Saturday, February 18, 2012

KESERAGAMAN POLISI DAP DAN PAP.

sungguh teliti dan dirancang rapi.
polisi parti cauvinis ini dalam hal nak menipu semakin berstrategi.
jika era cold war, perang secara langsung digunapakai.
kaedah dan stail politik sudah berubah.
DAP lahir dari lubang PAP.
kit siang meneruskan kesinambungan mentornya lee kuan yew.
lim guan eng dan lee hsien loong meneruskan dasar dan legasi bapa.


LIHAT GAYA 'KEBETULAN' DAP DAN PAP DALAM ISU MELAYU.
foto dan kenyataan di atas dilakukan oleh lee hsien loong.
PAP akan terus bantu melayu singapura, kata hsien loong pada 18 september 2011.


manakala dibawah pula jaminan DAP untuk memperjuangkan hak melayu.
kenyataan ini dikeluarkan setelah PAP hampir terlungkup pada pilihanraya yang lepas.
manakala DAP pula bakal dibungkuskan oleh pengundi melayu pada PRU ke 13 nanti.
untuk menghidupkan saki baki nyawa, maka skrip sama diolah.
DAP dan PAP keluarkan kenyataan akan pertahankan hak melayu.
kebetulan atau memang dirancang ?

34 comments:

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM,bukakan minda dan mata hati seluas2nya,sejarah menceritakn mereka terkenal dgn sifat kiasu.Kerana itu pd hari ini mereka mempertikain apa yng telah termaktub di dalam perlembagaan.

Wahai orng2 islam bangkitlah dari tidur untk bersolat subuh kerana dari sini kita bermula untk bersatu,
menangkis segala cabaran dengn kalimah LAILAHAILLALLAH!

Anonymous said...

Waktu aku jadi rakyat singapura dulu tahun '70- 80' mana ada kerajaan pap ---(pay and pay) ada bantu melayu? Cuma ada satu cabinet minister si Othman Wok yg jadi tali barut PAP. Dia jadi menteri welfare dan kebajikan yg tak ada taring langsung utk bantu melayu utk dapat tempat didalam tentera dan universiti. Othman wok ini tak guna langsung dan hanya di gunakan oleh Pap utk abui mata melayu. Aku betul menyampah dengan dia...dengar kabar dia kawin 2 tinggalkan isteri dia Cik Dah...hiish

Anonymous said...

LIT KIT SIANG NAK BANTU MELAYU!!!

JADI PENCACAI,
JADI PENJUBOR
JADI PENJILAT_MAH BAU PUKI MAH MASIH MELEKAT KAT MUKA ABANG MAH
JADI PENCIBAI
JADI PENCUNIK

Anonymous said...

tahniah kepada org china sudah dapat sebuah negara atau pulau iaitu Singapore...

tak lama org china akan dapat sebuah lagi negara yg kaya dengan minyak, kayu balak, getah & kepala sawit iaitu Malaysia.

Anonymous said...

Orang cina sambil dibantu oleh melayu pas yg amat bencikan melayu umno akan dapat menguasai malaysia satu ketika nanti.Ini diterjemahkan dgn kenyataan nik ajis yg tidak berbangga jadi melayu.Dendangan mat sabu mempunyai mirip yg sama apabila amat berbangga dgn chin peng kominis.SYABAS PASSSS..............

Anonymous said...

org cina dap mca gerkan lee chong wei..prinsip mereka sama. hidup unt kaya..tak payahlah kita mainkan isu sentimen perkauman..jaga diri sndiri dan keluarga..lkut syariat islam pasti hidup anda tenang dn selasa wlaupun tidak kaya..politik melayu paling hina kerana taksub pd org atasan dan berbalah sesama sndiri di pringkat bwahan...tapi ape nk buat ada manusia yg sara anak bini dgn upah melaga lagakn org lain..

Nok said...

anon 8:01 memang betul apa yg bro cakap..saya perkhidmat di spore selama 5-6 tahun sebelum berhijrah balik balik ke malaysia...saya amat tahu pahit maung kehidupan org melayu S'pore..komen2 saya sebelum ini pun tak mampu nak di jawab oleh melayu spore sebab fakta betul:
1.ratio peruntukan perumahan 5% dari setiap 100%.
2.Angkatan tentera bersenjata bilangan org melayu amat sikit...takut org melayu berpaling tadah..tentera laut Spore satu melayu pun tak ada ,sbb makanan halal tak di sediakan.
3.peluang pekerjaan di sektor awam jawatan kuli sahaja..nak cari supervisor tu memang payah..
4.peluang berniaga langsung tak ada berniaga nasi lemak pun susah
5. media kalau mcm malaysiakini tu dah lama kena tutup atau ownernya masuk lokap...di spore ada ke NGO yg betul2 berani????cakap bnyk kena cekup duduk bilik gelap...
6. Dan banyak lagi kebebasan yg di sekat untuk org melayu....

DAP takkan memperjuangkan nasib org melayu...umpama jauh panggang dari api..jgn harap...kebencian puak2 ni terhadap org melayu memang dari 13mei lagi...tapi org melayu sendiri tak sedar serta amat bodoh dalam mewarnakan politik demi survivor org melayu sendiri....dan ada pulak diantara melayu yg jadi pengkhianat jadi ahli DAP....

Anonymous said...

KOMINIS LAN CIAO!!!

KONG LAN CIAO WEYYY!!!

NINNA MAH EH CHEE!!!

Anonymous said...

puak2 umno lembu dah demam panas..dah mula merapu...kekuatan pengaruh anwar dan pr semakin meningkat dan kemungkinan besar johor berjaya dirampas pr dlm pru 13 nanti..itu kata ahmad maslan..mathir al mamak kutty pun berkeyakinan umno akan umno bn akan tumbang pada pru nanti...si najib pula berkata pru kali ini cukup mengusarkan beliau..ini lah antara pru paling sengit..kata si hj najib...

apa2 pun semoga umno akan luput dari sejarah malaysia...

talkin untuk umno...

February 16, 2012 3:33 PM

-------------------------------------------

SETUJU 200%

Anonymous said...

Waktu aku jadi rakyat singapura dulu tahun '70- 80' mana ada kerajaan pap ---(pay and pay) ada bantu melayu? Cuma ada satu cabinet minister si Othman Wok yg jadi tali barut PAP. Dia jadi menteri welfare dan kebajikan yg tak ada taring langsung utk bantu melayu utk dapat tempat didalam tentera dan universiti. Othman wok ini tak guna langsung dan hanya di gunakan oleh Pap utk abui mata melayu. Aku betul menyampah dengan dia...dengar kabar dia kawin 2 tinggalkan isteri dia Cik Dah...hiish

February 18, 2012 8:01 AM

-----------------------------------------------

SETUJU 200%

Aku Anon 9:43 am tersalah posting.

Sori guys!!

PAShit said...

Lim Kit Siang adalah dalang 13 Mei.

Ini adalah kata-kata dari Kit Siang pada 13 Mei.

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis melayu”

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.


Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…”.

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu… “… semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

-AAKJ



** Laporan MAGERAN juga boleh dijadikan sumber tentang betapa rasisnya Kit Siang . Sehingga sekarang beliau TIDAK PERNAH memohon maaf kepada bangsa Melayu

PAShit

PAShit said...

korang tahu x Tony Pua sialan anak emas DAP tu dapat scholarship dari kerajaan Singapork untuk sambung belajar ke universiti. Dari sekolah lagi dia dah belajar kat Singapork.

Sedarlah wahai pencacai2 sialan anak2 haram PAS dan kaki2 bontot PKR..

siapa sebenarnya manusia bernama Tony Pua -ka ini dan siapa tuan dia yang sebenar?

Pencacai2 sialan PAS di gesa bertaubat dan ikut langkah Dr Hassan Ali, Ustaz Nasha, Datuk Zul Noordin kearah penyatuan ummah.

PAShit

PAShit said...

KEPADA orang Melayu yang berangan-angan mahu bertanding atas tiket DAP, fikirlah 1000 kali.
Sudah ramai orang Melayu yang pernah menjadi aktivis DAP, akhirnya keluar parti kerana menjadi mangsa dipergunakan.
Mereka meratap dalam diam kerana penyesalan. Cuma sekerat dua yang tampil membuat pendedahan.
Salah seorang daripada mereka ialah bekas calon DAP, A. Rahman Manap. Beliau menjadi aktivis DAP pada dekad 1990-an dan telah menubuhkan tiga cawangan DAP Melayu. Antara jawatan yang pernah disandang ialah Ahli Jawatankuasa DAP Bayan dan Exco DAP Pulau Pinang.
Beliau pernah bertanding atas tiket parti itu di kawasan Parlimen Permatang Pauh pada Pilihan Raya Umum 1995 tetapi tewas.
Awang pernah menulis sepintas lalu mengenai beliau ekoran pendedahannya kepada akhbar Suara Perkasa pada Oktober tahun lalu.
Menurut Rahman, perjuangan DAP adalah total kepada kepentingan kaum Cina dan parti itu sebenarnya mahu meruntuhkan penguasaan politik Melayu di tanah air ini.
Apa sahaja strategi DAP untuk mendekati hati Melayu hanyalah muslihat sedangkan hakikatnya DAP bersikap anti-Melayu.
‘‘Mereka hanya mahu menjadikan Melayu sebagai alat bagi mencapai cita-cita politik,’’ katanya.
Rahman membuat pendedahan itu kerana tidak mahu orang Melayu tertipu.
Seorang lagi yang berani tampil ialah Mohamed Razali Abdul Rahman. Beliau memohon maaf kepada orang Melayu kerana pernah menyertai parti itu.
Kes beliau lebih menarik. Razali menyimpan rahsia dan kisah benar bagaimana liciknya DAP melaksanakan agenda berbahaya kepada Perlembagaan negara.
Baru-baru ini pula, Awang didatangi seorang bekas ahli parti itu yang enggan namanya disiarkan. Pertemuan selama 45 minit itu berakhir dengan dia sebak.
‘‘ Melayu hanya dipergunakan. Saya telah menghina diri sendiri, agama dan bangsa kerana tersilap perhitungan. Saya tidak mahu menanggung penyesalan ke akhir hayat. Kini saya menjauhkan diri dari DAP.’’ katanya.

petikan dari Utusan Malaysia


PAShit

PAShit said...

satu formula yg mudah untuk difahami....

LIM KIT SIANG adalah bekas setiausaha akhbar LEE KUAN YEW

LKS = LKY

SINGAPURA ADALAH SEKUTU KAMCHENG ISRAEL

SINGAPORK = ISRAEL

DAP ADALAH ADIK KANDUNG PAP.MODUS OPERANDI DAN MATLAMAT ADALAH SERUPA

DAP = PAP

oleh itu anak2 murid sekelian....

ISRAEL = PAP = DAP = PAS = PKR

Hati2 umat Islam semua akan PAKATAN SYAITAN INI!

PAShit

PAShit said...

masih terngiang2 di kepala aku gambar Teresa Kok and gang tgh potong 5 ekor anak babi di satu majlis meraikan kemenangan DAP dan PR menawan 5 negeri pada PRU 12 lalu....

masih terngiang2 di kepala aku wakil2 DAP tak mahu pakai pakaian rasmi semasa pembukaan mesyuarat DUN Negeri Johor yg mengundang murka AlMarhum Sultan Iskandar....

masih terngiang2 di kepala aku lawatan Lee Kuan Yew ke Pulau Pinang dan apa dia buat dgn Lim Guan Eng dalam bilik air sebelum pertemuan rasmi mereka....

masih terngiang2 di kepala aku khalifah2 kulop DAP memetik surah2 dari Al Quran mcm yoyo o nak masuk Islam...

babi2 DAP ini sekarang tidor sekatil dan berzina dgn PAS....

PAShit

PAShit said...

mari kita kaji apa tujuan sebenar peguam2 babi DAP sanggup membela DSAI mati2an sedangkan mereka pun tahu yang DSAI ini alim2 kucing.

Almaklumlah dulu Kapal Singh jugaklah yg menuduh DSAI sebagai peliwat sepertimana terkandung dalam hansard Parlimen...

TUJUAN MEREKA ADALAH POLITIK SEMATA2. JIKA PAKATAN SYAITAN MENANG PRU13 SUDAH TENTU PKR AKAN BAGI GANJARAN KEPADA DAP...

Jaga2 tindak tanduk pakatan syaitan ini....

PAShit

PAShit said...

KUALA LUMPUR: Seorang anggota Parlimen Bebas pada Khamis mendakwa DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) membuat perjanjian sulit di luar pengetahuan PAS untuk memberi kuasa kepada DAP memerintah di tiga negeri sekiranya pakatan pembangkang berjaya menawan Putrajaya pada pilihan raya umum ke-13.

Zulkifli Nordin (Bebas-Kulim Bandar Baharu) berkata hubungan rapat antara DAP dan PKR adalah didorong oleh perjanjian kuasa tersebut.

"Saya rasa perkara ini kawan-kawan saya dalam PAS juga tak tahu. Sebenarnya ada perjanjian sulit antara mereka iaitu jika PKR menang di peringkat Persekutuan, kuasa autonomi akan diberikan kepada Pulau Pinang.

KUALA LUMPUR, 24 Ogos — Penasihat DAP Lim Kit Siang mengulangi pendirian parti itu menolak idea mahu melaksanakan undang-undang hudud dan negara Islam atas alasan ia tidak pernah disentuh dalam Dasar Bersama Pakatan Rakyat (PR).

“Ia sudah jelas bahawa pelaksanaan hukum hudud dan negara Islam bukan dasar PR.

“Jadi tidak perlu PAS untuk bangkitkan perkara ini lagi kerana ia bukan agenda kita (PR),” kata Lim ketika dihubungi The Malaysian Insider.

PAShit

PAShit said...

Jika Pakatan Rakyat Memerintah Kakitangan Awam Akan Dikurangkan Separuh Setiap Tahun Akan Dikurangkan Ikut Peringkat: Tony Pua Kiam Wee.

‘Pakatan Rakyat akan melalui kakitangan awam yang sudah berusia dipercepatkan bersara, termasuk ambil contoh cara negeri China kurangkan kakitangan awam yang berlebihan, dengan adanya satu sistem untuk kakitangan awam yang kurang berkesan menjalankan tugas, akan ditempatkan di rumah dan diberi separuh gaji, supaya pihak kerajaan dapat kurangkan perbelanjaan yang begitu besar untuk kakitangan awamnya.'

Setiausaha bahagian penerangan DAP Tony Pua Kiam Wee berkata, jika Pakatan Rakyat dapat memerintah kerajaan pusat sahaja, akan kemukakan satu projek yang dinamakan “Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam” untuk mengurangkan bilangan kakitangan awam berperingkat-peringkat setiap tahun

PAShit

Anonymous said...

FAKTA... Surau di Singapura tak boleh guna speaker dan volume yg kuat untuk azan. Pusat Hiburan takpe kalau bunyi sampai meletup speaker.

Anonymous said...

UNDI BN INSYAALLAH ANAK,CUCU,CICIT DAN PALING PENTING AGAMA ISLAM DAN NEGARA MALAYSIA TERSELAMAT DARI MALAPETAKA...TOLAK PR MAKA ANDA TELAH BERJIHAT MENENTANG MUSUH2 ISLAM...

Anonymous said...

Aku berani potong punai kalau Cina DAP ikhlas bantu Melayu.
Percaya kata2 Kit Sial ibarat anda terjun dari jambatan Pulau Pinang - Menempah Maut.
Biar kita miskin wang ringgit dan tak berharta dari di perintah LAKNATULLAH NI.
PAS dan UMNO UTK MELAYU.

Anonymous said...

CINA DAP MUSUH MELAYU.

UNDI DAP UMPAMA MENYUAP RACUN KEMULUT ANAK, CUCU, CICIT ANDA.

Anonymous said...

Halloooooo..

sudah lupa ka ?

Dulu, Mei 13, CINA DAP cuba hapus warisan kuasa Melayu.

Kelak, Pru 13, CINA DAP tagih pengundi Melayu.

Halloooo Melayu, jgn jadi bangang ok!

Aku Sayang Tun Mahathir said...

Percaya lah wahai MELAYU bahawa komunis tu tk percaya ALLAH sebagai Tuhan Yang Maha Esa.

Wahai orang Melayu...percaya lah bahawa DAP itu berpaksikan PAP dan komunis.

Wahai semua orang Melayu... beristigfar dan bermuhasabah lah kita bahawa DAP dan komunis tak akan memberi muka kepada kita kerana kita Melayu dan lebih pentingnya kita adalah MUSLIM.

Pertahankan lah MALAYSIA sebagai Bumi TANAH MELAYU....!!!!!

Anonymous said...

Salam semua,
Perhatian, ASTRO akan sediakan pentas untuk LGE & CSL untuk berdebat..pastikan debat ini bebas dari mempertikaikan HAK umat MELAYU ISLAM di bumi MALAYsia ini...!!!

Anonymous said...

Kominis bagus
Dap bagus
Lee kuan yu bagus
Lim kit siang bagus
Lee guan bagus
Pas dan keadilan bagus
Depa semua bagus dan islam akan makmur dibawah pemerintahan depa mcm disingapore dan penang.
Umno bole cauuuuuuu........itu yg melayuuuuuu pas dan keadilan nak kottttttttttt?.......

Lubang Dubur Nuar said...

DAP lahir dari lubang "dubur" PAP

Anonymous said...

Cukup2 lah kita ditipu dgn mereka dalam urusan jualbeli seharian....tapi tidak dalm politik...melayu jangan MUDAH LUPA!

Anonymous said...

Kami ucapkan SELAMAT TINGGAL PAS BUKIT GANTANG...setelah sekian lama bersamamu.

Otak geliga said...

nak pertahan HAK MELAYU????....bukan setakat cakap, tgk MUKApun aku x caya

Anonymous said...

Jika PR menang samaada PAS atau PKR dapat kerusi majoriti dlm PR, sebenarnya adalah kemenangan DAP. Setidaknya DAP telah mendapat beberapa langkah kehadapan dlm merialisaikan hasrat utk memerintah melayu melalui PR. Lihatlah PR menang di P.Pinang..

8 mac 2008 pakatan menang plihanraya.
9 mac LGE dilantik menjadi KM pulau pinang.
10 mac 2008 perkara pertama LGE buat adalah memansuhkan DEB di P.Pinang.

Nampak sgt kebenciannya kpd dasar yg membela bumiputra. Melayu PR hanya sempat bersorak 2 hari sebelum dasar yg membelanya diragut oleh pemerintah cina. Tinggalkan parti yg bersekongkol dgn DAP dan jgn terus menjadi duri kpd bangsa sendiri. Portugis tak akan berjaya menawan Melaka tanpa bantuan melayu kitol. Jgnlah kita pula menjadi melayu kitol moden membantu cina perkauman DAP.

Anonymous said...

BETUL kata PAShit
February 18, 2012 9:54 AM


korang tahu x Tony Pua sialan anak emas DAP tu dapat scholarship dari kerajaan Singapork untuk sambung belajar ke universiti. Dari sekolah lagi dia dah belajar kat Singapork.

Sedarlah wahai pencacai2 sialan anak2 haram PAS dan kaki2 bontot PKR..

siapa sebenarnya manusia bernama Tony Pua -ka ini dan siapa tuan dia yang sebenar?

Pencacai2 sialan PAS di gesa bertaubat dan ikut langkah Dr Hassan Ali, Ustaz Nasha, Datuk Zul Noordin kearah penyatuan ummah.

PAShit kamu BETUL
Si Tony Pua dan Nutul Izzah mereka berdua yang suka kondem kapal selam kita X boleh selam. Satu baruah DAP dan satu babi betina PKR bila di jemput secara resmi oleh Zahid untuk naik kapal selam tau malu X mau pegi. Tony Pua sebetulnya adalah agen propaganda DAP yang kerja nya memperlekehkan aset kekuatan Melayu dan kalau Mindef buat semua nya tak betul , di sokong sama juga dengan anak Al JuburRael yang mulut dia macam bontot ayam seperti juga jubor bapa dia suka mengernyam....
Orang2 Melayu yang sedang dan pernah berkhidmat dengan tentera harus bangun dan paham akan daayah DAPig dan PKR - Parti Kencing Rakyat dan PAS - Parti Amanat Setan.
Ada anggota tentera Mealyu yang MASIH belum sedar.... Kalau PRU 13mereka menang banyak perubahan dalam karier mereka mungkin semua aset tentera di jual dan anggota tentera Melayu RAMD jual goreng pisang seperti mana dulu pada 1968 kebanyakan anggota Melayu yg berkhidmat dalam Singapore Infantry Regiment (SIR) ~~1st, 2nd and 3rd SIR ~ officers and NCO di ganti dengan anggota2 ce ya nun alif yang di paksa dari kerahan tenaga konon nya atas akta National Service yg mana ramai anak anak ce ya nun alif di paksa jadi tentera, akhir nya perkhidmatan anggota Melayu di singkirkan dengan halus dan teratur. Ini sejarah dan pernah terjadi dibawah kerajaan PAP semua anggota tentera Melayu di aniaya, tapi salah Melayu Singapura sendiri !!! Persingkiran ini di rancang secara halus oleh mantan Menteri Pertahanan Singapura pada waktu itu Dr Goh Keng Swee anak kelahiran Melaka dan menjadi rakyat di sana. Beliau adalah akitek penyingkiran semua Melayu yang ada nama BIN dalam tentera SIR. Jadi tentera2 Melayu Malaysia harap berwaspada ya , jangan jadi geng kamu di Singapura yang kena main kaw- kaw oleh PAP yang sekarang bernaung dengan nama DAP. Anak anak tentera Melayu yg bapak dan keluarga kamu penyokong tegar PAS - Parti Ajaran Sesat dan PKR - Parti Kencing Rakyat harus berwaspada, bukan saja dari musuh di perbatasan tapi dalam negeri sendiri.. Ini sejarah dan pernah terjadi...jangan Nyesal

Anonymous said...

sifat orang cina ni sebiji macam anjing taman, berani bila kita takut, kita berani dia lintang pukang...

Anonymous said...

sama kita fikirkan....jgn tergadai.