Tuesday, March 27, 2012

CERAMAH MALATOP 3 HARI BERTURUT-TURUT !


10 comments:

din klang said...

bila nak buat kat kampung aku

biaq menggelitik puak puak PAS dan PKR ila kena londeh

musangka said...

waduh

berat ni, hassan ali + zul nordin tag team buat ceramah.

khalid gereja dah tak laku, nak suruh azmin counter dia sendiri huru hara, nak suruh mat sabu, nanti dia buat suara beruk panggil tarzan.

fening

Anonymous said...

2 katak.......gua gua gua gua.....tambah lagi satu ibrahim ali le woiiiiii..kakakakaaka

Anonymous said...

jemput ramai2, selamatkan umah

Anonymous said...

hahahaha kali aku aku tertawa lebar baca comment musangka......

Anonymous said...

hehehe....tadiah dato hassan .....

balon anwar cukup2, sampai tak cukup tanah nak lari hehe...

dato balon kekasih jantan anwar pun cukup hebatt....

terkial2 mamat tu nak selamatkan diri hahaha....

YB zul nampak mcm malu2 lagi nak balun, tapi dato saya tgk all out...

ye le tadi dato hassan balon dgn style dato yg tersendiri, lunak tapi tajam mcm pisauu....

tu yg assmin menggelupor bila kene tu...hehehe

skrg satu malaya tgh bercerita pasal assmin si penjual isteri...

harap2 dato dan yb zul dpt tingkatkan lg suhu....kasi panass meletopp...ekekekek

tahniah dato....

Anonymous said...

jom dengaq anjing2 melalak..dah pru nanti depa ni akan dikurung dalam sangkar besi...dan hanya diletakan di pintu masuk nfc untuk jaga lembu kak ijat...itu lah yang layak untuk si bangsat ni...

Anonymous said...

combinasi gilasssss

Hassan move like crazy

good move kalu aku dok kl..aku dah pegi dah

mai la muar dong..kasi cili sket mulut dap pas pis pus dan piiii gaaaa aaarrr

Anonymous said...

A'AAAAA...WUUUU...HUH...HUUUUUUUUUUU

Anonymous said...

boooooooooooooooo..........