Tuesday, June 5, 2012

INI 2 VIDEO TERBAIK DARI USTAZ..SEBARKAN KEPADA RAKYAT !

18 comments:

Anonymous said...

benanahh telinga bdak2 pas bebb....

selama ni diaorg kene kenching je ataihh pala dgn nik aziz...

sampai kata tuhan samseng pun ramai2 pakat anggukk...

termasuk la setat azhar youtube..hehehe

Anonymous said...

payah jgk kalu jahil Al-Quran ni.. zalim tu bkn mksud pemimpin bunuh rakyat dgn snjata n sbgnya..bc lah description tu.. TAK JALANKAN HUKUM ALLAH ZALIMLAH NAMANYA..susah kalu ada makhluk yg jahil, ilmu x smpai tahap buku lali ada hati nk tolak ulamak n hukum Allah.. gi ngaji lg..tgk gaya mcm dh berumur.. bnda yg terang2 mungkar dlm negara didiamkan, inilah hasil didikan ulamak UMNO.. x sedar semua ni pinjaman dari Allah, duduk bumi Allah tp hukum Allah x mahu buat.. bodo lebih drp lembu..

Anonymous said...

Umno lebih dulu ditubuhkan dengan tiga matlamat, bangsa, agama dan negara. Ini perlembagaan Umno dari 1946. PAS belum ada lagi (waktu itu). Jadi Umno lebih dulu yang memperjuangkan Islam.

Anonymous said...

Anon June 5, 2012 11:49 PM

er ada plak ulamak umno atau ulamak pas tu la hang ilmu takat buku lali nak mengata kat orang..dalam islam takdaknya ulamak umno atau ulamak pas..tula hang lembu lagi pandai dari hang.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

tukang telek said...

Betul betul kau ni riak sangat macam orang lain ni tak reti tapi yang kau ni reti dan faham. Cermin lah diri kau dulu. Minda kau ni dah kronik langsong tak dapat terima dan tangkap maksud yang di tablikkan.

Anonymous said...

anon .49..kadang2 kebenaran lambat sampai...

dah tahu pinjaman donia...tinggalkan donia ni..

korang2 ni bukan saja nak kan 'akhirat'. donia ni pun ko nak letak kapir harbi jadi ketua dodok atas laknat betul la puak2 ko ni... ko tahu tak umno dulu kuat jugak kat singpork..

semua habis telungkup dgn cinak2 yg cerdik2.... dulu singapork tu 'kuala lumpur' la.. (majority melayu)..silap2 singpork ibu negara mesia jk rimau tak bertukar singa..(p.ramlee crita pun asik singpork sj)

nak naik atas berpada2 la...jgn bagi ruang kapir harbi..memerintah..(niat hati LKY NAK JADI TPM MALAYSIA BELUM TAMAT LG TU)..

cuba pikiq mcm mana KUAN YEW BUAT...AKHIRNYA CINA JUGAK MAJORITY

Anonymous said...

Assalam...memang ceramah tentang inilah yg saya tunggu2....alhamdulillah...saya harap mereka yg selalu memekik "takbir!!!!!" mcm org bodoh tidak bertuhan tu akan ambil iktibar dari video ini...alhamdulillah...syukran ustaz.

Anonymous said...

hadi kata negara islam tarak dlm quran dah berapa lama telek quran tu... jahil quran ka

tp sian ko tertinggal bot jauh sgt la..
pas dah xda hudud da..xda negara islam..

Anonymous said...

pas itu islam
islam itu pas

ini lah belenggu ahli pas

satu lg sifat org melayu
dah terantuk baru tergadah..

singapork..masuk bawak bala tentera baru tau..

99.9% singpork berharap KERAJAAN DAP AKAN TERTEGAK...MAJORITY SAPA??? TAKDA HAL PUNYA...SINGAPORK DULU MAJORITY ORG MELAYU ISLAM...MALAH ADA UMNO PUN KAT SANA.. HABIH RANAP ATAU DIPERANAPKAN...

DGN KEBIJAKSANAAN DAN PENGALAMAN LKY...'MAJORITY' BOLEH DICIPTAkan.... DGN POK SHEIKH YG BOLEH BERTUKAR APA JENIS BINATANG PUN IKUT SELERA DIA.. ORG MELAYU TAKAN SELAMAT...HARAPAN TINGGAL HADI SAJA... JK MEKA MEMERINTAH...HARAP2 telur hadi timbul la utk tuntut PM dari cina babi

Anonymous said...

Ada sesape boleh tolong tak? Macam mana nak dapat balik duit aku beli saham koperasi KOHILAL? Kedua, ada keluarga mangsa Memali tanya macam mana nak dapat sumbangan yg dikutip dulu? Mintak kekawan Pas tolong bantu explain pada aku. Tapi aku konfiden takde member Pas yg tau kes macam ni sbb korang pun kena kencing jugak!

Anonymous said...

Akulah orang yang bertanggung jawab, jujur dan amanah. Marilah kalian semua jadi macam Anon sekor tu.

Anonymous said...

Ada sesape boleh tolong tak? Macam mana nak dapat balik duit aku beli saham koperasi KOHILAL? Kedua, ada keluarga mangsa Memali tanya macam mana nak dapat sumbangan yg dikutip dulu? Mintak kekawan Pas tolong bantu explain pada aku. Tapi aku konfiden takde member Pas yg tau kes macam ni sbb korang pun kena kencing jugak!
........................
KIRA HALAL AJALAH KOHILAL DAN DERMA MANGSA MEMALI DAH NASIB KITA KENA KENCING JADI PRU 13 NI BERILAH UNDI KITA KEPADA PR LAGI BARU PADAN MUKA AKU. HIDUP DAP...

hangkedee said...

Arab spring.mesir masih tak aman.Insipirasi Aljub.=israel.Malaysia coming soon.Hampas.pkr tajaan utama belacai Dapig.Apa kah kesyahidan Ibrahim libya &
geng.?kontroversi @realiti.Hanya Amanat tuan guru sembing hadi yang mengerti.

Anonymous said...

Anon 11:49 janganlah kamu pikir kamu telah cukup beriman untuk melabel orang lain jahil.... Kamu puak yang suka tutup sebelah mata apabila melihat kemungkaran di pihak PR... Kepkaran pas hanya melaungkan isle..umno yang banyak memperjuangkan ISLAM... Pendekatan Pas memundurkan umat islam Tak sanggup lagi tengok umat islam berguling2 dijalanraya...memacak bendera setinggi mencapai langit... Bukan itu cara nak mertabatkan islam..

Bomo Siam said...

Agak sempit penjelasan ostat muda ni mengenai tafsiran 'ketinggian & kerendahan sesuatu tempat'.

Bukit itu tinggi, lembah itu rendah, kurang tepat sebagai perbandingan!

Walllahualam...

Anonymous said...

Alhamdulillah ustaz... Saya faham apa yang ustaz maksudkan... Saya juga merasakan begitu... Bila kita berukuk dan sujud dan dpt menghayati apa yang kita lafazkan ..Subhanallah... Dan bila kita bertakbir mengangkat tangan dan menyebut Allahuakbar... Dan setiap apa yang kita baca didalam solat... Dan saya amalkan kedua2nya dengan hanya berbisik kerana yakin Allah mendengarnya..dan ada juga disebut didalam Alquran bila membaca hendaklah dengan sederhana .... islam itu cantik...

Anonymous said...

Agak sempit pemikiran bomoh siam ni yg menggambarkan betapa rendahnya otak beliau sebagai perbandingan.
pencacai pakatan haram ni bile kena batang sendiri memang akan menutup mata dan kepala otak mereka dari kebenaran. Sesungguhnya kebenaran itu memang pahit bile mereka terpaksa jilat balik ludah mereka...