Friday, May 11, 2012

SAMPAH + PERUSUH + OTAK KOSONG = BERSIH




36 comments:

Anonymous said...

kah kah kah

dawai mata punai tu elok digunakan untuk ikat tangan-tangan perusuh yang melontar batu tetapi sembunyikan tangan dalam lubang cacing

kah kah kah

Anonymous said...

kik kik kik

Semua agama galakkan penganutnya amalkan budaya bersih. Hanya pihak yang songsangkan agama yang berasa selesa hidup dalam timbunan getah scrap dan sampah sarap.

kik kik kik

Anonymous said...

Huh....kalo xkrn pihak PDRM mngawal rusohan BABI KUNING arituh , mau terbako KL di buatnya....

BABI KUNING n pemimpin2 mrk xlayak dok kat negara kite yg indah aman damai ini...

KDN xkn nak dok senyap goyang teloq aje...nak tunggu smp negara hancor baru nak bertindak ke?...puak BABI KUNING dah merancang nak wat bershit 4.0....

Kalo pihak yg berwajib xamek tindakan takot rakyat yg cintakan keamanan pulak yg bangkit melawan babi2 kuning cibai ini...

Kami mahukan negara yg aman krn kami sayangkn n brsyukur apa yg telah Allah S.W.T kurniakn kpd negara kite selama ini...

Anonymous said...

Berjuta-juta umat berhimpun dan melontar batu tetapi tak pernah tengok Tanah Suci dipenuhi sampah sarap macam dalam gambar di atas?

Begitu juga berjuta-juta kristian berhimpun di Vatican City tetapi taklah nampak City berkenaan dikotori oleh objek-objek lontaran.

Justeru timbul persoalan: himpunan Bersih 3 suku itu upacara apa sebenarnya? Keagamaan? Melaram? Menurun?

Anonymous said...

PERUSOH BERSIH SERONOK OUH YEAHH
HANCORKAN SEMUANYE WOUW!!

MAJORITI RAKYAT DOK UMAH BERSEDIH
NEGARA MNJADI HURU HARA,X AMAN
DAN BLA2..

SKRG PERUSOH BERSIH HIDOP DLM KETAKUTAN DIBURU DAN TERMASOK DLM SENARAI YG DIKEHENDAKI POLIS..
POLIS MMG LA BAIK XDE TINDAKAN KEGANASAN KE ATAS KO,TAMBAHAN PULA POLIS SEDIAKAN MAKANAN DAN MCM2 IKHLAS KHAS UNTOK PERUSOH BERSIH..

AKHIRNYE RAKYAT DAN POLIS BERGEMBIRA PERUSOH2,LEMBU2 BERSIH
NAMA DH DISENARAIHITAMKAN..
PADAN MUKA PERUSOH2 BERSIH SSH LA HIDOP KO..

Anonymous said...

Anon atas sekali tue tolonggg
jgn gembira sgt buleh tak??
aq phm ko x sabar pembangkang
nk kalah kan..kan..kan
hehe..

Anonymous said...

kaki kelentong lah deorang ni..kata 300K yang datang... tapi tak sampai pun... tgk gambar kat blog..patut la tak nak buat kat stadium???

Anonymous said...

byk dosa puak2 bersih ni... buat kotor...tak jaga kebersihan tempat awam...ganggu ketenteraman orang awam...mcm mana nak guna jalan raya awam kalau duk demonstrasi atas jalan...ingat jalan mak bapak dia...ingat bandar KL tu mak bapak dia punya...menyusahkan org betul...pentingkan diri sendiri...???

Anonymous said...

SAMPAH SAMPAH JUAL BURGER PUN BOLIH BUANG KAT DEPAN RUMAH AMBIGA.
PADAN MUKA DIA......

Anonymous said...

...lepas ni pakat2 buat demo, mandi berak, tido depan rumah pondan tua gay kat bukit segambut sana...kita dgr apa dia nk ckp...hak kebebasan dan privasi terganggu?..abah dia! -khak ptuih!~

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

huh,, tu sampah2 tu semua SB yang buat tuh,,, sbb ramai SB masa bersih ari tu,, depa laa yg dok semak2kan kl jadi bersampah,,,, HAHAHAHAHAHAHA...

Anonymous said...

Barat benarkan demonstrasi aman sebagai tanda merayakan hak asasi berhimpun tetapi kalau ianya bertukar jadi demokrezi makanya jangan haraplah Barat akan beri muka dan berpeluk tubuh saja.

Silap haribulan selepas dijatuhkan hukuman, pesalah kena buat kerja sosial iaitu kutip semua sampah sarap yang ditinggalkan selepas demokrezi!

Waduh-duh, boleh tercabut sendi pergelangan tangan kalau nak kutip satu demi satu.

Anonymous said...

Penipu Rakyat cuba menyamakan perhimpunan dan protes aman oleh penyokong Barisan Nasional dengan BERSHIT 1,2,3, boleh blah la, terlalu berbeza perhimpunan atau protes aman oleh Barisan Nasional dengan 'ibadat' BERSHIT 3.0 yang dianjurkan oleh Penipu Rakyat dan Ambiga.


Perhimpunan dan protes aman oleh NGO India dan MIC yang menentang sikap kerajaan Penipu Rakyat Selangor yang membuat rumah polisterin untuk orang miskin jauh berbeza dari BERSHIT, kerana perhimpunan oleh NGO India dan MIC itu tidak melibatkan baling membaling objek, pukul memukul orang lain, serta tidak dirosakkan pun harta benda awam, tapi lihatlah BERSHIT 3.0, merosakkan harta benda awam, merosakkan kenderaan polis, mencederakan polis dan wartawan serta orang awam yang hendak menolong polis, mengotorkan kawasan sekitar, dan macam-macam lagi, kepada Penipu Rakyat, korang tak payah nak spin isulah, cara protes oleh penyokong Barisan Nasional adalah cara yang berhemah, bukan macam korang BERSHIT, kurang ajar dan sasau.

Rakyat makin jelas, PAS makin dijauhi oleh masyarakaT Melayu dan Islam kerana PAS sekarang ini adalah 'anjing suruhan' kepada PKR, DAP dan Ambiga sajalah, PKR pula sudah jelas dan terang mengkhianati bangsa Melayu dan bumiputera, DAP pula memang jenis tikam belakang dan kiasu, tak boleh diharap langsung, jenis tamak.

Orang bumiputera dan orang India sekarang ini bersatu menyokong kerajaan, orang Cina masih ramai lagi yang bersama Penipu Rakyat, tapi masih ada lagi yang setia bersama Barisan Nasional, kepada yang hendak mengikut golongan perosak Penipu Rakyat itu terpulanglah, kerana korang sekarang ini amat amat amat terlalu kurang kerana sudah jelas bahawa sokongan rakyat terutama orang bumiputera dan orang India adalah sangat besar kepada Barisan Nasional, malahan sokongan orang Cina juga makin meningkat walaupun agak perlahan, tidak apalah, paling kurang sokongan rakyat pelbagai kaum makin meningkat.

Rakyat perlu sedar, kerajaan yang mentadbir dengan harmoni dan aman damai akan menghasilkan kerajaan yang kuat dan kukuh kerana kerajaan mempunyai masa yang lebih banyak untuk berfikir bagaimana untuk memajukan negara dan rakyat, tetapi kalau dibiarkan golongan perosak seperti Penipu Rakyat jadi kerajaan, maka punah ranahlah negara ini dan rakyat kerana mereka ini tak reti mentadbir tapi asyik tipu orang serta menjadikan negara ini kacau bilau, hasutan di sana sini, demontrasi liar sana sini, negara jadi tak aman, rakyat jadi sengsara, oleh itu rakyat sekalian perlu memberikan sokongan yang jitu dan kukuh kepada Kerajaan Barisan Nasional untuk membangunkan negara ini demi agama, bangsa dan tanah air, kerana Barisan Nasional telah terbukti selama lebih dari 50 tahun menjadi kerajaan telah membawa banyak kemajuan untuk negara dan rakyat, telah banyak merubah negara ini menjadi negara yang maju. Oleh itu rakyat perlu jelas dengan perkara ini, jangan diperjudikan hak mengundi anda dengan mengundi orang yang sudahlah tidak reti mentadbir, malahan tidak bertanggungjawab dan sekadar menjadi perosak negara dan rakyat seperti Penipu Rakyat ini, sokonglah kerajaan yang telah terbukti keberkesanannya dalam membangunkan negara dan rakyat iaitu Barisan Nasional.

Saya dahulu 50-50 juga dalam politik kerana saya bukan ahli mana-mana parti politik, tetapi sekarang ini menjelaskan lagi bahawa Barisan Nasional adalah wadah terbaik untuk rakyat bagi merealisasikan negara maju menjelang tahun 2020 dan memacu negara ini dan membawa rakyat ke arah keamanan, kesejahteraan, dan kemakmuran. Oleh itu saya menyeru rakyat sekalian supaya PRU 13 kelak, kita keluar ramai-ramai ke pusat mengundi yang telah ditetapkan dan kita undilah kerajaan yang berkualiti iaitu Kerajaan Barisan Nasional yang benar-benar berkualiti, kalau sedikit cacat cela itu biasalah, kita semua bukan tuhan, mesti ada silap di mana-mana, tapi tidaklah keterlaluan dan jauh lebih baik dari Penipu Rakyat. Barisan Nasional, rakyat sekalian bersamamu.

BABY said...

bodoh punya GAP!

otak kosong lagi baik ler beb...

ini kita orang panggil otak BABI.

idea dan rancangan dari amBABIga dan B.A.B.I.

tak gitu?

Anonymous said...

BABY said...

bodoh punya GAP!

otak kosong lagi baik ler beb...

ini kita orang panggil otak BABI.

idea dan rancangan dari amBABIga dan B.A.B.I.

tak gitu?
May 11, 2012 6:09 PM

----------------------------------

Ini lagi seorang balaci suruhan yang gemar menuduh dan membuat kekacauan dalam blog ini untuk merosakkan pemikiran rakyat dan memporak perandakan keadaan, jangan dipedulikan golongan tidak bermaruah seperti anon di atas ini, jelas dan terang dia ni pun geng BERSHIT juga, bila dah timbul isu mereka akan spin itu dan ini termasuk melaga-lagakan kaum Melayu dengan kaum India, cuba mengeruhkan hubungan baik para bloggers penyokong kerajaan, kepada anon tak bermaruah, ko punya maruah jual timbang kilo ke? Berapa sekilo ko punya maruah, tak sampai sekilo, suku kati saja, 5 sen sekati.

Tun Teja said...

Sepatutnya pada haribulan 28 April selepas Bershit 3.0 biarkan sampah-sampah dan pagar berduri serta traffic kons tu berada ditempat asal, lepas itu ambil gambar tiap-tiap sudut, biarkan sampai dua minggu, sesiapa yang kena tangkap pada hari itu mesti disuruh bersihkan jalanraya yang dicemarkan. Baru kena tempatnya pada samseng-samseng Bershit ni.

Anonymous said...

Tun Teja, patutnya dengan penganjur dan pendemontrasi liar BERSHIT 3.0 ini disodok dengan bulldozer dan dihumban ke tempat buang sampah, kemudian bakar mereka ini semuanya, menyemak dan merosakkan keamanan negara, biar mampus rentung semunya puak ini, itulah balasan yang sesuai, kalau dibiarkan nanti dibuatnya BERSHIT 4.0, sebabnya Penipu Rakyat kalah teruk PRU 13, lepas itu BERSHIT 6, hinggalah BERSHIT yang beribu-ribu, menyusahakan saja puak ini, humban saja ke tempat buang sampah, simbah petrol, dan bakar kesemuanya kerana mereka itu pun sampah juga, sampah masyakat.

Anonymous said...

gap of ZERO MINDED

NO IDEAs ...cerita basi gap.....ulang tayang filem 'rosak' .................... no comment!

Anonymous said...

Anonymous said...

gap of ZERO MINDED

NO IDEAs ...cerita basi gap.....ulang tayang filem 'rosak' .................... no comment!
May 11, 2012 6:37 PM

-------------------------------------

Apa pula komen ko pasal Penipu Rakyat yang asyik ulang cerita bukan takat basi, malah dah berkulat, pasal isu Altantuya yang mana korang sendiri pun tak ada bukti DNA, CCTV atau video untuk sabitkan PM dengan tuduhan penipu korang tu, kemudian isu FELDA yang korang hasut supaya menentang usaha kerajaan untuk memajukan peneroka, itu dah cerita berkulat dah. Tak cukup dengan itu, korang putar belit pula pasal isu Scorpene yang hingga kini tak ada bukti pun kerajaan menyeleweng, sedangkan kes di Perancis itu, apahal hingga kini tak panggil pun mana-mana menteri atau PM sendiri untuk dibicarakan? Dah berkulat dah reput dah pun cerita dongeng korang ni.

Kepada pecacai suruhan Penipu Rakyat, kalau ko nak masuk blog pro kerajaan untuk menghentam kerajaan atau hendak memburukkan para blogger pro kerajaan, para penyokong kerajaan yang sentiasa beri komen di blog pro kerajaan akan melanyak ko dengan komen-komen yang akan menyebabkan ko terkejut babi, bukan terkejut beruk lagi, tapi dah sampai terkejut babi, itulah jangan main-main dengan penyokong kerajaan, kami mempunyai data dan maklumat yang teliti yang kami dapatkan dari berbagai sumber termasuk dari pihak Penipu Rakyat sendiri, sebab itulah korang bila masuk blog penyokong kerajaan, korang pasti kena bidas dengan kaw-kaw punya.

Sekarang aku nak tanya koranglah, isu jam Omega macam mana? Isu BERSHIT ini macam mana, beribu orang jadi mangsa sebab korang, tak malu ke, maruah korang jual timbang kilo ke? Korang bersepah dengan masalah, itu semua adalah pembalasan atas keburukan perangai korang, sedarlah diri, insaflah.

Rakyat sekalian sekarang ini majoritinya berdiri kukuh untuk mempertahankan kerajaan terutama orang bumiputera dan India, malahan orang Cina pun makin ramai mempertahankan kerajaan walaupun masih ramai lagi bersama Penipu Rakyat. Sokongan rakyat pelbagai kaum terhadap Barisan Nasional adalah kerana Barisan Nasional konsisten dalam tindakan, bukannya macam Penipu Rakyat, sibuk memperalatkan rakyat untuk dijadikan mangsa mereka untuk merampas kuasa.

Rakyat sekalian, PRU 13 kelak, kita turun ramai-ramai mengundi di tempat masing-masing, kita undi Barisan Nasional untuk negara yang aman damai dan makmur sejahtera.

Aslan said...

Otak mereka pun kuning macam baju

Anonymous said...

Aslan said...

Otak mereka pun kuning macam baju

May 11, 2012 6:48 PM

---------------------------------------

Otak mereka bukan setakat dah kuning, tapi dah berkulat, dah reput, sebab itu berperangai lebih teruk dari haiwan melalak di jalanan sambil melakukan kemungkaran, 'ibadat' kata tok guru PAS perbuatan demontrasi sambil melalak dan berbuat mungkar di jalanan, 'ibadat' korang sajalah, sesat lagi menyesatkan puak perosak ini, dengan tok guru sekali tukang penyebar kesesatan, mungkin tok guru pun otak dah reput dah, sebab itu keluarkan kenyataan macam orang tak berakal menyokong tindakan keji dan tidak bertamadun seperti BERSHIT 3.0 itu.

Anonymous said...

Lihatlah betapa thousands standardnya Penipu Rakyat.

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10240-tindakan-perkasa-pas-kata-double-standard-kmpp-kerana-wang

Pesuruhjaya PAS mengutuk tindakan PERKASA mengalungkan bunga di gambar Lim Guan Eng, beliau menuduh tindakan mencetuskan api perkauman.

Tetapi beliau tidak pula memberi komen bila Adam Adli and the gang mengalungkan bunga pada gambar Perdana Menteri dan Menteri Pelajaran Tinggi semasa demontrasi PTPTN di Dataran Merdeka bulan lepas, malahan PAS membela dan memuji-muji Adam Adli and the gang berbuat perkara yang menghinakan itu. Jelas sekarang PAS jenis tak sedar diri, mereka bukan sekadar double standar, tapi thousands standard, kalau mereka buat semuanya boleh, tapi kalau orang lain semuanya salah, itulah PAS cakap macam orang mabuk todi.

Malahan Kongres Melayu Pulau Pinang menuduh PERKASA dibayar wang ringgit untuk membuat perkara itu, tapi dia tak sedar yang Penipu Rakyat termasuk PAS membayar para perusuh untuk melakukan kemungkaran semasa demontrasi BERSHIT 3.0 di Dataran Merdeka hujung bulan lepas, apa cerita itu semua?

Malahan tuduhan bahawa tindakan itu mencemarkan akidah orang Melayu, tapi dia tak komen pun pasal anak Melayu yang bergelimpangan tidur lelaki perempuan di Dataran Merdeka hingga solat entah ke mana, malahan dengan entah apalah yang dibuat malam-malam lelaki perempuan di sana, apahal itu disokong oleh PAS walaupun jelas semua itu adalah perbuatang mungkar? Jelas, PAS memang jenis bermuka-muka, jenis hipokrit, penipu dan perosak masyarakat, korang juga jenis tak sedar diri, ibarat pepatah, ayam bapak berkokok berdegar-degar, tapi ekor bergelumang tahi, itulah boleh diibaraktan kepada PAS dan Penipu Rakyat.

Rakyat sekarang lihatlah betapa hipokrit dan putar alamnya PAS dan Penipu Rakyat, mereka ini jenis lalang, yang sekejap begini, kemudian begitu, lepas itu begini pula, kemudian begitu balik dan seterusnya mengikut kepentingan politik mereka, yang jelas PAS dan Penipu Rakyat tidak jujur dalam sesuatu isu kerana mereka hanya melihat kepada kepentingan mereka saja, kalau memihak kepada mereka, perkara haram, perkara maksiat, perkara keji macam mana pun akan dibela kerana melibatkan kepentingan mereka, tapi kalau untuk memburuk-burukkan kerajaan Barisan Nasional, semuanya dituduh salah terhadap Barisan Nasional, kerajaan nak bantu rakyat melalui BR1M pun dituduh wang rasuah, kemudian kerajaan nak memperkasakan warga FELDA dituduh pula kerajaan nak mengianaya warga FELDA, inilah sikap PAS dan Penipu Rakyat yang tidak sudah-sudah menjadi parasit yang sangat tidak berguna yang hanya merosakkan masyarakat dan negara sentiasa, Mereka ini tidak akan malu berbuat perkara keji dan maksiat kerana mereka sendiri jenis tak bermaruah yang sanggup berbuat apa saja untuk meraih sokongan politik, agama pun sanggup dipolitikkan oleh golongan perosak seperti PAS dan Penipu Rakyat ini.

Rakyat sekalian, PRU 13 kelak, marilah sama-sama kita keluar mengundi ramai-ramai di pusat mengundi masing-masing, undilah Barisan Nasional untuk keamanan, kesejahteraan dan kemakmuran Malaysia tercinta ini, insyaAllah.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar.

Anonymous said...

TAHNIAH peserta2 BERSIH semua...teruskan lagi perhimpunan sampai ini UMNONGOK tak boleh angkat muka punya....

Anonymous said...

Anonymous said...

TAHNIAH peserta2 BERSIH semua...teruskan lagi perhimpunan sampai ini UMNONGOK tak boleh angkat muka punya....
May 11, 2012 8:19 PM

--------------------------------------

Aku cadangkan ko pergi terajang televisyen di rumak mak bapak ko, lepas tu ko sepak terajang mak bapak ko seperti pendemontrasi liar BERSHIT 3.0 menyepak terajang polis yang sedang bertugas, lepas tu ko ambil kon ko cucuk ke muka bapak ko seperti perusuk BERSHIT 3.0 mencucuck kon ke muka polis yang sedang menjalankan tugas itu, Penipu Rakyat memang jenis tak bermaruah dan tak berakhlak puak perosak ini, mereka ini otak dah berkulat, dah reput hingga tidak boleh bezakan baik dan buruk serta dosa pahal pun tak dapat nak kenal kerana otak dah berkulat dan reput diresapi ajaran sesat tok guru yang otak reput hingga membuat hukum hakam sesuka hati tanpa mempedulikan kepentingan agama dan masyarakat. Inilah golongan perosak.

Anonymous said...

Puak BERSHIT dah jadi bengong, merapu-rapu di sana sini kerana dah tak tahu nak spin untuk kelentongkan rakyat.

Rakyat perlu jelas dan menyokong kerajaan Barisan Nasional yang selama ini banyak melakukan usaha pembangunan demi agama, bangsa dan tanah air. Allahuakbar.

Anonymous said...

inilah BERSIH yang TAK BERSIH langsung..

Anonymous said...

inilah perangai pejuang islamm....

yg dpt nama buruk agama islam gekk...

cuba la bwk pakat ramai2 bersihkan sg gombak dgn sg klang tu...

ada gakk paedahnya....

dpt pahala, kuala lumpur bersih, pelancung respek, peniaga dpt manfaat, ekonomi berkembang, kjaan dpt byk cokai, bleh buat sola, bleh bagi biasiswa utk anak belajo luar negara...

ni takkk....

pakai serban, pakai jubah tapi perangai ngalahkan jinn...

celaka betul nasib negaraku yg terchinta ni, dpt ulamak munafik, perosak negara dan islam no 1...

Anonymous said...

benci dgn perosak negara.

Anonymous said...

Mari kita tukarkan nama bersih 3 jadi DIRTY 3 (sememangnya 3 parti pun yng mengotorkan Dataran Merdeka dulu.)

Rizab Tanah Melayu said...

http://rezabtanahmelayu.blogspot.com/?m=0

Anonymous said...

UMNO 66 WARNA MERAH MEMBAKARRRR DI STADIUM!!!!

TARA SUSAH PUN BUAT KAT STADIUMMM???



http://mymassa.blogspot.com/2012/05/makin-panas-gelombang-merah-umno66-di.html

Anonymous said...

nak cakap bnyk2 pun tak mendatangkan manfaat apa2.

tetapi..

dia org ni memang suka kalau digelar:

1.bongok
2.badigol
3.laknat
4.cilaka
5.bodo
6.beruk
7.siamang
8.monyet
9.tongok
10.malaun
11.musibat..

..kalau nak tambah boleh tambah tapi last mesti ada..

HANJENG & BABI

Anonymous said...

http://unitmediakedah.blogspot.com/2012/05/sudut-pengetahuan-untuk-pendemontrasi.html

Rizab Tanah Melayu said...

http://rezabtanahmelayu.blogspot.com/

Anonymous said...

mengapa melayu suka
BERLAGAK,
BOROS,
MALAS,
HIBURAN,
BERSEMBSNG KOSONG,

RASUAH?

Anonymous said...

Anonymous said...

mengapa melayu suka
BERLAGAK,
BOROS,
MALAS,
HIBURAN,
BERSEMBSNG KOSONG,

RASUAH?
May 12, 2012 1:05 PM

-----------------------------------

Sebanya, tok guru yang kononnya pandai agama sangat pun sanggup memperalatkan agama untuk kepentingan politik, itu lagi teruk menyesatkan manusia dari jalan yang benar, undi PAS masuk syurga, tak ada pun dalam Al-Quran, dalam hadis pun tak ada, malahan dalam kitab oleh ulamak muktabar pun tak ada, tapi sekarang ulama PAS sanggup buat hukum sesuka hati untuk kepentingan politik waima hingga menjahanamkan akidah dan merosakkan pemikiran masyarakat, masyaAllah, bertaubatlah, insaflah wahai perosak sekalian.