Tuesday, February 14, 2012

PENAMPILAN PERTAMA USTAZ ISMAIL MINA.

ustaz ismail mina adalah sahabat lama anwar.
buat pertama kali dalam sejarah, dia tampil memberikan ceramah menentang anwar.
dia berceramah bersama hasan ali di keramat ahad lepas.
jika kawan lama anwar pun sudah menyatakan pendirian untuk ganyang anwar, kita pula bagaimana ?
penampilan ustaz ismail mina menunjukkan signal 'betapa kroniknya' politik pakatan sekarang.

21 comments:

Anonymous said...

kalau org terdekat anwar sudah berpaling tadah menentang anwar,,,bagaimana halnya dgn pencacai totok,mengkarung,lembu anwar ibrahim yg hanya seperti sekelumit debu dimata anwar yg mudah ditiup kesana kemari utk berdemo demi utk kepentingan anwar saja? Nak tunggu kepala disambar petir ke baru nak sedar

Anonymous said...

Kita pun naik hairan.. pemimpin -pemimpin PAS buta sampai begitu sekali. Tak nampak.. bukti dah berlambak dengan mata..Hairan..hairan..dunia akhir zaman !!!

Anonymous said...

Ini tentu angkara UMNO. UMNO dah beli Ismail Mina. Anwar mana boleh salah. Dia anugerah Tuhan. Yang dari dulu hingga sekarang memang salah UMNO. Anwar dituduh meliwat pun UMNO punya salah.

wahai rakyat yang celik mata dan celik hati marilah kita tolak PR.

Anonymous said...

Ini semua angkara solat hajat yang buat oleh PAS mintak ALLAH TUNJUKKAN KEBENARAN. Nah! kebenaran dah keluar. Apa masih tak percaya???????

Anonymous said...

Anon 6.48 am..Mata pemimpin PAS dibutakan oleh permainan kata-kata Anuwar.Macam janji nak beri ice-cream kat budak la..

Anonymous said...

Org PAS mna caya. Mka ni dh keyang sgt mnum ai kcing nuar. Otk mrk pn dh BEBAL.

jejakazman said...

memang benar...itulah jawapan dari solat hajat yg di buat...bukan saja oleh PAS tapi juga oleh oraang lain...tapi.....kebenaran dah ade depan mata pun buat2 tak nampak jeee...

Melayu Perak said...

tengok berhala tertinggi di asia di bachok,perupok, kelantan.....

Anonymous said...

PAS otak bingai macam nabi Niki Ajis.

Melayu Perak said...

sorry geng link ke :

http://pasberuk.blogspot.com/2012/02/berhala-di-kelantan-serambi-mekah.html

Anonymous said...

PAS IS DEAD

mari kita sedekahkan al fatihah dan bacakan tahlil untuk PAS..Kepada anak muda mari kita teruskan pwerjuangan dengan menubuhkan parti baru yag benar-benar memperjuangkan ISLAM.. Kita tinggal PAS secara Berjemaah dan kita Tubuhkan Jemaah Yang baru

Anonymous said...

adalah ust ismail mina kata anwar liwat?

Anonymous said...

puak pr sumu bodoh!!!!!!!!
msg2 xnk trima kbnrn yg dh ada dpn mata..
bila ALLAH S.W.T dh butakn mata hti, dh bekukn otak msg2...
sume xnk trima knyataan..
jd la pndokong kepada mereka yg melakukan kmgkaran secra terang2..
Ak bhrap n bdoa agar ALLAH berikan Hdyah n Ptnjuk pada puak2 ni sume..

A.B.U= Aku Budak Umno

Anonymous said...

WOI JUAK KOTE BENGKOK DAN PARTI AJARAN SESAT, HAMPA BOLEH FIKIR SENDIRI LE KALU KAWAN-KAWAN BAIK DAN PENGASAS PKR PUN DAH KELUAR BERAMAI-RAMAI MESTI ADA YANG TAK KENA NGAN PEMBANGKANG.

LU FIKIR LE SENDIRI

Anonymous said...

tu laaaaa..

yang rapat2 dah blah kecuali yang ada kepentingan peribadi.

yang pencacai pulak dok sibuk sanjung. perasan sedang berjuang utk keadilan. bukti betapa bangangnya pencacai tu sebab senang2 je kena tipu hidup2.

Amat Contador said...

Saya tak mau pulangkan paku buah keras pada penyokong Anwar, cuma saya seru kepada anda semua ayuhlah kita tinggalkan Anwar sekarang.

Ustaz Mina lebih credible dan lebih rapat dgn Anwar dibandingkan dgn kebanyakkan kamu semua.

Alasan nak terus menyokong Anwar sudah tiada melainkan anda pun sama setuju sokong keselamatan Israel penjajah Palestin.

Anonymous said...

ITU ADALAH ORANG YANG KECEWA DAN JELES DENGAN ANWAR.MENCUBA NASIB MANA TAU TIBA2 BOLEH GLAMOUR.LAWAN TETAP LAWAN.KAMI KOMANDO AMK ADALAH BENTENG PERJUANGAN REFORMASI.JANGAN DOK KATA APA2 CUKUPLAH.KALAU TAK PUAS HATI KETEMU KAMI DI MANA MANA CERAMAH ANWAR IBRAHIM.BAIK PEKIDA MAU PUN PERKASA ATAU MANA LAGI KUMPULAN SURUHAN UMNO CELAKA.

Anonymous said...

kecewa dgn anwar???

ye laaaaa...memangla kecewa. imej dan peribadi yang ditunjukkan serupa anugerah tuha. tapi bila dah rapat, pecah semua tembelang. sape tak kecewa beb??? KECEWA TAHAP GABAN TU...org yang dipercayai rupanya tuuuuuuuuut...KECEWA BEB! wakakakakaa

sebelum berterusan dapat dosa sebab bersubahat , baik blah awal2.. ye tak? hehehe

korang je yang bangang sebab dah la taraf pencacai je, dok sibuk sanjung. padahal tak tahu ape2pun..tp nak buat camne? memang dasar org bebal camtu..ikuuuuuuuut je. otak dah jammed!!! kah kah kah

Anonymous said...

Aku tengok dimana-mana ceramah PKR skrg ni, apatah lagi kalau ada Anwar, lebih banyak kerusi dari org jemputan.

Ada satu tempat aku pergi ada ceramah PKR siap dgn 4 buah khemah, sampaikan org PKR datang jemput org yg lalu lalang utk bersama mrk, tapi boleh katakan semua buat tak tahu saja. Kesian jugak tengok, terharap-harap, ternanti-nanti. Akhirnya berceramah dgn kerusi plastik merah sajalah, krn itu yg lebih banyak ada dari manusia yg datang.

1 perkara: dedulu kalau Hj Hadi bercakap sesuatu perkara mesti rujuk sejarah Islam utk buat bandingan kan?

Kalau org2 yg bersolat hajat mintak petunjuk, tapi telah petunjuk sampai, tak pulak mahu terima, umat nabi manakah yg berperangai begitu. Ada ke dlm sejarah Islam org mcm ni, dan apa kesudahan mrk sbg balasan dari Yg Maha Pencipta?

SuperSamKong said...

ada lagi juak-juak pas pis pus yang bengap dalam masjid aku tu, depa ni aku tak tau la pendirian depa, nak kata bodo pun pesara kerajaan dan berpangkat pula tu, keluar universiti lagi, tapi bodo tahap belacan.

sokong juga kote bengkok dan parti ajaran sesat.

Anonymous said...

Gap terima kasih banyak2, ada juga gambar aku dekat wall kau ini. Datang dari Port Dickson tu, aku bawak sekali adik ipar aku yang baru balik cuti dari serawak. Malam tu memang bersemangat aku, tak sabar nak benam parasit dan pengkianat negara. Lagi satu terima kasih pasal info program yang dia orang buat senang aku nak pergi.