IKLAN BERBAYAR

Tuesday, April 10, 2012

RED ALERT ! RAKYAT MALAYSIA TOLONG JANGAN APA-APAKAN KEPALA LUTUT MEREKA !

 semalam telah diadakan demo anti ISA.
demo dilakukan di hadapan pintu masuk parlimen.
demo itu sekadar dihadiri oleh 20 orang demonstran.
kata bloger DET, wartawan lagi ramai daripada pendemo.

demo ini katanya mahu mendesak kerajaan menghapuskan ISA.
kalau dituduh bangang mungkin mereka marah.
tapi itulah hakikat yang hakiki tersirat pada pandangan rakyat.

mereka cuba menonjolkan diri sebagai kumpulan pro hak asasi.
mereka mendakwa memperjuangkan kebebasan.

namun kalau sekadar melalak berjuang tanpa buat homework itu dikira bangang.
lain kali kalau nak protes tolonglah buat sedikit homework.
gunakan otak untuk berfikir.
orang suruh membaca kau malas.

tahun lepas atau lebih tepat pada 16 september 2011.
kerajaan dah umum untuk  hapuskan pelbagai akta lapok.

3 proklamasi darurat dah ditarik balik.

ISA,akta buang negeri,akta kediaman terhad,akta mesin cetak dan akta polis 1967 semuanya dah ditarik balik.

kepada rakyat malaysia.

mohon supaya anda tidak mencederakan kepala  lutut mereka.
pasal kat situ letaknya otak mereka.
kalau berlaga walau sedikit, takut-takut otak dorang yang letaknya kat kepala lutut akan tercedera.


30 comments:

musangka said...

kepala otak letak kat kepala butuh, macam anwar.

panas beb sebab manifesto 2008 pembangkang sudah banyak di mungkiri.

Anonymous said...

Bodoh...balik rumah jaga anak2..jadi isteri solehah..buat amal..berzikir..jauh lebih afdal dari Jadi pengikut / talibarut Yahudi..

Simple..kalau kau pegi keje balik keje. Jalankan amanah Allah. Jadi org bersyukur...ISA ke Akta apa pun, sikit tak kacau kau kecuali kau kacau negara..BODOH..kecik2 tak nak mampos!!!

ada aku kisah said...

ada jugak manusia tahap kaldai..

Anonymous said...

Suka komen GAP.
Mungkin benar otak mereka di kepala lutut. Mereka berdemo kerena hak asasi atau kerana arahan parti. PRU13 dah dekat, isu tak ada untuk bangkitkan semangat. Cara mudah untuk dapatkan perhatian cari isu dan demontrasi. Mungkin Yahudi menjadi "master mind" mereka. Insaflah dan jadilah rakyat Malaysia yang berhemah.

Apple Le said...

Bodoh tak boleh di ajar, cerdik tak boleh di ikut..apasal tetiba je isu ISA keluar..kenapa? takut bila Demo Bersih 3 nanti kena cekup..ni lah kalau dah terlebih makan dah tak de keja nak buat..lantak kau lah labu...biarkan ..biarkan..

Servant of God said...

Alah, sepak jek kepala lutut dorang, baik kepala atau kepala lutut.

Memang otak dorang dah jadi najis dah.

Apa kau ingat tukar undang2 ni macam tukar spender?

Bodoh bahlol nyer manusia.

Sebenarnya aku tak setuju ISA tu dimansuhkan. ISA ni laaa benteng untuk melindungi keluarga aku daripada pengganas sosial macam dorang nih.

GAP! Dorang ni bukannya pejuang hak asasi. Dorang ni PENGGANAS SOSIAL!!

Ptuih! Haram jadah korang!

Anonymous said...

muahahahaha..... pala lutut pun dah teruk...

tapi pendemo ni wa ingat dia gantung otak kat pala butuh kott... ekekekek

mangkok betol, bdak2 yg senang jiwa dan otak mereka dibeli oleh komunis...

kalau bukan ISA, bdak2 kecik ni dah lama makan ubi kayu bila komunis perintah negara ni...

tgk kaum hui dan uighur di bantai di negara komunis china, tu cth kalau umat islam lemah di perintah komunis....

Anonymous said...

hehehehe dah kena dgn gap
lain kali pikiaq dulu sebelum buat
jgn tunjukkan kebodohan
buatlah homework dulu sebelum buat demo tu, jgn jd pak turut je.
nanti terlanggar lutut, jatuh berderai otak, hehehehehe

Anonymous said...

apapun aku tetap suka tajuk artikel ko pagi nih...mcm haram!!!hahaha

aloya said...

Kesian....

Banyak makan sup otak lembu agaknya.. Minta pencerahan sikit, siapa tahanan ISA yang terbaru??

akai ada ka?

izz said...

kahkah... mmg otak kt lutut depa nih... bongokss... tula pelik.. bukan dh mansuhke ISA tu? adoiii

Anonymous said...

Kahkahkah. Anak sape la ni bangang nak mampus. Ghairah birah main terjah. Bukan kepala lutut je...kepala kote depa pun patut dikerat tujuh. Mangkuk hayun!

Anonymous said...

sikit2 nak demo; sikit2 nak demo.. ni letak otak kat kaki.. nampak sgt lansung tak membaca atau malas nak membaca.. org melayu skrg ni lah perangainya serba-serbi malas.Dengar je berita sensasi walaupun berita itu ditokok tambah ; bukannya betul tapi dikatakan betul sbb apa bunyi sedap, walhal siasatan dan bacaan itu dibuat..mcm cite Lynas lah.. malas nak membaca dan mengkaji.. padahal ayat pertama yg diturunkan Allah kpd umat Islam ialah disuruhnya kita membaca bukannya suruh berdemo..!!

Anonymous said...

betul la tu GAP..otak taruh kat lutut,bangsa lain tak kalut,depa yang lebih.Akai tarak punya orang..bolo..

Anonymous said...

pepatah Melayu..

"seperti kerbau dicucuk hidung.."

tapi masalahnya ialah : otak kerbau kat kepala..(?)

Anonymous said...

Ish ish ish...macamnih punyer BANGANG pon ada gak...

Sia2 depa idop kan....awat kecik2 xnak MAMPOS , sbb dah tua2 gini idop mnyusahkn orang len aje...

Kah kah kahak kahak kahak

Karl said...

GAP,

Ko kena paham, diorang ni sebenarnya nak merasa nasi beriyani RM12 sekepala yang kawan2 bershit diorang dapat dulu tu. Sekali rasa, ketagih weh.

Anonymous said...

Alahai Melayu2 Pak turut dan Mak turut, tak malu ke membodohkan diri...!

Anonymous said...

betul la beb . parti politik ni cari isu je. isu xda risau habih .. yg dah mansuh pun..mintak mansuhkan

gap minta ngo ngo pro kerajaan ...BUAT DEMO SEBELAH MENYEBELAH

PM MUNGKIR JANJI: HARGA MINYAK NAIK 300%

HARGA KELAPA NAIK RM49 sebiji. mana logik..
Rakyat nak makan kelapa susah skerang..

apalah najib ni.. apalah rosmah ni..

please please please

Anonymous said...

KUAT PENIPU PUNYA ANWAR..APALAH DIA TEMBERANG.. ANWAR COUNTER

'SIRI JELAJAH TEPATI JANJI' DGN MENIPU PENGIKUT

TRLALU BYK JANJI PRU13 tak TERTUNAI . ANWAR SUDAH GELABAH..

TP YG SINIS NYA... DGN MENIPU RAKYAT TU.. DAH JELAS ...


KESIANNYA YG ANGKAT SEPANDUK TU..TAK TAU APA2 ..sadis la..

Anonymous said...

otak diorg bukan letak kat lutut, tapi kat bontot!

Anonymous said...

Aku cadangkan semua 20 orang tu di ISAkan, barulah pro.

sasha2020 said...

malau tengok melayu yg jadi keldai ni...

ada ke kita nampak kaum lain macam tu???

Pompuan ni memang tak tahu malu..

dahlah bodoh, lepas tu tak faham apa yg dia nak bawak..

kalau boleh aku simpulkan, ini tahap otak dah gila!!!

Anonymous said...

Ingatan kepada semua majikan, perhatikan muka-muka ini dan blacklistkan supaya tak termasuk dalam syarikat atau jabatan. Jika terlepas masuk akan menjejaskan prestasi syarikat dan jabatan kereka mereka semua letak otak dikepala lutut.

Anonymous said...

apela yg baghal sgt tuuu... hamjadah tul la puak2 pembangkang ni.. ISA dah mansuh nak suh mansuh ape lg? puihh!

Anonymous said...

PENDEMO SEMUA MUKA SENGAL.

PENDEMO LEPAS MINUM DAUN KETOM, TAK KETENTUAN APA TUJUAN NAK TUNTUT MANSUH ISA???

DARI BAZIR MASA LEBIH BAIK BUAT KERJA YG BERFAEDAH. UPAH BERDEMO SEORANG DAPAT RM.100 KER?????

Anonymous said...

ketaksuban yang melampau, tiada kompromi, umpama burung kaka tua, keracunan fikiran tahap kronik, akal ditepikan, janji nafsu syaitan menguasai diri, akan tetap menegakkan benang yang basah walaupun bukti didepan mata, itukah orang malaysia zaman sekarang samada melayu cina dan india

Anonymous said...

Sekarang rasa megah, dialah yg hebat dapat membangkang apa saja isu. Satu hari bila tersedar perempuan2 ni akan terasa malu yang amat sangat.....Loser!

Anonymous said...

Orang orang Melayu yang menyertai demonstrasi tersebut adalah mereka yang bangang dan bahlul yang tidak boleh diklasifikasi sebagai orang orang bodoh. Tanpa ISA sebelum ini tidak mungkin kita semua dapat hidup aman damai dan tenteram seperti sekarang walaupun disaat ini keamanan yang kita kecapi selama ini agak mula terhakis demi durjana politik yang termelampau. Mereka harus duduk diam diam dan berfikir sehalus halusnya akan kebaikan ISA. Janganlah melonjak lonjak dan menjerit jerit macam orang gila kerana hendak ISA dihapuskan sementara menuduh PM kita mungkir janji tanpa menghormati pemimpin pemimpin negara yang sedang bertungkus lumus untuk menyelamatkan negara. Rasalah malu sedikit hoi kakak yang pakai tudung merah tu.....

Anonymous said...

bukan kepala lutut sebab kepala dalm seluar lobang taik pun d jolok sebab dia tak ada otak cuma ada kepala yang nak syok aja...