Friday, June 1, 2012

JASAMU DIKENANG ! TAHNIAH PASUKAN PERTAHANAN NEGARA.



KUALA LUMPUR 1 Jun 2012 - Kolonel Kehormat TUDM, Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah diiringi Panglima Tentera Udara, Tan Sri Rodzali Daud, memeriksa perbarisan sempena Majlis Istiadat Perbarisan Bersama Panji Panji Skuadron di Pangkalan Udara Kuala Lumpur, di sini hari ini. - UTUSAN/ABDUL NAZIR MOHAMED

sementara itu pakatan terus menerus cuba merosakkan imej pasukan pertahanan negara (TUDM/TLDM/ATM/PDRM) di mata dunia.

tak sedar dek untung punya rakyat.

3 comments:

Anonymous said...

Diharapkan petualang yg berkomplot ngan pembangkang dikenakan hukuman yg berat. Mereka membahayakan keselamatan negara dgn membocorkan maklumat sulit pertahanan negara. Apa akan jadi sekiranya maklumat spesifikasi kapal selam negara jatuh ke tangan musuh? Tapi pembangkang tanpa langsung rasa bersalah sanggup mendedahkannya kpd umum.

Zaeydee said...

Kita tentu masih ingat semua pasukan keselamatan kita baik PDRM, Angkatan tentera baik darat, udara mahupun laut adalah antara pasukan keselamatan tersohor di dunia.. yang lebih jelas dan nyata rakyat kita hidup aman damai sampai hari ini adalah dicongakkan oleh mereka anggota keselamatan kita...tetapi sejak dua menjak ni ada komplot yang nak hasut rakyat supaya membenci mereka...malangnya hajat puak2 yang tak sedar ke diri ini tak kesampaian sebab majoriti rakyat masih tahu menilai antara kaca dan permata...ingat lagi kisah mata lebam? patutnya KPM tak tumbuk macam tu tapi tembak terus.. ingat apa kata Nizar penderhaka kat Perak..kononnya PM kita ada bagi warning kat anggota tentera supaya kawal keadaan takut2 negara jatuh ke pembangkang..menang kalah pilihanraya adalah adat bertanding..tapi InsyaAllah selagi Allah S.W.T merahmati pimpinan negara kita hari ini..negara kita tetap aman damai...ingat apa kata Mat Sabu...diangkatnya komunis sebagai wira..kepala hotak sewel betul...sampai ke tahap tu mereka nak ganyang anggota polis dan tentera...yang paling sadis kalau kita ingat kata2 Hadi Awang...polis2 kita ni macam anjing kerajaan...wow! itulah kata2 petualang sebenar negara yang amat sesat lagi menyesatkan....Dok gitu!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.