Friday, July 12, 2013

INILAH NASIB BANGSA KU, BILA PEMIMPINNYA SELAMBA BUAT TAK TAHU !


2 anjing dap.
seorang pelacor dan seorang lagi pelacor.
bakal mendapat hiv positif tak lama lagi.
begitu seronok mempersendakan amalan buka puasa umat islam.

makan bah ku teh sambil diucapkan selamat berbuka puasa pada orang islam.

hinanya islam pemimpin umno dan pas buat selamba tak tahu.
sakit hati melihatkan kelakuan pimpinan islam, lebih fikir memikirkan nasib politik dari nasib islam itu sendiri.

foto di atas adalah kesinambungan namewee ke 2.

nazri aziz pernah mengangkat martabat namewee setaraf hero demokrasi.

hero kerana mempersendakan azan suboh ditamsilkannya sebagai ayam yang berkokok.

di situ bermula segala penghinaan, kerana cinabeng tahu pimpinan melayu semuanya tak berani.

SEMOGA ALLAH SWT MEMAHAMI HATI KAMI YANG TERGURIS INI.

DAH LAMA KAMI PERTAHAN, ITUPUN KADAR UPAYA SAHAJA.

YA ALLAH KAU HANCURKAN KESEMUA PEMUSUH ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA INI, DIMULAKAN DENGAN 2 LAHANAT DI ATAS..

amin.

227 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 227 of 227
Anonymous said...

Tapi disebabkan nik ajis dan rakan subahat PR menyebabkan anak babi dua ekor nie berani kurang ajar...patut bala turun pada golongan ularmak pas laknat..

Anonymous said...

Kenapa semua org Melayu jd 'sejuk' wpun Cina Kafir ini terang2 hina Agama Allah? Sbb PAS dh doktrin sakan bahawa ini kerja UMNO.. kerja racxist UMNO utk tarik sokongan Melayu. Kita di tipu jahat oleh PAS, carikan hati kita utk follow Mat Sabu Kaki Betina, Nizar Lambai, Khalid Gereja dn beratus2 pemimpin2 PAS yg jd syaitan BISU dan MUNAFIQ. Kita jd susah nk gerak, Kafir mudah main peranan. HUDUD konon, PAS adalah pelacor Agama moga Allah LAKNAT PAS dn pemimpinnya2 yg rosakkan Islam dr dalam. Aqidah dipermain2kan.. nah skrg Cina Kafir main apa kita nk ckp sbb PAS dh bg LESEN masa PRU13 dulu..


PAS Laknatullah!! AYuhlah bersatu umat Islam di bawah payung yg selain dr PAS LAKNATULLAH!!

PAS LAKNATULLAH
PAS LAKNATULLAH!
PAS LAKNATULLAH..!! AMinn

Anonymous said...

Esok mereka dijangkakan akan datang ke SKMM. Mari kita tunggu mereka disana

Anonymous said...

Darah mereka halal ditumpahkan!

Anonymous said...

Kenapa kita Umat Islam di hina sebegini? Kenapa kita Melayu di hian ditanah bumi sendiri? Kita tkpernah pun hina agama Kristian, Buddha, Hindu dgn buat penghinaan2 terbuka begitu.. tp mereka sgt GALAK uji kesabaran kita, hina berterusan Agama Suci ini. Bila kita hilang sabar, jd rusuhan Agama, satu dunia akan ckp Islam itu 'ganas'.. Ya Allah.. dtgkanlah kekuatan dan pertolongan buat kami. Datangkanlah PEMIMPIN ISLAM yang BERANI atas nama AgamaMU, bukan pelacor2 agama spt parti2 ini, dn bukan mereka2 yg menumpang utk keuntungan DUNIA... kami tiada kesatuan.. satukanlah hati2 kami atas nama agamaMu wpun apa pun WASILAH yg baik... Aminn Ya Allah Ta Rahimm..

Anonymous said...

Chinese = Jew of the East..!

PAS = jurucakap DAP

Anonymous said...

Sultan pun tak berkenan ngan N.ajiz...kalau tidak mana boleh senang2 serah jawatan MB

Anonymous said...

Inilah didikan DAP yg biadap...

Anonymous said...

TAKEBEERRR.... INI SEMUANYA HASIL KEJAYAAN PAS TARBIAH KEPADA CINA DAP..

KALIMAH ALLAH PAS SANGGUP JUAL KERANA TAKSUB KEPADA CINA DAP..
MURTAD PAS KATA TAK PENTING KERANA CINA DAP..
BACAAN AL QURAN TAK BAGUS KERANA IKUT CAKAP CINA DAP..
SAMBUTAN MAULIDURRASUL TAK PERLU KERANA KEHENDAK CINA DAP...
MASJID JADI GELANGGANG BERCERAMAH POLITIK CINA DAP GARA2 PAS...
MASJID JADI TEMPAT SENAMJOGET GARA2 PAS...
ADA PEMIMPIN PAS SANGGUP MAKAN BABI KERANA CINA DAP...
ADA PEMIMPIN PAS KATA LEBIH BAIK BERSAUDARA DGN CINA DAP DARI ORANG ISLAM YG LAIN...
CINA DAP BOLEH HINA/CACI AGAMA ISLAM SEBAB DIA CINA.. KATA2 ULARMAK PAS GARA2 SAYANGNYA DGN CINA DAP..
AYAT2 AL QURAN JADI MAINAN PEMIMPIN2 CINA DAP BACA DAN TERJEMAH TUNGGANG LANGGANG SESUKA HATI.. PAS BERTAKEBEERR SUKA HATI

DAN BERMACAM2 KEHANCURAN YG PAS BUAT MELACORKAN DAN MENGGADAIKAN AGAMA ISLAM KERANA SEMATA2 SAYANGNYA KEPADA CINA DAP UTK BERKUASA..

PAS SEBENARNYA PEROSAK ISLAM DAN AKIDAH SERTA UMMAH..

Anonymous said...

HEY anon 4:56 am, lu mahu GERTAK aku macam PENGGANAS/SAMSENG KONGSI GELAP agar jangan kutuk UPKO - tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH Barat-Zionis; aku lu tak bagi cakap; lu saja boleh bising!

Dahlah tu, apa pasal lu BODOH sangat macam KERBAU penuh LINTAH kat badan KURAP dia, sampai tak tahu sejarah TANAH MELAYU dan BUMIPUTERA MELAYUnya, yang merangkumi Indonesia, Malaysia, Singapura, Filipina, selatan Thailand - sebelum dijajah penjajah PENYAMUN Barat-Zionis!

Memang bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri yang dibawa British laknat - nak jadikan Malaysia/Tanah Melayu, NEGARA ISLAM ini, satu lagi Singapura/Israel!! Berambus lu - dan pergi jilat kaki kudis bernanah penaja DAP/PKR, Barat-Israel!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

HEY anon 5:12 & 7:44 am, BANGSAT lu! Memang bangsa PENDATANG tamak dan tak sedar diri yang dibawa British laknat - nak jadikan Malaysia/Tanah Melayu, NEGARA ISLAM ini, satu lagi Singapura/Israel!! Berambus lu - dan pergi jilat kaki kudis bernanah penaja DAP/PKR, Barat-Israel!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

SEBAB MEKA INI CINAEBNG BN TAK BERANI BERTINDAK, JIKA MEKAYU HINA AGAMA MEKA, VEPAT SUNGGUH SKMM, POLOS DAN PEGUAM NEGARA BERTINDAK, SOALAN NYA BN UMNO DPT UNDI DARI BANGSA MEKA INI KAH? MASIH ADA HARAPAN PADA PEMIMPIN MCM PM NI..PRK KUALA BESUT KITA TENGOK UMNO NI ORG MASIH LEH CAYA ATAU TIDAK..

Anonymous said...

Sejak PAS berzina dgn DAP.. pasca 2008 bangsa pemakan BABI ini dan kafir2 lain cukup berani secarfa terbuka hina Islam-melayu-Raja. kunun Tahaluf siasi.. tahaluf SYAITAN dgn Nik Ajiz, Harun Taib, Harun din, Hadi Bangang, Majlis Soruu PAS di RASUAH oleh SYAITAN utk bentuk TAHALUF blackout 505 ini..

Dulu2 CINA Pemakan BABI ini hanya berani dlm perot shj maki kita dan Islam.. tp sejak PAS jd org tgh dgn SYAITAN.. habis semuanya BUSUK dan MUSNAH..

dlm keadaan itu UMNO pulak jd serba tk ketahuan..


NAJIB terlalu SYOK dgn 'KEAMANAN' PALSU dn XBETUL ni.. nk JAGA keamanan smpai jadi DAYUS dan di HINA.. itu BODOH namanya.. xbrani ckp lebih2 krn takut KEAMANAN? TAKUT jatuh EKONOMI? so biarkan.. biarr... akhirnya rakyat akan bertindka sendiri.. mahu jalanraya dipenuhi rusuhan? pertumpahan DARAH baru nk bertindak??

org Melayu mcm anak ayam dlm reban yg sedang di gertak di kelilingi MUSANG di luar reban.. Allahu Akbar.. Moga dtglah pemimpin yg dijanjikan Allah utk membawa Islam kembali ke zaman KHALIFAH... Aminn

Anonymous said...

Sesiapa ada maklumat dimana mereka berdua tinggal/berkerja, sila tinggalkan maklumat tersebut disini.

Ada ramai mujahidin sedang mencai mereka berdua.

Unknown said...

kalau aku dh lama cina nie aku buang negara.

Anonymous said...

aku pun geram jugak ngan ornag kita ni asyik nak bagi muka saja... buang ja negara dok kat sini pun buat pecah belah org melayu saja..

Anonymous said...

MELAYU PENGECUT..
MELAYU LEBIH RELA JADI TAHI CINA ASAL DAPAT DUIT..

MELAYU PENAKUT..

Anonymous said...

Meka ni tau , kerajaan akan backup meka, meka tahu prmimpin melayu dalam Bn akan tolong meka, meka tahu melayu x pernah bersatu, meka tau Najib Pm meka, pun da guna Nama tok nenek meka..Ah Gib Khor...bolehkah bangsa melayu bergantung harap pd pemimpin mcm ini?

Anonymous said...

DARI 2008 SAMPAI SEKARANG BANGSA INI MASIH MENGHINA ISLAM DAN MEMPERSENDA UGAMA ISLAM MACAM MANA PULA ORG ISLAM MEMPERSENDA UGAMA KAMU DAN MENGHINA UGAMA KAMU YG RATA RATA TIADA UGAMA HANYA MENYEMBAH BENDA YG KAMU BINA DAN SEMBAH DAN MAKAN MAKANAN YG KOTOR KOTOR SAPERTI BABI YG KAMU SUKA DI SITU BERAK DAN MAKAN KAMU JANGAN MARAH KALAU KAMI HINA UGAMA KAMU ITU KEHENDAK KAMU SENDIRI BUKAN KAMI BANGSA KAMU YG PALING KOTOR DIDUNIA INI KAMU CARI LAH SENDIRI APA MAKSUD SAYA PALING KOTOR DAN BUSUK DI DIDUNIA.

Anonymous said...

biarlah 2 cinabeng ini hidup dalam ketakutan sehinggalah mereka berdua membuat keputusan membunuh diri ...sendiri..

Anonymous said...

ORG MELAYU CKP JER LEBIH, JUST CKP JER..TAK BERANI NK BUAT TINDAKAN!!! SEMBANG DERAS LAAA...LAST2 KENA KUTUK, KENA PIJAK..HAA PADAN LAA MUKA..

Anonymous said...

Alamat lengkap alvin tan serta vivian lee
semua ada di http://malayrights.blogspot.com
mai pi kasi mati 2ekor babi ni

Anonymous said...

kasi mati babi babi ini ........
kasi mati babi babi ini.........
kasi mati babi babi ini.........

Anonymous said...

MEMANG BETUL BETUL KURANG AJAR 2 EKOR CINA NIEEEE... TAK SENSITIF LANGSUNG

Anonymous said...

2 EKOR INILAH DIA SAKI BAKI CUCU CICIT KOMUNIS YG TINGGAL DI MALAYSIA..

Anonymous said...

Khairy Jamaluddin UMNO dah bersuara dan mahu buat kenyataan permohonan maaf saja tidak cukup dan tindakan undang-undang perlu diambil ke atas mereka. Pemimpin-pemimpin cina sendiri yang kutuk tindakan dua orang yang kurang ajar ni sekaligus buat laopran polis dan minta mereka dihukum. 10 jam disoal siasat di SKMM tanpa dibenarkan bersama peguam dan dikawal pula oleh pasukan Polis membuktikan betapa besarnya kesalahan mereka ini dan SKMM cukup bijak dengan menjadikan permohonan maaf mereka di youtube sebagai pengakuan mereka yang mereka sudah melakukan kesalahan dan kertas siasatan telah dimajukan kepada pejabat peguam negara untuk failkan dakwaan jenayah siber terhadap mereka. Selepas ini, polis akan menyoal siasat ereka untuk didakwa atas kesalahan Kanun Keseksaan pula. Barang diingat hukuman atas kesalahan-kesalahan tadi bukan permohonan maaf kepada publik tetapi hukuman penjara.

Anonymous said...

Maaf la aku mulakan dengan makian,

Buto mana asal kau?kau cakap kami zionis?macam mana nasib orang-orang islam Uighur diseksa Komunis China malah tidak berikan hak kebebasan bersuara dan beragama?macam mana pulak nasib2 orang rohingya yang dibunuh oleh puak2 buddha Rakhine? Banyak lagi aku boleh ludahkan fakta kat muka kau.

Aku tanya kau, sepanjang kau hidup di Bumi Melayu ni kau pernah ke disekat untuk kau amalkan agama kau? Pernah kau dihalang cari rezeki?

Discrimination my ARSE! Buto la kau dengan keturunan kau.

«Oldest ‹Older   201 – 227 of 227   Newer› Newest»