low budget gak...x leh lama2, sbb x da dana mencukupi......mcm HUDUD versi "agree to disagree" gak ler.....hehehe

oit pencacai pembangkang, hangpa x nampak lg ka cara serabut pemimpin hangpa nak TEST BLACK MARKET?????....kalau dah haram TETTAP haram oiii.....hehehe

Anonymous said...

anon 1.51
tepat sekali komen anda

Anonymous said...

anon2 semua..

siapa lah diri kita untuk memaki hamun sesama insan..
renungkan laa..

praha2 said...

lagi satu lawak jenako pas. ni kali hadi awang pulo. macam style siajis tu jo. dah lah TDM pun dah berundur apo tunggu lagi.

Zack Fizan said...

nak tengok mat sabu jd presiden pas

Anonymous said...

Hadi....Hadi,,, gua ingat lu mesti mau ikut skrip Mahathir masa Mahathir nak letak jawatan, lepas tu ramai yang menangis-nangis.. ayat yang paling aku ingat ialah.. "..dah lama dah". memang tangkap syahdu masa tu,,,

Lu dengn Nik aziz, sama2 nak tiru Mahathir kan? kan?

eh...aku dengr-dengar juga dari kem-kem si Sabu tu... bunyinya..."ada aku kisah?"

beb, kai jantanlah sikit, lu cakap lu bikin baru orang respek lu beb...

Anonymous said...

Anak buah buat keputusan untuk bos. Kalau dah tau dah lama jadi AP buat apa tanding presiden. Macam mana nak jadi PM utk rakyat M'sia sedang diri sendiri kejap ok. kejap tak ok.

Dot said...

GAP,

script macam ni, baca first line pun dah tau ending!!

tengok tajuk drama pun dah tau jalan cerita!!

tengok pelakon2 depa lagi la tau macam mana hapraknya cerita!!

ni la orang panggil drama budget ciput, cerita murahan, modal depa hanya air lior pemimpin2 & airmata pencacai!!!...

hairan kenapa perjalan politik pemimpin2 pas begitu berliku2 seolah2 tidak mendapat barokah shj???!!!