Monday, May 14, 2012

MALAM NI ZUL NORDIN KAT SELAYANG.


16 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

pru dah semakin dekat...agak2nya kat mana menatang katak2 ni nak tinggal nanti ya...nak jadi calon umnporno....ni calon bakal kalah...nak jadi calon pr...takkan ludah nak jilat balik..nak jadi calon bebas...pengalaman ngeri braim katak 3 kali tanding bebas semua kalah....cukup memedihkan....
apa pun...Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab, jujur dan amanah.

Anonymous said...

pabila kena batang hidung sendiri orang itu tidak jujur, tidak amanah..ketika dia beraka dalam PAS orang itu jujur dan amanah..betul2 parti ajaran sesat.

Anonymous said...

dalam PAS berlambak tidak amanah nak cakap apa..kalau manusia tidak akan jadi malaikat walaupun pakai jubah,janggut,serban dua kito.

Anonymous said...

Macam mana nak jadi bertanggungjawab, jujur dan amanah, klu depan org Islam cakap lain, depan kapir laknat cakap lain,semua kerana nak kan undi dan kuasa.Cermin cerminlah diri anda.

Anonymous said...

Dulu nama parti agama nampak keagamaannya tetapi semua nilai itu hilang apabila parti agama berasosiasi dengan parti bukan agama.

Mungkin ini salah satu punca yang membuatkan YB Zul ambil keputusan meninggalkan sebuah bahtera yang telah berubah haluan tetapi masih mahu menuju matlamat yang lama -- negara teokrasi.

Tuhan Maha Mengetahui, dan dalam konteks ini, masa depan YB Zul mungkin lebih baik daripada nasib parti yang pernah ditumpanginya satu ketika dulu.

PEMERHATI

Anonymous said...

YB Zul tidak membawa diri kerana dibebani masalah moral sebaliknya beliau membawa diri kerana organisasi yang ditumpangi dulu itu yang dibebani masalah moral yang kritikal.

Anonymous said...

Tiada Sesalan meninggalkan Bahtera yang telah diHijacked

YB Zul meninggalkan bahtera yang telah hampir di Putrajaya tetapi bukanya bahtera yang masih jauh dari Putrajaya (sasaran keduniaan) dan tanpa rasa rugi sedikitpun kerana bagi YB ialah: sasaran keduniaan bukanlah segala-galanya buat seorang mukmin sejati.

Bagi manusia yang percaya kepada sasaran lebih mutlak iaitu ukhrawi, beliau tidak berasa berat untuk melangkah keluar dari bahtera yang mengejar sasaran duniawi tetapi tidak lagi berhasrat menuju matlamat ukhrawi.

LEMBAYUNG

Anonymous said...

aky tak pikir lnsung pasal bertanding le... dia masuk politik pun pasal anwar..skrg sah anua jln xbetul..

xda hal kalu xbertanding

yg cukup merisaukan ialah calon pr yg ada dlm pr sendiri.. masa pinjaman da tamat...

Anonymous said...

mana pegi nya semua tokoh2 dan hero2 umnu nie..balik2 muka si zul dgn hasan ali jer yg ceramah membebel sana sini...kami bosan dgn ceramah dua org ni..nak juga dengar ceramah dari menteri2 umnu..baru lah bole percaya ckit..betul tak??

Anonymous said...

dah diorang je yg tau kebenaran mengenai kepalsuan pakatan rosak, biar la diorang yg bercakap, pusing mcm mana pun aku tetap sokong bn, hehe

Anonymous said...

zul nordin.... penganut tegar Ajaran IMR Hassan Anak Ali....

Anonymous said...

hassan anak ali JATI berhujjah atas nama Islam, Melayu, Raja (IMR) demi sekular assobiyyah UMNO?

Rukun JATI ajaran IMR hassan anak ali:

1- Islam mengikut tafsir & fikrah ajaran sekular UMNO-Mahathirisme

2- Melayu mengikut takrif politik kronisme 'UMNOPUTERA" & budaya khurafat kuasa 'UMNO-Maha Penyelamat Melayu' serta ketaksuban pelampau (extremist) kepuakan UMNO-PERKASA

3- Raja yang mengikut telunjuk dekri 'rampasan kuasa' Perlembagaan oleh UMNO Baru (1988).

siapa pengikut2 ajaran IMR hassan anak ali ni ye?

.... mengikut sumber yg masyhur... mereka adalah para "munafikin politik" yang 'mulut berdegar2 memuji2 tapak baru, yang mencaci khianati rakan sendiri, yang habit melompat-lompat parti, menjilati ludah sendiri demi 'tapak baru' & 'wang besar' UMNO88....


Pohon majlis fatwa bersidang menetapkan "Ajaran IMR Hasan Anak Ali" ni ....... tidak bercanggah dengan AQIDAH & SYARIAT Islam?

ahli sunnah waljamaah ...Islam syumul

Anonymous said...

Dalam politik.
Kita tidak boleh twrlalu menilai dr pandangan politik...

Kita juga perlu menilai ..mentelaah sipolitikus itu...

Apa katanya...
Apa psrbuatannya...
Semua perlu d kaji dan d teliti...

Isi cakapannya sangat perlu dilihat dan difikiri...
Adakah seimbang dgn keadaan diri....

Anonymous said...

Anon 8:14..tokoh umno takde masa nak asyik berceramah... Depa sibuk berkeja untuk rakyat... Kalau dah bosan ceramah hasan dan zul pi la ceramah pas n pkr... Tak perlu bawak tikar..tempat duduk banyak

Anonymous said...

Anon 1:38 betul betul betul... Masa ceramah PAS atsu PKR budak2 siap boleh main bola lagi tengah padang tu. Tu pun bola tak penah kena kat penyokong merwka yang dengar cetamah tu. Kikikiki