Friday, June 1, 2012

LAGI DOKUMEN SAHAM SHAMSIDAR OLEH BPR DIDEDAHKAN !







15 comments:

Zaeydee said...

Bagi aku setiap kali pendedahan demi pendedahan dibuat khusus untuk warga gila kuasa PKR maka setiap kali itu lah pulak tekanan menyeluruh wajib dibuat oleh sekutu BN mahupun UMNO.. bab ini yang aku lihat BN agak lemah berbanding strategi PAS ataupun PKR.. kita harus belajar perang psikologi ataupun perang saraf dari pada mereka...lihat sahaja setiap kali Raja Petra mendedahkan skandal PKR...kita agak diam membisu kecuali kumpulan NGO2... lihat pulak bilamana PKR membuat pendedahan skandal UMNO ataupun BN..mereka akan melaung ke seluruh pelusuk dunia nak bagi tahu tentang keburukan kerajaan... bagi aku juga skandal saham Azmin dan Shamsidar dah agak lama... ini kelemahan ketara puak2 KDN dan SPRM..masih main selamat..berhati2 dan lembut semacam... kali ini kalau betul nak ambil serius maka semua pihak mesti pressure cukup2.. jangan bagi muka...zaman lembik dan layu dah berlalu...kita kena tegas...kerana nasib negara kita terletak pada tangan kerajaan sekarang...puak2 pembangkang tak ambil kisahpun...mereka dok spin macamana nak ke Putrajaya supaya senang semua kes moralnya lenyap.. lagi satu puak2 PAS dah kena ganyang dek ahli majlis fatwa Masjidil Haram, Dr Sheikh Sulaiman Al Saloomi yang kata fatwa undi PAS masuk syurga adalah kata2 orang bodoh, jahil dan sesat... maknanya selama ini daripada atas sampailah ke bawah puak2 PAS memang bodoh, jahil dan sesat.. yang ini satu hal tapi kita tak tengok pulak puak2 BN atau UMNO yang menambah tekanan...takde perang saraf dan psikologi padahal tuan sheikh tersebut dah bagi bola tanggung untuk dirembat oleh UMNO.. akhirnya isu itu berlalu begitu sahaja...itulah antara kelemahan UMNO dan BN...mereka tak tahu nak take advantage atas isu2 yang jelas berpihak kepada mereka.. aku mahu UMNO bangkit lebih bersemangat kerana mereka berada dipihak yang benar... apa yang mereka takutkan sangat!

Anonymous said...

bn/umno mau dok guna segala modal yg dok ada sekarang...

jgn dok jadi mcm pondan...

kami mau parti umno yg kuat bukan kunci mulut bila dan kenyang...

pejuang hamas...

Unknown said...

Jelas bukti Azmin & Shamsidar banyak duit dari sumber yang tak diketahui.. Siasat!!!

TAKKAN NAK RAMPAS PADANG PKNS KELANA JAYA SAMPAI KENA PALSUKAN RTPJ, KHALID IBRAHIM? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Betul tu Zaeydee. Aku sokong kenyataan mu. Memang pemimpin BN ni lembab. Lambat bertindak. Kalau bertindak pun sorang dua je. Tu pun bukan dari pihak atasan. Orang atas ni main tengok dan jeling-jeling je. Tak da pun nak hentam dan ganyang cukup-cukup. Lama-lama sejuk macam tu je. Orang pun lupa. Tak ada strategi langsung. Habis-habis kuat, dia kata, kita serahlah pada polis untuk siasat, kita serahlah pada BPR untuk siasat, kita serahlah pada orang itu dan orang ini untuk siasat. Pe cerita nih..... lembab.

Anonymous said...

Penyamun besar yang tuduh orang mencuri. Itu la Anwar Ibrahim.

zat said...

Zaeydee & Anon 11:24AM

anda kena paham..ini skandal UMNO..Azmin hanya pelakon tambahan dlm wayang UMNO-production ini..pelakon2 utama ramai masih hidup lg...yg di dlm UMNO atau sudh keluar UMNO atau yg mmg bkn ahli UMNO...

ramai yg perlu dijaga...

cheguman said...

Aku sokong zaidee. Dalam pada tu ada beberapa peluru hidup kita simpan dekat pru nanti.

Anonymous said...

pmbankang bikin kempen najib anwar debat

org yg paling anua takut. mahathir
apa kata kita ajak TDM DEBAT ANUAR

www.facebook.com/najibvsanwar sila "like"

Anonymous said...

Kekadang aku rasa heran juga. Pemimpin BN macam pondan je. Lemah, lembik, lesu dan nampak tidak bermaya. Apa dah jadi ni? (Maaf kalau kata2 aku ni salah). Cuba kita lihat pihak lawan. Bila satu2 isu prowokatif mereka bangkitkan menghentam kerajaan, walaupon itu semua adalah fitnah semata-mata semua pihak dari kem mereka banggun memberi sokongan, bertubi-tubi mereka hentam kerajaan. Sikap sebegini sedikit sebanyak memberi "weight" kpd tohman mereka. Rakyat mudah dikelirukan. Jauh bezanya dengan pemimpin BN rakyat bermatian mempertahankan mereka tapi mereka tetap membisu.

Anonymous said...

Apa lu zat meraban....

Ahli majlis fatwa Masjidilharam kata pangkah pas masuk surga adalah kata2
orng bodoh,jahil dan sesat.Apa ada kena2 mengena dengan umno,patut lah puak korng nie di label bodoh memanjang.

Woit zat pegi la buat report kat SPRM.Masaalah korng nie main tuduh tapi tak ada bukti.

Klu ko faham ini scandal umno baguslah...cuma DETAILkan sikit ko punya ayat ...ini scandal bekas Ahli Majlis Tertinggi Umno yng pernah menjadi TPM kemudian di tendang keluar dari umno kerana suka meliwat dan menutuh bini orng.
Zat aku lupa ar saper menteri kewangan masa azmin jadi kaya boleh bagi tau tak namanya????

Zat kesian nya dengan ko dah lah bodoh jahil dan sesat pulak tu kihkihkih.

Anonymous said...

ADA BALACI PR HINA ALMARHUM KDYMM SULTAN JOHOR dengan panggilan 'mendiang' di MyKMU.. posting har ini..

mintak sape2 panjangkan untuk disiasata bolehkan balaci sial tu didakwa?

thread posting :

http://www.mykmu.net/?p=19994#comment-102778


nick : najibu***


TOLONG AJAR SIKIT SI CELAKA MACAI PAKATAN HARAM INI!!! MELAMPAU! PENGHASUT!!

Anonymous said...

1/ harta yg jatuh dari langit kerana makbul doa
2/ harta yg dibawa oleh "imam mahadi"
3/ harta perompak yg diambil oleh ahmad alba

Dot said...

GAP,

bodoh, butaperut & bebal la manusia zat yg menuduh pengumpulan harta gelap assmin & shamsidar ni krn UMNO!

zat memang dah takdak zat sbb bak kata assmin 'pengikut2 pkr dah butatuli'!! masa ni siapa yg melonggokkan segala wangringgit & saham kepada assmin & shamsidar? PM?
woi zat!! ko reti tak masa tu anwar tengah main gila ngn assmin lakibini!! takkan org lain plak nak 'sedekahkan' kemewahan kpd mrk sedangkan yg seronok melayan nafsu serakahnya anwar ibrahim? cubala check dgn org2 keliling pening anwar yg dah lama kenal & tinggalkan dia krn nafsu serakahnya tu!! sikit hari lagi kalu dah keluar jelas segala bukti, jgn ko nak poooosing lagi kata salah UMNO krn yg mendajal gila sangat nak cepat naik jd PM masa tu ialah seorang individu yg jd TPM/menteri kewangan = anwar!!

bukan semua ahli UMNO bengong mcm gang anwar!

dari dulu lagi hingga kini, berjuta lagi ahli tetap ikhlas, setia & jujur kpd perjuangan UMNO, Insyaallah...

Anonymous said...

votGokegoky Owen Daniels Jersey
Ed Reed Jersey
Torrey Smith Jersey
naitteguafe