Wednesday, May 16, 2012

PENDEDAHAN ISU LYNAS YANG KANTOI !

jam 12 tengahari ni aku keluarkan artikel pasal fakta kumpulan anti lynas yang kantoi teruk di kuantan minggu lepas.

6 comments:

Anonymous said...

aku mmng dah agak ni kerja dap peristiwa 13 may mmng sedng berlaku..sejarah gelap malaysia(ancaman komunis) telah pun diulangi

PUTRA MERDEKA said...

alamak!

hangkedee said...

Mereka lupa kalau 13 mei berulang adakah mereka boleh bebas berniaga dan terus mewah menikmati kekayaan sedangkan harihari ada rusuhan dan tembakkan seperti Iraq, mesir ,syiria selatan Thai.dll

tukang telek said...

Kepada orang yang tak bersyukur ada kan anda sudah sedia jika berlaku malapetaka? Janganlah diberi pengajaran dan pertunjuk apa yang terjadi disekeliling, kita pekakkan teling dan membutakan mata kita kesensaraan orang diluar sana. Bersyukurlah apa yang Allah berikan. Negara kita adalah negara yang bertuah.

AnakBapak said...

Sungguh gemilang negeriku
Yang kupuja oh Tanah Melayu
Di merata dunia
Harum semerbak namamu
Oh Malaysia..

Melayu Perak said...

Countdown Himpunan Jutaan Belia 2012 - 6 Hari Lagi



Kira-kira 10,000 orang membanjiri pelancaran bersempena Hari Belia yang bertemakan ‘Pemangkin Transformasi’ yang dirasmikan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, semalam. Tan Sri Muhyiddin Yassin menggesa golongan belia supaya tidak mengamalkan budaya ‘cincai’ atau ‘biasa-biasa’ dalam setiap perkara yang dilakukan.

Beliau berkata, perkataan cincai tidak ada dalam kamus kejayaan pada era persaingan global yang semakin kompetitif ketika ini. Bertemakan ‘Pemangkin Transformasi’ adalah menyatakan sokongan golongan muda ke arah menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang terus berdaya maju.

“Golongan belia perlu menggembeleng usaha bagi meningkatkan ilmu pengetahuan dan kemahiran yang merupakan dua senjata utama ke arah kecemerlangan diri bukan dengan mengambil sikap acuh tak acuh dalam amalan seharian,” tegasnya. Beliau berkata demikian semasa berucap merasmikan pelancaran Hari Belia Negara 2011 di Jalan Bukit Bintang.

Turut hadir Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek, Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim serta YB. Senator Tuan Gan Ping Sieu, Ketua Setiausaha Kementerian Belia dan Sukan, Datuk Mohid Mohamed dan Presiden Majlis Belia Malaysia, Mohamed Maliki Mohd. Rapiee.

Tidak ketinggalan juga, Muhyiddin yang harijadinya jatuh pada 15 Mei berkata, "Dengan adanya iltizam di kalangan para belia untuk mengamalkan budaya kecemerlangan, saya pasti hasrat untuk melahirkan modal insan yang berpengetahuan dan berkemahiran tinggi, seterusnya mencapai status negara maju berjaya dicapai," katanya.