Saturday, February 18, 2012

KASIHAN PAS...KRONIK SANGAT DAH NI !

84 comments:

Anonymous said...

Memang kronik pun.... macam dah takde penceramah lain dalam hamPAS tu. Yang dengar ceramah pun mungkin lagi bodoh dari sang penceramah rasanya. Baca ayat Al-Quran pun entah ape maksudnya... janji boleh bedal Hassan Ali, pendengar pun buat bodoh je. Memang dah tahap hamPAS....

Anonymous said...

Nak komen Hassan Ali fakta tak cukup kuat, hanya andaian berbanding Hassan Ali punya alasan yg bernas dan boleh dipercayai. Malangnya yg komen bukan orang Islam dan yg mendengarnya orang2 Islam yang menyahut Takbir darinya. Orang2 Pas jangan gadaikan parti semata-mata Hassan Ali tidak sehaluan dengan anda. Buruk-buruk dia pun dia mahu Islam bersinar tanpa halangan dan kekangan. (Anakmansor)

Anonymous said...

Cina mabuk kata " take beer"
Melayu yg sakit jiwa sambut dgn "Allahuakhbar"

Kesian.. Kesian!!!

Anonymous said...

tak lama lagi dia tu akan diangkat sebagai khalifah. apa gelaran agaknya??

pas bodoh..

Anonymous said...

kalau aku ada masa dia ceramah tu dah kena bantai dah rasanya..

Anonymous said...

Yang bawak kafir buat lawak bodoh tengah padang, ada aku kesah??

TAPI !!..

BILA BIAWAK PAS BAWAK MASUK KAFIR HARBI KE DALAM TEMPAT2 IBADAH BAGI CERAMAH GUNA AYAT2 SUCI AL_QURAN KEPADA UMAT2 ISLAM. JUGA BAWA ARTIS MELALAK DALAM MASJID KONON BERDAKWAH, ITU MEMBUNUH KEDAULATAN ISLAM ITU SENDIRI.

SEBAGAI UMAT ISLAM YANG CINTAKAN AGAMANYA, PAS WAJIB KITA PANCUNG!
NO COMPROMISE!

Anonymous said...

Yang bawak kafir buat lawak bodoh tengah padang, ada aku kesah??

TAPI !!..

BILA BIAWAK PAS BAWAK MASUK KAFIR HARBI KE DALAM TEMPAT2 IBADAH BAGI CERAMAH GUNA AYAT2 SUCI AL_QURAN KEPADA UMAT2 ISLAM. JUGA BAWA ARTIS MELALAK DALAM MASJID KONON BERDAKWAH, ITU MEMBUNUH KEDAULATAN ISLAM ITU SENDIRI.

SEBAGAI UMAT ISLAM YANG CINTAKAN AGAMANYA, PAS WAJIB KITA PANCUNG!
NO COMPROMISE!

Tukang Komen said...

Ini bukan kes terdesak.Ini kes hilang akal.Pas rasa cinaman ini lebih terror dari Hassan Ali. Itulah standard yg ada dalam Pas. Cinaman pun tumpang sekaki putar belit ayat suci. Bilalah nak insaf dan sedar. Inilah kesan dari hari2 baca kitab Haramkah.

Anonymous said...

HASAN ALI AQIDAH NI TARAF LEMBU JE..
BAIK SIKIT DARI KAMBING..
BAWAH SIKIT DARI KERBAU..
ATAS SIKIT DARI SIAMANG..
LEBIH HINA DARI PELESIT..
SAMA KERAS KAYU JATI..
SAMA BODOH DGN UMNO..
SATU KUMPULAN DENGAN ANJING KURAP..

Anonymous said...

HASSAN ALI KELUAR PINTU DEPAN RUMAH, BINI KELUAR PINTU BELAKANG ANAK2 DIA KELUAR IKUT TINGKAP..MORAL OF THE STORY JGN LER MEROYAN NAK HENTAM PR KLU DLM RUMAH SENDIRI TAK TERURUS PAK HASSAN OOIII

Anonymous said...

anon 10.36

klu melayu umno lg teruk..anak che det kata san miguel, org2 umno terus diam angguk2

Anonymous said...

Kesian pencacai PR, dah tak reti nak jawab isu ni, bukak isu lain. Siap buat fitnah lagi tu..... tak takut pada api neraka Allah ke???

Anonymous said...

SEORANG pemimpin bahagian MCA di Pahang yang berpangkat Datuk turut menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebanyak RM500 dan ini telah menimbulkan tandatanya di kalangan penduduk tempatan dan warga internet.


Pengerusi MCA bahagian Bera, Datuk Tang Hock Lok (gambar), yang juga seorang pemimpin masyarakat dan dermawan terkenal di Triang, telah menyumbangkan wang RM500 itu kepada seorang penduduk kampung yang kurang upaya.


Berita mengenai Tang menerima BR1M telah mencetuskan bantahan di beberapa forum internet serta media sosial. Ramai mempersoalkan kelayakannya untuk menerima bantuan tersebut dan sama ada program BR1M telah disalahgunakan.


Menurut laporan di akhbar harian Cina hari ini, Tang menolak sebarang dakwaan penipuan.


"Saya memohon melalui prosedur yang betul dan pihak berkuasa telah meluluskan permohonan saya kerana saya layak," Tang dipetik sebagai berkata.


Tang juga dipetik berkata bahawa tidak ada unsur-unsur yang menyalahi undang-undang atau penyalahgunaan kuasa dalam proses tersebut.


Beliau menemui pemberita selepas memberi wang RM500 itu kepada seorang penduduk kurang upaya di kampung baru Triang. Tang adalah Ketua Kampung di situ.


"Niat awal saya memohon bantuan itu adalah untuk menyumbangkan wang RM500 itu kepada mereka yang memerlukannya," kata Tang

hangkedee said...

Ini hasil tarbiah pork niky hampas.Nak tanya apa kah apek cina kafir harbi ini bersembahyang hari hari dan dimasjid mana.kerna undi cina semua di lacur kan dah sah hampas asalnya sepihan ajaran Ayah Pin.Cuma tiada lagi replika cerek di kelate.kasehan juak juak tegar hampas sama sama menghina agama Islam.

Anonymous said...

apapun, org Islam patut dgr nasihat drp org Islam berlandaskan Quran dan hadis. Memperjuangkan Islam adalah jihad. Kenapa mesti masukkan politik? Tak setuju dgn penceramah jika dia kafir lagi tak bersetuju dan pendengar yg rata2 Islam. Masih boleh bergelak ketawa bila org perlekehkan agama sendiri. Sungguh menghairankan? Mana perasaan pertahankan kedaulatan agama? Tak pentingkah agama meskipun tujuan asal hanya nak menghentam bekas pemimpin? Tak rasa berdosakah? Di akhirat nanti, Allah tak tanya parti politik mana yg kita sokong dan perjuangkan, tetapi Allah akan tanya apa yg kita dah buat bagi mempertabatkan Islam. Adakah apa yg kita buat itu diterima disisi Allah? Mungkin diterima di dunia di sisi parti politik, tapi di sisi Allah? Renungkanlah...

Anonymous said...

MALANG SUNGGUH ! INI LAH AKHIR ZAMAN,ORANG MELAYU ISLAM GADAIKAN AGAMA DEMI KUASA.APA AGAKNYA PENDAPAT MAJLIS SYURA PAS BILA TAHU BEGINI RUPA CERAMAHNYA.AKU PUN AHLI PAS.INI KERJA DAJJAL.AKU TAK NAK BERSUBAHAT!

Anonymous said...

Terok benar nampak nyer kedudukan PAS skang nie.

Terdesak sungguh hingga terpaksa angkut mana2 Cina bukan islam ceramah Akidah Islam pd org2 nyer.

Habis la PAS.
Sgt ketara PAS sudah songsang.

Anonymous said...

Tak Sanggup Lihat ! Apa lagi lihat yang pakai lebai tu boleh bertakbir.

Anonymous said...

Bodoh orang -orang ni dengan orang kafir dia orang boleh terpesona.

Anonymous said...

PAS kan dah ditugaskan jaga hal ehwal adat dan sukan so hal hal agama Islam dalam PR org Cina la terpaksa jaga...kesian!

Anonymous said...

Pemimpin BN harus bermuhasabah. Wang ringgit tidak dapat membeli segala-galanya. Tawaran menjelang pilihanraya tidak mampu mengubah apa apa.

rakab said...

Mudahnya minda orang PAS ni ditakluk oleh kafir DAP !

Sorak sorai, gelak ketawa dan laungan takbir mereka menunjukkan
mereka dengan penuh tawaduk menerima bahawa kafir DAP itu lebih mulia daripada Hassan Ali.

Kasihannyaaaaaa orang PAS ni...

Anonymous said...

Korang tak tak bila Banjamin Natayahu akan berceramah di pentas PR, Aku dengar dia boleh berbahasa arab juga.

Anonymous said...

KANTOI] Dalang Demo "Ahli PAS" Permatang Pauh Bantah Anwar Sokong Israel Terbongkar !!

Menurut laporan KL Pos, suatu perhimpunan mendesak Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim menarik balik sokongan terhadap Yahudi telah diadakan di hadapan Masjid Masjid Shaik Eusof Jalan Air Itam, Keramat semalam. Perhimpunan tersebut KONONNYA dianjurkan oleh sekumpulan Jentera PAS Pulau Pinang dan Persatuan Anak Jati Melayu Islam (PAJIM) dan telah dihadiri kira kira 25 orang.


Namun, dalang perhimpunan ini terbongkar apabila beberapa blog mendedahkan seorang daripada individu yang terlibat dalam perhimpunan tersebut. Menurut blog Jalan Pulang, individu yang memakai baju melayu kuning cair itu DIPERCAYAI Mohamed Ghani Abdul Jiman, ahli UMNO yang sebelum ini menghantar kek tahi dan hadiah coli dan seluar dalam kepada Lim Guan Eng. Sila lihat gambar di bawah ini. Untuk bacaan lanjut sila klik di sini.

Media pernah melaporkan Mohamed Ghani Abd Jiman (kanan sekali) membawa
empat kek berbentuk tahi kepada Ketua Menteri
Pulau Pinang, Lim Guan Eng pada 8 Disember tahun lalu


Jika benar dalangnya ialah ahli UMNO, maka sudah terang lagi bersuluh peranan UMNO dan TV3 yang menyiarkan berita ini untuk melaga-lagakan PAS-PKR dalam isu membabitkan kenyataan Anwar berkaitan dengan isu "two states solution" antara Israel dengan Palestine.

P/s: Pada TM, jangan kerana isu diplomasi ini, PR bertelagah dan seterusnya memberikan peluang kepada BN yang sudah lama BERPELUK dengan Israel TERUS berkuasa dan meratah hasil mahsul negara.


Mamak Pulau Pinang (sama keturunan dgn Mamak Madey) menyamar sebagai ahli PAS untuk melagakan PAS dengan PKR, tapi segala perbuatan mereka telah dapat dihidu.... kerana mereka LUPA AKAN KETENTUTAN ILLAHI....

"Wammakaru Wammakarallah, Khairul Maakirin" - (Mereka Merancang, Allah Juga Ada PerancanganNya, Perancangan Allah Mengatasi Segala2nya")

Anonymous said...

malu.. la orang pas cina mabuk lagi beriman dari korang

kah kah kah kah kah

ini

las apek tu kata .. takebeer

orang pas jawab caseberg

hahahahaha

pandai di cakap bab iman .. tapi malangnya sekadar dibibir untuk meperbodohkan orang pas

dan orang pas pun percaya kata ini apek

terbaik la orang pas .. lepas ni suruh apek ni kasi khutbah jumaat lak ye :)

Anonymous said...

Anjing, bila Tuan nya suruh kejar..ia akan kejar.

PAS, bila Cina DAP suruh takbir..ia akan takbir.

Begitu lah PAS. Serupa Anjing.

Bodoh kan !

Anonymous said...

mudah2an dia masuk islam..dapat hidayah dari Allah..Insyallah kita doakan yg baik2...

sedangkan diri kita yg dilahirkan islam pun ramai mengamalkan ajaran islam..tak tahu halal haram..contoh nya di blog gap ini..
setiap saat komen2 yang memaki hamun..mencaci..memfitnah..tak malu kah???adakah ini amalan ajaran islam??


renung2kan lah

Anonymous said...

MasyaAllah...apa nak jadi dgn ahliPAS ini.....mmbiarkn org bukan Islam mnghina saudara seagama kamu...begitu tebal iman apek itu,shingga layak mmprtikaikn keimanan seorg Islam...
Dan yg paling budus sekali dah mngutok org Islam siap menyebut takbir...dan sambut oleh lembu2 bebal pulak...
Lepas mmberi'tazkirah' agaknya Ostat Apek g 'yam seng' n makan babi sebab suke ada ramai Melayu bodoh mendengar 'tazkirah' dia...

Anonymous said...

Kalau kafir harbi boleh bercerita pasal iman dan akidah pada org PAS, dan diterima dgn baik oleh org PAS, tanpa ragu2, maka bertepatanlah dgn apa yg disedihkan oleh Rasulullah saw tentang umatnya diakhir zaman -

mereka (org2 PAS) adalah sebahagian drp apa yg diumpamakan spt "buih2 yg banyak" tetapi tidak punya kekuatan jatidiri utk mempertahankan kepercayaan yg sebegitu mudah dicairkan oleh org2 kafir dgn madah yg penuh berhelah.

Semoga dgn syafaat Rasulullah saw diriku dan keluargaku dielakkan Allah swt dari termasuk kedlm golongan org2 yg sebegini. Amin.

Anonymous said...

anon 12.15

itu je lah mainan puak2 umno ni sebelum umno ni berkuboq tak tinggal pusaka..

bodoh macam lembu...
kalau nak menyamar pun pandai2 la...

umno bangsat..
umno sial...

Anonymous said...

1. mudah2an dia masuk islam..dapat hidayah dari Allah..Insyallah kita doakan yg baik2...

2. sedangkan diri kita yg dilahirkan islam pun ramai mengamalkan ajaran islam..tak tahu halal haram..contoh nya di blog gap ini..
setiap saat komen2 yang memaki hamun..mencaci..memfitnah..tak malu kah???adakah ini amalan ajaran islam??


renung2kan lah
February 18, 2012 12:32 PM
-----------------------------------

Contoh org Islam di Malaysia yg LANGSUNG tak tau halal haram tu adalah Ketua Pembangkang, sungguh memalukan ... (kalau dia sekor bapak ayam kat Lrg Hj Taib 1, KL takkan siapa yg ambil kisah!)

1) Bagus krn bersangka baik akan ketentuan Tuhan tapi Pok Nik ke yg tulis ni? Sama aje nadanya. LGE pun skrg dah jadi khalifah, hahaha, lucu pulak rasanya.

2) Kalau kau kurang faham mengapa adanya blog ni, lebih baik buka dan baca Al-Quran dari merayau utk menjadi penyelamat manusia dialam maya.

praha2 said...

eden ado satu perkataan jo "MANGKOK" untuk pas

Anonymous said...

Aduh...dah tak tahu nak kata apa dah...

Kronik se kronok-kronoknya...

Dah tak ada jalan untuk sembuh lagi dah...

Hanya tunggu masa untuk mampus saja dah...

Kun fayakun...

Anonymous said...

Aduh...dah tak tahu nak kata apa dah...

Kronik se kronok-kronoknya...

Dah tak ada jalan untuk sembuh lagi dah...

Hanya tunggu masa untuk mampus saja dah...

Kun fayakun...

Anonymous said...

Datuk Dr Haron Din sedih dengan keadaan umat Islam PAS yang sanggup mencaci Datuk Hassan Ali hanya kerana beliau mempertahan akidah umat Islam

Anonymous said...

Bile Cina ni nak ganti mursidul amPAS?? Iman Cina ni lagi hebat dari N.ajis yang haji dia pun ditaja. Kalau bagi kat apek yang kuat imannya ni mesti ditolak mentah2 pelawa haji taja tu...

Kah kah kah kah kah

Mat Ell said...

Cina mabuk yang beriman???????

Anonymous said...

Pas ni lebih bodoh dari lembu, lebih hina dari babi,

Anonymous said...

Mat Ell said...
Cina mabuk yang beriman???????

February 18, 2012 1:26 PM

-------------------------------

Dalam Parti Adat dan soSIAL skrang ni dah banyak dah.... panganut PAS yg berugama Islam dah makin kurang, digantikan la dengan Apek mabuk sebagai imam baru mereka pulak.....

Err... cube tanya pencacai PR kat sini, surah ape yang apek mabuk tu baca eh?? 'Surah Aura' kot....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ayat yg cina tu sebut mengenai iman tapi dia pun x beriman haha yg bes nya cina tu ckp dia belajar dr org pas...main pakai belasah je... seperti si luncai terjun dgn labu2nya...yg dgr takbeer pun 2x5...pas lembu, beruk pun jgk

Anonymous said...

PAS skrg ni tengah mengrekrut penceramah2 agama (ularmak2) cina kafir harbi DAP utk menggantikan org2 spt Hassan Ali, Haron Din dan lain2 utk MENGUATKAN keimanan, MEMPERTEGUHKAN akidah pengikut2 PAS, supaya mereka tak terpesong utk memberi undi pada BN dlm PRU akan datang.

Kafir harbi bercerita (menasihatkan?) org Islam PAS tentang (kekuatan) iman? Cara menjaga akidah? Dunia dorang ni dah terbalik kot.

Diharapkan kafir2 ni tidak 'sedekahkan' beer utk jamuan minum sudahlah. Manalah tau ...

p/s. Penceramah agama tu cina DAP, mengikut blog MyMassa.

Anonymous said...

komen le bro
apa nak komen
aku dah tak tahu apa nak cakap
nak tergelak pun ada
sedih pun ada
kalau macam ni le puak pas ni
entah lah
kronik........
hee..hee..hee..

Otak geliga said...

kenapa la jd sampai lagu ni????.....org bukan Islam MEMPERSOALKAN keimanan org Islam dan kemudian disokong pula oleh org Islam????......dah x tau nak beza mana HAK & yg BATHIL ke apa????

KAFIR ttp KAFIR walau sebyk mana mereka belajar/mendalami Islam & selagi mereka x bersyahadah, beriman kepada Allah,mereka LANGSUNG TIDAK LAYAK nak mempertikaikan KEIMANAN org Islam, memetik ayat suci Al-Quran di PENTAS POLITIK, apatah lagi bila mempersoalkan SYURGA & NERAKA Allah

apa yg PAS ajar pada org2 bukan Islam yg menyokong sebenarnya????....dah berapa ramai yg memeluk Islam selepas menjadi penyokong PAS?????

aku x tahu nak kata apa....aku betul2 KECEWA dgn senario mcm ni....harap2 semakin ramai la yg sedar & terbuka hati utk melihat mana yg HAK & mana yg BATHIL.....utk org2 yg bertakbir sakan semasa ceramah CINA yg terang2 Kafir tu, aku harap kau semua beristighfar byk2

aku betul2 KECEWA

PAShit said...

ALAMAT PAS NAK MAMPUS DAH! ADOII!!!

PAShit

Abd Razak said...

saya nak komen bukan bab politik..
boleh kah kita org islam ambik kafir bercakap dan mengajar hukum hakam islam.tak malu ke orang islam?
boleh kah si kafir kutuk orang islam,orang islam menyokong? dimana maruah orang islam?
tak malukah orang2 islam dipermain oleh kafir?
apek ini bukan tak tau islam tapi hati dia busuk dan tidak diberi hidayah oleh allah.yang kita pi dok takbir untuk apa?
bertapa bodohnya umat islam yang mendengar ceramah ni.stupid!

Nik Najis Nik Najis Nik Najis said...

ISlam & Insaf Menurut PAS & Nik Najis ialah orang yang menyertai pas..

Kalau kafir menyertai PAS..itu lebih mulia daripada orang yg mengucap saudara seIslam yang tak sependapat dgn PAS aka Nik Najis ..

Anonymous said...

jgn le ade nyer lagi ceramah cam nie... sedih aku dengo... bangun le kaum ku

NI7 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

PATUTLAH PAS SEMAKIN SESAT! RUPANYA MACAM NI RUPA USTAZ DIA ORG. IMAN KUAT KEPALA HOTAK DIA AGAKNYA, IMAN TU APA PUN DIA TAK PAHAM. BAGUSLAH PAS TONJOLKAN BENDA2 MACAM NI, MAKIN MUDAH RAKYAT SEDAR KESESATANNYA, TAKBIR PUN DIPERMAINKAN.

--ganasnyer--

Nok said...

ini semua keje org umno..nak menjatuhkan kan pas...org2 pas org beriman kami tak buat keje macam tu...tengoklah komen2 fuckatan dilaman ini dgn fakta dan berbudi bahasa...kami tak buat fitnah2 macam org umno...pemimpin2 kami semua professional Mat sabu,contoh, TDM pun suka dia..kalau ada 100 org macam dia sure PR boleh rampas putrajaya.

Dr hassan ali tu yg perasit...khalid gereja kempen baru2 ni 10 ribu org telah dtg kat ipoh...kali ni habis le BN...di tambah DAP berjanji nak menyelamatkan org melayu dari mati lemas...setelah di lemaskan oleh umno yg tak betimbang rasa...satu lagi kami amat bangga dgn pemimpin PKR anuar ibrahim manusia anugerah tuhan...mana nak cari pemimpin macam dia cukup bijak sampai umno bersengkokol dgn WSJ kata dia sokong israel...yg sebenarnya ramai rakyat tak faham bahasa enggeris...anuar cakap tak sokong israel tapi umno pulak tokok tambah....lain kali pi le sekolah org putih....dulu..PRU13 semua BN kami akan rampas ternasuk kerusi Najb...sori le umno rakyat dah kata ABU...aku budak umno.

Anonymous said...

cina takbir..org pas pun sambut..lol

Anonymous said...

ini melayu mabok kuasa ni..

Fenomena said...

kah kah kah kah kesian da Parti Anak Suruhan ne ... huahua !

Anonymous said...

nok
ABU
hee..hee..hee..

Anonymous said...

Apek ni ambek tak duit BR1M?

Anonymous said...

aku selalu lalu kat blog ni

hari ni aku nak tinggalkan komen ckit kat pembaca semua..

bila aku mengamati semua komen2 ni..kebanyakan komen dari pro umno sprti melepaskan marah dan dendam.
balik2 komen maki2...komen2 tu mcm budak2 tak sekolah.

komen2 dari pro pembangkang lebih berhemah dan berserta fakta yg boleh di terima akal

Nok said...

anon 4:46 kalau lu sekolah rendah lu tak faham le apa yg tersirat......he he he letih haprak2 fuckatan ni....

Anonymous said...

aku setiap malam baca blo ni anon 5:12 pm..

komen kontra UMNO slalu tak ikut fakta.. MALAHAN USTAZ/ GURU DR KELANTAN YG BERTUGAS DI SABAH PUN..MUNAFIKKKKKKK..

DIORANG PASAL UMNO..MAKI HABIS..

TAPI..KALAU PAS DENGAN DAP..

CUKUP DENGAN HADIS2 YG ENTAH BETUL ATAU TIDAK..


SUDAHLAH "MENCURI" REZEKI ORANG SABAH..

BOOODOOHHHH..USTAZ2 DR KELANTANG NI..


BOOODDOOOHHH..

Anonymous said...

komen2 dari pro pembangkang lebih berhemah dan berserta fakta yg boleh di terima akal
February 18, 2012 5:02 PM

------------------------------------

Betullah tu, komen2 pro pembangkang mengikut tahap pemikiran engkau le.

Patutnya engkau takbirlah banyak2, lepas tu 'take beer'.

Anonymous said...

USTAZ DR KELANTAN (MAJORITINYA)..PENYOKONG TEGAR PARTI PAS?. BETUL PUNYA..

INI SATU KESILAPAN STRATEGI POLITIK ABDULLAH BADAWI..

DI SABAH..RAMAI YANG BERKELAYAKKAN AGAMA.. MEREKA POHON TAPIII..TAK DAPAT..SBB..POLITTIIKKK..NAK AMBIL HATI KONOONNN PENGUNDI MUDA.. SKARANG..HAPRAK...

WALAU BAGIMANPUN...

JIKA DITERUSKAN JUGA.. SAYA TAK MEMBANTAH 100%..TAPIII..USTAZ2 NI PERLU BAI'AH..MEREKA NI TAKSUB DENGAN BAI'AH..

YALAH..CAM USTAZ/USTAZAH NAK PULANG NGUNDI YG DITAJA OLEH PAS..PERLU BAI'AH SEBELUM DAPAT TIKET FREE BALIK KELANTAN..

USTAZ2 NI..KALAU MEETING..NGALAHKAN YG PAKAR..DISURUH BUKTIKAN..DIA KATA CARI SENDIRI..ADA DIPASARAN..BOOOODOOHH..

DIA KATA..PIHAK KERAJAAN BAYAR GAJI GUNA DUIT HARAM..AHAHAHAHAH..

BOODDOOOHHH..

SAYA CABAR DIA SUPAYA BERHENTI BEKERJA DENGAN KERAJAAN..TAPPIII..DIA KATA ITU SALAH KERAJAAN..AHAHAHAHAH..

SECARA KESIMPULANNYA..

NABI MUHAMMAD S.A.W.. DI BERSIHKAN/DISUCIKAN HATINYA OLEH MALAIKAT JIBRAIL..

USTAZ2 KELANTAN NI.. DIBERSIHKAN/DISUCIKAN HATINYA OLEH MMMMM..NIK NAJIS..NIK AJIS..ALLLAAAAA..LUPAAAA LAAA.
SEBAB TULAH MEREKA..MMMUUUNNNAAFFFIIKKKKKK..

99.99% MEREKA NI..MMNG PENDUKUNG TEGAR PARTI PAS..

USTAZ2 DARI NEGERI LAIN MEMANG MEREKA FED-UP DENGAN PERANGAI MEREKA..CUMA MEREKA TAK SUKA "GADUH"..

KEPADA PENYOKONG2 PARTI YANG MERASA MEREKA BERAGAMA ISLAM..BERSATULAH..

YANG MENGAKU ISLAM..PANDAI2 LAH KAMU.. SYURGA DAN NERAKA..TERLETAK DI IMAN DAN AMALAN KAMUUUUUU..

P/S

KALAU TAK FAHAM MAKNA "MUNAFIK"..SIAL RUJUK KAMUS DBP..

JANGAN SANGKAL/BERHUJAH DENGAN HADIS YG SENDIRI PUN TIDAK PAKAR DALAM PENDALILAN HADIS..


WASSALAM..

Anonymous said...

Kesiannya pas..ditarbiyah oleh orang yang tidak percaya pada Allah yang Esa..

Anonymous said...

GEMPAR!!!

KISAH BENAR!!!

NAK TAHU KENAPA???

SILA LAWAT BLOG KERAJAAN RAKYAT

ilyasthegreat said...

apekebodoh audience yg pakai serban semua ni???

Cik Sue said...

Dia tu kafir harbi ke atau dah masuk islam? Kalau memang kafir harbi, memang bodohlah orang-orang yang mendengarnya, malah boleh bertakbir lagi.., bolehkah pok nik menanggungnya.. kesian-kesian..

Anonymous said...

bagaimana orang PAS yang berserban yang belajar mengaji Quran dari kecil boleh mendengar ceramah seorang cina yang kafir yang mengaku kebesaran Allah tapi bukan Islam?

Bagaimana iman Hasan Ali boleh ditentukan oleh cina kafir nie? Lagi orang PAS boleh gelak bila orang kafir mengutuk seorang Islam lain? Cina tu bila balik boleh gelak cerita kat member member dia, senang nyer nak tipu melayu nie, baca sikit ayat Quran diorang dah suka kat aku.

PAS dan PKR memang sudah terdesak.. banyak statement dan tindakan yang dibuat menguris perasaan orang Islam baik didalam Malaysia atau diluar negara.

Come on PAS, jangan buat macam nie, jangan bagi agama Islam dipermainkan, sedihnya aku...

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

502
ko ni pun macam apek tu juga
apek tu take beer
ko ? mabok tapai ye...
hee..hee..hee..

Anonymous said...

pas murtad,terpesong akidah,munafik,gila babi dan sekawan dgn penyokong dasar keselamatan israel laknattullah!!!! cina mabuk dah mula tarbiah totok2 pas dengan laungan takbir! hakikat sebenarnya cina babi dimulut manis seperti ada tebu di hati hitam! busuk! pakai kopiah serban tapi sama2 takebeer dgn cina kafir pemakan babi..anak bini kat rumah pun ikut takebeer....."MURTAD"

Anonymous said...

apeke sengal apek tua ni. terlebih minum todi agaknya.

kingnek said...

0:39 "inkan soroho haiya turkum wayusabbi adda merkum" bahasa jepun ke jawa ni?

Melayu Perak said...

lucah betul log kerajaan rakyat nih.....malu aku....

Anonymous said...

kingnek
gua tengah cari ni kat surah apa
tapi gua asik nak gelak aje...
hee...hee..hee..

Anonymous said...

anon2 semua..

sangat lah keterlaluan anda semua menghina pas dgn perkataan laknatullah..ingat.. semua ketentuan dari Allah..kamu tahu siapa yang Allah laknat nanti..berhati2 dlm berkata2...takut2 kamu semua nanti yang dilaknat Allah lantaran kerana keseronokan mencaci..memaki..dan meyebarkan fitnah..

kita tidak tahu perancangan Allah..
aku lebih suka bersangka baik dan mudah2an Allah memberi hidayah kpd apek itu dan memeluk islam..
tetapi kamu semua yg sememangnya dilahirkan islam dgn angkuh..sombong nya mengeji..memaki org2 pas..adakah kamu semua tidak merasa berdosa..terlalu baik kah kamu semua..muhasabah diri sendiri sebelum mencaci sesama manusia.
Allah maha mengetahui

Anonymous said...

Tepuk dahi satu kali bila cina ni petik ayat al-Quran yang aku pun tak paham surah mana dia ambil, tepuk dahi dua kali bila dia cakap pasal Hassan Ali, Iman, Syurga dan Neraka. Tepuk dahi 3 kali bila pendengar ceramah bertakbir.

Gunalah akal yang rasional, pertahankan prinsip peribadi demi agama, bangsa dan negara. Janganlah ikut parti terlalu taksub sampai kita jadi 'BODOH'

p/s - merdekakan pemikiran anda dengan jiwa taksub yang melulu kepada parti anda.

Anonymous said...

9.24
tak faham lee..
keliru...
ko cakkap apa..
hee..hee..hee..

Lanang said...

akhir zaman..
akhir zaman..
akhir zaman..

cina ni bersunat pun tidak!!
Yang pak lebai -pak lebai pii sahut take beer!!

pak nik akan kata.."nabi kata OK"
ada pak lebai yang kembang bontot bila dengar ceramah ni konon cina pun lagi pandai dari Hassan Ali..

Adoiii...ni betul kidaj akhir zaman..
Pak nik & Hadi patut luruskan balik kiblat kamu semua dan betulkan umat2 yang kamu pimpin!!

Kelakar ya Rabbiii!
Bila cina kulup tak bersunat minum arak makan babi di takbirkan kerna mengutuk seorang pejuang islam murni seperti Hassan Ali?

Manalah letaknya iman kamu semua??

selisih kan anak cucu aku di pimpin orang macam ni !!

Lanang said...

anon February 19, 2012 9:24 AM

aku nak tanya sikit...
kiblat ko kat mana?

Ka'abah atau tembok besar cina??
Kami tak terpaksa marah dengan PAS sebab kekemarukkannya ketua nya nak memerintah bukan nak perjuangkan agama sangat!

Kau buta ke? apa yang PAS dah lacurkan? Kau singkap kisah si Mat Sabu Penyapu tu.. dan lain parasit..

Aku pun dulu PAS jugak tapi lah ni aku tenguk korang dah sesat habis..
habis agama dan bangsa kau lacurkan demi tamak haloba dan hasat dengki terhadap kerajaan.

Aku doakan PAS akan terkubur terus kalau korang tak singkirkan pemimpin krang yang melaknatkan agama semua!

Orang macam kau eluk ikut Hassan Ali supaya yang terjurumus dalam kesesatan yg semakin kalut tu!

Anonymous said...

lanang

wah2 sombongnya engkau!!..mendabik dada mengatakan pemimpin pas sesat..

kalau tak tahu jgn menuduh!!..aku nak tanya..kau nampak ker pemimpin pas menyekutukan Allah..Astghafirullah...

berdosa besar engkau selagi tidak bertaubat...cukup lah mencaci dan memfitnah...

aku hanya menasihat sesama hamba Allah..terpulang lah..tepuk dada tanya iman.

Anonymous said...

lanang

wah2 sombongnya engkau!!..mendabik dada mengatakan pemimpin pas sesat..

kalau tak tahu jgn menuduh!!..aku nak tanya..kau nampak ker pemimpin pas menyekutukan Allah..Astghafirullah...

berdosa besar engkau selagi tidak bertaubat...cukup lah mencaci dan memfitnah...

aku hanya menasihat sesama hamba Allah..terpulang lah..tepuk dada tanya iman.

Anonymous said...

Tak payah nak kecoh2, hakikatnya adalah :

PAS SEKARANG TELAH "TERSESAT" DLM PERJUANGAN MENEGAKKAN SYIAR ISLAM. YG TINGGAL HANYALAH SISA-SISA LAUNGAN SPT ORG YG TENGAH LEMAS DAN HAMPIR TENGGELAM.

Dari segi keimanan dan akidah itu HAK ALLAH utk menentukannya.

Anonymous said...

ada potong ka?

Anonymous said...

anon 3.38
ko ni CELAKA besar.. MUNAFIQ yg membela kerja2 perosak Islam

PAS memang sesat lagi menyesatkan

Siapa yg join PAS berdosa besar krn terang2 PAS membiarkan Islam dipermaikan oleh kafir harbi.

Cina kafir mana yg diangkut masuk dgn berani sebut kalimah2 Al-Quran yg sebutannya sgtlah salah, bercakap soal Iman dan kalimah2 lain oleh seorang kafir..ASTAGHFIRULLAHALADZIM.. kemanakah Aqidah pencacai2 PAS yg mendengar ceramah kotor itu?

ditambah dgn membiarkan KAFIR laknatullah ini menghina saudara se Islam kita Hasan Ali yg merupakan perjuangn Islam dan Melayu.

PAS LAKNATULLAH..YA ALLAH DATANGKAN BALA BESAR DAN HANCURKANLAH PARTI PAS dan PAKATAN RAKYAT LAKNATULLAH!!

AMIN!

Anonymous said...

anon 3.38
ko usah berpura2 menasehat org lain tp ko sendiri menjadi balaci org2 sesat PAS!

betul diri ko sndiri dlu sblm nasehat org lain.

bangsa PAS mencaci dan maki org lain zaman berzaman.. xckup maki, skrg gadai Aqidah pd org kafir.. dh taraf MURTAD dh ni! (wal iyyazubillah..)

Celakalah PAS MUNAFIQ!

Anonymous said...

x payah susah2 kita maki hamun puak2 ni.yg ptg sedarkan saudara2 islam kita yg lain.daftar sbg pemilih dan guna hak mengundi kita sebaik2nya.jgn angkat org2 mcm ni dan bersekongkol dgnnya jd pemimpin..still nak pilih org yg memperlekeh bangsa dan agama sbg pemimpin?

Anonymous said...

crazy and shame on PAS.....tersasar akidah...nilah yg DHA..ceritakan mengadai agama..demi kuasa