Friday, May 4, 2012

OTAK KOSONG + GANAS + SAMPAH= BERSIH.






38 comments:

Anonymous said...

aku x hensem''
first

Anonymous said...

Mangkok2 bershit adalah gerombolan BINATANG LIAR yg menyamar jadi manusia...

Kalo manusia mrk xkan memusnahkn harta org lain..

Kalo manusia mrk tahu mnghormati hak org lain,,

Kalo manusia mrk tahu menghargai keamanan yg sedang kite kecapi...

Anonymous said...

Malaysiakini bastard a.k.a EJEN PROPAGANDA mana berani nak tayang gambar2 mcm ni.
~Stranger

UMNO PARTI PENJARA said...

Tak hensem pun takpe. Janji tak samseng tak tentu pasal.


Utusan Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5
6~BUKTI 6

Jangan segan2... Utusan Pasti Boleh Buat!!

Anonymous said...

Secara metafora tak ada bezanya Pengganas Bersih 3.0 dengan sampah yng mereka bawa dan buat.

Klu mereka benar2 bersih, bagi akal yng waras tak kan sampah dan kemusnahan ini yng mereka tinggalkn!

Kepada penyokong Penganas Bersih 3.0 anda refresh balik 8 pilihanraya DUN yng terkini dan 8 pilihanraya dun sebelum itu.Nasihat saya jangan perasan bagus ada berjuta pengundi yng sedang tidak sabar untuk mengajar PR semasa PRU13 nanti.

Sama2 kita tunggu kematian PR!


EXpkr

Anonymous said...

AKU HENSEM

Jangan manipulate nick aku aaa
ni aku sorang je pakai tau

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

WAJIB MEMPERTAHANKAN PEMERINTAH
Sabda Nabi shallallahu ‘alaihi wassalam:

“Akan timbul kerosakan dan kejahatan, maka barangsiapa yang ingin memecah-belahkan perpaduan Umat ini, hendaklah kamu memenggalnya dengan pedang walau sesiapapun dia.” (Riwayat Muslim)

Fatwa demi fatwa dikeluarkan oleh Nik Aziz untuk menghalalkan bersih, begitu juga sokongan dengan pelbagai alasan untuk memjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang diperlihatkan sebagai negara yang tiada kekuatan dalam pelbagi sudut. Semua itu adalah taktik yang dimainkan oleh pembangkang.

Anonymous said...

Berkata Imam Ahmad r.h:

َ"Barangsiapa keluar menentang pemerintah orang Islam yang telah dipersetujui dan telah dilantik menjadi khalifah dengan apa jua cara; sama ada dengan redha atau terpaksa; sesungguhnya orang yang menentang itu telah keluar dari jemaah orang Islam serta menyelisihi Sunnah Rasulullah, dan sekiranya dia mati, dia mati dalam keadaan jahiliah.” (Usul Al-Sunnah oleh Imam Ahmad)

Kenapa Nik Aziz memutarkan segalanya untuk kepentiangan parti- bukan memperbetulkannya untuk penyatuan ummah. Ini lah bezanya ulama politik dan ulama yang sebenarnya.

Kini menghalalkan perhimpunan yang memudaratkan umat islam , negara dan ekonomi dirancang oleh barat melalui proksinya Anwar Ibrahim dah Ambiga yang mana telah banyak memperabihkan dana NED untuk menjajah negara ini. Allah Maha Kaya, Maha Agong dan Allah masih tidak membenarkan Umat Islam didalam negara ini ditindas sebagaimana yang berlaku di negara teluk.

Niat dan rancangan jahat mereka telah digagalkan oleh Allah. Alhamdullilah!! Kini perancangan baru musuh Islam sedang dirombak untuk menjajah semula nbegara ini dengan apa cara sekali pun. Berikutan itu Nik Aziz telah membenarkan fatwanya mengatakan boleh menentang pemimpin yang mereka anggap sebagai pemimpin yang tidak layak.

Siapakah yang memecah belah kan kesatuan umat islam didalam negara ini- bermula Amanat Hadi sehingga la pelbagai fatwa yang telah menjurus kepada perpecahan.

Anonymous said...

Peluang untuk BN tumbang adalah setipis kulit bawang tetapi peluang untuk PR kekalkan status quo (status pembangkang) adalah setebal kulit ikan paus.

Makanya bolehlah dikatakan bahawa Bersih 3.0 telah dihijacked oleh puak tertentu untuk dijadikan platform persediaan untuk berdepan hari kelam yang mendatang.

Sebagai golongan marhaen atas pagar, mereka tidak kisah sangat siapa yang kalah asalkan yang kalah itu dapat menerima kadak dan kadar.

MARHAEN

Anonymous said...

NGO tidak semestinya sempurna

Demonstrasi tidak terkandung didalamnya keganasan tetapi seperti dalam perlawanan bola sepak, keganasan timbul apabila pihak penyokong fanatik dipengaruhi elemen hooliganisma bertindak ganas.

Makanya kalau ada NGO hak asasi JULANG pihak yang mengganas tadi maka dengan sendirinya NGO berkenaan telah tersalah tafsir peranan yang sepatutnya mereka mainkan.

PEMERHATI

Anonymous said...

Marilah kita menjadi manusia yng bertanggungjawab jujur dan amanah..

Jangan jadi mcm Anwar Ibrahim yng suka main belakang,jangan jadi Azmin yng dayus,jng jadi N.Aziz yng tak kisah berkawan dgn syaitan dan jangan jadi mcm hj hadi yng suka memecah belahkan orng2 islam di Malaysia.

Opsss tertinggal jng jadi mcm Mat Sabu..suka bau bur.....it!

rakab said...

Buat sampah merata-rata, memekik-mekik seperti hilang akal, bertindak luar dari kewarasan fikiran,....konon nak mendesak supaya diBERSIHkan sesuatu...

BERSIH kepala bapak dia !!

PAKATAN BERJIWA KOTOR !!

Anonymous said...

.

KOTOR+ANARKI=HARU-BIRU=LAUK

Demonstrasi jarang berakhir dengan tertib dan sopan.

Ini disedari oleh kuasa besar. Hakikat ini dipergunakan oleh kuasa besar untuk kepentingan mereka. Kuasa kecil jadi lauk.

Kuasa besar pastinya mahu kuasa kecil terus akur akan keunggulan dan dominasi mereka.

Apabila kuasa kecil dalam keharu-biruan makanya kuasa kecil dengan sendirinya akan mencari kuasa besar.

Apabila itu terjadinya kuasa besar akan menggunakan klausa ini: "nothing is free under the sun".

Kini, apabila klausa berkenaan dikuatkuasakan, beberapa kuasa kecil teluk kena akur dan hendak tidak hendak kenalah membayar harga yang tinggi.

Stephen Haw King

Anonymous said...

NGO yang sokong keganasan harus tukar panggilan mereka kepada SUHAKIM (Suka Hak Mengganas)

Anonymous said...

cuma yg OTAK KOSONG je yg termakan kata2 manis Anwar....termasuk nik aziz, hadi, assmin, mat sabun dan pengikut2 budak CGPA 2.3......Ambiga & Kit Siang bersyukur dpt mrk nie.

Anonymous said...

abg sayang, tolong tunjukkan cara nya pada utusan...sbb Ambiga tak berapa suka kat utusan, tapi sayang kat PAS & PKR .....so korek2 la rahsia dari Ambiga & tolong bagi kat utusan caranya.................namggang betul org2 yg ikut AMBIGA - penentang ISLAM & penyokong GAY, free sex, etc

Anonymous said...

GAP aku tambah lagi puak bangsat ini adalah "Otak Kosong + Ganas + Sampah + Tak Berakhlak + Gila Babi = BERSHIT 3.0"

Anonymous said...

Anonymous said...

abg sayang, tolong tunjukkan cara nya pada utusan...sbb Ambiga tak berapa suka kat utusan, tapi sayang kat PAS & PKR .....so korek2 la rahsia dari Ambiga & tolong bagi kat utusan caranya.................namggang betul org2 yg ikut AMBIGA - penentang ISLAM & penyokong GAY, free sex, etc

May 4, 2012 4:32 PM

------------------------------------

Abang Sayang ini adalah salah seorang puak songsang inilah, jangan dilayan puak ni, Penipu Rakyat sudah tertekan hingga sanggup buat apa saja untuk membela kemungkaran mereka, Nicky Najis pun ada banyak paktua merapu dan meraban untuk membela kemungkaran mereka ini.

Anonymous said...

Semua kerugian itu perlu ditanggung oleh Ambiga, Penipu Rakyat dan SUHAKAM yang menjadi petualang besar insiden ganas ini. Hoi Ambiga, Penipu Rakyat dan SUHAKAM, silalah bayar ganti rugi, korang sudahlah merusuh, merosakkan harta awam, kemudian harta awam milik orang ramai pun korang rosakkan.

Kepada semua yang menanggung kerugian akibat BERSHIT 3.0 ini, anda layak memfailkan tuntutan menuntut kerugian terhadap petualang di atas, biar mereka rasakan akibat buruk yang menanti kerana semua itu adalah angkara mereka juga.

annoy mouse said...

foto #4....... KASUT AKU!!!! he he

Anonymous said...

kemusnahan dan sampah
termasuk le yang ditinggalkan oleh
si abang sayang...

Anonymous said...

Anwar dan ambiga manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah...anwar munafik, ambiga kafir laknatullah..

Anonymous said...

apa yang dilihat dari gambar-gambar yang ditunjukan, memang ramai yang datang untuk menghadiri perhimpunan bersih.. Diorang mempunyai pengikut yang ramai sehinggakan anwar ibrahim merasakan beliau boleh tumbangkan kerajaan. Tapi.. hakikatnya, yang hadir tu sajalah penyokong kuat pembangkang.. Berjuta lagi rakyat malaysia tidak bersetuju dengan apa yang terjadi pada bersih 3.0. Puak ambiga dan Pembangkang tak perlulah perasan sangat.. Kesian..

Servant of God said...

Apa hak bangsat2 si pendemo Bersih buat kerosakan dan kekotoran sebegini?

Dorang saja rakyat ke?

Kita ni bukan rakyat? Takde hak?

Penyokong bersih memang gampang!

Anonymous said...

Lihat ini:

http://my.news.yahoo.com/police-car-crash-victim-speaks-050324516.html

Seorang pendemontrasi BERSHIT 3.0 yang kononnya dilanggar oleh pihak polis semasa demontrasi BERSHIT 3.0 hendak menuntut ganti rugi dari pihak kerajaan, cibailah lu apek, lu mau tuntut gantilugi, lu tuntu sama itu Ambiga, Anwar, Nik Aziz, Lim Kit Siang dan sama Penipu Rakyatlah.

Malahan apek ini juga adalah salah seorang yang telah diambil bekerja oleh sebuah syarikat milik kerajaan sebagai jurutera, tapi dengan tidak tahu malu dan tak tahu mengenang budi ibarat anjing tersepit, dia sanggup mengkhianati kerajaan dengan menentang kerajaan, sekarang dia takut kehilangan kerja, padan muka dia, lepas itu dia cakap kalau dibuang kerja maka dia akan ceburi bidang politik, biasalah, dah tak ada kerja, nak ambil kesempatan kononnya orang simpati dengan ko sajalah, berlambak dalam Penipu Rakyat terutama dalam Parti Kelentong Rakyat orang yang macam ini.

Tindakan apek ini dan laporan oleh Cibaikini telah dihentam sekeras-kerasnya oleh orang ramai yang berpendapat, yang menjadi punca segala masalah ini adalah Ambiga, Penipu Rakyat dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 ini, malahan bila kenderaan polis sedang terbabas, apahal si apek ini tak lari ke tempat yang lebih selamat, malahan apahal di berkumpul dekat dengan kenderaan polis itu? Ini berkemungkinan dia berniat tidak baik terhadap anggota dan kenderaan polis itu, mungkin dia juga turut sama-sama 'melontar jamrah - kata Nik Aziz demontrasi macam buat haji
" terhadap kenderaan polis itu, perlanggaran yang kononnya terjadi itu adalah balasan terhadap orang yang tak mengenang budi dan tak sedar dek untung seperti apek ini.

Janganlah tuan-tuan dan puan-puan terpedaya dengan hasutan oleh puak perosak ini, sama-samalah kita bersatu hati dengan pihak kerajaan untuk membangunkan negara ini, PRU 13 kelak, berikan sokongan jitu kepada Barisan Nasional untuk negara yang aman damai dan makmur sejahtara.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://my.news.yahoo.com/police-car-crash-victim-speaks-050324516.html

Seorang pendemontrasi BERSHIT 3.0 yang kononnya dilanggar oleh pihak polis semasa demontrasi BERSHIT 3.0 hendak menuntut ganti rugi dari pihak kerajaan, cibailah lu apek, lu mau tuntut gantilugi, lu tuntu sama itu Ambiga, Anwar, Nik Aziz, Lim Kit Siang dan sama Penipu Rakyatlah.

Malahan apek ini juga adalah salah seorang yang telah diambil bekerja oleh sebuah syarikat milik kerajaan sebagai jurutera, tapi dengan tidak tahu malu dan tak tahu mengenang budi ibarat anjing tersepit, dia sanggup mengkhianati kerajaan dengan menentang kerajaan, sekarang dia takut kehilangan kerja, padan muka dia, lepas itu dia cakap kalau dibuang kerja maka dia akan ceburi bidang politik, biasalah, dah tak ada kerja, nak ambil kesempatan kononnya orang simpati dengan ko sajalah, berlambak dalam Penipu Rakyat terutama dalam Parti Kelentong Rakyat orang yang macam ini.

Tindakan apek ini dan laporan oleh Cibaikini telah dihentam sekeras-kerasnya oleh orang ramai yang berpendapat, yang menjadi punca segala masalah ini adalah Ambiga, Penipu Rakyat dan pendemontrasi BERSHIT 3.0 ini, malahan bila kenderaan polis sedang terbabas, apahal si apek ini tak lari ke tempat yang lebih selamat, malahan apahal di berkumpul dekat dengan kenderaan polis itu? Ini berkemungkinan dia berniat tidak baik terhadap anggota dan kenderaan polis itu, mungkin dia juga turut sama-sama 'melontar jamrah - kata Nik Aziz demontrasi macam buat haji
" terhadap kenderaan polis itu, perlanggaran yang kononnya terjadi itu adalah balasan terhadap orang yang tak mengenang budi dan tak sedar dek untung seperti apek ini.

Janganlah tuan-tuan dan puan-puan terpedaya dengan hasutan oleh puak perosak ini, sama-samalah kita bersatu hati dengan pihak kerajaan untuk membangunkan negara ini, PRU 13 kelak, berikan sokongan jitu kepada Barisan Nasional untuk negara yang aman damai dan makmur sejahtera.

Anonymous said...

GAP,

Minta TV Tiga siasat kenapa dalam rancangan al-Kuliyah petang ini yang dipanelkan oleh penceramah jemputan (seorang mualaf), tiba-tiba keluar lagu latar belakang yang jelas mengkaburkan bicara penceramah jemputan berkenaan?

Apakah sengaja? Tidak sengaja? Atau ada elemen sabo...?

Tun Teja said...

N. Ajis sudah tiada kematangan akal.
Otak orang gila yang menyamakan melontar batu kearah PDRM seperti "melontar jamrah." Orang yang tidak boleh membezakan alam nyata dengan alam akhirat.

Juara Wira said...

cari babi2 kuning yg dok merusuh hari tu..suruh dia tanggung kerugian yg dialami kerajaan dan peniaga disitu...bicara lama2 tada guna punya... tgk paria tu senyum je kena tangkap...

Anonymous said...

RAMBUT SAMA HITAM SELERA BERBEDA

Mursyidul Am Pas suruh para juak/balaci tolak pemimpin yang dianggapnya pemimpin mungkar menerusi himpunan Haramis 3.

Soalnya siapakah pemimpin lama, baru dan yang akan datang yang tidak ada elemen mungkar baik dalam negara teokrasi mahupun dalam lain-lain sistem bernegara.

Hakikatnya, semua manusia melakukan perkara mungkar termasuk mana-mana pemimpin teokrasi. Ini kerana hanya para anbia yang maksum yang boleh dianggap pemimpin bebas elemen mungkar.

Dalam konteks demokrasi, ciri-ciri kepemimpinan bukan terletak pada satu ciri mungkar saja. Setiap individu selalunya dinilai secara keseluruhan.

Contohnya, presiden AS adalah pemimpin dunia paling zalim (mungkar) terhadap negara mukmin.

Namun aspek berkenaan (mungkar) tidak pula merupakan sebahagian ciri-ciri negatif seorang presiden AS. Yakni presiden berkenaan dinilai secara keseluruhan.

Makanya, jika diberi pilihan antara pemimpin mungkar menurut tafsiran sempit tok guru dan pemimpin yang menaikkan selera Pas (Dap/PKR), rata-rata marhaen lebih bersedia menerima pemimpin mungkar yang dilabelkan oleh Pas.

Bukannya apa, bro, marhaen belum berselera untuk menerima pemimpin yang sedang melonjakkan selera Pas wal hal pemimpin sama ini, satu masa dulu, seperti semua maklum adalah meloyakan parti itu jua.

Anti LokLak

UMNO PARTI PENJARA said...

Ye lah. Ye lah. Korang je yg baik.

Anonymous said...

Apa kata kalau sesape je limpas rumah nuar brahim kita buang sampah kat depan laman rumah nuar brahim apa gak rasa dia..???

Anonymous said...

memang le kami baik daripada ko abang cayang, mengumpulkan gambar lucah kerja ko...

Anonymous said...

Babi Sial Puak Bersih ni..biasanya mulut aku masin..jahanam mampus korang!!

Ida Zul said...

GAP,

please do not accept this 'abang sayang' comments posted here. it's too much!!

GAP bukan blog porno, kan?

ni bukan free voice lagi tp manusia tahap iman dah hilang & dilaknat Allah...

please GAP. jgn terima komen sampah mcm tu!! sudahla menghina Utusan, menjatuhkan maruah agama dgn gambar2 teramat lucah begitu! sy terkena ari tu!! sakit sgt hati ni. Ya Allah...

Anonymous said...

tau ke tidak kau rumah nuar mana

Anonymous said...

itu sampah akibat dari kena serbu..bila di tembak dengan karnister..orang lari lah..

kau punya mainan orang tahu lah gap