Friday, June 15, 2012

KARYA BLOGER JEFRYDAMIEN TERBAIK.


bloger jefrydamien adalah pencetus kepada katalis satira politikus terbaik untuk umno dan BN.

mengenali jefry adalah mudah. mamat ni cukup merendah diri orangnya.

waima sebegitu, ketajaman mata, akal fikirannya dalam menilai situasi politik semasa adalah berada dalam kelasnya yang tersendiri.

jika zunar berkali-kali terpaksa membawa audiencenya untuk menyukai sketsa politik yang dilontar secara keras dan look stupid, jefry tak perlu menuju ke arah itu.

garapan sketsa jefry cukup mudah.
analogi politik semasa digambarkan dalam gerak foto dan skrip bahasa mudah.

perhatikan sketsa terbaru jefry kat atas.
sekali pandang orang dah paham.

bro jefry, gua tabik spring lu 30 kali. good job bro !
pecah perut gua baca lu punya lawak.
memang KING .

10 comments:

headbomb said...

dia memang terbaik bro gap.. gambar2 kritisan dia bg puak2 pencacai sakit jiwa bila tengok kekeke... wa pun salut lu bro jeff hahahaha

Anonymous said...

ADA LCE. SAHAJA BOLIH CAKAP UNDANG UNDANG.
HEBAT ORANG KEDAH NI.
SE BODOH BODOH MR BEAN, DIA LAGI BODOH.
LCE STANDS FOR LEGAL CERTIFICATE EDUCATION.

Anonymous said...

adey singh...apa pasal lu punya turban tarak complete...lu ada murtad ka...he he he...jangan mara arr...saja mau tanya jugak...he he he...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 14 Jun - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Pas tidak sepatutnya menimbulkan isu pilihan raya umum diadakan pada musim haji kerana UMNO juga akan berhadapan situasi sama sekiranya ia benar-benar berlaku.

Kata beliau, kewajipan menunaikan haji adalah fardu ain yang mesti ditunaikan setiap orang Islam yang berkemampuan dan terpulang kepada mereka untuk mempertimbangkan sama ada membuat penangguhan atau tidak tanpa dipengaruhi sesiapa.

Tambahan pula, menurut Muhyiddin, tidak ada sesiapa pun yang tahu bilakah pilihan raya akan diadakan termasuk beliau sendiri.

''Apa yang penting jangan kita campur aduk hanya kerana kita takut kalau diadakan pilihan raya, maka penyokong atau pekerja yang disebut oleh Pas (tiada di tanah air). Sebenarnya, ia akan berlaku kepada semua pihak termasuk parti-parti lain bukan Pas sahaja.

PAKATAN TAK NAK BAGI HAJI PREE KA..KATA NAK WAT NEGARA KEBAJIKAN.....

Anonymous said...

kau pun GAP, aku menunggu artikel masterpiece kau ala2 melayu dalam bahaya dulu...teruskan berkarya

Anonymous said...

dia terbaik di antara yang terbaik..caya lahh kikikiki

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAH..SIOTT GAMBAR TAK BOLIH BLAH...

SENAK PERUT WEHHHH!!!

KAHKAHKAHKAHKAH....

KAHKAHKAHKAHKAH....

Anonymous said...

salam bro GAP
siapa tak kenal jeffrydamien? tiap2 pagi tak penah miss masuk blog dimensi.

mesti ada yang pecah perut lagi pun nik ajih pun ada berdoa pecah perut kan kann. satira mencengkam jiwa

ekekekekeke =D


fanclub

mohd. natar said...

... Orang orang yang macam inilah yang kita semua mahu. Bukannya orang seperti kartunis PAS tuu. Bikin tak serupa cakap punya olang ...

anti bohmau said...

i like3!!
sentiasa terbaek dari jefrydamien!!