Tuesday, July 24, 2012

EKSTREMIS CINA MUNCUL LAGI.


KLIK SINI

35 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

insan yang peluk agama isaihan semestinyalah lebih keisaihanan berbanding pemeluk asal agama berkenaan. inilah susur galur sikap xrim dalam kalangan sewaktu!

Matt said...

Tgk tu wahai org pas!

Kalau tulisan jawi pun dap menyampah, hukum hudud apatah lagi?

Rentikanlah usaha nk bekerjasama dgn dap, buang masa je.

bomo vietnam said...

Selagi dendam ngan umno,selagi itulah pas berganding ngan dapig cibai...itulah kebongokan pas..betoi x jin?

Padan muke melayu!sepatah kate ayat bomo siam sundal

Anonymous said...

penyokong tegar PR akan mengeluarkan dalil.. gambar nyonya dengan muka penuh menyampah dengan tulisan jawi adalah konspirasi umno...

Bomo Siam said...

PADAN MUKA MELAYU!!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Berape minit dlm seminggu, Sek Keb Melayu ajor tulisan Jawi?

Nak pertahan ape kejadah nye...???

PADAN MUKA MELAYU!

Bomo Siam said...

Dasar Pendidikan Negara itu sendiri yg TOLAK jawi....!

Jadik, utk apa dipertahankan lagi?

Aku sokong nyonya DAP tu!

PADAN MUKA MELAYU!

matt said...

Aku cukup hati bila nk beli barang..

Tapi minggu lepas beli handpon n contract dgn maxis aku rasa kena tipu juga dgn cina..

Bomo Siam said...

Cuba check beg sekolah anak2...!

Berapa jenis buku teks yg dlm tulisan jawi sepenuhnya?

Nak pertahankan apekebende?

PADAN MUKA MELAYU!

Bomo Siam said...

Cuba wajibkan suma papantanda jalan ditulis 'hanya' dlm jawi...!

Jgnkan cina or kaum lain, kaum melayu sendiri pun ramai yg 'sesat'!!!

PADAN MUKA MELAYU!

matt said...

Tulisan jawi melayu ni kalau tk pandai tulis tkpe.. yg penting boleh baca quran.. nk bagus lg pandai bhs arab..

Tapi bila cina pun bersuara tk mau tulisan jawi kita pun naik angin sbb cina jgn cakap pasal jawi la, bukan urusan depa..

Anonymous said...

Bomoh syirik
Anak ko je yang tak belajar jawi. Anak orang lain semua pergi kelas ugama dan tulisan jawi. Kesian.

Berhati2 dgn... ba wau mim waw ha shin ya ra ya kof.....hahaha..

Anonymous said...

kak teresa kok...nak belajar tulis jawi ke?

Anonymous said...

kalau taknak tak apa tetapi amoi yang sama jugak yang hendakkan tulisan kantoini, betulkan?

habis berapa kerat Melayu pembangkang boleh baca kantoini? ada?

黄鼠狼方式

tolong beritahu jalan apa tu?

kah kah kah

Anonymous said...

kalau dah biasa jadi pembodek, itu sajelah kerja yang boleh dibuat

cumanya pembodek macam inilah yang akan melenyapkan semua yang telah ada, baik surau atau apapun akan dibodek tuannya asalkan dapat apa yang dimahukan.

kalau tak caya cer tanya sokmongkut 07, tulkan sokmonh?

Anonymous said...

bukankah ada tulisan rumi pada papan tanda?

habis apa masalah cindol?

kalau tak ada huruf rumi, logiklah cindol bangkang

apakah ini yang dikatakan kangkang tepi longkang?

ATAS PAGAR

Anonymous said...

TO OUR MELAISE OPPOSITE FELLAS, THIS IS FOR THEM:

反对从漏极

Anonymous said...

Bomoh. Selama ari ni aku perati je ko...

Serius ko ni umpama yong taik..pembangkang tuang ape sume ko makan...

Serius doh...

Ko xpenah tgk satu isu yg dibawa oleh kerajaan...sunenye buruk...

Serius doh abu jahal punye prangai...

Yg betul kita bersatu..yg buruk ko bangkang la...

Beserta fakta...

Xdela cm haram...br nmpk ko jenis pembangkang yg guna otak...

Dh tgk wawancara tunku aziz?? Mcm tula pembangkang yg org nak...

Gune otak der....guna otak...

Ko nak ajak org sokong puak ko...

Ko bgla lunas yg betul..br org terpesona

Bukan mcm perangai tong taik..sumpah bodo...

Papepun...selamat berpuasa

Anonymous said...

特里萨焦道

تيريزا فحم الكوك ROAD

mungkinkah makcik hendakkan nama sendiri terpahat di The White Road?

Hmmm,,,

Anonymous said...

Karpal memperlekehkan Tantawi
Sekarang kita sudah maklum yang Karpal Singh TIDAK akan terima NEGARA ISLAM apatah lagi HUDUD. Jadi, semua UPDATE maklumat masing² dan BERTINDAKLAH..!!

Jika dulu alasan mereka tinggalkan UMNO kerana tolak NEGARA ISLAM & HUDUD (padahal bukan sebegitu pun), sekarang bagaimana..? Bukankah sudah sampai masa mereka patut tinggalkan DAP...??

Jika dilihat artile NST yang baru jelas Karpal memperlekehkan Tantawi. Kita tidak boleh terima jika orang bukan Islam seperti Karpal memperlekehkan umat Islam seperti Tantawi. Biarpun kita tidak bersependapat dengan Tantawi dalam beberapa hal tetapi orang bukan Islam seperti Karpal tidak layak untuk memperlekehkan Tantawi.

Kita umat Islam mesti bersatu menentang dan menjatuhkan orang kafir seperti Karpal yang ANTI-ISLAM. Harga maruah seorang Islam adalah lebih tinggi dari permusuhan yang kita sedang hadapi. Jangan terkeliru antara politik dan agama yang mana kita tau ramai org PAS keliru dalam bab ni. Tak tahulah bila PAS nak sedar.. Apa yang kita oleh buat, teruskan memberi keterangan dengan sabar. Dan berdoalah..

Anonymous said...

磷酸二铵PUKIMAK道你

komandomelayu said...

Bomo siam pukimak cibai!
Apa kata ko bg je alamat rumah ko,
aku nk bg ko rasa peluru buta aku!
Baru padan dgn muka kau! Barua cibai!

Nok said...

mana berani bomo siam bagi alamat rumah dia wahai comando melayu....nak mampos???meroyan kat belakang dia beranilah...berdepan sorilah.....kecut telor dia..macam bapok....kedi....

Anonymous said...

Bomosiam,

Kau kenal aku tetapi didalam blog ini kau tak kenal aku siapa. Kalau kau merapu dan terus menghina melayu aku akan dedahkan nama dan alamat rumah kau... Kalau berani kau cabar aku...

Anonymous said...

gap..ada baiknya ko ban si bomo sial ni. makin hari makin menyampah aku tgk komen dia. mengalahkah cina kapiaq..

Anonymous said...

Sebab tu selangor tak kisah pasal air.mereka semua pakai kertas. Silap hari bulan kitap jawi pun depa guna.batu api dap ialah bulan mengambang.

Anonymous said...

Patutlah ularmak ularmak PAS mengeluarkan bermacam macam fatwa sesat, rupanya mereka mengaji Alquran menggunakan tulisan cina bukan tulisan jawi....muahaaaaa

Anonymous said...

tu laaa..pas bertahaluf siyasi dengan dap semata2 nak berkuasa. tapi mentarbiyah dap tetap gagal sehingga ke hari ini..

Anonymous said...

Sebaliknya DAP yang berjaya mentarbiyah PAS hingga sanggup buang negara Islam.

Anonymous said...

BOMO SIAM ANAK PELACUR SIAM... aku, anak aku lancar menulis dan membaca jawi, pandai bahasa arab... sebab kami di Neg. Johor yang diperintah oleh UMNO mewajibkan sekolah agama bukan macam kat Siam..

Syirik mempercayai bomoh, lebih syirik kalau dia bomo siam..

Anonymous said...

bomo siam... engkau apa reti.. jangan campur.. pergi bersihkan tokong ko yang penuh dengan taik dan kotor tu... nik ajis nak datang..

suhhh suhh

Anonymous said...

Tu la sebabnya cina-cina DAP dan extremis PAS beriya-iya sangat nak mansuhkan ISA. Ada udang sebalik batu.

Anonymous said...

PADAN MUKA BOMO SIAL!!!!....pemakan tegar taik busuk n.ajis......kehkehkehkeh.

Anonymous said...

Salah grammar tu:- merokok MEMbahayakan kesihatan......aan79