Thursday, May 3, 2012

FOTO SAAT POLIS DITERAJANG PERUSUH BERSIH..!


52 comments:

Anonymous said...

polis tu yg salah. sapa suruh naik motor. lain kali naik barracuda

Anonymous said...

ini semua salah umno

Anonymous said...

Aku doa kaki budak ni akan hilang upaya satu hari nanti. Amin..

Anwar, azmin, nik aziz, ambiga, dan semua pemimpin pembangkang yg membakar sentimen kebencian melampau terhadap PDRM bertanggungjawab sepenuhnya ke atas setiap titis darah anggota keselamatan yg jatuh ke bumi kerana kebencian tersebut.

Anonymous said...

Kita harus menuntut supaya anwar dan pemimpin pembangkang yg terlibat, menghasut, menganjur, menyokong, memberi rasuah, menyalakan api kebencian BERTANGGUNGJAWAB sepenuhnya di atas tumpahnya darah anggota keselamatan disebabkan oleh kebencian yg dibajai oleh mereka.

Anonymous said...

ISA TAK PATUT DI MANSUHKAN

HOI PUAK PENGGANAS 3.0 PROTALIBAN+PROKOMUNIS+PROYAHUDI

AKU Harap cina2 yg tahu mereka dpt ic biru dr kerajaan BN akan mula tahu menilai sapa pengganas sebenarnya..

Anonymous said...

anon 2.12,

Biasalah...ayat tak boleh blah pembangkang bila sesuatu apa pun yg terjadi, waima, kucing dia mati kena laggar keta jiran sebelah pun...salah UMNO.
Lak??

ini, kalo ada la lagi mangkuk keldai yg percaya ayat sepesen pembangkang nak cover bontot, tak dapat aku bayang betapa bongok bebal tahap cipan la org tu.

Tak pun dah terlalu mabuk percaya dgn anwar sbb byk bebeno teguk air kencing dia. Semua percaya. Dah jelas kena kencing pun...minum kasi licin...

Anonymous said...

motor polis itu dibeli mengunakan duit rakyat bukan duit penaja atau duit pembangkang.

kalau motosikal itu cedera maka penaja tentu tak mahu bayar ganti rugi walhal mereka dikepalai oleh manusia celik undang-undang.

kalau nak berhimpunan secara aman, tengah bandar bukan tempatnya. kalau buat juga ia bukan perhimpunan tetapi merusuh.

seperkara lagi, kenapa iri hati terhadap pasukan keselamatan yang berkawal walhal kawalan berkenaan bukan untuk ganggu perusuh tetapi nak lindungi awam.

tentulah rakyat marah terhadap perusuh kerana merosakkan harta mereka dah tu tak mahu bayar pampasan. sama macam Lonjing, bukit jadi rata tetapi pampasan entah ke mana.

PEMERHATI

Anonymous said...

Jgn harap la cina komunis DAP tau menilai bro...dah diorang mmg spesis pengganas. Kiasu lak tu..

Org lain tak boleh dpt, semua dia nak.

Cina mmg bangsa yg tamak. Tanah besar china dah seluas luas alam, kat tanah melayu ni jugak yg dia nak menyelit.

Langkasuka, sebuah kerajaan awal org Melayu.

House PK said...

Terbaik la Gap

Anonymous said...

CEPAT LA PILIHANRAYA!!!!

AKU LEMAS LA WEI DENGAN DRAMA POLITIK NI.
Benci.
Menyampah.
Loya.

Tak sabar nak humban anwar ibrahim dan nik aziz ke longkang,

ANACONDA said...

MAK BAPAK BUDAK NI PANCUTKAN BUDAK NI KAT BELAKANG MATI...

SB TU DAPAT BENIH2 PUKIMAK...

Anonymous said...

MARHAEN JUGA ADA HAK KE ATAS DATARAN MERDEKA

memanglah tempat awam siapapun boleh berhimpun tetapi kalau berhimpun sampaikan juak sendiri memonopoli tempat awam sampaikan orang lain tak boleh gunakan tempat berkenaan maka ternafilah hak orang lain tadi.

atas sebab itu ada peraturan akan tempat awam tidak dimonopoli oleh olongan perusuh. atas sebab itu tempat awam dikenakan larangan tak boleh mabuk, berbogel, merokok dan berkelakuan sumbang.

peraturan diibuat untuk dipatuhi. kalau peraturan boleh dilanggari sesuka hati dek kerana perusuh berasakan mereka tak makan saman maka untuk apa dibuat peraturan.

akhirulkalam, perusuh bukanlah golongan istimewa tetapi kalau tempat awam dibuat macam tanah jajahan sendiri makanya taraf mereka ini jauh lebih rendah dari PATI dan PADI.

MARHAEN

Anonymous said...

woiii...lu org tau itu budak SB laaa mau tau kod rahsia dia org masa ops aman 3 (BERSIH 3.0) lu cari dalam gambar tu lu org akan tau

komandomelayu said...

Semua penyokong bersih diminta tidak menggunakan khidmat anggota polis sekiranya anak atau isteri anda dirogol,dirompak,diragut,diliwat!

Anonymous said...

memang gila punya budak...tak dapat polis biru....polis putih pun dorang terajang!!! apalah salah polis terafik tu...!!

oooo.... pantang polis jer..nak diperembat.....nasib baik takder 'polis bantuan'...

Anonymous said...

yg diperbodoh adalah melayu.kesian bangsa kita ni.sedih saya tengok

Anonymous said...

tak rasa ker...kita terhadap anggota polis kita sekarang...

dorang nak mesti mesra raakyat atau
buat sombong kat rakyat....

dulu polis selalu herdik kita...klu kita kena tahan,buat report atau kita minta tolong...

diharap dorang berubah atau lebih tegas?....

entahlah....kekadang kita rasa polis nie slogan mesra...tapi kita takut pula nak berdamping...

apapun polis professional tempoh hari!!!syabassss!!!

Anonymous said...

hARAP SANGAT PESERTA DEMO TEMPOH HARI...BILA SAMPAI SATU MASA DORANG NAK SANGAT PERLU BANTUAN POLIS....KENA PETIRRRRR!!!!

ATAU PALING RINGAN HUKUMAN DUNIA NIE...JUMPA JER MINTA BANTUAN... DORANG KENA SAWAN BABI!!!

JAGA-JAGALAH KITA..KLU DENGAR JER KES MACAM NIE...HAAA TU PESERTA DEMO!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
woiii...lu org tau itu budak SB laaa mau tau kod rahsia dia org masa ops aman 3 (BERSIH 3.0) lu cari dalam gambar tu lu org akan tau

May 3, 2012 2:53 AM

---------------------------------

Apa??? SB pakai gelang warna kuning???

TARAK PUN.....!!!!

Kene kelentong dengan sang kelembai je...

Nak tengok polis sebenar bukak laman ni, sumber dari tranungkite....

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=13981

Anonymous said...

Ha... lepas tu tengok blog ni pulak....

http://mymassa.blogspot.com/2012/05/sensasi-bukti-portal-pas-kantoi-fitnah.html

Anonymous said...

Anwar manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah..

Anonymous said...

Musangka bewakka...PR meme sengaje carik pasal..sbb mereka lebey ramai dari Polis....dan deypa tauu polis x leh wt apa2 !

KEKURA said...

Salam tuan, paparan menarik dan penuh makna. mohon link kan gomot.blogspot.com

Anonymous said...

Ustat Tantawi akan kata,

"Dia bukan tendang poklis.Dia tolong lap motor polis menggunakan kaki."

HARAP SERBAN AJE BESAR.

Anonymous said...

kita tak boleh salah budak itu
darah mudanya telah dirosak oleh
anuar Ibrahim dengan hasutan kebenciannya terhadap anggota polis.

otak budak itu telah dirosakkan kerana tidak dapat menimbang yang mana baik dan yang buruk. Anuar Ibrahim telah dikuasai oleh Dajjal yang akan menghuru harakan negara islam.

Anonymous said...

budak barua ni akan diberi amaran..amaran..saya beri amaran dan amaran sahaaajaaa.. tak caya tunggu leas sasatan..

Anonymous said...

Kebdodohan paling hebat yang penah aku tengok.. jadi macai oleh haprak.. kepala keretapi tersenyum lebar.. si sepet lagi la tersenyum lebar dapat memecahkan kaum dominan negara ini.. malu.. malu... masing-masing dah kena minum dengan air kencing yang diorang rase macam air oren.. tak sedar diri..

Anonymous said...

kalau polis berkenaan adalah abang saya, saya akan cari perusuh yang biadab dan hilang akal itu sampai lubang cacing

Anonymous said...

entahlh...xtau nk ckp pe lg ngn remaja zaman skarang ni..yg ramai join bersih ni adalah student2 u yg mndpt duit dr kerajaan jugk..kenapa perlu ada BERSIH ni?lgsg xmmbwa manfaat untk smua..lg byk kmudrtn n keroskn tuk mlysia adalh..n untk student2 ni..masa beljr buat lh yg trbaik xprlu nk demo sbgai cmni..mak bapak korg bukn mntk ko jd pndemo tp bg ko bljr biar nnt ko blh dpt gaji yg byk n xprlu nk iri hati ngn kesengn org....dulu pkr(parti keadilan rakyat)tp dh brpa thun xnmpk pn adil tuk rakyat tu apa.....so skrg dh mula ngn bersih pulk..klau demo tiap kali cmni result nyer xpyh namakn bersih..buat jer nama kuning ke oren ke lg bgus coz merosakkn imej bersih jer..btw BERSIH tu adalah semuanya bersih.......

Anonymous said...

MATI KATAK: SIAPA?

penjawat awam bertugas mempertahankan ketenteraman awam, kalau dia ajal susulan usahanya mempertahankan benteng keselamatan negara maka besar kemungkinan keajalan berkenaan berkategori syahid. tetapi segerombolan pengamuk, meskipun amukan itu dijanjikan habuan oleh tok guru tetapi kalau dia kojol semasa mengamuk maka kekojolan itu kemungkinan besar berkategori mati katak.

Anonymous said...

PEMBANGKANG KEHILANGAN BERIBU-RIBU UNDI DARI PIHAK KELUARGA, ADIK BERADIK,SANAK SAUDARA PDRM. TAHNIAH.. TERBAIK DARI PEMBANGKANG.

MAT RENO said...

AKU KAN PELIK BETUL LAH DENGAN PEMIKIRAN RAKYAT MALAYSIA NI.DULU MASA ZAMAN TUN M PEBGKANG BUKAN MAIN LAGI FITNAH DIA,SAMPAIKAN BINA PUTRAJAYA PUN SALAH,MASA TU AKU BARU KERJA TP TEMPAT KERJA AKU MASA TU RAMAI YG SOKONG TUN M COZ BELUM ADA LAGI PKR NI.LEPAS JER PKR NI WUJUD YA ALLAH AKU PERHATIKAN BUDAK2 MUDA SEKARANG DAH MACAM TAK DE IMAN BILA DAH TRLALU TKSUB NI(aku cakap sbb tmpat krja aku cmtu)BERSYUKURLAH AKU XKISAH ADA PEBGKG,PEBGKG TU BGUS CM PAS DULU2,,SKRG DH JOIN PKR PN DH NMPK SENGET JUGK..ADA PBGKG NI KERAJAAN XHANYUT TUK RAKYAT TP KLAU PKR OR BERSIH NI MEMG AKU X RESPECTLH..AKU LG SUKA UMNO YG TULIN ZAMAN NENEK AKU DULU N PAS YG LG BAGUS SBLUM JOIN PKR TU....FIKIR FIKIRLAH...
ASSALAMUALAIKUM........

Bomo Siam said...

The critically-acclaimed Command & Conquer™ (C&C) series returns with Command & Conquer Bersih 3.0™ (C&C 3). Setting the standard for the future of RTS gaming once more, C&C 3 takes you back to where it all began—the GE13 .

Go to http://bomosiam.blogspot.com/

Anonymous said...

Saya pelik kenapa yang tendang motor polis tu tak pakai baju kuning? Ini mungkin orang luar yang di upah yahudi supaya jadi huru hara.

Anonymous said...

Woiit...ape nak pelik pulak? sukati dia nak pakai baju kaler apa pon...Mat Syiah yg tendang polis tu pon xpakai baju berShit...lagi siap ugut suruh bunoh semua polisssss......

.tu la...lenkali bagi anak2 makan duit haram...tgk bila besaq kurang ajaq dan biadap ngalahkn BINATANG...

Anonymous said...

AMBIGA BABI
BABI KA? BETULLLLLLLLLL!!!!!!!!!!

Anonymous said...

bukan salah ibu mengandung, salah bapak pukul serong..

Jawajohor said...

ADAKAH PERUSUH TU SEMUA PENGUNDI ?
PDRM MESTI CHECK DUN MANA MEREKA MENGUNDI, ATAU MEREKA INI PERUSUH UPAHAN YANG BUAT KACAU BILAU.
KALAU MEREKA TAK BOLIH BUKTIKAN DUN MANA MEREKA MENGUNDI, ITU MAKNANYA MEREKA DATANG HANYA UNTUK MERUSUH. MEREKA ADALAH PERUSUH UPAHAN.

Anonymous said...

Cari bebudak ni sampai dapat..dan dedahkan besar2 di akhbar...kita nak tengok hero bersih.

Anonymous said...

PDRM, TERUSKAN KHIDMAT BAKTI DEMI MASYARAKAT & NEGARA. TAK LAPUK DEK KEJI, TAK LEKANG DEK PUJI.

anti bohmau said...

GAP,

kita harap undang2 yg gantikan ISA lebih tegas utk mengadili manusia2 yg tidak pernah adil kpd orang lain ni!!

Anonymous said...

malam tadi aku dok borak dengan sorang SB aku dah kenal lama..saja tanya amacam BERSIH?dia kata sebelum BERSIH, polis tak kisah pun kalau kawan sokong PR atau BN, tapi sekarang semua benci gila sama PR. Terima kasih anwar & azmin..hadi, buat laa lagi BERSIH 4...aku berani bet kali ni polis mesti start tembak orang walaupun takde arahan.. aku bet dengan nama allah kalau takde orang PR yang mati kena tembak next BERSIH, aku akan start sokong korang out of respect.. oh ya, bila aku timbulkan hal polis traffic kejar orang acu pistol,ko tau apa SB tu cakap? cuba bayangkan budak muda, budak uni, ramai ramai berdiri depan ko, maki mak bapak kau sial, ko kerja haram bagi bini dan anak anak makan, sambil jerit sekuat kuat hati 1,2 kaki dari muka ko... siap tolak tolak badan ko, dan kat pinggang ko ada pistol...ko senyum ke? aku rasa kalau polis tu pakai serban, Nik Ajis dah keluar fatwa wajibkan TEMBAK.
- SUTRA -

Anonymous said...

Semua salah Umno,korang betul semua

Anonymous said...

takpelah..28hb,Apr,2012 tu hari bullshit3.0 hari2 selepasnye ni hari PDRM plaklah nak kutip pesalah2 ni..ha ha ha...best,best...

Anonymous said...

TOLONG KUATKUASAKAN ISA SEMULA...

Anonymous said...

A - ANGKARA
M - MONYET
B - BERUK
I - INGIN
G - GELI2
A - ANWAR

Anonymous said...

aku doa budak yg sepak motor polis tu xcident hilang sebelah kaki, biar dia kudung sampai tua. ..

aku janji, sekiranya puak laknat tu buat BersHiT 4, aku akan turun! ! peduli apa nak jadi jadilah. ..

lipan naga said...

Yang tendang ni polis jugak. Sb

Anonymous said...

Polis d kudakan oleh umno,kena maki polis kena pukul polis tubuh badan bebas siasat cari salah polis. Era paklah hingga la era kini polis da di liwat oleh org politik tak kita sebelah mana sekali pun

Anonymous said...

Najib terpaksa mansuhkqn isa sebab da beri laluan. Najib x tau angenda jahat yahudi melali king jubur utk hancurkan negara. Semua kata d munsuhkan kelak senanglah pakatan laknat hancurkan negara. Hak asasi menjadi keutamaan meka tanpa menilai hak asasi majoriti rakyat malaysia. Hak segelintir d utamakan. Rindu dgn pimpinan tun mahathir da menteri kdn nya. La ni semua hampas sampah. Haprak. Paklah kau punya cibai la semua ni terjadi. Najib masih syok sendiri dgn punasihat yg syok sendiri. Gua ingat polis dan saudara meka x akan undi mana2 parti kali ni,betul la pakatan tuduh polis alat umno. Sanggup d maki d pukul utk umno. Fikir2kan la. Lemah da kerajaan kita ni

Anonymous said...

gambar ni super impose aje ...gambar sebenar nya budak lelaki ini sedang menendang bapak dia kat kebun getah oleh kerana dia marah kat bapak dia. Bapak dia pengamal LGBT. KAH..KAH..KAH

Anonymous said...

Ini paklah punya sial lah. Semua apa yg king jubur ckp dia percaya, konon nak popular PM yg " Clean" islam hadari,,,apa yg terjadi, , sampai bila2 akan di catat dlm sejarah, byk dosa dia sebab dia buat keputusan semasa dalam tidur