IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 28, 2012

SELANGOR BANGKIT : LAWAK BODOH TERBARU PAKATAN.

 sejak 3 hari lepas suasana politik pakatan selangor dah macam lawak slapstik.

pelbagai janji dan kata murahan dilontar demi nak tunjuk akan ketelusan dan integriti.

pada 26 mac 2012 ada satu lawak bodoh  berlaku kat selangor.

dilakonkan oleh KSSB ( syarikat penuh kontroversi ) dan diarahkan oleh kalid gagap.

2 penyangak ni satu hati satu jiwa, macam cerita labu labi.

KSSB keluarkan kenyataan bahawasanya mereka telah menandatangani perjanjian integriti dengan 35 kontraktor pasir di selangor.
kata mereka, ini tanda solidariti dalam merangka usaha nak kekang salahguna kuasa dan apa kejadah yang lain dalam soal pasir.

KSSB ditubuhkan oleh kerajaan selangor selepas pru 2008. alasan penubuhan pasal nak memusatkan operasi dan segala mala proses pengeluaran pasir di selangor.

KSSB memonopoli perniagaan pasir di selangor. KSSB ambil alih tugas pejabat tanah dan galian di selangor.

sepanjang 4 tahun berlalu, KSSB jelas tak membawa sebarang kebaikan dan gagal menambahkan income kepada kerajaan negeri.

kalid pernah berjanji depan sultan untuk mendapatkan hasil pasir di selangor sebanyak RM150 juta setahun. tapi yang dapat sekadar berjumlah RM14 juta setahun.

ada integriti ke menteri besar yang kaki pembohong macam ni untuk cakap bab integriti ?

semalam, selepas 4 tahun baru KSSB terhegeh-hegeh nak buat perjanjian integriti dengan 35 kontraktor pasir.

beb lu buat lawak bodoh apa ni ?
beb lu mau bodohkan siapa ni ?
dekat pilihanraya, lepas rembat duit baru nak buat perjanjian integriti ke ?

berhentilah dengan propaganda membodohkan rakyat selangor. dah tak laku dah ide macamni. tolong kreatif sikit dalam politik la pakatan. opppsss lupa. jom tengok  foto-foto integriti mereka dalam melubangkan negeri selangor.



13 comments:

Sebuah Perjuangan said...

dah melambak pendedahan mcm ni pun kalau rakyat masih nak sokong lagi, nampak sgt la fanatikus pemain jubur..

Anonymous said...

Pergh terbaek GAP ber integriti sungguh mereka ini... Dah korek punye korek kaw kaw punye korek baru nak buat perjanjian integriti! Yg paling best semua urusan melalui MB sendiri. MB tak pantau sendiri ke perkembangan lombong pasir? Jangan nak klentong! Gagap bukan alasan! (hihihi)

save 1 malaysia said...

btui tu..siapa2 yg undi pkr memang nak kena jubur oleh c anuar

Anonymous said...

khalid makin hari makin pundek kikikikiki

Anonymous said...

oii khalid pulang balik duit rakyattt

mana pergi130 juta lg ...hang masuk poket sapa tu khalid...jgn beli keta firrariii... nanti gua x undi lu

fairuzkhan said...

alamatnya makin tergagap la dia...dah la ada musuh dalam selimut..pastu kena ngan geng geng umno bn...pastu ditaruk oleh blogger..hahahahah kegagapannya akan bertambah..dan akhirnya menuju kehancuran!!!mcm kat ijok dia suruh rakyat undi bn hahahahaha!!ko ni la kalid!!hampeh bin haprak...

Anonymous said...

Mana pencacai2 upahan israel ni? Apa dah jadi dgn unit cyber trompah? Ke dah konfius tak tahu nak masuk kem mana. GAP betul ke gembar gembur dr blogger2 Mat Sabu bakal ganti MB Kedah?

Anonymous said...

kau orang ingat pembangkang takde nafsu ke??????Wang,wanita,kuasa hahahahahahaha............kereta besar,rumah besarrrrrr,
TAPI tolong jamgan gunakan agama utk dapatkan kuasa dan bersengkongkol dgn kapir harbi.............

Anonymous said...

yele dulu masing2 attack palimen nak jd menteri..bersma si gila kuasa tu..

ropa2 nya can mali pada khalid dan azizan..mb lg ada realistik..

MB REALISTIK SKET..HAVE POWER ALONE.. TGK AZIZAN BEST JE..

PARLIMEN ASYIK JADI KULI. SOLDODOR PREE2 ANUA JE .. BUANG BOREH JE..
hampehhh... tu yg azizan degil boleh nak disaman tu..

Anonymous said...

setelah hampir luput tarikh memerintah,hampir PRU13 dan monopous pasir dikerjakan...

hasil dah rembat utk kos pilihanraya dan tembolok
masing-masing....mula buat lawak
bodoh dgn cuba enterperigi!!!!

gua ingat saper nak ikut??

tak nak salahkan umno ker?

Anonymous said...

Aku rasa aku tau tempat project pasir ni kat mana. Tak silap kat belakang Toll Bukit Tagar. Pasal ada tasik.

Pada tahun 2008, project ni Cina punya. Tetiba stop pasal PR menang. Aku tau pasal aku nak beli pasir untuk ladang kat area situ. Lama gile diorg stop. Hampir setengah tahun. Lepas tu sambung balik. Ada la desas desus dr pekerja lombong pasir tu yang project tu Selangor nak ambik alih...ingat2 lupa dah aku. Tempat tu memang tanah Tol beb. Owner tanah sawit tu semuanya melayu...

Anonymous said...

Kita harap kerajaan BARU yang akan memerintah Selangor selepas PRU13 nanti akan membuka tembelang kerajaan PR yg memerintah sekarang.

1. prioriti hendaklah diberi kpd kehilangan puluhan juta wang hasil dp jualan pasir dan sebagainya.

2. Salahlaku penggunaan wang rakyat dlm mengubahsuai pejabat masing2, tak kiralah Hasan Ali ke atau bukan Hasan Ali ke semuanya perlu di siasat secepat mungkin.

Lain2 pembaziran, salahguna kuasa, rasuah, pemberian tender tidak mengikut peraturan dan sebagainya perlulah di siasat dg terperinci. Dan semua pesalah2 perlu di seret ke Mahkamah secepat mungkin tak kiralah MB ke EXCO atau sesiapa sajalah.

PENGUNDI ATAS PAGAR

usin said...

sib baik dia tipu sultan zaman dh moden mcm sekarang. sultan malas nk ambik pot pasal cong politik pakatan. aku ingat kalau dia tipu sultan tahun 1511, mau putus kepala khalid kena pancung.