Friday, April 6, 2012

ANWAR DIASIMILASIKAN DENGAN TISU TANDAS.

 ini adalah hasil kerja yang baik.
di atas adalah nukilan rakyat singapura yang ANTAI pada anwar ibrahim.
jika orang melayu singapura boleh terjah anwar, anda pula bagaimana.

politik itu ada seni.
seni politik boleh diungkapkan dengan pelbagai cabang.
asal mesej itu dapat difahami dan dimengerti, maka ide seni politik itu dianggap berjaya.
melambangkan tisu tandas dan anwar adalah sinonim dan tamsilan politik terbaik.

ia adalah karya terkini.
mengasimilasikan politik anwar dengan tisu tandas adalah peyampaian madah politik yang licik.

anwar campur tisu tandas.
tisu tandas cmpur anwar.
hasilnya politik tahi.

21 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Hahaha....terbaek..


Adapun Anwar dan tisu tandas sgt byk persamaannya. Dua dua dicipta utk menjilat taik.

Anwar jilat taik yahudi, taik DAP dan taik kafirun.
Tisu tandas lebih mulia sikit.. Sbb kadang kadang org guna buat lap benda tumpah kat lantai.

Anonymous said...

anwar umpama tisu tandas?.... guna buat kesat najis meleket kat bontot...pastu buang dlm lobang tandas...pam terus jerlus ke tangki najis!!!

mawka.. said...

Anwr jadi tisu tandas....musangka jadi berus jamban..utk mncuci lelehan najis politik pembangkang yg asyik xmau masuk lobang.. Asyik nafi and mmperslhkan org lain... Hahahahahaaaa... Bangga aku sbg org malaysia..

Jeepers Creepers said...

boleh hantar banyak2 pada penyokong nuar sebagai cenderahati kekekeke

Anonymous said...

...tapi tisu tandas lebih banyak jasanya drp si dia tu!! ia boleh digunakan utk menbersihkan bermacam-macam kotoran!! tisu tandas tidak membawa kekotoran kpd manusia seperti si dia tu! aku amat kagum dgn tisu tandas!!! ia tidak melaga-lagakan manusia seperti si dia tu! ia juga tidak pandai putar belit seperti si dia tu!! dan kesimpulannya tisu tandas lebih berguna drp si dia tu!!


☺ ♂ ☺

Anonymous said...

KAMI ORANG ORANG PAS MENYOKONG SEMUA TUNTUTAN NAFSU DONG ZONG.PERSETANKAN NASIB BANGSA MELAYU.........

Anonymous said...

Anwar Ibrahim mungkin tidak menyangka, kehadirannya di Kedah akan ditentang dan cuba dihalang. Selama ini, Anwar Ibrahim, sungguhpun pernah bergelar sebagai orang yang disyaki atau suspek, dia bebas ke sana ke mari, malah boleh terbang ke luar negara dengan penuh bebas berbanding suspek-suspek yang lain di Malaysia. Keistimewaan yang diperolehi oleh Anwar Ibrahim, ternyata mengundang perasaan jengkel memandangkan pada masa yang sama, dia terus melaung-laungkan tentang kebebasan walaupun hakikatnya, dialah orang yang paling bebas di negara ini.

Selama ini, Anwar Ibrahim ‘tidak pandang’ Kedah. Dia terlalu memperlekeh-lekehkan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak dengan menganggap orang tua itu tidak setanding langsung dengannya. Bahkan Anwar menganggap segala arahannya akan diterima dengan sepenuh hati oleh Azizan Abdul Razak tanpa sebarang bantahan.

Namun, berbeza daripada apa yang difikirkannya, Azizan Abdul Razak ternyata bukan seorang tua yang boleh dipandang mudah. Ketegasannya menangani masalah yang ditimbulkan oleh kumpulan ANWARINAS dan PARASIT PAS Kedah, menyebabkan Anwar Ibrahim berasa terlalu bergoncang.

Anwar terpaksa mengutuskan Jawatankuasa Pemandu PAS Pusat yang merupakan agen ANWARINAS yang dianggotai oleh individu-individu yang dilihat amat mudah tunduk kepada desakan PARASIT. Anwar menjangkakan, Jawatankuasa Pemandu PAS Pusat dapat menundukkan Azizan Abdul Razak.

Namun sekali lagi juga, Anwar tersasar. Azizan Abdul Razak yang cukup yakin dengan sokongan yang diperolehinya, tidak mengendahkan Jawatankuasa Pemandu PAS Pusat biarpun pada masa yang sama, PAS Pusat cuba mengenakan tekanan kepadanya ekoran ketundukan mereka kepada Anwar Ibrahim dan DAP.

Melihat kepada situasi yang amat merbahaya bagi PKR dan PARASIT-PARASIT upahannya dalam PAS Kedah, terutama selepas Azizan dengan tegas menolak desakan PKR dan DAP agar kerusi selamat untuk kedua-dua parti itu tandingi di Kedah ditokok, Anwar Ibrahim terpaksa turun sendiri berkempen.

Dua minggu lalu, Anwar Ibrahim berkempen di Bandar Baru dan Kulim. Sambutan yang diberikan tidak begitu memuaskan walaupun kawasan berkenaan diketahui cukup pekat dengan hijaunya PAS dan melautnya biru muda yang mewakili Parti Keadilan Rakyat.

500 orang jumlah hadirin yang mendengar ceramahnya di Bandar Baru dan Kulim dengan sebahagian besarnya merupakan hadirin yang sama yang bergegas dari Bandar Baru dan Kulim antara jam 9:00 malam sehingga jam 11:30 malam hanya untuk memastikan ceramah Anwar Ibrahim tidak kurang orang.



Hendak diharapkan kepada para penyokong PAS biasa, kebanyakan daripada mereka sudah mulai tidak mempercayai Anwar Ibrahim, terutama dengan penyebaran video lucahnya di kawasan tersebut selain edaran risalah-risalah yang giat dijalankan oleh pihak-pihak tertentu.

Kecewa dengan dengan sambutan yang diterimanya, Anwar Ibrahim cuba mengulangi semula kempen besar-besarannya di Kedah hari ini. Malangnya, sekali lagi, sambutan yang diterima bukan sahaja amat tidak memuaskan tetapi juga sudah mulai menggentarkan Anwar Ibrahim sendiri.

Pukul 6:18 petang, di No.170-1, Tkt 2, Jalan Putra atau lebih tepat lagi bersebelahan dengan Sentosa Mall, Alor Star, Anwar Ibrahim telah menghadiri Majlis Perasmian Pusat Komuniti PKR & Hi Tea anjuran Gooi Sheau Leong, AJK PKR Kedah dan bakal calon Parlimen Alor Star.

Jumlah hadirin adalah lebih kurang 80 orang. Sebelum itu, pada pukul 5:00 petang pula, berlangsung tunjuk perasaan di hadapan Masjid Negeri yang dihadiri oleh lebih kurang 150 orang membantah kedatangan Anwar Ibrahim ke Kedah untuk Majlis Pelancaran BERSIH 3.0 dan JOM 100. Mereka kemudiannya telah berarak ke Bangunan Sentosa di mana Anwar dijangka hadir. Pada pukul 5:30 sehingga 5:50 petang pula, di hadapan Pasaraya Sentosa Alor Star, PERKASA telah mengadakan demonstrasi membantah kehadiran Anwar Ibrahim yang turut disertai oleh lebih kurang 30 orang ahli PERKASA.

..

aku suka cerita nie...

hampa pulak apa komen???

Anonymous said...

mana boleh beli tisu aku mau beli bundleee

Anonymous said...

Sekurang-kurangnya tisu itu lebih byk jasa dibandingkan jasa anuar kt negara ini, tisu itulah yg buat lap air mani dan balut kote nuar masa dia balun china doll..

Aku Sayang Tun Mahathir said...

Anuar aka BABI memang SIAL...!!!!!

Dot said...

GAP,

bull's eye!!

anon 9:12 PM,

nwar ingat orang dok suka ka dia lagi. dia tak sedaq, orang kedah dah lama nak tendang pungkoq dia!!

ramai sgt orang kedah sakit hati ngn dia bila dia melawan Tun dulu...sampai hari ni keluarga aku, mak, kakak2, adik, pupu poyang aku masih tak dapat maafkan dia. kalu dia nyah dari negara ni, lagi baguih dok ada!!

orang2 pas pulak mo kena ingat apa mat sabu chop di dai non ni dulu?

Anonymous said...

Lepas berak kerana tak ada ayer di KB orang Kelante kesat dgn kertas..sekarang kertas dgn muka Anuar. Ada kah kertas tandas muka Nik Najis???balek KB tak tido umah mak , check in hotel. pasal hotel ada ayer pakai pam sedut ayer ..kat umah mak tak dpt main bini aku pasal nanti tak boleh mandi junub pasal tak ada ayer..kesian ye??

Anonymous said...

Balasan Allah diatas perbuatan keji Anwar semakin hampir. Anwar dan konco konconya akan berkubur. Insya Allah.

Anonymous said...

Anon 9.12

Aq suke sangat baca citer hang...

Tapi ...next question pls..ooo awak dari mana ? TV3, RTM oo itu perkakas UMNO....
TU TANDANYER ANUWARR DAH XBOLE JAWAB SOKLAN LAGI....kene tepat pada Anu nyer..

Kah kah kahak kahak kahak..

Anonymous said...

aku pung perkasa gak..sukaaaa

Anonymous said...

kat mana ada jual tisu ini? tolong hantarkan sedozen kat saya....hahahaha

Anonymous said...

Alangkah baiknya jika kertas lap ni di citak dan digunakan di dalam tandas lelaki dan perempuan di dalam kawasan dewan rakyat dan dewan parlimen mana-mana daerah.
Mana tahulah, bininya sendiri dapat gunakan tisu ini. Padan dengan muka dia ya..! Shamsidar, Azmin, Nasution, Rafizi, Shamsul, Hadi Awang dan Nik Ajis, Khalid samad akan mengelap di hidung dengan tisu ini.

Anonymous said...

anuar tunggu malaikat cabut nyawa, lepas tu mamposlah pkr dan kapalnya.

dah tak ada apa yg diharap dari kaki jubur dan penipu negara ni. tapi masih ada yg menyembah anuar, bukan kerana apa, kerana duit dan burit lah gamaknya.

Anonymous said...

Aku nak tambah lagi anuar mangkuk jamban muka penuh taik.kaulah manusia paling hina bagi aku nuar.

Anonymous said...

aku tak sanggup pulak nak pakai tisu muka anuwar nih untuk diri sendiri... rasa jijik pulak tgk muka dia ada kat tisu tu.. untuk lap taik kucing boleh la kot...