Friday, May 18, 2012

TOLAK IRSHAD MANJI !

ustaz fathul bari dah sound tepek kat irshad manji..siapa mangkok irshad manji ni ? KLIK SINI

12 comments:

Anonymous said...

Pakcik2 makcik2 sekelian inilah rupa golongan yg selama ni mengecop umno sbg tak cerdik, konservatif dan kekampungan konon2nye mereka jelah yg blajar tinggi. Kononnye mereka jelah yg berfikiran terbuka dan macam2 lagi. Padahal mereka ni tak mengkaji AlQuran dan sunnah pun. Rujukkan mereka hanyelah dari tulisan2 sampah omputih yg takde pegangan. Kalau nak hidup modenpun jangan sampai menentang agama kerana jelas islam tak menghalang. Cuma Hadi Awe je menentang kemodenan sebab dia tak suke video besi..... Hehehe

Anonymous said...

anon 8.11 way to go bro...
Perkara2 macam nie seharusnya tidak berlaku kalau KDN memainkan peranan nya dengan berkesan dalam mencegah ISU2 yang boleh menimbulkan masaalah dan lebih sensitif dengan Rakyat umum yang majoriti nya MELAYU/ISLAM.
Perlembagaan yang meletakkan Raja dan Agama Islam sebagai naungan RASMI Rakyat.Sikap buka pintu terlalu luas akan mengundang PADAH.

Anonymous said...

AKU HENSEM

Third
Kebodohan itu Membunuh

Anonymous said...

Baiknya golongan yang menyesatkan ini bukan setakat dihalang dari memasuki negara kita malah tak layak duduk di bumi Allah ini...

Penolak Mungkar..

Dot said...

wGAP,

harap orang2 pas buka mata & menolak kesepakatan dgn pgayr & dap menerima kedatangan manusia sesat barat mcm irsyad nih yg ternyata membelakangkan hukum Allah.. pgayr & dap secara terang2 ingin membebaskan umat Islam dari fahaman agama kita dgn meneruskan program2 berbentuk 'kebebasan bersuara' lgbt begini hingga mencabar integriti pihak berkuasa & pemerintah yg meletakkan Islam ditempat yg mulia..

ambo toksey tanya apa kata PM & pemimpin2 BN krn pas tidak pernah anggap mrk Islam setelah sekian lama dilabekan kapir!!! cuma ambo nak tahu apa kata hadi ngn pemimpin2 kanan kiri pas yg terlebih Islam sgt tu? sudikah bercengkerama dgn orang yg pr bawa masuk ni?

Anonymous said...

KEJAHILAN itu membunoh bukannya kebodahan.

Anonymous said...

NaMA MACAM KETUA PAS KAMPUNG AKU HAJI IRSHAD....BILA PULOK DIO JADI POLUPAR EH! POPULUR NIHH

Anonymous said...

BANDAR BENTONG – Pakatan Rakyat (PR) Parlimen Bentong membuat laporan polis berhubung ­kunjungan delegasi Parti Komunis China (PKC) ke Felda Lurah Bilut 12 Mei lalu dan mempersoalkan ­kewajaran kunjungan itu serta mendakwa ia mempunyai agenda tersembunyi.

Yang Dipertua Pas Kawasan Bentong, Abdul Hamid Bahatim berkata, rakyat negara ini amat sensitif dengan perkataan komunis berdasarkan sejarah lampau kerana ideologi yang sama pernah wujud di negara ini melalui parti yang diharamkan negara iaitu Parti Komunis Malaya (PKM).

Menurutnya, mengapa kunjungan PKC itu disambut mesra sedangkan sebelum ini kerajaan sedia ada pernah menempelak Pakatan Rakyat (PR) berhubung isu komunis.

“Sebagai contoh isu Timbalan Presiden Pas Mat Sabu yang difitnah bersekongkol dengan komunis dalam ceramahnya dahulu dan kononnya membela komunis di Bukit Kepong.

Anonymous said...

real muslim wont say other person "mangkok"

Anonymous said...

to 11.01pm,
Is it wrong to call a spade a spade? hence is it wrong to call a mangkok a mangkok? or an idiot an idiot for that matter? At the end of the day, memanglah mangkok orang yang terang terang melanggar apa yang dalam Quran tu...esp kalau dia orang Islam. larangan Allah regarding homosexuality ada sebabnya..its not in the Quran just for the sake of it or to fill up the pages.Tuhan tidak akan menghalang kita dari melakukan sesuatu jika perbuatan itu untuk kebaikan kita. In the same breathe, Tuhan melarang/mengharamkan kita melakukan sesuatu jika perbuatan itu mendatangkan keburukan.Scientific evidence will always support, in due time, that what Allah has forbidden is detrimental to human beings...He created galaxies, of which the earth is but an tiny speck.

Anonymous said...

kalu betul kita ny na mngkkan islam.. irshad manji yg ptot dktnghkan untuk kita sme2 boikot,, bukan parti poltik..

Anonymous said...

dia tu dajjal atau missionery c....n. atau manJIN. kenapa lah setengah rakyaat Malaysia mudah terpengaroh.