IKLAN BERBAYAR

Monday, April 9, 2012

SELANGOR BANGKIT :MENYEDIAKAN PREMIS PERNIAGAAN YANG CUKUP.... KEPALA HOTAK KAU LAH SETAN !

 manifesto pakatan selangor.
dalam perkara meng ekonomikan rakyat selangor.
ada disebut.

menyediakan premis perniagaan yang cukup.
memberi galakan kepada wanita untuk berniaga.

beberapa hari lepas regim pakatan selangor merobohkan 29 gerai di uptowm shah alam milik peniaga yang terdiri daripada ibu tunggal.

fakta kes : sultan selangor telah menganugerahkan kawasan itu khas untuk ibu tunggal,anak yatim dan warga emas.

SUNGGUH SETAN PAKATAN YANG MENTADBIR SELANGOR !


17 comments:

Anonymous said...

Kata blogger penjilat Penipu Rakyat (http://lianglahad.blogspot.com/2012/04/penjelasan-kenapa-gerai-haram-seksyen.html), gerai tu dirobohkan sbb kedudukan tak sesuai, takde lesen & ada komen dari peniaga uptown tu sndri. Hrp GAP dpt buat 1 artikal utk menjawap isu ni.

Bukan apa, berbulu mata tengok juak2 ni larang roboh flat kerinchi tp sokong roboh gerai ibu tunggal.

Anonymous said...

Ada dua jenis blog. Blog pro umno dan blog pro pr. Bahasa blog pro umno ni memang biadab.

Anonymous said...

TENGOK GAMBAR HASSAN

DAH TERANG2 PAKATAN MENANG DAN KHALID DPAT JD MB

PASAL SIAPA

TAK KERANA POPUIRITY HASSAN KE..

(KHALID ADA ORG KENAI KA)

SO ROBOH LAH KERAJAAN PAKATAN SELANGOR (KORANG PKR...PI DOK N.9 LAH..AKU DENGAR PROGRAM MERAMPAS N.9 BUKAN MAIN LAGI)

PI LA SANA KOREK KAT SANA PLAK...

Adi Kencana said...

Alah, si Nurul bkn setakat buat kecoh kat Flat Kerinchi, tp bila Kerajaan bina Bazaria Pantai pun dia hasut penjaja jangan pindah ke kawasan yg dah disediakan. Gila ke apa?

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

"SELANGOR BERSIH"

MEMANG BERSIH!!

BERSIH HARTA DAN WANG NEGERI DI SAPU PAKATAN RAKYAT!!

KHALID GAGAP MACAM ALI BABA PENYAMUN TARBUS!!

Anonymous said...

bloger mymassa telah bbp kali anslisis pasal cina..
harap2 kwn perhatikan

sebb analisis dia mnarik ada asas..wajib disedari lebih awal lg
sy pun agk kaget dgn conclusion yg dpt dibuat.

http://mymassa.blogspot.com/2012/04/gempar-blogger-cina-ini-bongkarkan.html

Anonymous said...

Kalau apalah yang dikatakan oleh ibu ibu tunggal itu benar. Maka sahlah Kerajaan Pakatan Rakyat selangor adalah "Kerajaan BASTARD". Mereka menindas anak yatim dan ibu tunggal. Tak apa Allah maha melihat dan mendengar doa hamba hambnya. Allah akan mengkabolkan doa hamba hambanya yang teraniaya. Marilah kita berdoa agar Kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan tumbang di PRU 13 nanti. Ya Allah kabulkanlah.

Anonymous said...

Aduhai.. politik tu politik la jugak Pakatan oi! Jangan aniaya orang sampai macam tu. Allah bayar cash nanti baru kau tahu langit tinggi rendah! MashaAllah!

musangka said...
This comment has been removed by the author.
musangka said...

Lain kali, kat mana2 pun, nak berniaga, mintak lesen sah dulu!

Janji mulut, takleh pakai.

Klu cina, memang mudah! Bina & niaga dulu, baru mohon lesen.

Tapi, kita ni Melayu! Pegawai yg jaga lesen ni pun Melayu!

Itu yg susahnya...!!!

Anonymous said...

Sama seperti golongan bangsat yang tumbuk Adam Adly, yang kacau majlis ceramah rakyat, baling kereta Anwar, dll..... keganasan politik semakin dipuja... apakah rakyat menyokong "jenayah politik" oleh pihak yang berlindung disebalik "kuasa" & “mahkota”?

Pihak mana yang menyuburkan budaya politik terrorisme dan barbaric dalam negara yang kononnya "democratic" seperti ini?

Apakah peristiwa keganasan politik Memali, Lubuk Merbau, Batu Buruk, dll.... akan diulangi lagi oleh pihak2 pelampau taksub kepartian ....??????

Apakah NKRA- KPI jenayah benar2 menurun seperti yg didabik dada oleh Najib? Atau hanya retorik politik UBN saja?

fairuzkhan said...

kakak aku dok bandar baru subang..hari tu kawasan pangsapuri mereka dilanda ribut..banyaklah kerosakkan..bila dia telefon aku..1st sekali aku tanya sape mai tolong hang?dia ckp umno gak.. boleh dikatakan kebanyakan org sana melayu belaka..bila ketua umno tempat tu cal je terus tok jib dah arahkan org gi tgk..gua bkn reka cite..pun bkn nak promo family gua.. tp itulah umno.. kalau rakyat susah dia yg pertama dtg..syabas!!sebagai kerajaan yg memerintah patutnya PR la yg kena dtg dulu..mereka ada mai gak pastu..ada bantu gak la..tak baik la berbohong kan..memang ada bantu.. tetapi lps umno dah siap bagi bantuan baru la dia dtg..pastu ckp minta je mcm mcm kat umno ni..depa nak rampas selangor..minta je mesti dapat..apa la minda lu org... nak bantu time bencana pun berpolitik gak..umno bg duit lg banyak lo tp skt pun tak ckp pasal politik!!!

Anonymous said...

selangor bersih???

hahahaha.. org buta tuli je yg kata selangor bersih

Anonymous said...

hoi aku bekas pas ..aku pun teringin nak balun budak sekolah ni..

Anonymous said...

kalau anwar lg la brather aku nk baling selipar la mcm ahli pas aritu..geram ooo Mamat ni...nk bawak komunis dap naik atah jd menteri ..tak sedar diri... komunis tu sapa..dap tu sapa..kalau pas xpe le jugak.. babi punya anuar..

duit saham bapak dia pulun2 dulu
madey dedahkan ...apa cerita ...rasanya buleh ambik tu bayar duit ptptn...

xsedar diuntung duduk umno...kayakan kroni
nk jatuhkan madey..konon..ha skrg padam muka.. tp xpuas hati lah duit saham adik beradik tu. melampuh2..tu...buleh byar duit ptptn tu

Anonymous said...

anon 7;44pm

Sah otak dah sengal,baca kronologi peristiwa2 yng kamu maksudkan.Klu nak percaya sesuatu peristiwa jngn hanya percaya dari mulut bsuk pencacai pakatan.Rajin2lah buat kajian.

Klu mahu tahu pihak mana yng menyuburkn kaedah barbarik,ko kena mulakn dari bawah.Klu otak ko dapat sihat sekejap mungkin ko akan nampak ada pihak semasa pemilihan parti pun dah melayang2 kerusi selain bertumbuk dan terjerit2,macam dalam zoo!

Tenangkan otak kamu, bukankah semua itu telah bermulanya kaedah barbarik??

Anonymous said...

pi jahanam dgn pkr
mana hak org melayu semu nak di kacau
ini semua dengar nasihat DAPig
menyesal aku sokong pkr dulu
kalau aku tahu mcm ni, pkr ni aku tak pandang sebelah mata
harap rakyat kat selangor ni semuanya tolak pkr pd pru 13 nanti