IKLAN BERBAYAR

Wednesday, May 30, 2012

PROGRAM TERBARU AMAN PALESTIN. SEBARKAN.



5 comments:

Anonymous said...

...Demi persaudaraan Islam, mari kita menyokong apa sahaja yg terdaya kepada mereka...

...jgn kita disini xmau mengambil iktibar dan suka kepada perpecahan.

sendiri cadang nak muzakarah, sendiri cancel!

-nik ajis mahafiraun-

Mek Bunga said...

Hok mano lebih penting Tabung Palestin atau Tabung Highway Kelate...Yes, Tabung Palestin sebab 20 tahun memerintah pung cuma 1 masjid hok jadi.. la ni kita bantu Palestin..RM5.00(sebule) tak jadi masaloh ..kalu nak derma RM5000 macam tuk guru, dok makang lah ambo...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

...baik derma kat palestin buat lebuhraya walaupun kena bom beribu kali, drpd derma bagi kat wali selipar dapat:

1.air keladak
2.ladang rakyat kena rampas.
3.tugu rasmi nak buat jambatan palekbang jadi tempat ragut rumput lembu
4.bnyk candi dari masjid
5.menteri besar yg keje asik claim syurga tu mcm abah dia punya.

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Banyak masjid pun kalu takgi sembahyang wak gappo,ore ngajar pun tak gi dengar,bila orang banyak kecek
pasal agama kata keja asyik claim syurga...lagu mana demo ni..