Monday, March 19, 2012

AKU YAKIN AHLI PAS..

makin tak paham dengan pas.
nik ajis dan hadi..
kami mohon anda keluarkan lagi kenyataan yang 'membantu' kami ni..
aduh semakin mudah kerja kami.

30 comments:

yatie hussein said...

ramai dah disesatkan. jawablah sendiri di akhirat nanti...

Anonymous said...

halalkan.. halalkan lagi.. lepas ni, apa pulak nak jadi, ntah..

terima kasih parti islam malaysia..

aku masih islam sejati tanpa kau..

Anonymous said...

Haramkan saje parti2 yang mengelirukan dan menyesatkan umat Islam nie...semakin lama semakin jelas kesasaran mereka...'hentilah bersubahat dengan mereka yang melacurkan agama nie,sebelum musibah menimpa kita!

Wallahuwa'lam

Anonymous said...

Aku dah lama tinggal PAS.... Pati Aliran Sesat

Anonymous said...

Apa yg PAS buat bila nampak tak betul aje cepat2 cari peristiwa dlm sejarah Islam utk jadikan contoh.

Jadi betullah tu bila ada pemimpin PAS yg dinaik taraf ke peringkat "nabi", kerana apa saja yg PAS buat semua ikut peristiwa Islam.

TINGGINYA PEMIMPIN2 PAS MELETAK TARAF DIRI DISISI ALLAH SWT.

rakab said...

Bila datang kebenaran, yang batil itu akan gugur dengan sendirinya...

Kesesatan pemikiran pemimpin Pas tak mampu diselindung lagi.

Anonymous said...

PAS dan kepimpinan dah dibutakan dengan RM. Kerana wang dah lupa asas perjuangan. Penyokong PAS apa tunggu lagi larilah sekuat hati dari PAS. Jika masih bersama bererti anda semua bersubahat. Fitnah PAS kepada UMNO telah dikembalikan kepada mereka oleh ALLAH.

Anonymous said...

Alhamdulillah yg haq & yg batil semakin jelas.

Dulu kata UMNO kapir kerana pakat ngan MCA/MIC & lain2.

La nih PAS siap berpelukan ngan kapir DAP & PKR tak pe pulak!

Oh ye tak ye; PAS pemegang kunci sorrgee; pangkah bulan, sok sorrgee!!!

Takebeer! Takebeer!

Anonymous said...

Bagi saya tiada bezanya Yahudi dengan Zionis kerana 99.999999% Yahudi di dunia ini penyokong Zionis. Yahudi/Zionis musuh utama umat Islam kini menjadi sahabat PR/PAS. Tak heranlah kerana undi dan nak menang Pilihanraya sanggup berkawan dengan syitan dan sekarang dengan Yahudi/Zionis....

Anonymous said...

hah...secara otomatik haji hadi telah mengkantoikan semua pencacai pakatan yang dok komen dan kutuk pasal kerajaan ada berniaga dan kononnya mengiktiraf yahudi especially pencacai bangang yang dok komen pasal apco tu..
wei...para pencacai pakatan yang bingai, mana nak letak muka beb???

kuang kuang kuang..

Anonymous said...

kami para ahlul bahalol PASETAN tetap dengar dan taat dengan pemimpin kami iaitu tuan jadi bawang & tuan terompah jamban babi najis...

Tun Teja said...

1) PAS seperti golongan masyarakat yang buta tetapi celik. Fikiran mereka celik bila mahu memperjuangkan politik mereka untuk menawan PRU 13. Kematangan yang buta kerana tiada dapat mencekup berlian di dalam tepung. Gagal memikirkan kepentingan prinsip asal sebuah parti Islam, contohnya:
a) menyokong peliwat dan penzina
b) meluluskan penjualan arak
c) menuduh UMNO 'kafir'
d) meluluskan kerjasama dengan Yahudi.
e) bekerjasama dengan parti kafir DAP yang merancang menggulingkan kerajaan BN.
2) PAS terbeliak tetapi buta kerana halubakan ‘kuasa’ dan wang’.

Anonymous said...

APA NAK BUAT... DAH BAI AH

HADI JADI GILAK PUN

BAI AH DAHH... JATUH TALAK PLAKKKK NANTI

SO KAMI PENGIKUT2 Pas BINGAI..terpaksalah taat setia padamu hadi... (''cilakak mu adi..apa binatee ni..astafirullah... pork nik buleh bkawen dgn syaitan da jumpa nas blum hadi?..aku dok pening pegangan puak aku nii isle lg ka ni.. dah termasuk kumpulan 72 tu ke.. '')

73 ?? satu(1) je betui ditrima Allah !!! mak oii..jaga2 puak hampa..

Anonymous said...

masa apco ..adi malu2 kucing nak kuar fatwa terbaru ni..

..alamak xlama lg ..'' pegang lutut.. pegang2 tapak kaki org yahudi tarak hal.. xda nas kata pegang kaki pegang lutut haram..cuma pegang kotee yahudi je kekal haram...

Anonymous said...

poorah,,,,aji hadi... anda hanya nak menegak benang basah... balik dok jaga bini-bini lagi baguih...

Anonymous said...

apa hukum bercita-cita menjatuhkan kerajaan pimpinan seorang Islam? Adakah DS Najib mengajak kita menyembah kepada yang lain dari Alla SWT? Tidak sekali!!!

Nok said...

puak2 haprak ni memang munafiq dan syirik ...kalau kebaikan menyembelahi mereka,mereka akan rujuk RSW nabi mohammad....tapi bila nik aziz menuduh UMNO kafir dia tak pernah rujuk alquran ke hadia nabi ? melainkan kata mana bukti dia tuduh umno kafir...walhal sudah terang lagi bersuluh..segala bukti ada...haramjadah nik aziz ni hati busuk macam longkang....nauzubilah

Al Khatib said...

Biarlah PAS keluarkan 1001 fatwa pun. Rakyat dah tau mereka ini tak lebih daripada sebuah teratak di hujung kampung, bawahnya ada sebuah kotak, dalam kotak ada tempurung, bawah tempurung ada katak yang terpekik terlolong.

Islam mereka terlalu rapuh, sebab itulah terpaksa bergantung pada sejarah perjuangan Rasulllah saw yang jauh lebih zuhud.

Mereka ini ibarat Yahudi bertopengkan Islam.

Anonymous said...

Anonymous said...

poorah,,,,aji hadi... anda hanya nak menegak benang basah... balik dok jaga bini-bini lagi baguih...

March 19, 2012 11:32 AM

------------------

Bukan tegakkan benang basah tapi tegakkan Kotek Bengkok Al Yahudi Al Sodomi Al Hipokriti dan Al yang sewaktu dgn nya....

Anonymous said...

KAMI BUKAN MENENTANG AMBIGA KERANA ISU BERSHIT (BERSIH 2.0) TAPI KAMI BANTAH BETINA NI KERANA DIA PEJUANG LGBT. FAHAM KE GURU KITA NI MAKNA LGBT TU? SENANG CERITA SI AMBIGA NI PEJUANG MAIN BONTOT (KALAU JANTAN SAMA JANTAN) MAIN ATAU CECAH "APAM SAMA APAM" (KALAU YG BETINA). BYSEXUAL/TRANSGENDER TU MAKSUDNYA TUK GURU KENA CARILAH MAKNANYA. PERKARA SEMUDAH ITU PUN HJ HADI/NIK AZIZ TAK KAN TAK FAHAM ATAS SAJA-SAJA BUAT TAK FAHAM. TAK APA TUNGGU PRU13 NI TAULAH NASIB TEMAN2. DARI "BONTOT"

Anonymous said...

Ambiga makcik ko tu berhempas pulas nak membantu korang tapi awat ko tuduh dia spesis apam to apam..jgn buat dosa kering woi..ko komen mcm bru lepas makan dadah.

Anonymous said...

korang ada berani macam Ambiga?
klu tak,duduk diam2.

CIFUT said...

Aku x berani mcm ambiga.
Aku x berani ajak orang ramai amalkan sex bebas.
Aku x berani desak kerajaan hapuskan perkataan 'ISLAM' dlm IC org2 islam kt M'sia ni.
Aku x berani sokong Lina Joy.

Aku pun x berani mcm penganut2 hamPAS yg menyokong 'keberanian' ambiga nih.

Anonymous said...

ulama ke die ni?

Anonymous said...

Hadi Awang, Kita sekarang di Malaysia dalam tahun 2012. Berpijaklah dibumi nyata. Fikirkanlah tentang nasib anak anak cucu kita dimasa akan datang dinegara kita ini. Tuan menyebutkan kisah sejarah dizaman nabi dahulu. Tapi sekarang tuan kena fikirkan dikepala otak tuan dan bayangkan didalam hati batu tuan tentang KESANNYA akibat sokongan PAS tuan kepada si betina ambabiga tu....Tidakkah terfikir dibenak tuan apa akan terjadi kepada keturunan bangsa Melayu kita akan datang jika Melayu tidak lagi berkuasa di Malaysia ini. Tuan akan mati. Begitu juga kita semua. Akan tetapi anak anak cucu kita akan terus hidup disini. Kemana mereka akan pergi jika negara kita menjadi sebagai jiran kita disebelah selatan?. Fikirkanlah. Muhasabahlah diri. Telitikanlah segala kesilapan tuan. Minta ampun pada tuhan. Minta maaf kepada semua orang orang Melayu. Barulah tuan akan mati dengan mata tertutup. Jangan harapkan serban yang besar sahaja tetapi hati yang busuk terhadap bangsa sendiri. Semoga Allah mengampunkan tuan dan menjadikan tuan seorang yang sayangkan UMNO demi kesatuan bangsa Melayu yang kukuh di tanah air kita. Wassallam dari MM Natar.

Anonymous said...

Entah2 esok keluar pulak fatwa duduk bersama bini orang dalam bilik hotel jam 2.00 pagi HALAL DAN DI HARUSKAN

Anonymous said...

ya ..... carilah cara nak justify sokong yahudi ... bagus .... nanti boleh jadi yahudi pulak ...

Anonymous said...

Hadi Awang tidak tahu yang si lesbian betina ni pakai 'dildo' bila dia main sex dengan rakan betina nya. 'Dildo' tu adalah konek plastik yang dicipta oleh orang bukan Islam, termasuk di Eropah, di Cina, Taiwan.

Anonymous said...

Bani Israel telah di laknat beribu2 tahun sebelum kewujudan zionis. dan Allah telah mengingatkan umat Muhammad saw akhir zaman bahawa Yahudi dan Nasrani adalah musuh yang nyata.

Anonymous said...

Mari kita tunggu apa ALASAN Hadi utk menghalalkan DSAI yang sokong SALMAN RUSHDIE penulis buku SATANIC VERSES..