IKLAN BERBAYAR

Monday, July 23, 2012

'SKANDAL' 11 TAHUN ROSMAH MANSOR DAN FARITH ISMETH DIDEDAHKAN.


aku pernah berada dalam lingkaran parti keadilan nasional.
aku jugak pernah ada dalam lingkaran parti keadilan rakyat.
jauh daripada itu aku pernah join ADIL.
dekat dengan itu aku pernah terlibat dengan gerakan ganas reformasi.

siapa yang pernah awal sekali berada dalam gerakan ini, sudah pasti akan faham perjalanan gerakan reformasi ini.

selain diselangseli dengan motif mahu menumbangkan kerajaan ( insiden 1 september 1998 masjid negara) para spinners dan propagandis jugak akan menyelitkan bertalu-talu pelbagai ceritera menarik dalam cubaan memesongkan lantas menyedapkan cerita.

isu rosmah bom altantuya.

pada waktu itu isu ini diletopkan oleh pkr sewaktu pilihanraya kecil ijok, di mana kalid gagap berentap dengan cikgu partiban.

selama ceramah dan kempen, aku diantara orang awal mendengar cerita rosmah letupkan batang tubuh altantuya. cerita ini dijaja sampai ketahap fantasia melampau.

siapa pernah dengar nama wahid kasran ?
siapa pernah membaca artikel mingguan kisah benar wahid kasran ?

wahid kasran menceritakan masalah hubungan lelaki dan perempuan dalam keadaan penuh ghairah dan horny.

yang tak tertahan pasti akan inzal dilambung olahan ceritera wahid kasran.

bagaimana wahid kasran boleh horny kan permaslahan hubungan lelaki dan wanita, begitu juga lah yang cuba dibawa oleh pkr.

kisah rosmah letupkan batang tubuh altantuya pernah di masturbasi fantasiakan hingga ke tahap mereka mengaku depan crowd ceramah prk ijok.

kami ada foto satelit yang jelas menampakkan kelibat batang tubuh rosmah ,berada di kawasan altantuya dan dia menyaksikan altantuya mati..!

ke tahap itu mereka bermain.
sayang fitnah itu akhirnya dijawap sendiri oleh para pemutarbelit pembangkang.

rosmah pada waktu kejadian bersama dengan anak yatim dalam majlis sambutan berbuka puasa dengan tabung haji.



malah raja petra sendiri telah menafikan fitnah yang dimainkan oleh anwar ibrahim dan pas.

itu cerita pertama.
cerita kedua mengenai kononnya skandal rosmah dan farith ismet.

tuduhan mengenai pembaca berita RTM farith ismeth yang didakwa bekas suami rosmah dijawap.

farith ismet akhirnya menjawap fitnah pembangkang yang mendakwa dia ada hubungan dengan rosmah mansor.

dengarkan sendiri farith ismet terjah fitnah pembangkang !
mohon sebarkan kepada rakyat !

98 comments:

Anonymous said...

...rasa-rasanya HALAL tak darah orang yg memanipulasi isu berdasarkan persepsi serta MEMFITNAH itu DIBUNUH?

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

ini la pemimpin yg ustaz fathul bari kata org islam kene tolak, pemimpin yg suka buat cerita fitnah, suka buat persepsi mcm nik aziz dan anwar.

Anonymous said...

GAP. kurang pahala aku sebab kamera lebih fokus ke gunung awek intebiu nie.wakaka.

Anonymous said...

kalau kat amarika, fitnah macam ini sudah tentu kena pancong ke guantanamo

Anonymous said...

org2 pas yg mula2 jaja crita ni, sampai ke hari ni aku pecaya yg rosmah bekas bini farid ismeth, dan najib bayar jutaan rm supaya farid ismeth ceraikan rosmah.. cisss....

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Yg penting brmula dari 'TRAGEDI' Ostat Nasruddin Tantawi BERBOHONG di hadapan jutaan rakyat Malaysia mmbuka mata aq akan betapa SONGSANG dan SESATnya jalan penganut PAS/PKR/DAP....

Tahap kepercayaan aq pada sgl tohmahan thdp kjaan maupon DSRosmah kini pada tahap nak masok gear 4 dahhhh....

InsyaAllah hikmat dari TRAGEDI ini aq akan mengundi BN....aq nak ahli keluarga juga org2 trdekat dgn aq juga akan mmbuka pintu hati melihat KEBENARAN ini...

Bagi aq pakatan HARAMjadah itu wujud atas dasar PEMBOHONGAN ,FITNAH dan TIPU HELAH...

Bila mrk menudoh sblh kjaan melakukn dgn pelbagai kemungkaran spt rasuah, maksiat bermakna MEREKALA DARI PIHAK PAKATAN HARAMjadah YG MELAKUKNNYA...tapi utk mengelak dari di tudoh mrk akan SPIN sglnya seolah2 pihak kjaan yg mungkar...

SubhanAllah...trgamak penganut PAS dan org yg ngaku Islam dlm PAKATAN HARAMjadah dan pemimpin2 mrk yg mngaku Islam mmfitnah demi utk KUASA....

Salam dari pengundi muda

Anonymous said...

Aku pon mati2 percaya dan sampai cerita kat keluarga lagi..cis..binawe btui..

Anonymous said...

BANYAK SUNGGUH PAHALA TUKANG2 FITNAH TU YE?

Anonymous said...

Ya laa aku baru teringat hal ni.. Apapun sejak beberapa tahun lepas aku aku dah anggap ni fitnah sebab langsung takda bukti. Ini pengesahan rasmi dakwaan tersebut adalah fitnah.

Anonymous said...

benda ini dimulakan oleh Dapster kerana bagi dapster tak salah melakukan fitnah! kemudiannya barulah juak melayu pembangkang berjaya di basuh otak mereka oleh Dapster. Cumanya, sekarang terbalik kot...melayu pembangkang jadi lebih sudu dari kuah!

Bomo Siam said...

“I’m not a politicion and i’m not running for any post, i’m just the wife of a politician”

....satu jawapan yang ringkas tapi sangat luar biasa & mengerikan!

Anonymous said...

Meruntuhkan Masjid tu hukumnya amat bera disisi allah ...Marilah kita lihat masjid siapa yang bakal runtuh dan dilaknat Allah.Rasanya sudah sampai masa pemfitnsah nie diberikan hukuman yang setimpal dengan usaha yang dikerjakan mereka nie.

Anonymous said...

11:03,

kan baru cakap, melayu jadi lebih dari Dapster, kan kan

cumanya, Dapster seazalinya, tak percaya bahawa fitnah tak bawa berkai..

..tetapi apakah melayu pembangkang juga turut senada dengan Dapster?

Hmmm,

Anonymous said...

bomo tak leh nak kata apa.. sebelum ni bukan main dia kata yang najib perampas bini orang!
oii bomo apsal ko tak ulas isu ni.. dok spin benda lain lak..
spesis haramjadah..

Bomo Siam said...

Ia dah jadi soal yang sudah lepas, dah masuk muzium....

Pada masa ini, kita harus memikirkan kenapa sebegitu teruk imej wanita pertama negara Malaysia kita ini. Pertama kali dlm sejarah!

Di mana silapnya?

Anonymous said...

11:03,

“I’m a politicion and i’m running for political post, i’m not just the wife of a politician but i myslf a politician ”

kalau yang diatas itu ada kat sini..yang ini paling mengerikan (i.e.kinng and queen control in the same house)? wow

Bomo Siam said...

Hanya sekadar di pinggiran or penafian....

Macam2 ada......!!!

Anonymous said...

Hanya sekadar di pinggiran or penafian....

Macam2 ada......!!!

SAMA JUGAK KES JAM OMEGA..MANA JAM OMEGA? ERRR...ERRR..WALHAL KAT RUMAH SENDIRI TUUUUUU.. HANYA SEKADAR DI PINGGIRAN OR PENAFIAN...KAN KAN KAN?

Bomo Siam said...

Hg menikah lain le...najib woi!

Abis cerita!!!

Ce hg tgk Tok Non Penang!

Berapa punya manyak BEST!!!

Hg tak teringin ka...???

Anonymous said...

KENAPA OBAMANG TERPILIH TETAPI TIDAK HILIARY KLENTONG?

kalau nak ikutkan lemah lembut ia berpihak pada Hiliary

kalau ikutkan mesra mukminah ia berpihak pada Hillary Klentong

habis kenapa Obamang yang tuhan benarkan jadi presiden?

Bomo Siam said...

..MANA JAM OMEGA?

Akai ada boh kat lutut.....

Tuh! Kat kedai jam...macam2 ada!!!

Bomo Siam said...

Betapa bahaya parti dan negara jatuh ke tangan gandingan ISTERI-suami ini...!

Anonymous said...

ERRR.ERRR...AWAT JIJAH TAK JAWAB CAMTU NO? WAKAKAKAKA

JIJAH BINGAI LA KALO CAMTU ...AKAI BOH KAT KAPALA LUTUT LA HANG JIJAH OOOOI...
WAAKAKAKAKA

Bomo Siam said...

In all the entire history of the nation we never once had a prime minister's wife coming to the fore and adding fuel to the fire.

Najib must deal with this unless you are oblivious to what Tun M once mentioned publicly in making reference to your spouse.

Anonymous said...

BETAPA BAHAYA PARTI DAN NEGARA JIKA PM YANG PENUH SKANDAL MORAL SERTA ADA ISTERI YANG AKAI BOH KAPALA LUTUT MACAM JIJAH..WAKAKAKAKA

BOB MALAYA said...

fitnah2 itu jer pembangkang tau lakukan walaupun pembangkang sendiri tidak betul..taubat nasuha la pembangkang oi...sesungguhnya fitnah lebih teruk dari membunuh...neraka menanti

Aliffnajmi said...

Aku sama mcm anon 10:31.
Sehingga aku tgk klips video ni tadi, aku sgt percaya yg Datin Rosmah adalah bekas isteri Farid dan selama ni jugak lah, aku dah memandang serong pd Farid berdasarkan cerita2 yg aku dengar.

Farid, maafkan aku zahir dan batin.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Betapa bahaya parti dan negara jatuh ke tangan gandingan ISTERI-suami ini...!
------------------------------------
Pak Bomo SIAL

Betapa bahaya parti dan negara jatoh ke tangan gandingan SUAMI = peliwat . isteri = PENIPU , anak = PERASAN BAGOZ...

Betapa bahaya parti dan negara jatoh ke tangan pemerintahan DINASTI...dinasti LIM ...

Betapa bahaya parti dan negara jatoh ke tangtan pemerintahan PARTI PEMBOHONG TRSOHOR DI DONIA....PAS..
PAS tadbir 2 negeri pon dah kucarkacir..semakin mundor...sptt pemerintah menyediakn segala prasarana wat rakyat..tapi PAS minta sedekah ngan rakyat nak sediakn prasarana....tapi markaz PAS trsergam gahnya....xpandai mntadbir tapi paling pandai BERBOHONG n menANJENGkan diri..

Anonymous said...

...nasarudin tantawi tu betul ke dia menipu kata si kapal sinki dah berubah?

...ish ish ish...bawak2la insaf PASpispus oi!...tak sedar lagi ke anta semua sudah jadi lembu2 DAPigs!

kehkehkeh

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

...nasarudin tantawi tu betul ke dia menipu kata si kapal sinki dah berubah?

...ish ish ish...bawak2la insaf PASpispus oi!...tak sedar lagi ke anta semua sudah jadi lembu2 DAPigs!

kehkehkeh

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

"bite the hand that feeds you".

Who is feeding who? We feed you fat lady, yet you bit us...! You have no money to feed us...

It is our Raykat money form Tax collector ..!

Aliffnajmi said...

Agak2 berapa ramai yg tgk klips video ni?
Brp ramai pulak yg masih percaya cerita bohong pasal Farid-Datin Rosmah ni?
Dan... brp berat dosa yg dibawa oleh siperekacipta fitnah ni?
Semoga Allah berikan mereka hidayah, Ameen.

Anonymous said...

SAPE2 YANG PERNAH MEMPERCAYAI FITNAH ITU DAN TELAH MENYEBARLUAS FITNAH ITU..TAK NAK MINTAK MAAF KE?

Bomo Siam said...

It is widely reported on the new media circuit that the wife of the Honourable PM in addressing some university students recently, had admonished the audience (and meant for all students nationwide) to not..

"bite the hand that feeds you".

DS Najib, can you please enlighten us the citizens of this land that you are leading. The least you can do is to approach your spouse to explain to you in the privacy of your home what she meant in all earnest!

Anonymous said...

dont talk about tax if u dont event know who pay most taxes and who evaded paying ones...key, bro

anyhow can U say the same to Mrs Obamang? dare U?

Miniclubman said...

When a'Rainbow' appears on the horizon, its 'makan' time.

But where?

Watchout for 'the truck driver who can't drive a car' and his escapades!

8 June 2012. Former Singapore Civil Defence Force (SCDF) chief Peter Lim Sin Pang allegedly had two of the 10 sexual trysts he is accused of in the sex-for-contracts corruption case in his own home. – 16th-floor Costa Rhu condominium unit. All units in this upmarket condo are served by private lifts from the basement car park and ground floor. He allegedly had sex with Esther Goh Tok Mui, then director of business development at NCS.

Now you know why they are NUTS!

Anonymous said...

oi bomo siam!

...ko bising duit rakyat dari tax collector la apela, kau keja bomoh mana ada kena bayar tax kat gomen?

bising bnyklah lu, khak ptuih!

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

Alooo...LHDN!

Did Losmah pay income tax?

What? Haiyaaa....!!!

Matt said...

fitnah lagi.. tkde keje lain ke pakatan luar tabiee ni?

dh berkali2 ditipu oleh geng sendiri, tapi penyokong pr ni memang 'sabar', sedap agaknya penyokong pr dengar fitnah dan bohong pemimpin mereka sendiri..

umno/bn tk la sempurna tapi aku tengok tkde la umno/bn bergantung kepada fitnah utk popular..

Anonymous said...

11:41,

What about dapster head huncho who hold to the AP post since the dinasour days, how muck rakyat's money went into his pockets...uncountable?

Miniclubman said...

Esther Goh Tok Moi surely does not 'bites the hand that feeds her'..!

She turned into a Spreading Eagle !

Anonymous said...

just imagine how much money are draining out from the rakyat's coffer just to pay for the father kit suwei, son, daughter in law, cousin and maosin of these dapster warlord?

Bomo Siam said...

This fat lady is a benchmark for a failing state!

Who say this, Jin?

"Mengali carpet...boss!"

Anonymous said...

11: 53,

Even the FL of AS is also being called as a benchmark for a failing nation...so what is the beef...that just political in nature not academic at all.

Bomo Siam said...

HER LEGS WERE WIDE OPENED WHEN SHE ....THAT'S WHY SHE THOUGHT THAT SHE IS DOING THE FEEDING....!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

hakikatnya renungan daripada farid ismeth di hujung berita dunia adalah lebih berkesan daripada dakwah PAS yg berjam2!!!

Anonymous said...

hopefully nepotism/dynasty practice are only existed at the dun and parlimen level, and for god sake please dont carry it forward to putrajaya or else whole world will laugh at us!

Anonymous said...

Bomo Siyel

Lu xabis2 kutok DSRosmah...awat lu ada HATI sama itu org ka?.....bole tahan lu punye selere....

Dah lama wa perati , lu asik suroh DSN ceraikan DSRosmah...pehal?..

Anonymous said...

just imagine if ah kit and ah eng made it to kantoijaya:

masterbedroom: ah kit

children's room: ah eng

children's no 2 room: ah chu

chief chef: mommy fu

What is ur take bruder???

Bomo Siam said...

Looks like a battery operated plastic Barbie Doll. Stole another woman's husband. Despicable and looks like a step-ford wife and what's with her helmet hair it never moves. A home wrecker. What an evil woman she has proven.

Their days will be over after the GE13.

Anonymous said...

HER LEGS WERE WIDE OPENED WHEN SHE ....THAT'S WHY SHE THOUGHT THAT SHE IS DOING THE FEEDING....!!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

ANOTHER SLANDERING?

Anonymous said...

JEMPUTAN KENDURI MASUK RUMAH BARU

PRECINT 1 KANTOIJAYA

PENJEMPUT:

AH KIT
AH ENG
AH CHU

TURUT SAMA MERAIKAN: CHEF FU A/P MOMMY

RSV: TERASA COKE

PAKAIAN: CHEOGMAN & PIGTAIL

TOLONG SAMBUNG AHH...

Anonymous said...

Looks like a MONEY operated CHINA Doll. Stole AND PLEASURED another woman's husband. Despicable and looks like a DOLL WITH A SKIN DISEASE and what's with her SCRATCHING HERE AND THERE ATTITUDE. NOT A home wrecker COZ THE WIFE OF THE HUSBAND IS SOOOOO STUPID. What an evil HUSBAND HE has proven.

Their days will be over after the GE13.

Bomo Siam said...

Who does she think she is?

"Boss! Just another person's second hand wife as far as the rakyat are concerned.....".

Anonymous said...

Who does she think she is?

"Boss! Just A LEGAL WIFE, NOT THE ONE WHO IS PLEASURING THE HUSBAND as far as the rakyat are concerned.....".

Anonymous said...

Presepsi bumu presepsi

Anonymous said...

pemberita:

"Mr LKSY, we know that 'negeri kebajikan' is oposisit top priority rite now, so what is Ur stand?

are U middle finger first and negeri kebajikan second or midle finger first and pas concepts second?

LKSY: ....

Anonymous said...

Low class punya bumu....

Bomo Siam said...

Najib! Syok ooo...salam tgn tok kadi...!

Tak caye hg tanya Tok Non Penang!

Bila laie nih...???

Anonymous said...

Begitula bahayanya klu jatuh ketangan gandingan suami isteri isteri dan madu nya

Anonymous said...

rosmah jauh lebih bagus daripada azizah....sekurang2nya rosmah tak membenarkan lakinya menutuh china doll!!!!

Anonymous said...

NUAR! Syok ooo...salam tgn tok kadi...!

Tak caye hg tanya Tok Non Penang! HALAL BEB. TAK DOSA!!

Bila laie nih...??? TOBAT LA WEH!

Anonymous said...

LKSY: "of coz i'm 'middle finger' first and negara kebajikan second"

Pemberita: "why not the other way round?"

LKSY:....

Anonymous said...

did u idiot

Anonymous said...

LKSY: "itu 'kebajikan'? haha, we treat them as usual...don+keys. anyhow that concept only good during voet buying, not afterward...got what i mean?"

Pemberita:...

Anonymous said...

guys...there is something wrong with this bomoh........either the jin already overtaken his soul or the devil himself already choking his brain......

anyway tok guru has said be it the devil, we'r friends......sudah jadi darah daging org pas untuk pitnah.......jadi cakap la macamana pun.......klu nik aziz pun bole terima, so they have nothing to worry....

jujur la......org pas ni, aku tengok lg takutkan nik aziz dari buat dosa.......

way to go bomo siam......go to hell....

-anti jubur-
jakarta

Anonymous said...

Cam xpueh ati yo bumu siye kat Rosmah?

Ekau xcayo pada Qado dan Qadar ke? tu semua ketentuan Allah ..dah trsurat jodoh Rosmah dgn Dato Seri Najib, apo yg ekau meghoyan menyalak sughoh Najib ceraikn Rosmah...doso yo runtuhkn masjid org...

Abih dak Nuar bawak lari anak dara org kawen kat Siam ekau xnak togor lak..tu lagi bughok prangai..kawin tanpa izin wali..

Yg dok rembat bini org kemain ramai dalam puak ekau bumu, ekau nasihatla....

Anonymous said...

Jurno: "mr singking, what is ur stand...hud-hud first and over ur dead brain second, or..."?

Anonymous said...

Singking: "ho, ho..this is very hot topic nowadys hah...but then i already told nst about my stand...what else u wann?"

Anonymous said...

KATA-KATA AZIMAT FARID ISMETH

'saudara, ramai orang ingin masuk syurga TETAPI kenapa pula ramai takutmati, fikir-fikirkanlah'

Leftenan Caine said...

Ambik kau!!pdan ngan muka korang whai pncacai2 pkatan harami...ftnah korang xmnjadi wei..ksian btul ak kat pmbgkang yg ktandusan isu nk serang BN...ahahahahaha....

Anonymous said...

kat WIKI masih lagi ada tertulis:

She married Najib Tun Abdul Razak in 1987 and the couple have two children - Nooryana Najwa and Norashman Razak. In addition to them, Rosmah also has three other children - Azrene Soraya on her first marriage with Farid Ismeth Emir, and two other children from her second marriage with Abdul Aziz Nong Chik.[2]

citation no.2 diambil dari blog mamat nih: http://www.blogger.com/profile/03061526146793499751

macam sial tak pasal2 aku dpt dosa sekali sbb panjangkan fitnah jahat ni.

Anonymous said...

Aku pun dulu percaya benda ni,tapi aku tak pandang rendah pada Rosmah mahu pun Najib kerana itu. Mereka bernikah,apa salahnya.Nabi pun kawin dgn janda.Tapi ianya menjadi isu kepada puak pembangkang yg tak ada otak,hentam belakang orang,hentam bini orang ,jilat pu*i bini orang tak jadi masahal bagi mereka ,tapi kawain janda orang isu besar.Disinilah kita boleh mengenali siap sebenarnya puak pembangkan ni.

Anonymous said...

nanti kt tgk siapa yg dpt kawin dgn abby janda

Anonymous said...

PAS dah tinggal nama je...penyokong baru dah ilek...

Penyokong kalau letak seko babi letah bendera PAS pun dia pangkah itu tak boleh nak cakap apa lah....letak batang pisang sarung bendera PAS dia pangkah....letak kat jambatan letak bendera PAS dia pangkah....pakaikan skirt bapuk siam dengan bendera PAS pun dia pangkah.....sebabnya PAS dah semakin hanyut dalam tongkang PR....dah kelaut dah....

Anonymous said...

Farid Ismeth patut jawab dlm bahasa malaysia sbb puak langau hijau ramai yg tak faham bahasa Inggeris.....lihat nuar berahim, kalau dia nak bagi jawapan spin dia akan ckp omputih sbb dia tahu pak cik2 ngan mak cik2 kat kg yg sokong parti ajaran sesat tu tak paham apa dia cakap...sokong babi buta aje....lepas ni sapa2 yg kena fitnah dan nak bersihkan diri, bila kena interview tak payah nak stylo sgt....ini le peluang nak julang bahasa kebangsaan.....

jiwakita said...

tahlah........dari dulu datang cerita melampau dan tak masuk akal dr mulut pmbkg ...skit tak percaya.....fitnah yg tak terampun!..dengar ...percaya jangan!

Anonymous said...

PAS dah HANCUR...dah lenyap....yang tingal nama je. Parti Islam SeMalaysia konon...puihhh!!!!

SELAMAT TINGGAL PAS!!

KELUAR BULATAN, MASUK BARISAN!!!

Anonymous said...

jangan buang karan ambil tahu kisah insan yang pasti tak akan bertanding dalam pru,

sebaliknya moh ambik tahu politikawan macam Abby, Lokman dsbnya yang berkemungkinan nak jadi wakil...

Servant of God said...

Alhamdulillah, ramai yang telah sedar dan insaf atas mempercayai dan memanjangkan fitnah tentang DS Rosmah dan Farid.

Tapi, aku tak tau apa nak fikir pasal bomo bangsat nih. Orang dah nafikan, dia masih buat citer gak kat sini.

Aku nak doakan supaya dia langsung tak boleh bercakap, haram satu huruf dia tak boleh menaip, tapi Rasulullah tak de laa pulak buat macam tu. Ini aku belajar dari Ustaz Kazim.

So bomo, ini doa aku.

Ya Allah, engkau berilah kepada orang yang menggunakan nama Bomo Siam ini balasan yang paling adil baginya, sesungguhnya Engkaulah yang Maha Adil.

Amin

Tukang Komen said...

Nak buat rakyat benci pada Umno kenalah serang presiden. Buat fitnah tentang anak dan isteri serta keluarga Najib dan yakinkan rakyat tentangnya. Inilah ketika dimana pembangkang amam terdesak hendak ke Putrajaya hingga menjadikan Rosmah sasaran. By hook or by crook. Fitnah satu stratiju melekakan rakyat dari permasalahan moral pemimpin pembangkang. Itu je.

Nuar nak sangat jadi PM so dia guna taktik kotor. Memang belum pernah dalam sejarah isteri PM diserang. Sebab belum pernah dlam sejarah ada manusia yg kemaruk gila babi nak jadi PM.

asaklate said...

salam semua..

alahai Bomo Siam..

x paham isu.. tu la suka sgt spin issue.

lain org cerita, lain dia pusing.

mmg hamPAS !!!

Anonymous said...

Dah tak ada modal.kebenran dah ada,barulah nak ckap isu da lapuk...kalau dlu,begitu gile2 jaja cerita,fitnah,dan sewaktu dengannya...sebelum nak cerite buruk tentang orang laen,cermin dlu diri itu bomo...takot apa yang anda ceritakan itu berbalik kpd diri anda sendiri..

Anonymous said...

Daripada gandingan kapir harbi

Anonymous said...

HOI BOMO SIAM LAKHNATULLAH PI MASUK NERAKALAH ENGKAU...

bobhuman84 said...

parti pembakang nie sanggup bt apa sajer utk menjatuh kan ds rosmah....sampai ke tahap ini dia menuduh ds rosmah.....aku rasa pencacai2 pkr nie dh kentandusan modal utk pru akan dtg...mula2 antantunya lpas tu cincin nie plak pasal kawin dngn farith ismeth....skali tuan punyer badan dah menafikan...skrng apa plak plan dia orng nk menjatuh kan ds rosmah.....tp aku respect la ngan ds rosmah sbb dia tenang sajer dngn tuduhan2 liar parti pembakang yg bagan tahap gaban nie.......

Anonymous said...

GAP...kasi padam la ini Bomoh Siam...jgn bagi dia masuk masuk balik sini.. dh cukup la kot dia memprovok kat sini...

Anonymous said...

Ya allah ampuni aku kerana aku sebelum ini juga mempercayai bahawa rosmah itu iteri ismeth. Fasiknya aku. Minta maaf rosmah dan ismeth

Anonymous said...

BOMO SIAM CANNOT WRITE INTELLIGENTLY. BOMO SIAM CANNOT ANALYSE HIS OR HER FACT.
BOMO SIAM'S BRAIN ALWAYS FREAK OUT AND SCREWED UP, LOST CONCENTRATION AND HAVING NO SUBSTANCE IN THINKING.
BOMO SIAM IS ANTI-UMNO DAN HARBOURS ILL-WILL AGAINST D S ROSMAH AND BOMO SIAM TARGET PM NAJIB'S WIFE TO WEAKEN PM NAJIB.

BOMO SIAM IS PAID BY ANWAR BECAUSE ANWAR'S ILL-WILL AGAINST PM NAJIB AND FAMILY HAS GONE UP TO MAXIMUM, LIKE HIS DAUGHTER NURULIZZAH SAID "PAPA MUST GO 5TH GEAR TO HENTAM PM NAJIB!"

EITHER BOMO SIAM IS A WOMAN OR A MAN, HE/SHE IS DEFINITELY AN IDIOT BAST***!!

Anonymous said...

BOMOH SIAM NI SIANG MALAM KEJA DIA FITNAH DAN FITNAH
BERAPA YG DIA DAPAT BAYARAN?

Anonymous said...

AKU TENGOK SEMUA BLOG DIA GODA... KEJA DIA SIANG MALAM HAMPUT ORANG DAN FITNAH , JADI DIA NI KEJA FULL TIME DI BAYAR OLEH PR
APA KATA KITA JANGAN LAYAN DIA .. BIAR KAN BIAR KAN
SELAGI KITA KOMEN SELAGI ITU LAH DI MERAPU BALAS

Anonymous said...

... bila pembohongan pembangkang dapat dibongkar.. mula la bomo siam merepek meraban, cakap betul betul macam siam mabuk tuak.. kesiannn... sesungguhnya apapun yang bomo siam cakap sebelum ini dan selepas ini adalah tipu dan fitnah semata mata.. dek kerana hati dan hitam, otak beku, mata kabur sebab selalu sangat buat dosa dan fitnah... bomo siam bila nak masuk islam, pekerjaan ko tu syirik..

Anonymous said...

biala ngan bomo siam tu.....x makan nasihat dia tu....

Anonymous said...

nama pun siam.. mak bapak dia bekongkek tak baca bismillah.. tu pasal dapat anak meraban teben...

Anonymous said...

EITHER BOMO SIAM IS A WOMAN OR A MAN, HE/SHE IS DEFINITELY AN IDIOT BASTARD!!

P/S : LAMA2 MATI EKSIDEN LA TU SEBAB DISUMPAH MASYARAKAT. KEJI BOMOH SIAM BERSEKONGKOL DGN ULAMAK UNTUK RAMPAS KERAJAAN. AIR MUTLAK YANG BERSIH SELORI, KALAU DI TUANG SECAWAN AIR TAIK, TETAP JADI AIR TAIK

Anonymous said...

bismillahirrahmanirrahim..
Ya Allah..kau tnjukkn la kbnaran x lama lg ya Allah..
sesungguhnya kau maha mngetahui..bukakanla pandangan org 2 yg telah dikaburi oleh duniawi..
suatu hr nt kbenaran akn trbukti.ingatlah..malaikat d kiri dn knn sntiasa mncatit..dosa yg dilakukn x dpt d smbunyikn..malaikat d kiri dn knn x boleh d sogok dgn wang..yaAllah..bantulah saudara2 ku yg dicaci..yg di aniaya..ingatlah..ulamak ialah ketua agama..mne prginye akidah umat islam yg mnolak ketua agamanye sendri?ya Allah..ampunilah dosa mereka.Amin..

Norayu Alicia said...

Udah2x la wei..tmbah dose jer ngumpt dan fitnah ni...allah maha besar...org yg buat jahat tp x kantoi2x ni allah sj biarkn dye trus hanyut dlm dose dye supaya dye mati dlm kafir...bnyk2x doa moga kita x trgolong dlm golongan tu...