Friday, June 15, 2012

BILA KAU NAK SAMAN NIH ?


apa benda yang zul nordin tak taji anwar semalam ? habis semua dia keluarkan. tapi macam biasa anwar sampai sekarang taknak saman zul nordin. KLIK SINI

41 comments:

Anonymous said...

si gay pondan tua tu x berani der...bila la nak mati si tua keparat ni.

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Is it Azmins underwear?

Anonymous said...

Bila Anwar mampos nanti, harap2 umur aku panjang. Pasal apa...aku ingin sangat nak tengok cara dia mati dan keadaan mayat dia. Orang terror macam Anwar tu selalunya 'bahagian' dia pun hebat. Sekarang ni pun muka dia gersang kena sumpah hari2.

Anonymous said...

MAHFUZ LCE KATA TUN DR MAHATHIR TAK PERLU BIMBANG.
JANGAN DI LAUNCH SARANG TEBUAN.
BURUK PADAH NYA.

Anonymous said...

mana dia berani nak semuka dengan bekas orang dia beb. banyak rahsia al juburi dalam tangan. gila ke pe nak saman?? wuakakakakaka

Anonymous said...

nuar:naik gila klu layan zul tu.....,layan chendull lagi sodap.....

Anonymous said...

WA CANTEEKKK MUKA BERTOPENG SPENDER...DH KENE SAR LA TU..

Anonymous said...

zul nordin katak kena balun balik ngan rakyat di P.J .....HAHAHAHa
http://networkedblogs.com/yMXmz

Anonymous said...

alo anon June 15, 2012 6:38 PM

ko yang post link tu tapi ko yang tak reti baco aper dia tulis...bila yang kena balun tu kalo bleh ceramah dari 9 sampai 12 mlm....akai ada ka???

Anonymous said...

GAP, malam ni agen Parti Kencing Rakyat iaitu SUARAM menjaja isu SCORPENE di Dewan Sivik, Petaling Jaya siap ada kronologi lagi.....

hangkedee said...

Areail seron koma belum mati mati lagi buat penyokong tegar fikirkan kenapa?

Anonymous said...

Nuar Al-Juburi hanya berani saman pada utusan, berita harian dan nst je. Yang lain dia kurang berani sikit, sebab telor dia dah masuk ke dalam....

Anonymous said...

Jangan-jangan wanita mongolia tu dijadikan korban untuk mencapai cita-cita politik dia nak jadi PM tak?

Anonymous said...

saman je nuar!! pastu bg hadiah spender.... ko takda telor nak saman pastu dok tersengih kata malas la..ulama tak bg la... or mcm ko ni la nuar elok dok ngan babi je... apa pun boleh sapu!!!

Bomo Siam said...

KLu setakat hanya mengong UMNU je yg percaya cerita si Zul ni.....

Takyah le tambah kesibukan hakim!!!

Aku love Tun M said...

BODO Siam ......menggong.....

Anonymous said...

elaun bomo siam dah kena potong tu yg dia tak bersemangat nak mengomen di blog ni! he he

Anonymous said...

bomo siam pun dah suka umno... tapi segan nak ngaku je ni... kahkahkah!!! hidup lg ko bomo...

nabi ajees said...

muka pun dah mcm jubo, tapi ada hisham berani ambik tindakan?

politik malaysia....

yang salah bole jadi benar dan yang benar bolh jadi salah!

bilis-bilis kecik dan org kampung jugak lah yg jadi mangsa.

org kampung tebang 'bamboo' kena dakwa, kompeni besar tebang balak ada lesen...

ark said...

Anwar mana ada brani mau saman, sluar dlm dah pakai kat muka, sikit hari kasut pula masuk kat mulut. Anwar manusia yg hidup kat M'sia, paling licik memperdayakan bongok2 PAS & PKR. Bongok2 ini tidak sedar siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Bongok2 ini juga yg akan menyesal, bila tiba masanya & sudah terlambat . Buat penyelidikan, siasatan & kajian semua ucapan & tindakannya, tiada satu pun yg menuju kearah kebaikan umah & rakyat M'sia. Ucapannya hanya cercaan, cacian, fitnah, pembohongan, penipuan & janji2 kosong disajikan kpd bongok2. Buka minda, akal yg ALLAH SWT berikan, gunakanlah secara waras.

Bomo Siam said...

Wahai si katak!

Aku masih ingat, masa hg dgn Anwar dulu. Masa tu, klu boleh, seluaq dlm dia pun hg sanggup basuh!

Dulu bukan main laie, klu kami tegoq Anwar sikit, hg la yg kedepan tutup kain dia!

Tapi setelah hg rasa terpinggir kerana tak mampu bersaing dgn barisan baru, hg mula buat perangai sebenar hg.

La ni, kalut taji org tua tu.

Ingat si katak woi, upah yg hg dpt la ni....kuboq tak terima masuk!

Teruk2 aku, dari dulu hingga la ni, aku tak junjung Anwar tinggi melangit!

Lain kali mau ingat sikit, jgn terlalu taksub pd sesuatu benda selain AllahSWT & Rasulnya...!!!

Wallahualam.

Bomo Siam said...

Alloooo...en katak!

Hg pun dpt 2 juta tu ka?

KLu betui le seperti apa yg diperkatakan itu.....

Cilakak besor le kamu Yob!

Ko masih ingat kat Milah? Ala...anak PakSu Hinggut, Bg Samak! Dia kirim salam padamu.....!

Kuah kuah kuah!

Nak bukak kudis org, sembuhkan tokak kita dulu...!!!

Anonymous said...

bumo siam 8:25 PM oi..

anwar yang percaya zul nordin dulu dr umno la bai. siap amik jd peguam bela lagi. sekarang bila semua lubang dah pecah baru kau nak cakap mengong. kalau umno mengong anwar 10 kali mengong. sama mcm kau la bomo siam oi.

Anonymous said...

modal bomo siam..asal beralih sokong umno mesti dpt duit. modal best sikit x de ke? modal tu budak tadika pun x mau terima dah.

Anonymous said...

sekatak2 zul nordin tu penah jadi lawyer anwar yop. kau penah jd apa bomo siam? jadi pencacai anwar ?

Otak geliga said...

ish..ish..ish....bahaya betul perancangan Anugerah Tuhan utk jd PM Mas...apa la nak jd dgn dia ni

Zul....juta2 yg hang dapat tu derma2 la skit pd rakyat....boleh bli cekodok brg seringgit dua...boleh ke yeop???....hehehehe

Anonymous said...

jahat anwarrr nihh....

dia yg main jubo, kuat mantat dia salahkan umno....

anwar tak akan berani nak saman punyaa...

Bomo Siam said...

Lawyer? Lawyer katak.......

Guna bukti palsu utk perbicaraan. Apa punya jenis lawyer tuu...???

Jika perangai masa dlm PKR dulu jadik macam tu, aku percaya, la ni pun macam tu jugak!

Apasai 'kacang' (kok chiang-PA NT PaperMill} angkat tgn kt hg, buat2 tak kenal pulak?

Hg panggil dia 'kacang'! Yg sebenarnya hg la kacang yg lupakan kulit!!!

Otak geliga said...

rakan2 forumer ada dgr Karpal Singh tarik balik kentaan dia yg memalukan & mem"FITNAH" TPM kita dgn isu liwat x berapa lama dulu???

bukan si Karpal ni ke yg bersama2 dgn Mat Sabu yg beria2 membalun Anugerah Tuhan pada masa tu siap ada gelaran Al-Juburi lagi....sian TPM kita masa tu....hehehe

la ni...dua2 sekapal....ok pulak....kahkahkah

si penjilat2 tegang pulak...angguk..angguk..dgn lidah terjelirrr....hehehe

Otak geliga said...

ramai yg lupa kot dlm Pakatan Hantu Haram adalah tempat berkumpulnya manusia2 yg lupa asal usul, kacang bogel, si kodok, si tanggang, mereka yg TERBUANG kerana hasil tgn BURUK sendiri etc

la ni penjilat2 ramai yg terLEPAS pandang....hehehe

Otak geliga said...

bila Anugerah Tuhan ni nak SAMAN kwn2 sebantal dia yg dah tidur bantal lain??

ada BERANI ke??...kahkahkah

kalau takut nak saman, BERSUMPAH ajelah...tiada fakta terlepas sbb selepas bersumpah itu urusan Anugerah Tuhan dgn Tuhannya...tak gitu??....hehehe

mohd. natar said...

... Kesian kat Zulkefli Nordin. Beria ia benar dia mahu menerangkan hal sebenar mengenai Anwar kepada umum, tetapi ada juga orang orang yang mengutuknya.

Sebenarnya saya rasa Zul tu ingin menebus dosanya. Dosanya yang mungkin banyak ketika dia bersama sama 'sahabat' kita Anwar dahulu. Kalau dia mengikut rentak Anwar dahulu fikirkanlah sudah berapa banyak kesilapan, tomahan, cacian serta pembohongan yang telah dia lakukan atas arahan atau mengikut telunjuk Anwar?. Tambahan pula dia adalah seorang peguam. Biasanya orang yang mahir undang undang ini amat licik. A boleh dikatakan Z. Perkara yang benar boleh dijadikan salah dan perkara yang salah pula boleh dijadikan benar. Ini semua permainan orang orang yang arif undang undang. Peguamlah katakan.

Jadi hasil dari kerja kerja yang dilakukannya dahulu atas sokongannya kepada Anwar maka sudah pastilah adanya perkara perkara yang tidak benar dan salah yang telah dibuatnya. Ketika itu semuanya okay berkenaan Anwar. Sehinggakan stadium Bukit Jalil pun hendaki dibakarnya. Syukurlah Allah telah memberikan hidayah kepadanya dan dia sekarang sedang beria ia benar untuk menebus segala dosa dosa yang lalu baik yang disengajakan atau pun tidak.

Jadi kita semua hendaklah redha dengan keadaan ini dan cubalah hayati segala apa yang dia cuba sampaikan.

Moga moga Allah menerima taubatnya dan mengampunkan segala dosa dosa kita semua ...

komandomelayu said...

Bomosiam

L***** HANG!

Anonymous said...

ko nak tgk bengkok tak bngkok ke brather

Anonymous said...

selain kapal ., zul nordin juga pemegang rahsia2 anwar...

kepada geng bekas kawan dia ...mampuh la sampai kiamat kot..anwar xkan berani saman punya...

Anonymous said...

xleh bukak gap tention link ko ni

Anonymous said...

Dua kesilapan ANWAR ..percaya kepada manusia2 opportunist - thankless ...

1- Lantik zulkifli nordin harprak jadi pasukan peguam bela kes fitnah mahathir LIWAT I

2- Lantik zulkifli nordin pembelit jadi calun MP Kulim-bandar baru


masa depan pilih calun yg amanah yang tidak khianati sahabat dan rakyat untuk kepentingan diri sendiri..........

Anonymous said...

haaha pembelit ke dia? huhu anon di atas nmpk sngt pembelitny kn huhu

PAShit said...

apa lah punya bodoh pencacai2 anjing sialan Pakatan Syaitan marah beno kamu dgn Dato Zulkifli Nordin ye?

Mentang2 le dia bukan geng kamu lagi merapu mcm cibai kamu semua ye? hehehe

Mentang2 le dia tahu segala rahsia dalam kain Pakatan Syaitan maka kamu mati2an nak burukkan dan musnahkan kredibiliti dia , tak ke begitu yob?

Aku cuma nak beritahu kamu semua boleh pergi mampus sebab rakyat marhaen dah sedar dan bakal talkinkan Pakatan Syaitan tak lama lagi!

Hidup Dato Zul Nordin! Hidup Dato Dr Hasan Ali! Hidup Ustaz Nasharuddin! Hidup Ezam Md. Nor!

Bekas2 idola korang dah sedar, Kamu pencacai2 upahan taik anjing bila lagi nak bertaubat?

PAShit

Anonymous said...

Bagus..bagus bomo siam..ada sikit pengakuan disitu bila hang kata tak junjung anwar tinggi melangit...satu permulaan yg baik..teruskan...