IKLAN BERBAYAR

Sunday, April 8, 2012

WAJAH TERBARU ANWAR..TAFSIRKAN !


71 comments:

Anonymous said...

Muka macam orang dah lama tak berjubor...

Anonymous said...

sudah x de serinya muka si nuar nie

Anonymous said...

dah xde serinya muka si nuar ni

Aku Sayang Tun Mahathir said...

B.A.B.I aka Pelancap Negara.

Jelas dari mukanya yang dah dijangkiti H.I.V

Aku Sayang Tun Mahathir said...

BABI dah dijangkiti HIV..!!!!!

Anonymous said...

Malam ini Anugerah BERITA HARIAN dia memenangi Anugerah Pelakun Terbaik,namanya di umumkan tapi dia tak hadir dan begitu juga Mat Sabu untuk Anugerah Pelawak Handal pun tak hadir pemenang tu.

Wakil yang naik ke pentas mengatakan mereka sedang sibuk membuat persembahan di tempat lain.

Reformbasi !!!

Melayu Pasir Gudang said...

Wajah bakal penghuni Anjung singgah, Gelandangan dari Permatang Pauh.

Anonymous said...

handsom apa. macam ayam togel tak cukup makan

Melayu Pasir Gudang said...

Bakal penghuni anjung singgah, Gelandangan dari Permatang Pauh

permatang mangga said...

Jambang putih,misai putih,janggut putih.Takkan le rambut hitam.

Nampak uzur anuar ni.Berehat lah.
Nik Aziz sakit,Harun Din sakit,MB kedah pun sakit.

Najib sihat.

Anonymous said...

Wow..berseri seri laa..bunga itu..bukan orangnya...muka xberseri sbb lama x berzina di thailand sbb takot kena bom.. Wan jijah asyik nk ikut jer g oversea...kntoi aa.. Sabo yob..lps pru13 ni blh le g lepak china main puas2. .ajak mat sabo n ostad badigol amin skali looo...

musangka said...

Mata orang UMNU ni....biasa le,

Shah Rukh Khan & Altantuya tentu lebih berseri kannn....?

Macam iblis tgk wajah Nabi....!

Melayu Pasir Gudang said...

Muka bakal menghuni anjung Singgah, Gelandangan dari Permatang Pauh selepas PRU 13.

Anonymous said...

mcm muka beghuk!!!

Anonymous said...

Muka banyak dosa pada agama bangsa dan tanahair.

Anonymous said...

Jam omega tu..beli kat petaling street

Anonymous said...

ya ampunnnn ...hodohnya muka si anwar ni , teruk ,betul2 serabut, tanda fikiran dia cabang seribu, tanda hatinya kelam sejuta , tanda umur semakin tua , tanda dosa semakin melata , tanda manusia tak sedar masa !

tanda teruknya batin anwar , tanda betapa kotornya fikiran , tanda dia akan melakukan apa saja demi mencapai cita ,

Anonymous said...

Bila tengok muka tu....aku teringat Nalla ada cakap dulu masa bulan puasa, siang dia main 'tenis', malam dia tarawih. Aku juga teringat Azizan kata...lepas sembahyang isyak pun, dia diarah tonggeng. Aku harap tuhan panjangkan umur aku sebab aku nak sangat tengok cara dia mati dan apa kesudahan keluarga dia yg sama2 bersubahat.

Anonymous said...

Jangan kutuk si Anwar Babi tu macam macam. Nanti kena sue.....Dia kan suka sue orang. Terutamanya Utusan Malaysia yang hanya penyampai berita. Tapi tak pula berani sue pihak pihak asal seperti Datuk Eskay, Datuk Nalla serta orang orang yang ingin diri mereka disaman oleh si baruah tu....Pelik ye!. Beginilah rupanya muka orang yang telah banyak berbuat dosa. Tuhan dah tunjukkannya didunia lagi. Di akhirat kelak wallahhualam. Wan Azizah dan Nurul Izzah tak mampu nak belikan ubat penyeri muka untuk si laknat tu ke?

mat din said...

dia nampak bergeluk aku doakan dia hidup sampai tempoh hari tiupan sangkalala yg pertama.kunbiiznillah.

Anonymous said...

Muka macam kambing kena suntut....ha...ha....ha

Anonymous said...

Ni lah rupa Petualang agama, bangsa dan negara...

BABI ni manusia yg paling banyak pikul dosa maki hamun rakyat. Beza dgn ahli politik lain. Berenti terus tutup cite. Tp lakhanat ni kena sumpah sampai mati...kesian?? Lancau aku nak kesian..!! Anak2 bangsa aku yang kena bodoh dek celaka ni...yang patut aku kesiankan...

Anonymous said...

menakutkannnn

Anonymous said...

Pasal banyak berfikir mamcamana nak hapuskan yuran belajar di KUIS dan Unisel, sebelum buat pengumuman nanti.

Bila menang PRU13 nanti dia akan ambil Musangka utk rangka pelan penghapusan PTPTN pulak.

Dapatlah Musangka job lagi, selepas dapat kontrak diKedah buat shopping mall.

Sorilah Mus, kaitkan nama lu ... tapi lu mmg sekapal perjuangan dgnnya, kan kan?

Anonymous said...

awat terok sangat...bila dibanding dengan rupa muka ketua pembangkang yang lain muka DSAI teruk sangat..hilang seri

Anonymous said...

Kata Penyokong PKR-Muka tu Muka Nabi...Muka Anugayrah.
Kata Penyokong PR- Muka tu Muka Bakal PM..Muka Punaysihat
Kata Penyokong DAP-Muka tu Muka Tuah..Muka Bapak Bertuah
Kata Penyokong PAS-Muka Penyelamat Negara..Muka Perangsangka
Kata Orang Tua-Muka Tak Mandi..Muka Tak Malu...Muka Tak Ada Keinsafan
Kata Orang Muda-Muka Hampeh..Muka Tembok..Muka Serabut..Muka banyak Masalah dan Muka Pembawa Masalah...
Kata Aku...Muka Pembohong..Muka Perosak..Muka Penyangak..Muka Pengkhianat..Muka Pembuat Angkara dan Muka Bermuka-muka.....
Kata-Kata-Kata....

musangka said...

11:35,

Duit punya pasai.......

Musang setia pd yg satu!

Masaalahnya....maincont aku, Datuk Ketua Bhg UMNU!

DirectNego Sdn Bhd!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

umno galakkan budaya lucah & samseng?....
umno parti rasis extremmist? umno ke arah parti fasis, barbaric & terrorisme,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

CONTOH TERKINI


KAJANG, 8 April: Seorang nazir masjid di Bandar Baru Bangi lebam di mata selepas diserang seorang pemuda yang dipercayai tidak berpuas hati dengan proses pemilihan jawatankuasa masjid.

Difahamkan kejadian itu berlaku kira-kira jam 7.45 pagi tadi ketika Mohd Abd Basir Alias (gambar), 45, Nazir Masjid As-Solehin Teras Jernang baru sahaja memulakan mesyuarat agung tahunan pemilihan jawatankuasa di masjid berkenan

Anonymous said...

NO NO HE 'S NOT ME ,,BUKAN GAMBAR SAYA ,DIA PUN TANYA JIJAH JIJAH PON GOYAK , SALAH NUAR GIGI DEPAN GONGAK , MATANYA TIGA ADA TARING,,,
PASTI PENAFIAN .
PLAWAK SEDUNIA AMERICA DIA TIPU SYABAS TERUSKN MAUT JADI SEMPADAN

Anonymous said...

Mana handsome antara muka mummy Firaun dgn muka Anuwar???
Sama satu kroni tu...

Anonymous said...

muka kena sumpah..semakin mengecut! macam filem Stephen King 'Thinner'!!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

Jangan panggil Musangka babi tu Mus, malu lah Mus Mus yang lain, by the way muka Nuar tu cam Kelentit Basi.

Anonymous said...

Musangka nie haiwan tak berotak ke untuk berfikir dan menilai kerana asyik terus menyokong peliwat negara tu?. Gunakanlah akal yang diberi tuhan itu untuk menuju ke arah kebaikan. Jangan terlalu taksub seperti sesetengah penyokong PAS yang membabi buta menyokong Nik Aziz walaupun orang tua itu secara terang terangan telah memperlekahkan junjungan besar kita dahulu serta dengan bongkaknya mengkafirkan orang dan mendoakan kemudharatan keatas sesama Islam. Subhanallah.....

Anonymous said...

MUKA YANG DI LAKANAT!!

TERKUTUK!!

Anonymous said...

Mus utk Musangka mungkin bermaksud "Musibat" le tu ...

jejakazman said...

muke tu memang sesuai ngan jawatannya....presiden LGBT sedunia....jawatan seumur hiduplaa katakan.....

Anonymous said...

MUKA MACAM INI.
SALAH UMNO LA..................

Anonymous said...

Wajah
Presiden
Persatuan "GENG GAY"

Anonymous said...

muka peliwat sebenar jelas kelihatan...

tak dak nur langsung, tapi muka ni la yg dipuja siang malam oleh nik aziz dan koncu2nya...

abg aziz
banting

Anonymous said...

Dah senja tu

Anonymous said...

dlm kes anwar ni sebnarnya najib la paling bodohnya PM...bagi org yg berhati yahudi berkokok....apa ke bodoh sgt PM kita ni.benda mcm ni pun dia tak tahu nak buat apa....kerana anwar..negara melayu jd huru hara....tp apa yg anwar buat ni ada pengajaran gak buat bn especoaly umno yg sombong dan angguh walaupun kalau.........isa babi..ngah ex menteri besar perak..nama pun mcm ngah dap jr...menteri besar pahang antara individu yg memberi tanah beribu ekar kat cina dan india..........mana muka dia...ahli umno mcm aku ni sekadar penuh kan quota nak ngundi..UMNO UMNo..naper la bodoh sgt dpd PM sampai la ke ketua bahagian..tolong la melayu..nak anatr anak felda g main bole watpa..g tempat cina ngan india berjuta abis..g tempat melayu berjuta janji abis..PM kita...cina lum memerintah pun dah bg cina..melayu memrintah bg cina jugak baik pas pkr and paling celka umno yg meyu dok undi selama ni.....20 tahun jd ahli umno...apa pun tarak..nak minta g belajar minta sign pun mcm minta sedekah

azrul said...

macam tak caya la aku bole sanjung anwar ni dulu. punya taksub aku sampai poster mata lebam pun tampal dalam rumah... giler ahh. Dr M yang bijak pun kena temberang dia inikan pulak aku. nasib baik aku dah sedar. nasib korang la yang kena goreng dengan dia sekarang ni. terutama generasi baru, yang baru merangkak nak kenal politik. moga korang dapat hidayah.

Anonymous said...

tu dia muka LAHANATTT

Anonymous said...

Macam Tanda2 di jangkiti penyakit HIV.

Anonymous said...

permatang mangga said...
Jambang putih,misai putih,janggut putih.Takkan le rambut hitam.

Nampak uzur anuar ni.Berehat lah.
Nik Aziz sakit,Harun Din sakit,MB kedah pun sakit.

Najib sihat.

April 8, 2012 10:44 PM

----------------------

Tun M pon sehat wal'afiat.

Alhamdulillah..........

Anonymous said...

Anonymous said...
umno galakkan budaya lucah & samseng?....
umno parti rasis extremmist? umno ke arah parti fasis, barbaric & terrorisme,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

CONTOH TERKINI


KAJANG, 8 April: Seorang nazir masjid di Bandar Baru Bangi lebam di mata selepas diserang seorang pemuda yang dipercayai tidak berpuas hati dengan proses pemilihan jawatankuasa masjid.

Difahamkan kejadian itu berlaku kira-kira jam 7.45 pagi tadi ketika Mohd Abd Basir Alias (gambar), 45, Nazir Masjid As-Solehin Teras Jernang baru sahaja memulakan mesyuarat agung tahunan pemilihan jawatankuasa di masjid berkenan

April 9, 2012 12:43 AM

-----------------------------

Yang pukol orang masjid yang ko slahkan UMNO apasal pulak??

Terserlah Kebengappan ko!!

Besar pynua Bahlol!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
Musangka nie haiwan tak berotak ke untuk berfikir dan menilai kerana asyik terus menyokong peliwat negara tu?. Gunakanlah akal yang diberi tuhan itu untuk menuju ke arah kebaikan. Jangan terlalu taksub seperti sesetengah penyokong PAS yang membabi buta menyokong Nik Aziz walaupun orang tua itu secara terang terangan telah memperlekahkan junjungan besar kita dahulu serta dengan bongkaknya mengkafirkan orang dan mendoakan kemudharatan keatas sesama Islam. Subhanallah.....

April 9, 2012 1:32 AM

------------------------

Sebabnya si Musangka ni salah saorang Peliwat!!

Musangka Pelancap Agama, Bangsa dan Negara.

ketupat basi said...

1.15,

Apa? Kelentit basi?
Masyallah,.....begitu rupanya kelentit basi...EEEEEEEE.

Anonymous said...

sebijik muka dlm video tibai cina tu...khaktuihhhhh

Nok said...

is is mana bau taik ni????la padan le musangka ada kat sini kah kah kah...masih setia menyokong peliwat....dan pemanjat bini bini org...macm2 dunia ni.....yg kaunseling tgh malam pun ada....yg tibai depan belakang pun ada...yg tutuh bini org dalam gerabak keteapi pun ada....yg di gelar imam mahadi pun ada...nabi akhir zaman pun ada...janji dapat rampas putrajaya....tak apa lepas PRU13 nanti PR boleh lah organise rombongan cik kiah anak bas pusing2 putrajaya...musangka jadi ketua rombingannya....kah kah kah.....baik punya musangka......PR serba bolih......

Anonymous said...

wajahnya menampakkan jiwa dalamannya yg semakin kacau..zaman kejatuhan nya kian menghampir..hatinya semakin susah dek temberang yg mula terlondeh yg akan melondehkan segala keburukan dan kedurjanaannya..manusia yg terkutuk!!!

Anonymous said...

Ni muka PELIWAT TEGAR...

RH said...

Anuar dilahirkan sebagai anak Melayu dan beragama Islam. Tetapi nak berlagak macam orang Israel.
Mukanya menampakkan jiwanya yg kacau. Ia datang dari hati nuraninya. Amat menyedihkan.

Anonymous said...

eeeee !!!!! geli nye !!!!!

pengotor lah GAP nie.

muka peliwat penzina tu.

eeeeeee!!!! jijik !!!!!

fairuzkhan said...

seiras dgn satu klip video...muka yg begitu bergaya bak shahrukh ni pasti akan terkulai layu kiranya dijatuhi hukuman penjara..pelik bin hairan aku..ubat apa yg dia ni makan ya?nampak sihat walhal dia sakit belakang teruk tau..nah lg satu racun arsenik yg disuntik sewaktu dalam penjara dulu sampai skrg hidup lg dia ni..pehhhh!!ubat apa ko makan nuar?jgn ckp viagra udah le!!

Pena Anak Borneo (PAB) said...

makin lama makin hilang nur di muka orang tua ni..

http://penaanakborneo.blogspot.com

Anonymous said...

Masya Allah..wajahnya..
menakutkan..
apakah krn terllau banyak dosa dan menipu?

Anonymous said...

Hilang Nur tinggal Nuar...Kuman HIV yang disuntik masa dalam penjara dahulu dah mula merebak...!Yahooo..!

Anonymous said...

Tak lama lagi nak tumbuh tanduk kat kepala tu..mcm tanduk SETAAAANNNNNN..

usin said...

muka tua ganyut mcm nipun musangka minat. apa la bodoh piang musangka ni. tengok mukapun tau, buruk perangai!!!

Anonymous said...

macamlah korang hensem sangat..ini semua salah paklah dan kj. kalau dia dudok dalam penjara tentu dia masih hensem.

akubekaspkr said...

Dah habis dah..........

Anonymous said...

Demam kuning ... Banyak sangat menghidu wap jamban ...

Anonymous said...

10 kali masuk salon pun muka dia tak boleh diubah suai..gambaran jelas muka kaki main lubang kunyit. Datuk Seri muka dah macam AYAM TAK CUKUP ZAT kah kah kah

Anonymous said...

Wajah penzina dan peliwat.

Anonymous said...

Tapi orang Pas dan Pkr kata dia wali Allah

Anonymous said...

MUKA MACAM SYAITAN IBLIS!!!

Anonymous said...

MUKA SAMA DGN JANTAN YANG MANTAT PELACUR CINA DLM VIDEO SEX YANG POPULAR TU!!

Anonymous said...

Ya lah. Sebiji muka macam pelakon dalam video Cina Doll tu.

Anonymous said...

muka sibiji macm jubor ayam...lawan tetp lawan...putrajaya akan jd milek ku...,bekokok lebih tp jubor dipenuhi taik..,malang sungguh pak lebai2 unit amal dengar sgt cakap si anugerah Tuhan........

Anonymous said...

Rupanya org sona ni hnya pndai ckp yg lucah je yek.robbana aatinna fiddunnia jelh.