Wednesday, May 2, 2012

DEMO HALAL UNTUK GULING KERAJAAN ?!


itu dakwa nik ajis.
kalau macamtu apa kata...

SELURUH RAKYAT KELANTAN BERDEMO DI KOTA BAHARU UNTUK GULINGKAN POK NIK !

waktu itu pok nik akan keluar fatwa apa agaknya..
nik ajis suka keluarkan fatwa taraf kepala lutut.
kerajaan pusat yang ada sekarang dipilih secara demokrasi.
sama seperti yang pok nik sedang alami sepanjang menjadi MB.

kalau nak guling kerajaan pusat yang halal, maka tak salahlah kiranya rakyat juga mahu gulingkan pemerintahan lemah pok nik.


66 comments:

Anonymous said...

memang spr penipu..kecewa kau gap..bersih 3.0 mencapai kejayaan..
kau cakap lebih..kali ini 1 juta pula turun..masuk tampoi lah woi

Anonymous said...

Ayuh kita buat demonstrasi besar-besaran di Kelantan untuk gulingkan Pok Nik.Biar dia telan ubat dia sendiri.Pemuda UMNO dan Perkasa,tunggu apa lagi.

Anonymous said...

Pok Nik tolol, bangang, gila kuasa, syirik, penderhaka yang korap kerana menjual tanah kepada orang luar negara, menyiksakan rakyat Kelantan, merompak tanah orang asli.
N.Ajis manusia yang paling jahanam seperti bapak homoseksual anwar, kafir ambiga, komunis lim guan eng.N.Ajis manusia durjana laknatullah.

Unknown said...

Ilmu agama aku tak tinggi mana. Tak layak keluarkan fatwa. Tapi aku boleh berfikir apa yang akan berlaku bila demo gulingkan kerajaan. Katakan bila demo, kerajaan yang ada tumbang. Naiklah kerajaan baru. Tidakkah boleh berlaku penyokong kerajaan lama akan berdemo juga menentang kerajaan baru? Contohnya macam berlaku kat Thailand. Asyik tukar PM je

PUTRA MERDEKA said...

tua kutuk tak sedar diri ni bro macam tengah buang tebiat..! tak lama la agaknya tu..!

Anonymous said...

helo bro..ini balak dan tanah seluruh negara siapa yang jual..pas ker?....buat lah demo kat kelantan..nak juga tenguk juga berapa
billion yang datang..

Anonymous said...

Dajjal !!! Diakhir zaman nanti, kata Nabi SAW, akan turun ke dunia ini menyebarkan agamanya. Sesiapa yang mengikutnya dijanjikan syurga. Dikala itu ramai yang keliru menyangkakan bahawa inilah ajaran yang sebenarnya, tetapi pada hakikatnya, itulah Dajjal yang akan membawa pengikut2 fanatik itu ke neraka Allah SWT. Bayangkan sekarang sudah ada Dajjal yang menjanjikan syurga kepada pengikut2nya di Malaysia ini walaupun pengikut2nya itu tidak solat, tidak puasa dan tidak mengerjakan segala suruhan Allah dapat masuk syurga dengan begitu senang sekali, bahkan sesiapa yang tidak mengikutnya didoakan supaya pecah perut, tapi tak pecah pun. Patutlah Nabi Muhammad SAW menamakanya Dajjal !!! Konfius aku dengan Dajjal nih....

Anonymous said...

Kata N.Ajis dia pakai duit poket untuk membayar orang himpunan Bersih 3.0 dari Kelantan, walaupun duit dia katanya duit poket, dari mana duit tu datang kalau tak dari kerajaan yang mengajikan nya?
Pembohong dia sudah nampak, tetapi oleh kerana dia sudah tua nak mampos, kepala besar, penafian Pok Nik ini bertambah dosa besar lagi.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

kalau dibenarkan dibuat kat datarab merdeka..selesai masaalah..lagi mahu cerita

Anonymous said...

dataran merdeka..silap...haha

goodlistener said...

ingat org tua ni dah msk level nyayok...cakap merapu ...rasa rasa org tua ni akan menuju ke pusara seblm pru 13.....cepat2 bertaubat....kalau ilmu ugama tinggi tapi suruh pengikut berdemotrasi menumbangkan kerajaan yg adil ...aku tak tahu apa tahap ulamak ini ...ini lah ulamk terompah je

neek ajeez bodo said...

hahaha...org tua nie yg pkai kain atas kepala nie mmg bodo bro, kalo org yg ada iman yg berserban diorg ada akal n ilmu x mau buat bnda2 yg menyusahkn org..susah ada org tua bodo nie, yg pelik ada plak yg taksub ngn fatwa2 bodo org tua kutuk nie...hahaha...lantak ar korg..bodo gak diorg nie...hahaha..klakar aku tgk muka tua kutuk nie...hahaha...damn!!

Zaeydee said...

Dah nak kata guane...poknik baru dapat wahyu...Tuhan dia kata...demo bersiht tu halal...wahyu terbaru.. guling kerajaanpun halal... aku banyak buku agama...memang ada ayat yang menyatakan manusia ni bila dah ramai pengikut...kemudian ada ilmu agama sikit...maka perasaan ujubnya mengalahkan syaitan...sekarang le ni poknik dah berada taraf lebih rendah dari syaitan... ni kalau dapat kat puak2 PAS PIS PUS ...memang sedaplah dia orang kutuk...dari mula dulu sampai hari ini...cuba tengok fatwa poknik...nampak bebenor fatwa politik...hudud politik... agama politik... sampai tahap sekarang tak selari langsung dengan agama Islam kita yang syumul ni...nabi2 kita dahulu termasuk baginda Rasulullah s.a.w tak pernah ajar kita bermusuh-musuhan...maki-hamun orang lain.. memberikan kata gelaran yang tidak baik....tapi sampai pada poknik.. doa pun mohon bala pada sesama Islam...amende mu poknik... bodoh sombong betul...cuma satu je yang boleh menyelamatkan poknik ketika ini...iaitu poknik dah nyanyuk... almaklumlah dalam Islam kalau dah nyanyuk....gugurlah apa jua amalan dan kata2 mereka...maklumlah dah nyanyuk...macam otak sewel jugalah.. tapi kalau dok kaji semua kata2 poknik setakat hari ini...memang sah poknik nyanyuk... maklumlah umur dah lebih separuh abad...air kotor kat kelantan nampak bersih....demo bershit yang terang2an kotor dikatakan bersih pulak...mampuih mu poknik... tapi dalam dok mampuih2 tu pun ramai pulak juragannya...siap menyembah poknik lagi...sebab tu ayah pin senyum je bila ada orang nak tangkap dia....sebab ajaran poknik lagi dahsyat...haru biru jadinya Islam poknik... aku pernah berdebat dengan pengikut tegar PAS PIS PUS ni... bila cakap hal Islam..hoi cepat benar dia orang bantah...kononnya kita tak layak nak bercakap tentang Islam... sebab apa? sebab dalam Kitab PAS PIS PUS...Islam tu hak mutlak PAS...mampus mu PAS...dari dulu sampai hari ini...Tuhan tak restu2 perjuanganpuak mu...pasap apa?.. banyak bawa keburukan dari kebaikan..hati2 orang PAS ni amat busuk...dia takkan senang selagi orang2 BN atau UMNO ni memerintah.. apa cara sekalipun.. pastikan BN tumbang...nak jadi barua DAP ke...barua PKR ke... itu tak penting...dalam kitab PAS kata BN atau UMBO atau kerajaan kena tumbang dulu...lepas tu dok jilat kaki DAP dia orang tak kisah!!! Hebatmu PAS...50 tahun ada kat Malaysia takde kemajuan langsung.. kemajuan ke arah meranapkan lagi ajaran Islam tu adelah... tok pekong kat Kelantan makin lama makin besar...tulah satu2nya kemajuan PAS...yang lain2... nampak gayanya Allah S.W.T macam tak redha je kewujudan PAS ni... dak gitu!

Anonymous said...

anon 5.49, bersih 3.0 memang dari segi moralnya berjaya, sangat berjaya.... menambah kebencian kami pengundi atas pagar ni kepada pkr.

Anonymous said...

kasi awek makan eskrim pun halal untuk guling kerajaan

Anonymous said...

Biasalah kalau dah memperalatkan agama untuk kepentingan politik dan gila kuasa serta ditambah dengan kedengkian tahap hati busuk terhadap UMNO, bergelimpangan lelaki perempuan tidur di Dataran Merdeka pun 'dihalalkan' juga, kerana untuk menentang kerajan Barisan Nasional dan UMNO, inilah wajah sebenar Nik Aziz, tukang penyebar ajaran perosak masyrakat. Malahan kalau berbuat keganasan pun dibolehkan kerana yang dizalimi itu adalah kakitangan kerajaan dan polis, malahan kalau ahli UMNO lagi digalakkan untuk dizalimi sekejam-kejamnya kerana nafsu serakah politik Nik Aziz.

Kepada Kementerian Dalam Negeri terutamanya Hisham Si Lembik Tukang Beri Amaran, saya memberikan amaran kepada kamu bahawa kamu sedang merosakkan imej kerajaan, kamu sedang menzalimi polis yang kamu biarkan dizalimi secara kejam sedangkan kamu tak ambil tindakan tegas dan keras yang sewajarnya dikenakan terhadap Ambiga dan Pakatan Rakyat yang menjadi penganjur himpunan perosak berkenaan.

Kepada Perdana Menteri, sila tukarkan Hisham Si Lembik tahap obor-obor ini ke Kementerian Pembangunan Wanita dan Kanak-Kanak sajalah, kerana di situ adalah sesuai dengan karekter lembik dan bapuk Hisham ini. Lantik Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor menggantikan kekosongan kerusi senator yang dikosongkan oleh Datuk Seri Shahrizat, kemudian lantik samada Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor itu sebagai Menteri Dalam Negeri, pastinya kebajikan polis terjaga, kebajikan rela dan lain-lain agensi di bawah KDN akan terjaga dan terbela, petualang perosak seperti Ambiga dan Pakatan Rakyat akan 'diajar' sehingga lunyai kerana KDN telah mempunyai menteri yang berani dan tegas, keselamatan rakyat akan lebih terjamin kerana ketegasan KDN melindungin hak asasi rakyat dari dizalimi oleh Pakatan Rakyat dan Ambiga serta SUHAKAM tali barut Pakatan Rakyat itu.

Perdana Menteri perlu tegas kerana kerajaan sekarang ini dipandang sebagai kerajaan yang lembik yang tidak mampu membela nasib rakyat pencinta keamanan yang dizalimi oleh golongan petualang seperti BERSHIT ini. Kerajaan dianggap sebagai kerajaan dayus kerana tidak mampu membela nasib rakyat tetapi lebih takut kepada Ambiga dan Pakatan Rakyat serta media luar, kerajaan perlu sedar bahawa Ambiga dan Pakatan Rakyat, buatlah macam mana pun mereka akan tetap salahkan kerajaan, berkenaan media luar, memang dah jadi perangai buruk mereka yang dengki dengan kejayaan Malaysia, mereka sangat suka kalau Malaysia porak peranda dan kerajaan Barisan Nasional tumbang kerana mudah untuk mereka menguasai negara ini melalui boneka tajaan mereka seperti Anwar dan kuncu-kuncunya.

Bersambung........

Anonymous said...

Sambungan.........

Selagi lagi saya ulangi, bahawa BERSHIT 3.0 adalah satu perbuatan penderhakaan terhadap Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, perbuatan menyerang anggota polis yang dibawah panji raja-raja Melayu menunjukkan penyerangan terhadap raja-raja Melayu dan hukuman selayaknya bagi mereka adalah hukuman mati mengikut seksyen 121 Penal Code sebagaimana yang telah dikenakan terhadap Al-Maunah sebelum ini. Perbuatan BERSHIT 1, 2 dan 3 adalah sama dengan Al-Maunah kerana mereka jelas menentang kerajaan yang sah yang diperkenan dan direstui oleh Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia dan menerima sokongan majoriti rakyat negara ini.

Perbuatan mereka itu jelas menunjukkan penderhakaan dan penentangan secara keganasa fizikal terhadap kedaulatan Malaysia dan kedaulatan raja-raja Melayu termasuk Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia, maka kerajaan perlu tegas dan jangan berlembik sangat macam obor-obor kerana kedaulatan Malaysia dan kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja Melayu termasuk Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia. Perbuatan kerajaan membiarkan penganjur dan pendemontrasi BERSHIT bebas bergentayangan bermakna seolah-olah kerajaan membiarkan kedaulatan Malaysia dan kedaulatan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja Melayu termasuk Kebawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Yang DiPertuan Agong Malaysia dicemari dan dinodai secara zalim tanpa pembelaan dari kerajaan.

Oleh itu sila ambil tindakan tegas, jangan terlalu berlembik sangat hingga kedaulatan negara ini dan kedaulatan raja-raja tercemar akibat sikap lembik kerajaan ini.

Anonymous said...

Anonymous said...

kasi awek makan eskrim pun halal untuk guling kerajaan

May 2, 2012 6:33 PM

--------------------------------------

Bukan takat eskrim saja, dah sampai tahap berzina, meliwat, semuanya boleh, malahan PAS sendiri pun selalu buat perbuatan ganas pun boleh juga, inilah ulama tepi longkang Nik Aziz Longkang. Blah la Nik Aziz, ko pakai serban dan jubah pun tak guna, lebih baik ko pakai bikini dan letak spender atas kepala baru sesuai dengan ko, penyebar kerosakkan dikalangan masyarakat.

Anonymous said...

buat malu pakai sarban dan jubah, halal dan haram pun tak dapat nak faham, bab ugama yang paling mudah

Anonymous said...

kerajaan sekarang memang lembik langsung x tegas dlm menangani isu bersih ini sb itu puak2 bangang ni naik kepala..jgn smpi rakyat yg muak mengambil tindakan sendiri utk menentang puak2 pembangkang yg cuba nk mengkucar kacirkan negara...

Anonymous said...

Dah sewel macam Ayah Pin dah setan kutuk ni...

Mat Syiah tua ni...

Celakalah atas kamu wahai pelacur ugama Islam...

Anonymous said...

Lihat ini:

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0502&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_06.htm

Hadi Awang kata BERSHIT 4.0 akan menyusul, Menteri Amaran Hisham Si Lembik Obor-Obor perlu segera ditukarkan ke Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat kerana selagi beliau ada di Kementerian Dalam Negeri akan makin ramai polis tercedera atau mungkin lepas ini ada yang mati dilanyak oleh perusuh BERSHIT 4.0 pula. Malahan peniaga-peniaga terutama peniaga kecil akan mengalami kerugian yang lebih besar kerana kelembikkan Menteri Amaran Hisham Si Lembik Obor-Obor. Perdana Menteri perlu melantik Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor untuk mengisi jawatan senator yang dikosongkan oleh Datuk Seri Shahrizat dan lantik Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor menjadi Menteri Dalam Negeri supaya baru bertemu buku dengan ruas kerana rekod cemerlang ketegasan Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor memang terbukti menggerunkan Penipu Rakyat terutama Anwar.

Kementerian Dalam Negeri perlu tegas kerana rakyat berasa sangat tidak selamat kerana Menteri Dalam Negeri adalah Menteri Amaran Hisham Si Lembik Obor-Obor yang lembik dan penakut. Perdana Menteri perlu ambil pengajaran dari peristiwa ini kerana BERSHIT 3.0 telah mencemarkan kredebiliti kerajaan Barisan Nasional yang didakwa tidak mampu melindungi rakyat jelata yang cintakan keamanan kerana Kerajaan Barisan Nasional kecut perut dan takut dengan Penipu Rakyat dan media asing berbanding untuk selamatkan rakyat jelatan pencinta keamanan yang terjejas akibat keganasan BERSHIT 3.0 dan Penipu Rakyat. Perdana Menteri sila bertegas atau rakyat akan hilang kepercaya terhadap keupayaan kerajaan hingga peratusan keluar mengundi PRU 13 akan mendadak dengan begitu teruk sekali.

Bersambung.............

Anonymous said...

Nik Aziz tak tenang. Nik Aziz terdesak. Nik Aziz kini menghasut...BUSUK PARTI PAS telah disedari rakyat M'sia...KELANTAN bakal tumbang pd UMNO/BN...PRU13, Parti PAS & PKR akan kena teruk...InsyaAllah.

Anonymous said...

Sambungan..........

Perdana Menteri berkata perlu merasai denyut nadi rakyat, sekarang denyut nadi rakyat berasa gelisah dan ketakutan akibat keganasan penderhaka dan pengkhianat seperti Pakatan Rakyat, Ambiga dan pendemontrasi BERSHIT. Kerajaan perlu menjadi perisai melindungi rakyat, bukannya membiarkan petualang perosak negara menjahanamkan negara dan rakyat. Kepada Perdana Menteri, tolonglah ambil tindakan tegas dan keras seperti tindakan kerajaan terhadap Al-Maunah kepada penganjur dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 untuk melindungi keselamatan rakyat, rakyat merayu kepada kerajaan kerana rakyat tidak rela diperkotak katikkan dan dizalimi secara kejam lagi oleh BERSHIT dan kuncu-kuncunya, tolonglah, ini adalah rayuan dari rakyat yang cintakan keamanan, kerana jangan sampai rakyat yang cintakan keamanan ini bertindak balas dengan lebih keras terhadap perusuh BERSHIT hingga menjadi pertumpahan darah yang lebih besar hingga mengundang negara ini ke kancah perang saudara yang akan diselinap oleh agen-agen asing yang mahu mengambil kesempatan, ini kerana kami rakyat yang cintakan keamanan sudah tidak dapat bersabar, malahan peniaga terutama sekali peniaga kecil, pemandu teksi yang kerugian berjuta ringgit berasa sangat geram, malahan rakyat lain juga berasa sangat tercabar, saya berharap pihak kerajaan bertindak segera untuk menyelesaikan perkara ini supaya tidak ada pergolakan besar antara rakyat yang cintakan keamanan ini dengan penganjur dan pendemontrasi BERSHIT haram jadah ini. Ini kerana rakyat ada batas kesabaran, jangan keterlaluan menguji kesabaran rakyat yang cintakan keamanan kerana kami boleh bersabar, tapi kalau sudah tidak dapat mengawal kesabaran, maka buruk padahnya kepada BERSHIT 4.0 nanti. Kalau pertelingkahan besar berlaku antara rakyat pencinta keamanan dengan BERSHIT 4.0, kerajaan akan dipertanggungjawabkan sepenuhnya kerana kerajaan gagal dan lembik tidak mampu mengambil tindakan tegas kerana kerajaan takut kepada Anwar, takut kepada Ambiga, takut kepada Pakatan Rakyat, takut kepada media asing, tapi kerajaan tiada simpati terhadap rakyat pencinta keamanan yang diainaya dengan kejam, kerajaan tidak ada belas kasihan terhadap petugas keselamatan yang dizalimi secara tidak berperi kemanusiaan, kerajaan akan dipertanggunjawabkan sepenuhnya dan BERSHIT 4.0 serta Penipu Rakyat akan lepas tangan dan bergembira kerana dapat memburukkan imej kerajaan dalam sejarah. Saya bukannya nak menghasut, tapi ini adalah hakikat yang kerajaan perlu terima akan terjadi kalau kerajaan tidak mengambil tindakan tegas dan serius kepada petualang yang terlibat dengan BERSHIT 3.0 sebelum ini. Kerajaan perlu faham akan emosi rakyat dan jangan biarkan rakyat berasa tidak selamat dan tidak yakin dengan kerajaan, kerajaan perlu tegas untuk mengembalikan keyakinan rakyat terhadap kerajaan.

Anonymous said...

demonstrasi pertama dalam sejarah islam adalah dimulakan oleh Abdulah Bin Saba bagi menjatuhkan khalifah Uthman. Impak daripada manusia Abdullah Bin Saba ni:
1. Khalifah Uthman dijatuhkan dan dibunuh
2. Wujudnya 2 kelompok iaitu Syiah dan Khawarij
3. Perang antara sahabat seperti perang Jamal
Dalam Islam, tidak pernah kita diajar menjatuhkan pemerintah selagi ia beragama Islam dan Solat.. Kita ada kewajipan menegur pemerintah tetapi melalui cara hikmah.. perbuatan menghalalkan demonstrasi sama sahaja perbuatan menghalalkan benda yang haram. Perbuatan demonstrasi yang sudahlah dipelopori oleh seorang pejuang Kristian tidak mencerminkan ajaran Islam seperti, percampuran antara lelaki dan wanita, menjerit2 memaki pemerintah, merosakkan harta benda, menghalang jalan, mencederakan orang lain terutama muslim sesaudara..
Nabi pernah bersabda selemah2 iman adalah mengalihkan batu di tengah jalan..

PAS dahulu: cium bau kentut yahudi pun tak boleh
PAS sekarang: Anwar geng dengan yahudi pun tak kisah, amal demonstrasi ala yahudi pun kira halal..

MENDIANG MUSANGKA said...

Sokong kenyataan Nik Aziz 101% bahawa demo halal untuk menggulingkan Kerajaan. Oleh itu bila lagi rakyat Kelantan turun ke jalan-jalan berdemontrasi untuk menggulingkan Kerajaan Nik Aziz yang sudah tidak popular....

Anonymous said...

Anwar manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah..

Anonymous said...

nabi hamPAS ni patutnya letak dalam ISA je, baru dia tau ape itu erti penyesalan....

Allah kurniakan mulut pun tak reti nak jaga. Mungkin nak keluar darah kot mulut lagi kot baru nak sedar. Ini akibatnya menggunakan agama untuk tujuan politik. HAMPEEEHHH!!!!.....

Anonymous said...

APA JUA MAKHLUK KAT DUNIA NI WAJIB KENCING KAT MUKA NIKA ZIZ ..

LIMA KALI SEHARI UNTUK MASUK SURGA.
MANUSIA PALING KEJI DIALAM DUNIA...

HUKUMNYA WAJIB,... TAK BUAT BERDOSA..

Anonymous said...

aku nmpak demo aritu bukan nk gulingkn kerajaan cuma medet jak ckap, yg demo cuma nk mnta pilihanraya dgn semangat KEJANTANAN biar semua yang 8 tuntutan dilaksana agar pilihanraya tidak dicemari oleh orang asing

Anonymous said...

Hoi pondan 8:07pm.

Kau ni banganglah konon 8 tuntutan Bersih 2.0 tak di penuhi. Hoi kawan kamu ni bangang bebenor. 7 tuntutan dah dipenohi tinggal 1 lagi dalam proses. BAHALOL PUNYA BUDAK BANGANG

Anonymous said...

Malas nak komen pasal NAJIS. Bukan sebarangan. NAJIS MUGHALLAZAH pulak tu. NAK KENA SERTU. Haik....ptuih......

Anonymous said...

aku cadang bawak sepanduk gergasi...


POK NIK ...LAMA PRINTAHHH??
BILA NAK TURUN... NAK BG ANAK PLAK KE

MCM LKS AND ANWAR ANAK BERANAK

bg org lain plak printah..mu ajooo boring la
kata nak turun bila madey turun

-RAKYAT SERGAH NI-

Anonymous said...

Dalam PAS, 2 je betul, DUIT dan BURIT... 22 tahun ... rakyat kelantan berbangga menjadi penhijrah mencari rezeki di negeri asing,.. bila raya baru ramai2 balik kampung... mak bapak mampuih pi minum air kotor kat kampung... itu realiti... bangganya weh dia orang jadi rakyat Kelantan...

Anonymous said...

Azmin ali umur 25 tahun dah jutawan!!

Anonymous said...

Tetapi itulah, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Allah nak tunjukkan rupa Azmin yang sebenar. Dia memang pandai berpua-pura selama ini… berlagak baik dan alim di hadapan orang ramai tetapi sebenarnya…

Anonymous said...

1. Islam kah parti yang redho kalimah ALLAH digunapakai oleh kristian dlm bentuk triniti?

2. Islam kah parti yang mengamalkan sumpah talaq tiga terhadap bini sendiri demi menjaga kerusi, jawatan dan kedudukan?

3. Islam kah parti yang dah buang perjuangan Negara Islam dengan alasan rupanya Negara Islam tiada dalam Al Quran?

4. Islam kah parti yang bersetuju tidak mahu menubuhkan Negara Islam dengan rakan sekutunya?

5. Islam kah parti yang bersetuju tidak menjadikan hudud dasar dalam pemerintahan bersama sekutunya?

6. Islam kah parti yang sanggup mati demi mempertahankan kafir harbi?

Anonymous said...

May 2, 2012 5:58 PM
May 2, 2012 7:21 PM

aku benar benar berterima kasih pada kamu berdua yang memberikan ulasan yang sungguh padat dan tepat. tidak pulak aku nampak juak juak PAS yang membidas. harap harap mereka sedar dan masih ada lagi masa untuk mereka bertaubat. peringatan kamu ibarat cahaya yang dapat menerangi hati yang gelap. semoga mereka mereka itu diberikan petunjuk, Insya Allah

Anonymous said...

BILA NAK MAMPOS TUA KUTUK BULLSHITDUL HAMPAS NI!!!

Anonymous said...

Ternyata PAS bukan Parti Islam bahkan lebih sesuai digelar Parti Peralat Islam !

Lihat bagaimana fatwa yang berubah ubah bukti jelas mereka memutar belit kata kata demi kuasa dan dunia !!!

Anonymous said...

Video Seks Azmin: Banyak Betul Orang Rupa Macam Dia Ya..

Anonymous said...

Ketua2 Pakatan Rabak ni tak kira dari DAP ka PAS ka PKR ka semua nya kaki mantat Daging Haram!!

Memang Haram Jadah!!! Nampak na penyokong2 Pakatan Rabak ni sengaja nak tengok Negara Huru Hara.

Idiologi Kominis!!!'

Anonymous said...

Anwar...nabi x ngaku umat..

Anonymous said...

Siapa nak beli aiskrim gi jumpa Assmin Ali ka Anwar Al Liwat atau Mat Sabu bau burit!!

Wahkahkahkah......."

Anonymous said...

Anwar bapa segala rasuah.

Anonymous said...

Gulingkan kerajaan bermakna ambil dgn cara paksa.
Ambil cara paksa bermakna MENCURI.

APA HUKUMNYA MENCURI?

HALAL KE?

Anonymous said...

plawok,plawok,plawok.Letak jawatan jer la pok nik oooiiii.

Anonymous said...

apabila sifat dendam menguasai diri,yng halal dikatakan haram yng halal dikatakan haram,pok nik najis hati busuk,...tua dah nak mampos..ptuuihhh

Anonymous said...

niajis...bertaubat la...dah lama dah...

Anonymous said...

Tua kutok nih hidop penoh dgn dendam kesumat thdp UMNO...tapi berselindong di sebalik serban yg melilit ...

Setiap ucapan atau fatwa dia mesti akan ada kene mengena dgn UMNO...mst utk menjatohkn UMNO...

Beginika sifat seorg ulamak? .hati penoh dgn dendam....

TAUBATLA PORKY NICKY , JGN DIBAWA DENDAM HINGGA MEROSAKKN KEIMANAN MU..

Anonymous said...

Dedicated this video to all
Who love malaysia
This happened in Malaysia
And this is
The country I belong

MY BELOVED HOME.......

http://bomosiam.blogspot.com/

Anonymous said...

PERMULAAN Rasul MENYIBARKAN ISLAM, tentangan dari segenap masyarakat JAHILIAH sangat hebat. DiMALAYSIA sebuah negara aman dan makmur, namun manusia tetap tidak menyedari dan alfa dengan kerahmatan yg berada dikeliling kehidupan masing-masing.

pork najis dan hadi awang adalah watak MAT JENIN, SEBUAH kisah panglipurlara melayu, yang hanya berkhayal dari kehidupan seorang miskin menjadi kaya raya dan mengakhiri kehidupan menjadi raja, kerana begitu khayalan yg bukan menjadi nyata, MAT JENIN menjunan dari pokok kelapa dan disitulah juga kematiannya. TAK kisah apapon bandingan kedua ahli LAPOK dlm politik melayu ini, hakikat yg misti diterima mereka berdua langsung TIDAK layak memimpin negara ini....tunggu sampai mamposlah mimpi nak jadi pemimpin dinegara ini...

Anonymous said...

nicky kata bershit 3.0 wajib tapi dia sendiri tak join..so kalau perkara wajib dia tak buat tentulah berdosa kan?? kan? kan?

Anonymous said...

pork najis nih mmg agen dajjal pun...
tah dia sedar ke dak dia tu agen dajjal...sbb bila dh kemaruk ngan kuasa iman pun leh out... cuba suruh pork nick ni ckp bahasa arab gerenti drift ar dia ckp... tuntutan bersih pala bapak korang la pnyokong2 PR wei, kalu x telus sistem negara nih gu rs dh lama syaitan2 PR nih mampos dh n diaorg siap leh mnang pilihanraya lg lak tuh.. tu la Allah taala dh kurniakan akal untuk kita pk bknnya akal untuk layan nafsu syaitan kemaruk korang tu..

exPAS 90's...

Anonymous said...

ekekekeke.....betuiii tu bro...

kencingkan aje serban org tua ni... boddo mcm taikkk...

ekekeke.....

Anonymous said...

molek idea tu..
pork nick pon mungkar gak..
kalo ade demo gulingkan pork nick aku pon nak join..
bila?..bila?

usin said...

apa kata orang kelantan buat demo untuk gulingkan pok nik yang sangat lembab dlm menjalankan pemerintahan di kelantan. sudah lebih 20 tahun, apa yg pok nik buat? selain ceramah, keluarkan fatwa merapu sesuka hati, dengki khianat kpd yg tidak sehaluan dgnnya dan burukkan org lain? apa saja yg pembangunan yg berlaku di kelantan adalah 85% urusan kerajaan pusat. so, apa lg org kelantan, gulingkan pok nik sebab lemah serba serbi. lagipun halal untuk gulingkan pok nik atas kebenaran pok nik sendiri. cuma, jgn belasah polis2 yg mengawal pok nik. gunakan akal, jgn juga jentik pok nik, sebab dia dh sgt tua...gantikan pok nik dgn org yg lebih muda, segar, beridea, tawaduk, meraikan perbezaan pendapat waima dari parti apapun.

Anonymous said...

berani ke org kelantan(bukan ahli umno) nak gulingkan dia? takut tak masuk syurgaaaa...

azhar...

Anonymous said...

Ala syurga Pork Nick boleh muat 1000 orang je. Tak boleh lebih-lebih, tolak pemimpin hamPAS, tolak pemimpin PGayR, tolak pemimpin DAPig, berapa kerat je yang boleh muat dalam syurga Pork Nick tu. Lagi satu yang masuk situ pun semua dah tua-tua bangka....

Anonymous said...

Apabila bershit 4 dijalankan, diminta TIBAI juga dianjur di KELANTAN. Turun beramai2 dikelantan Buat Demonstrasi di Kelantan pada masa yang sama dengan bershit.

Ayuh TIBAI MULAKAN MEMBUAT AGENDA! Kita tunjukkan berapa ramai pulak boleh turun dan bagaimana nak buat secara AMAN.

Anonymous said...

CEPATLAH KO MAMPOS TUA KUTUK BANGSAT!!

Anonymous said...

makin teruk nyanyuk nik ajis nih...ada la lg 2 - 3 jumaat lg kot...

Anonymous said...

bengong kakah ni!!

Anonymous said...

MARI KITA DEMO UNTUK GULING KERAJAAN PAS DI KELANTAN

Unknown said...

Jaga kata2 jgn sampai jatuh fitnah,.