Thursday, July 5, 2012

ANWAR HASUT UMAT ISLAM SELATAN THAI !



Anwar Bakal Menghancurkan Selatan Thailand Pula?

Khabar dari Thailand menyatakan bahawa Anwar akan berceramah di Pattani pada 4 dan 7 Julai.  Kunjungan Anwar ke sana adalah untuk mencari pengundi yang memiliki dwi kerakyataan dengan bantuan beberapa orang politik pembangkang, orang-orang agama serta NGO-NGO Muslim di Selatan Thailand. 

Beliau kini sedang mendekati Dr. Ismail Lutfi iaitu puak Wahabbi di Thailand dan Tuan Guru Nik Dir Waba. 

Anwar juga akan melabur di koperasi Islam di sana dan merancang untuk membentangkan kertas kerja ekonomi dalam program yang dianjur oleh Koperasi Ibnu Affan yang dimiliki oleh Wahabbi di sana.  

Jika khabar yang diterima ini benar, maka kunjungan Anwar ke Thailand ini perlu dilihat dari sudut yang lebih luas dari sekadar politik kepartian di Malaysia.  Ini bukan sahaja soal berapa banyak undi yang mampu diraihnya bagi membantu Pakatan Rakyat di Kelantan ataupun Kedah.  Tetapi, kita tidak boleh mengambil mudah kecenderungan Anwar ke arah mencetuskan huru-hara dan keganasan.  Dengan keadaan di Selatan Thailand yang sedia bergolak di tambah dengan penduduk yang rata-ratanya miskin, bukan sukar untuk Anwar merekrut kumpulan yang sanggup melakukan keganasan dengan bayaran yang setimpal sekiranya difikirkannya perlu.  

Dari segi jangka panjang pula, kita perlu melihat dari segi bahaya corak pemikiran yang bakal disebarkan Anwar di kalangan orang-orang Islam di sana.  Sebelum keadaan menjadi parah, mereka wajar dimaklumkan bahawa apa yang disentuh oleh Anwar pasti akan hancur.  

Sejurus Anwar melangkah kaki ke dalam UMNO, maka kehancuran peribadi orang-orang muda di dalam UMNO pun bermula apabila beliau memperkenalkan mereka kepada politik wang dan cantas-mencantas.  Kita bernasib baik kerana pemimpin tertinggi UMNO terdiri dari mereka-mereka yang amat bijaksana dan telah berjaya menyelamatkan parti dari terus hancur lebur dikerjakan Anwar.  Akhirnya, mereka yang peribadinya telah hancur, perlahan-lahan mengikut jejak langkah Anwar Ibrahim dengan meninggalkan UMNO.  

Apabila Anwar memegang jawatan Menteri Pendidikan, beliau membawa kecelaruan dalam pemikiran bangsa Melayu dengan menerapkan dasar-dasar ekstrem yang tidak membawa manfaat kepada bangsa.  Dan apabila beliau memegang jawatan Menteri Kewangan, beliau hampir membangkrapkan negara.  Tidak dapat dibayangkan jika beliau menjadi Perdana Menteri.  

Kerana itu, kita merasa bimbang akan nasib dan masa depan saudara-saudara kita di Thailand apabila ‘disentuh’ oleh Anwar.   

Apa yang pasti, Anwar akan membawa bersamanya kecelaruan pemikiran kepada komuniti Islam di sana.  Pada awalnya, beliau akan mengikut rentak kumpulan yang ditemuinya.  Jika Wahabbi, maka Wahabbilah Anwar.   Jika Syiah, maka Syiahlah Anwar.  Jika Buddha, maka mesra Buddhalah Anwar. Lakonan ini akan diteruskan sehingga semua kumpulan mempercayainya, menyanjungnya dan menobatkannya sebagai pemimpin dan penyelamat mereka.  

Apabila ketaksuban mula menguasai penduduk di sana, Anwar akan secara perlahan-lahan memasukkan jarum liberalnya. Dan perlahan-lahan juga, Anwar akan membentuk satu kumpulan liberal di celah-celah kumpulan Islam di Thailand.  Dengan dana yang berterusan dari barat, kumpulan ini akan menyebarkan fahaman liberal di samping melemahkan lagi umat Islam di Selatan Thailand melalui perpecahan.  Malah wang yang dilaburkan di koperasi di sana juga kemungkinan besar merupakan dana yang disediakan oleh sahabat neo-connya di barat.  

Cukuplah Anwar merosakkan Malaysia, jangan benarkan beliau merosakkan saudara seagama kita yang telah sedia menderita di Selatan Thailand.  Kerosakan sesebuah negara, mampu merebak kepada jiran-jirannya.  Dan inilah yang barat inginkan.  

Justeru, demi Islam dan persaudaraan, umat Islam di Thailand wajar diberi amaran segera mengenai bahaya kunjungan Anwar ke sana.  Mereka perlu tahu bahawa bahaya yang dibawa Anwar adalah lebih berat dari letupan bom dan tembakan yang mereka terpaksa lalui setiap hari.  Ini kerana Anwar membawa agenda musuh Islam melalui pemikiran dan emosi dan ia akan berakar umbi dan merebak sehingga akhirnya umat Islam akan memusnahkan sesama sendiri dan diri sendiri.

72 comments:

Anonymous said...

pelik pun ada ngan si nuar berahi ni...time dia dok lokap dulu habis anak bini dia dok kecoh dia kena racun la...kena aids la..kena siplis la..kena kurap babi la...la ni elok je dok pi ceramah sana sini... lagi satu tang sakit belakang dia tu.... dgr cita kat jerman je boleh dirawat..sejak keluar lokap dah berapa kali dia gi jerman ni???gi thailand jgn ckp la..dah tak terkira.... lagi ada org yg dok caya kat dia ni..tu yg parah....

Anonymous said...

sebab ini desak ISA d hapuskan sebab ada niat jahat, Kerajaan Kini da beri Peluru utk tembak kaki BN sendiri, Sama era Paklah...

Anonymous said...

Pohon link ke web...

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

anti bohmau said...

GAP,

ambo musykil jugak dgn pengundi dwi-warganegara ni! berapa ramai puak2 dualapis kulit mcm ni? apakah mereka semua dungu benar nak terpengaruh dgn anwar kaki auta tu? sedangkan nasib ahli2 pgayr sendri belum tentu terbela di sini, mcm mana kaki tooot tu nak bela org2 yg sentiasa bergolak di selatan thai tu? jgn terbeli jiwa dgn lakonan sheikh aljuburi (kata mat sabu woi!)

Anonymous said...

Nak tunggu smp org Islam merempat di negara sendiri baru nak sedar bhw Anuwar ialah DAJJAL kecil yg di tugaskn utk mmporakperandakan umat Islam di sini....

Anonymous said...

Selatan Thai ni dah macam free state. Bom dan tembak tu dah jadi perkara biasa. Sapa buat hal memang tak panjang umur.

warisan tmk said...

Bukan perkara baru Anwar ke Thailand. Biasanya dia tak pergi ke Pattani...tetapi tempat-tempat MENYERONOKKAN. Datuk Eskay tahu le tempat-tempat yang dia selalu pergi.

Setelah Anwar diLONDEHkan oleh Datuk Eskay, satu-satunya cara Anwar nak kaburkan mata rakyat ialah dengan memasukkan Pattani di dalam jadual lawatannya kali ini. Bolehlah kelirukan rakyat dengan cerita kononnya dia berulang-kali ke Thailand kali ini ialah untuk membantu pejuang Islam di selatan Thai.

Bagi pengikut-pengikut PAS yang berfikiran ala Pak Pandir(Hj Hadi) dan Pak Kadok(Nik Aziz), mereka akan percaya bulat-bulat apa yang akan temberangkan sekembalinya dari Thailand. Dia tak akan cerita yang SERONOK-SERONOK....dia hanya akan bercerita tentang PERJUANGAN ISLAM.

Anwar ke Pattani mungkin juga untuk menjejaki pengundi-pengundi yang mempunyai dua kerakyatan. Tetapi aku fikir motif utamanya ialah untuk memenangi semula hati penyokong-penyokong PAS terhadapnya, setelah ahli-ahli PAS mula merasakan bahawa pemimpin mereka seperti Hj Hadi lebih layak menjadi PM sekiranya Fuckatan berjaya menawan Putrajaya.

Anwar sedang cuba bersungguh-sungguh untuk menjelmakan semula imejnya sebagai pemimpin Islam 'bertaraf antarabangsa' yang pernah menaikkan 'sahamnya' di persada politik Malaysia. Tetapi dia sendiri lebih tahu bahawa imej terkininya sebagai seorang ahli politik RENDAH MORAL sudah tidak boleh diperbaiki lagi....dan saham politiknya telah MENJUNAM akaibat berbagai skandalnya, termasuk skandal melangan CHINA DOLL yang rakamannya masih boleh dituntun di mana-mana dengan menekan satu key sahaja.

Namun begitu, sama-samalah kita berdoa agar Anwar sempat BERTAUBAT sebelum kembali mengadap Penciptanya.

Bomo Siam said...

Syabas DSAI! Bagaimana kami menjunjung Jebat lebih dpd Tuah, begitu jugak DS dihati kami.

Jebat mati membawa prinsip! Tuah mati menghilangkan kerisnya!

Lalu si bahlol UMNU replika kan keris, malang, SPR kata tak sah sebagai lambang!

Kuah kuaah kuaaah!

Betui ke ni...Jin?

Bomo Siam said...

Jebat mati warisan rakyat,
Tuah mati dikandung adat,
PR bangun penuh semangat,
Membela negara dari pengkhianat,
Jujur berjuang menabur khidmat,
Entah pasai apa, UMNU rasa gayat!

Lubang kuboq tak cukup dalam,
Makin digali makin terangkat,
PAS dok kalut nak jadi imam,
UMNU selamba pulun duit rakyat!

Anak Jakun main boling,

"Boss! Bagi org lain plak...!"

Anonymous said...

Ish..Ish..Ish...
Spesis x bleh blah Si Dungu Bomo dh mai nak sebarkan virus..!!
Cth jelas puak2 bingai yg cuba ajak org jd bingai cam depa..
Sory Bomo, komen hang x lut kt blog GAP ni..lol.!!

KwangKwangKwang..

Anonymous said...

Woit bomo..cuba ko tanya kt JIN ko tu satu soalan..mana Si Ikan Sepat
kering simpan JAM OMEGA tok laki anuGAYrah tuhan dia.????

Tengok JIN ko tu bleh jawab x..kihkihkih..JIN oh JIN, jumpa x kt mana.?!
JIN jawab erm errm errmm errrmmmm nnntttaahhhh..kihkihkih...

Awat JIN aku ni bahalol sgtttt..

Bomo Siam said...

'Justeru, demi Islam dan persaudaraan, umat Islam di Thailand wajar diberi amaran segera mengenai bahaya kunjungan Anwar ke sana.'

UMNU tempah replika keris,
Dizaman manusia guna peluru,
Anwar dijemput sebagai pewaris,
Lawan pemerintah yg perangai macam antu!

Anonymous said...

wei bomo siam, ang ni dh mcm badut sarkas la...pak lawak pun x aktif cam hang ni kahkahkahkah... bomo siam a.k.a bomo sial...

Bomo Siam said...

Arakian adanya sudah gah tersebar keseluruh tanah jajahan Siam, bahawa director The Three Stoogers telah menggunapakaikan biduanda Siam sebagai 'stand-in' dlm hikayat hina china doll.

Lalu mike2 tu menjemputlah akan DSAI utk di perbandingkan!

Tang mana yg hg kata Anwar kesana utk menghasut?

Bomo Siam said...

Cerita ni serupa la dgn celuparnya UMNU putaq belitkan fakta mahkamah....

Mahkamah kata adanya berlaku penetration. But mahkamah tak kata pun...who poke who?

Yg kata Anwar terlibat ialah UMNU, bukan mahkamah!

DSAI pi Siam bawak kebenaran. UMNU kata pi menghasut!

Nampak? Sapa bewak lebih dari biawak?

Woi Jin! Sapa???

Bomo Siam said...

'Kunjungan Anwar ke sana adalah untuk mencari pengundi yang memiliki dwi kerakyataan dengan bantuan beberapa orang politik pembangkang, orang-orang agama serta NGO-NGO Muslim di Selatan Thailand.'

Nampak tak?

Begitu sekali bencinya UMNU pd ahli2 ugama & muslim...! Ditaburnya fitnah bahawa org ugama Islam Siam, buat kerja kotoq!

Bomo Siam said...

'Sejurus Anwar melangkah kaki ke dalam UMNO, maka kehancuran' peribadi orang-orang muda di dalam UMNO pun bermula....'

Yg sepatutnya ditulis ialah,

'Sejurus Inggeris melangkah kaki keluar dari Malaya, maka kehancuran peribadi orang2 Melayu pun bermula...'

Anonymous said...

umno tempah replika keris...pakataan tempah batang nuaq terjuntai...tul kegunaan china doll..bomo sundal pulak pencacai cina membawa najis yang bertabur tuk penjilat najos nuaq dan pencacai kapal karam..and puak seangkataan...

Anonymous said...

biasslah apabila agen bomo sundal pembela penjilat botot nuaq...pandai ckap...tapi otak tepu....tahap china doll sangap batang...sebagai pembela agen kristiaan...memeang gitu puak haram jadah ni...

Anonymous said...

Meroko membahayakan kesihatan.. kurangkan merokok.

PAS membahayakan Ummat. Jangan mengundi PAS.

PKR membahayakan Akhlak. Jangan mengundii PKR.

DAP membahayakan Negara.. Jgn mengindi DAP.

Anwar Kotek Sendeng membahayakan Bini orang, Pelacur dan Mat Jambu.. Jgn mengundi Anwar.

N.ajis membahayakan Agama dan Duit Rakyat/Tabung.. Jgn mengundi N.ajis.

Lim Kit Sial/Guan Eng mem bahayakan Bangsa.. Jgn mengundi Bangsat Keluarga Lim Kominis.

Anonymous said...

Bomoh Sundal PelacurSiam..

Anonymous said...

Anwar Aljuburi....kata mat sabu

Anonymous said...

Jebat mati warisan rakyat,
Tuah mati di kandung adat,
Bomoh SundalSiam mati tonggeng pantat pat Anwar kaki sebat.

Anonymous said...

TG Haji Abdul Hadi Awang seorang senior dlm gerakan islam antarabangsa telah dijemput & akan memberi ucapan dlm beberapa majlis gerakkan2 islam antarabangsa diantaranya ;

1.Muktamar Parti Islam Morocco
2.Dijemput berucap oleh Ikhwan Muslimin Mesir sempena kemenangan Morsi
3.Dijemput berucap oleh gerakan Islam Tunisia yg telah memenangi pilihanraya

Anonymous said...

Jebat mati membawa prinsip. Tuah mati menghilangkan kerisnya. Bomoh SundalPelacurSiam mati serahkan anak dan bini pada Anwar Kotek Sendeng.

Anonymous said...

Bomoh SundalSiam memang Besar punya Sundal Anak Haram!!!

Anonymous said...

Nak tunggu smp org Islam merempat di negara sendiri baru nak sedar bhw Anuwar ialah DAJJAL kecil yg di tugaskn utk mmporakperandakan umat Islam di sini....

July 5, 2012 11:18 PM
____________________________________

Jgn khuatir aku percaya cuma ada segelintir jer orang Melayu yang Bodoh jenis Haram Jadah Bangsat yang sewktu dgn BOMOH SUNDALSIAM.

Dah banyak dah orang Melayu dah Sedar. Yang belom sedar tu jenis KORUP dan Syaitan Iblis.

Anonymous said...

bomo potraykan dirinya bagus...itu je dia mampu buat...seperti anwar yg cuba potraykan diri hebat...tapi kini ...kedua2nya sama hipokrit

Anonymous said...

PAS hanya bertanding ada yang kata 80 kerusi yang lain kata 60 kerusi. Kalau begini cukup jelas PAS tak ada ada niat untuk menegakkan Negara Islam. Kalau benar PAS nak Negara Islam kenapa tak bertanding di sekurang-kurangnya 180 kerusi. Kalau bertanding setakat 80 kerusi sampai bilapun PAS tak akan memerintah...tapi percayalah Negara Islam hanya gula-gula politik...sebenarnya PAS bertanding setakat untuk cukup makan...

Anonymous said...

GAP;

Cuba perhatikan masa bomohGAYsiam bagi komen: 12:56pm-2:14am malam Juma'at!

Kalau lelaki Islam normal, biasanya malam Juma'at dok sibuk buat apa agak-agaknya???

Anonymous said...

Selatan Thailand sedang bergolak. Sudah ramai rakyat Malaysia yang mati akibat letupan bom dan mangsa tembakan. Keganasan berlaku saban hari. Rakyat Malaysia diingatkan supaya menjauhi kawasan bahaya tersebut.

Pelik memikirkan apabila Anwar Ibrahim memilih tempat2 tersebut untuk membuat 'pelaburan'. Biasanya orang akan membuat pelaburan ditempat2 yang aman dan selamat. Tetapi Anwar Ibrahim melakukan yang sebaliknya. SONGSANG. Mungkin Anwai Ibrahim sememangnya meminat segla apa yang berbentuk songsang.

Atau mungkinkah Allah SWT menggerakan hati Anwar Ibrahim untuk kesana dan ketika berada disana Anwar Ibrahim akan menjadi mangsa atau 'sengaja' menjadikan dirinya mangsa letupan bom atau terkene peluru sesat? Jika perkara ini benar2 berlaku maka UMNO lah yang akan menjadi mangsa - lalakan KONSPIRASI akan bergema. Semuanya boleh berlaku dengan izin Allah SWT. Wallahualam.

mtk

mtk

cifut said...

Terdesak sgt dah nuar ni. Lepas Indon, skrg Thai pulak. Dah tak bleh tarik pengaruh kat Malaysia la tuh.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu BOMO siam..bakor hati-hati kaudu pencacai-pencacai harbi tu.Kami support kamu dgn doa dan sama berjuang bagi menyedarkan pencacai-pencacai tegar ni dari kecelaruan dan kedangkalan mereka.

Anonymous said...

Wahai GAP,
Harap block komen dari Bomo Siam.
Kadangkala Bomo Siam menukar identiti dengan Tanpa nama, dahulu dia memakai nama Musangka.
Komen dari Bomo Siam ini semuanya merosakkan fikiran orang pro-BN dan pro-UMNO.Semua tulisan Bomo Siam merupakan sebagai penghalang kepada sesiapa yang mahu memberi komen yang tegas,positif dan ikhlas. Bomo Siam menyebabkan segelintir tukang komen yang lain merasa tergusir dan berselisih faham. Kerjasama anda diharapkan.

Tun Teja said...

I am reluctant to upload my comments so long as Bomo Siam is still lingering with his 'distorted thinking' in this website.

Anonymous said...

Org banyak dosa ..
Akan di berikan Allah kecelaruan hidup..
Yg menjadi cabaran dlm kehidupanya..

Apa yg berlaku adalah datang nya dari tuhan..

Anonymous said...

Pas pulun duit rakyat kat kelantan..
Mu tau ko...??

Sekrg pulun duit org kedah pulak..
Hehehe...

Jgn tengok kudis org..
Bisul sendiri pon dah nak pecahh..
Takde rasa apa apa ke..???

Anonymous said...

Hahahaha..

Bomo siam bangang ni
Memang sokong sangat laaa..
Sedara dia ramai nak d rekkrut dek nuar...

Lepas ni dorang jadi kaya laaa..

Anuar duit banyak..
Simpann yg disimpan dan di saham sejak zaman dia jadi menteri kewangan dah berbuih buih...
Tambah lagi..geng geng yahudi dok sapot...

Kayo....

Anonymous said...

DSAI disamakan dengan Jebat? Oh tidak, tidak mungkin. Yang pasti Jebat bukan homoseks. Titik.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Ya benar, aku suka blog GAP ni tapi bila pukimak Bomosiam bermaharajalela kat blog ni tanpa sekatan dengan komen dia yang low class aku dah mula hilang minat nak komen. Terus terang aku akan skip atau tidak akan membaca komen-komen dia yang bodoh sebab dikhuatiri akan terikut cara pemikiran dia yang bodoh. Kepada sahabat ku yang lain tak perlulah jawap soalan sibodoh tu dan biar dia terjun dengan labu-labunya.

Anonymous said...

Tun Teja, please give your comment and just ignore Bomo Siam. Not worth arguing with him. Readers are smart enough to differentiate facts and fiction.

Anonymous said...

tabie dia melacur kan at all cost



beribu rkyat thialand ada di mesia

menumpang teduh kerajaan melayu ini

meletakkan dap di atasa...adalah mimpi ngeri askar2 thailand yg kluar masuk kg2 mereka...

Anonymous said...

off topic jap....

aku igt aku sorg je yg nyampah dgn komen bomo siam..bile aku buka jer ruangan komen, nampak nama bomo siam, terus aku scroll down laju2 ke bawah.malas nk baca pemikiran kontot dan sempit bomo siam..

mix

Anonymous said...

Kepada semua,

Lama saya perhatikan bomohsiam atau musangpuaka bila isu yng dibincangkan tidak menguntungkan PR/pas/pkr mangkok ayon ni tidak akan masuk memberi komen.
Tetapi mana@ kebenaran yng menyebelahi BN/UMNO KLU boleh spin dia akan spin.TETAPI KLU GAP atau BN/umno bagi bola tanggung semua boleh tengok mcm tak cukup ruang dia nak tulis di entry ini.

Kesimpulanya orng mcm nie lebih kurang mcm nik ajis jugak dia pegi haji di sponsor boleh tp klu umno rasuah.Dia buat kenyataan SYAITAN datang bantu nak bagi menang pilihanraya boeh klu umno dah tentu korng sendiri tahu jawapanya.Dia bagi tau bekerjasama dengan kafir tak boleh tp dia boleh.Dia bagi tau
suara wanita aurad tp wanita pas terjerit atas pentas berceramah boleh.

Jadi tak kiralah apa kebenaran pun Bomoh Siam akan spin.Dengan harapan kononya dia bijak dan ramai akn membuka mata!

Bomoh Siam kahkahkahkah...
woiiii bedol kerusi parlimen ada 222 DAP dah kata nak tanding 90kerusi pru13.PAS dulu tanding 60kerusi menang 22kerusi.Ada hati kata nak tannding 80 kerusi!Jng lupa aku nak ajak sama2 saksikan telur H.Hadi kena angin pasang bila DAP jegil bijik mata hahaha.

Woiiii bedul Bomoh Siam...ko ingat tak perkataan ini.."over my dead body!"?
Selagi PAS tak keluar dari pakatan rakyat selagi tu aku akan pastikan di haramkan keturunan syed Hanafi 700-800orng pangkah PAS!

Anonymous said...

Anonymous said...
TG Haji Abdul Hadi Awang seorang senior dlm gerakan islam antarabangsa telah dijemput & akan memberi ucapan dlm beberapa majlis gerakkan2 islam antarabangsa diantaranya ;

1.Muktamar Parti Islam Morocco
2.Dijemput berucap oleh Ikhwan Muslimin Mesir sempena kemenangan Morsi
3.Dijemput berucap oleh gerakan Islam Tunisia yg telah memenangi pilihanraya

July 6, 2012 7:13 AM
--------------------------------

TAKAT BERUCAP , BERUCAP n BERUCAP...APA JASA POK ADI PADA UMAT ISLAM DI MALAYSIA N DONIA ...YG NAMPAK AKIBAT DR AMANAT HADI ,,UMAT ISLAM DI MALAYSIA BERPECAH SHINGGA ADA YG BRANI MELAWAN KJAAN PIMPINAN ORG ISLAM...

PARTI AJARAN SESAT

Anonymous said...

Sory lari tajuk...

Kepada penganut2 agama PAS PIS PUS
jngan lupa baca iklan di pasaraya di negeri Selangor!
...................................


'Calsrberg(pasberg) green level can
24's x320ml NP rm148.90 AFTER LESS
RM99.99.RAMADHAN SALE'

Yang aku nak ko orng peka perkataan RAMADHAN SALE!Tahniahlah kepada penganut agama PAS kerana telah berjaya memahamkan islam kepada DAPigs.

Boleh lihat iklan nie di cucuTokselampit blogspot.com

Anonymous said...

kah kah bodoh punya komen org umngok PAS yg di sibukkan yg pemerintah islam buat apa makan rasuah ,makan lumbu,ada kuasa buat apa????apa pun tak bleh melainkan makan taik

Anonymous said...

org jabatan agama buat apa? buat bodoh ke????? tu la buat laa K pop puk_ panggil bapak najib and co joget sama bdk umngok yg bodo piang kena casberg 1/2 tin buat2 bengong wal hal mmg mengong pun ...kaaahhh kahhh...bawak tok jib korang tu p tobat... dh bodo sgt tu

Anonymous said...

bomosiam... komennya menunjukan ilmunnya yg cetek, dangkal dan ketaksuban yg keterlaluan pd anuar.... eloklah kalau dia ni masih berfikir dan hidup dizaman hang jebat.. satu satera dongeng utk melekakan org Melayu.. ringkasnya bomosiam adalah bodoh dan khurafat serta syirik mempercayai bomo siam...

Anonymous said...

anon 2:18... jab agama susah nak buat keje la... nanti MB selangor kena minta maaf dn DAP pun marah.... lagipun permintaan dari disko dn rumah urut makin banyak di sel... dengar2 plak rumah urut ada org besar share...... takuttttttttnya

Anonymous said...

anon 2:18... k.pop..majlis PR di bertam pun ada k.pop.... biasalah kan.... tapi pemimpin PAS berdoa dimajlis yamseng dan dlm tokong lagi hancurrrr.... lagi satu elokla suruh nik ajis tu rehat.. umno dh silih bganti.... takan nak tunggu sampai nazak... dh makin merapu pas skrg ni... muka nik ajis pun dh makin hilang nurnya...

Anonymous said...

Anu-war terpaksa guna segala talian hayat yang ada untuk hadapi PRU13 dan kesan selepasnya.

Dia tahu Sungai Buloh Inn Resort mungkin akan jadi tempat tinggalnya buat kali terakhir Sekali lagi.

Jadi beliau terpaksa membuat lebih banyak PLOT2 jahat untuk tumbangkan kerajaan.

Tapi dia lupa" WA MAKARU WAMAKARLLAH..WALLAHU KHOIRUL MAA KIRINN"

Allah jua Maha Berkuasa wpun selicik mana Munafik Anu-war ini cuba berselindung.

Dan org sepertinya, serta anjing2 yang menyertainya wpun kelihatan ramai tetapi Allah pasti hancurkan mereka. Yakinlah usaha dan akal mereka tidak boleh sama sekali melawan Qudrah dan Irodah Allah.

Kita yakin Insya Allah dgn berkat doa, politik Anu-war Israel dan sekutu2nya bakal musnah xlama lagi, yg pasti kita semua wajib berdoa menjelang PRU13 nanti

Kita wajib risau pada keadaan agama bangsa dan negara kita yg bakal diancam teruk jika puak2 Sekular Kafir PR ini menang.

Risau kita adaah risau seperti para sahabat dan Rasulullah risau kepada kerosakan umat.

Insya Allah marilah kita tekad dgn DOA dan Usaha bagi PRU13 nanti untuk tumbangkan Pakatan Rakyat!!

Terlalu banyak kerosakan yg mereka bawa. Semoga Allah hancurkan Pakatan Rakyat..AMEEN YA ROBBANA!!

Anonymous said...

2;18

Ko pegi la tanya Khalid MB sampah,sebab berlaku di selangor ngok.Takan ko dah lupa ari tu kena warning Khalifah Lim nak yamseng korang kena hantar semula arak yng di jual di kawasan orng2 islam di seksyen 19.

Lagi satu ko salah eja bukannya carsberg tapi pasberg...
Takebeer..takebeer!!!!!


Bila ar n.ajis nak berhenti jadi MB dulu kata Tun M.Tp ayat dia yng tak boleh aku lupa....."hari ini Mahathir letak jawatan esok dia akan sama letak jawatan"
Boleh tak aku kata ulamak tidak akan menipu krn sentiasa menjaga lidahnya!N.ajissssss??????

PUKR Pondan said...

@Bomo Siam is a retarded looser who only want to make himself seen. He surely are a typical PKR supporter, homosexual and like to use lingeri and make-up. His dream is to enjoy the same destiny like Saiful.

Tukang Komen said...

Apa yg Umno bimbang tentang pemergian Anwar ke seltan Thailand ialah merebaknya budaya liwat,LGBT dan pluralisme dikalangan orang islam disana. Mungkin juga dian nak khidmat bomohsiam supaya.....

Anonymous said...

ANWAR KE SELATAN SIAM BUKAN APA NAK TUKAR CERITA, KAN SELAMANI KITA TAHU DIA KE SIAM MELANGGAN SIAM DOLL, JADI LEPAS NI BOLEHLAH PENCACAI PR YANG BODOH KATA, ANWAR KE SIAM KERANA SIMPATI KAT ORANG ISLAM SELATAN SIAM,BUKAN NAK MELANTAK SIAM DOLL

Anonymous said...

Terbaru iklan tawaran hebat minuman keras Carlsberg di sebuah pasaraya The Store di Seri Petaling. Apa yang menyakitkan hati, tawaran hebat diskaun minuman keras berkenaan adalah semperna "Ramadhan Sale". Agak sukar mempercayai masyarakat Bukan Islam tidak sensitif mengenai perkara ini kerana Malaysia telah dihuni oleh masyarakat berbilang kaum semenjak berpuluh tahun yang lalu

Anonymous said...

pada pendapat aku anwar ke selatan thai hanya utk mendapatkan kader2 yg boleh dibakar perasaan mereka utk cetuskan huru hara di kuala lumpur. wisma putra kene alert perihal perkembangan ini. anwar ni siapa yg tak kenal. dia ada duit dia ada motif, amat merbahaya.

harap2 kjaan msia ambil perhatian segera.

tk

khairul

Anonymous said...

boikot the store bro.... baling molotoz koktail.

Anonymous said...

...pastikan anwar ditemani kak jijah sepjg masa disana... takut dia 'lepas gian' plak... tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pula tempat menutuh... enjoy nuar enjoy...

Anonymous said...

nuar ke thailand nak jengok anak dgn 'binik' siam... brtonggengjawab si nuar ni...... krapp

Anonymous said...

bomosiam... santau yg ko hantar terkena plak kat anuar... siannn makin gelap dan hilang aura anuar.. esok lusa muntah darah dan mamposss... siannn tak dapat jd PM...

Anonymous said...

Anwar ibrahim musuh islam.

Awang Hitam said...

Walau apa pun, DSAI tetap sihat dan selamat setelah diganyang dn dituduh manusia paling jahat/nista dalam dunia di malaysia...Beliau lebih mulia dari ketua gerombolan melayu sesat yg berbinikan wanita puaka.. memang gayat gerombolan melayu sesat yg berada di hujung hayat...kita lihat mereka akan gunakan segala kudrat n daya "matlamat menghalalkan cara" demi mengekalkan kuasa n harta...PRU13 paling kotor

Mud Majid said...

memang pelik mentaliti anda semua...semua menjurus kepada pungkoq, po'in n segalanya sex...apakah manusia umur 60an yg dah nak mampus pun di anggap raja sex. memang otak siul melayu kita...mentaliti yg di garap oleh arus perdana gerombolan melayu sesat... otak lama (dah 66 tahun) memang nyanyok...

Anonymous said...

bomo siea hatinya telah terpatri mati..jiwanya telah kaku beku..akalnya telah diletak diujung kaki.., bila hati jiwa dan akalnya telah mati, kaku, beku matanya hanya nampk satu...warna hitam ttp katanya putih...sungguh malang insan yang mengucap kalimah syahadah ini, menegakkan yang sonsang dan menyanggah kebenaran..

Anonymous said...

KAHKAHKAH ANWAR BAHAYA DARI BOM.. KAHKAHKAH.. BACA SINI WOIII

http://amenoworld.blogspot.com/2012/07/anwar-lebih-bahaya-dari-bom-rupanya.html

Anonymous said...

aku rase kan, memang orang orang umngok nie sume otak jenis yang lucah2, mencarut, dan sbgnya..

dari komen2 korang(penyokong umngok yang tegar) , dapat tau la tahap pemikiran korang macam mana...

UMNGOK OTAK KOTOR! PI KASI CUCI BERSIH BERSIH DULU NAAA!

Anonymous said...

Ambo nok tanya so jah..gapo pulak umno yang dah tolong untuk ore melayu selatan thai tu? Meka tu satu bangsa dan satu agama dengan kita...kato umno ni nak perjuang dan tolong ore melayu..abih yang kat selatan thai tu buke ore melayu ko?Dah 55 tahun malaysia merdeka tolong sebut jasa2 umno pada ore melayu selatan thai tu..

Anonymous said...

Hakikatnya tuah yang benar. Alasan british dapat bunuh tok jangut yang berilmu tinggi mudah saja tok jangut halang pungut cukai. Saya rasa tok jangut merelakan digantung ini ilmu trakhir bernilai dari tok jangut begitu juga kematian jebat di bunuh tuah betultak nik ajis.

Anonymous said...

lepas kejadian di lahad datu, tak payah la nak tolong orang2 di negara lain.. silap2 esok diorang serang kita pulak.. baik kita fokus pada rakyat kita sendiri..