Saturday, June 23, 2012

ANAK PUAKA MAKIN KANTOI !


KLIK SINI

26 comments:

Anonymous said...

Mana si bertanggungjaap jujur & iklas ni....aku pulak yg dapat no1 niii...

Anonymous said...

bodo laaaaaaaaaaa blog hang asik buka suruh klik sini bahlul

Anonymous said...

cuba pi siasat berapa biji lubang pungkuq bapa hang dah rojoh, baru la betui hang jadi wakil rakyat yang amanah.

Anonymous said...

Peh tajuk tak ingat! Tk agak2 puaka muahahaa...relax...derr..kalu yer pn nak guling bapaknye..wat lah tajuk sopan skitt...nmpk kepebradian atau blog nih cam tk logikal..wat tajuk atau ssuatu yg sopan tapi makan dlmm...bru org yg bace terginjal ginjal..bru lah guling ssuatu dlm kebenarann... Yeahh yeahh...
Okay derr... Wa cau dlu kite gulingkn pkr yg rosak kn agama bangsa tanahair kitee... Peace no sodomii...

Anonymous said...

lubang punkoq hang pun dah kena taruk kot...

Anonymous said...

Betina Sundal anak si Anwar Sex Maniac!!!!

Anonymous said...

ek eleh anon 1058 ni poyo betul! dasar sesumpah!

klo ko anak jantan xpyhla nak bselindung konon sokong bn.. tapi nak ajar org beradab! mgaku je ko tu penjilat tegar pr!

Anonymous said...

saya setuju...

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah ☻ ☻

Anonymous said...

Betul tajuk tu. Apa lak tak bagus. Siapa puaka? Anuwar bapak dia. Sah dah puaka satu Malaysia tahu.

Mengapa pulak dia anak puaka? Dah makan duit jahanam mengalir dalam darah dia. Darah daging puaka lagi.

Betul lah anak puaka.

Kalau tulis Anak Anuwar/Anak Puaka sama saja. Masih lagi dalam kategori sopan.

Anonymous said...

tak baik menuduk anak org mcm tu....

Anonymous said...

Jng tuduh anak org tanpa bukti,,,,

Anonymous said...

HANCURKAN WAHABI D MSIA

Anonymous said...

memang tak baik tuduh anak orang tanpa bukti, memang. ye la kan bapak budak ni selalu tuduh orang denganb ukti yang melambak. tapi bukti tu semua dia kata dia simpan dulu dalam peti besi. so kita pun simpan dulu bukti dalam peti ais.

Anonymous said...

Pak borek anak rintik.Macam setan.

Anonymous said...

eh? takkan bapak dia je boleh simpan bukti berkotak2? yang ngko tak mintak bukti tu apehal? kat sini tahu pulak cakap pasal bukti?

Anonymous said...

"Apa ni Dato Seri? Benda macam ini pun tidak boleh selesai. Macam mana nak jadi PM. Jangan sampai saya keluar parti."

Sms diatas la menjadi titik permulaan Krisis Cinta 3 Segi ANWAR-AZMIN-AFIZI(Rafizi)
Tak Kan UMNO Suruh Rafizi hantar sms macam tu kat Anwar??

Anonymous said...

MACAM MAKCIK DANGDUT SEDANG BERDANGDUT!!

Anonymous said...

Bro GAP,
kau letak gambar lain selain drp Izzah ni boleh?

Terus terang akau cakap, aku memang benci minah ni!

Anonymous said...

Perempuan anak pemimpin pembangkang ini nampak sahaja pakai tudung, tetapi perangai macam perempuan s****l.

Uni Osagi said...

The ugly face of a retarded offspring of a anus-penetrator. Nowadays a PhD can be purchased on "Internet-universities" without any need of brain.

Anonymous said...

ek elehh..anon June 23, 2012 11:11 PM..

pehal lak aku nak selindung.. aku pemuda umno kota tinggi, sedili besar..johor.. kampung aku yg dah maju skr oleh pemimpin umno..pe lak aku nak selindung-selindung plakk...mmg aku penyokong umno tegar.. aku ckp untuk pihak peribadi aku jekk..untuk tuan rumah blogg..

nanti kalau hari-hari cakap baca bende yg mencarut memaki aje..nanti org jadi bosan nak tengok..meluat..nanti otak yg tenang nak berfikir jadi istilah perkara nih semua membohong..jadi aku cuma ckp buat benda yg betul dan simple tapi makan dlm untuk pihak PARTI KELENTONG RAKYAT...baru lah org cepat masuk otakk..dan percaya...haa.. hidup umnooo!!!

6803man sarawak said...

Cantik ape nurul ni bertudung..suke.bukan cam rosmah asyik tayang cincin je,

Anonymous said...

Gua sokong luu.

Gua pemuda kuala langat..
Dulu mcm utan skrg dah maju ..kaya lagi..
Daetah paling kaya dlm mslsia ni..
Pddk antara yg rajin..
Cuba chek laaa..
Knapa anugerah desa cemerlang peringkat kebangsaan slalu dapat pd kg kg dlm daerah kami??
Kmajuan d capai atas pentadbiran bn dan umno ...
Itu yg pkr nak rebut dan rembat tu..

Anonymous said...

suatu masa dulu dia dipuja kerana orang kasihan pada bapak dia. dia dipanggil putri reformasi. tapi sampai mana mereka nak berselindung. kejahatan tetap akan dilihat. hasilnya ramai orang dah lupa pun gelaran itu. yang tinggal hanya anak puaka atau puaka reformasi.

Tanamas said...

Bro GAP, kau letak gambar lain selain drp Izzah ni boleh? Terus terang akau cakap, aku memang benci minah ni!