IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 22, 2012

KALID GEREJA BAKAL BUNGKUS DI PARLIMEN SHAH ALAM !


di atas adalah poster ceramah kalid gereja aka bapa parasit pas.
dia ahli parlimen shah alam.
dia buat ceramah kat shah alam pada 20 mac 2012.
tajuk ceramah TERSASARKAH PERJUANGAN PAS ?
dia konpius dalam memilih tajuk. memang pas dah tersasar.
nak kuatkan ceramah dia jemput speaker dun kelantan.


soalan ?
teka berapa ribu yang hadir ceramah kalid gereja ?
lihat foto..ini macam punya audience..
kalid gereja akan jadi ahli parlimen pertama kalah sebelum PRU 13 !


45 comments:

NurulNafisa said...

Terharu betul dengan kehadiran hadirin.....Ini macam bukan saja boleh bungkus...malah boleh dikebumikan dan ditalkinkan terus........Selamat bersemadi di alam fana PAS dan Khalid Gereja......

badjojoblue said...

Ramainyaaaaa..... sesak tu sampai x ckup kerusi dan x ckup tanah hahahaha... tahniah2....

Anonymous said...

marilah kita menjadi manusia yg jujur lagi amanah..undilah pr. trima kasih.

Pengikut Nabi Muhamad said...

kesian.....yg datang tu pun agak2 kena tipu....ingatkan ada jamuan makan2...hihi

Anonymous said...

Abisla BN kalo gininyer sambutan ....sadis sungguh ....

xpe ...abg khalid bole terus ceramah kat gereja nnt....

kah kah kahak kahak kahak...

Anonymous said...

lain kali nak ramai taruk gambar hassan ali..

bagi tajuk... Debat Aqidah: Hassan Vs Khalid..

amcam berapa ribu akan mari.. dgn gua2 pun akan mari...

Anonymous said...

tajuk tu tak kenaa

'' TERSASARKAH HASSAN ALI ''

Anonymous said...

Ni semua puak UMNO yang dengki..sabotaj ceramah. Org UMNO memang pendengki dengan kite orang..jage nanti kita orang sabotaj orang UMNO punye ceramah.

Anonymous said...

YA ALLAH...cuba korang zoom gambar last tu..3..4..ekoq setan dok bawa kemah..mcm nenek kebayann

Anonymous said...

Sikit- sikit salahkan UMNO. Sedarlah kesalahan sendiri. Entah2 yg datang tu pun org luar aje. Kesian.....

Anonymous said...

Peminat Niyang Rapik lagi ramai dari ni

kihkihkih!!!

Anonymous said...

Kalau datang,

1. takde jamuan
2. kena pow pulak
3. Dengar fitnah
4. Dengar sumpah seranah
5. Konpius...
6. Tak abis-abis salahkan org lain
7. Masih nak bikin auta / janji palsu

Kesimpulan :
Takde pekdah...Baik duduk rumah.

Aku undi UMNO

Anonymous said...

RAMAINYA ORANG, LAIN KALI BUATLAH CABUTAN TIKET BERTUAH ATAU PERTANDINGAN KARAOKE BARULAH RAMAI ORANG PAS DATANG

Anonymous said...

bila ahli parti sendiri dah tak hormat.. janganlah babitkan ahli parti lain...

aku pon undi BN lah macam ni...

Anonymous said...

ramainya yg hadir..alamat lingkoplah BN di selangor..!!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

Gila ramai..... Sapa tak nampak anak luar nikah...!

penyokong pis said...

ini macam khalid geja boleh blah la dari shah alam. baik dia cari kerusi selamat kat kelantan...

Anonymous said...

kalau berniaga konpom x balik modal..! rugi beb..!

Anonymous said...

Wah ramainya yang hadir ceramah khalid gereja dah xde ruang utk hadirin duk nak dengar...syabas khalid anda mmg bakal terkubur

Anonymous said...

Wah ramainya yang hadir ceramah khalid gereja dah xde ruang utk hadirin duk nak dengar...syabas khalid anda mmg bakal terkubur

Anonymous said...

gap, boleh pecah perut tengok gambar hadirin, RAMAINYA! hahaha, baca komentar lagi gelak!

Anonymous said...

nie gambar selepas ceramah...errr dalam acara cabut khemah & susun kerusi...huhuhu sadis punya alasan

melaka maju said...

yg datang tu 90% ahli UMNO sebab tak sampai hati tengok kerusi kosong.

Anonymous said...

Kalau kalid ceramah kat greja lagi ramai!

Anonymous said...

dap dap.
kristian kristian
gereja gereja

depa2 tak kesian ka kat hang khalid
hang da berbakti pd depa semua, demi agama dan bangsa depa..

melayu dlm pakatan..melukut di tepi gantanggg..

Anonymous said...

Korang silap tu...setan dan jin kafir banyak tu hadir tapi tak nampak..hehhehe

fairuzkhan said...

ini mesti org org BN sabotaj..hahahahah ayat basi...bkn depa tak nak mai ceramah ni..tp tgk poster gambar kalid geje..mgkn org ingat ceramah geje kot....

putra height said...

Kat kedai mama 24 jam lagi ramai dari ceramah parasit ni... Aku dah tau awal2 semasa ceramah Dr Hassan Ali di Alam Megah dia dapat sms mengatakan ceramah khalid geraja tak sampai 50 orang... kah kah kah

Anonymous said...

kalau aku jadi jiran dia sure aku maki hamun dalam hati. ni jenis jiran tak tau hormat jiran. celaka betul. buat khemah depan rumah, blok rumah jiran. pasang mikrofon dan speaker besar. lepas tu maki hamun kjaan, semua kjaan buat semua salah. geli betul aku. poorahhh chitt.

amin
sepang

Anonymous said...

klau buat kenduri pasang khemah mcm ni ok gak. ni buat ceramah. malang sungguh kalau dpt jiran mcm ni.

Anonymous said...

kutip duit tabung pon tak balik modal nak bayar tambang jemputan dari kelantan tu..

Matt said...

mana pak musangka, selain anuwa berahim dia peminat khalid jugak..

Anonymous said...

TANDA2 AWAL
KEMENANGAN
VOTE BN

Anonymous said...

Kalau mcmni aku akan tanda X utk BN dikertas undi pru nanti.

musangka said...

1. korang tak reti kira ke.

dalam gambar tu kan ramai pengundi hantu

ada dekat 20 ribu tu, boddoh

2. kami ingin menghormati jiran, jadi tak perlu turun ramai ramai, boddoh

Anonymous said...

Kau tipulah GAP, orang ramai datang, kau aje tak nampak.. Semua ni UMNO yang salah.. ayat standard Parti Kencing Rakyat dan Parti Adat dan Sosial

Anonymous said...

Ini mcm kalu mmg tumPAS lah Parti Ajaran Sesat nih dalam PRU ke 13. Mungkin doa DR Hassan Ali yg dianiaya oleh parasit parasit yg kebulur nak kan jawatan dlm PAS Selangor dimakbulkan.

RH said...

PAS tidak tersasar. Yg tersasarnya adalah Khalid gereja & pemimpin PAS yg lain. Sungguh hina kamu semua.

Anonymous said...

patut pergi ambik kera, beruk, monyet kat zoo bawa ke tempat kolib beri ceramah...sesuai sikit penceramah dengan audiennya....

Anonymous said...

ada la 2 ke 3 ekor lebai taik kucing dtg,sengal lak tu

Anonymous said...

nasib unit amal pasar malaam pas tak jadi dtg tu..ke tidak byk. rogi la

Anonymous said...

kalau tak perasan ada sekor keling botak tengah pakai baju ada lambang salib dibelakangnya.. itu mesti agen pemurtadan.. bagi mereka agama itu semua sama... agen yang paling besar tu si kalid gereja..

Anonymous said...

hahaha..padan muka hangpa PAS LAKNATULLAH!

Semoga Allah lenyapkan parasit2 agama ini dr menggunakan Islam sbg topeng..
paderi besar kt Kelantan Pok Nikki tu sekor lagi Parasit JAHAT yg WAJIB ditolak org beriman!!

Anonymous said...

sorang sekor dibayar barapa ratus ehh utk dtg tu?
lebai2 bodoh jd tukang subahat penjenayah AKidah Khalid pejuang gereja!

Anonymous said...

Sorang sekor dibayar barapa ratus ehh utk dtg tu?
Kasihan..Munafiq2 berkopiah tu tunggulah nnt.. terima balasan Allah bersekongkol dgn perosak Akidah.