Thursday, July 26, 2012

FB PALSU NAJIB. PEMUDA PAS FITNAH LAGI !



apa nak jadi korang ni ?
bulan posa pun gian nak fitnah ke ?
KLIK SINI

18 comments:

Anonymous said...

bro bi gambar lama .. may 6 2012

Anonymous said...

Menipu buat akaun facebook palsu? Sampai tahap macam tu skali..??? Islam apa ni? Fitnah itu ibarat mrmbunuh. Dosa besar ni, sebarkan je kat semua media biar rakyat nilao sendiri betapa keji dan hinanya perbuatan puak khawarij ni. Semoga Allah swt membalas segala perbuatan jahat ni.

Anonymous said...

Puak PAS Ejen Perpecahan Umat!

pct8031 said...

DemiDAP Pas sanggup bagi jubor.ada mata di buta kan ,ada telinga di pekakkan,ada akal di bodohkan,Balasan kepada kaum terlebih Islam.

mohamed said...

Pemuda2 ni hanya berani dengan orang Melayu Islam je. Sangup memfitnah pemimpin Melayu.

Akan tetapi apabila dengan bengali, satu pekikan saja "langkah mayat ku dulu" mereka menjadi senyap membisu. Semagat memperjuangkan "HUDUD" yang mereka laungkan dengan lantang selama ini hancur berkecai menjadi debu...

Bayangkan jika Najib berucap "langkah mayat ku dulu", tentu mereka berkobar2 membantah Najib, tunjuk perasaan, rusuhan disana sini.

Adakah puak2 ni pemuda Islam sejati, yang berfikiran waras, berdiri dilandasan yang benar , atau sekadar budak2 suruhan, upahan Nik Aziz ?

Unknown said...

PAS kata mereka sedang nak bagi kefahaman islam pada DAP lebih2 lagi tntg isu hudud.. Tapi kenapa x istiqamah bgi fahaman Islam pada UMNO? Bile 20 tahun dulu cerita nak laksanakan hudud, karpal singh melenting, mereka boleh sabar sebab nak fahamkan islam pada karpal singh.. 20 tahun nak didik DAP, x berjaya jgak.. Kenapa xusaha utk fahamkan Islam dan hudud pada Umno kalau betul nak memperjuangkan negara islam? Bila orang kafir melenting pasal hudud, mereka kata 'takpe, kita didik dulu DAP ni'.. 20 tahun tu.. Tapi bila orang islam melenting tntg hudud, terus je kata 'Kita singkirkan Umno, mereka ni musuh Islam kerana menentang hudud'.. Apa semua ni? Fahamkan orang Islam tntg Islam yg sebenar lagi penting ke, atau fahamkan orang kafir tntg Islam yg belum tentu mereka boleh terima apatah lagi akidah pun x sama? Apa matlamat perjuangan PAS sebenarnya? kuasa atau agama?

Unknown said...

PAS kata mereka sedang nak bagi kefahaman islam pada DAP lebih2 lagi tntg isu hudud.. Tapi kenapa x istiqamah bgi fahaman Islam pada UMNO? Bile 20 tahun dulu cerita nak laksanakan hudud, karpal singh melenting, mereka boleh sabar sebab nak fahamkan islam pada karpal singh.. 20 tahun nak didik DAP, x berjaya jgak.. Kenapa xusaha utk fahamkan Islam dan hudud pada Umno kalau betul nak memperjuangkan negara islam? Bila orang kafir melenting pasal hudud, mereka kata 'takpe, kita didik dulu DAP ni'.. 20 tahun tu.. Tapi bila orang islam melenting tntg hudud, terus je kata 'Kita singkirkan Umno, mereka ni musuh Islam kerana menentang hudud'.. Apa semua ni? Fahamkan orang Islam tntg Islam yg sebenar lagi penting ke, atau fahamkan orang kafir tntg Islam yg belum tentu mereka boleh terima apatah lagi akidah pun x sama? Apa matlamat perjuangan PAS sebenarnya? kuasa atau agama?

Anonymous said...

najib pakai rantai pun sibuk kutuk dalam twitter. seolah depa tak pernah buat dosa walau sebesar hama. wei melayu islam, suluh muka masing-masing dulu sebelum kutuk orang.

Anonymous said...

KOTA BHARU 25 Julai - Pas tetap berkeras akan melaksanakan hukum hudud jika pembangkang berjaya memerintah selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 meskipun tidak dipersetujui oleh rakan sekutunya, DAP.

Menurut Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, kaum Cina terutama yang kaya-raya akan mendapat manfaat daripada pelaksanaan hukum tersebut kerana ia dapat menjaga keselamatan dan harta benda mereka.

Menurutnya, kebanyakan kes kecurian yang berlaku di negara ini melibatkan orang kaya dan jika dilihat taraf sosial masyarakat, lebih ramai individu kaya datang daripada kaum Cina berbanding Melayu.

"Seperti saya sebut di Ipoh mula-mula dulu, kalau pencuri, dia curi rumah orang miskin ke orang kaya? Sudah tentu curi rumah orang kaya.

"Melayu dengan Cina ini, kaya Cina lagi, jadi mereka lebih mustahak untuk hukum hudud ini kerana mereka ramai orang kaya," katanya kepada pemberita di sini hari ini.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
JOMLAH KITA SAMA2 PERCAYA CAKA-P ORANG TUANI

Anonymous said...

KENALAH PAS BERTANDING 112 KERUSI PARLIMEN DARIPADA 222 KERUSI UNTUK DAPAT MEMERINTAH MALAYSIA, KALAU MENANG BERSAMA DAP DIAORANG PUN TAK SETUJU HUDUD -TAPI BOLEHKE MENANG 112 KERUSI? ORANG KATA KALAU MASUK LOBANG ULAR 2 KALI DIKATAKAN BODOH, TAPI KALAU MASUK LOBANG BERKALI2 TU DIKATAKAN BAHLOL

Anonymous said...

Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw berkata, perbezaan pendapat memang sering berlaku antara parti pembangkang, namun PR telah berjaya membuktikan pentadbiran negeri yang menjadi milik pakatan berjaya dilaksanakan dengan sempurna.

Menurutnya, empat negeri PR termasuk Kedah, Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan berjaya ditadbir bersama oleh parti pembangkang walaupun ideologi yang diperjuangkan berbeza.

"Tengok empat negeri PR, itu sudah cukup membuktikan kami mampu mentadbir dengan baik.

"Memang dalam semua parti ada perbezaan pendapat, tapi kami tetap bersama," kata beliau kepada Sinar Harian Online.,,,,,,,,,,,,,,,
MACAMLAH KITA SEMUANI BODOH NAK KLENTONGPUN AGAK2 LAH APIK OI

yogibear's season said...

Orang nak tahu boleh laksana hudud ke tidak?

"Akan laksana hudud" itu iman dihati!

Boleh ke tidak? Apa kaedahnya utk mencapai cita2 murni tu?

Bagilah spotlight skit!

Anonymous said...

KUALA LUMPUR - Barisan Nasional (BN) bakal menghadapi kesukaran untuk menang majoriti dua pertiga termasuk menawan negeri pantai barat berpunca daripada undi daripada kaum Cina dalam pilihan raya umum akan datang.

Ahli Panel, Zainon Ahmad dari akhbar The Sun berkata, kesukaran ini berlaku akibat kelantangan pemimpin Umno dan BN yang menyatakan mereka boleh mendapat majoriti dua pertiga hanya berbekalkan undi Melayu selepas menang besar dalam pilihan raya umum 2004.

Menurutnya, ini membuatkan bangsa lain tersinggung dan mengubah landskap politik negara dalam pilihan raya umum 2008 apabila BN kehilangan empat negeri.

“Parti pemerintah harus memberikan perhatian mengenai perkara ini, jika tidak ada negeri yang akan kecundang seperti Negeri Sembilan, Johor dan gagal untuk merampas semula negeri ditawan pembangkang..................................

MENTALITI MELAYU BODOH ,,CINA SELAGI TAK DAPAT PERINTAH MALAYSIA AKA JADI PERDANA MENTERI ATAU PRESIDENT MEREKA TAK AKAN PERNAH PUAS HATI,

Anonymous said...

Aku pernah sms dan lapor kan kepada vvip masalah ini tapi no respon.terima kasih gap saudara lebig cepat dari vvip itu

Servant of God said...

Wahai saudara-saudari dalam PAS,

Apa benar ke kamu yakin bahawa dalam syurga memang sudah ada tempat untuk kamu?

Sampaikan fitnah yang sebegini pun sanggung korang sokong?

Anonymous said...

Penganot PAS wlpon tau puak mrk brbohong dan mmfitnah tapi krn TAKSUB dan UJUB dgn puak sendri, ttp mrk telan....dan brTAKEBEER....

Agaknya krn sudah terkesima dgn ganjaran 'syurga' oleh pork nicky jadi wat salah atau apa saja ..tetap dpt masok syurga PAS...

Nape begitu trtutup sekali pintu ati penganut TEGAR PAS ini ye?

Anonymous said...

Dulu fitnah isteri PM buat berita dalam Utusan Malaysia yang isteri PM beli cincin tu simpan duit dari kecil...habis puak2 pembangkang ni percaya berita tu dalam Utusan Malaysia...Puak pembangkang ni semua bodo2 belaka???

Anonymous said...

PR gian fitnah = gian hisap dadah