Friday, July 13, 2012

PENYANGAK BERSHIT DENGAR BAIK-BAIK.


penjelasan perjalanan pilihanraya nanti. KLIK SINI

42 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

anti bohmau said...

GAP,

apa lagi yg nwar nak klentongkan budak tu?

kes balun jantan - kantoi!
kes balun pompuan - kantoi!
kes altantuya - kantoi!
kes pm16sept - kantoi!
kes kapal selam - kantoi!
kes cincin isteriPM kantoi!
kes godam china-doll - kantoi!
kes ekonomi selangor - kantoi!
kes janji pru dulu2 kantoi!
kes 3billion - bakal kekantoian lagi...

Anonymous said...

nuar berahi elok gi somalia je... kepakaran dia lebih diperlukan dinegara seperti itu.... bukan nuar je...pork nik haramjadah pun harus join sekali.... kalau depa berjaya kat sana barulah anak jantan namanya... bukannya dok menumpang atas kejayaan org lain....

Bomo Siam said...

Yg bhg TanSri Dato SPR!

Anak cucu nak tanya sikit!

Bukankah dakwat tu tandakan org yg dah mengundi, supaya tak buat 2X!

Masa jari sipolan tu ditandakan(aturcara no 2), dia mengundi ke belum?

Pasai tak celup lepas mengundi? Takut depa lari ka?

Bomo Siam said...

Lagi satu nak tanya Yg Bhg TanSri Dato'....

Bilek mengundi ni....ada cctv tak?

Anonymous said...

Sial ler ko GAP... buat malu keturunan Jowo aku jer... Endas mu atos ler Nuar!

Bomo Siam said...

Yg Bhg TanSri Dato'.....

Betui ka ada org kata, jika kita celup siap2 terlebih dahulu jari kita dgn 'some chemical liquid', dakwat Yg Bhg TanSri tu dah tak mujarab kekekalannya???

Apa respon SPR? Sebagai persediaan?

Bomo Siam said...

Ingat Yg Bhg TanSri Dato,

Mengikut amalan ilmu perbomohan aku, tak ada satu jenis dakwat pun didunia ini, yg takde 'penawarnya'!

Bagi aku, isu dakwat ni, bukan jaminan pd ketelusan!

Jadi, jgn dok gah sgt dgn press conference tersebut! Biasa je!

Bomo Siam said...

Aloooo...Tok Moh Nuaq!

Betui ka, Now in Selangor, ALL races can buy PKNS properties with 7% discount?

Waaaa...ini maciam aaa..manyak mikin UMNU kepala puning!

Kuah kuaah kuaaah!

Bomo Siam said...

Aloooo...Tok Moh Nuaq!

Betui ka, Polis benarkan Himpunan Oren esok?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Mazlan Aliman...! Doa hg atas kuboq itu hari, dah MAKBUL!!!

Alhamdulillah!

Anonymous said...

Bosanla dgn komen BOMO SIAL...xde kualiti langsong..dah macam molot janda meroyan Abby Abdi gak...mencece non stop tanpa fakta....

ptuihhhhhhhh

BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL BOMO SIAL

Anonymous said...

lawak anwar mcm bomo! knp byk sangat bomosiam ni... pnjg aku nk kena scroll down..nk skip komen dia..!

Anonymous said...

tok moh siam
kes cerai bini ko elakkan dari komen ye...
takat 7% diskaun
apa nak pening
ko le yang pening nak cari modal nak spin isu
gelakkan tok moh ni...
sama dengan dalam gambar gap..

Bomo Siam said...

anon 10:12,

Inginkan yg berkualiti? Layarilah http://bomosiam.blogspot.com/

Mmuuaahhahahahaha...!!!

kingnek said...

Bomo Siam ni walaupun ramai di sini kata bodoh, ya, memang kata-katanya bodoh dan nampak seperti orang yang takde intelek dan seorang yang amat membenci Islam dan bangsa Melayu. Namun, aku rasa, dalam kita semua ni, Bomo Siam paling pandai. Kenapa? Pasal dia berbual merepek meraban, tetap dibayar oleh Pakatan Rakyat sebagai cybertrooper. Kira pandai lah, baca blog, tulis komentar bukan-bukan, dapat beribu ringgit setiap bulan. Kan kerja senang tu, aku tak kata halal lah, perbuatan dia boleh dikatakan menentang Allah SWT kerana menyokong DAP yang anti-Islam dan Anwar Ibrahim, seorang agen Illuminati yahudi, tapi kalau difikirkan balik, kerja senang baca blog, dapat beribu ringgit, untung bhai!

Anonymous said...

Tok moh nuar=tok moh siam
tok moh print gambar tu bagi kat anak cucu
Anggap hadiah dari gap

Anonymous said...

semakin lama semakin jelas kebodohan bomo ni...dulu aku baca juga ...sekarang aku skip semua komen bomo ni...mmg takde value langsung...

Anonymous said...

sibomo siam dapat duit dari nuar
yang bagusnya penyokong gap lebih matang berhujah
sipembaca makin meluap-luap bencinya kepada pr.
mohon jangan ada yang bawa parang panjang cari anuar brahim...

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sian bomo.. promote blog dia yg org xnk singgah..
yang pasti.. GAP Terbaikkk!!

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mereka yang macam bomo siam ni
makan apa saja
janji dapat duit
janji jadi duit
bukan kira prinsip, iman, agama, masa depan negara,anak cucu
yang diutamakan masuk duit
oarang macam ni kau dapat kuasa paling kuat makan rasuah

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
gasing said...

tok moh buat2 bodoh nak tunjuk pandai, tapi bangang. perasan dia ingat berperasaan,syok sendiri.

gasing said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

DULU PANGKAH UNDI TAK PERLU CELUP JARI DGN DAKwat, sekarang spr dah lulus, simangkok tetap cipta helah,,,nak tukar warna dakwat pulak. itu lah kepala otak gampang/pembangkang.

GAP, tolonglah jgn bagi (WAK) pada anuar al-juburit. WAK adalah penghormatan kepada saudara-sebangsa (jovo) NUARR ENDASE ORAK ATOS, KONTOLE SING ATOS, SUKAE BOLONGAN SILIT, SIAL NUARR, MODDAR LU..

Meow Bergaya said...

Apa2 pun cer mari kita layari blog Bomo Siam, kita baca dan tafsirkan luahan hatinya (mengikut tafsiran masing2lah) ...

Dia pun siap promo lagi blognya kat atas tu!

Anonymous said...

Dulu bukan ke puak bershit nak sgt indelible ink..so skrg dok bising apehal? Klu ada cdgn..sila kemukakan..ini buat salah..tak buat pun salah. Ini baru btl2 namanye kepala bapak korang punya celaka. Ada paham?

Anonymous said...

Oii Bomoh Sial cctv buat apa??

Sedangkan ada video yang terang siapa pelakon video sex pon ko tak percaya.

Anonymous said...

Bomoh siama.g'

ulasanx2 mula menampakan kegabraan puak yg tahu dia akan kantoi PRU 13.

relax brooo

kami faham,otak udang tipikal pembangkang -ve macam korang akan senantiasa mencari salah org,salah sendiri dibuta-buta perutkan.

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bomoh siam or bomoh sial? hehehee

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aiyaa... bomo sudah tukar jadi yogi..manyak susah lo!

Anonymous said...

ini yogi ni apabenda
siam ke
cina ke
apek ke
mualaf ke
lawak ke
tak faham le
tulisan ko..
boleh dikelaskan sebagai sampah..

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bomo siam adalah org indon...

rozaimi mohd yusof said...

Bomo anjing... Buat salah xbuat salah!!! Kau memang anak haram.

rozaimi mohd yusof said...

Bomo anjing... Buat salah xbuat salah!!! Kau memang anak haram.

Anonymous said...

Dulu pembangkang yg sibuk nak dakwat kekal...

Sekarang bila SPR nak buat, byk komen pulak...

Tidak ada yg perefect 100 %.

Yg takutnya, bila ada dlm sebuah rumah 2 pihak dari parti berlainan, yg satu pihak akan mencalit jari tgn yg satu pihak lain semasa tidur supaya dia tak boleh mengundi.

Anonymous said...

Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin