Thursday, June 21, 2012

INI PELAJAR YANG ADA OTAK !

7 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Pena Minang Return said...

GAP, thanks atas sharing video ini

Penaminang Return

Anonymous said...

memang pun..dah bagi belajar pandai2 jadi doktor, cikgu...etc. Skrang dah tak reti bersyukur. Hentam kerajaan...wei...pegi jahanamlah orang macam korang ni...

Anonymous said...

Tukar kjaan konon.

Bagus gak.

Kakitangan zaman skrg cepat betul naik pangkat..naik gaji...
Baruj 8 tahun servis aje ..udah naik pangkat..naik gred ...naik gaji...
Kalau dapat kat pembangkang
Lagi besss....lambat naik pangkat...
.biar keje tu mahir sikit...
8 tahun keje....mana mau mahirnyeee...

Anonymous said...

alhamdulillah pada penuntut yang bercakap tu, dia tahu nilai ptptn dan juga mak bapa dia memang ajar dia dan dia faham apa yg mak bapa dia ajar. kalau macam tu punya jawapan memang patut aku ambik dia jadi menantu, hahahah

anti bohmau said...

GAP,


beriman & bijak budak ni!!


bab demo nak hapus ptptn tu dah jd ironi bg pgayr sekarang!! inilah masalah pljr2 yg menganut pahaman pgayr ni. senua benda dia orang nak mudah2...kalau dah hutang tu, tahu2la lunaskan! kalu taknak bayar, jgn berhutang!! senang saja...

Anonymous said...

hutanf mesti bayar, bukan duit tok hampa punya harta, BAYAR LAH