Monday, June 4, 2012

PRU TUMBANG, ANWAR AKAN LAKUKAN HURU HARA DI SELANGOR !

15 comments:

Zaeydee said...

Aku harap kerajaan atau kata paling mudahnya PM dah ada blueprint untuk atasi perkara ini...dah banyak kita belajar dari perangai sesumpah si anwar aljuburi ni jadi takkan kerajaan masih tak boleh belajar lagi..lihat bersih 1, 2 dan 3, lihat majlis peguam..lihat himpunan Lynas dan hijau..nilah masanya pulak kerajaan nak tunjuk kekuatannya pulak..buat apa disimpan pasukan tentera kita tu..risik dan cekup awal2 petualang negara..sumbat di bawah ISA...ISA masih belum confirm dimansuhkan...jadi penuhkan kem kemunting sebagai sejarah terakhir ISA..sudah2lah kita berlembut.. lantik TM jadi penasihat keselamatan negara mesti kau2 punya tindakan yang bakal diambil.. zaman kita bagi muka kat depa dah berlalu...dok gitu!

Anonymous said...

Jika si jubur ni tumbang masa PRU, selepas agen pemantau asing ada semasa pilihanraya, penambahbaikan juga ada..anwar tidak punya muka langsung utk menyalak.

Jika dia menyalak jugak, maka dia dilihat sbg seorang yg tidak gentlemen dan seorang epngamal undang undang rimba.

Di samping sudah jelas terbukti bahawa dia menolak demokrasi mentah mentah apabila terpilih sbg ketua umum PKR tanpa diundi., dia bukan sahaj akan sekali lagi akan membuktikan bahawa dia menolak demokrasi.

Kawan kawan yahudi dan baratnya, yg kononnya menjunjung tinggi demokrasi tidak akan mahu dilihat sbg menolak amalan poitik moden pada hari ini.

Anwar sudah pasti akan keseorangan terkulat kulat jika dia melakukan perkara ini.

Kat mesir boleh la dataran tahrir...juta juta yg turun...ni car park pun tak boleh penuh....
What a looser..

Anonymous said...

Sudah cukup lemak si anwar ibrahim ni. Dan aku fikir semua sudah kenal siapa anwar. Jika tidak semua pun...90 %. Yg tak kenal, yg mmg tak ikut perkembangan semasa.

Rakyat malaysia terbahagi kepada 3bhgn.
1. Golongan yg menolak anwar kerana sedar siapa dia.
2. Golongan yg menyokong anwar kerana sedar topeng topengnya dan akan menggunakan semula topeng ini utk mengaut keuntungan dari anwar yg punya ramai kenalan yahudi yg kaya raya atau menggunakan anwar utk apa sahaja termasuk kemungkinan menumbangkan kerajaan sedia ada.
3. Golongan yg tak tau apa apa. Jumlahnya mungkin sangat lah kecil.

Anonymous said...

cadangan...... semua calun2 pilihanraya ditahan pastportnya untuk sementara sehingga pilihanraya selesai

Anonymous said...

tu je lah usaha2 terakhir anwar utk mengakhiri saki baki nyawa politik dia....

selepas kalah dari politik, sudah tentu anwar dan koncu2nya akan disumbat dlm penjara.....

suka atau pun tidak , jew dan illuminiti akan masukkan lagi episod kegagalan mereka utk kuasai islam ditanah melayu....

otai
subang

Anonymous said...

rakyat menaikkan rakyat juga yg akan menjatuhkan.....

Anonymous said...

JANGAN UNDER estimet kemampuan pasukan beret hijau dalam mempertahankan kedaulatan Tanah Melayu.

Go to hell kuasa-kuasa luar kerana apabila Tanah Melayu terancam, beret hijau sudah tentu tak akan berpeluk tubuh!

Percayalah dan yakinlah, apabila ibu pertiwi di ambang kehancuran, rakyat akan bangkit, bukan untuk pertahankan mana-mana pihak tetapi demi ibu pertiwi itu sendiri.

OPTOMIS

Anonymous said...

Blog Dr MiM telah di GODAM...ALERT!!! ALERT!!!

Celaka punye ANWAR....

Anonymous said...

DAPIG DAN ULTRAKIASU SEDAR WAIMA KALAU RANCANGAN INI BERJAYA SEKALIPUN, STATUS KUO MEREKA TETAP SAMA.

JUSTERU DAPIG PASTINYA TIDAK AKAN BERSETUJU DENGAN RANCANGAN DESPERET SEBEGINI.

LAGIPUN LANGKAH DESPERET INI BAKAL MENAIKKAN SEMANGAT KEKITAAN DALAM KALANGAN BUKAN ULTRAKIASU.

ULTRAMAN

Anonymous said...

Anwar akui Bank Negara silap campuri dagangan matawang

Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui bahawa beliau turut bertanggungjawab atas kesilapan Bank Negara campur tangan dalam perdagangan matawang pada 1992, ketika beliau menjadi menteri kewangan pada waktu itu.

Bagaimanapun, beliau menegaskan bahawa individu utama dalam kes tersebut ialah bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, bekas menteri kewangan Tun Daim Zainuddin dan juga Tan Sri Nor Mohamed Yakcop yang mengetuai jabatan perdagangan mawatang di Bank Negara ketika itu.

Perkara itu menyebabkan Bank Negara mengalami kerugian RM30 bilion di pasaran perdagangan matawang, namun Anwar berkata bank pusat itu bertindak tanpa pengetahuannya.

Anwar berkata beliau tidak mengetahui mengenai perkara itu sehinggalah seorang rakannya memberitahu beliau bawah Bank Negara merupakan salah satu pemain utama dalam perdagangan matawang.

.....
anwar sudah cium ....rakyat akan mula syak..mula paham.. mula argue.. mula kaji.... siapa yg berkonspirasi sbenarnya utk menjatuhkan PM Malaysia... dgn 'pengorbanan' yg sgt besar...

hangkedee said...

Kenapa tak mengadu kepada Bank Dunia ,PBB,atau Israel.pasti keselamatan Auuu...ar terbela

Anonymous said...

Sekali lagi UMNU bawak cerita & ajaq Melayu takut pd ANTU...!!!

Tun Teja said...

Breham lawyer is a frog eater and when he drinks wine every breakfast, every lunch and every dinner, his brain is contaminated with evil dreams to intervene in Malaysian politics just for his lust with homosexual friend Anwar, and to free all the LGBT in Malaysia.

Tun Teja said...

Excellent speech, D Zulkifli Nordin, simple and easily understood by the masses. I salute him, Malaysia must be rescued, saved by all the peacelovers and we must annihilate all the
betrayers and treacherous leaders.

Anonymous said...

Agree Tun Teja!!!..He is the best weapon to reboot the brainwashed people - except i guess Bomo Siam coz he is mindless..tin kosong.