Tuesday, March 13, 2012

APA YANG MANGKOK NI TENGAH PIKIR ?


58 comments:

Anonymous said...

Dia sedang berkhayalan... "kalau aku jadi PM..." ...

Anonymous said...

nak cari anak ikan mana lagi yang akan jadi mangsa ke ke ke ke

Anonymous said...

Dia sedang berkhayalan... "kalau aku jadi PM..." ...


Apa aku nak tulis dalam ucapan sulung aku ni? Nak gula-gulakan apa lagi ni?....

Makhluk Wasatiah said...

memandang jauh bagaimana nak ikut camp bekas Timbalannya dulu-dulu semasa jadi ketua Pemuda Umno

Anonymous said...

reti ke dia ni berfikir...???

Anonymous said...

Ds anuar tengah pikir...apa lagilah org amno tak puas hati dgn aku ni....

Anonymous said...

"Sapa lagi cheq nak balun mlm ni stok baru dah tadak.. takkan nak dok harap jubor azmin ngan rafizi.. dua2 dah rupa terowong smart dah.. dgn teloq2 boleh masuk!"

Anonymous said...

Gambar: Orang melayu pertama menjadi pengikut yahudi. - sumber AWSJ

Anonymous said...

off topic ckit..GAP.td aku ada r tgk kt utube video namewee,lgu psl anti lynas..yg aku plik,mcm mna blh kuar psl roti gardenia kt dlm lgu tu..dh la lgu pnoh dgn carut..hmmmm..

Anonymous said...

Nak muntah aku tengok...

Unknown said...

"Mat Sabu nak buat demo Bersih3 ni, apa isu, daftar pemilih??? Jokiden dah tulih panjang lebar tu"

hahaha..ese tumpang semangkuk.

Anonymous said...

terkenang kenangan manis bersama chinadoll...pergh cilakak eskay kasi pecah lubang...kalau tak dah sah aku tengah mengangkang lagi time ni dengan amoi tu...

Anonymous said...

Dubur kata mari,kote kata pergi.Hidup Bersih 3 "Liwat Tetap Liwat".Gua caya lu Al-Juburit,Hidup Yahudi!

Anonymous said...

duk tengah pikiaq duit subsidi la ...asyik dok bagi berapa kerat jer yg kaya raya,sampai la nie.Rakyat marhaenpun nak gak merasa senang,tapi dok catur lagu mcm mana,supaya sampai pada semua......dah dapat idea dah.Ini betui punya gula2 rakyat nie kalah BR!M,Sara 1 malaysia,naik gaji org gomen,tnggu sat ya aku jadi Pe em dlu lar.Ada peluang aku jadi Pe em nie,ameno duk hura2,lintang pukang ntah hapa2,ini semua pasai duit,tergelojoh sana,tergelojoh sini dgn dasar cincai negara...abih r be end kali nie

Anonymous said...

Gaya dan aksi orang yang sedang membayangkan burit shamsidar...ya ampun pak..burit azizah dah kecot..macam ikan kering katanya..

Anonymous said...

DIAORANG NAK KENANG JASA AKU TAK???
Dalam senarai saham, bapa dan dua adik Anwar dicatatkan sebagai turut mendapat peruntukan saham bumiputera yang dikeluarkan oleh kerajaan. Bapanya, Datuk Ibrahim Abdul Rahman dan adik beradiknya, Farizan dan Marzukhi memegang saham berjumlah lebih 7.1 juta unit dalam tiga buah syarikat.
Pada 2 Mei 1998, bapa Anwar, Dato’ Ibrahim Abdul Rahman, memiliki 250,000 saham Pengkalen Holdings Berhad dan 3,790500 saham Nissan Industrial Oxygen Incorporated manakala adik-beradik Anwar, Farizon memiliki 250,000 saham Pengkalen Holdings Berhad dan Marzukhi Memiliki 2,800,000 saham Penas Corporation.Bapa Anwar juga menjadi Pengerusi bagi Syarikat IOI Corporation. sumber mykmu.net

Anonymous said...

yg nyata... perutnya memang BOROiii

takbir takbir said...

Bila ler aku nk bertaubat....

Anonymous said...

kubur kata mari..rumah kata pergi...

abih la impian aku nak jadi PM...

Anonymous said...

Tukar pemerintah dalam negara tidak akan menyebabkan negara hancur..Dah tentu BN sekarang MACAM JAHANAM.. try tukar PKR tengok..kalau PKR tak berjaya try tukar pulak.. Kalau PKR buat lebih bagus alamatnya PERGI MAMPUS SAMA BN dan KRONI KRONI BN

source: http://milosuam.blogspot.com/2012/03/guru-terkilan-dengan-taktik-terdesak-bn.html#ixzz1owrhbP21

Anonymous said...

anon 7:33am
AKU TAKNAK JADI SEPERTI DI BAWAH,,, CUKUPLAH MELAYU PP,
NASIB MELAYU PULAU PINANG JADI SEPERTI MELAYU SINGAPURA
Anonymous said...
Agaknya Lim Guan Eng sudah lama sedar akan kekuatan orang Melayu di Pulau Pinang. Tapi bagi memastikan orang-orang Melayu terus leka di Pulau Pinang pelbagai agenda telah disusun dengan rapi bagi memastikan kuasa kekal ditangannya.
Sedar atau tidak, sejak tiga tahun pemerintahan DAP di Pulau Pinang orang Melayu tidak henti-henti berbalah sesama sendiri baik dari segi politik mahupun dari segi Agama. Bermula dengan isu WANG EHSAN RM100 hasil judi, kemudiannya isu MASUK MASJID beri sumbangan, ROBOH GERAI orang Melayu sehingga sekarang, isu KHUTUBAH JUMAAT yang menyebut namanya, PENDUDUK MELAYU DIHALAU dari kampungnya, isu KRISTIAN MENJADI PERDANA MENTERI DAN AGAMA RASMI dan banyak lagi. Terbaru isu pilihanraya AJK Khariah Masjid.
Semuanya bermula dari LIM GUAN ENG ini dan berakhir dengan perbalahan sesama orang Melayu. Kenapa Lim Guan Eng tidak menyerang pemimpin-pemimpin cina dari Gerakan dan MCA yang ingin merampas kerusi daripada DAP dan juga orang cina di Pulau Pinang????
Adakah disebabkan sekampit beras semasa bulan puasa dan wang ehsan RM100 setahun sekali yang diberikan oleh DAP sudah cukup membuatkan orang Melayu di Pulau Pinang diperbodohkan oleh Lim Guan Eng??
Sedarlah wahai orang Melayu yang kita sedang diperbodohkan...segala kelebihan dan keistemewaan diberikan kepada orang cina walaupun penduduk orang Melayu lebih ramai di Pulau Pinang.
Adakah orang Melayu sedar JUTAAN RINGGIT diberikan oleh DAP kepada pelajar cina dalam bentuk biasiswa, sumbangan kepada sekolah cina, persatuan-persatuan cina, kongsi-kongsi cina, tokong-tokong cina dan juga tanah-tanah di Pulau Pinang untuk dijadikan penempatan cina sedangkan hanya RIBUAN RINGGIT diberikan kepada pelajar Melayu sebagai biasiswa, Sekolah Agama Rakyat dan sebagainya....jutaan ringgit diam tetapi yang ribuan ringgit ini dihebohkan....sampai bila perkara ini harus berlaku..

Anonymous said...

anon 7:33

PR nak perintah negara?. apa ko rasa BN ni macam jahanam? ko kata gitu sebab kepala otak ko penuh lendir sampai tak boleh nak berfungsi. 4 negeri yang PR printah tu lagi macam sial. ada hati nak pertaruhkan negara. tunjuk kemampuan la beb kat negeri yang PR perintah tu dulu. aku tak rela tanggung risiko dgn pertaruhkan malaysia ni.dah la tu. lebih baik PR cari pulau lain yang banyak masih kosong. buat negara sendiri. nak ambil malaysia yang semua dah ada. keja senang tu. tu bukan kerja anak jantan. PR yang pemalas lagi tak reti nak buat kerja aku rasa bagi parit pun tak tau nak buat apa.jangan ingat malaysia ni bapak korang punya. kurang hajar punya penyokong PR.

ID said...

Aku sebenarnya tak tau nak buat apa. Aku nakkan power shj. Orait! aku boleh guna orang2 melayu. Biar dia orang gaduh janji aku selamat. Tapi..tapi sampai bila? Lama-lama dia orang akan tahu jugak temberangku. Ah... Itu belakang kira. Sekarang aku mesti ada POWER!

Anonymous said...

dia tgh pikir napa org umno ni bodoh lembu sngat sbb kata kak izat letak jwtan demi umno sdngkan dia tepaksa letak jwtan kerana tempoh senator dah tamat dan tak kan di sambung lg.

Anonymous said...

dia tengah fikir nak spin isu baru pulak. dia tau apa yang dia kata semua orang percaya punya. dia tau semua melayu bodo, dia kata apa pun semua pecaya. dia jugak dok gelak kerana maksiat dia buat, ada melayu kata dia tak buat.

Anonymous said...

anu pikir...ada berapa byk lagi dana ni.. sat gi tnya asmin la..

tp tak heran juga manatau dana2 kristian pun masyukkkk... tak heran tak heran...hehee miso2n pasti suka aku dah juai kalimah 'Allah' ... misionarist2 obersea smua msti cayang ngan aku..hehe kaya la kali ni.. '' aa asmin... helo boss... haaa duit duit ass duit ada berapa lg...bla bla''

Anonymous said...

BAWAK MAI PAP MASYUK AJAR DAP BAGAIMANA NAK PRINTAH NEGARA.. TAK TIH TAK TIH ..BULEH JALAN LAGI TAK TIH... PINPIN LAH DAP YG MASIH COMEL TU..

DADY PAP AKAN BANTU.. KALAU DAP, PAP X BAGUS KITA TUKAU BN BALIK...apa susah..

Tun Teja said...

1) Looking from the sideways he resembles a piece of a dog shit.
2) Thinking of him like a loafer enigmatic jargon English user.
3) Abhorring him as though he is a political gangster.
4) Mocking at him as though he is a wrecked old Peter Pan. Or Mat Jenin.
Continue to condemn him as an adulter and homosexual who blatantly blamed UMNO.

Anonymous said...

BAWAK MAI PAP MASYUK AJAR DAP ni...BAGAIMANA NAK PRINTAH NEGARA.. TAK TIH TAK TIH ..BULEH JALAN LAGI TAK TIH... PINPIN LAH DAP YG MASIH COMEL TU..

DADY PAP AKAN BANTU.. KALAU DAP, PAP X BAGUS KITA TUKAU BN BALIK...apa susah..

mca atleast terbukti setiakawan bersama org2 melayu islam agar negara tidak berperang sesama sendiri...dan dah terbukti 50 thn lamanya...

anwa tahu menaikkan DAP ..DOSA YG BESAR. BAHAYA YG BESAR..KOMUNIS BOLEH HIDUP BALIK...tp dia buat jugak..kenapa ya..

Anonymous said...

jubo sapa plak yg dia nak balon selepas penat memerah otah memfitnah kjaan...

Allah swt maha berkuasa bro, di zaman ni Allah swt biarkan golongan munafik dan kaum sodom terus hidup ditengah2 masyarakat...

supaya umat islam dapat melihat sendiri cth perangai kaum sodom yg dilaknat oleh Allah swt, sehingga di terbalikkan kaum tersebut dan dikirim hujan batu menjelang subuh...

kisah kaum sodom ini Allah swt peringatkan berulang2 kali di dlm al quran supaya ummat islam faham dan tak terkeliru seterusnya mengambil pengajaran dari zaman ke zaman sehingga hari akhirat....

Alhamdulillah, lepas t/jawab aku ingatkan ummat islam, supaya berpesan2 ke arah kebaikan....

tkasih.

Anonymous said...

Ba Wang kaa.. Yun Nam, Ba Wang kaa.. Yun Nam, Ba Wang kaa.. Yun Nam, Ba Wang kaa.. Yun Nam, Ba Wang kaa.. Yun Nam, Ba Wang kaa.. Yun Nam

Anonymous said...

bertaubatla....

Anonymous said...

Kepala pun botak...

Anonymous said...

Kalau la keluar buku '50 dalil ... v2.0', kantoi la aku lagi!

Anonymous said...

kasi compare gambar die dgn video cina doll la..lol

Anonymous said...

ds al juburi sdg brfikir..mcm mna 'haruan mkn anak'....bontot ajijah da lepir...bontot shamsidar tk bole rapat masa niee(takut zizan prasan)..bontot rosmah nnt kna balun dgn najib..nurul nmpak mcm ok jer...wakakakakakakakak...


TAKBIIRRRRRR....

Anonymous said...

Adoi..kote aku tengah nak ngang..ni

Anonymous said...

Anwar......."aku tak kisah apa nak jadi kat rakyat,atau apa nak jadi kat Malaysia,rakyat Malaysia semua sudah aku perbodohkan, apa yang aku nak ialah Mahathir. Bila rakyat dah menyokong aku jadi PEEE......MMMM, Mahathir akan aku tangkap dulu dan masukkannya ke dalam jail sebagaimana yang dia lakukan kepada aku dulu. Baru aku merasa PUAS. Lepas tu aku tangkap Si MUSA HASSAN, RAHIM NOOR yang terajang mata aku hingga lebam. Masa aku dah banyak terbuang,umur aku pun dah sampai ke penghujung. Kalau aku tak ambik jawatan PM ini "by hook or by crook" aku sudah habis dan hancuss. Angan ku untuk jadi PM dan balas dendam tak akan terbalas. Aku tentu akan mati dalam kehampaan........"

Anonymous said...

Nyesal aq xwat aksi 'SUPER POWER' masa nyontot china doll dulu...kalo aq tau ada cctv, mst lagi dasat aq aksi...

Anonymous said...

kalo tgk si anu gay dari tepi mcm monyet.....
apes from yahudi..

Anonymous said...

Tu perut dia buncitkan?

Anonymous said...

ورغ نك رىهت فون سوسه\

Anonymous said...

hmmm esok kalau aku mati kalau mungkar nakir tanya aku boleh tak agaknya aku jawab konspirasi UMNO semua tuh

Anonymous said...

Dok tengah pikiaq nak kelentong tang kampong mana lak!

Anonymous said...

... alang alang aku tak dapat jadi PM... biar Malaysia hancur... puas hati aku.... hua ha ha ha ha

Anonymous said...

semoga korang semua yang berseronok sungguh nampaknya menghina dan mengeluarkan kenyataan seolah olah Anwar berperilaku begitu mendapat petunjuk dan keampunan ALLAH SWT..nantikanlah masanya.

Anonymous said...

Dia nak China Doll lagi 2 orang....

Anonymous said...

en non 4:16

ye anu-war memang begitu..
perangai burok, pengkhianat negara dan agama...

en non 4:16 yg patut bertaubat...

ID said...

Anom 4:16
Jom join skali.
Jangan nak tunjuk innocent. U memang tak nampak sebab u terrrrsangat kagum dgn penampilan anuar. U memang tak boleh nampak melainkan u buka minda. Saya banyak jumpa orang macam u. So i know it. Memang tak mau nampak.

Anonymous said...

Eh betul dato johari samdol ckporeloptu iterti..perut dia ramping

Anonymous said...

Dulu diberitakan yang anwar pengsan masa jatuh masa naik kuda. Tiba di bilik pembedahan didapati anwar pengsan kerana kecederaan dikepala. Maka doktor bertungkus lumus membuat pembedahan kepala BABI sekor ni. Eh babi pulak ,,, kepala anwar. Bila dibedah doktor dapati anwar tak ada otak. Kosong. Kepala dia kosong takde otak. Tak lama lepas dia keluar hospital si si nuar aka BABI kena pecat. Puncanya mahathir dapati timbalan dia has no brain.

Anonymous said...

Depan ke...belakang. Depan ke belakang..?..Depan ke belakang (10x)..hai pening kepala aku (atas & bawah)..

Anonymous said...

Apasal laa auta aku semua xjalan

skrip hiv,arsenik,nak kena bunuh xleh pakai dah...ahhhhh balun jubo dulu laaa esok2 bleh pikir balik

Anonymous said...

aku tak nampak apa dia pikir...
aku nampak perot dia BOROI....!!!
jeng...jengg...jeng...

Anonymous said...

cuba tgk wahai bahlol2 PKR dan PR betapa rupa perut Anugay ni mmg boroi!!

kenapa video si berok tua ini sedang membalon china doll ckp perutnya kempis?

Anonymous said...

Kebawah lori la korang semua yang mencaci melampaui batas.dah tak lama la tu.amalan dah mencukupi yek.

Anonymous said...

tu gambar ayah ekau temonung tengok omak ekau pakai g string sambil mentekedarah chupachup.

Anonymous said...

dok fikir jika kes buat lapuran Palsu isu video..adui kantoi lagi..sah 99.9% simangkok ayun tu