Saturday, June 16, 2012

SIRI KEMPEN PEMBOHONGAN TERBARU PAS.


undi pas.
pas menang dan bentuk kerajaan.
kemudiannya bersambung.

sayang poster kempen pas ni tak dinyatakan secara jelas dan lebih terbuka.sepatutnya poster ini dibuat sebegini.

undi pas.
pas menang dan bentuk kerajaan.
kemudian taat dan patuh pada titah perintah DAP.
kemudian pas gugurkan perjuangan negara islam.
tak cukup dengan itu pas gadai hudud.

oh ditambah lagi.
kalimah ALLAH pun pas gadai.
kemudian ikut imam baru mereka ambiga untuk laksanakan LGBT.

oh undi pas.
pas menang dan bentuk kerajaan.
kemudian rakyat dapat air kuning selama 20 tahun.
masjid yang dibina hanya 1 dalam tempoh 20 tahun.

oh undi pas.
pas menang dan bentuk kerajaan.
kata pas mereka akan tegakkan amar maruf nahi mungkar.


oh undi pas.
pas menang dan bentuk kerajaan.
kemudian nik ajis boleh ajar pengikut sesat pas untuk belasah,terajang, tendang polis ikut suka hati kepala bapak pas.

yang lain korang tambah.

82 comments:

Anonymous said...

hahahaha...diletaknya gambar org tua bodoh terkutuk nie....hahahaha....asik nk glamer jer neek najeeis nie...asik2 muka dia dok tadah tangan, asik2 gmbr dia dok tonggek kt tepi pokok....bodo btul neek najeeis nie....mcm dia sorg jer yg tau psl Islam....ops lupa...dia tau isle jer...dia yg wat fatwa2 bodo dlm isle dia...dia bleh kawan ngn setan dlm isle dia...tu lah neek najeeis dalam parti anak setan...hahaha...bodo btul ar neek najeeis nie...bodo bebal bahalol...sumer ada kt org tua kutuk nie...hahahaha...damn!!!

Abg Is said...

Salam tuan rumah.
Menderita bro air tak ada.. lebih-lebih lagi saya ada anak kecil. Tak ada elektrik boleh tahan bro..kalau tak ada air bala paling besar.

Sampaikan orang bil air suruh buat demo depan SUK.

Kalau air kita booring dan gali telaga, air busuk lebih dari air baruh.

Kat Tumpat sekarang, krisis semakin ketara, dan semakin parah. Umum mengatahui, kerajaan negeri buat-buat tak tahu, lupa dan cepat alih kepada isu lain bila rakyat bersuara, pihak umno la, agenda pihak lawan la, nk jatuhkan kerajaan Islam la. Yang bersuara tu adalah rakyat yang menderita, tapi mereka kata itu suara pihak lawan..itu yang menyebabkan pemimpin tertinggi dan pemimpin kanan negeri besar kepala, suara hamba rakyat tak sampai, bila pemimpin lawan tolong bersuara, mereka kata agenda pihak lawan.

Lepas tu..mana keadilan untuk kami? Dalih menyalahkan orang menyababkan kami menderita.

Cukuplah memanjangkan derita kami, kami pun rakyat juga, cukai tanah bayar, sewa meter air kami bayar, cukai tong kami bayar, pintu bayar, lesen majlis (niaga) bayar, parking bayar.

anti bohmau said...

GAP,

pas - partisan yg tidak boleh di harap utk membangunkan agama, bangsa & negara, period!

Anonymous said...

tadah tangan nak tunjuk dia berdoa atau nak wat promo je??? dia gak yg cakap jgn dok letak gambar tun tu merata rata..nanti jd cam memuja plak..ngape skrg gambar dia boleh plak???

klu betul la dia tu dapat rahmat Allah..

ngape la kelantan tu mundur?(klu nak ckp kerajaan menganak tirikan kelantan)

ngape plak selalu banjir teruk kelantan ni???

ngape masalah air tak leh selesai sampai kehari ni?

ngape kes hiv dia jd juara?

kes rogol dia gak hero??

inikah pemerintahan ulama????

Allah dah tunjuk..cuma yang hati jumud ni je yg tak faham!!!

elok nik aziz ni masuk cina je... jd mualaf pun ok gak.. dia kan tak bangga jd melayu....siang malam dok berceramah atas nama tazkirah... ko ingat semua bodoh ke aziz???? dapat pahala ke undi pas??? hadis mana yg bg tau cam tu???

MASALAH PALING BESAR NIK AZIZ NI DIA RASA DIA LEBIH ISLAM DARI ISLAM ITU SENDIRI!!!

Anonymous said...

tu kalau pas buat..kalau pas tak buat bermakna undi pas dapat dosa la.

Otak geliga said...

To Anti Bohmau

PAS - partisan yg tidak boleh di harap utk memBELA/meMULIAkan agama, bangsa & negara...EXPIRED!!!!..boleh ke?

Plagiat skit2...hehehe

Anonymous said...

PAS mana boleh menang secara mendominasi pakatan, melainkan akan di perkudakan, oleh DAP yang akan memegang kementerian yang penting, PAS hanya akan memegang kementerian yang tidak penting sahaja, paling penting kementerian kewangan dan pelajaran akan di pegang oleh DAP dan PKR, maka mereka ini akan menjarah khazanah negara mengikut kepentingan kaum dan peyokong mereka sahaja, kalau ini terjadi maka yang miskin akan bertambah miskin yang kaya akan bertambah bermaharajalela, percayalah dalam keadaan kuasa di pegang oleh BN pun peningkatan ekonomi secara individu oleh kaum lain selain cina amat perlahan sehingga terpaksa menubuhkan PNB dan macam2 lagi untuk membeli ekuiti. Puak PAS dan PKR ni bukan berfikir panjang akan masa depan anak cucu kita nanti.

Anonymous said...

"PAS tidak memberi lesen kepada premis judi"

Boleh blh ler PAS ... kedai 4D di Kedah tu siapa yg beri lesen premis ??
Majlis Bandaraya/Perbandaran ... siapa yg kuasai Majlis Bandaraya/Perbandaran di Kedah

PAS ler, siapa lagi ... Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Apahal ni...dah nak masuk 3 ari air kecik giler kat rumah aku di sri andalas, klang ni...low pressure, x bole naik tingkat atas rumah aku...rumah bawah plak air kecik giler..aku call syabas kejap tadi..diaorg kata low level kat tangki air dekat dgn hospital klang tu...ari tu, aku dgr syabas tuntut RM 1b kat kerajaam negeri selangor...adoi la...nak berak pun payah mcm ni...tgk, pangkah lagi pakatan...apa dah jadi skang...bangsat tul..

Otak geliga said...

bro GAP, aku nak tambah skit je..hehehe

undi PAS dapat:

1) kaunseling PERCUMA jam 3 pagi di hotel..khas utk perempuan je....pheeewiittt

2) tgk pemimpin sembahyang tepi belukar/ bangunan sambil lip lap2 gambar diambil & video dirakam...bukan senang nak tgk...pemimpin UMNO ni malas solat kot???...hehehehe

3) simpan pelekat/baju/gambar Tok Garu di mana sahaja...malah boleh dijadikan azimat pendinding diri atau pengisi hati yg kosong dr cahaya keimanan

4) tajaan pi BERSIH 4.0...boleh sedut asap byk & mandi sbb kat Kelantan susah nak mandi.....yaayyy!!!

5) dpt Takbiirrrr bila org Kapir Harbi baca Al-QURAN ATAS PENTAS POLITIK BUKAN DGN NIAT NAK BELAJAR....power siot..hahaha..apa lg...takebeerrrr!!!

6) Kapirkan pro/org UMNO....best tau tak kapir2kan org Islam ni...nak cuba try la masuk PAS...baru leh undi...tak gitu??

TAPI YG PALING SYOKKKKkkkkk!!....

7) sbb dapat cukup KUOTA 4 walaupun keADILan HANCURRRrrrr...asal jual PAHALA

berlambak lg, tp maleh la nak taip

Anonymous said...

LAPORAN DARI GREENBOC.............
Sebahagiannya mengambil peluang itu dengan memperolokkan Najib Altantuya dan isterinya Rosmah Mansor dengan menamakan panda itu sebagai "cincin dan beg beg (cincin cushion cut diamond bernilai RM24.4 juta - beg beg kerana koleksi beg tangan Rosmah yang berharga ratusan ribu ringgit)", "Altantuya dan Scorpene (merujuk kepada skandal rasuah komisen kapal selam kelas Scorpene dan pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaaribuu)" dan "Rara dan Suahsuah" (bermaksud Rasuah).
...................................
AKU NAMAKAN PANDAITU1.ANWAR ALJUBURI 2.MAT SABU AL MUKA BAU PUKI MAH, LIM KIT SIAL KIMAK, KARAPAL SING ALCACAT.

Anonymous said...

Apahal ni...dah nak masuk 3 ari air kecik giler kat rumah aku di sri andalas, klang ni...low pressure, x bole naik tingkat atas rumah aku...rumah bawah plak air kecik giler..aku call syabas kejap tadi..diaorg kata low level kat tangki air dekat dgn hospital klang tu...ari tu, aku dgr syabas tuntut RM 1b kat kerajaam negeri selangor...adoi la...nak berak pun payah mcm ni...tgk, pangkah lagi pakatan...apa dah jadi skang...bangsat tul..
................................
AKU CADANG KAU CEBOK GUNA AIR MINERAL AJALAH,TAPI AKU RASA KALAU MANDI JUNUB 50 BOTOL BARU CUKUP,
...........NAK UNDI PR LAGI TAK PRU NANTI?...PADAN MUKA KAU

Otak geliga said...

To Anon 8.04PM

kreatif rakyat Malaysia ni sebenarnya....mmg TERBAEKKKK

akupun x nak ketinggalan lah...hehehe

aku namakan panda2 tu:
1) GaGa & GiGi = Tiga Pagi...hehehe
2) PtPt & PinPin = PTPTN
3) SeSe & GitGit = Seringgit

yg lain korang pk lah....seronok gak layan keKREATIFan diorang ni...hehehe

Anonymous said...

pala butuh tul le orang tue tu undi bn pun dapat pahala gakkk huhuhu

Otak geliga said...

kalau ikut prinsip Islam paling mudahlakan.....mcm mana nak masuk Syurga???

Mak, Bapak, Ustazah, Ustaz, Cikgu, Cikgi semua kata buat Pahala dpt la ganjaran Syurga

tapi la ni......undi PAS dpt pahala, tapi x masuk Syurga....jd nak kecek lagu mana nih???.....:)

UNDI UMNO je la wei...UMNO serah pada Allah je balasan Dosa Pahala tu....x yoh pk, buat pening kepala je.....x gitu??...hehehe

Anonymous said...

Sebb tu rakyat klantan ada d mana mana...balik kg time raya..kenduri kawen..time mengundi.. Dorang sayang
negeri dorang tapi cara tak betol..

Otak geliga said...

habislah mufti, imam & Syeikh yg dtg sokong program Fiqh UMNO dpt dosa....tu la siapa suruh duk dkt UMNO....tak tau la dah jatuh kapir ke belum....tu kena tanya pencacai PAS atau rasanya biaDAPigs lebih layak.....:)

kalau imam, mufti & Syeikh nak tau masuk Syurga ke Neraka sbb join program UMNO....tu kena tanya pemegang kunci Syurga sementara....hehehehe

pencacai PAS, & biaDAPigs jgn sensitip pulak.....biasalah, politik.....baling2 anak, kadang jatuh jugak.....apa maksudnya??...maksudnya akupung x tau.....hahahaha

Otak geliga said...

Anon 8.31PM

mana ada sayangnya....mustahil lah sayangkan negeri tetapi biarkan negeri makin teruk....tu bukan sayang.....tu LANTAK KAU LAH...la ni berjangkit kat negeri2 lain pulak....hahahaha

ke org2 Kelantan ni mengamalkan prinsip
1) Matlamat menghalalkan cara @
2) kadang2 utk menuju kebaikan terpaksa buat jahat??
mcm sama je maksud....ermm lantaklah....apa2pun in my opinion, mereka bukan sayang...tp seperti yg aku kata awal2 tadi...

----------------LANTAK KAU LAH----------

Anonymous said...

undi pkr tambah-tolak pala
undi pas tambah pala
undi dap...
undi umno tolak pala
undi mca tolak pala
undi mic tolak pala

mamak...tolongkira...

apa...15 inggit

masuk buku 555 wokey

Anonymous said...

ANON 8.42
...................................TAK TAU KIRAKE? BUKAN RM15 LAH ,,,RM1 AJA, SAMA NILAI DENGAN GAJI ANWAR ALJUBURI AL PENASIHAT KERAJAAN SELANGOR,,
LANTAK KAULAH LABU...

Meow Bergaya said...

MASALAH PALING BESAR NIK AZIZ NI DIA RASA DIA LEBIH ISLAM DARI ISLAM ITU SENDIRI!!! - Anon June 16, 2012 7:45 PM

---------------------------------

Kalau dia tak rasa begitu, dia takkan tergamak dan tak mampu nak kata :

1. Nabi Muhammad saw masa kecilnya mcm mat2 kampung yg lain.

2. Memperingati hari keputeraan Nabi Muhammad saw adalah perbuatan yg tak sudah (sia-sia).

Maknanya kedudukan dia disisi Tuhan SAMA kalau tidak melebihi Nabi Muhammad Rasulullah saw.

Anonymous said...

isu masyuk surga telah lama dibangkitkan tetapi setelah mendapat kritikan baru sekarang dinafikan

soalnya kenapa

Anonymous said...

Pas buat satu masjid je. BN buat banyak masjid dah tentu undi BN lebih pahalanya.

Otak geliga said...

To Anon 8.42PM

rupa2nya Pala ada nilai matawang...ermmm jd aku nak duduk Indonesia la....dpt JUTA2...kahkahkah

biar dia main2 dgn Pahala & Dosa...biarkan...biarkan....:P

Anonymous said...

wow,

hebat sunguh puak ni punya amal marof di selangor, kedah, penang dan klate.

Otak geliga said...

Anon 8.59PM

hek eleh...setakat bina Masjid je mana ada pahala...tambah dosa lagi adalah...sekadar nak bermegah2, time solat...KOSONG

tgk PAS...masjid buat SATU, tapi PENUH sampai meelimpah ruah bila time solat.....:)

lihat Tokong2 yg dibina...aku ulang TOKONG2...TOKONG2...TOKONG2...TOKONG2.....hehehe...penuh gak...pahalanya mesti berlipat kali ganda

ni berapa hinggit PALA ni mamak oiii...masuk buku telepon k....wakakaka

Otak geliga said...

Anon 8.54PM

sbb totok PAS segan nak jawab....biar aku tolong backup diorang...aku bukan boleh tgk org dimain2kan....mmg pantang nenek moyang kucing aku...hehehe

ok..ok..melilau pulak...jawapannya mudah je....sebab mereka baru terpikir nak cari jawapan...selama ni mulut gerak dulu.....Otak 20 tahun kendian baru nak guna

katanya TAK BAIK MEMBAZIRrr....membazir amalan Syaiton...ehhh bukan Syaitan kwn depa ke???....ahahahaha

Otak geliga said...

malam ni Bomoh Siam layan Musangka atas katil ka????.....x cukup2 dgn anak 10 tu ke???...aku SUNYI ni...hehehehe

kak Zatkapitalis sokong UMNO dulu kini & selamanyapun x da....ermmm yg ada anak2 siput sedut je....kurang2 BS & KZ ni taraf ikan belacak la jugak...2 alam...no..no..no..bukan filem 2 alam tu...buat2 faham je la k.....:p

Juara Wira said...

senang cita sapa yg dok atas pagar.. dok berkira kira nak sokong sapa.. hangpa jgn nengok sapa yg jubah labuh...sapa punya serban besaq... sapa yg selalu berceramah kosong...

hangpa tgk la sapa yg sanggup terima penhinaan menolak islam tapi mampu menjadikan negara ini negara contoh pada negara islam lain...klu puak umno ni jumud pun takkan satu dunia islam tu pun jumud!!!...

hangpa tgk la sapa yg dah sampai dapat penghormatan jejak kaabah walaupun dikatakan satu masa dulu sembah berhala... dan sapa yg diangkat sebagai imam mahdi tp nak junjung Quran pun gelabah....

hangpa nengok la sapa yg dok berjanji bulan dan bintang namun kerajaan negeri sendiri tak habis2 nak susahkan rakyat..dgn pemimpin yg kena bunga malai walaupun masih hidup namun hingga ke hari ini masih cool dan tetap dgn pendirian untuk mentransformasikan negara malaysia ini....

hangpa undi ja la calon calon barisan nasional.........demi kemakmuran yg berterusan wallahualam......

Otak geliga said...

ehhh bro GAP....aku rasa bro ada typo kot pada tajuk...aku baru perasan

sepatutnya tajuk entri ni melodinya gini:

"SIRI KEMPEN PEMBOHONGAN RECYCLE PAS"...aku harap2 Mr. Launch paham le makna recycle tu...hehehehe

Otak geliga said...

Anon 9.20PM

awat hangpa bagi tumbukan K.O awal sgt??....kan dah menangis pencacai2 PR...aaaaa....sudah....jenuh la aku nak pujuk ni....mcm mana ni...pencacai2 PR...semua Takbeerrrr!!!!

amboiii suruh take beer terjojol biji mata....:)

Juara Wira said...

takpa bro.. kita tunggu spin depa...

Anonymous said...

israk mikhraj nak mai dah.... apa lagi kengkawan yg dok dalam PAS tu..pakat ramai2 la berhijrah ke UMNO..

Zaeydee said...

Pahala korok mu..pahala yang PAS dok bagi adalah...nak pahala guane.. Islam cakap kena bersatu-padu, deme pecah belah..Islam kata tak sempurna iman seseorang kalau tidak mengasihi saudara seagama kamu sepertimana kamu kasihkan diri kamu sendiri.. dihina dinanya orang2 yang tak sokong PAS..Islam ajar kita bercakap lemah lembut dan berhemat, deme dok maki hamun je orang lain, nak pahala guane orang lain tak masuk pasar babi deme pulak masuk ke pasar babi sebab undi punya pasal...heeeei gelinya aku nak dapatkan pahala cara PAS...tak logik diakal langsung...dok gitu!

Otak geliga said...

To Juara Wira

aku rindu sebenarnya....dah lama x usik2 ngan kakak zat main masak2 & bomoh beradu tenaga batin...hehehe

haaaa, kwn2....jgn pk bukan2...TENAGA BATIN = TENAGA DALAMAN

Halluuuuu.....BS
Heluuuuu......KZ...kena buang satu L kat helu, kalau tak.....ko pk la sendiri...kahkahkah

Otak geliga said...

En Zaeydee

yg dia maksudkan sebenarnya dapat PALA gitu2...alaaa...gitu2

akupun tak tau....kena tanya pencacai dia la berapa hinggit mamak nak bg masuk buku telepon......hahahaha

oit PR, undi tahun ni, berapa hinggit dpt pahala???...kahkahkah

Otak geliga said...

En Zaeydee

yg dia maksudkan sebenarnya dapat PALA gitu2...alaaa...gitu2

akupun tak tau....kena tanya pencacai dia la berapa hinggit mamak nak bg masuk buku telepon......hahahaha

oit PR, undi tahun ni, berapa hinggit dpt pahala???...kahkahkah

Anonymous said...

Pahala kepala hotak kau la.
Ummah berpecah belah, pahala?
Satu mukim dua jemaah pahala?
Pulaukan kenduri kendara pahala?

Kaki spin jugak rupanya tua kutuk ni...
Dia mengkafirkan orang umno tak mengaku.
Dia yg cakap undi PASmasuk sorga tak mengaku.
Dia yang kata akan letak jawatan jika tun m bersara dari jadik pm tak mengaku.

Macam sial la si lahanat nabi pasngok ni..

Anonymous said...

Awang Adek: Majoriti 30,000 guru Kelantan sokong BN
Wartawan Sinar Harian
16 Jun 2012
BACHOK - Majoriti lebih 30,000 guru di Kelantan kini menyokong Barisan Nasional (BN) yang menjadi penanda aras bahawa parti komponen itu mampu merampas tampuk pemerintahan Kelantan daripada PAS pada pilihan raya umum kelak.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussin berkata golongan itu juga sanggup bekerja keras bagi memastikan BN kembali berkuasa.

"Mereka telah memberi keyakinan yang tinggi pada setiap program (Umno) yang diadakan sejak akhir-akhir ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Perhimpunan Kesejahteraan Guru 1Malaysia di Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) di sini.

Lebih 1,000 guru yang berpakaian merah menyertai perhimpunan itu, yang turut dihadiri Pengarah Jabatan Pelajaran Kelantan Hussin Awang dan Pegawai PPD Bachok Saufi Abdul majid.
.................................
BETULKE??? BUKTIKANLAH DALAM PRU13 NANTI,,AKU NAK TENGOK...BUKAN AKU TAK TAHU MENTALITI CUKGU DI KELATENI.....TAIK

Anonymous said...

Ek eleh...undi UMNO lagi dapat pahala.
Bagi subsidi pada rakyat malaysia dari beras, gula, tepung, ayam, daging, sampai la ke minyak petrol.

Bagi pendidikan dari rendah sampai la ke paling tinggi dgn harga subsidi.

Bagi lagi BR1M, baucer buku, dll.

Undi PAS dapat la air kotor dah 22 thn. Dah masuk zaman smart tv tapi air minum kuning...

Itu belum lagi masjid yg takde tapi berhala budha terbesar ada la pulak.... Pahala kepala hotak kau la n.ajis oi....

Otak geliga said...

x tau la berapa org yg perasan tetapi nampaknya HUDUD & NEGARA ISLAM telah jd hollow mission impossible dlm kempen membenakkan umat Islam ini.....hehehehe

apa la nak jd dgn penganut agama PAS ni....sekali tgk kesian.....byk kali tgk.....hehehehehe...x sanggup kawan nak habaq

Anonymous said...

peh...

Suka suka hati ambik hak Allah untuk beri pahala pada umatnya.

Nabi pasngok la katakan....ye tak?

Otak geliga said...

Anon 9.52PM

hang kena tahu semua perkara kebajikan yg kerajaan UMNO/BN lakukan adalah TANGGUNGJAWAB kerajaan pemerintah

apa yg PAS janji utk benakkan umat Islam demi undi tu adalah....ermmmmm....apa ek??....aaaa...psssttt pencacai PAS....apa aku nak bg jawapan ni???....tanggungjawab ke responsibility??...aku x tau derrr....kahkahkah

Otak geliga said...

Anon 9.57PM

x baik kata gitu pada NABI akhir zaman....lagipun dia x cakappun dia Nabi....org lain yg kata

dia x kata dia keramatpun....org lain yg kata

dia x kata dia amik hak Allah....dia cuma sikit je hak Allah nak bg pahala utk UNDI je....tak kan itupun x boleh....bersederhanalah la kawan

tu ada pencacai sorang tu lagi la mengalahkan dia....sbb pencacai tu siap bg nilai matawang lagi....patutlah boleh didagangkan...agak2 boleh masuk bursa saham tak???.....aku nak melabur....ahahahaha

paroh mung PAS...paroh mung ni

Anonymous said...

macam dia pulak tentukan dosa pahala sesorang.

oh ye...syurga neraka pun dia tentukan takan pahala tak bleh tentukan pulak kan? lupa lak saye...

ni di kedah ni apa cerita kelam malam bersepah baru dpt permit. apa cerita? apa cerita bai?

Anonymous said...

*kelab malam

Matagelap said...

UNDI PAS PAHALA.
NIK AZIZ DAPAT TAHTA MENTERI BESAR.
BUAT KERJA TAK PANDAI MANA.
AIR DI KELANTAN MASIH KOTOR.
MAKSIAT ADA TAK JAUH DARI PEJABAT MB.
DULU HARAM SKNG HALAL.
SKRNG HARAM DULU HALAL, TENGOK PANCING UNDI.
AMBO PATUT DENGAR CAKAP NIK AZIZ.
ATAU DENGAR AJARAN ALQURAN.
AMBO ISLE SUNNI.
UNDI KAT PAS, YANG DAPAT DAP.
DAP UNTUNG, PAS TERLOPONG.
UNDI PAS UNDI DAP
UNDI PAS UNDI KAFIR
LIM KIT SIANG SENYUM TENGOK AKSI NIK AZIZ.
KENA BODOH LAGI..............

Anonymous said...

mcmana nak bentuk kjaan dari 222 kerusi parlimen, tua kutuk cuma bertanding 63 kerusi pada PRU 12 lalu. bdak2 pas mmg suka kene kenching atas pala, nampak sangat org tua ni kuat membohong. nak angkat totey dia pun tak larat, ada ati nak bentuk kjaan pusat. piiirahhh...

Andy said...

ANON1049
SI TUA TOLOL TU BUAT UNTUK DAP DAAAAAAA.
DIA KAN ANJING DAP.
LIM KIT SIANG SENYUM LAGI........

Anonymous said...

Mudahnya PAS buat flowchart macam tu saja, apabila mengundi PAS. Sebenarnya undi PAS hancur negara. Nak komen sikit pasai KUIN Kedah. Adik saya salah seorang pensyarah disitu telah menceritakan perkara yang sama. Apa yang dibangkitkan oleh blog Kedah itu ada benar sekali. Bangkai gajah manakan boleh ditutup dengan nyiru. Modal mereka adalah fitnah dan tak takut masuk neraka saja.

Servant of God said...

GAP! Terbaik bro!

DR Ticus said...

Undi Pas masok syurga hahaa,lawok betul lebih lawok dari majalah ujang PASPISPUSS PERGI MAMPOS

Tukang Komen said...

Rugilah aku sbb kawasan aku Pas tak tanding. Boleh transfer tak pahala pada undi Dap dapat pahala? Kebodohan Pas dah meningkat nampaknya. Lepas 20 tahun nanti diaorang akan cakap dalam alquran takde dalil undi pas dapat pahala.

Anonymous said...

First time aku tengok orang islam solat pakai kasut..lepas tu ade pulak "budakbudak" kecik baju kuning dok ajok tingkah laku orang bersolat...

Bencik aku tengokkan...kurang ajarr!!!

Tapi puak pas kata """ baguslaaa itu tanda mereka sedang belajar ttg islam..."""
!!!!!!!!!!.....???????....!!!!!!!.....?????!

Anonymous said...

Pala butuh hang jugak..undi pas masok surga...

Anonymous said...

dapat pala butuh ada laa...itu pun kalau nuar berkenanan


bingai melantun-lantun pas nih...

Anonymous said...

ANDROID MARKET.... .APK UTK AKHBAR. MSIA...UTUSAN KENA SABOTAJ...BACA OLD NEWS SJ.. DA LA AKHBAR lain PUNYA BANYAK...ok je...

SAPA2 terror buat app.apk. buat boleh baca utusan 'today' punya...sampai sini pun da sabotaj ka...sapa la buat kerja mcm ni

Anonymous said...

Oiii PAS...kat Selangor n Penang tu banyak rumah pelacuran...hangpa dok wt apa?

Anonymous said...

butuh la pencacai UMNO BERUK ...kerja fitnah tak habis2.biasa nya mcm lembu baru disembeleh,meraung kuat2 sebelum mati.sama la mcm UMNO ni

Anonymous said...

PAS dah turunkan pangkat pengikut-pengikutnya dulu kata undi PAS masuk Syurga tapi sekarang dah turun pangkat pula undi PAS hanya dapat pahala tapi belum tentu masuk syurga. Saya pun bingung mana satu yang betul masuk syurga ke atau dapat pahala. Saya ingat yang betul adalah undi PAS dapat neraka sebab benda kecil yang hanya berkenaan dengan undi pun fatwanya berubah ubah mengikut selera tok guru tok guru yang gila kuasa...

Anonymous said...

Oghe Klate ni ego tinggi. Demo tok sey terimo kelemahe & kekurange oghe demo. Pasa tu Pas kuasai Klante.

Anonymous said...

KULIYYAH SIASAH AS SYARIAH (SISTEM POLITIK ISLAM) Vs SISTEM POLITIK SEKULAR

ISLAM itu ad Din, ad Din= cara hidup=sistem kehidupan manusia & jin. Cara Hidup Islam mencakupi keseluruhan aktiviti kehidupan manusia & jin yang berdasarkan wahyu Allah (al Quran) & sunnah Rasulullah (Hadith). Kita wajib Islam dari sudut aqidah, fikrah, emosi (perasaan/ jiwa , semangat) dan amalan setiap individu manusia/jin dalam aspek peribadi, berkeluarga, bermasyarakat, bernegara dan berinteraksi dengan seluruh alam. Cara hidup/ system hidup Islam merangkumi amalan ibadat, munakahat (pernikahan), muamalat (bisnes), jinayat (hukuman), khilafat (pentadbiran politik), ... Setiap amalan bertepatan dengan syariat Islam adalah Ibadat!
Katakanlah: "Sesungguhnya sembahyangku dan ibadatku, hidupku dan matiku, hanyalah untuk Allah Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.( Say: "Truly, my prayer and my service of sacrifice, my life and my death, are (all) for Allah, the Cherisher of the Worlds) - (Al-An'aam 6:162)

Marilah kita mengaji & hayati FEQAH AS SIASAH AS SYARIAH atau “FEKAH POLITIK ISLAM” .... jangan ikut ideologi politik secular, dasar ekonomi kapitalis, dasar social jahiliyah, sistem perundangan & kehakiman draconian serta dasar pemerintahan autokratik /diktator ..........

Ramai diantara kita bicara tentang politik tapi jahil hukum-hakam Allah mengenai politik, pemerintahan, pentadbiran & pengurusan ummah serta negara...

Bahkan ada melayu/muslim yang jahil, buang "fekah politik Islam" dari ajaran/amalan Islam mereka. Konon syariat Islam tiada bab politik! Mereka ini berjuang atas nama Islam tapi tolak Islam syumul! Mereka menerima kesongsangan akidah dan penyelewengan ilmu Islam. Sedangkan Islam itu addin= sistem / cara hidup manusia & jin mengikut wahyu Allah.

Anonymous said...

POLITIK ISLAM ADALAH SEBAHAGIAN DARI AGAMA & IBADAT, SUDAH TENTU DAPAT PAHALA SEBAGAIMANA JANJI ALLAH!

POLITIK PAS & USTAZ NIK AZIZ ADALAH BETUL. INSYAALAH!

UMAT ISLAM PATUT MENYOKONGNYA (PAS, NIK AZIZ) LEBIH BAIK DARI SOKONG UMNO/BIN YANG SEKULAR YANG KORUP & AUTOKRATIK....

PRU13..... BERSAMA PAS UNTUK KEREDHAAN ALLAH!

Anonymous said...

NIK AZIZ NI TAKDE CIRI CIRI ORANG MUNAFIK KE ?.

Anonymous said...

Nik Aziz hanya Islam dari segi pakaian dan penampilan tapi tutur kata dan amalan bercampur aduk dengan syaitan. Setahu saya doa pecah perut hanya diamalkan oleh bomoh bomoh ilmu hitam yang berkhadamkan syaitan. Tapi tak hairanlah kerana Nik Aziz pernah berkata kalau DAP ikhlas nak tolong kita akan terima. Jangankan DAP, SYAITAN pun jika nak tolong kita akan terima.....kerana nak undi ulama sanggup terima pertolongan syaitan...

Anonymous said...

hahaha...btul kata bro June 17, 2012 11:02 AM....mmg btul bro Islam ada kaitan ngn politik....tp gua pelik bro...parti anak setan nie dah x btul ngn Islam nya...mana lu tau neek najeeis ngn parti anak setan nie btul?lu btul2 tau ke neek najeeis tue tggi ilmu agamanya?lu tau ke parti anak setan nie btul2 ikut acuan Islam? kalau Mufti sendiri dah sound neek najeeis ngn parti anak setan, lu percaya sapa? Mufti yg tggi ilmu Islamnya atau neek najeeis yang berbakul2 bodo nya?
hahahaha...parti anak setan nie pn korup rasuah...tp lu ada tau ke?lu pun bodo tp ada hati nk cakap pasl Islam...lu ngn neek najeeis sama bodo kalo lu nk tau....
Morale of the story parti anak setan ngn neek najeeis ialah bodo..x tau apa2 pn psl Islam...diorg just politik...yg bodo jer prcaya neek najeeis tue hebat psl agama..hahahaha...gua dah lama tau neek najeeis tue bodo...hahahaha

exPAS said...

Politik yang macam mana dikatakan politik Islam??Politik Nabi SAW ajak manusia kepada ALLAH SWT,

Politik PASngok ajak manusia pada kerusi,kuasa,kerajaan,Harta(Benda yang Nabi SAW awal2 tolak bila ditawar oleh Pembesar2 kafir Quraish).

Nabi SAW satukan hati2 umat,kasih sayang,memuliakan sesama islam tapi PASngok dok caci mencaci,pecah belah,fitnah bahkan mengkafirkan sesama islam!!

Adakah politik PASngok,politik islam? Bagai langit dengan bumi!!. BAgai syurga dgan neraka!!Gaya Politik PASngok adalah gaya politik IBLIS,SESAT, DAJAL&YAHUDI!!

Anonymous said...

Kes cerai pon naik bro...

Apa taknya....bila air tak sempurna..mandi wajip pon jadi masalah...mcamana nak solat bro..???

Kalau tak silaki...sibini mengamuk..

Anonymous said...

Saya rasa selepas 22 tahun nik azis mentadbir kelantan, kita masih perlukan lagi 22 tahun untuk melihat kesan pentadbiran olamak tersohor nih.

Doa & harapan saya semuga nik azis nih ada lagi bersama-sama kita pada kira-kira tahun 2035(1458H) untuk kita beramai-ramai mengucapkan terimakasih nik azis sekiranya rakyat kelantan hidup aman makmur dikala itu atau jika keaadan menjadi porak peranda akibat penat lelah olamak yang satu nih...

Abd Razak said...

berapa kerusi PAS yang dipertandingkan dalam PRU 13?
kerusi PAS masih yang ketiga dari PKR dan DAP.apakah pas lupa parti yg banyak akan memerentah.disini PKR dan DAP akan dominan dlam meletak menteri kabinet sedangkan Pas akan jadi timbalan saja,so ada hati pas nak memerentah dengan angan2 pas.
lupakah lah!! kau ingat pkr dan dap akan dengar cadangan kau pas!!

Anonymous said...

Aku respek la kt penganut2 ajaran sesat(PAS) ni.. tahap ketaksuban mereka kt parti & pemimpin mereka memang tahap gila babi..
Dah sah2 pemimpin mereka silap, tetap dok berhujah nk pertahankan.. Dah kena nasi kangkang ke?
rileks la bro, mana ada orng yang maksum selain nabi!

Anonymous said...

kalau pas dominan ok la jugak...tapi takat jadi pencacai kepada dap dan pkr..toksah mimpi laaaa..

Anonymous said...

NAK TANYA,

WAHAI PEMIMPIN2 PAS DAN PARA PENGIKUT PAS SEKALIAN, INGAT LAGI AGREE TO DISAGREE? KALAU INGAT, TOLONG BALIK KE ALAM NYATA.

Anonymous said...

Dekat nk pilihan raya,nik ajis mulalah kempen syurga dan neraka,dosa dan pahala.kalau nak menipu pun berpada padalah,ingatlah kubur kata mari,rumah kata pergi..

Anonymous said...

PAS : Parti Angkatan Sampah. Sudah dikesan aktivti dan operasi angkat sampah pukul 3:00 pagi (mungkin selepas sesi kaunseling) disekitar Selangor baru baru ini

Anonymous said...

kempen undi PAS masuk syurga ni memang berkesan, jiran saya siap berkempen dengan saya macam itu, saya cuma senyum je, tapi sebenarnya sangat terkejut.

Anonymous said...

Aku berkawan dgn pengikut2 fanatik parti PAS.
Dari pengamatan aku mereka telah di brainwash di dlm program2 usrah dan ceramah tertutup untuk ahli2parti.Mereka tlh di tekankn dengan kepercayaan bahawa PAS itu islam dan islam itu PAS.Mereka di yakinkan perjuangan mereka adalah jihad!

Untk mengubah pemikiran mereka boleh diandaikan seperti mengalihkan seketul batu seberat 5tan berseorangan!

Yng terbaik doakanlah supaya pintu hijab mereka terbuka untuk bermuhasabah diri supaya mereka tidak hanya bersandarkan pendapat n.aziz.Kata kunci mereka hanyalah n.aziz.Hatta saya percaya klu n.aziz meludah dan pengikutnya diperintahkan untuk menjilat ludahnya mereka akan lakukan!

Anonymous said...

Dengan gambar pun korang dah menipu,perkara lainnya apatah lagi.Takutilah solat hajat dan doa orang2 dianiaya wahai sahabat2ku.Selagi masih bernafas dan selagi boleh berfikir ni.Dah kejang kelu sok dah tiada gunanya lagi sahabat2ku.Jangan la terlalu zalim sesama bangsa.

Anonymous said...

Nape Anon 7.29pm aje yang menderita bathin yek..ada masyuk ker kalo buat komen ni.Hentam N.Aziz kaw-kaw macam la N.Aziz tu abah ko.Ko duk kat gunung kot sal tu jadi gitu.Menyamar kot jadi org kelate.Ayat kluar kt buntut ajer.

Anonymous said...

June 18, 2012 11:03 AM, bro gua rasa lu baru kot dalam komen2 kt blog nie....anon June 16, 2012 7:29 PM baru komen camtu ko dah menggelabah...camner pulak ko nk jelaskan yang orang2 parti ajaran sesat bila fitnah Najib? fitnah Rosmah?fitnah orang UMNO? mcm mana pulak bila komen2 kt blog pro pencacai PR yg dok kutuk2 ngn hina pemimpin negara, Raja, Sultan, Mufti? bg aku ayat anon June 16, 2012 7:29 PM tue direct apa yg n.ajis tgh buat sekarang, apa yang n.ajis pernah buat sebelum nie...benda yang pada org parti ajaran sesat kata betul tapi Mufti kata x betul...anon June 16, 2012 7:29 PM mungkin x menderita batin tp mungkin dia panas ati org mempermainkan Islam untuk politik murahan....mungkin n.ajis tue bukan abah anon June 16, 2012 7:29 PM, tapi n.ajis tue dah merosakkan otak2 parti ajaran sesat....mungkin dia nak n.ajis dok kt gunung supaya n.ajis x perlu nk sesatkan org2 dalam parti ajaran sesat terutama org2 kelantan...mungkin...yg pelik mcm mana lu tahu ayat kluar kt bontot? kalau anwar main bontot mmg ada...lu pernah tgk bontot anwar ke bro?
Gua thumbs up kt anon June 16, 2012 7:29 PM.....dah sampai masa kita jatuhkan manusia yg sesat n.ajis nie....

Anonymous said...

nak jatuhkan org takut tergelincir diri sendiri..hehehe

Anonymous said...

aku sokong nk jatuhkan n.ajis...jatuh diri sendiri pun tak kisah...tergelincir pun tak kisah...janji n.ajis tu jahanam...saik2 dia dok jahanamkan UMNO jer...aku peduli apa...janji dapat jahanamkan n.ajis....n.ajis pengikut iblis bak kata Prof. Nasuha....ulama Malaysia dengan dunia semua salah, dia sorg jer yang betul....dah sesat sangat n.ajis tu..