Wednesday, June 6, 2012

TAK LAMA LAGI TERBONGKARLAH SEGALANYA.

kalau mangkok hayun ni warga china yang mempersoalkan pertahanan negara china, aku rasa dorang ni dah lama hilang tak dapat dikesan. KLIK SINI.

10 comments:

Anonymous said...

Tak payah negara China gap,
kalau mangkok hayun ni warga s'pura2 yang mempersoalkan pertahanan s'pork, aku rasa dorang ni dah lama hilang tak dapat dikesan...s'pork ada isa lagik cunt? cunt?

hangkedee said...

Mereka ini warga Singapork yang tak puas hati dengan PAP beb.Itu pasal nak kowteam dengan Hampas & pkr.

Anonymous said...

DEK NILA SETITIK USAH ROSAK SUSU SEBELANGA

adalah jadi hak mana-mana NGO untuk berusaha mencari jawapan kepada sesuatu persoalan. namun, dalam mencari jawapan kepada sesuatu persoalan, aspek motif dan sumber juga perlulah diambil kira.

contoh paling mudah ialah video cinadol...kalau ia dibuat bersumberkan modal dalaman maka tak ada salahnya tetapi kalau video cinadol ditaja oleh dana dari luar tentunya massa tak boleh terima.

kesimpulannya, NGO sama seperti lain-lain organisasi adalah seumpama platform bemaruah bagi warga yang berhemah. namun ia boleh berubah menjadi platform yang kotor kalau sekiranya dijadikan batu loncatan.

ATAS PAGAR

Anonymous said...

NGO PERLU BERHATI-HATI KERANA KEBELAKANGAN INI BANYAK ORGANISASI YANG DIRESAPI OLEH ELEMEN NEGATIF CONTOHNYA TARIAN ALA K-POP DI BERTAM BARU-BARU INI.

KALAU SEBUAH PARTI YANG LEBIH KUKUH STRUKTURNYA MASIH BOLEH DITEMBUSI OLEH PROGRAM LUAR DI BERTAM MAKANYA APALAH SANGAT PENDINDING DI PIHAK NGO.

IKTIBAR

Anonymous said...

macam babi je rupa mereka

Anonymous said...

tu ngapa ada muka melayu banggang yg dok angguk2 pala tu. boddo mcm taikk. sbb tu aku syorkan pada kjaan jgangan beri pendidikan pada kaum india ni, mereka2 ni keturunan penyamun, penyanggak, perogol bersiri yg di bawa british dulu. genetik mereka dah rosak. sbb tu di india mereka paria2 ni kene pijak kat pala hari2 dgn brahma.

harap kjaan ambil perhatian.

Anonymous said...

tidak ada salahnya terima bantuan dari negara asing kalau ia untuk kebaikan tetapi kalau ia untuk merosakkan aqeedah atau cetuskan ganggu-gugat terhadap Empayar Islam makanya bantuan sebegitu harus di tolak tanpa ada tolak ansur.

Anonymous said...

tuan empunya blog, mohon di link
www.dtubes.tv
dgn blog tuan ini. tq

Tukang Komen said...

SUARAM ditubuhkan oleh keluarga tahanan ISA. Dari situ je kita dah tau Suaram adalah elemen sabversif bertujuan menjatuhkan kerajaan yg dipilih rakyat. Jelas Suaram ada pertalian dan understanding dengan pembangkang. Pasti ada tempias kewangan dari yahudi. Kebanyakkan tahanan ISA terdiri dari mereka yg berfahaman komunis dan extremis perkauman.

Anonymous said...

SUARAM bukan Suara Rakyat Malaysia tapi suara segelintir rakyat Malaysia. Majoriti rakyat Malaysia sama sekali tidak akan memburuk2burukkan negara di mata dunia. Jauh sekali utk memperkecilkan aset pertahanan negara. Kenapa nak dedahkan rahsia sulit pertahanan negara kpd public. Kecoh sana kecoh sini psl kapal selam negara. Apa yg diaorg rasa kalau maklumat peribadi diorg disebarkan kpd umum? Mcm tu jgaklah ngn kapal selam negara. Tu kira rahsia peringkat tertinggi punya. Mana boleh suka2 hati je nak dedahkan.