Thursday, July 26, 2012

LAGI KUPASAN ISU.



mengenai talam, LRT ampang, pengurangan cukai kenderaan, hua zhong yang rasis dll. KLIK SINI

28 comments:

Anonymous said...

A. lintah darat IMF kekenyangan sambil goyang kaki makan bunga

B. kapitalis teratas kaya raya bermodalkan dominasi dan penjualan produk spekulasi

C. pelombong membanting tulang untuk sekilo tin agar tidak terlalu kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.

D. parti hidup senang cukup dengan penjajaan janji kosong bermodalkan air liur dan edaran TIN kosong

Anonymous said...

beri extension?

siapa setuju?

Anonymous said...

mula acah pas tu jadi kronik

bila harga kereta turun dan permintaan meningkat makanya ramailah kroni/Talam Dua Muka dapat ruang untuk berniaga. itu alasan utama, sebijik macam isu air selangor...poket kroni diutamakan.

pemerhati

Anonymous said...

Dah tiba BN ambil alih Selangor balik dan kali ini BN kena muhasabah diri betul2 supaya kerja membantu rakyaat diteruskan sebagaimana Najib dah buat. ADUN2 BN Selangor nanti kena buat yang terbaik supaya rakyat yakin dengan kesungguhan mereka2 ini.

Anonymous said...

kalau sesuatu frasa dalam perlembagaan tidak menguntungkan...kalau boleh ayam belum berkokok hendak diubah frasa berkenaan

kalau sesuatu frasa dalam perlembagaan menguntungkan pihak seperti Hong Zong...frasa berkenaan macam nak dibawak masuk kubur...pulak dah

kik kik kik

Anonymous said...

pembangkang lar nih jauh lebih berada berbanding pembangkang pra 2008

bagaimana keberadaan itu boleh muncul tiba2...tak dapek teman ngabokannye, wehh

* deme cop duit agknye.

MELAYU ULTRA said...

Pengajaran untuk BN di zaman Pak Lah.. dan pengajaran juga untuk rakyat Selangor yang memilih PR.. Semua orang kena muhasabah diri.

MELAYU mesti bersatu supaya tidak terus diperkotak-katikkan oleh bangsa lain.

PAS telah rosak dan tidak boleh diharap lagi.. UMNO mesti berubah dan ISLAM mestilah didahulukan dalam apa jua keputusan UMNO! Barulah MELAYU boleh bersatu di bawah UMNO.

Anonymous said...

PR NAK DAPATKAN SOKONGAN RAKYAT SABAH?
Menurut orang-orang lama ini, antara sebab PAS menghalang Sabah menyertai Malaysia kerana kononnya Sabah sama seperti Singapura.
Sambung mereka lagi, kalau Pakatan Rakyat memerintah, ada PAS di dalamnya, "aauk inilah masa kita keluar Malaysia, itu PAS dulu itu mau halau kami jua" (ya inilah masa kita keluar Malaysia, parti PAS dahulu mahu halau kami juga).
"PAS itu endak (tidak) tau maluk (malu), dulu halau kami macam kami ini anjung kurap, sekarang mau undi kami, ...ppptttuih (ludah)" ludah orang tua itu..."Di Sabah ini endak da bah orang mau undi PAS, itu pendatang saja bah yang undi dorang tu"
Bagi kami urang (orang) Sabah, kalau Pakatan memerintah ada itu PAS, bagus kita orang keluar Malaysia, jadi nagara (negara) sendiri!
*Krew Mymassa, Kota Kinabalu, 25/7/2012.

Bomo Siam said...

Apakata kita pakat2 boikot kibaq national flaq pd 31 ogos ni.....!

Kita kibaq bendera UMNU ramai2!!!

'Janji DiTepati'

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Bomo Siam said...

'Janji Di Tepati'

Sambutan Hari Merdeka tahun ni dah ditukaq kpd Sambutan Hari UMNU!

Bodo sgt la sapa2 yg masih dok kibaq national flag...!!!

Anonymous said...

Molek gak tuh Bomo eh...

Kat hujung roket hg taruk..

...NO KOMPREMATZ..!

Bomo Siam said...

"Boss! Dah tak kelihatan deretan keta or lorry kibaq national flag di jalanraya macam selalu! Padahal lagi 5 hari je lagi...!"

Depa dah sedaq! Sambutan Hari Merdeka dah dimansuhkan!

'Janji DiTepati'

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Contoh Google ketika beriman...,

Dan orang2 yg mengganggu serta menyakiti orang2 lelaki yg beriman dan orang2 perempuan yg beriman dgn perkataan atau perbuatan yg tidak tepat dgn sesuatu kesalahan yg dilakukannya, maka sesungguhnya mereka telah memikul kesalahan menuduh secara dusta, dan berbuat dosa yg amat nyata.” (Al-Ahzab : 58)

July 26, 2012 1:03 AM

Pd siangnya...balik asal kejadian!


..."Bodo sgt la sapa2 yg masih dok kibaq national flag...!!!"

Entahle belalang...

Anonymous said...

Fuhyoo..Bomo,

Google ketika beriman nama cina dia apa...?

yogibear's season said...

omabinabduajis ka???

Anonymous said...

kalau nak bohong pun biorlah tengah malam sikit...baru tadi hah aku nampak segerombolan lori kontena pacak bendera kebangsaan...apa maknanya? haha sifat azali pembangkang tak boleh nak buang dah!

Anonymous said...

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel" KATA2 HIKMAT DARI BAPA LGBT ANUGAIRAH ...

'MALAI SI, MELAYU MASUK HUTAN, INI BANDAR CINA PUNYA, KAMI TIDAK TAKUT SAMA MELAYU' SAPU MELAYU..KATA2 HIKMAT DARI BAPA 13 MEI..


ANTARA FATWA POPULAR POK NIK

1. Mencarut boleh sebab tuhan juga MENCARUT.
2. Nabi Muhammad SAW hanyalah budak kampungan
3. DOAKAN kecelakaan untuk orang ISLAM itu perlu lebih2 lagi kalau orang itu UMNO!
4. Dosa ZINA ambo buleh maafkan lepas ambo solat istikharoh..
5. BERSIH 1,2,3 adalah demonstrasi yang sama taraf dengan SOLAT dan HAJI
6. HAJI boleh ditangguhkan jika terkena pada tarikh pilihanraya
7. UNDI PAS dapat pahala, UNDI UMNO dapat dosa.
8. UNDI PAS masuk syurga, undi UMNO masuk neraka.
9. UMNO adalah kafir

Dan mana bole aq lupa tentang AMANAT HADI yg mnjadi punca perpecahan umat Islam di Malaysia..

Dan yg mnjadikn aq teramat sakit hati ialah PEMBOHONGAN OSTAT KETUA PEMUDA PAS yg di anggap sbg ulamak sms debat dgn UFB...

Puak pakatan Haram ini mmg penoh dgn segerombolan PEMBOHONG dan PEMFITNAH BERSIRI...

SAY NO TO PAKATAN...

yogibear's season said...

ai..bomo?

Mana ko? Wifi kat surau dah roboh ke?

...jahat Umno!

Anonymous said...

KALAU DAH SAMPAI TAHAP FOBIA...RAWATAN KOGNITIF SAJA MAMPU MENGHILANGKANNYA

SEBALIKNYA KALAU DELUSIONAL TERHADAP SLOGAN...TANJUNG RAMBUTAN ATAU TAMPOI ADALAH DESTINASI SESUAI

KAH KAH KAH

Anonymous said...

tak sangka hanya dua perkataan mampu menaikkan suhu...demam!

kik kik kik

Anonymous said...

banyak yang tak balance kebelakangan ini sampaikan ada cadangan untuk meletakkan cermin sisi pada bullet train?

muahhhahhhaa!!

Melayu Ultra said...

Kesian aku tengok hang BOMO..

Macam beruk kat ZOO dah.. terkinja2 mintak perhatian orang..

Ada orang sakit hati dengan slogan kemerdekaan "JANJI DITEPATI" sbb kalau PR slogannnya "JANJI MANISMU".. tak gitu Aisyah??

Muahahahaha!

Melayu Ultra said...

BOMO aka OSTAT GOOGLE!

hang ada ciri2 fulamak PAS ni BOMO!
nak hadis apa? nak nas apa?

Jap.. ambo search kat GOOGLE!!

Muahahahahah!

Melayu Ultra said...

OSTAT GOOGLE aka BOMO

Pemecah belah No.1 ummmat ISLAM di ruangan komen GAP..

Pengiktirafan buat penyundal agama, bangsa dan negara!

Anonymous said...

Bomo Siam..SIAL selama-lamanya

Tukang Komen said...

Orang pakatan tak perlu susah2 nak kibar bendera malaysia sebab taat setia pada negara takde. Lagipun pakatan dah banyak janji palsu.

Anonymous said...

Halo bomo siam hang ni mmg org siam sbb hang cakap 5 hari merdeka, padahal 31 ogos aku habaq kat hang, hang ni mmg siam celaka mai pecah belah kami.!

Webbipdt said...

In another development, Ohio was the first US State, in the 1980s, to award disability payments for this diagnosis and indeed, a few parents coached their kids to portray its symptoms in order to receive the payments. • Milk is the best and most natural skin whitening agent. 4 Good Ways To Control Underarm Sweating Symptom: Redness, swelling, and severe itching or burning