Thursday, March 22, 2012

KAMILIA..LAMBANG SEORANG 'KAWAN' YANG TAK BOLEH PAKAI.

 kamilia..timbalan kepada shahrizat dalam wanita umno bukak mulut.

dia bukak mulut semalam. mulutnya dibukak kerana kegelojohan mulutnya mendesak agar shahrizat meletak jawatan ketua wanita umno.

asalannya kerana isu NFC..

kamilia seorang peguam, katanya. jika bajunya seorang peguam maka sewajarnyalah dia menggunakan sekelumit otak dan akal yang ALLAH berikan padanya untuk berfikir.

berfikir sebelum mengungkap kata adalah lebih baik diamalkan dalam menelusuri kehidupan, apatahlagi ianya melibatkan permainan politik.

mendesak shahrizat meletakkan jawatan sebagai ketua wanita umno.

apa stail demokrasi yang kamilia guna pakai ?

takkanlah makna demokrasi itu gagal difahami oleh kamilia hingga kenyataannya itu menampakkan benak karat dalam cara dia berfikiran politik.

isu NFC itu mudah.
suami shahrizat sudah diambil tindakan.
SPRM dan mahkamah sudah pegang suami shahrizat.
tak cukup dengan itu, 3 anak beranak termasuk shahrizat sendiri telah di soal siasat.

isu NFC sudah berada dalam gelangang mahkamah.
shahrizat yang tiada kaitan dengan isu ini telah meletakkan jawatan sebagai menteri pembangunan wanita.

shahrizat dipilih dan menang dalam perebutan jawatan ketua wanita umno. dia mengalahkan rafidah aziz dalam pertembungan yang sengit beberapa tahun lepas.

pertandingan itu melibatkan amalan pemilihan jawatan secara demokrasi. shahrizat dipilih dan diangkat dari peringkat cawangan ,bahagian dan kemudiannya negeri.

shahrizat melaksanakan tugasnya sebagai ketua wanita umno dengan penuh cemerlang.

jelas dan nyata, fakta ini tidak boleh disangkal penglibatan wanita dalam gerakan gelombang merah dalam setiap pilihanraya kecil ternyata memberikan impak luar biasa dan harusnya diakui merupakan faktor penyumbang kepada kemenangan BN dalam setiap pilihanraya kecil.

hari ini shahrizat mengahadapi dugaan hidup.
dugaan hidup politik yang bukan semua orang bisa mengalaminya.
dia dilanyak kiri dan kanan.
pembangkang tanpa belas ihsan melanyak shahrizat siang malam.

namun dalam keadaan hampir mati dilanyak pembangkang, ada rakan dalam kelompok wanita pula mengambil kesempatan.

kamilia tanpa segan silu mendesak shahrizat meletak jawatan ketua wanita.

terus terang aku cakap, sepanjang menempuh 16 pilihanraya kecil wajah dan kelibat kamilia tiada pernah kelihatan.

hari ini dia hadir, cuba menjadi jagoan pendesak yang tak nampak memberikan faedah pada pergerakan wanita umno itu sendiri.

aku tak percaya,dalam dunia yang moden ini masih kedapatan stail manusia yang sanggup menikam rakan sampai mampos dalam keadaan mereka itu masih lagi dalam satu kelompok pasukan.

kamilia anda seharusnya cermin muka anda terlebih dahulu sebelum bertindak untuk menjadi jagoan partisan.

tunjukkan terlebih dahulu jasa dan penglibatan kamu dalam bersama mengetuai pergerakan wanita umno dalam setiap pilihanraya yang lepas.

tikaman kau ni jelas menampakkan bahawa kau ini bukanlah seorang rakan yang baik. bahasa pasarnya, tindakan kau ini merupakan manifestasi rakan yang tak boleh pakai !

kamilia, kau mengingatkan aku akan betapa tak gunanya judas.

137 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

ATOK PERAK said...

tok bukan apa.tok memang tak berapa suka dengan kamalia ni.Masa pemilihan wanita umno lalu dia le agaknya yang mengajak n mengacah sharizat jalil lawan rafidah.Bila sharizat lawan rafidah....maka jaawatan timbalan wanita jadi menang percuma je.Dia yang untung.Dalam masa yang sama dia le yang jg teringin kot nak jadi ketua wanita.Ni le peluang dia nak dapat percuma je jawatan ketua wanita.Hai kamalia.... sabo le.Sepatutnya masa macam ni wanita kena bersatu padu bukannya untuk kepentingan diri untuk mengadap PRU 13 ni.

HelangMotor said...

Kamilah is just being realistic ! As long as Wanita UMNO is being lead by Shahrizat who is seen as not so clean because of the NFL scandal , it will be in the best interest of Wanita UMNO to disassociate the party with such tainted leader . For the party sake, Shahrizat should resign and continue to support her deputy to lead Wanita UMNO. Be loyal to the party not to an individual.

Robiah, should know how to read between the line of Najib message. Don't expect Najib to talk straight till Shahrizat does not have a save face exit strategy from the leadership of Wanita UMNO.

Hi hi another idiot biker...

Vrooooooommmmm..!

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

jujur serta amanah..undilah pr. trima kasih.

Anonymous said...

Aku setuju dengan pandangan GAP, memang inilah wajah parasit Wanita UMNO yang cuba menangguk di air yang keruh. Ketika ketuanya dilanyak kiri dan kanan, dia cuba mengambil kesempatan pula. UMNO tak perlu WANITA seperti ini.....

Anonymous said...

akupun ahli wanita umno. sebaik-baiknya K.Jat letak semua jawatan dalam goverment and umno. Buat beban. Jangan samapai Najib yg sound plak. x paham ke... Puan Kamilia u are not alone. we support you. Kaki bodek politik banyak sanagt sekarang ni.

HelangMotor said...

Datuk Seri Anwar Ibraim hari ini berkata, beliau bersetuju untuk berdebat dengan penulis blog Raja Petra Kamaruddin dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak secara serentak. Kata pengasas Wikileaks!

Waa...Anwar! Lu buat moto gua ada bergetar loooo..!

"Lang naik Motor?"

Anonymous said...

Kamilia ni tiada aura pemimpin wanita. Tak nampak pun dia turun padang bertungkus lumus berbanding YB Hamidah. Pada hal di Perak memerlukan sangat-sangat sentuhan pemimpin wanita. Dikala Shahrizat menghadapi masalah awaklah patut ke depan banyak kerja yang perlu dilakukan. Ini tidak batang hidung pun tak nampak. Tak payah nak suruh Shahrizat letak jawatan.Tak Shahrizat tak jawatan awak baru boleh buat kerja.

Anonymous said...

Masa susah macam ni lah baru boleh kenal sapa kawan jujur dan kawan parasit. Ada yang mengungkit, ada yang penting diri sendiri dan ada yang pasang jerat. So far banyak negeri yg dah menyatakan sokongan padu pada ketua wanita. Jangan mengalah kak jat.

P/s Nampak aje baik pakai tudung tapi hati...tuhan je yg tahu.

HelangMotor said...

Apa lu cakap ah meng? Gua kurang dengaq, gua punya ekjos memang ini maciam...volcano!

"Bapa lembu suruh anak2 lembu naik moto.....kah...kah...kah..​.!"

Apa?

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

10.09
Hahaha....ko sebenarnya beban. DS Najib dah terangkan jawatan yang dilantik memang sesuai shahrizat letak jawatan. Jawatan yang dipilih oleh ahli harus diteruskan. Nama pun demokrasi, tunggulah pemilihan ketua wanita yg akan datang. Nak menyamar pun tak reti...hampeh.

Anonymous said...

Apa jasa Kamilia? Rasa-rasa geng Puteri yang menjadi wanita lebih menonjol.

Anonymous said...

jujur serta amanah..undilah pr. trima kasih.

March 22, 2012 9:58 PM

--------------------------------------------

ANON TERENCAT AKAL SIAL!!!

Anonymous said...

helangmotor

Orang lain pun naik motor juga, takde nak menunjuk macam ko. Pegidah.

Anonymous said...

Betina Mak Lampir versi Wanita UMNO!!!

Anonymous said...

aku juga ahli wanita umno... korang jangan tanya yg kt pucuk atas2 tu. banyak yg kaki ampu. hanya segelintir je yg berani. Aku sokong Puan Shahrijat pijat letak jawatan. Puan Kamilah kami sokong anda.... dari akar umbi. yg kt bawah ni.

mae said...

GAP, ko ni dah kenapa? Shahrizat skrg dh jadi bebab bagi wanita UMNO. Dia patut berundur. Ko pertahankan dia supaya PR menang mudah ke?

Anonymous said...

Bagus sunggoh noh bila lembu2 betina umgok bergadoh,boleh jantan sundal umgok menyondol sebab selama ini kebebalan umgok lah menjadi kan melayu jadi layu nyah kan umgok dari muka bumi allah ni di pru13 jangan tunggu lagi

HelangMotor said...

Yes, you were elected to the post, so stick to your gun, Shahrizat! This way you give a lot of ammunition to the PR in their campaign for the GE13.

You are a woman of high morals, what! Stick to your post. To hell the people who are making so much noise asking you to resign.

People, you know how to vote, don't you?

What?

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

yezza umno dah masuk perangkap.... tulah aritu suka sangat cakap Anwar Takot berdebat dgn RPK. Now Julian assange nak anjurkan debat tiga penjuru. DSAI dah setuju, DSNTR n RPK? kami tunggu berita gumbira in....

Ahli Demokrasi....

Anonymous said...

Bro Helang Motor!!

Anwar Al Yahudi Al Buriti Al Cinadoli layak berdebat dgn Pelacur Cina jer!!

DS Najib jgn lah nak buang masa berdebat dgn Si Al StorKunyiti ni sbb byk lagi perkara penting yg perlukan perhatian DS.

Atas Pagar said...

Kalau org tu dah ada skandal elok la letak jawatan. Jadila pofesional.

Aku tak paham org politik Malaysia, tak kira BN @ PR, tak nak lepaskan jawatan walau skandal didedahkan. Tambah pulak ada tukang bodek yg dok bela.

Kalau Sharizat letak jawatan, rakyat akan nampak UMNO lagi baik dari PKR... berakauntabiliti.

Aku golongan atas pagar. Skrg aku nampak UMNO je boleh bela rakyat. Tapi kalau sharizat masih lagi tak letak jawatan maknanya UMNO sama je mcm PKR dan PAS. Masing2 nk kuasa dan duit!

Kena pikir kenapa rakyat tolak sharizat masa PR dulu. Maknanya, rakyat tak nak dia jadi pemimpin. Tak kan tak paham signal rakyat?

Kalau letak sharizat sbg calon lagi tak tau la aku... mungkin 'calon boleh menang' hanya retorik semata2.

Dog Bone said...

he he he he he he

kapal umno kian goyang.bocor,dah masuk air.

lepas ni pasti tenggelam.

kalau di jepun mereka dah letak semua jawatan.

kat malaysia kalau boleh nak bawa mati.

kalau dah tak bersih berenti sajalah.

kepimpinan melalui tauladan.
bersih cekap amanah.

kamilia cakap tu betul dan tepat.

lainlah kaki bodek.

dalam umno dah ramai pedagang politik.

bukan lagi pejuang.

termasuklah wanita.

PRU 13 hanyut lagi BN kalau macam ini punya comot barisan umno.

Anonymous said...

yezza umno dah masuk perangkap.... tulah aritu suka sangat cakap Anwar Takot berdebat dgn RPK. Now Julian assange nak anjurkan debat tiga penjuru. DSAI dah setuju, DSNTR n RPK? kami tunggu berita gumbira in....

Ahli Demokrasi....

March 22, 2012 10:33 PM

------------------------------------

Bila pulak BAPAK PELIWAT BISEKSUAL tu nak berdebat dengan Ummi, Nalakaruppan dan Ezam??? Baru la world sikit KETUA PEMBANGANG tu jadi anugerah Tuhan....

Kah kah kah kah... BAPAK PELIWAT BISEKSUAL tu takkan berani punye la...!!!!

Anonymous said...

bodoh tul nak bergaduh pasal shahrizat ni. Letak jawatan je dah la. Ada dia lagi beban ada. aku pun ahli umno gak. Undi akupun kat umno gak. tapi shahrizat ni x malu plak. letak la jawatan ketua wanita umno tu... bikin susah je. beban!!

HelangMotor said...

Apa mau helan? Tikam-belakang, chah keting, cantas mecantas, itu budaya dlm politik UMNO.

Dlm PR pun manyak aaa!

Semua mau naik moto maa...!

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

Atas Pagar said...
Kalau org tu dah ada skandal elok la letak jawatan. Jadila pofesional.

Aku tak paham org politik Malaysia, tak kira BN @ PR, tak nak lepaskan jawatan walau skandal didedahkan. Tambah pulak ada tukang bodek yg dok bela.

Kalau Sharizat letak jawatan, rakyat akan nampak UMNO lagi baik dari PKR... berakauntabiliti.

Aku golongan atas pagar. Skrg aku nampak UMNO je boleh bela rakyat. Tapi kalau sharizat masih lagi tak letak jawatan maknanya UMNO sama je mcm PKR dan PAS. Masing2 nk kuasa dan duit!

Kena pikir kenapa rakyat tolak sharizat masa PR dulu. Maknanya, rakyat tak nak dia jadi pemimpin. Tak kan tak paham signal rakyat?

Kalau letak sharizat sbg calon lagi tak tau la aku... mungkin 'calon boleh menang' hanya retorik semata2.

March 22, 2012 10:38 PM

------------------------------

Betul tu, bila pulak ko nak suruh KETUA PEMBANGANG yang penuh dengan skandal tu nak LETAK JAWATAN?????

Kah kah kah kah kah.... TUNGGANG LEMBU vs TUNGGANG CHINADOLL.. sape lagi HEBAT..??????

Anonymous said...

aku juga ahli wanita umno... korang jangan tanya yg kt pucuk atas2 tu. banyak yg kaki ampu. hanya segelintir je yg berani. Aku sokong Puan Shahrijat pijat letak jawatan. Puan Kamilah kami sokong anda.... dari akar umbi. yg kt bawah ni.

March 22, 2012 10:29 PM

-------------------------------------------
Dari Akar Umbi pat bawah mana sayang oiiii???

Entah2 bawah kelengkang Anwar Al Yahud Al Buriti tak??

Kalau ia pon nak suroh orang letak jawatan buat lah dgn berbincang "Close Door" bukan terang2 mcm nak tunjuk Heroin Keling.

Nampak nah pembelot!!

Anonymous said...

ko tudoh DSAI bapak peliwat, ada ke dia liwat ko or bapak ko?? berape beso dah lubang jubo ko? buat dosa je tudoh orang x de bukti yg kukuh.

Debat yg wikiliks nak anjurkan akan menyuburkan demokrasi kat malaysia. DSNTR and RPK we wait your good answer. Say YES. Akan menjadi sata sejarah (<_>)

Anonymous said...

aku juga ahli wanita umno... korang jangan tanya yg kt pucuk atas2 tu. banyak yg kaki ampu. hanya segelintir je yg berani. Aku sokong Puan Shahrijat pijat letak jawatan. Puan Kamilah kami sokong anda.... dari akar umbi. yg kt bawah ni.

March 22, 2012 10:29 PM

---------------------------------

Ahli Wanita UMNO tapi panggil ketua mereka dengan "Puan" je...??!!!! nampak sangat penyamar... KANTOIII...!!!!!!!

Anonymous said...

ko tudoh DSAI bapak peliwat, ada ke dia liwat ko or bapak ko?? berape beso dah lubang jubo ko? buat dosa je tudoh orang x de bukti yg kukuh.

Debat yg wikiliks nak anjurkan akan menyuburkan demokrasi kat malaysia. DSNTR and RPK we wait your good answer. Say YES. Akan menjadi sata sejarah (<_>)

March 22, 2012 10:43 PM

---------------------------

Keh keh keh keh.... aku ulang ape Mat Sabun sakit otak pernah cakap pasal BAPAK PELIWAT tu...!!!! Hang marah sangat kenapa??? Ade ape-ape ke???

Kah kah kah kah kah kah... Al-Juburi tu sape bagi nama eh??? Hehe....

Anonymous said...

Hoi, suruh jijah letak jawatan dulu. Laki dia pun terlalu banyak skandal.

HATI MAU BERSIH.

Anonymous said...

marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab jujur dan amanah, undilah pr. trima kasih..

Anonymous said...

Debat yg wikiliks nak anjurkan akan menyuburkan demokrasi kat malaysia. DSNTR and RPK we wait your good answer. Say YES. Akan menjadi sata sejarah (<_>)

March 22, 2012 10:43 PM

----------------------------------

Wikileaks yang pernah kata BAPAK PELIWAT tu memang betul2 PELIWAT ke???? Hehe... no komen. Nanti marah pulak geng-geng penjilat HANTU BONCENG CHINADOLL tu......

HelangMotor said...

To keep the cow in place, we need her in GE13!

Nak suruh lembu tu duduk atas moto aku?

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

Puan Shahrizat itu panggilan hormat keatas ketua wanita umno yg akan dipaksa letak jawatan. Dah ada scandal letak jawatan abis cerita. klu kat negara maju jepun or korea dah lama diaorang letak jawata. ini bukan tuduhan kosang bukti dh ada. duit pembayar cukai diaorang kebas. Sakit hati gua. fyi dulu aku sokong umno now atas pagar. Aku akan vote yg terbaik dari je. Kak jat..... letak la jawatan. akak ni buat beban umno je. k kak letak jawatan ye sayang....

Anonymous said...

Puan Shahrizat itu panggilan hormat keatas ketua wanita umno yg akan dipaksa letak jawatan. Dah ada scandal letak jawatan abis cerita. klu kat negara maju jepun or korea dah lama diaorang letak jawata. ini bukan tuduhan kosang bukti dh ada. duit pembayar cukai diaorang kebas. Sakit hati gua. fyi dulu aku sokong umno now atas pagar. Aku akan vote yg terbaik dari je. Kak jat..... letak la jawatan. akak ni buat beban umno je. k kak letak jawatan ye sayang....

March 22, 2012 10:55 PM

-----------------------------------

Kejap ahli wanita UMNO, kejap atas pagar...!!!! cakap macam sesumpah... Pernah kene bonceng dengan HANTU BONCENG ALJUBURI ke??? Perangai macam sama je....!!!!!

Anonymous said...

ekekekek.....skrg anak cina pun pandai sokong puan kamilia bebb...ekekek

aku neutral la bab ni gap....

bagi aku dlm politik ni u must be clean or at least seen as clean...

kalau dah ada pertuduhan dari pej peguam negara, makna kata dah ada prima facie...

buat apa nak jadi ketua lagi kalau walaupun suami yg bersalah, sharizat tak salah ckett pun...

tapi dlm matematik politik tetap terpalit jugaa....

sharizat kene slow down dulu, kasi sejuk, lepas tu baru boleh buat come back....

kamilia ni pun satu jugek, tak sepatutnya dia menonjol di saat ketua dia teruk kene balun...

sbb skrg ni dah dekat sgnt nak election, umno perlukan ketua wanita yg perkasa...

walaupun syarizat tak dpt 100% sokongan dlm wanita tapi sekurang2nya dia berusaha keras...

walaupun kamilia ada prinsipnya yg tersendiri, cuma now is not the right time laa...

Anonymous said...

KAMI KESAL KENYATAAN YANG DIBUAT OLEH KAMELIA - KETUA WANITA UMNO SELANGOR

Pergerakan Wanita UMNO Selangor akan terus menyokong kepimpinan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Razak dan kepimpinan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Ketua Wanita UMNO merangkap Pengerusi Wanita BN.

Sehubungan dengan itu, Ketuanya, Datuk Raja Ropiah Raja Abdullah berkata, Wanita UMNO Selangor kesal dengan kenyataan yang dikeluarkan Naib ketua Wanita UMNO, Datuk Hajah Kamelia Haji Ibrahim dalam sebuah akhbar harian hari ini yang mendesak Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil meletakkan jawatan sebagai Ketua Wanita UMNO dan Pengerusi Wanita Barisan Nasional.

“Kita kesal dengan kenyataan tersebut seolah-olah kita tidak bekerjasama dengan Datuk Seri Shahrizat. Kami ingin memaklumkan, di negeri Selangor kita berdiri teguh bersama Datuk Seri Seri Shahrizat Abd Jalil sebagai Ketua Wanita UMNO Malaysia dan berdiri teguh di bawah kepimpinan Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Esok akan diadakan satu Perhimpunan wanita dan Datuk Seri Najib akan menyampaikan amanatnya, seterusnya kami Wanita UMNO akan melafazkan ikrar taat setia kepada Presiden dan Ketua Wanita UMNO serta kami akan bekerja dengan lebih kuat mengembleng jentera Wanita untuk memastikan BN merampas semula negeri Selangor dan membantu BN menang majority 2/3 di Parlimen,” ujarnya kepada pemberita dalam satu sidang media selepas Mesyuarat Pergerakan Wanita UMNO Selangor, petang tadi.

Kami semua kesal dengan kenyataan yang dibuat oleh Naib Ketua Wanita UMNO, Datuk Kamelia Ibrahim dan ini menunjukkan ada kawan yang boleh membantu dan ada kawan yang menikam kawan dikala keadaan genting sebegini.

Katanya lagi, "pengorbanan Dato Seri Shahrizat cukup besar, dialah yang memberi kami semangat untuk sama-sama menaikkan martabat wanita UMNO yang suatu ketika dahulu hampir hilang".

Kita dalam satu pasukan akan terus menyokong Dato Seri Shahrizat dalam apa jua keadaan.

----------------------------------

Kamelia... anda dah boleh berangan-angan untuk ikut jejak langkah Kadiaq Bow Tie eh...

Anonymous said...

he he he he he he

kapal umno kian goyang.bocor,dah masuk air.

lepas ni pasti tenggelam.

kalau di jepun mereka dah letak semua jawatan.

kat malaysia kalau boleh nak bawa mati.

kalau dah tak bersih berenti sajalah.

kepimpinan melalui tauladan.
bersih cekap amanah.

kamilia cakap tu betul dan tepat.

lainlah kaki bodek.

dalam umno dah ramai pedagang politik.

bukan lagi pejuang.

termasuklah wanita.

PRU 13 hanyut lagi BN kalau macam ini punya comot barisan umno.

March 22, 2012 10:39 PM

---------------------------------------------

Yela tu baik sgt la pemimpin PR tu!!

Anwar Al Yahidi Al liwati Al Zinahti da terang2 pelakon dlm Video Lucah, ada saksi rembat bini orang dan stor kunyit tetap jugak jadi Punaisehat Parti Kongkek Rakyat. Sebok pulak tu nak ajak PM yg di beri mandat majoriti rakyat berdebat. Chehh!!!

Pemimpin Parti Ajaran Setan (PAS) ramai yg ditangkap khalwat (entah2 dah kongkek pon sbb sempat ciom bau pu_i). Si N.ajis dgn fatwah songsang nya dan maki hamun orang dlm masjid bila berceramak masih pon jadi pemimpin berceramah dlm masjid lagi pulak tu!! Ada Ostad yg tak selesai beri ceramah pat masjid, beri ceramah bini orang pat bilek hotel pukol 3 pagi lagi.

Pikir2 lah Wak oiiiiii.....

Anonymous said...

woi bodo punya ahli umno... pesal lu gaduh same sendiri pasal Shahrizat ni??? bangang yul.
Aku pun ahli umno gak. Shahrizat lu letak jawatan la... abis cerita. Hidup wanita umno!!! tapi lepas shahrizat letak jawatan.

HelangMotor said...

The call to step down pasai she was embroiled in a national scandal, not because she was well-liked or otherwise.

But what else do you expect from otak UMNO?

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

lu jgn ceta kat jepon la bebb...

kalo kat jepon, mana2 pemimpin yg konek dia boleh rakyat tengok mcm anwar...

dah lama kamikaze, hara kiri bebbb...

tapi ketua ko aku tgk ke hulu ke hilir mcmana plak bebb...ekeke

Anonymous said...

10.55
Ini m'sia bukan jepun. Aku tinggal di jepun dah 4 tahun, aku faham sangat politik jepun. Menteri mereka bukan dari vote rakyat tapi dilantik bila parti mereka menang. Menteri mereka takde power sebab tu bila ada masalah mereka senang letak jawatan. Yang melalui vote rakyat adalah mayor. Memang susah nak jatuhkan mayor sebab tu adalah pilihan rakyat.

Jangan samakan politik m'sia dengan mana2 negara, tak sama.

Anonymous said...

woi bodo punya ahli umno... pesal lu gaduh same sendiri pasal Shahrizat ni??? bangang yul.
Aku pun ahli umno gak. Shahrizat lu letak jawatan la... abis cerita. Hidup wanita umno!!! tapi lepas shahrizat letak jawatan.

March 22, 2012 11:03 PM

---------------------------------

Kah kah kah kah... penyamar yang langsung tak boleh diharap. Sendiri kata dia ahli UMNO, tapi kata ahli UMNO bodoh. So, anoNGOK 11:03pm ni pun BODOH la....??!!!!

Kah kah kah kah.....

Anonymous said...

Bagus sunggoh noh bila lembu2 betina umgok bergadoh,boleh jantan sundal umgok menyondol sebab selama ini kebebalan umgok lah menjadi kan melayu jadi layu nyah kan umgok dari muka bumi allah ni di pru13 jangan tunggu lagi

March 22, 2012 10:31 PM

-------------------------------------------------------

Ko bebual mcm melayu tak beradat ni sapa yg ajar??

Nabi N.ajis ko ka Imam Anwar Al Yahud Al liwat Al Zinah ka Ostad Mat Sabu Al Baupu_i ka Ostad Al Hotel3pagi yg ajar ko??

Anonymous said...

pasal isu nie ramai pulak lembu PR bagi komen...tang Khalip gereja bagi ceramah kat 2..3..lembu punya post takde pulak.....


Hmmmm sebijik peragai Mat Kote Bengkok penakut rupanya...

Anonymous said...

GAP esok ko post entry baru sape sokong Dato Seri Shahrizat letak jawatan dalam umno. Aku rasa majoriti ahli umno nak dia letak jawatan. yg kat atas tu kaki bodek nak ambik hati konon... pirahhhh

Anonymous said...

GAP esok ko post entry baru sape sokong Dato Seri Shahrizat letak jawatan dalam umno. Aku rasa majoriti ahli umno nak dia letak jawatan. yg kat atas tu kaki bodek nak ambik hati konon... pirahhhh

Anonymous said...

lu jgn ceta kat jepon la bebb...

kalo kat jepon, mana2 pemimpin yg konek dia boleh rakyat tengok mcm anwar...

dah lama kamikaze, hara kiri bebbb...

tapi ketua ko aku tgk ke hulu ke hilir mcmana plak bebb...ekeke

March 22, 2012 11:03 P

---------------------------------

Bro, konek manusia yang 99.9999% seakan-akan HANTU BONCENG ALJUBURI tu dah masuk majalah lucah Jepun pun. Nak ke HANTU BONCENG tu buat hara kiri macam ahli politik Jepun??? Jam Omega pun tak berani tunjuk.....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

ko tudoh DSAI bapak peliwat, ada ke dia liwat ko or bapak ko?? berape beso dah lubang jubo ko? buat dosa je tudoh orang x de bukti yg kukuh.

Debat yg wikiliks nak anjurkan akan menyuburkan demokrasi kat malaysia. DSNTR and RPK we wait your good answer. Say YES. Akan menjadi sata sejarah (<_>)

March 22, 2012 10:43 PM

--------------------------------------------------

DIA LIWAT KAKAK KO PUNYA LAKI!!!

Anonymous said...

GAP esok ko post entry baru sape sokong Dato Seri Shahrizat letak jawatan dalam umno. Aku rasa majoriti ahli umno nak dia letak jawatan. yg kat atas tu kaki bodek nak ambik hati konon... pirahhhh

March 22, 2012 11:08 PM

--------------------------------

Lu bukak blog sendiri la macam musang ungka tu. Last-last bersawang dengan geng-geng kutu babi dia tu....

Kah kah kah kah kah kah

HelangMotor said...

It is clear Shahrizat is tainted by this Cow Scandal and it was this reason she has to resign as Minister. The manner Najib spoke publicly was also in support of her resignation. So why behind the scene asked Wanita Selangor to support Shahrizat. In this were the case, why can't Najib openly said it. Extend her Senator term, continue to appoint her as Minister.

So Najib play God and Devil?

What else can you conclude?

"Lang Naik Motor?"

Anonymous said...

Puan Shahrizat itu panggilan hormat keatas ketua wanita umno yg akan dipaksa letak jawatan. Dah ada scandal letak jawatan abis cerita. klu kat negara maju jepun or korea dah lama diaorang letak jawata. ini bukan tuduhan kosang bukti dh ada. duit pembayar cukai diaorang kebas. Sakit hati gua. fyi dulu aku sokong umno now atas pagar. Aku akan vote yg terbaik dari je. Kak jat..... letak la jawatan. akak ni buat beban umno je. k kak letak jawatan ye sayang....

March 22, 2012 10:55 PM

-----------------------------------

Kejap ahli wanita UMNO, kejap atas pagar...!!!! cakap macam sesumpah... Pernah kene bonceng dengan HANTU BONCENG ALJUBURI ke??? Perangai macam sama je....!!!!!

March 22, 2012 10:58 PM

-----------------------------------------------

Bro!!

Wa ingat diani atas Kotek bengkok Anwar arh bro.

Hehehe......

Anonymous said...

Hahaha....bila dah busuk hati nak ikut politik jepun tapi tak tahu langsung mekanisme politik jepun. Kesian fuckatan.

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

March 22, 2012 11:18 PM

------------------------------------

Kah kah kah kah kah... mereka boleh kasi kaunseling dalam bilik hotel pukul 3 pagi. One by one....

Anonymous said...

lu jgn ceta kat jepon la bebb...

kalo kat jepon, mana2 pemimpin yg konek dia boleh rakyat tengok mcm anwar...

dah lama kamikaze, hara kiri bebbb...

tapi ketua ko aku tgk ke hulu ke hilir mcmana plak bebb...ekeke

March 22, 2012 11:03 P

---------------------------------

Bro, konek manusia yang 99.9999% seakan-akan HANTU BONCENG ALJUBURI tu dah masuk majalah lucah Jepun pun. Nak ke HANTU BONCENG tu buat hara kiri macam ahli politik Jepun??? Jam Omega pun tak berani tunjuk.....

Kah kah kah kah kah kah

March 22, 2012 11:09 PM

-------------------------------------------------------

Bro!!

Si Sial tu tak berani tunjuk Omega tapi berani tunjok Kotek Sendeng sbb Omena Mahal tapi Kotek Sendeng dia murah.

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

March 22, 2012 11:18 PM

------------------------------------

Kah kah kah kah kah... mereka boleh kasi kaunseling dalam bilik hotel pukul 3 pagi. One by one....

March 22, 2012 11:22 PM

--------------------------------

....just for woman.... and supposedly good looking, if look like MAK LAMPIR. you can go to HELL....!!!!!

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Bro!!

Si Sial tu tak berani tunjuk Omega tapi berani tunjok Kotek Sendeng sbb Omena Mahal tapi Kotek Sendeng dia murah.

March 22, 2012 11:24 PM

-------------------------

Keh keh keh keh keh... panas... panas...!!!!

Anonymous said...

buat pa dia tgok cermin muka dia dah lawa pa? tapi muka sharizat lagi lawa ala2 hindustan gitu...apa2 inilah kisah kehidupan ahli politik zaman sekarang...sama2 lah kita renungkannya..:-)

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

March 22, 2012 11:18 PM

------------------------------------------------

Nabi N.ajis dia boleh jatuhkan hukum Hala dan Haram sesuka hati dia.

Dan yang paling best satu Malaysia boleh minom Air Milo straight from the tap free.....

Wahkahkahkah.......kah... kahaks phuiiiiii

Anonymous said...

Peerrrgggghhhhhhhh....... parasit akan lebih panas bile tengok statement ni....

KENYATAAN AKHBAR
EXCO PERGERAKAN WANITA UMNO MALAYSIA
DAN KETUA WANITA UMNO NEGERI-NEGERI

KENYATAAN AKHBAR DATO’ HJH KAMILIA HJ IBRAHIM
DALAM THE STAR BERTARIKH 22 MAC 2012 (KHAMIS)



Kami, Exco Wanita UMNO Malaysia dan Ketua Wanita UMNO Negeri-Negeri merakamkan kekesalan di atas kenyataan akhbar yang telah dikeluarkan oleh Dato’ Kamilia Dato’ Hj Ibrahim dalam The Star bertarikh 22 Mac 2012 (Khamis) yang mendesak YB Sen. Dato’ Sri Shahrizat Abdul Jalil untuk melepaskan jawatan Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Kenyataan tersebut merupakan agenda dan kenyataan peribadi beliau yang langsung tidak memberi gambaran sebenar apa yang berlaku di dalam Pergerakan Wanita UMNO tentang isu tersebut samada di peringkat Exco, Negeri, Bahagian mahupun akar umbi. Malah sokongan kepada YB Sen. Dato’ Sri Shahrizat Abdul Jalil amat padu dan memberangsangkan seperti yang ditunjukkan ketika siri jelajah beliau ke negeri-negeri sebelum ini dan yang terakhir semasa Pelancaran Jelajah Sayang 1Malaysia di Stadium Perbadanan Pasir Gudang, Johor.

Kami selaku Exco dan Ketua UMNO Wanita Negeri-Negeri ingin menegaskan bahawa kami akan sentiasa memberikan sokongan padu yang tidak berbelah bagi kepada kepimpinan YB Sen. Dato’ Sri Shahrizat Abdul Jalil selaku Ketua Wanita UMNO Malaysia.

musangka said...

11:11,

Aku tak kacau hg, hg luku aku?

Sharizat tu patut letak suma jawatan!

Tidoq sebilik sebantal dgn org yg sah dituduh dimahkamah,

masih nak sokong jadi Ketua Wanita UMNU?

Apa punya baghal daa....!

Anonymous said...

Si pukimak sudah mari oiiiiiiiii

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

March 22, 2012 11:18 PM

-------------------------------------

Boleh lakukan sekedudukan dengan ADUN-ADUN dan MP mereka yang gatal pan*** dan pu**. Bila dah keluar gambar hutan tebal, boleh minta cuci dosa sama RABAI N.AJIS.

Sama juga jika penganut mereka dah kantoi berseluar dalam bersama pasangan haram mereka dalam koc keretapi. Boleh sucikan diri dari dosa hasil perbincangan RABAI N.AJIS dan tuhannya.......

musangka said...

Hangpa kata Anwar pun patut berundur!

Pasai apa pulak?

Dia bersih!

Mahkamah dah bersihkan nama & maruah dia.

UMNU je yg masih terhegeh-hegeh, tak mampu terima hakikat!

Bila kena batang idung sendiri....

sampai terkencin hangpa melalak!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

KAMI AKAR UMBI WANITA UMNO MALAYSIA TIDAK MENYOKONG DATO SERI SHAHRIZAT MENGEKALKAN JAWATAN BELIAU DALAM UMNO. IANYA HANYA MEMBEBANKAN PERTUBUHAN UMNO YANG DALAM PEMULIHAN OLEH YAB DS NAJIB.

Anonymous said...

Musang ungka... malam ni malam Jumaat. Bini hang tak panggil masuk bilik ke???? Kegersangan eh...????!!!!

Kah kah kah kah kah kah... cantik "website" baru hang tu ye... hehe

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kahkah kah kah kah kah kah kah kah kah

JOM UNDI PAKATAN RAKYAT.... KITA TENGOK APE YG DIAORANG BOLEH BUAT,

March 22, 2012 11:18 PM

---------------------------------

BOLEH MANTAT BINI ORANG LEPASTU NABI N.AJIS AMPUNKAN DOSA DAN MASUK SYURGA...

musangka said...

Kununnya laki hensem Ketua Wanita hangpa tu belum didapati bersalah!

Nak jumpak PAC pun ketaq....

Klu la penjaga lembu ni terlepas,

something wrong bro....!

Anonymous said...

Hangpa kata Anwar pun patut berundur!

Pasai apa pulak?

Dia bersih!

Mahkamah dah bersihkan nama & maruah dia.

UMNU je yg masih terhegeh-hegeh, tak mampu terima hakikat!

Bila kena batang idung sendiri....

sampai terkencin hangpa melalak!

Mmuuaahhahahaha...!!!

March 22, 2012 11:36 PM

------------------------------------------

Memang lah Anwar Al Yahud Al liwat Al Zinah bersih!!

Bersih selepas mandi Hadath Jubub selepas kongkek Cinadoll!!!

Wahkahkahkah

musangka said...

11:38,

Cekap jugak hg no..!

Tauke le katakan....

Aku baru test enjin!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

I mena Mandi Junub....

Anonymous said...

musangka said...
Hangpa kata Anwar pun patut berundur!

Pasai apa pulak?

Dia bersih!

Mahkamah dah bersihkan nama & maruah dia.

UMNU je yg masih terhegeh-hegeh, tak mampu terima hakikat!

Bila kena batang idung sendiri....

sampai terkencin hangpa melalak!

Mmuuaahhahahaha...!!!

March 22, 2012 11:36 PM

--------------------------------

Kes tu dah setel ke??? Hakim tak berani nak sabitkan kesalahan BAPAK PELIWAT tu sebab tu masalah teknikal je. Hakim tak kata pun aktiviti LIWAT tu tak berlaku. Ada ke hakim cakap SESUNGGUHNYA DIDAPATI DAKWAAN ANWAR MELIWAT TIDAK BENAR?????

Keh keh keh keh keh... rakan setenis pun berani kata BAPAK PELIWAT tu BISEKSUAL.... Gile-gile punya "BERSIH" nama Nuar sekarang ni....!!!!!!

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Pak Musang....

Bila pulak mahkamah kate Anuwar xbrsalah...liwat tetap berlaku..lagipon Atok kepal sink pon kate liwat brlaku atas dasar SUKE SAMA SUKE...

Lagipon camana sperm Anu bole ada dlm dubur sepol ek?

Auwww...I xrela ber PM kan peliwat n penzina...

Anonymous said...

musangka said...
11:38,

Cekap jugak hg no..!

Tauke le katakan....

Aku baru test enjin!

mmuuaahhahahahaha...!!!

March 22, 2012 11:43 PM

--------------------------

Hang nak test enjin ape??? Nak memBONCENG macam HANTU BONCENG AL-JUBURI ke???

Kah kah kah kah kah kah... biseksual tu. Depan belakang tu bedal je....

Anonymous said...

musangka said...
Hangpa kata Anwar pun patut berundur!

Pasai apa pulak?

Dia bersih!

Mahkamah dah bersihkan nama & maruah dia.

UMNU je yg masih terhegeh-hegeh, tak mampu terima hakikat!

Bila kena batang idung sendiri....

sampai terkencin hangpa melalak!

Mmuuaahhahahaha...!!!

March 22, 2012 11:36 PM

--------------------------------

Kes tu dah setel ke??? Hakim tak berani nak sabitkan kesalahan BAPAK PELIWAT tu sebab tu masalah teknikal je. Hakim tak kata pun aktiviti LIWAT tu tak berlaku. Ada ke hakim cakap SESUNGGUHNYA DIDAPATI DAKWAAN ANWAR MELIWAT TIDAK BENAR?????

Keh keh keh keh keh... rakan setenis pun berani kata BAPAK PELIWAT tu BISEKSUAL.... Gile-gile punya "BERSIH" nama Nuar sekarang ni....!!!!!!

Kah kah kah kah kah kah kah

March 22, 2012 11:44 PM

-------------------------------------
Bro!!

Takyah susah2 explain sbb diani bengap!!!

Suroh gi skool ponteng gi mandi sungai pastu skodeng orang kongkek!!

kahkahkah.....

Anonymous said...

Musangka....

Geli ketiak aq bila ko kata Anu warr BERSIH....

Adush...Anu seluroh donia dah tengok ko kata bersih...

Kah kah kahak kahak kahak..

Anonymous said...

Bro!!

Takyah susah2 explain sbb diani bengap!!!

Suroh gi skool ponteng gi mandi sungai pastu skodeng orang kongkek!!

kahkahkah.....

March 22, 2012 11:49 PM

-----------------------------------

Bro, saje je nak tunjukkan KEBODOHAN dan KEDUNGUAN musang ungka tu kat pencacai-pencacai Al-Juburi. Kasi PANAS sket..... Hehe

Anonymous said...

Si Kotek Sendeng pujaan hati Musangka.

Anonymous said...

Politik dan demokrasi berbeza, makanya apa yang dibuat kamelia itu betul.Pertuduhan kesalahan terhadap DAto itu juga membabitkan pemindahan wang syarikat NFC kepada akaun syarikat milik keluarga Dato - milik keluarga Dato itu maksudnya apa?

musangka said...

Alooo puak2 UMNU! Gunakan la bahasa kebangsaan kita, contoh seperti dibawah:

'Maka dgn ini bersama-samalah kita berdoa semoga wanita umnu, puteri umnu dan wanita yg menyokong umnu ni tak diperbodoh atau diperlembukan oleh pemimpin atasanya dan mencari kebenaran bukannya jadi pencacai untuk pemimpin yg menyeleweng.'

Halus tutur katanya......

Anonymous said...

Bro!!

Takyah susah2 explain sbb diani bengap!!!

Suroh gi skool ponteng gi mandi sungai pastu skodeng orang kongkek!!

kahkahkah.....

March 22, 2012 11:49 PM

-----------------------------------

Bro, saje je nak tunjukkan KEBODOHAN dan KEDUNGUAN musang ungka tu kat pencacai-pencacai Al-Juburi. Kasi PANAS sket..... Hehe

March 22, 2012 11:51 PM

----------------------------------------

Bro!! si Musangka ni besar punya Bahlol!!

Tak guna lu nak tunjukkan KEBODOHAN dia sbb dia muka tak malu!!!

Lebih baik suroh dia tunjokkan KEMALUAN dia!!

Kahkahkah....

Anonymous said...

xmasuk perangkap bai..

kita nak jaga melayu
nak jaga islam
nk jaga pas
nk jaga pkr
nk jaga dap dn keturunan dia
jika perang meletus biz semua lingkup.. mati najib mati lah anua
mati jugak Lge dan hadi
yg siang2 lari pi melawat kubuq tu panglima nik aziz...

paham tak..
anua nak juai apa lg
nak umum dap dpt jadi TPM1 la plak?? xpe hadi setuju jadi TP2..
NAK BG CINAK2 MALAYSIA SEMUA BERAHI MEMUNCAKKK TEGAK

anua mana rogi apa2.. dia jd pm.Family happy.. yg teruk kena balum dgn dap ..melayulah.. habis tanah habis syarikat2 melayu dia sapu.. silap2-anua mati misteri... LKY TIBA2 masuk jadi presiden DAP semula..

HANG NAK KATA APA, mangkuk??..cuba pertahan diri nak bersilat nak pakai apa, pakai keris, ,????

Anonymous said...

musangka said...
Alooo puak2 UMNU! Gunakan la bahasa kebangsaan kita, contoh seperti dibawah:

'Maka dgn ini bersama-samalah kita berdoa semoga wanita umnu, puteri umnu dan wanita yg menyokong umnu ni tak diperbodoh atau diperlembukan oleh pemimpin atasanya dan mencari kebenaran bukannya jadi pencacai untuk pemimpin yg menyeleweng.'

Halus tutur katanya......

------------------------------------

Binatang ada bahasa kebangsaan ke??? Aku ingat musang ungka belajar bahasa dengan monyet-monyet yang bertempik dalam DUN Perak je. Ketua MONYET tu bernama Nijar berok kan.. kan... kan..

Ala tak mengaku pulak.....

Anonymous said...

Alooo puak2 UMNU! Gunakan la bahasa kebangsaan kita, contoh seperti dibawah:

'Maka dgn ini bersama-samalah kita berdoa semoga wanita umnu, puteri umnu dan wanita yg menyokong umnu ni tak diperbodoh atau diperlembukan oleh pemimpin atasanya dan mencari kebenaran bukannya jadi pencacai untuk pemimpin yg menyeleweng.'

Halus tutur katanya......

March 22, 2012 11:54 PM

----------------------------------------
Alooooo!!!

Aku belajar dari tauladan yg Ostad2 tunjukkan Maki hamun orang bila buat ceramah!!

I am a fast learner man!!!

Kahkahkah..

Anonymous said...

xmasuk perangkap bai..

kita nak jaga melayu
nak jaga islam
nk jaga pas
nk jaga pkr
nk jaga dap dn keturunan dia
jika perang meletus biz semua lingkup.. mati najib mati lah anua
mati jugak Lge dan hadi
yg siang2 lari pi melawat kubuq tu panglima nik aziz...

paham tak..
anua nak juai apa lg
nak umum dap dpt jadi TPM1 la plak?? xpe hadi setuju jadi TP2..
NAK BG CINAK2 MALAYSIA SEMUA BERAHI MEMUNCAKKK TEGAK

anua mana rogi apa2.. dia jd pm.Family happy.. yg teruk kena balum dgn dap ..melayulah.. habis tanah habis syarikat2 melayu dia sapu.. silap2-anua mati misteri... LKY TIBA2 masuk jadi presiden DAP semula..

HANG NAK KATA APA, mangkuk??..cuba pertahan diri nak bersilat nak pakai apa, pakai keris, ,????

musangka said...

Anwar terlepas kerana masaalah teknikal?

Isk isk isk! Awat bodo sgt hangpa punya technician tu? Nak ikut macam kes UMNO yg diharamkan dulu ka? Masaalah teknikal!

Kuah kuah kuah...!

Satu donia terkencin...!!!

Anonymous said...

Bro!! si Musangka ni besar punya Bahlol!!

Tak guna lu nak tunjukkan KEBODOHAN dia sbb dia muka tak malu!!!

Lebih baik suroh dia tunjokkan KEMALUAN dia!!

Kahkahkah....

March 22, 2012 11:55 PM

---------------------------------

Musang ungka ni spesis takde KEMALUAN. Sape yang dia jumpa, dia main bedal je. Betul ke tak, ape yang dia kata dalam "otak kecik" dia tu ok... dia hentam je la....

Ala, spesis yang sama dengan kotek sendeng tu..!!!! Keh keh keh keh

Anonymous said...

Bro Anon 11:55 pm!!

Orang2 PR tak pakai keis utk pertahankan diri tapi pakai KOTEK SENDENG Anwar Al Maksiati!!

Kahkahkah...

Anonymous said...

musangka said...
Anwar terlepas kerana masaalah teknikal?

Isk isk isk! Awat bodo sgt hangpa punya technician tu? Nak ikut macam kes UMNO yg diharamkan dulu ka? Masaalah teknikal!

Kuah kuah kuah...!

Satu donia terkencin...!!!

March 22, 2012 11:59 PM

-------------------------------
Musang ungka... hehe..

"We find evidence to confirm that the appellants (Anwar and Sukma) were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen"....

Alamak.....!!!!!! Silap teknikal.... Nalakarupan boleh kasi adjust.... BISEKSUAL....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Makin byk Musangka bukak mulots makin terserlah kebengapan nya!!

Hasil dari pengajian dgn Guru Al Kotek Sendeng dia!!!

Wahkahkah....

Anonymous said...

Sebenarnya Kamilia ni nak bagi ikatan kain tu biar kemas...tindakan beliau harus dipuji kalau dilihat secara positif, seketul daging yang busuk harus dibuang untuk kebaikkan organisasi...tapi shahrizat mencabar untuk menyelakkan kainnya dan mendakwa tidak terlibat dengan isu NFC.....Kita cuma nak tahu sejauh mana Shahrizat tidak berperanan di dalam kes NFC yang melibatkan RM 250 Juta duit rakyat. Rakyat tidak boleh diperbodohkan dengan lakonan letak jawatan yang dianggap tindakan tepat oleh Najib. Nampaknya masih panjang lagi masa untuk Shahrizat berada di dalam Umno dan diharapkan dengan masa yang panjang ini, tidak `memanjangkan' tangan (panjang tangan) Shahrizat untuk membedal lebih banyak lagi duit rakyat. Janji Sharizat tertunai sudah, beliau telah pun `melondehkan' kainnnya......

musangka said...

BN hilang majoriti 2/3 pd 2008 dulu tu, pasai masaalah teknikal jugak ka?

Sah le wahai tuan2 & puan2, dlm UMNU memang manyak ada teknikal assistance!

Memang le court kata ada berlakunya liwat! Court tak kata Anwar terlibat!

Hanya UMNU je yg kata....

Sapa bahlol? Court ka, UMNU ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

musangka said...
BN hilang majoriti 2/3 pd 2008 dulu tu, pasai masaalah teknikal jugak ka?

Sah le wahai tuan2 & puan2, dlm UMNU memang manyak ada teknikal assistance!

Memang le court kata ada berlakunya liwat! Court tak kata Anwar terlibat!

Hanya UMNU je yg kata....

Sapa bahlol? Court ka, UMNU ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

------------------------------------

Musang ungka sudah PANAS...!!! Hehe..

"We find evidence to confirm that the appellants (Anwar and Sukma) were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen"....

Itu kes antara siapa dengan siapa musang ungka. Takkan kes Mat sabun melawan Normah pulak kot....!!!

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kawan2 sekalian aku nak bobok!!

Musangka!! Thanks for the entertainment!!

You are such a Clown... Such a Big Big Clown!!

Different between a Stupid than an Idoit.

Stupid = Less inteligent and knows that he is stupid

Idiot = Don't even know that heis stupid.

Musangka is the second one.

Wahkahkahkah.....

Salam Satu Malaysia.. Byeeee

musangka said...

12:04,
'We find evidence to confirm that the appellants (Anwar and Sukma]'

Ini yg dikatakan jarum yahudi.

Pesongkan fakta! Appellant disitu seperti yg dimaksudkan olih mahkamah ialah Sukma, bukan Anwar!

Silap teknikal tang mana yg mampu buatkan mahkamah terkaku tak bole sabitkan Anwar?

Habaq mai sat!

Anonymous said...

HAI HELANGKA MUSANGKA ANAKSEPULUHKA

AKU NAK TERGELAK...
aku mintak tokey hang potong gaji sket la..

BW
brain warrior

Jinjang32 said...

Yoo musangkababikanjing...hihi
Wa mmg tunggu lu masuk sbb wa sudah dpt lu punya no telefon maa.. Itu no celcom sudah talak pakai ka.? Atau lu sudah block no gua.. Tidak aper maa.. Wa maw tulis sini lu punya no tel n no plat kereta lu..so suma olang tau aa sapa lu.. Mesti dia olang trkejut taw lu kijer apa..hahahaaaaaa.. Tp wa nk lu post lg satu komen balu wa kasi taw sumaa.. Manyak ksian sama lu loo.. Gaji pun tak bnyak lg maw ckp byk.. .Cali duit lebih laaa..kereta bln lps blmbyr maaaa.. Musang..musang.. Lu mmg musang berbulu babi loo..

Anonymous said...

Oleh kerana musang ungka ni TERLALU BENGAP..!!!! Biar aku terjemahkan untuk binatang terbodoh abad ini...

“We find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen.”

[Kami menjumpai bukti untuk mengesahkan bahawa perayu-perayu (Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan) terlibat dalam aktiviti-aktiviti homoseksual dan kami lebih cenderung untuk percaya bahawa kejadian dikatakan berlaku di Tivoli Villa benar-benar berlaku]

Perkataan "appellants" adalah plural bermaksud lebih dari seorang. Bukannya hanya sukma SAHAJA...!!!!

Dan dari hujah penghakiman inilah menyebabkan Anwar dan Sukma (perayu-perayu tadi) dibebaskan dari mahkamah kerana masalah teknikal (kerana tarikh yang disebut oleh Azizan tidak konsisten)


so, buat musang ungka... sila tunjukkan kebodohan anda lagi di sini ok.....

Kah kah kah kah kah kah kah... bini dah panggil beb.

Anonymous said...

musangka said...
12:04,
'We find evidence to confirm that the appellants (Anwar and Sukma]'

Ini yg dikatakan jarum yahudi.

Pesongkan fakta! Appellant disitu seperti yg dimaksudkan olih mahkamah ialah Sukma, bukan Anwar!

Silap teknikal tang mana yg mampu buatkan mahkamah terkaku tak bole sabitkan Anwar?

Habaq mai sat!

March 23, 2012 12:17 AM

---------------------------------

Oleh kerana musang ungka ni TERLALU BENGAP..!!!! Biar aku terjemahkan untuk binatang terbodoh abad ini...

“We find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen.”

[Kami menjumpai bukti untuk mengesahkan bahawa perayu-perayu (Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan) terlibat dalam aktiviti-aktiviti homoseksual dan kami lebih cenderung untuk percaya bahawa kejadian dikatakan berlaku di Tivoli Villa benar-benar berlaku]

Perkataan "appellants" adalah plural bermaksud lebih dari seorang. Bukannya hanya sukma SAHAJA...!!!!

Dan dari hujah penghakiman inilah menyebabkan Anwar dan Sukma (perayu-perayu tadi) dibebaskan dari mahkamah kerana masalah teknikal (kerana tarikh yang disebut oleh Azizan tidak konsisten)

so, buat musang ungka... sila tunjukkan kebodohan anda lagi di sini ok.....

Kah kah kah kah kah kah kah... bini dah panggil beb. Adios...

musangka said...

Anwar mulanya dituduh meliwat Azizan pada tahun 1994. Walau bagaimana pun dalam keterangannya, Azizan berkata beliau tidak diliwat selepas 1992, jadi tarikh tersebut dipinda kepada 1992.

Apabila menyedari bahawa Tivolli Villa, bangunan yang dikatakan berlakunya kejadian itu belum siap pada tahun 1992, tarikh dipinda lagi kepada ‘satu hari dalam bulan Januari hingga Mac 1993.

Wow..! Betapa teknikalnya kes ini...!

Mawka.. said...

Tq bro.. Aku pun dok area situ.. Esok aku g checking..mlm ni xsempat.. Keta kaler apa? Email aku nnt..terbaik la lu!

musangka said...

12:22,
“We find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen.”

Ape menatang 'evidence' yg depa kata ada tu?

Ce crita sikit!

Jgn jadikan mahkamah cop labu tau...!

Buku5 said...

Orait.thanks for email...insyallah akn diusahakn.. IP address verified.. Musangkakakakaa..sengal bro

Anonymous said...

musang..aku penyojkng kuat anwar...

aku pohon Allah bg N.9 kat pkr sudahlah..dap jaga penang ....klantan. biasa la org tua jaga

kali ni bg anwar jd Mb n.9 abih crita tukar titlr...PERDANA MENTERI BESAR..dah amik ko..jgn menyusah kan org melayu lagi.. dgn auta seluruh donia'.putar alam ..politik depan boleh belakang pun buleh...
suka atilah ..jglah n.9 elok2...k..

dana yahudi tu lupakan.. jgn nak mentedarah harta haram laknatullah tu..dengar cakap aku ni.. kawin satu lg mcm hadi.. be gentle k.. nafsu tu jgn sampai menyusahkan rakyattt.. leceh..gua ada byk problem..nak pikir2 pasal lu..byk suieww..

lu lg kautim sama yahudi..minyak lg mau naik kasi hantam tention najib....

jgn pasal lu lg..rakyat jd manyak susah.. minyak naik..makan semua naik..lu lu lu....

lg lg lu jugak
lg lg lu jugak..tak mau bikin hat lg aaa..

musangka said...

12:26,

Apa dia hg kata?

"Lang naik Motor?"

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Mawka.. said...

Nnt kita celita..wa anto bukti letak dpn rmh lu walau jauh dr sini...xkisah.

Anonymous said...

musang..aku penyokng kuat anwar...
lu xpayah obertime la mau posing2 ..jam omega pergi belakang..JANJI JAM OMEGA TARAKK..

aku pohon Allah bg N.9 kat pkr sudahlah..dap jaga penang ....klantan. biasa la org tua jaga

kali ni bg anwar jd Mb n.9 abih crita tukar titlr...PERDANA MENTERI BESAR..dah amik ko..jgn menyusah kan org melayu lagi.. dgn auta seluruh donia'.putar alam ..politik depan boleh belakang pun buleh...
suka atilah ..jglah n.9 elok2...k..

dana yahudi tu lupakan.. jgn nak mentedarah harta haram laknatullah tu..dengar cakap aku ni.. kawin satu lg mcm hadi.. be gentle k.. nafsu tu jgn sampai menyusahkan rakyattt.. leceh..gua ada byk problem..nak pikir2 pasal lu..byk suieww..

lu lg kautim sama yahudi..minyak lg mau naik kasi hantam tention najib....

jgn pasal lu lg..rakyat jd manyak susah.. minyak naik..makan semua naik..lu lu lu....

lg lg lu jugak
lg lg lu jugak..tak mau bikin hat lg aaa..

musangka said...

'Dan dari hujah penghakiman inilah menyebabkan Anwar dan Sukma (perayu-perayu tadi) dibebaskan dari mahkamah kerana masalah teknikal (kerana tarikh yang disebut oleh Azizan tidak konsisten)'

Ni bukan masaalah teknikal mangkok woi...!

Ini petunjuk AllahSWT! Tuduhan berasaskan PEMUHUNG, tak laku!

Anonymous said...

mana lah kita tahu yang sharizat tu menang ketua wanita masa lawan rafidah ntah2 pakai duit lembu tu ??? kerana memang bila menang dengan beli undi macam ni lah....kamilia adalah naib ketua yang berani kerana telah berkata sesuatu yang benar...dan dia tahu membuat kerja, ini menunjukkan dia melebihkan kepentingan parti dari individu kerana shahrizat telah menjadi liabiliti kepada umno dan sememangnya menjejaskan peluang barisan nasional untuk menang besar setelah apa yang najib telah buat untuk negara...

musangka said...

12:18,

Alloooo SB UMNU!

Gua sikalang suda talak pakei kulita, gua cilok moto, wa ciakap lu!

Apa olang kata?

"Lang Naik Motor?"

musangka said...

Dosa2 UMNU pd Anwar, Allah SWT bayaq cash!

Mula2 hilang majoriti 2/3. Sesuatu yg tak terfikir olih UMNO original dulu.

Lepas tu sepanjang masa 24 jam asyik bergelut lawan PR. Kerja pembangunan langsung tarak! Asyik dok buat pelancaran 'Kulit Muka Buku' je!

Hari hilang kuasa kian hampir!

UMNU cukup takutkan Anwar lebih dari takutkan Tuhan!

Betui atau tidak?

Anonymous said...

betui wa takut


AKHIRNYA KEPUTUSAN MACAM KEPUTUSAN SARAWAK

DAP 12 (86%) PKR 2 (14%) PAS 0 (0%)

seluruh palemen dlm PR DAP 86%... dah tentu DAP AKAN TOLAK DAP MELAYU NYA JADI PM ...SEKALI ANWAR MERAJUK NANGIS MACAM BUDAK 2...

lu cibai anwar...lu punya olang byk kalah..nanti lu jadi pm olang kata lu jadi patung la... jadi kuda la..jadi barua la..lu mau kaaa???

lu mesti taK mau punyaKAN... lu angkat lu punya tempat balik pun ok..TPM2... wa ingat TPM1 pun mesti DAP la...manyak susah kelija la sama PM NANTI...

ITU PAS JGN TAKUT ..MESTI ADA KELIJA PUNYA..MACAM PENANG TAKDA DLM KABINET PUN ..ITU PAS TARAK MARAH PUNYA..BANYAK BAIK PUNYA... HAA ITU KEMENTELIAN BUDAYA DAN SUKAN ADAAA. ITU WA KASI SAMA DIA LA...

OK HAPPPY PAKATAN SULAH MENANGGGG

HelangMotor said...

UMNU dah hancur!

Ape? Cucor? Kamu nak cucor ke?

"Lang naik Motor?"

Anonymous said...

dah la tu nuar

najib.. tu kawan baik. koanwar ..sama bina 'team wawasan' masa dlm umno...

pemimpin pertama melawat anwar slp kena terajang..sapa..najib...

mahthir cukup berang.. sbg hukum najib tidak terpilih jadi pm... paklah yg setia jua...naik...

anwar menipu rakyat nak jumpa paklah kes 16 sep.. 'pertukaran kerajaan secara aman'

itu pembohongan tahap gaban... anwar cuba nak MASUK UMNO...melalui pintu paklah sambil offer kengkangan pada najib... (anwar mahu buktikan pd paklah he can really stop najib from outside..- keji tak perangai anwar???)

apa yg dia nak??? jawatan .. pangkat ...dunia...tak ke ke gitu?

nasib paklah tak tamak kuasa jika tak dah lama anwar dpt masuk UMNO.(thanks jugaklah paklah)..

ANWAR TAHU BAWA NAIK 'DAP' ADALAH DOSA YG BESAR. TP GUNAKAN JUGAK UTK PAKSA NAJIB AMBIK BAWAK MASUK DIA...

TGK LA MACAMANA ... ADAKAH NAJIB SUDI AMBIK BALIK ANWAR..SERTA SELAMATKAN DIA..

bayangkan jika anwar bjaya mengadap Paklah...
agak2 apa 'crita benar' pd penyokong nanti...

aku ada terlintas..adakah anwar merindui kehidupannya yg lepas..dan menyesal melawan mahathir..pak angkat dia sendiri...

nuaq.. ko. kena pikir habis2.adakah cita2 ko nak dikorbankan...ATAU .. MASA DEPAN ORG MELAYU.MASA. DEPAN ORG ISLAM


kau pun tahu ..naik pun x seronok .. DAP LAKNATULAH AKAN MENYEBOK DLM SEGENAP URUSAN NEGARA.. PAKAR2 luar akan automatik membantu DAP..(adik kesayangan apa..)

marilah kita jdi org yg bertanggongjawab pd agama dan bangsa kita..

Anonymous said...

yang kak ijat kena gasak kiri kanan tu, pasai apa?isu apa?mari kot mana?ciptaan sapa?Untung kat sapa?kaya tang sapa?Kongsi dgn sapa?manafaat kot mana?perabih utk sapa?kondo utk sapa?target entah ke mana?....kalau perjuang isu janda lawa tak berumah,x pa la?kot kami ble bantu ka..apa ka.Kalau nk perjuangkan utk hak janda lawa,kamipun ble tolong...tak jadi heaa....

Anonymous said...

Aku dah kata makin banyak si Musangka bukak mulots makin terserlah KEBAHLOLAN nya!!

Lebih BAHLOL lagi Pakatan Rubbish (PR) yang upah Bahlol mcm Musangka ni!!

mat said...

kata demokrasi. punya pasal kamilia la nak kata apa. dia cakap apa yg betul.aku pun dah menyampah dengan shahrizat and family.jgn kata dia tak ada pengaruh dlam pemberian dana tu.liabiliti besar

Anonymous said...

.





Sekarang puak yang PRO PR terpaksa berforum di pentas(web site) ANTI PR kerana apa ? Kerana web-site ANTI-PR memberi ruang sepenuhnya kepada puak2 PRO-PR berhujah termasuk memaki hamun kepada ANTI-PR.

Sementara web-site PRO-PR tidak memberi ruang kepada ANTI-PR berhujah, semuanya kena tapis dulu oleh blogger PRO-PR dan terpaksa mendapat approval dp blogger2 mereka.Itu belum lagi memerintah kerajaan pusat, kalau menjadi pemerintah aku fikir semua web-site ANTI-PR KENA TUTUPLAH.

Syabas kepada tuan blogger site ini kerana keterbukaan anda dalam menerima apa2 sokongan dan juga kritikan dp puak PRO-PR , ini menunjukkan kita org U M N O mengamalkan 200% demokrasi tulin.




..

Memphous Beean said...

manyak lumbu baju melah sini ooo!!!

sulah miasa makan 'lumput' lakyat, susah mo pegi padang lain meh...

ha..ha..ha... lia olang ingat ini shalisat manayk bagus punya olang...

memang mutut manyak bagus... itu 'cover version' seja meh...

tapi isi mau jugak lumput lakyat, sapa mo bisnis lugi looo!!!

Anonymous said...

.

Sekarang puak yang PRO PR terpaksa berforum di pentas(web site) ANTI PR kerana apa ? Kerana web-site ANTI-PR memberi ruang sepenuhnya kepada puak2 PRO-PR berhujah termasuk memaki hamun kepada ANTI-PR.

Sementara web-site PRO-PR tidak memberi ruang kepada ANTI-PR berhujah, semuanya kena tapis dulu oleh blogger PRO-PR dan terpaksa mendapat approval dp blogger2 mereka.Itu belum lagi memerintah kerajaan pusat, kalau menjadi pemerintah aku fikir semua web-site ANTI-PR KENA TUTUPLAH.

Syabas kepada tuan blogger site ini kerana keterbukaan anda dalam menerima apa2 sokongan dan juga kritikan dp puak PRO-PR , ini menunjukkan kita org U M N O mengamalkan 200% demokrasi tulin.




..

Anonymous said...

pi tya peguam, nomal la.. kalu tanya aku darjah 4 thn berapa buleh miss jugak sthn 2

dia jd rasa begitu sbb persepsi kata kata di anaiaya.. betuika dianiaya.. zaman najib bg seluaas2nya pembelaan .. nk bawa pakar dna luar pun buleh...


mat ...aku pun da tau ko kereja apa.tqvm 4neat & clean.

Anonymous said...

Yang aku tau bawak jawatan sampai mati ialah Nabi Nicky Ajizz je.

Yang aku tau kapal memang dah karam pasal 3 Nakhoda celaka ialah PR je..

Yang aku tau moralnya terhina nista taraf haiwan tak berlesen ialah B.A.B.I je..

Selamatkan Islam, Melayu dan Raja.

SETIA MEMBELA said...

MAT 'BLAANKING' DAH MASYUKKKK...

KITA KOMENTEER SAMBUNG KAT KOMENTER BAWANI E LAH

(MINTA JASA BAIK GAP JUST SEND DUMMY KOMEN EVERYTIME U POST NEW ONE... SO. KITA JUST HOOK 'REPLY COMMENT' DARI KOMEN AREA PERTAMA JE.. ).....OK GAP U GOT ME?

Mek Rempit said...

..wwoooooow..dalam Wanita UMNO pun ada juga yg ambil kesempatan 'tikam belakang' kawan...ooopss !!! bukan main belakang. kerana malu diperli 'lembu' dia terus naik meroyan. Sepatutnya dia berhujah mempertahankan barisan wanita bila berdepan dengan musuh. Kalau orang serang dia dengan isu suami dia kaki sundal atau gay (walau pun tidak)macam yg dialami oleh Wan Azizah, mungkin dia aakan terus hilang akal.

Ini orang tidak layak jadi pemimpin terutama dalam Wanita UMNO yg banyak cabaran. Setakat jadi cheerleader sekolah boleh la kot...

Anak Lenggong said...

Kalau nak naik cepat pun jangan laa tikam member daripada belakang diketika member sendiri maukan sokongan moral...kalau betul laa bagus dan boleh ganti Shahrizat ..tunjuk dan buktikan dulu kemampuan diri jangan main sedap apa yang keluar kat mulut je bekerja tak reti..ataupun tunggu sahaja pemilihan daripada perwakilan didalam mesyuarat agong nanti..dah tua pun tak reti nak fikir kee..kalau tak reti jugak pegi jee kat jambatan disungai perak tu terjun kat dalam..maybe lepas tu otak boleh digunakan kembali kut...

Anonymous said...

Oleh krn blog selalu kena sabotaj..kita alway reply komen . contoh aku copy komen. nun bawah sekali.. hook kat atas ni.. so mintak GAP SEND 1st komen dummy. utk isu2 panas....

Anon x:
Sekarang puak yang PRO PR terpaksa berforum di pentas(web site) ANTI PR kerana apa ? Kerana web-site ANTI-PR memberi ruang sepenuhnya kepada puak2 PRO-PR berhujah termasuk memaki hamun kepada ANTI-PR. Sementara web-site PRO-PR tidak memberi ruang kepada ANTI-PR berhujah, semuanya kena tapis dulu oleh blogger PRO-PR dan terpaksa mendapat approval dp blogger2 mereka.Itu belum lagi memerintah kerajaan pusat, kalau menjadi pemerintah aku fikir semua web-site ANTI-PR KENA TUTUPLAH. Syabas kepada tuan blogger site ini kerana keterbukaan anda dalam menerima apa2 sokongan dan juga kritikan dp puak PRO-PR , ini menunjukkan kita org U M N O mengamalkan 200% demokrasi tulin.

Anon y:
Memphous Beean Mar manyak lumbu baju melah sini ooo!!! sulah miasa makan 'lumput' lakyat, susah mo pegi padang lain meh... ha..ha..ha... lia olang ingat ini shalisat manayk bagus punya olang... memang mutut manyak bagus... itu 'cover version' seja meh... tapi isi mau jugak lumput lakyat, sapa mo bisnis lugi looo!!Sekarang puak yang PRO PR terpaksa berforum di pentas(web site) ANTI PR kerana apa ? Kerana web-site ANTI-PR memberi ruang sepenuhnya kepada puak2 PRO-PR berhujah termasuk memaki hamun kepada ANTI-PR. Sementara web-site PRO-PR tidak memberi ruang kepada ANTI-PR berhujah, semuanya kena tapis dulu oleh blogger PRO-PR dan terpaksa mendapat approval dp blogger2 mereka.Itu belum lagi memerintah kerajaan pusat, kalau menjadi pemerintah aku fikir semua web-site ANTI-PR KENA TUTUPLAH. Syabas kepada tuan blogger site ini kerana keterbukaan anda dalam menerima apa2 sokongan dan juga kritikan dp puak PRO-PR , ini menunjukkan kita org U M N O mengamalkan 200% demokrasi tulin.

Anon z:
Memphous Beean Mar manyak lumbu baju melah sini ooo!!! sulah miasa makan 'lumput' lakyat, susah mo pegi padang lain meh... ha..ha..ha... lia olang ingat ini shalisat manayk bagus punya olang... memang mutut manyak bagus... itu 'cover version' seja meh... tapi isi mau jugak lumput lakyat, sapa mo bisnis lugi looo!!!

Anonymous said...

bro, mmg patut kak jat resign, kalu x resign byk problem kut. itu realiti n dah jadi lawak kedai kopi.

Agak2 le nak jadi ketua wanita kalu dah problem. Cuba tanya org kampung semua x faham kenapa kak jat x resign. rm250 juta bkn kecik buat bela lembu

Anonymous said...

setuju dgn HelangMotor. Kita jangan pentingkan idividu tapi parti. Piliharaya ke13 yang nak mengundi rakyat, bukan hanya ahli Wanita Umno!. Sharizat elok undur segera sebab rakyat marah isu NFC. Undur bukan bererti dia bersalah tapi nak selamatkan BN. Tengok apa jadi pada PR12, semua orang bencikan Pak Lah, kalah teruk. Sungguhpun ahli UMNO sokong Pak Lah, tapi pengundi bukanlah ahli umno sahaja.Be REALISTIC. Terima hakikat dan berundurlah segera.

Anonymous said...

lu padam la..i taruk balik nanti.....

Anonymous said...

Salam bro gap,
Ada beberapamperkara yg aku bersetuju dgn kamalia dan kau.

Betul. Sharizat banyak berjasa dlm umno dan rakyat. Tapi sharizat sepatutnya boleh beritahu dan tidak membenarkan keluarganya terbabit dlm sebarang bentuk perniagaan yg melibatkan dgn kerajaan khususnya nfc.

Dia boleh menghalang drp awal. Dia boleh menasiahati suami dia.

Dia tahu dia sedang meningkat naik.

Dia tahu dia akan jadi menteri walaupun kalah pru.

Tapi silap dia, adalah nfc.

Kamalia bercakap mungkin mewakili sebahagian drp umno yg memang mahu sharizat berundur sepenuhnya. Sharizat tidak meletak jawatan tapi jawatan dia expire bulan april ni bersama dgn jawatan senatornya.

Kalau sharizat betul2 bertanggungjawab, beliau akan meletak jawatan dlm kabinet dan parti. Umno akan melalui pru 13. Najib tak seberani ayahanda tun dr mahathir. Ayahanda pecat aljuburi at all cost.

Najib tahu sharizat punyai pengaruh. Najib perlukan support. Tapi kalau isu nfc ini sebenarnya mencalit umno secara total.

Salahkan pak lah.
Salahkan khairy.
Salahkan budak tingkat 4.

Semua ni adalah damage yg telah dibuat semasa zaman pak lah.

Anonymous said...

JASA SHARIZAT ADA, KESALAHAN NYA KELUARGA TERLIBAT DGN PENGURUSAN NFC. ANUAR BRAHIM SAH KAKI JUBUR, DILANTIK JADI KETUA PEMBANGKANG, RAMAI BETUL MANUSIA BENGONG KAT NEGARA INI....

YG BERJASA WAJAR DISOKONG TERUS BUAT KERJA!!!!

Anonymous said...

serba salah beb...ikut jasa mmg berjasa syarizat..

kuda perang yg kuat
(lg satu org anua lama tuuu)

Rafidah Aziz ok jugak..

berundur dulu bukan bererti kalah..
Harap kak jat jadi lebih kuat..tgk la nnti..

dap,pkr pun sebat jugak apa..apa korangnya. (PEMIMPIN2 PAP & KLUAGA MRK ADA MANYAK BERSIH KA..LG LA PEMBANGKANG TERSANGAT LEMAH KAT SANA)

cuma tok pas je kalau sebat..dia iktiqadkan sadaqah..pahala pulak yg dpt..

donia akhirat barakahhh...

sori pak labai gorau2 ja..

Anonymous said...

Aku syak anwar nak kat syarizat...

So umno kena hati2
Walau syarizat kalah ..dia kalah kat sentimen kasian paling kuat..ank nuaq. kalu dia lawan tempat lain ..lebih cerah dia menang ..

Adakah Anwar nak ganti Mak Lampir dia. Pkr atau Pas kita tau..xda kuda perang wanita perkasa

kalu dia masuk belah anwar dia bakal lawan rafidah la'.

terpulang la pemikiran anda2 semua

Anonymous said...

Lihatlah, Saksikanlah..

Kenyataanya, puak2, pencacai2, pentotok2, penjilat2 PR aka pemimpin anuGAYrah tuhan walKOTE bengkokan DAH MEEROOOYAAANNNNNNN..!!!

Kihkihkihkih...Muahahahahaa..
MEROYAN PASAL X LAMA LAGI NAK KENA TANAM..!!BIAR PUAK2 ZIONIS AL-YAHUD YG BACA TALQIN UTK DIORG..!!