Sunday, July 8, 2012

ARTIKEL MENARIK BLOGER SANGGAH TOK JANGGUT.



prevention is better than cure. 
ini kesimpulan yang aku boleh dapat daripada artikel ni.
KLIK SINI

12 comments:

Bomo Siam said...

'prevention is better than cure.'

Ayat diatas nak digunakan dlm medium sepak terajang politik di Msia?

Dah hilang akai ka?

Anonymous said...

ini semua kerja mohedeen la ni.bila rosmah masuk gaung.dia naik jd pm la..xkan tak tau perangai syaitan umno..cantas-mencantas unt maju..

Bomo Siam said...

Alangkan soalan2 dlm kuboq, lagikan bocoq! Inikan pulak setakat dokumen sulit kerajaan Msia!

Selagi 'ketaqwaan pd AllahSWT' tak ada pd pemegang amanah, ciptalah apasaja jenis prevention, letaklah satu juta polis utk jaga & siasat, ia tetap akan terbongkar akhirnya!

Bomo Siam said...

'prevention is better than cure'

Bunyi memang sedap! Namun nak gunakanya perlukan kelayakan.

Kerajaan UMNU Msia, belum LAYAK! Malah utk menyebutkanya pun....patut rasa malu!

gasing said...

taik jalan sebelah petai tutup hidung.

Tukang Komen said...

Nak buat camne? Memang jenis haprak dan tak sedaq diuntung brsepah dalam jabatan kerajaan. Mereka tak dapat nak jadi James Bond dapat jadi James Bontot kira okaylah. Orang kerajaan patut angkat sumpah bini jatuh talak 3 kalau bocor rahsia. Parti agama boleh buat...

Ghazali said...

Sukar untuk disangkal sokongan kakitangan awam kerajaan negeri dan persekutuan kepada pembangkang dalam PRU 12 yang lalu, yang mengakibatkan kejatuhan kerajaan Negeri Selangor kepada Pembangkang. Sokongan bukan bermaksud hanya memberi undi dalam PRU tetapi juga mungkin sampai ke tahap membocorkan maklumat dari peringkat yang tinggi juga dalam perkhidmatan awam....
Kakitangan yang tidak tahu berterima kasih begini perlu dipecat dan dibuang sahaja...setelah dapat dikesan...

Anonymous said...

Anwar apa...Anawar Aljuburi kata mat sabu...

Anonymous said...

Mat Sabu kata anwar pemimpin yang berani....berani apa tu mat sabu, berani pukui belakang ka...chinadoll pn dia berani, shamsidar lg la...satu saja dia x berani..x berani bersumpah!!!!

anoy nymos said...

waduh apa lg yang pmpim pkr mau..samsidar da dapat,huhuhuhuh siapa lg dia mau azmin ali ker plak?huahua

Anonymous said...

Geng geng macam inilah yg patut lompat ke kem Pakatan lagipun mereka ketandusan muka muka baru utk diketengahkan. Umno tak patut bagi tempat utk org yg macam ni. Saya percaya Umno dibawah DS Najib berada dilandasan terbaik waktu ini. Dibantu dgn penyatuan pelbagai kumpulan yg bangkit memperjuangkan hak melayu dibawahnya. Pada Dap ingatlah sekali semboyan berbunyi bangsa melayu akan bersatu!

Anonymous said...

bomo sie kamu terlalu keciwa kenapa ye..kamu keciwa kerana idola kamu kah..kamu Islam yang mengucap kalimah syahada kah..kenapa kamu seperti idola kamu tidak menerima qada dan qadar yg telah tertulis dikalam ILLAHI...itulah..bila terlampau pandai jadik bodoh..tapi bodoh x ape,jangan hati mati...