Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN..SYAITAN/IBLIS TIADA TETAPI PAS DAN ANWAR TETAP ADA.


ramadhan al mubarak dah tiba.
malam ini kita akan melaksanakan solat tarawih.

jelas sudah dinyatakan bahawasanya pada bulan ramadhan ini syaitan akan dipasung. umat islam akan mudah melaksanakan tanggungjawapnya dalam menelusuri bulan penuh mulia ini.

dikesempatan akan tiadanya hasutan iblis dan syaitan ini, maka gap menyeru agar umat islam berusaha keras untuk menyelamatkan penyokong pas yang telah dirosakkan akidahnya.

hari itu beberapa bulan selepas kemenangan pakatan pada pru 2008 mereka telah sepakat bersetuju dengan puak kafirun untuk menyamaratakan kalimah ALLAH untuk digunapakai oleh puak kristus.

anwar menyokong.
nik ajis menyokong.
kalid gereja menyokong.
pas dan pkr menyokong.

penggunaan kalimah ALLAH ini dipersetujui digunapakai oleh pas dan pkr hanya kerana memerlukan undi puak kafir dalam cita-cita mereka menuju putrajaya.

namun usaha ini  dibantah oleh timbalan mursidul am pas, dato haron din.

kata beliau dengan menyetujui cadangan ini maka jatuh syiriklah kepada mereka yang bersetuju dan bersengkongkol.

kita ada tanggungjawap.

walaupun sebilangan besar penyokong pas itu bebal makrop, lebih taat pada perintah orang tua 'senile' di kelantan namun jangan kita lepas bebaskan kebebalan mereka ini hingga ke tahap sukar dirawat.

setiap penyakit ada ubatnya.
penyakit sesat pendokong pas/pkr ini hanya boleh diselamatkan dengan dakwah kita.

selepas kewafatan nabi muhammad saw, telah berlaku gerakan ar ridah.

ada umat mengaku dia nabi.
ada umat telah lari dari perintah islam.
ada umat telah kembali ke ajaran sesat.

saidina abu bakar r.a telah melaksanakan tugas memerangi mereka dengan baik. amaran pertama untuk mengajak mereka kembali kepada islam ada yang disambut. namun yang degil telah diperanginya habis-habisan.

apa yang berlaku pada persetujuan pas/pkr menggadai kalimah ALLAH ini adalah di peringkat permulaan.

kita punyai tanggungjawap untuk memberitahu mereka perkara yang HAK.

akidah mereka perlu diselamatkan.
walaupun berbeza sedikit pada fahaman politik, namun mereka itu tetap sedara seislam kita.
sesungguhnya umat islam itu bersaudara.
maka selamatkanlah mereka daripada terus disesatkan oleh pandangan sesat ulamak politik.

ibrahim libya telah mati sia-sia apabila menyangkakan bahawasanya mati beliau itu adalah berlandaskan kepada perjuangan pas yang mahu menubuhkan negara islam dan hudud.

hari ini pas kata negara islam tiada dalam quran.
selama 50 tahun pas kencing penyokongnya akan wujud gesaan menubuhkan negara islam.

jangan dibiarkan penyokong pas mati katak, percayai bulat-bulat akan fatwa sesat dari ulamak politik mereka.

dua hari lepas anak nik ajis  keluarkan arahan.
ALLAH MAHUKAN PAS RAMPAS PUTRAJAYA.
kepala bapak dia.
umat islam patut diajak menuju syurga ALLAH SWT.
bodoh sesat dakwah pas ni.

ALLAH MAHUKAN PAS RAMPAS PUTRAJAYA.
pas ditubuhkan pada tahun 1951.
putrajaya diwujudkan pada tahun 1999.

nasib baiklah  antara 1951 hingga 1999 takde pemimpin pas keluarkan arahan ALLAH MAHUKAN PAS RAMPAS KOMPLEKS KERAJAAN JALAN DUTA.. pasal waktu tu putrajaya takde lagi.

esok kita akan sambut ramadhan.
setan dan iblis dah takde tapi pas tetap ada.

menganggap pas adalah jalan pembersihan cucian dosa adalah pemikiran bodoh. 

aku nampak ada segelintir artis pun ada bodoh piangnya. masuk pas seolah-olah proses cucian dosa lantas mendatangkan pahala.

nik ajis pulak kerap menyatakan pas itu adalah jalan ke sorga.
masuk pas boleh dapat tiket ke sorga.
yusof qardhawi yang tak masuk pas tu, tak boleh masuk sorga ke ?

aku tengok pas ni dah macam ajaran din ilahi. pada yang minat sejarah islam di india pasti anda ingat ajaran din ilahi.

din ilahi ni dia ambil semua ajaran agama (islam,hindu,kristian) lalu disatukan menjadi agama dia. dia jadi tuhan dan dia penentu sorga dan neraka rakyat...

ingat din ilahi aku teringat fatwa si tua dari kelantan tu.

hari ini ajaran din ilahi dah nampak makin subur dalam pemimpin pakatan.

gay dan lesbian cuba untuk dihalalkan.
penyembelihan zionis terhadap penduduk palestin cuba dijustifikasikan sebagai hak.
negara israel cuba dihalalkan penubuhannya.
lina joy murtad itu hak dia.
12 umat islam cuba dimurtadkan dalam DUMC itu hak asasi manusia.

ambiga adalah pelaksana gerakan IFC , inter faith comission yang cuba menyamaratakan hak islam dengan kepercayan lain. bukan sekadar itu, hak muslim juga cuba dirampas oleh IFC atas nama kebebasan agama dan hak asasi manusia.

hari ini ambiga diangkat mulia oleh pas dan anwar.

politik mereka dalam mendapatkan undi hingga terpaksa bersengkongkol dengan para pemusuh islam.

ini adalah politik sialan, gampangan.
kita tak boleh mendiamkan diri apabila maruah islam cuba dijadikan bahan taruhan undi.

jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah kebangkitan umat islam malaysia yang berjaya memerangi gerakan sesat pas dan pkr.

ayuh bersama kami dalam usaha menyelamatkan akidah umat.
salam ramadhan kepada semua.

86 comments:

Anonymous said...

Pedihnya artikel Ramadhan ko ni gap!

Ngamok le penganut pas pis pus.

Anonymous said...

DARI SINAR HARIAN
Mahayudin Mohd Jamin Mahayu · Top Commenter
tabung memali telah diserahkan pd waris yg berkenaan bukan macam umno kaki kebas wang rakyat
...........................
YEKE APAHAL WARIS TRAGEDI MEMALI MASIH MISKIN PAPA KEDANA? CECITER2 AHLI PAS DAH KENA KENCING

Anonymous said...

Lebih bahaya keadaan ni.kerana yg dua ekor ni masih bebas bersama2 penyokong nya

Anonymous said...

PASetan memang merupakan sebuah parti ajaran sesat!

mana mungkin manusia yang keji, munafik dan hina seperti anak nik najis mendapat wahyu dari Tuhan agar orang PASetan merampas Putrajaya!

Ini terbukti merupakan sebuah kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang makhluk yang sakit otak dan hanya orang-orang yang sakit otak jugalah yang akan mempercayainya!

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh yang PAShit lebih sesat dari ajaran syiah!

Wajib bagi umat Islam di Malaysia menolak parti ajaran sesat seperti PAShit!

Marilah kita kuburkan PAShit bersama-sama dengan Pakatan Perompak pada PRU yang akan datang!

Anonymous said...

Bagaimana PAS nak membela ekonomi umat Islam jika dari dulu sampai sekarang masih mengharapkan derma dan sedekah dari pengikut2nya. Malulah sikit ngan pertubuhan sesat Al-Arqam yang mampu menjana ekonomi umat Islam jutaan ringgit. Pada masa yang sama mampu memiliki aset2 yang bernilai jutaan ringgit juga. Apa yang PAS ingin banggakan ? KOHILAL ? Ladang Rakyat ? Bagaimana PAS memajukan dan meningkatkan taraf ekonomi umat Islam sedangkan tinggal beberapa tahun saja lagi melangkah ke era negara maju menjelang tahun 2020.

Anonymous said...

Sesat betul si Sial Najis sekeluarga.
Sesuka hati bangsat sial ni main2kan Agama dan Allah.
Ni dah masok bab Allah berpolitik pulak. Ada ka Allah suroh PAS rampas Putrajaya?
Mudah2an Allah hukum spesis Sial ni aka Melayu PAS/PKR dan Melayu, Islam di Malaysia di bei keamanan dan bersatu.

bomo melayu said...

Kalau dasar Parti Ajaran Sesat (PAS) memang sesatlah sampai bila2,semuga Allah membuka pintu hati para penyokong2 PAS tegar kembali kepangkal jalan dan melaksanakan Jihad memerangi kemungkaran yang telah lama meresahkan Umat Islam dinegara ini pada PRU 13 nanti,biarlah Pemimpin mereka teruskan dgn kesesatan kerana Allah telah membutakan segala penglihatan mereka,mereka sudah hilang pertimbangan untuk kebaikan Umat Islam..Fitnah menjadi perkara biasa pada mereka,amanat pelik2 dikeluarkan,menerima wahyu bidan terjun untuk kepentingan puak mereka...

Anonymous said...

Kalu dikaji betul2 mengikut hukum mmglah amPAS
sesat lagi menyesatkan!

Kalau dikaji main2 mengikut JKIM mmglah amPAS
penuh ngan ulomak, alamak & ulaumak.

Kalau tempat lain,
amPAS nih dah lama diharamkan.

Servant of God said...

Setuju GAP!

Biarlah ini menjadi perjuangan kita, matlamat kita.

Kita tidak perlu pergi jauh untuk berdakwah.

Tak perlu kita pergi berdakwah di Amerika.

Tak perlu kita pergi dakwah di Holland.

Tak perlu kita pergi dakwah di Brazil.

Berdakwah lah kepada saudara2 Islam kita yang masa ini terpedaya dengan PAS.

Jangan kita biarkan mereka kesesatan. Majoriti yang belum lagi meninggalkan PAS memang ikhlas mahu mencari keredhaan Allah SWT. Tetapi belum dibuka lagi mata hati mereka.

Ada sekelumit memang hardcore sesat. Malah mereka inilah menjadi mulut kepada Iblis, yang dengan aktifnya cuba menyesatkan orang Islam.

Yang hardcore ni pun kita ajak, walaupun memang dorang akan cuba menyesatkan kita jugak.

Bagaimana nak dakwah pada dorang? Dorang kan ahli PAS sangat bijak dengan ilmu2 agama nih?

Tambah laa ilmu kita sendiri. Baca buku, rujuk kepada pakar (tapi pastikan pakar tuh bukan orang PAS laa pulak), tgk video kat Youtube, dan macam2 lagilah.

Dan dekatilah orang2 PAS ni.

Ingat, mereka bukan musuh kita. Mereka saudara kita yang tersilap langkah.

Insya Allah kita berjaya.

Anonymous said...

Yang kebanyakkan dah sedar ramai dah berhijrah keluar dari Kelantan. Mereka mengundi pun ditempat mereka menetap. Sebab tu pas tak mahu majukan Kelantan supaya mereka tak celik IT dan tak celik serba serbi. Siang kerja kuat, malam letih tidur. Lepas tu pas masukkan isu hidup untuk akhirat.

Anonymous said...

setan dlm pakatan haram sentiasa ada.. tak dirantai pun!

Anonymous said...

tapi yg keluar berhijrah tu bukan sbb sedar, cuma cari rezki sbb kelantan tak mampu nak sediakan peluanga pekerjaan

Anonymous said...

Bro GAP...

Syahdu dan sendu menatap nukilanmu kali ini..hu hu hu...brbeza dgn blog/artikel pembangkang..majoriti di pengakhiri akan di akhiri dgn mndoakn kemusnahan UMNO yg mrk anggap sbg musuh bukannya puak kafir HARBI...

Tapi hampir kesemua blog/artikel pro kerajaan sering mendoakan semoga kite bersatu....

Sbnrnya utk mnggerakkn atau mmbuka pintu ati puak sblh sana kunci utamanya ialah org tua 'senile' itu...sbb diala pemegang kunci sorga atau neraka PAS...

Marila kite sama2 berdoa semoga di bukakn pintu ati Pok Nik utk melihat kebenaran kembali kepada AJARAN ISLAM YG SEBENAR.....bersatula umat Islam utk mengekalkn kegemilangan syiar agama kite....amin

Bomo Siam said...

Negara Islam mana dlm dunia ni yg sekat penggunaan perkataan 'ALLAH'?

Ada?

Kasik satu nama?

Bomo Siam said...

UMNU tipu melayu apabila perkataan 'ALLAH' diselewengkan!

UMNU SESAT jauh dahh....!!!

Bomo Siam said...

UMNU kata MELAYU ITU ISLAM!

Mmuuaahhahahahahaha...!

Ada akai ka?

Pernah dengaq ka....ARAB ITU ISLAM???

UMNU tipu laie....!

Bomo Siam said...

UMNU amal Islam separuh-separuh!

Pertahan nama Tuhan kunun!

Tapi TOLAK hukum!

Mmuuaahhahahahaha...!

Bomo Siam said...

UMMU pertahan nama Tuhan kunun.....

Bini dedah aurat! Laki makan rasuah!

Mmuuaahhahahahaha...!

Bomo Siam said...

UMNU pertahankan nama ALLAH kunun....

UMNU nak gubal HUDUD!!!

Kah kah kah!

LOSMAH bole kasik ka???

Anonymous said...

apa tanya losmah...tanya kit siang la!!! hahahaa

Anonymous said...

Bomo Sial ..

Menudoh tanpa bukti dah jatoh taraf FITNAH..

Bini org tuh xpakai tudong biaq pi la dosa laki dia tanggong...bini hang, sodaramara pompuan hang yg patot hang kesah...brtudong xdepa, solat xdepa, akhlak depa camana...

Hang nampak ka org2 yg ko tudoh tu makan rasuah?...kalo sekor dua yg makan rasuah dlm UMNO bkn brmakna semua dlm UMNO itu rasuah, mcmtuh gak dlm PAS/PKR n DAP ..rasuah, maksiat smp bini org pon di kebas ..jadi bole la di katakan SEMUA ORG PAS/PKR n DAP KAKI KEBAS BINI ORG n MAKAN RASUAH TAHAP SIAL....

Say no to Pakatan HARAMjadah...

Bomo Siam said...

"SALAM RAMADHAN..SYAITAN/IBLIS TIADA TETAPI PAS DAN ANWAR TETAP ADA."

Pasai apa Tuhan tak pasung PAS & ANWAR?

UMNU buat Ramadhan, mak bapak dia yg punya!

Bomo Siam said...

Ramadhan yg mulia!

PAS makin kuat berdoa, mohon pertolongan Tuhan agar diberi kekuatan memerangi kezaliman UMNU!

Menentang si zalim! Bukankah satu ibadah?!

Anonymous said...

Wakil-wakil syaitan dan iblis akan meneruskan agenda sesat mereka melalui fatwa palsu.

Bomo Siam said...

11:17,

Apa salah fitnah? Bukankah ianya 'ujian'?

Bomo Siam said...

Inilah akibat dpd kerajaan pemerintah yg ngaku Islam tapi TIDAK jlnkan hukum AlQuran sepenuhnya!

Hukuman Tuhan akan tiba bila2 masa...tak lama lagi dah!

Kenapa takut MELAYU hilang kuasa?

Apa ada hal...!!!

Bomo Siam said...

Kenapa UMNU takut hilang kuasa MELAYU?

Namun TAK TAKUT hilang kuasa ISLAM?

UMNU PENIPU...!!!

Anonymous said...

Nama pun bomoh siam. Syirik percaya pada bomoh. Sama syirik dgn pengamal ilmu sesat.

Kul huaAllahu Ahad. Allah itu satu.

Anonymous said...

Mana lebih afdal....

Gebang parti Islam tapi tak buat apa pun untuk kemajuan ugama Islam, masjid pun tunggu orang lain buat. Atau

Relaks je...tapi buat kebajikan utk umat Islam, nak pergi haji ada facility, urusan bank ada yg Islam, sekolah ugama, industri makanan halal dll.

Anonymous said...

ugama pas pegangan bomo siam kata fitnah tak salah la pulak... adoi

Bomo Siam said...

11:35,

Bank Islam ciptaan UMNU?

Lebih memudharatkan dari bank konvensional! Economi Islam apae kejadah namanya tuu...?

Bomo Siam said...

UMNU tipu melayu.......

BINA mesjid besar & luas! Tapi sempitkan penggunaanya!

Pasai apa mesyuarat UMNU bahagian takleh buat kat mesjid???

Bomo Siam said...

Kenapa UMNU larang aktiviti komuniti dibuat di mesjid?

Nak jauhkan komuniti dari mesjid ka???

Bomo Siam said...

UMNU tipu melayu.....

Mesjid UMNU buatkan hanya sebagai lambang!

Kenapa pusat mengundi takleh buat di mesjid???

Bomo Siam said...

Woi UMNU! Renti2kan lah TIPU melayu.....!

Kenapa tadika kemas takleh buat di mesjid?

Kenapa TASKI PAS takleh tumpang di mesjid?

Bomo Siam said...

Klu UMNU benar2 ikhlas tak nak TIPU melayu.....

KENAPA CERAMAH POLITIK TAKLEH BUAT DI MESJID???

"BOSS! Ceramah kat mesjid, takleh nak tipu2...!"

Servant of God said...

Kenapa tak boleh politik kat masjid?

Sebab politik ni berubah2, padahal Islam itu konsisten, wahai bomo dilaknat.

Dulu PAS kejar negara Islam.

Sekarang PAS mahu tegakkan negara Berkebajikan.

Rasulullah bawa turun sembahyang lima waktu. Apa sekarang sudah jadi 17 waktu?

Islam itu konsisten, wahai bomo kawan syaitan.

Itu pun tak sedar ke?

Anonymous said...

selagi orang spt bomoh siam ada selagitulah umno akan di uji allah

Anonymous said...

Bomo SIAL

PAS bukan wat ceramah agama tapi CERAMAH POLITIK...ceramah yg di penohi dgn makihamun, fitnah yg berpunca dari dendam thdp sesama Islam...

10% agama ..90% fitnah...so baikla ko wat ceramah kat reban AYAM...

Servant of God said...

Bomo Siam said...

Woi UMNU! Renti2kan lah TIPU melayu.....!

Kenapa tadika kemas takleh buat di mesjid?

Kenapa TASKI PAS takleh tumpang di mesjid?

July 20, 2012 11:54 AM

--------------------------

Sebab masjid itu milik seluruh umat Islam, bukan milik puak khawarij dan syiah yang nak memecah belahkan umat, sampai PM nak tukar baju kat masjid pun dikuncinya pintu masjid tuh.

PM itu mengucap dua kalimah syahadah, sama seperti orang PAS. Jadi kenapa dia tidak dibenarkan masuk?

Kalau PM pun korang boleh pilih nak bagi masuk kedalam masjid atau tidak, apa hal pulak orang nak bagi engkau duduk lebih kat masjid?

Lepas bukak tadika apa lagi? Kedai jual ubat kuat kongkek? Kedai urut?

Kalau betul korang nak memperkasa ekonomi orang Islam takpe. Ini dah laa korang nak conquer semua, mengkafirkan orang yang tak sebulu ngan kamu pulak tuh.

Sedar diri tak?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMNU tipu melayu.....

Mesjid UMNU buatkan hanya sebagai lambang!

Kenapa pusat mengundi takleh buat di mesjid???

July 20, 2012 11:50 AM

--------------------------

Nak undi apa? Pilihanraya umum?

Apa semua pengundi Islam ke? Penternak babi datang pakai seluar pendek ngan selipar bersalut taik babi kau nak bagi masuk ke?

Ke kau cakap pasal mengundi jawatankuasa masjid?

Masjid tempat beribadah. Dah sorang kena lantik, jalankan je laa tanggungjawab untuk membolehkan orang beribadat.

Yang tak kena lantik, kenapa tidak cari peranan lain? Kenapa tidak cari orang untuk dijemput ke surau dan masjid untuk sembahyang, untuk dengar ceramah?

Apa, menarik orang datang ke masjid dengan mulut sendiri, Allah tak beri pahala ke? Mesti jadi AJK surau, mesti jadi Imam saja ke baru masuk syurga?

Sedar diri tak?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

Negara Islam mana dlm dunia ni yg sekat penggunaan perkataan 'ALLAH'?

Ada?

Kasik satu nama?

July 20, 2012 10:59 AM

--------------------------

Ini bermakna Malaysia nilah tempat paling baik untuk menegakkan syiar Islam, faham tak?

Yang kamu pi gadai kat orang kafir tu buat apa?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMNU amal Islam separuh-separuh!

Pertahan nama Tuhan kunun!

Tapi TOLAK hukum!

Mmuuaahhahahahaha...!

July 20, 2012 11:08 AM

--------------------------

Kat Kedah dah laksana hudud ka? Kat Kelantan sudah?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMMU pertahan nama Tuhan kunun.....

Bini dedah aurat! Laki makan rasuah!

Mmuuaahhahahahaha...!

July 20, 2012 11:11 AM

--------------------------

Laki peliwat. Bini tipu pasal jam!

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMNU pertahankan nama ALLAH kunun....

UMNU nak gubal HUDUD!!!

Kah kah kah!

LOSMAH bole kasik ka???

July 20, 2012 11:12 AM

--------------------------

PAS konon penegak Islam dalam PR.

Kenapa nak bina masjid di Selangor perlukan kelulusan orang bukan Islam pulak?

Di Selangor, Islam bukan agama rasmi dah ke?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMNU kata MELAYU ITU ISLAM!

Mmuuaahhahahahahaha...!

Ada akai ka?

Pernah dengaq ka....ARAB ITU ISLAM???

UMNU tipu laie....!

July 20, 2012 11:06 AM

--------------------------

Jangan kamu nak putar belit, wahai jahanam.

Yang disebut dalam perlembagaan ialah orang Melayu wajib beragama Islam.

Bukannya kata Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu. Itu semua kebatilan gaya PAS. Hina PAS sama dengan hina Islam konon...

Pigidah!

Anonymous said...

Bengap,ko da tahu dyorang xpercaye dengan Allah..jd ap tujuan dyorang nak gune kalimah Allah?bengap bebeno ko ni..

Anonymous said...

Zalim?, umno kacau kau berak ka?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

11:35,

Bank Islam ciptaan UMNU?

Lebih memudharatkan dari bank konvensional! Economi Islam apae kejadah namanya tuu...?

July 20, 2012 11:44 AM

--------------------------

Mudharat apa? Bagaimana? Bila? Siapa yang jadi mangsa? Di mana?

Cuba cerita dengan lebih detail sini kalau kau bukannya penipu.

Servant of God said...

Bomo Siam said...

Kenapa UMNU larang aktiviti komuniti dibuat di mesjid?

Nak jauhkan komuniti dari mesjid ka???

July 20, 2012 11:48 AM

--------------------------

Dah orang PAS yang conquer masjid, cuma layan puak2 korang jek, camne orang bukan PAS nak mari?

Anonymous said...

Ala bomo,bab2 mcm ni bole la ko putar belitkan..cube kalau fakta,ad berani ko nak jejak?jgn jadi dayus bomo..

Anonymous said...

SOG ....bravo..tepat kene BOMO SIALnyer...adushhhhh...senak woooiiii...

Servant of God said...

Bomo Siam said...

Inilah akibat dpd kerajaan pemerintah yg ngaku Islam tapi TIDAK jlnkan hukum AlQuran sepenuhnya!

Hukuman Tuhan akan tiba bila2 masa...tak lama lagi dah!

Kenapa takut MELAYU hilang kuasa?

Apa ada hal...!!!

July 20, 2012 11:25 AM

--------------------------

Kami takut kalau PR memerintah, bangsat macam kamu pun boleh diangkat jadi ustaz ajar anak2 kami.

Kami tak mau anak2 kami diajar oleh ustaz bangsat yang kata Tuhan itu tiada nama.

Faham tak ni?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

UMNU tipu melayu.......

BINA mesjid besar & luas! Tapi sempitkan penggunaanya!

Pasai apa mesyuarat UMNU bahagian takleh buat kat mesjid???

July 20, 2012 11:46 AM

--------------------------

Sebab UMNO hormat orang ramai, bukan semua orang Islam orang UMNO. Kalau buat mesyuarat UMNO kat masjid, orang nak buat ceramah agama tak dapat, orang nak buat kelas ngaji tak dapat, pun nak jadi apa?

Paham tak nih?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

"SALAM RAMADHAN..SYAITAN/IBLIS TIADA TETAPI PAS DAN ANWAR TETAP ADA."

Pasai apa Tuhan tak pasung PAS & ANWAR?

UMNU buat Ramadhan, mak bapak dia yg punya!

July 20, 2012 11:18 AM

--------------------------

Apa kamu ingat Allah SWT tuh macam Exco kat Selangor?

Kamu boleh suruh dia pulangkan arak, boleh suruh dia pasung on the spot?

Hoi babi, lu sapa?

Servant of God said...

Bomo Siam said...

11:17,

Apa salah fitnah? Bukankah ianya 'ujian'?

July 20, 2012 11:22 AM

--------------------------

Ini ajaran pastor neek ajjess ke?

Anonymous said...

bumu tanya diri hg . hg sesat dak. sesat dlm terang ni payah bumu

Anonymous said...

hg islam ka dak bumu

Anonymous said...

hg islam penuh ka bumu
tolong jawab

Anonymous said...

hg pertahan nama tuhan bini hg dedah aurat hg tk perasan .buta hati hg ni bumu

Anonymous said...

pasai depa kena pasung dlm terang bumu

Anonymous said...

umnu pun lgi kuat berdoa, mohon pertolongan tuhan agar diberi lebih bnyk kekuatan menentang kezaliman pas. pas bukan ugama tapi parti pulutik

Anonymous said...

pasai apa hg tkut melayu pegang kuasa.apa ada hal.tentang hukuman tuhan tak lama lgi hg jgn risau hg pun kena jugak

Anonymous said...

pasai ada org macam hg ni yg buat umnu takut hilang kuasa melayu

Anonymous said...

mak pak hg ajaq lagu tu ka. patut ld kuang ajaq

Anonymous said...

jgn berurusanla dgn bank islam ciptaan umnu

aloya said...

kahkah anon bangang ni duok komen byk kali, nak bgtau konon dia ramai..padahal barua yg sama..


puii celaka PAS yang bersekongkol dengan DAPigs!!!

Servant of God said...

aloya.. anon tuh tgh balun si bomo sial rasanya..

kool.. kita semua sabar.

6803man sarawak said...

Nape hanya sabah swak selango p.pinang saja yg di benarkn pkataan Allah??
Negeri2 lain xde penganut kritian??
Cube kalau kat s'wk yg majoritinya kebanyak bukan melayu melarang pengunaan pkataan Allah kat masjid,ape ko nak wat?merayu pada umno?

6803man sarawak said...

Cincin 24juta xharam..menabung la dari kecik.

Bomo Siam said...

SoG,

1. UMNU tak kasik politik masuk mesjid, pasai takleh nak muhung!

2. PM tu guna mesjid utk tukaq baju je!

3. Apa salahnya bukan Islam masuk kaw mesjid?

4. Tegak syiar ape kejadah, guna hukum kapiaq!

5. Antara tohmahan & realiti?

6. PR...bukan Islam sebenar!

6. Jika melayu wajib berugama Islam, kenapa pendidikan Islam tidak wajib?

7.Kenapa loan dgn bank islam kita kena bayaq lebih banyak dari sistem konvensional?

8. Org PAS command & concuer mesjid? Awat jadik camtu?

9. Hai...nak ajaq anakbini pun, guna ostat ka?

10. Ikut jadual la...! Yg penting, imarah mesjid 24jam!

11. Allah tak mampu disuruh/diarah! Kita disarankan memohon dpdnya!

12. Apa makna perkataan 'fitnah'? Yg ori...!

....abis dah ka?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Bomo Siam said...

6803man sarawak said...3:29,

Hg dengaq jawapan aku baik2...!

Kalimah Allah diberi hak eksklusif pd kedudukan Islam di Msia kerana....

1. Keistimewaan Islam dlm perlembagaan.
2. Makna/takrif kalimah 'Allah' dinilai ikut fahaman bahasa melayu! Bukan terjemahan dari arab!

Jadik, atas sebab ini, ugama lain tak berhak gunakannya, di Msia!

Kebebasan berugama diberi, tapi tidak bole mengatasi kedudukan ugama Islam di Msia!

Bomo Siam said...

6803man sarawak said...3:29,

Jika kamu nak larang Islam Msia gunakan kalimah Allah,

sila bawak Sarawak keluar dari Msia, jika mampu...!!!

Anonymous said...

tiada bezanya pas dgn ajaran sesat yg lain sperti ayah pin ataupun syiah ! jika ayah pin yg sesat pn ada pngikut inikan pula pas !

Anonymous said...

iye PAS mmg sesat seperti ajaran syiah, ayah pin ataupun rasul melayu. yg bodo bangang dan jahil ttg ISLAM mcm bomo siam sahaja yg sggup ikut pas

Servant of God said...

Hai bomo manusia laknat,

1. Dalam Islam mmg tak boleh menipu, tak kira dalam masjid atau di luar. Jadi tarbiyah laa nik aziz kau tu dulu.

2. Kalau pun dia guna untuk tukar baju saja, apa salahnya? Aku tumpang guna toilet masjid tak jadi masalah, so kenapa dia nak tukar baju tak boleh?

3. Dah kau saja taknak baca betul2 ayat aku tentang orang kafir masuk masjid, pi mampus laa kau.

4. Zaman Rasulullah ada undi ka? Demokrasi ni sistem dibuat orang bukan Islam, tapi tetap PAS kejar undi macam anjing berebut tulang, kenapa?

5. PAS cakap pasal tohmahan? Korang keluar tohmahan bagai hembus nafas, tak payah nak citer laa.

6. PAS pun tidak amal Islam sebenar. Di mana dalam al-Qur'an boleh mengkafir sesama Islam, cuba citer kat aku. Kat mana lak dalil yang kata ada manusia yang boleh tentukan siapa masuk syurga sapa tak dapat. Tunjuk.

7. Hoi bodoh. Kalau bayar kurang tapi bayar riba' kau tetap pilih riba' ke?

8. Kau buat2 bodoh lagi. Takyah buat2. Kami dah tau dah.

9. Ooo.. kau tak hantar anak kau ke sekolah yek. Nak dia jadi bodoh cam kau? Sian dia.

10. Jangan campur agama dengan politik, faham?

11. Habis kenapa kamu bahasakan Allah bagaikan tukang kebun yang tak potong rumput lagi?

12. Fitnah? Fitnah itu makanan PAS.

Aku harap ko tak boleh berenti gelak sampai langsung hilang nafas kau.

Bomo Siam said...

SoG,

2. Kenapa bila nak terberak, pandai carik mesjid?

3. Pasai apa kapiaq takleh masuk mesjid (kecuali masjidilharam)?

4. PAS bukan pemerintah!

6. Bila masa PAS kapirkan sesama muslim?

7. Jika benar 'riba' itu dilarang, kenapa? Sepatutnya Islam tak memberatkan.

8. Sebab UMNU suka dok jauh dpd mesjid!

9. Contohilah piagam madinah! Apakah Rasulullah SAW asingkan keduanya?

11. Bila masa aku tukang kebunkan Allah? Kita hanya berhak memohon! Tolong jauhi UMNU dari Msia!

12. Pandai sungguh hg berbahasa arab ye...?

....ada laie? Jgn malu! Jgn segan!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Servant of God said...

2. Sebab masjid bukan sekadar tempat beribadat. Asalkan MENJAGA KESUCIAN masjid dan tidak membawa perpecahan, sesiapa orang Islam boleh mai. So kenapa tak boleh pinjam toilet masjid?

3. Kau nampak tak aku CAPSkan MENJAGA KESUCIAN masjid kat atas tu? Orang kapir pegang anjing pegang daging babi tak tutup aurat yang kau beriya2 nak jemput masuk masjid tu kenapa?

4. PAS bukan pemerintah, jadi kenapa? Kenapa PAS memilih untuk bergelumang dalam sistem demokrasi? Kenapa tidak memilih seperti Sheikh Imran Nazar Hosein, yang berkata pada 7 Disember 2011 di UNITEN, “In accepting the modern secular state, and in accepting the system of elections of the modern secular state, to provide a government to preside, is syirik.”

Kenapa PAS masih terkejar2 undi macam anjing sawan kejar bayang?

6. Sengaja kamu lupakan amanat haji hadi dan kesan2nya? Bangsat kamu.

7a. Kamu persoal hukum Allah SWT?

7b. Setakat ini aku lihat pembiyaan secara Islam rata2 lebih murah berbanding konvensional. Apa yang kamu rapukan nih, bangsat?

8. Dah korang buat masjid tuh macam harta sendiri.. tapi nak bina sendiri tak nak pulak tu.

10. (Bukan 9 yer, itu pasal ko tak hantar anak kau ke sekolah) Sila sedar. Islam nih konsisten, eternal. PAS nih dulu kejar negara Islam, sekarang kejar Kebajikan, esok kejar apa? Politik sekarang tidak konsisten, jadi jangan kamu jaja politik di masjid. Faham tak?

11. Bomo Siam said...

"SALAM RAMADHAN..SYAITAN/IBLIS TIADA TETAPI PAS DAN ANWAR TETAP ADA."

Pasai apa Tuhan tak pasung PAS & ANWAR?

UMNU buat Ramadhan, mak bapak dia yg punya!

July 20, 2012 11:18 AM

Apa, kau ingat Allah tuh macam orang gaji kau, kau boleh suruh pasung2?

12. Tapi pandai lagi Nik Abduh. Kat mana Allah suh korang tawan Putrajaya? Bila Allah bagitau dia?

Nak segan apa? Dah kamu yang meroyan.

Anonymous said...

syaitan pas piss puss akan trrus memfitnah di mana mana pd bulan ramadan ni sebab hati mereka telah tertutup dgn kebenaran

Anonymous said...

BOMO SIAM<
ADAKAH SAMA TUHAN ALLAH SWT YANG KITA SEMBAH SELAMA INI SAMA DENGAN TUHAN YANG MEREKA SEMBAH? .

KEPERCAYAAN TRINITI KRISTIAN BAHAWA ISA ANAK TUHAN, TUHAN ADALAH BAPA ATAU LORD KEPADA ISA.
MEREKA SUDAH MENYEGUTUKAN TUHAN, MEREKA SUDAH MERENDAHKAN ATAU MENYAMAKAN DENGAN MANUSAI. MANA ZAT TUHAN YANG KO SUDAH BELAJAR. TUHAN ITU ESA, DIA TIDAK BERANAK DAN TIDAK DIPERANAKKAN.

Anonymous said...

kepada BOMO SIAM! adalah lebih manis & elok kau tukar nama kau tu.. ada unsur2 kesyirikan! lebih baik kau gunakan nama lama kau MUSANGKA kerana ia lebih bersifat kebinatangan @ kehaiwanan yg mana amat bersesuaian dgn perangai puak2 kau tu ..sekian jangan marah!!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

sempena ramadan ini para penyokong kerajaan bersama2lah kita berpegang teguh kepada saranan ulama muda ustaz fathul bari ketika debat ari tu....berpolitiklah cara islam yang sebenar....jangan diikut perangai setan

Anak Sungai Besar said...

GAP ko langsung tak baik la ckp mcmni dalam bulan Ramadhan...jgn la kita nanti dpt dosa kering,aku tak soong mana2 parti pun tapi masih waras lagi dan guna otak kalu nak jadi popular atau nak cakap sesuatu...

Anonymous said...

Kenyataan Nasruddin :

"Saya mintak...saya mintak jasa baik kawan saya Ust. Fathul Bari update maklumat dia berkait dgn Karpal Singh. Karpal Singh dia kata...dia kata langkah mayat saya tu hok 20 tahun dulu dan dia pun beritahu itu ucapan saya 20 tahun dulu. Skrg, dlm Konvensyen PR di Pulau Pinang baru2 ni..saya (dia?) kata, setelah saya berkawan dengan PAS, saya tengok HUDUD, masalah HUDUD ialah kita boleh bincang semula...." [di sambut dgn sorakan dr penonton fanatik]

NST telah tolong 'UPDATE' kan untuk kita semua menerusi perbualan telefon bersama Karpal Singh semalam...

Yesterday, DAP chairman Karpal Singh expressed extreme displeasure upon learning that Pas Youth chief Nasrudin Hassan Tantawi had suggested that he had been willing to consider such laws for the country during a political debate.

“I will NEVER compromise,” said Karpal in a telephone interview with the New Straits Times.

mat said...

ASSALAM SAUDARA GAP,

SYA TIDAK MEMIHAK PD MANA2 PARTI, SEMASA PAS VS UMNO DI PARLIMEN TEMERLOH DATO SAIFUDDIN ABDULLAH(ALONG) MENANG...SYA ADA D PUSAT MENGUNDI TETAPI SYA X UNDI SBB DUA2 CALON ADALAH ISLAM...SIAPA MENANG TETAP ORG ISLAM...SOALANNYE DSINI APAKAH UMNO LBIH ISLAM DR PAS ATAU PAS LBIH ISLAM DR UMNO...ATAU SAUDARA SENDIRI LBIH ISLAM DR UMNO & PAS...