Friday, July 12, 2013

INILAH NASIB BANGSA KU, BILA PEMIMPINNYA SELAMBA BUAT TAK TAHU !


2 anjing dap.
seorang pelacor dan seorang lagi pelacor.
bakal mendapat hiv positif tak lama lagi.
begitu seronok mempersendakan amalan buka puasa umat islam.

makan bah ku teh sambil diucapkan selamat berbuka puasa pada orang islam.

hinanya islam pemimpin umno dan pas buat selamba tak tahu.
sakit hati melihatkan kelakuan pimpinan islam, lebih fikir memikirkan nasib politik dari nasib islam itu sendiri.

foto di atas adalah kesinambungan namewee ke 2.

nazri aziz pernah mengangkat martabat namewee setaraf hero demokrasi.

hero kerana mempersendakan azan suboh ditamsilkannya sebagai ayam yang berkokok.

di situ bermula segala penghinaan, kerana cinabeng tahu pimpinan melayu semuanya tak berani.

SEMOGA ALLAH SWT MEMAHAMI HATI KAMI YANG TERGURIS INI.

DAH LAMA KAMI PERTAHAN, ITUPUN KADAR UPAYA SAHAJA.

YA ALLAH KAU HANCURKAN KESEMUA PEMUSUH ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA INI, DIMULAKAN DENGAN 2 LAHANAT DI ATAS..

amin.

227 comments:

1 – 200 of 227   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Amin....mohon Allah SAW makbulkan ....

PUTRA MERDEKA said...

AMINNN...

Anonymous said...

YA GAP AKU AMAT SEDIH DENGAN PIMPINAN MELAYU KITA NIH .

MANA PERGINYA GARANG PEMIMPIN MELAYU ?

SEMUA PUN SAMA JE...

AMIN , YA ALLAH KAU MAKBULKAN LAH DOA KAMI..

Anonymous said...

Tolong bagi alamat rumah kedua babi ini.

Anonymous said...

Nik ajis taknak komen? Macam sial je 2 ekor ni. Puak pas lain sama la, takde telur.

Anonymous said...

Sial la pemimpin melayu umno dan pas..telor tak de..jaga poket je..jahanam..gap mari lah kita semua rakyat marhein tak kira dari umno ke,pas ke atau atas pagar..kita gerakkan sendiri apa saja gerakan yg perlu tanpa pemimpin2 umno dan pas yg tak de telor ni..barua betul

Anonymous said...

berapa lama lagi kita nak biar kan kafir2 ni hina Islam mcm ni? Takkan asik lepas jer sampai mereka boleh dah buat duit dari blog lucah mereka ni. Datuk Zahid bila nak ambik tindakan? Asik amaran kali terakhir jer....

Anonymous said...

Mana2 pemimpin umno.yang lembik dan mudah tunduk pada cina, kita singkirkan mereka melalui undian dalam Pemilihan PAU nanti.

Berikut adalah senarai pemimpin umno yang wajib disingkirkan.

1. Ah Jib Gor (I love PM.......PM love Chinabeng)
2. Hishammudin (Mula2 cium keris, lepastu mintak maaf)
3. KJ (yang menjadikan Pemuda UMNO lesu,lembik, longlai, lemah dan letih)
4. Nazri Aziz (abang angkat Namewee)
5. Saipudin (pejuang Politik Baru)

Anonymous said...

same je pas n bn ni,pemimpinnya dua2 tak ada telor. apalah nasib orang melayu dapat pemimpin macam tu asyik nak jual melayu je

Anonymous said...

Sejak PAS bersekongkol dengan DAP dan PKR islam , melayu dan raja raja teruk dihina. UMNO dan PAS tidak boleh lagi diharap untuk mempertahankan ketiga tiga institusi ini, masing masing menjilat punggung cina untuk mendapat mendapat sokongan cina. Umat melayu dan umat islam umumnya perlu mencari wadah perjuangan lain yang boleh menyatukan kekuatan umat islam keseluruhannya. Persatuan persatuan silat diseluruh negara perlulah diperkasakan.. Pendekar pendekar melayu terbukti dalam sejarah lama dan sejarah moden jati mempertahankan bangsa dan ugama. Parti parti politik hanya gila kuasa dan harta kekayaan negara sanggup membiarkan bangsa dan ugama dilacurkan asal kuasa dan harta dapat mereka kaut. Polis Malaysia kerja mereka hanya ambik statement sahaja berbeza dengan polis Singapura yang tegas melaksanakan undang undang yang membabitkan perkara sensitif terutamanya ugama. Kenapa Perkasa dan Jati tidur saja bila pilihanraya dah habis?

megat said...

itulah yg aku katakan, tak kira pemimpin kjaan ataupun pembangkang melayu, takda apa lagi yg kita boleh harapkan. Hanya kerana dah lama memimpin tak semesti mereka boleh meneruskan roh UMNO. kepala otak dah jadi apa ntah depa semua ni. Perjuangan agama,bangsa dan tanah air kini sudah terapung dan perlu dijunjung semula oleh kelompok pemimpin melayu yg kental jatidiri dan tinggi kefahaman roh perjuangan. UMNO kini telah dihijack oleh manusia2 yg bukan lg memperjuangkan agama,bangsa dan tanah air.

Anonymous said...

Pemimpin semua xde telo.. Dh terang2 hina agama boleh buat bangang lg.

Anonymous said...

Bangsa satu nih dah melampau lampau..dalam bulan posa nih,dengan selamba makan aiskrimdepan orang awan,sambil berjalan..lahanat...orang Islam bukan terliur dengan aiskrim tuh,,iman lebih kenyang dari lapar..yang aku sedih sangat sebab sikap mereka tidak menghormati orang Islam,,,di Jakarta permis2 kafe halal&non-halal diletakkan kain curtain di tingkap2 cermin bagi menghormati umat Islam...tapi di malaysia ini,dengan selamba makan Aiskrem takpa segan silu...memang yahudi laknat

Melayu Perak said...

ooiii megat...

apahal ko nak salahkan pemimpin umno....????

siapa yang buat web tuh...umno ke...????

mungkin pemimpin umno tak nampak web tuh...????....aku baru nih aje tau...

Melayu Perak said...

anon 12.05 am...

apasal ko tak salahkan pemimpin pas/pkr/dapig....mereka ni yang bagi muka pada cina babi....

singkirkan....

1.anwar aljub
2.nik aziz babi
3.hadi bawang babi
4.azmin ali pantat
5.nurul izzah puki
6.lim kit sial pantat
7.lim guan eng pantat
8.husam musa babi
9.sam ketot babi
10.nizar tokak babi
11.karpal singh babi
12.gobind singh pantat
13.teresa kok pantat
14.elizabeth wong kang kang
15.hannah yeoh babi

muhamad faizal said...

Amin

Anonymous said...

CINABENG = OICHEPENG = SIFILIS = AIDS

Melayu Perak said...

16.ngeh koo ham babi
17.nga kor ming puki

Anonymous said...

PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO SEMUA KAFIR HARBI.

Melayu Perak said...

anon 1.43 am....

lu bangsat... tiu nia ma kahai...tammade...lu tiu nia ma cibai.....

Anonymous said...

tu la nasib kita dpt pemimpin islam yg bacul..smpai bile la kesabaran kita asyik di uji..yg pemimpin dok syok berada diatas sehingga perkara nie pn dorang tk nmpk...makin teruk islam di permain kn di bumi malaysia nie...hampa dgn PM dn angkatan kabinet yg beragama ISLAM..

Melayu Perak said...

ooiii bangsat blah lah lu....lu pkr/pas/dapig supporter makan taik...tak posa...makan najis babi...

Melayu Perak said...

aku tahu ip ko siap...aku datang rumah ko sembelih bapak,mak,tok,adik,kakak ko...

Melayu Perak said...

jangan main dengan aku...lama dah aku diam kerenah ko ni...ko buat hal lagi....

Anonymous said...

CINARASIS DAP/PKR makin DAJAL! Kurang ajar betul - macam manalah pemimpin wanita Islam, anak Anwar boleh BERMESRA dengan CINABINATANG LUCAH-GILASEKSMACAMBIAWAK seperti ini yang amat-benci-Melayu/Islam macam ini! Aku hairan, si CINABINATANG ini kalau nak bebas mutlak, baik sentiasa jalan TELANJANG terus kat Singapura tu - jangan haraplah mereka akan berani buat begitu mahupun hina ugama lain di sana!

Bah. pertama:

Tak lama lagi bakallah BUMIPUTERA Melayu/Islam di bumi pusaka Tanah Melayu ini mengalami nasib yang sama, tetapi dari PENGGANAS Kristian Zionis yang disyaki menguasai DAP/PKR, yang ditaja Barat-Israel (fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-MI6-Mossad-NATO - untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, termasuk Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130710/po_02/Kor-Ming-persoal-mengapa-tanah-rizab-Melayu-tidak-diliberalisasikan, Kor Ming persoal mengapa tanah rizab Melayu tidak diliberalisasikan, ARKIB : 10/07/2013:

KUALA LUMPUR 9 Julai - Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming melontarkan persoalan mengapa kerajaan tidak melaksanakan liberalisasi ke atas tanah rizab Melayu walaupun dibenarkan Majlis Tanah Tenaga bagi tujuan pembangunan….

Dan di http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130711/po_04/Ismail-Sabri-kecewa-sikap-Guan-Eng, Ismail Sabri kecewa sikap Guan Eng, Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA

KUALA LUMPUR 10 Julai - Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani mendesak Kerajaan DAP Pulau Pinang agar lebih sensitif dan menangani segera isu pengaliran najis babi ke kawasan tanaman padi di Kampung Selamat, Tasek Gelugor.

……Baru-baru ini, Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) melahirkan kekesalan dengan kegagalan kerajaan DAP Pulau Pinang menyelesaikan kes pencemaran najis babi di Kampung Selamat sehingga menyebabkan 500 pesawah terpaksa menanggung kerugian.

Selain Kampung Selamat, Kampung Pantai Acheh di Balik Pulau juga menerima nasib sama apabila najis babi mencemarkan laut di kawasan berdekatan sehingga memberikan kesan kepada ekosistem hidupan di kawasan berkenaan dan hal serupa menimpa Kampung Jawi…..

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Ini semua adalah strategi DAJAL CINARASIS DAP untuk terus HALAU BUMIPUTERA Melayu, dan MERAMPAS kampung/tanah sawah dan kampung-kampung nelayan pusaka di P. Pinang, di bumi tercinta kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

Mana NGO-NGO Melayu/Islam - cepatlah buat laporan polis pasal DAP yang menindas orang Islam ini! Kenapalah penghinaan dan penindasan berterusan dari geng-geng SAMSENG/PENGGANAS macam geng kongsi gelap DAPigs/PKR kepada Islam dan umatnya di Malaysia, NEGARA ISLAM ini dibiarkan! Dan Kem. Pertanian dan Jabatan Perikanan mesti memberikan BANTUAN segera kepada kampung-kampung PUSAKA ini supaya pesawah dan nelayan Melayu/Islam tidak ada yang bungkus tilam dan menjual tanah kepada bukan Bumiputera - kerana ini yang si Bukan Bumiputera DAP/PKR mahu!

CinaRASIS DAP dah lama buat strategi ini - seorang Melayu/Islam jual tanah dah cukup, contohnya; lepas itu si CINADAJAL bina kilang di tengah sawah atau lepas sisa kilang ke sungai/laut, maka tanah sawah/kampung nelayan lain tercemar, dan makin ramailah orang kampung Melayu pun turut jual tanah sawah/tanah kampung nelayan - inilah yang berlaku di JURU, di Bukit Mertajam, sebuah kampung PUSAKA turun temurun, campuran sawah/nelayan Melayu/Islam yang dulu amat INDAH dan BESAR, sekarang dah HANCUR dan TERGADAI! Dan terus berlaku kepada kampung Melayu/Islam PUSAKA lain di P. Pinang, Selangor, Langkawi dan banyak lagi!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

PEMBETULAN: Tak lama lagi bakallah BUMIPUTERA Melayu/Islam di bumi pusaka Tanah Melayu ini mengalami nasib yang sama, seperti BUMIPUTERA Melayu/Islam Singapura/Israel....

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

MELAYU PERAK KAFIR HARBI SUKA JILAT PANTAT BABI.

Anonymous said...

ITU IP, YOU BOLEH KASI MASUK LU PUNYA PUNGGUNG.......SAYA DENGAR CERITA KAU NI ANAK JALANG, BETUL TAK?

Anonymous said...

MAKCIK TEMPURUNG, KAU NI KAFIR HARBI......SUKA MELAKUKAN ONANI SAMPAI DAPAT PANCUT (FEMALE EJACULATION).

Melayu Perak said...

你这混蛋中国他妈的你的母亲......回到中国......你是不是需要在这里...你吃猪的狗屎......你姐姐是妓女......你的母亲是一名妓女。..你父亲携带屎桶......

Anonymous said...

Hey lu anon 2:17 & 2:30 am, apahal lu nak menyamaq - lu punya otak ni memang macam si CINABINATANG GILASEKS-MACAM-BIAWAK dua ekoq tu!

SAMSENG/PENGGANAS GANAS macam lu aaahh, baik lu bawa EKOR KURAP lu pergi lubang BIAWAK DAP/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu, yang macam si PENGGANAS/SAMSENG KONGSI GELAP, tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH Barat-Zionis! BERAMBUS LU SI BIAWAK PENJAJAH!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

Dia nak makan aiskrem,dia punya pasal lah. Tak siapa pun suruh kau berpuasa. You buat atas kerelaan kau sendiri.

Kalau awak ada masalah sangat tengok orang lain makan aiskrem, baik awak jangan puasa.

Nak tunjuk alim......diri sendiri tak boleh control, nak suruh orang lain pulak jangan makan aiskrem. You puasa kalau, you ingat you besar sangat kah?

Anonymous said...

Perkasa dan Jati tidur saja pasal duit tak ada masuk.

Anonymous said...

bila kedai dah tak laku.. boleh lah kau cina babi henjut henjut onani kat depan..tunggu org cina masuk kedai lu.. jika kau babi stress.. kau joint sekali jantan betina buat sex bebas tu.. tengok kote lu dah berkudis... kuat sgt onani..

Anonymous said...

kau takde duit... kedai dah tak laku... jgn bimbang babi.. kau bagi bini kau tenggek kat jantan atas tu.. buat video.. laku bebbb

bini kau muda lagi ke... ke dah bonyok lembik.. kau bagi bini kau goyang juboq aje tarik pelanggan.. kau pulak main juboq bini kau... pasti kedai kau byk babi sex dtg..

Anonymous said...

hmmmm...cina...cina..lu ingat lu kasi api2 sama org melayu supaya org melayu kasi hentam sama kaum lu...lepas tu lu ingat boleh panggil UN kasi dtg tolong sbb lu sudah kena genocide dekat sini...lepas tu lu ingat mau angkat ini negara kasi republik haa...kasi lu punya kit siang jadi presiden...gua rasa aaaa sikit hari lagi org melayu sudah naik darah kasi hentam sama lu...UN dtg sini cuma tinggal you punya lancau saja laaa....jgn menyesal nanti...lu alvin & vivian...muka lu ada merata2 dlm facebook loorr...jgn lu ingat lu jln sana sini lu selamat...takpaaa...kasi hepi2 dulu...lu olang main puas2 aaaaa...sementara lancau lu masih ada...btw..vivian...lu mcm cheap hooker laa...jgn syok sendiri laa fren...lu punya pantat manyak busuk laa...gua tengok pon mau uweeeekkk....alvin aaa...lepas nie jgn menyesal kalau lu punya lancau kena potong kasi campur dlm bakut teh...manyak sedap looor...vivian aaa...gua mau kencing dkt muka lu laaa...mcm dlm blue filem punyaaaa...kencing dlm mulut lu....lepas tu kasi belanja makan alvin lancau kut teh....manyak harummm mcm taik palat laaa....jgn lupa pada auntie uncle aka parent you sbb diorang pon mesti mau rasa main dgn vivian...dan makan lancau kut teh anak sendiri...aiyaaaa...lu cina memang takdak tamadun punya olang laaa...aaaaa...atheis punya olang....jgn marah aaaa...dark humor only...

Anonymous said...

aminnnnn... ya Allah.. binasakan jantan betina cina kafir ini.. aminnn

Anonymous said...

SAW - utk nabi muhammad..

Anonymous said...

itula akibat sesama Islam bercekau..yg melayu pakatan xabis menjilat jubor cina smp BERSIH tuh yg biadap smp kuar tanduk syaitan...

Bg depa hinala Melayu/Islam xpe asalkn sokong depa (melayu PakatanharaM Jadah),,tapi jgn Melayu BN/UMNO cuit sikit hak atau apa2 pasai cina DAPig...melayu pakatan la yg paling kedepan mmbela , mmbacking n mmbarking(he he he)

Dan paling sadis kepimpinan dalam UMNO sendiri ada yg teramat ketara menjilat jubor cina ..ada 5 e..r...selagi xbungkus 5 penjilat tegar itu..jawabnya sblm pru14 UMNO pon mungkin kena bungkus ...

Anonymous said...

lu tau makna kafir.. lu tau tapi pura pura tak tau... mungkin otak lu dah tersumbat dgn babi.. byk lemak babi..

baik lu tanya mat sabu.. atau lu tanya tok guru.. atau lu tanya nuor syeikh malaya imam mahdi LGBT.. atau lu tanya lge dah jadi khalifah agung tapi belum bersunat..

kafir lu.. byk makan babi.. kote tusuk mcm sate.. kena tusuk kat puki betina.. mcm bini lu.. yg betina menenggek kat jantan..

kafir tu yg jantan cucuk berkali kali kat jubuq jantan mcm lu.. ada taik mau dijilat.. uwekkk..uwekkkkkk.. eeee geli.. byk cacing sebab tu otak dah tersumbat.. GILOOOO...
tunggu aje cacing hiv duduk kat dlm otak lu..
kau senyum byk byk atas katil.. hari hari kau suruh bini kau bawak babi..

ddrna said...

Melayu perak,
aku suka ayat2 mengasah hang ni...mcm hang jebat kau! Mrk dapig2 tu d keturunannya akan tersungkur juga 1 fine day.

Asah tajam2 jgn tak asah!!! Red Selendang d flying prng kasi duplicate betul d siapkan ramai2 saf kalian... Semangat aku memang berkobar2 ni...cuma syg aku tak dapat join korang sbb body size gitar...aku siapkan air d masak2 makanan buat bekal atau sumpit2 boleh la...jihad mentera dgn ayat2 suci pun aku sanggup!!!

Kecik2 aku dulu masa kepiyu aku pernah dgr real punya ceta tang objek saja yg terbang...menarik cerita tu d aku syok dgr...mcm fantasy but its a reality n the most fantastic story! Kecik2 aku dulu suka busy body d aku ni Alhamdulillah jenis kuat ingatan.
Hahaha...jowo,melayu d bumiputra 1 nusantara pasti bisa yg berbisa...AllahuAkbar 3x!!!.

Bab ABC aku d sekutu2 ku selalu kempen d mini market dlm rumah aku pasti ABC!!! Buying power is in our hands...ini sebenarnya yg sibangsat2 ini mahukan d kita bagi habis2an kpd mrk.

ABC FOR EVER!!!

Bila tengok mrk kita set minda mrk itu dapiggy. Aku dah tak bg mrk dtg rumah d alasan macam2 aku bg...aku benci habis buat masa ini... Tiada maaf bagimu kafirin laknatulloh. Tak hilang MELAYU didunia ini...kata2 hikmat Hang Tuah yg tak kita lupa.

Anonymous said...

Kapir go to hell

Anonymous said...

keturunan babi ni mmg bgitulah...sbb itu kita dilarang makan bnda tu..mnjijikkan..disebut pun kalau bleh x bleh..usah ambik pot spesis mcm tu..biarkan dia teruskan gilababinya...

Anonymous said...

doa tanpa usaha takan kemana! so do something biar si celaka merasa!

Anonymous said...

Pemimpin melayu y tidak ada jiwa melayu n jiwa seorang islam.... dasar xsedar diri bila minta diundi merekalah pejuang islam, merekalah memajukan islam dan merekalah benteng islam... dan apabila mereka menang dgn tiket melayu tanpa sedikt pon undi cina, akhirnya melayu itulah y merempat, islam itu y merana dan cina terus di bela

Anonymous said...

Inilah akibatnya kalau Melayu berpecah. Tengok sekarang kadok dah naik junjung. Sepatutnya Melayu sume bersatu atas nama ISLAM. Ukhwah mesti ada.

Kafir tetap kafir. Takkan boleh seiring dgn Islam. Nama pun kafir..........tapi kita ni yg sesama Islam kenapa berpecah, bagi jalan mudah utk kafir memijak-mijak maruah kita??? Tengok yg ruginya siapa? Kan kita juga....dan siapa yg untung dari perpecahan kita???

Tahniahlah kpd ahli-ahli politik Melayu/Islam tak kiralah dari parti apa......kerana sudah terbukti apa yg kalian perjuangkan sudah pun membuahkan "hasil".

Anonymous said...

Kita d keturunan kita, saudara mara, rakan taulan d tak kira siapa asalkan ISLAM kita duplicating jihad kita ini.

Masa beraya nnt kita bg info lg dlm d bnyk2, kemudian buat spot check kedapur mrk2....pastikan kita jadi BATUAPI yg akan perlahan2 membakar wang sicina bangsat.

Pastikan kita kuat d bersatu.... ALLAHUAKBAR 3X!!!
Kita buat Cinabangsat2 hanya akan bawa wang kertas utk dibawa dlm kubur mrk sahaja.

Lu jgn main api sama Melayu...lu tatak sedap maa...kulop tatak sunat punya olang...balek tongsan lg baik jgn bikin najis kinzir ini negara maa...
Cinabangsat...1000X

Haramkam rm kita ketangan mrk. Mampuih!!!
ABC...ABC...ABC...ABC...ABC...ABC...ABC...ABC...ABC...
SAMPAI LU MAMPOSSS!

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR

JIHAD DEMI EKONOMI BANGSA D AGAMA YG TELAH DIPALAT NAJIS OLIH KAFIR HARBI LAKNATULLOH. BANYAKAN MUNAJATAN KITA DIBULAN KEBESARAN INI.

WAR-WARKAN SELUAS2NYA DGN PENUH SEMANGAT.

celana biru said...

melayu hanya menyalak, menyalak tanpa tindakan.
Pakatan(pas,keadilan) bertepok tangan girang.
pesilat masih juga dengan menggertak dengan langkah-langkah sumbangnya.
Ayohlah bangun Melayu. Bertindaklah dan tunjukkan sesuatu sebagai contoh.
Jejaklah mereka dan buatlah sesuatu itu.
Tak cukup dengan berdoa sahaja.

celana biru said...

melayu hanya menyalak, menyalak tanpa tindakan.
Pakatan(pas,keadilan) bertepok tangan girang.
pesilat masih juga dengan menggertak dengan langkah-langkah sumbangnya.
Ayohlah bangun Melayu. Bertindaklah dan tunjukkan sesuatu sebagai contoh.
Jejaklah mereka dan buatlah sesuatu itu.
Tak cukup dengan berdoa sahaja.

Anonymous said...

mana PERKASA? mana MELAYU UMNO, PKR PAS?? mana JATI??...ni dah bergurau tahap BABI!!!! ajak berbuka makan babi.. memang BABI dua ekor BABI ni...!!

Anonymous said...

Pasal apa kau tak buat........suruh orang lain pulak. Hang buatlah sesuatu......kau tunggu apa?

Anonymous said...

Kita Muslim nak berhijad mesti ada niat d tujuan dgn diiringi d laksanakan ia dgn penuh bersemangat.

Gunakan strategic n planning, jgn bg muka lg kpd bangsat2 ini. NO MORE FOR THEM! Mrk hidup memang mengamalkan budaya kominism d gangsterism. Jka tidak lihat keputusan Pru13!!! SUDAH BENAR D JELAS BUKAN???

Memang BANGSAT!!! Penuh kotor d rakus. Lihat gaya mrk makan dgn bunyi bising d cara gelojoh menyodok kemulut maka mcmtu jugalah sibinatang kerbau eko pendek karektornya.

Tolong bangun semua bangsa ku!
Jgn butakan mata d jgn matikan hati anda. Apa yg kita lakukan ini ada demi utk menerajui kuasa keamanan d kesejahteraan yg tetap dipegang olih keturunan bangsa kita.

SEDARLAH SEMUA KITA DAN AWAS GUNA CARA INI SAHAJA!!! ALIRAN JUAL BELI KITA PEGANG D PASTI AKAN RAMAI YG TUMBANG 1 DEMI 1 SAMPAI KITA BERJAYA.
PASTI AKAN BERLAKU. SELAMAT BERJIHAD!!!

Anonymous said...

Signal yg nyata.cina bukan shj menghina islam tp cina cilaka ini menghina Allah.
Buka mata besar2.siapa yg menyuruh kita berpuasa?.siapa yg suruh kita berbuka dgn mknn yg halal?.dah tentu Allah.
Inilah penghinaan paling hina.bukan ditujukan pd kita tp pd Allah.
Jihad...jihad...kita lenyapkan cina 2 ekor ini dr bumi Allah.
Takbirrr!!!!....

Anonymous said...

HAHAHAHAHAH.LA NI AKU NAK KETAWA JER TENGOK REAKSI MELAYU BILA ISLAM DI HINA SABITU HINA SEKALI...DALAM KEADAAN ISLAM DIHINA SABEGITU TERUK ,MELAYU2 MASIH TUDUH MENUDUH ANTARA PENYOKONG PAS UMNO.BAGUS LAH.TUDUH LAH,GADUH LAH PUAS2....JADI LAH PAK KADUK.....JANGAN ADA PERASAAN NAK BEBAIK2 BERSATU BILA NABI DI HINA ,AGAMA DI HINA...NAMAPK NYER KATA MENGATA ANTARA ISLAM LEBIH PENTING DARI MEMPERTAHANKAN MARUAH ISLAM...APA NAK JADII NIII

Anonymous said...

KALAU CINA2 NI BUAT CMNI KAT INDONESIA DAH LUNYAI MAYAT MEREKA.TAPI KAT MALAYSIA MELAYU2 ISLAM DAH TAK ADA MARUAH,BACUL2 SEBACUL2.SAMAPI BAGINI BERANI MEREKA............SEDIH2

Anonymous said...

Inilah perjuangan yang sangat diharapkan oleh PAS dan PKR, nik aziz pernah keluar petua orang bukan islam boleh hina islam, nah amekau. Takbir 3x.

Anonymous said...

AKU TAKUT NAK KOMEN PADA CINA2 NI.TAKUT KENA TANGKAP ATAS TUDUHAN RACIS......SIAPA LAH AKUNI.CUMA RAKYAT BAWAHAN..SEDANGKAN MENTERI2 MELAYU DUK SOKONG CINA2 NI.TU PASAI DEPA NI NAIK TOCANG.TAK ADA TINDAKAN APA2 PUN PADA MEREKA

Anonymous said...

Kau jangan nak ampu kote Indonesia. Mereka bukan suka sangat dengan Mesia..........Mereka panggil Malaysia nama Malingsia.

Hang cakap orang lain bacul......awak kalau berani, kau bikin kerja kerja macam ni sajalah.

Mulakan dengan belakang rumah hang. Senang senang panggil orang bacul......bangsat.

Anonymous said...

Pemimpin umno senyap atas kerusi empuk....pemimpin pas setuju untuk tidak bersetuju demi undi. Tergadai agama..tergadai tanahair.

Anonymous said...

minta utusan malaysia highlight isu ni kt muka depan biar semua org baca betapa kurang ajar dan bangsatnya cina sekarang!

Anonymous said...

memag sial punya budak. kalau jumpa depa dua ekor kita lanyak sampai mampussssss. I am so fedup with the malay leaders irrespective of PAS, UMNO or PKR sorry to say f........u......

Anonymous said...

PEMIMPIN UMNO, PAS DAN PKR DAH TAK BOLEH DIHARAP UNTUK MENJAGA BANGSA MELAYU/BUMIPUTERA? SEMUA MERASAKAN CINA PENENTU POLITIK MASING-MASING? PRU 13 MEMBUKTIKAN MELAYU DAN BUMIPUTERA SABAH DAN SERAWAK TANPA CINA BOLEH MEMERINTAH MALAYSIA? PERLUKAH ADA PARTI MELAYU/BUMIPUTERA SERAWAK DAN SABAH YANG BARU?

Anonymous said...

sudah tak perlu nak hairan dah. bersiap sedialah lepas ini akan ada yang lebih dahsyat lagi. ini semua berpunca dari seorang manusia bernama Anwar Ibrahim. seperti yang aku katakan lepas, anwar ini mungkin akan sakit sakit dalam 5 - 10 tahun lagi disebabkan sex life dia. pada masa itu, aku akan buang tahi atas kubur dia. aku menyeru semua umat islam di malaysia buat sama.

Anonymous said...

aku cadangkan pada mana mana yang pakar IT , cuba translate apa yang 2 jalang ini katakan kedalam bahasa Inggeris dan kita sebarkan di seluruh dunia. Biar satu dunia umat Islam tahu penghinaan yang mereka buat. Ayuh.

Anonymous said...

Mana unit amal.... Ha ha ha... Tak masyukkkkkkkkk..... Kita wat bodoh ajer

Anonymous said...

Unit amat ke unit anal.....semua dah kena main belakang dgn cina.... Buat malu Je...pirahhhhhhh bongok unit anal

Anonymous said...

klw dua sundal ni buat benda ni di temasik,esok dah kena tahan,silap2 diISAkan kdn negara pulau tu

Anonymous said...

INI SEMUA KERJA TERANCANG!
SEBARANG PROVOKASI TERHADAP MELAYU ISLAM KINI ADALAH KERJA TERANCANG !
RANCANGAN HALUS TETAPI BERKESAN MELIBERALKAN PEMIKIRAN UMAT ISLAM !
INI CTH PERANG SARAF YAHUDI!

SETIAP PROVOKASI DIBUAT UNTUK MELIHAT TINDAKBALAS PEMIMPIN MELAYU ISLAM DARI PAS UTAMANYA SELAIN UMNO DAN PKR..
TINDAKAN BALAS KITA TAK JADI KUDIS SANGAT...

BILA SATU RANCANGAN A TIADA REAKSI SANGAT DARI PAS DAN UMNO, WALAUPUN RAKYAT BAWAHAN MCM KITA DAH MENGAMUK, PLAN B DIBUATPUN TIADA REAKSI DARI PEMIMPIN PAS DAN UMNO..
SETIAP CHECK LIST DITURUTI, SEHINGGA SAMPAI SATU MASA PEMIMPIN2 ISLAM INI BERSUARA...DAP AKAN KATA...ITU PANDANGAN PERIBADI BELIAU..DAP PUSAT TIDAK BERSETUJU....MAKA ISU ITU SENYAP DAN MEREKA GELAK DIBELAKANG MELIHAT KEBODOHAN PEMIMPIN2 MELAYU YG MUDAH DIPERDAYAKAN... PELBAGAI STRATEGI KECIL DAN BESAR DILAKSANAKAN SEHINGGA AKHIRNYA PAS MENGAMBIL KEPUTUSAN KELUAR PR SELEPAS MELABUR MARUAH YG BANYAK UNTUK MENEUTRALKAN SEGALA TINDAKAN DAP..

KITA PERLU SEDAR, KITA DIHENTAM DLM SEGENAP SEGI..POLITIK,EKONOMI,ADAT ISTIADAT, HAK MILIK PUSAKA DLL.

PERKARA2 MCM NI TAKKAN TERHENTI KECUALI CINA NI JATUH MISKIN!JATUH BANKRAP! JATUH MUFLIS!

OLEH ITU, SOKONGAN DAN SEMANGAT PEJUANG2 DALAM GERAKAN BOIKOT BISNES CINA INI WAJIB DIMANTAPKAN...KAWASAN JAJAHAN PERLU DIPERLUASKAN...KAWASAN HITAM PERLU DIPUTIHKAN...KAWASAN LARANGAN PERLU DIKUATKUASAKAN......

KITA SUPPORT BISNES MELAYU 1000% WALAU DIMANA ANDA BERADA!!!!!

ABC SELAMANYAAA.........

Anonymous said...

Kepala butoh larh melayu sial yg salahkan DAP....isu ini bukan politik...jgn kerana dek cina yg memahami isu isu sensitif,ia dijadikan politik.....setakat ini mana tindakan dari pihak berkuasa? siapa perintah malaysia?mana NGO melayu/islam yg kuat melalak?tepok kocek ....kerana dah penuh.......citer pon habis.

Anonymous said...

agaknya cina sundal ni baca komen orang pasal tawaran pesta seks kata kalau join boleh dapai H1N1 sebab dia banyak makan babi....memang betul kah kah kah

Anonymous said...

Ngo islam yg nak disalahkan pulak.... Unit anal pas mana..dia kan jihad team...bab bab mcm
Nie lah kena garang sikit... Ini ngan polis malayu kemain garang lagi

Anonymous said...

hoi gampang sial 11.41.. ko ingat senang ke nak caj cina pusi bau bangkai nih..apa salah jenayah dia buat..pepun kalau ada yg buat report polis ke dalam jugak anak2 babi ni kena soal siasat..makan tak habis gak tue...

Anonymous said...

DAP salah sbb dia master mind bagi semua perkara songsang dalam tanah air kita. Pas dan PKR jd boneka paling hina kpd dap. Boneka ini akan ditendang begitu saja slps dap bjaya dalam misi songsang mrk.

Anonymous said...

wei bodoh..dia dah tak der jawatan..aku nak najib yg tegur..

Anonymous said...

Semua org Islam kena tegur dan btindak sbb ini fardhu ain, mjaga kesucian agama Islam.

Anonymous said...

Satu cara tindakan balas yg boleh kita buat ialah dgn mencetak gambar dan huraiannya dan tampal di merata2 tempat di seluruh negara. Biar semua orang tau ttg kebanjingan cina nie. Cina begitu memandang hina kpd Islam. Biar kita orang Islam memandang jijik kpd cina nie. Sdikt sbnyk ia akan membantuk kempen boikot cina nie. Skrg klu kita lihat pelajar cina dr sjkc pun boleh memandang dgn pandangan hina kpda org Islam. Sjkc dijadikan pusat membiak benih kebencian kpda Bumiputera dan Islam.

Anonymous said...

Mana nuar & stopa pg bln2 posa gini?

Anonymous said...

Adakah ini di antara makna kebebasan yg diperjuangkan oleh Pas dan PKR yg beriya2 bsekongkol dngn dap? Tahniah sbb pshabatan pas dan pkr dgn dap tlh menyebabkan cina berasa pas dan pkr sentiasa akan menyebelahi rakan cina dap mereka, atau kawan akan sokong kawan dalam apa keadaan sekalipun, dan berjaya melahirkan isu2 penghinaan sebegini. Dlam isu kalimah Allah pun, Pas dan pkr sokong dap apatah lagi isu camni. Sbb tu cina dap ni berani buat kamekazi sbegini rupa. Klu x caya cuba tny komen nik ajis.

Fikir Tajam said...

Tepat sekali. inilah masanya singkirkan pengkhianat bangsa dan agama. gerakkan segera protes senyap berapi bagi menghapuskan pengkhianat sebegini.

Anonymous said...

PEMUDA2 DAN PEMUDI2 MELAYU ISLAM PAS/PKR/DAP HANYA PANDAI MENYALAHKAN MELAYU ISLAM PRO KERAJAAN SEAKAN2 MEREKA INI BUKAN MELAYU...BUKAN ISLAM...

DGN POLIS MELAYU ISLAM MEREKA GARANG!!
DGN UMNO MELAYU ISLAM MEREKA HINA!!

UNTUK PERHIMPUNAN HARAM MEREKA BERJIHAD DAN SANGGUP MATI SYAHID MENENTANG PEMERINTAHAN MELAYU ISLAM!!


BILA ISLAM DIHINA OLEH CINA KAFIR MEREKA DIAM SAJE...GOLONGAN DAYUS MEREKA NI !!

BILA MELAYU ISLAM UMNO DIPIJAK, MEREKA SOKONG SI KAFIR TU DAN MEMIJAK BERSAMA2...

ISU SULTAN MELAYU ISLAM MEREKA DIAM SEBAB GENG SENDIRI YG BUAT...

BILA ISU YG MELIBATKAN AGAMA SENDIRI KALAU MEMPENGARUHI UNDI KAFIR, TELAN DULU KALAU PENGUNDI ISLAM TAK TERSENTAK..APA2PUN UNDI YG PENTING...PASAL AGAMA BOLEH DINEUTRALKAN KEPADA AHLI2 BAWAHAN YG BERJIWA BERSIH? DAN BODOH INI..

INI SEMUA KERJA DAP, MEREKA TAK AKAN BERDIAM KALAU MELAYU ISLAM NAK BERSATU. KITA PERLU SEDAR...KITA BERGADUH PUN SEBAB PEMIMPIN2 MELAYU KITA BODOH..BOLEH DIGARU BELAKANG...LEPAS TU UCAP TERIMA KASIH..KATA DAP BAIK..

DAP NI SANGGUP BUAT APA SAJA UTK UNDI MELAYU DARI PAS..KALAU PKR DAN DAP MELENCONG JAUH..NAHILISME..

SANGGUP PAKAI BAJU PAS..
GOYANG BENDERA PAS
MASUK SURAU,MASUK MASJID..
SANGGUP JADI KETUA PENYOKONG PAS..
SANGGUP JADI PENCACAI PAS..
SANGGUP KELUAR DUIT BUAT SEDEKAH...
SANGGUP NAK MASUK ISLAM...
BODEK MEMBODEK PERJUANGAN PAS
SANGGUP BERPUASA ALA2 KAFIRUN...
SANGGUP MASUK ISLAM...

GOLONGAN INI PALING MERBAHAYA..
GOLONGAN INI SEPERTI PERISIK...MENGHANTAR LAPORAN SETIAP HARI KEPADA DAP..

BILA KITA MELAUNGKAN JIHAD MEMAKMURKAN EKONOMI MELAYU ISLAM DAN BOIKOT PREMIS CINA MEREKA TANYA KENAPA PULAK??

NAMPAKNYA SELEPAS NI MELAYU2 DAP NI MATI, SURUH CINA KAFIR MEMANDIKAN DIA, MENGKAFANKAN DIA, MENSOLATKAN DIA? DAN MENGKEBUMIKAN DIA..TALKIN BOLEH PAKAI CD?. HIDUP MEREKA UTK DUNIA DAN MEMUDARATKAN ISLAM. MELAYU YG MENYOKONG DAP ADALAH MUSUH ISLAM YG NYATA,JAUHI DARI MEREKA !!

BOIKOT CINABENG SELAMANYA!!!

Anonymous said...

Setuju sangat bro. Kita tampal merata-rata terutama kawasan orang Islam.. Lagi banyak kesan dia kalau makin ramai buat laporan polis kerana individu ni telah menyalahi perlembagaan menghina amalan keagamaan umat islam malaysia. Dia ni tak takut pasal rasa nurul izah libralisma akan backing dia.

Anonymous said...

budaya UMNO yg aku tak suka... bila PM dah bersuara baru masing2 sibuk bersuara...kekadang siap buat presscon...nak collect political milliege...

rajawali said...

Anon 10.57, awal td aku pun terfikir mcm ko juga. NGO Islam kena report polis dulu utk dibuat kes d baru jalankan siasatan d cas ikut akta yg berkenaan.

Semua pihak mcm NGO Islam cari Lawyer yg benar2 Islamik d sanggup beri khidmat cara percuma, begitu juga dgn pakar2 IT, pihak polis yg berhikmah d semua yg terlibat kena team up betul d bantai habis2an.
Sama2 kita doakan jika ini berlaku d jka sebaliknya dibiarkan maka tanggunglah dosa yg terpalit ini.

Masih kita ingat Salman Rushdee yg menghina Nabi SAW? Dan 2 spesis pemakan kinzir ini amat terang d jelas memang menghina Islam apalg didlm bln Ramadhan.
Come on para NGO ISLAM!!! Jgn bnyk tdo d berpeluk tubuh sahaja ddlm bln puasa ni... ambil tip dgn bangun mengeliat kuat2 d lompat katak! PLEASE DO IT!!!

Aku lebih suka jika dr Riduan Tee bergabung dgn Ustaz Ravi yg bertindak...cabar pemimpin melayu asli d Islam sejati betul2. Ini baru baguih! Terjojol mata hati mrk yg sepatutnya bertanggung jwb.

Hal2 yg amat sensitif begini wajib diketengahkan ke media dunia, biar 1 dunia khasnya negara2 Islam tahu rahsia cinabangsat dinegara ini. Bangsa apakah mrk ini! BANGSA BANGSAT MEMANG BANGSAT!!!

Bila kaum itu dlm kutukan dr suara yg ramai apalg meliputi Islam Sedunia, in Shaa Allah ia akan bergetar gemanya d dimakbulkan.
SiSalman satani pun hidup dlm menyorok sana sini hidup dlm bayang2 sendiri.

Kita lihat apa tindakan Pak Menteri yg menangani isu2 Islam nnt...d apa komen d tindakan kerajaan Islam kita. Dibln yg mulia ini sebaik2nya semua pihak bertindak seberapa segera. Rakyat dah muak dgn pemimpin nama saja Islam ttp tidak berjiwa Islamik.

***TOLONG TINGGIKAN SYIAR ISLAM***

Anonymous said...

2 ekor cinabeng ini memang nyata musuh islam tahap dajjal...

dalam perundangan islam apa hukumnya menghina dan mempersendakan islam begitu rupa oleh kaum kafir?

bolehkah ditentang secara kekerasan ?? adakah jihad saya memerangi mereka mendapat syahid jika saya terbunuh demi niat ikhlas mempertahankan islam ???

ustaz2 PAS dan UMNO tolong jawap...takpe, kata org 2 ekor ni sokong MCA..bukan DAP...ustaz2 PAS boleh jawab..

usin said...

pemimpin2 politik baik umno baik pas, dua2 sama je. penakut nak mampos kalau kafir haram jadah main2kan agama Islam. telur nik aziz, najib, nazri aziz, mustafa ali etc semua dah tenggelam masuk dasar. harun din? huh!!!

Anonymous said...

Sebab dia penyokong Pkr , sebab dia cina sebab itu Kerajaan BN takut, jika melayu dan lro Bn buat mcm itu kau lihat semua pihak akan bertindak cepat..Kuala Besut wajar di serah pada PAS..BN da tak boleh di harap...

Anonymous said...

kedua2 anak cina ini perlu ajar!!!

ini bukan kurang ajar...perlu diajar dengan kekerasan....

nak tunggu pemimpin2 melayu islam PAS/UMNO bertindak ???? porahhhhhh....
PKR/DAP bukan melayu...

semuanya bacul tahap pondan????

Anonymous said...

Betul tu,
Keluarkn fatwa,
Sebelum ada cinabeng kne sembelih

Anonymous said...

apa nak jadi mesia kini

Fikir Tajam said...

Print gambar babi alvivi di atas byk2 dan tampal di merata tempat mcm dapigs buat iklan ubat kuat & iklan ahlong. guna reverse psychology bro. duplicate cara cinabeng babi psiko merata tempat tampal iklan ubat kuat & ahlong.

tak lama lagi mampos kering alvivi babi ini.

Anonymous said...

AMEEN, AMEEN PERKENANKANLAH YA RAHMAN YA RAHIM KEDUA-DUA MANUSIA LAHANAT ITU DAN yang mempecilkan agama MU YA ALLAH

Anonymous said...

Setakat doa x cukup geng.. Kena usaha dan doa. Usaha utk ajar cina2 kurang ajar ni.

Anonymous said...

BN x bleh harap tp Pas bleh dharap? Harap jual agama bleh la. Ini la hasil setia kawan nurul izah lgbt (pkr) dan tarbiyah mat sabun (pas)thdp cina dap. Cina dap ni pelawa nurul ijah lgbt dan mat sabun bbuka puasa sama2 makan babi. Babi tu plak disedekah oleh dap tanda kesyukuran bisnes babi naik mdadak hasil kawasan ladang btambah besar diluluskan oleh kerajaan pkr dan selepas menghalau org melayu dgn membeli tanah org melayu yg dh dicemarkan dgn najis babi. Urusan pbelian tanah tu diluluskan dgn cepatnya oleh pegawai agensi kerjaan yg amat menyokong PR. AHli2 pas amat gembira sbb dap dah pandai bsyukur dan bsedekah kpd yg mmerlukan terutamanya di bulan puasa ni. Semua event ini dinaungi oleh pemimpin anugerah tuhan dan disahkan halal oleh nicky ajis. Happy ending...

Anonymous said...

Oi lu igt lu sapa. Mmg i lg bagus dari lu sbb i puasa,, dasar x reti hormat.

Anonymous said...

Unit an pas mas... Unit anal pas mana... Unit anal pas mana... Unit anal pas masa...... Tak nak guling guling badan ke

Anonymous said...

aku tak dengar org melayu islam..hina kristian,hina budhha, hina hindu, hina sikh dll..

asyik2 ramai cina kristian menghina islam, melayu dan raja...

bolehkah parang terbang digunakan kini untuk golongan2 terpilih sahaja sebab hinaan mereka juga terpilih?

aku tak dengar mereka ini hina buddha, hina hindu dan hina sikh..

adakah mereka ini memang berani mengambil risiko?

sampai bila kita dapat bertahan? sampai bila islam akan dipijak2?

kita jahanamkan ekonomi mereka ! mereka bongkak sebab kaya...kita miskin mereka...mereka sombong sebab senang...kita susahkan mereka...

cepat...ABC wajib diperkasakan!!!

Anonymous said...

DIMANA LETAKNYA MUKA DATUK NAJIB, HAJI HADI, DATUK HARUN DIN, TAN SRI MAHYUDDIN DAN PEMIMP[IN-PEMIMPIN ISLAM YANG LAIN. MALANG BETUL MENJADI ORANG ISLAM DI MALAYSIA, MEMPUNYAI PEMIMPIN YANG TIDAK PEKA TERHADAP KEHINAAN KEPADA UGAMA ISLAM. TANYALAH DIRI SENDIRI ADAKAH KESILAPANITU KEPADA DATUK NAJIB SAHAJA? TIDAK KESALAHAN JUGA KEPADA POK NIK, HAJI HADI DAN JUGA DATUK HARUN DIN YANG TELAH BERGABUNG BERSAMA KAFIR LAHANAT UNTUK MEMPERSENDAKAN UGAMA ISLAM DAN ORANG-ORANG ISLAM. JADI APA YANG KEMENTERIAN KOMMUNIKASI MULTIMEDIA, KEMENTERIAN DALAM NEGARI, MUFTI-MUFTI, PDRM, MAJLIS-MAJLIS UGAMA ISLAM? MALANG BETUL PENGHINAAN INI BERLAKU DALAM BULAN PUASA DAN DI NEGARA YANG MENJADIKAN ISLAM ADALAH UGAMA RASMI NEGARA. KEMANA PERGINYA PELINDUNG-PELINDUNG UGAMA ISLAM DI NEGARA INI? ADAKAH SEMANGAT DAN JIWA ISLAM TELAH MATI TERKUBUR? ORANG MELAYU TELAH MENJADI PATONG TIDAK BERNYAWA LAGI, TIDAK MEMPUNYAI PERASAAN LAGI. MALANG NEGARA MALAYSIA KU YANG TERCINTA INI, PENGHINAAN KEPADA ORANG-ORANG ISLAM SEMAKIN BERLESUASA KERANA KEPIMPINAN ISLAM TIDAK MENGAMBIL KISAH LAGI KEPADA ISLAM.

ManKuala said...

AMINNNN!!

YA ALLAH YA ZALJALAA LIWALL IKRAMMM.. Aku amat terguris hati AgamaMu ini dihina sekian hari, Aku tidak Redho dengan mereka2 ini yang menghina AgamaMu, Islam, agama yg memelihara kesejahteraan DUNIA dan AKHIRAT.. Agama yg menjadikan aku manusia yg berfitrah mulia, terpelihara oleh-MU YA RAHIM...

Aku mohon doa pada-MU ya Allah, kau datangkanlah balasan dan laknatMU buat KAfir-Kafir ini yang tidak henti menghina Agama-MU, Kau laknat jualah PEMIMPIN2 Islam yg bersifat MUNAFIQ, yang mempunyai KUASA tapi membiarkan Agama-Mu ini dipermainkan sekian kali..tidak bertindak untuk melindungai Kesucian Islam-Addin ini!!

Sesungguhnya kami tidak berdaya, melainkan datangkanlah Pertolongan-MU sebagaimana didatangkan Pertolongan buat Tentera Badar-Mu dan bantuan melawan Tentera Ahzab.. Aminnn Ya Robbal 'Alaminn


Aminn Ya Mutakabbir..Ya Rahim Ya Wadudd.. Ya Allah..!!

Anonymous said...

Klu org Islam mbiarkan penghinaan ini, nescaya Tuhan akan turunkan bala. Semua akan kena tmasuk yg duduk beriktiqaf dlm masjid. Di Malaysia kini, bukan sj membiarkan saja penghinaan kpd Islam malahan teramat lebih malang Islam PR sendiri memberi sokongan kepada penghinaan ini. Patutnya unit anal pas dan amk pkr baring dpn 2 cina dap nih jgn bagi depa bgerak dari kerusi shingga melutut mohon ampun maaf dan btaubat.

Anonymous said...

org2 melayu carilah ilmu selendang kuning kat org2 tua kita..aku dulupun seorg pak haji dah offer tapi aku tak ambik ,takut salah guna..alhamdullilah..beliau masih hidup..

tangan ibarat pedang, jari ibarat keris..

ilmu penting...tapi jgn salah guna....

Anonymous said...

Saya dimaklumkan oleh seorang peruncit Melayu bahaya Tuakeh2 Cina ada beritahu kenaikan harga Ayam mendadaka ini adalah salah satu rancangan CINA utk balas dendam pd Melayu dn UMNO. Mereka tunggu bulan Puasa utk ajar dan hina kita. Ada hikmahnya bila selama ini kita terlalu bergantung pd mereka. Krjn BN yg kayakan Cina selama 55 tahun dgn biarkan monopoli pertanian, ternakan, chain supply oleh satu2 bangsa atasa konon 'kongsi kuasa'. Skrg BN + PKR +PAS sama2 'bunuh' Melayu hidup2.. tnpa ada bantuan rasmi dan konkrit utk halang kemaraan CINA KAfir ini. Dijangkakan Cina akan main banyak lagi manipulasi ekonomi yg akan menekan Melayu dan seterusnya Melayu akan lawan Krjn BN semula.. sama modus operandi spt di Timur Tengah jarum YAHUDI BARAT dn CINA Laknatullah ini...

Ambil lah iktibar wahai saudara2ku.. Allah SWT tidak akan takdirkan suatu kerosakan itu melainkan kita sendiri yg berusaha ke arah kerosakan..

WALLAHUALAM..

Anonymous said...

TIADA LAGI MAJLIS BERBUKA PUASA SETELAH CINA MENJADI CEO DI TEMPAT KERJA AKU. SELAMA AKU KERJA TIDAK PERNAH SEKALI PUN TEMPAT KERJA AKU GAGAL MENGADAKAN MAJLIS BERBUKA PUASA WALAUPUN SECARA KECIL-KECILAN. YANG PENTING IKATAN UKHWAH ANTARA ISLAM.
TAPI SEKARANG HANYA TINGGAL SEJARAH.
WALAUPUN SYARIKAT TEMPAT AKU KERJA MEMPUNYAI MAJORITI MELAYU. INI LAH AKIBAT MELAYU TIDAK YAKIN DENGAN KEUPAYAAN MELAYU LAGI . CEO CINA JUGA YANG DI AMBIL UNTUK MENERAJUI SYARIKAT MELAYU.

Anonymous said...

siapa ulama2 dimalaysia,indonesia,brunei,singapore, thailand, kemboja, arab saudi, mesir, tunisia.... berani hukumkan darah mereka ini halal ditumpahkan?

bolehkah tahap hina yg selama ini mereka buat tak boleh dihukum begitu?

apakah jatuh syahid jika terbunuh?

hingga tahap mana kita umat baru wajib bangun menentang musuh2 islam?

ini ustaz2 PAS/UMNO kena jawab...dalam PKR/DAP tiada ustaz..

Anonymous said...

X yah tgu syarikat anjurkan majlis bbuka puasa. Lg pun majoriti. Buat jer majlis bbuka puasa sesama sdr. Kita kena yakin pertolongan dari Allah s.w.t dan cukuplah Allah s.w.t sbg penolong kita hambaNya.

Anonymous said...

Sambung 2:44. Program ini diarha, diplotkan dan dterbitkan oleh dap + mca dan ditonton oleh umno.

Anonymous said...

PRK kuala besut kita ajar BN.....semua nak di hapuskan
http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2013/7/13/mstar_berita/20130712181108&sec=mstar_berita

Anonymous said...

Aku juga seidh dgn Melayu PAS.. smlm aku sembang lepas Tarawih dgn sorang pencacai PAS psl harga ayam naik. Melayu ni salahkan Najib sbb buat statement 'racist' punca Cina balas dendam.. Ya Allah punya seih aku.. buta kayunya Melayu PAS ni.. dia xsalahkan Cina yg sedang kurang ajar dgn Najib dan Melayu tp salahkan Najib.. so dia mau Najib terus jilat DAP dan Cina.. so Cina jd tokong.. untouchable.. kita mesti follow apa Cina mau???

Ni Melayu mcm ni lah kita kena 'pancung' dulu dlm masyarakat.. entahlah aku hanya mampu berdoa sbb tempat aku sgt tebal PAS. Nama pun Nibong Tebal, Imamnya makan gaji kerajaan, elaun kerajaan, bini kerja dgn Kerajaan tp jiwa di jajah PAS dan DAP.. inilah bala akhir zaman buat org Melayu.. org Melayu tinggal Agama.. tinggal budaya akhirnya jd rosak.. kit amungkin akan bertembung teruk dgn Cina jika tidak berubah dr skrg dgn bijak..

Insya ALlah semoga Allah bantu kita.. doa lah byk2 disamping usaha ABC BCL atas niat JIHAD ekonomi ata smatlamat Islam...Aminnn

Anonymous said...

Jiwa ahli PAS dh dijajah dgn sgt teruk oleh pemimpin2 mereka, spaikan apa yg dicakap oleh pemimpin mrk itu lah yg diulang oleh mrk mcm burung kakak tua. Pemimpin2 mrk hebat spin isu, mreka dgr dan mrk patuh mcm patuh kpd ayat Al-Quran. Ahli umno biarkan saja ahli pas terjun dgn labu2 nya. Ahli umno mesti istiqamah sbb Allah s.w.t akan bersama2 dgn orang yg benar, InsyaAllah.

Anonymous said...

Cina dap sedang berusaha melaga2kan umno dan pas sbgaimana yahudi melaga2kan sunni dan syiah. Pemimpin2 Islam yg menyebabkan pecah belah umat ni amat besar dosanya dan bersedialah dgn azab api neraka. Lihat dan fikirkan apa yang berlaku di negara2 Islam lain. Wallahualam

Anonymous said...

Takutnya Pas dengan taiko dap nya. Patut la unit anal x respon apa2 sbb semuanya salah umno yek.. Mmg tepat apa yg ahli umno fikirkan, apa saja tindak tanduk songsang dap, akan mdapat sokongan jitu Pas bukan saja oleh pemimpin ttp ahli juga. Tahniah kpd Pas kerana bjaya mjual agama dan amat takut kpd dap.

Anonymous said...

Amin...Ya Allah...makbulkanlah doa kami...jadikan lah dua org ini contoh kepada kafir harbi yang lain...

Anonymous said...

Rehst dulu... Iklan... Sprtzer jgn lupa... Minum masa nak berbuka ye

Anonymous said...

PRK Kuala Besut..kita ajar Pas..semua nak digadaikan.

Anonymous said...

Nampaknya pemimin-pemimpin Melayu dan Islam sudah dayus dan lembik. Kalau rasa dah bisu, letak saja jawatan. Ada yang lebih lantang yang menunggu. Dayus, dayus.

Anonymous said...

melayu makin dayus

Anonymous said...

Mana Menteri KDN bila lagi nak bertindak ? Jangan asyik amaran ! Amaran ! Amaran ! macam Menteri Amaran tu dulu .. dah jadi macam Mesir nanti dah terlambat ..

Anonymous said...

Cari orang ni sampai ke lubang cacing ..

Anonymous said...

melayu cakap je lebih......tapi tak berani buat tindakan......kalau melayu berani, sape-sape melayu yang jumpa babi 2 ekor ne.....jangan sembelih sbb tak ada leher.... gelek je.....sampai senyap...Allahhu Akhbar..

Anonymous said...

Polis ada ... Tentera ada... Biar mereka buat kerja lah ye...menteri melayu... Ketua polis melayu... Panglima angkatan tentera melayu.... Mungkin sb ah moi nie dah bg officer baik semua jadi stim kot... Yg tinggal kat msia ulamak bisnes dan politik shja... Sb tu tak da roh mempertahankan agama

Anonymous said...

Ulamak msia pun dah sama mcm
Pope tu aje taraf nye...dah popular nAk dtg ceramah pun letak harga... Terror sikit jadi dukun

Anonymous said...

TSUNAMI BABI UNTK UMAT MELAYU ISLAM


ALLOW BROTHR TK YAH NAK BESARKAN ISU NIII

HARUN DIN DAH BMIMPI JMPA NABI. OKAYJEEEEE


LU OLANG SAPE MAU BISING BISING


HARGA ULAMA TAK MAHAL UNTUK DIBAYAR OLEHNON MUSLIM. ISLAM FOR ALLL

Anonymous said...

Dia igt dia sorang je bole main. x payah takut.... Bcl !!!

jad deeb said...

Assalamualaikum,
Saya benar-benar sedih mengapa pemimpin-pemimpin dan puak2 politik UMNO ke PAS ke PKR tak perlu cakap itu parti peliwat, Boleh diam. Kenapa? Takut dengan Kapir.

Anonymous said...

Najib takut bini.... Najib juga takut pada cinabeng

jad deeb said...

Assalamualaikum,
Saya benar-benar sedih mengapa pemimpin-pemimpin dan puak2 politik UMNO ke PAS ke PKR tak perlu cakap itu parti peliwat, Boleh diam. Kenapa? Takut dengan Kapir.

Anonymous said...

Anyone has information where they live/work, pleaee leave the information here or any related blog FB page.

We wil sort this out profesionally.

Anonymous said...

Cuba tanya nurul izah... Penyokong dia tu... Silap silap ajk canbang beliau

Anonymous said...

Yes, i'm looking for such information too. Reward will be given. Leave your anonymous email here if you have the information but wish to keep thw secrecy.

Anonymous said...

Mari kita semua cari maklumat yg diperlukan dan sebarkan. Aku dapat tahu ramai lagi yg sedang mencari mereka berdua.

Anonymous said...

Lepas minum shitzer sumbat botol dalam puki vivian

Anonymous said...

my be ada rendang babi di old town white coffe......nga....nga....nga.

Anonymous said...

Ha Ha Ha itu Bak Kut Teh ayam la...pasti sedap

Anonymous said...

Pasca PRU13, Najib gemar mengambil pendekatan mendiamkan diri daripada memberi kenyataan berkenaan dasar kerajaaan.

Contohnya cadangan pelaksanaan Rang Undang-Undang Pentadbiran Agama Islam yang telah ditarik semula, desakan pemansuhan Akta Hasutan etc.

Umat Melayu Islam di Tanah Melayu kini sedang diserang bertubi-tubi di segenap aspek oleh musuh-musuh Islam.

Pemimpin Melayu Islam yang diberi amanah menjaga kesucian agama Islam bacul dan lalai dalam menjalankan tanggungjawap mereka. Sama ada di pihak UMNO, mahupun PAS. Dua-dua tidak boleh diharap lagi bagi menjaga kepentingan Melayu Islam.

Menghina agama Islam kini dianggap sesuatu yang "kelakar" dan menghiburkan. Duhai bangsaku, apalah nasib kita semua..mempunyai pemimpin yang tunduk menyembah kaum bangsat ini.

Kepada pasangan penzina ini, hari ini kamu bergembira mempermainkan agama Allah..7 petala langit dan 7 petala bumi bersama isinya melaknat penzina..tunggulah kemudian hari kita lihat siapa yang bergembira..siapa pula yang bersedih..

Janji Allah itu pasti..Kepada saudara-saudaraku, kita perkuatkan iman..didik keluarga kita dalam lingkungan agama..bersatu kita hancurkan ekonomi kaum bangsat ini..cukuplah Allah sebagai penolong kita!

ABC
BCL
Jihad Ekonomi!!!

Anonymous said...

JUST WANT TO SAY TO BOTH OF THEM...PEOPLE WHO TALK SHIT WILL BE REINCARNATED AS TOILET PAPER 7 BOTH OF YOU DESERVED THAT.VERY POOR UPBRINGING & DISRESPECT OF OTHER RELIGION.WHAT THEY ARE DOING IS CERTAINLLY UNCALLED FOR AND NOT AMUSING.INCREDIBLY INSENSITIVE TO THE FEELINGS OF MUSLIMS.

Anonymous said...

Dua ekor ni lain kali akan hukum masuk Neraka dibela hantu babi. Kah Kah Kah

Anonymous said...

Sekarang AL QURAN suci kita pula diHINA! Peneyerangan RAKUS dari MUSUH Islam/Melayu terus makin RAKUS dan GANAS, dari CINABINATANG bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri, dia MENUMPANG! Lihat di http://mediapermatangpauh.blogspot.de/2013/07/kurang-ajar-lepas-buka-puasa-dengan.html, KURANG AJAR!!! LEPAS BUKA PUASA DENGAN BABI, SEKARANG CINA KIASU JUAL AL QURAN DI PLAZA LOWYAT PULAK,.
Posted by MPP On Sabtu, 13 Julai 2013:

Bangsa DAPig ni memang sengaja cari nahas.. Memang melampau dan sengaja nak cetus rasa tak puas hati dikalangan umat Islam di Tanah Melayu ni.

Belum reda lagi kecoh pasal pasangan cina bogel ajak orang melayu buka puasa dengan Bak Kut Teh, sekarang ni muncul pulak berita pasal cina bangsat jual Al Quran di Plaza Lowyat.....

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.



Hamba Allah said...

Kindly e-mail the blog's owner to give or to get their current residential address, whereabouts, or their place of work. You are advise to settle this professionally. But clearly both individuals have breached the law. Their statement is no joke nor an act of a minor since both are adults. In facts, it is a crime. Do not wait for the politicians from whatever party to act, because they are only interested in politicking.

Semoga puasa tuan-puan mendapat berkat Allah S.W.T. Wasallamualaikum warah matullah.

Aduka jb said...

SEJAK BILA MEREKA KURANG AJAR?
NEVER HAPPENED DURING TUN MAHATHIRS TENURE.
WAKE UP MELAYU.......SHOW THAT YOU ARE STRONG. !
Ini jadinya KERANA TERLALU give and take!
KALAU DIA BIADAP KITA PUN MESTI BIADAP !
BANGKIT MELAYU, BANGKIT................
KEPIMPINAN MELAYU PERLU T E G A S.....

Anonymous said...

MELAYU. MELAYU. MELAYU........OH MELAYU.
BERSATU TEGUH, BERCERAI ROBOH.........
INILAH AKIBAT NYA....

Anonymous said...

AMINNNN

Anonymous said...

DOAKAN PEMILIHAN UMNO KALI NI AKAN MEMBERIKAN NAFAS BARU TERHADAP PERJUANGAN ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA INI!!! MENTANG2 BANYAK MENANG KERUSI KORG NAIK LEMAK PLAK YER UMNO!!

Anonymous said...

Tegas? Najib perlu tegas..? Najib... ye ke? Najib perlu tegas???... nak tercekik aku... tegas? Aaarrr.... najib perlu tegas???... najib..... si najib tuuuu....

Aku doa semuga ds najib dengan terhormatnya mengumumkan dia akan berundur dari terus memalukan orang2 melayu. Ikutlah cara tun dol pak lah sebelum terus dihina oleh semua orang baik lawan atau kawan.

Yang nama2 tersenarai dibawah ini pun siapsedia untuk bungkus sebelum kamu semua berterusan diganyang sekiranya tidak menunjukkan perubahan sikap kepada pro-melayu;

1. Nazri
2. Khairy
3. Hishamuddin
4. Saifuddin

Kami dah bosan. Lepas ni jangan salahkan orang2 melayu akan mengamuk.

Anonymous said...

AKU RASA NAJIB NI PATUT KENE SMASH LA SKALI..BIAR DIA TAHU SIKIT...INI SAMPAI ISLAM KENE HINA CAMNI BOLEH SENYAP LAGI? KALO TUN MMG MASUK JAIL LA!!

Anonymous said...

Mereka ni otak ada problem. Sekolah tinggi -tinggi tapi IQ rendah. Sanggub laku sex sewenang-wenang dan laku perkara sebodoh ni. Sia-sia marah orang gila ni nanti sakit jantung ! Kah Kah Kah

Anonymous said...

jihad ekonomi dan jihad agama..
2 jihad sedang menanti umat islam...

Anonymous said...

zaman tun M takde pun dengar benda camni.. apa la nasib melayu majoriti kena kutuk aje dengan minoriti..

Anonymous said...

Aku nak cadangkan tv3, utusan msia, awani interviu semua pemimpin2 tertinggi umno dan tanya mereka apa pandangan mereka berkenaan penghinaan berterusan kafir kpd islam dan melayu.

Apakah langkah2 yang perlu diambil oleh kerajaan melayu ni untuk menghapuskan angkara ini untuk selama2nya.

Kami dibawah ni macam anak ayam dah kehilangan ibu. Blank...

Hilang ibu ayam... hmmm patutla... mungkin mereka ni dah jadi ibu ayam kepada cinadoll...

Patutla juga harga ayam pun naik melambung. Makan kiri kanan depan belakang...

Anonymous said...

Sudah lewat malam nak pergi tidur. Besok pagi nak pergi makan Bak kut teh . Kah Kah Kah

Anonymous said...

kalau kes mcm ni tak dibendung..13mei pasti akan berulang..

Anonymous said...

Macam mana dengan penghinaan berterusan muslim terhadap masyarakat bukan muslim.

Itu awak buta.......tak nampak. Perangai Melayu Muslim di Malaysia sama saja dengan Zionis dan Apartheid. Korang memang suka menindas non muslim di Malaysia.

Anak anak kecil dipaksa convert Islam dan pelajar non Muslim dipaksa belajar sejarah islam. Korang tak malukah buat paksa sama orang lain?

Non Muslim didiskriminasi di Malaysia dari saat dia lahir sampai saat dia mati.

Korang tak payah nak kutuk Zionis, perangai Melayu tak jauh bezanya malahan lagi teruk.

Tenguk apa Melayu buat di Sabah......untuk mengurangkan kuasa Kadazan, korang bagi masuk Muslim dari Mindanao, bagi IC lagi. Melayu memang facist buat ideologi ketuanan Melayu bagi masalah sama non muslim.

Anonymous said...

kesabaran umat melayu islam kini ketahap membimbangkan..

mistik ilmu kebatinan yg lama tersimpan kini telah kedengaran..

kerajaan kena ambil tindakan segera...

Melayu Perak said...

anon 12.17 am...

pergi mampus lah kamu.....menindas atau tidak....ini tanah melayu...kami punya....lu boleh balik cina atau india...tak diperlukan disini.....

Anonymous said...

anon 12.17am.anda memang bangsat!!

Anonymous said...

Hey anon 12:17am, sebab aaahh lu BODOH sangat, biar aku ajaq sama lu apa makna demokrasi/hak asasi SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam!

Di Israel juga, PENJAJAH GANAS Yahudi yang asyik bunuh, penjara dan menindas BUMIPUTERA Islam Palestin, termasuk dengan mengambil hanya imigran Yahudi yang jutaan, dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (kononnya – bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit laknat)!

Juga rejim PENDATANG Cina PENJAJAH GELOJOH Singapura yang menindas BUMIPUTERA Melayu/Islam – termasuk dengan mengambil hanya jutaan imigran Cina dan Kristian, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel!

Dan Barat-Israel, termasuk di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian sekarang, contohnya dari Syria. Yang Islam, terutamanya, yang Shiah, yang dibunuh pengganas-pengganas buas yang ditaja sendiri Barat-Israel sendiri (termasuk rejim Jerman yang amat pro-Israel ini) sebagai pemberontak PENGGANAS kepada K’jaan Syria. Ramai yang ketua pemberontak ini sebenarnya bukan Islam tetapi penganut Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai puak Sunni Islam, untuk menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka.

Kononnya “jihad” untuk menjatuhkan kerajaan Islam yang Shiah dan memecahbelahkan umat Islam dari berlainan mazhab terutamanya antara puak Syiah dan Sunni, dan membenci serta membunuh umatnya yang orang Shiah, seperti di negara-negara Islam kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur seperti di Syria, Libya, Iraq, Mali dan banyak lagi, dan yang makin ramai jadi pelarian (Sunni dan Syiah bersama) – semunya akibat KEGANASAN yang ditaja oleh si HIPOKRIT ganas dari negeri-negeri Barat-Israel ini!
Jadi mereka ini tahu nak paksa negara Islam dan “Dunia Ketiga“ amalkan ala Barat-Zionis, demokrasi, hak asasilah, persamaan hak semua bangsa-jantina-agamalah, hak asasi penagih seks-pornografi-homoseksual/dadah-steroid/judi yang bebas, dan segala macam lagi SAMPAH PENIPUAN mereka; tetapi si rejim-rejim Barat-Israellah pula yang membunuh umat Islam sesuka hati! Jadi kenapa si PENGGANAS Barat-Israel sendiri tidak pula di hukum Mahkamah Antarabangsa ciptaan Barat-Zionis,
International Criminal Court(ICC: bukan bawah UN - lihat http://www.icc-cpi.int/en_menus/icc/about%20the%20court/Pages/about%20the%20court.aspx) di Hague di Belanda itu (Barat-Zionis cuba putar-belit dengan sering membangkitkan isu kononnya ada rejim Barat, Serbia yang juga dihukum satu lagi mahkamah, yang di bawah Tribunal UN, tetapi sebenarnya sebab rejim Serbia yang dulu walaupun memang dihukum sebab bunuh umat Islam Bosnia, tapi juga dihukum kerana amat anti-EU/US. Maka ia sahaja rejim Barat yang dihukum, dan bukan juga di ICC).

Dan lagi, si Ban Ki-moon (bekas Menteri Luar Korea Selatan yang pro-US; begitu juga Presiden ICC yang juga dari Korea Selatan - tak ke ganjilnya ini!) dari UN dan birokrasinya, rata-ratanya pro-Barat-Zionis!

Maka Malaysia dari dunia Islam dan “ Dunia Ketiga“ , maka janganlah sampai takut sangat pada GERTAKAN berterusan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis, macam hamba-abdi mereka!

Jadi, janganlah ikut cakap si dalang dari UPKO yang sekarang galak nak suruh buat penarikan balik SEMUA IC dari pelarian-pelarian dan pekerja-pekerja Islam di Sabah – PM/KM Sabah/UMNO jangan tunduk!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

Makanlah sampai mampos

Anonymous said...

Baca yassin 44 hari....untuk mereka yg memperlekeh agama islam..... mereka akan rasa. Samada mati atau menderita kena kanser......jgn cakap je....insyaallah tuhan akan tolong sebab aku dah buat dan tuhan dah tunjukkan jalannya

Anonymous said...

Anon 1217am.

Anak kecil dipaksa masuk islam? Statement yang keterlaluan. Adakah apabila seorang bapa memeluk islam dan dia mengislamkan anaknya dianggap paksaan? Adakah anak kecil itu faham akan agama sedangkan dia masih kecil? Tapi bapanya yang bertanggungjawab keatasnya sangat memahami kebaikan islam akan membiarkan anak tanggungannya berterusan dalam kerugian? Sudah pasti bapanya yang telah diberi kecerahan ingin anaknya merasa nikmat yang sama. Bukankah itu tanggungjawab dia kepada keluarganya. Dimanakah paksaan itu?

Cuba buktikan dimana orang2 non muslim dihina secara berterangan? Jangan ikut sedap mulut atau jari. Walaupun negara ini adalah negara islam dan diiktiraf seluruh dunia sebagai negara islam, kami tidak halang ugama lain mempunyai gereja, tokong dan kuil. Malah kerajaan islam ini bermurah hati lagi memberi peruntukan wang dan tanah bagi membina bangunan itu.

Janganlah kerana perasaan dengki anda kepada orang2 melayu yang banyak memberi kebaikan kepada kaum lain membuat kau lupa bahawa orang2 melayu pun mempunyai perasaan dan ada tahap dan batasnya. Buruk padahnya bila orang2 melayu bosan bersikap tolak ansur.

Jika kau rasa didiskriminasikan maka itu adalah salah sendiri kerana kau tak pandai bawa diri. Dari tulisan kau mungkin kau ni seorang kristian kadazan yang sakit hati dengan melayu islam. Apakah tiada gereja2 di sabah. Tiada pemimpin kadazan dalam kerajaan bn? Mengapa butakan mata sendiri?

Ketuanan melayu bukan bermaksud menghambakan kaum atau agama lain. Sama seperti negara jepun, china, india, arab, eropah, bangsa yang majoriti dianggap tuan dan ditanggungjawab sebagai tuan untuk memelihara keamanan dan kesejahteraan semua. Yang menjadi masalah ialah minoriti non muslim mencabar dengan cara yang melampau telah membuat kami perlu bertindakbalas.

Mungkin selepas ini kerajaan perlu menarik balik atau menghapuskan terus kebaikan2 yang banyak telah diberi kepada kaum minoriti barulah kau akan sedar apa yang telah kau hilang.


Anonymous said...

anon 12.17am

lu mmg haram jadah!!! lu punya statement mcm bangkai!!! lu punya mulut byk busuk!!! lu punya hati byk busuk mcm taik babi!!!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

[Hey lu anon 2:17am, aku agak ini pun lu BODOH macam KERBAU tak tahu atau memang sengaja nak belit fakta sejarah ini - bangsa PENDATANG Cina/Bukan Bumiputera/bukan Islam, yang makin TAMAK/BONGKAK, yang dibawa Penjajah British laknat tak pula lu sebut aahh!!)]:

Jadi, janganlah ikut cakap si dalang dari UPKO yang sekarang galak nak suruh buat penarikan balik SEMUA IC dari pelarian-pelarian dan pekerja-pekerja Islam di Sabah – PM/KM Sabah/UMNO jangan tunduk kerana pelarian/pekerja Islam dari Mindanao yang kaya minyak-gas, dijajah, ditindas dan dibunuh dengan kejam oleh rejim Kristian Filipina dan sekutunya, Barat-Zionis!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Kalau kau syor kerajaan tarik balik apa yang diberi kepada non muslim, tolong recommend sama kerajaan tolong jangan kutip cukai dari bukan muslim.......ada macam,ada berani?

Anonymous said...

Anon 115am. Kau tak malu ke nak lari dari cukai? Nak makan free aje ke? Nak makan hasil cukai dari orang2 melayu aje ke? Apa jenis rakyat kau ni? Janganlah butakan mata dan malukan diri sendiri dengan statemen2 kebudakan kau.

Anonymous said...

Saya sokong mula2 buat sembahyang hajat, pastu baca yasin 7 mubin sebanyak munkin selama beberapa hari sampai dpt petunjuk, kemudian baca yasin 40 pulak sebanyak munkin selama berapa hari...sumanya dibuat dgn niat utk mematikan kejahatan org2 kafir yg menindas kita...saya pun dah pernah buat dan lihat sendiri balasan Allah kepada mereka satu-persatu...

Anonymous said...

hey anon 1:15am, lu ini memang si BIAWAKTAMAK tak habis! Kalau lu tak mahu bayar cukai, baik lu jangan guna jlnraya, lpgn terbang, subsidi air/letrik dsbnya!

Dan lu ni memang BODOH macam KERBAU, apasal, dahlah lu RAMPAS banyak hak BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, bumi tercinta kami ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, termasuk SINGAPURA, lu masih nak merungut!

Memang bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri yang dibawa British laknat - nak jadikan Malaysia/Tanah Melayu, NEGARA ISLAM ini satu lagi Singapura/Israel!! Berambus lu - dan pergi jilat kaki kudis bernanah penaja DAP/PKR, Barat-Israel!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Besar sangat ke kutipan cukai dari non muslim seperti kau? Bandingkan dengan jumlah yang dikutip dari glc dan orang2 melayu yang ramai? Dah buat research?

Setahu aku banyak kompeni2 cina dan kafir lari dari cukai dan under-declare untungnya. Lagi elok tak payah ada langsung kompeni2 non muslim kat sini. Lebih halal negara ini.

Anonymous said...

Cinabeng yng banyak lari daripada cukai. Tak declare harta secara penuh. Money laundering dari pendapatan judi, spekulasi saham, spekulasi hartanah dengan bukak bisnes kecik-kecik untuk kabur mata lembaga hasil dalam negeri. Nak lari dari cukai ada cinabeng yang sanggup tunggu depan pusat bayar judi magnum, toto dll nak beli tiket pemenang, bayar cash pada taik2 judi tadi selalunya mat2 indon sama bangla. Lu cinabeng jangan ingat orang melayu hari ni tak sekolah macam zaman belum merdeka dulu. Kalau cinabeng semua tak mau bayar cukai pun malaysia tak bangrap. Tapi satu syarat - berambus dari malaysia pergi migrate taiwan, kanada, australia bayar cukai kat sana tengok

Anonymous said...

Ni nak tanya malaysia ni ada pm ke/awat yg tak bercakap haram sepatah.rakyat berbilang kaum ni mcm dah hilang akal nak berperang,hang ah jib dok buat apa?kalau sampai nak buka mulut pun payah ,hang balik dok rumah,jaga anak bini hang sudahlah.jgn sampai 13 mei berulang,titisan darah sia2 tumpah ke bumi.sapa yg nak bertanggungjawab?nak jadi pm buatlah cara jadi pm.hang kena jaga 27 juta jiwa bukan nak jaga cinabeng saja.tolonglah ah jib gor,kalau tak reti nak memerintah sila letak jawatan.

Anonymous said...

Macam mana cinabeng money laundering pendapatan dengan bukak bisnes? Bisnes yg dibukak tu selalunya syarikat sdn bhd dan kedai2 yg jual tah hapa2 barang/servis yg orang tak akan beli. Penyata tahunan syarikat tiap-tiap tahun deficit jauh dari modal pelaburan. Sebenarnya bukan rugi pun, modal pusingan tu ada cinabeng simpan mana2 tapi declare dah lesap sebab bisnis tatak ong manyak lugi.

kulup ludin said...

Benda macam ni yang patut muncul ke depan pertama sekali PAS. Tak payah tulis sebab apa. Lain lah kalau PAS hanya memperjuangkan isle atau mazhab syiah halal makan babi.

Anonymous said...

Hoi anon 12.17.
Wa ingat lu balek tongsan atau migrate mana negara lu suka lg baik la... Klo lu tak tau apa2 lu jgn cakap antam saja. Lu cakap ikut oolang kasi info songsang lu pun sudah menggong! Lu memang manyak boloh punya cinabengsat.

Apa lu mau sikalang??? Lu punya koko dulu nasib baik British kasi duduk ini negala...lu sedar la diri...keturunan merempat d bangsa yg kotor...olang jepun, olang putih d semua olang tatak suka bangsa lu maa...kenapa olang jepun pun manyak anti sama lu olang? Lu pikir la sedili maa....maampuih!!!

Tak lama lg kuasa membeli akan berpindah ketangan melayu...d diikuti pengusaha2 industri org kita akan bertambah ramai... masa itu lu pun sudah jadi gila mau mampush! Gantung bunuh diri lg baik ma.... Ini negala manyak aman klo lu olang tatak sini maa...

ABC FOREVER N NOT EVEN 1RM
TO CINABENHGSETAN

Anonymous said...

To all Malaysian......
If u want to be in this country and call yourself as Malaysian then u must obey the Malaysian Law, Rules and Regulations.....all countries over the world will do the same, whoever stays in the country the person must obey its rule.......but if you are not happy with the rules.....u are free to migrate elsewhere. No one is holding u here. U are not forced to be here. As long as you are in this country.....obey the rule.

Anonymous said...

Anon bangsat 12.17am,

Ya, kami memang buta..kami memang tak nampak perangai sebenar kaum bangsat pemakan babi ini..

Tapi selepas PRU13 baru kami nampak dengan jelas sikap sebenar kamu yang tak tau bersyukur diberi peluang hidup di negara ini.

Aku pasti ko bukan Islam..Soalan aku:

1.Semenjak ko lahir di bumi MALAYsia sampai umur ko sekarang, pernah tak ko ditembak, ditahan, diperiksa ketika nak pergi rumah ibadat ko?

2.Pernah tak ko dihalang amalkan perayaan ko?Budaya ko?Bahasa ko?

3.Ko nak beli makanan kat MALAYsia ni kena bagitau agama ko ke tidak?

4.Ko nak sambung belajar pernah dihalang ke tidak?

ABC+BCL=JIHAD EKONOMI

Anonymous said...

Jaga sikit mulut kau tempurung. Jangan cakap sebarangan tentang UPKO. UMNO sudah cukup menjahanam Sabah. Kalau suka sangat mundu dari Mindanao, kau bawa pergi ke Malaya.

Awak boleh simpan mereka belakang rumah kau atau belakang rumah Mahateer.

Anonymous said...

Kau tak perlu panggil orang bangsat.......tak perlu dibagi tahu kerja kerja puak mana di MALAYsial yang macam bangsat.

Anonymous said...

Sesiapa yang tak sukakan Malaysia, boleh keluar pindah ke negara lain. Tak ada siapa pun yang paksa kau duduk sini. Kerajaan Malaysia pun tak pernah paksa kau tinggal kat sini dan tak halang pun kalau kau nak pergi ke negara lain dan tukar kerakyatan kau.

Anonymous said...

Jangan gaduh-gaduh pasal agama. Kita sesama manusia jangan bertengkar dengan agama kerana agama adalah mitos tak perlu sangat percaya. Semua cakap sendiri betul lain orang tak betul. Rasa nanti nak pergi makan Bak Kut Teh lepas tu beli Toto mana tahu kena Jackport jadi Millionaire bolehlah hari-hari happy. Kah Kah Kah

S.A.Hamid said...

Jika pihak berkuasa tidak dapat bertindak. Serahkan kepada NGO Islam, biar kami yang bertindak. Dah tak boleh sabar lagi dengan cina kurang ajar ini.

Anonymous said...

Teman nak tunpang sekaki buat komen,boleh kan!
Sesungguhnye dua ekor nak cina ini sengaje mencabar umat Islam/ Melayu Malaysia khususnye para pemimpin nye. Tak kira pemimpin UMNO,PAS mahu pun PKR Mealayu/Islam.
Ape yang mereka berdua buat ini adelah terancang.Mereke berdua yang terpapar dalan gambar tetapi di belakang mereka ade orang/kumpulan ketiga.Mereke mahu lihat ape Melayu / Islam boleh buat?
Dan mereke kini dah tahu,dah dapat bukti bahawa melayu/ islam hanya boleh menulis dan memaki hamun dalam berbagai bentuk tulisan sahaja.Lebih daripade itu tak ade.
Para pemimpin melayu yang jadi pemerintah cakap saje besar.Yang sebenarnye mereke lebih pengecut daripade pak mat di kampun paling hulu.Tak tahu tulis dan tak tahu baca tapi punyai jiwa pejuang , walau pun sekadar menjerit dalam hati.Harus di ingat jeritan orang-orang seperti pak mat kampun paling hulu ini jika terlepas keluar sangat bahaya.Ketika itu istilah perpaduan,keharmonian,toleransi sudah tak bererti lagi.Gula-gula pembangunan yang saban hari di war-warkan sudah hilag kemanisannye.Membosankan!.
Apakah wang ringgit,pangkat,kedudukan dan kehurmatan telah menghakis sifat-sifat keimanan dan keislaman dari hati para pemimpin ini? Tentunye termasuk pemimpin tertinggi. Nombor satu.Apakah tuan terlupa mempertahankan agama itu adelah jihad. Allah berharap anda mempertahankan agamaNye dari segenap aspek,sebab itu anda di menangkan dalam pemilihan pemimpim baru-baru ini.Kamu tak terfikir ke?
Balik kepade budak cine dua ekor ni.Ape tindakan yang wajib di lakukan kepade mereka terpulang kepade anda.Pada masa ini anda dipertanggungjawabkan oleh Allah untuk menyelesaikan masalah berat ini.Ingat kudis boleh menjadi tokak kalau di biarkan.Tindakan drastik yang boleh menjadi pengajaran itu perlu dilakukan.Allah menguji kemampuan kamu dalam mengurus agamNye.
Jangan sampai Pak Mat kampung paling hulu pula yang mengurus.

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

PERKASA MANA!!!
PEKIDA MANA!!!
Gah jangan bermusim saudaraku...JALAN KERJA!!!

UMNO&PAS ingatttt!!! Kami orang MELAYU&ISLAM akan tuntut di'sana' nnti apa yg telah kamu buat sebagai pemimpin utk mmpertahankan kesucian agama Islam!!!

ALLAHUAKBAR...!!!

Anonymous said...

Isu2 mcm ni jangan jd budak2 bangang berbalah sesama sendiri nk tunjuk hero utk parti masing2..Islam bukan utk parti TAPI Islam utk kita sesama saudara islam, Bersatu perbetulkan mana yg tak betul untuk kesucian pegangan kita, tak kira dr mana sekalipun kita.

Anonymous said...

TAK ADA KE MANUSIA YANG NAK AJAR KEDUA EKOR CINA LAKNAT TU.. KALAU LAH CINA NI DOK BERHAMPIRAN DGN AKU.. DAH PASTI AKU LANYAK SAMPAI MAMPOS CINA NI.KASI SUMBAT TAIK BABI DLM MULUT CINA GILAN NI... WAHAI MELAYU UMNO, PAS, PKR DAN MELAYU TAK BERPARTI.. APAKAH KALIAN PUAS HATI DGN PERLAKUAN CINA-CINA YANG ADA KAT MALAYSIA NI...KASI MAMPUS LA ITU SEMUA SI MATA SEPET NI..

MELAYUJATI said...

Sekarang ni orang Melayu boleh dikatakan semua sudah bosan dan tidak lagi bertolak ansur dengan puak cina ni, cuma orang Melayu ni masih bersifat berakal dan matang untuk tidak melakukan perkara yang negatif sementelah pulak pihak kerajaan Melayu pun bersifat nuteral dalam perkara ini, jangan ingat Melayu ni penakut tapi kami penyabar kerana kami ini beragama Islam. Namun tahap kebergantungan hidup Melayu terhadap orang cina akan perlahan lahan dikurangkan sehinggalah kami dapat hidup tanpa penlibatan kaum cina ini. Perkara ini telah pun berjalan secara beransur ansur. Ingat untuk generasi akan datang anak anak melayu diajar supaya berdikari dan mengutamakan kaum nya sendiri supaya survival bangsa akan terus bertahan dan berkembang, perkara ini akan terjadi dimasa depan, dimas itu kaum 2 lain pasti akan mengubah pendekatan mereka sebagaimana diamalkan sekarang.

Anonymous said...

jgn salah kan pemimpin...
salahkan kita sabagai rakyat yg memberi kuasa kpd pemimpin sama ada sedikit atau banyak kuasa yg Di beri kpd pemimpin utk bertindak ..kuasa 2/3 atau hanya majoriti mudah adalah ditangan rakyat bukan pemimpin..
PAS Di selangor Dan penang adalah contoh terbaik nasib melayu bumiputra apabila PR memerintah..
fikir2 kanlah saudara ku...

MELAYUJATI said...

Sekarang ni orang Melayu boleh dikatakan semua sudah bosan dan tidak lagi bertolak ansur dengan puak cina ni, cuma orang Melayu ni masih bersifat berakal dan matang untuk tidak melakukan perkara yang negatif sementelah pulak pihak kerajaan Melayu pun bersifat nuteral dalam perkara ini, jangan ingat Melayu ni penakut tapi kami penyabar kerana kami ini beragama Islam. Namun tahap kebergantungan hidup Melayu terhadap orang cina akan perlahan lahan dikurangkan sehinggalah kami dapat hidup tanpa penlibatan kaum cina ini. Perkara ini telah pun berjalan secara beransur ansur. Ingat untuk generasi akan datang anak anak melayu diajar supaya berdikari dan mengutamakan kaum nya sendiri supaya survival bangsa akan terus bertahan dan berkembang, perkara ini akan terjadi dimasa depan, dimas itu kaum 2 lain pasti akan mengubah pendekatan mereka sebagaimana diamalkan sekarang.

Anonymous said...

Dah mmg bacul...paling kuat marah2 dlm blog. Dorang berdua plak sedap memantat sambil ketawa tgk melayu makin bodo bole kena main

Melayu Perak said...

padan muka fb dia dah dipadamkan dari facebook.....

Anonymous said...

Apa ko merepek ni... Overdose ke

Anonymous said...

Tadahal beb,, tapi lu suma pegi berambos dulu

Anonymous said...

UMNO kini adalah pemangkin kepada kerosakkan Islam,bangsa Melayu dan negara tercinta ini.Kita mengundi UMNO kerana kehebatan lampau.Hakikatnya kini di dalam UMNO terdapat ramai musuh perosak negara ini.Saya ingin menyeru kepada semua saudara seagama supaya kita berjuang menerusi ekonomi.Kalau kita tidak berubah sekarang,kita yang akan diubah.Berubahlah agar anak cucu kita nanti tidak membesar seperti mana kita,yang menyerah kuasa ekonomi negara kepada cina musuh Allah S.W.T.Hukum mencapai impian......impian itu mestilah besar,yang menyebabkan bangsa Melayu sukar mencapai sasaran ekonomi 30 peratus itu adalah kerana sasaran dan impian itu sendiri adalah kecil yakni 30 peratus sahaja,jadi mana mungkin cita-cita ini akan dicapai.Secara psikologinya,jika sasarannya kecil maka persedia minda akan lebih kecil lagi dan 'jambatan' menuju kejayaan itu dibina dengan bersaiz kecil.Jika sasarannya besar, maka 'jambatan' menuju kejayaan itu akan dibina dengan lebih kukuh,jitu dan bersaiz lebih besar.Kenapa UMNO meletakkan cuma 30 peratus sahaja???......UNTUK menunjukkan kita ADIL kepada semua dan memberi peluang kepada bukan Melayu terutamanya cina yang mengkhianati kita dengan seluruh jiwa raga mereka.Sebenarnya itu adalah agenda Malayan Union yang amat berjaya melemahkan UMNO.Kita majoriti di bumi ini,kenapa UMNO menyerahkan kuasa ekonomi kepada cina???Di bawah Najib dengan politik barunya,kita mengundang malapetaka.Tahniah Pak Lah kerana membuka pintu malapetaka ini.Kenapa saya menyerang UMNO???Kerana kuasa di tangan mereka dan kita berikan amanah ini kepada mereka.Manakala PAS dan PKR pula yang merupakan najis yang dihasilkan oleh UMNO,kini dan selamanya giat bekerjasama dengan syaitan menjahanamkan Islam,bangsa Melayu dan tanahair ini.Darah pemimpin pengkhianat ini sebenarnya sudah halal.Meletakkan masa depan kita kepada PRU bukanlah satu cara bijak,sebaliknya bersatu secara ekonomi ummah akan menjadikan kita khalifah di muka bumi ini.Ingat, politik dan demokrasi ini menipu dan memecah belahkan kita.Yakinlah,ekonomi pasti membawa kekuatan kepada kita.Selamat berpuasa dan berbuka.

Anonymous said...

Musuh no. 1 kita sekarang ialah cina dap yang sedang berusaha secara serius untuk menjatuhkan kerajaan dn agama rasmi sedia ada. Untuk menerajui negara dengan hanya satu parti dap sj x mungkin, maka pas dan pkr dpelawa mjadi pemimpin boneka sbb hanya pemimpin bumiputera yg boleh melemahkan rakyat bumiputera spt mana pemimpin pas meneutralkan hal keagamaan kpd pengikut2nya dan pemimpin pkr mpromosikan liberalisme dan lgbt utk keselesaan penyokongnya. Yang masih boleh diselamatkan ialah umno, maka serangan thdp umno dilancarkan secara luar biasa; menampal stiker ABU di mana2 pelosok ceruk rantau, boikot media arus perdana, RBA, penindasan dlm ekonomi dll. Sambil kita istiqamah menentang serangan musuh no. 1 ini, kita juga perlu perbetulkan umno daripada beberapa kerat pemimpin dayus dan songsang. PAU nt sepatutnya mbenarkan pemilihan dilakukan kpd semua jawatan tanpa ada pengecualian jika pemimpin yg ada benar2 berani, ikhlas, jujur dan telus bersama2 rakyat memahami kehendak dan keresahan mereka.

Anonymous said...

Salam GAP.
Aku syorkan subjek yg ini u jgn cut n try to make it 1week at least klo dapat... kita mahu lihat berapa jumlah commentators d nilai support juga komen2 dari sibangsat ini. Dari sini kita boleh buat suatu reseach d kesimpulan utk tindakkan kehadapan.

Diharap NGO2 ISLAM bersama peguam2 Islam yg berkaliber bertindaklah d membawa kes ini kepengadilan. Tindakan yg serious perlu diambil d setidak2nya selepas Ramadhan kertas dah jalan. System perundangan kita ada peruntukan didalam menangani isu begini.

Saya support sepenuhnya semua perkara yg baik d mulia demi bangsa, agama d negara. Budaya kaum kurang ajar ini semakin melampau2...hidup dimata mrk mesti mahu senang/enjoy, mahu kaya d berkuasa.

Ungkapan "ORG CINA KLO TAK TIPU BUKAN CINA" ia jelas sekali d rata2 perangai mrk memang menguasai minda mrk yg begini. Cuma teramat kecil jumlah yg ada adat d sopan...@3%. Org kita pun ada juga segelintir yg kurang berkualiti ttpi rata2 mrk selalu menemui jln yg baik. Kita percaya kerani rohani kita ISLAM D ADA SYAHADAH SERTA PINTU TAUBATAN.

Kita dah cukup kenal mrk2 ini siapa...kafir harbi. Jika kita cetek ilmu pun jgn sampai jadi kurang ajar d jadi bangsat kerana apa yg kita lakukan itulah hasil yg akan dapat. Senario ini amat tak sihat apalg didlm negara yg rakyatnya majmuk.

Kita dah tau semua ini d kebarangkaliannya. Wahai PM kita...pls don't be so weak n given too much face to them!
To PM n to all given authority for this country, pls put this country in peace n to be respect.
NO MORE SRJKC/T. All are enough n STOP IT FOR THE BEST OF ALL MALAYSIANS.

Tiada 1 pun negara didunia yg disistem pendidikan berasingan. Kita dah dpt hasil d kesan yg amat buruk serta membahayakan dr sistem itu. Jka tidak dibendung ia akan membina jalur2 ledakan d fenomena membakar d memusnahkan.

Sama2 fikirkan d cari jln yg selamat d harmoni.
OTHERWISE the same tragedy like may 13th will happen or even worst. If so.... I believe all the Muslim will gatherered b'cos or ALLAH'S WAY. Apa akan jd kat bangsa ini lu fikirlah sendiri.

Salam Ramadhan d semoga diberi rahmat serta hidayah.

Anonymous said...

SEMUA INI BERLAKU AKIBAT DARI TAHALUF SIYASI KEJI PAS DENGAN DAP....AGAMA DAN UMMAH DIPERSENDA DAN DIPERLEKEH SEDEMIKIAN RUPA....SEJAK AWAL AWAL LAGI KERJASAMA ITU MENAMPAKKAN KEBODOHAN PAS, DAN KEKEJIAN PEMIMPIN MEREKA....DAN TAHALUF TERSEBUT BERAT SEBELAH SETERUSNYA MEMBERI KESAN KEPADA MARUAH AGAMA ISLAM DAN UMMAH....PEMIMPIN PAS YANG DAHULUNYA SEUMPAMA JAGUH YANG ANGKUH MEMPERTAHANKAN KERJASAMA KEJI INI SEKARANG SEMUANYA MEMBISU BAK TIKUS KEBODOHAN LANTAS MENYALAHKAN UMNO, BUKAN ITU SAJA UMNO DAN NGO ISLAM DIBIARKAN MENJADI KULI MEMBASUH NAJIS CIPTAANN ULAMA TOLOL DALAM PAS......yang ikhlas MAMUD KOTA BHARU

insani said...

Aku sokong. Kita baca surah Yaseen d tang ayat 7mubin tu kita baca dgn 7x ulang. Memang sangat power. In Shaa Allah dgn yakin d tawakkal.

Selawat d Salam keatas Nabi MuhammadSAW bersama para ahli keluarga baginda d para sahabat. Para nabi d rasul, para malikat, para aulia, para syuhada d syoliheen. Juga kpd ya ummi wa abi....
Seterusnya doa semua utk Muslimin d Muslimat al-ahyaae mihom wal-amwat birohmatika ya Arhamarrohimeen.

Mohon perlindungan d kemuliaan zatulloh d mendapat keredhaanNya. Ma'assalammah wa ilalleqo.

Anonymous said...

Berpeganglah kita semua pada tali Allah..tali yang amat kukuh dan tidak akan putus..tali yang dibina dengan dasar iman dan taqwa kepadaNya.

Tolak tepi ideologi politik masing-masing..orang UMNO,PAS,PKR sedarlah keadaan sekarang...di mana agama kita diperlekeh dan dipermainkan sebegitu rupa oleh cina kapir ni.

Tindak balas kita adalah menggerakkan penyatuan umat Melayu Islam..nak harapkan pemimpin yang diam seribu bahasa bukan lagi satu pilihan.

Mereka memilih diam menikus semata-mata nak menjaga hati kaum kapir daripada mempertahankan kesucian agama Islam.

Anonymous said...

anon 5.11 pm. sokong 100%...

kalau semua berfikir dan berpendapat mcm tuan..melayu islam gagah perkasa...

Anonymous said...

melihat kecelakaan kaum cinabeng ini, darah aku berderau untuk boikot semua bisnes cinabeng ini pada tahap gaban untuk selamanya....

cilako punyo cinobeng !! melayu jgn diam jo..tarik mano suku sakat ko jihad samo2..

Anonymous said...

13 mei akan berlaku lagi... Hutang darah dibayar darah... Najib dah bagi bola tanggung pada org melayu.... Tungggggu

Anonymous said...

2 ekor tu orang gila buat apa nak marah orang gila? Kelakuan orang gila tak kan nak ikut dia gila. Amin....

Anonymous said...

Buto ko, stakat nak hi lite 1 2 terus ckp zalim. Ada yg mampos ke duduk sini mcm zionis buat... Kote lu la

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 227   Newer› Newest»